Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 19. aug 2020, 08:17

Spændende om næste mand kunne være det vedholdende rygte om at der er modtaget et velvoksent bud på Ross.

Ibiza Polar

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Ibiza Polar » 19. aug 2020, 08:18

Får vi 10+ millioner for Olsen, så skal vi bare sælge. Han har leveret én god sæson i sin karriere, og ikke engang igennem den sæson har han været fuld ud tilfredsstillende i sin præstationer. Det er bare at læse kamptrådene igennem, hvor nogle af dem, der laver ramaskrig herinde lige nu, er yderst kritiske.

Jeg frygtet ikke at sælge til AGF. Det er en penistransfer ala Califf eller AK. Spillere der forlader AaB falder jo ALTID igennem i andre superligaklubber. Jeg fatter faktisk slet ikke, hvorfor de vil købe hos os.

Nå. Jeg kan godt li’ PO. Jeg elsker især hans attitude, men den er Inge jo ved at udbygge generelt i klubben. Og jeg har fuld tiltro til, at Inge kan/har erstattet ham.

Sælger vi, så sælger vi.

donjuul84
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 82
Tilmeldt: 23. sep 2014, 22:46
Favoritspiller: Rasmus Thelander

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af donjuul84 » 19. aug 2020, 08:19

Ryger Patrick Olsen til AGF, ryger Inge Andres troværdighed meget ned og der skal mange gode handler til for at opveje det. Det eneste forskel på AaB og AGF er at Patrick der kan få et par kampe i europa, ellers kan jeg ikke se hvad der lokker der. Fatter ingenting af hvordan sådan et rygte opstår og håber virkelig ikke det er sandt.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 19. aug 2020, 08:22

donjuul84 skrev:
19. aug 2020, 08:19
Ryger Patrick Olsen til AGF, ryger Inge Andres troværdighed meget ned og der skal mange gode handler til for at opveje det. Det eneste forskel på AaB og AGF er at Patrick der kan få et par kampe i europa, ellers kan jeg ikke se hvad der lokker der. Fatter ingenting af hvordan sådan et rygte opstår og håber virkelig ikke det er sandt.
Hold nu op med de der dommedags-posts.
Han er jo ikke uerstattelig.
Sætter AGF transferrekord for en spiller der har leveret 1 god sæson i sin karriere, så er det nok dem der har et problem.

I ophøjer PO til Messias. Tjener vi 10 mio. på ham har det været en glimrende case for AaB.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2580
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af baresi » 19. aug 2020, 08:27

DESVÆRRE OG JEG PLEJER IKKE AT KOMME MED EN PERSONLIG HOLDNING IFT MINE RYGTER.

Men kan bekræfte at der foregår forhandlinger ml AaB-agf mht Patrick Olsen ...

Og den er faktisk svær at sluge. Jeg vil skide på om vi så får 10 miokr for ham. Men ikke AGF.
Men rygterne er sande - forhandlinger fremskredne.

Bongo123456
Drenge
Drenge
Indlæg: 46
Tilmeldt: 20. jun 2019, 10:31
Geografisk sted: Nibe

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Bongo123456 » 19. aug 2020, 08:27

Julgranen skrev:
19. aug 2020, 08:22
donjuul84 skrev:
19. aug 2020, 08:19
Ryger Patrick Olsen til AGF, ryger Inge Andres troværdighed meget ned og der skal mange gode handler til for at opveje det. Det eneste forskel på AaB og AGF er at Patrick der kan få et par kampe i europa, ellers kan jeg ikke se hvad der lokker der. Fatter ingenting af hvordan sådan et rygte opstår og håber virkelig ikke det er sandt.
Hold nu op med de der dommedags-posts.
Han er jo ikke uerstattelig.
Sætter AGF transferrekord for en spiller der har leveret 1 god sæson i sin karriere, så er det nok dem der har et problem.

I ophøjer PO til Messias. Tjener vi 10 mio. på ham har det været en glimrende case for AaB.
Julgranen: Kan kun være meget enig med dig :cheers:

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3000
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 19. aug 2020, 08:34

Julgranen skrev:
19. aug 2020, 08:22
donjuul84 skrev:
19. aug 2020, 08:19
Ryger Patrick Olsen til AGF, ryger Inge Andres troværdighed meget ned og der skal mange gode handler til for at opveje det. Det eneste forskel på AaB og AGF er at Patrick der kan få et par kampe i europa, ellers kan jeg ikke se hvad der lokker der. Fatter ingenting af hvordan sådan et rygte opstår og håber virkelig ikke det er sandt.
Hold nu op med de der dommedags-posts.
Han er jo ikke uerstattelig.
Sætter AGF transferrekord for en spiller der har leveret 1 god sæson i sin karriere, så er det nok dem der har et problem.

I ophøjer PO til Messias. Tjener vi 10 mio. på ham har det været en glimrende case for AaB.
Du sætter igen dine egne præmisser, som vi kender i de gode gamle dage. Og fordi du siger vi skal holde op, holder vi nok ikke op. Sig til BIF, at de skal da holde op med at skabe sig over at Wilczek smutter til FCK - hold da op med det pjat, de får jo en anden angriber! :thumbsup: ingen problem....

Jeg er med i koret der siger at det vil være en falliterklæring med denne transfer.

Selvfølgelig kan han erstattes, det er jo ikke det folk siger, og hvis du tror, vi tror AaB rykker ned, så må jeg skuffe dig. Det er følelser, det er AaBs top 1-3 bedste spiller i sidste sæson, han kæmper altid lige meget om vi er bagud eller foran, han fører an, han tilbringer vores træningskultur noget kulør.

Men jeg forstår også dit håb om at IAO er fantastisk, og det håber vi andre også. Men LIGE den her, den er næsten mere "træls" end Lucas til FCK.

Bros
2. div
2. div
Indlæg: 158
Tilmeldt: 25. jun 2019, 19:43
Favoritspiller: Jeppe Curth

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Bros » 19. aug 2020, 08:36

Bongo123456 skrev:
19. aug 2020, 08:27
Julgranen skrev:
19. aug 2020, 08:22
donjuul84 skrev:
19. aug 2020, 08:19
Ryger Patrick Olsen til AGF, ryger Inge Andres troværdighed meget ned og der skal mange gode handler til for at opveje det. Det eneste forskel på AaB og AGF er at Patrick der kan få et par kampe i europa, ellers kan jeg ikke se hvad der lokker der. Fatter ingenting af hvordan sådan et rygte opstår og håber virkelig ikke det er sandt.
Hold nu op med de der dommedags-posts.
Han er jo ikke uerstattelig.
Sætter AGF transferrekord for en spiller der har leveret 1 god sæson i sin karriere, så er det nok dem der har et problem.

I ophøjer PO til Messias. Tjener vi 10 mio. på ham har det været en glimrende case for AaB.
Julgranen: Kan kun være meget enig med dig :cheers:
jeg synes faktisk at denne case med PO, viser at hvis vi kan få 7-12 mio for en spiller vi gav under en ½ mio for lidt over 1 år siden, at det er godt købmandskab.
hvis Inge kan sælge en habil midtbanespiller for AaB "vist over 1 sæson", er han en god købmand og vi bør sagtens kunne finde et par fuldgode erstatninger for de penge der kommer ind samt styrke holdet på andre pladser.

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af TK-allez » 19. aug 2020, 08:37

baresi skrev:
19. aug 2020, 08:27
DESVÆRRE OG JEG PLEJER IKKE AT KOMME MED EN PERSONLIG HOLDNING IFT MINE RYGTER.

Men kan bekræfte at der foregår forhandlinger ml AaB-agf mht Patrick Olsen ...

Og den er faktisk svær at sluge. Jeg vil skide på om vi så får 10 miokr for ham. Men ikke AGF.
Men rygterne er sande - forhandlinger fremskredne.
Så fremskredne at vi kunne høre om noget i dag eller i morgen formentlig?

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 19. aug 2020, 08:38

Enormt skuffende, hvis PO smutter til AGF. Selvfølgelig kan det være fristende, hvis AGF vifter med en flot lønpakke, men jeg synes også det tegner et billede af en spiller, som overhovedet ikke formår at slå rødder.
Og så skal jeg da ellers love for at Inge André går efter at vise sine evner i dette vindue.
Nå, men vi kan ikke gøre en skid ved det. Så hvem skal vi have som erstatning? Og NEJ det skal ikke være Thomsen. Så vil jeg sgu hellere have Kasper Fisker eller Filip Rogic.

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af TK-allez » 19. aug 2020, 08:40

Fuck sake. Den er officiel nu!!

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 19. aug 2020, 08:41

raekkeettre skrev:
19. aug 2020, 08:34
Du sætter igen dine egne præmisser, som vi kender i de gode gamle dage. Og fordi du siger vi skal holde op, holder vi nok ikke op. Sig til BIF, at de skal da holde op med at skabe sig over at Wilczek smutter til FCK - hold da op med det pjat, de får jo en anden angriber! :thumbsup: ingen problem....

Jeg er med i koret der siger at det vil være en falliterklæring med denne transfer.

Selvfølgelig kan han erstattes, det er jo ikke det folk siger, og hvis du tror, vi tror AaB rykker ned, så må jeg skuffe dig. Det er følelser, det er AaBs top 1-3 bedste spiller i sidste sæson, han kæmper altid lige meget om vi er bagud eller foran, han fører an, han tilbringer vores træningskultur noget kulør.

Men jeg forstår også dit håb om at IAO er fantastisk, og det håber vi andre også. Men LIGE den her, den er næsten mere "træls" end Lucas til FCK.
Dine sammenligninger er helt i skoven. Jeg har ikke sagt noget om nedrykning, men det er lidt en ynk at læse at vi skal være utroligt kede af at miste en one-season wonder til AGF.
Det overlever vi nok.
Særligt hvis AGF sætter transferrekord for ham.

Anubit
1. div
1. div
Indlæg: 392
Tilmeldt: 26. mar 2010, 22:09
Favoritspiller: Chris Rolfe
Geografisk sted: Svenstrup

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Anubit » 19. aug 2020, 08:42

Den gjorde sgu lidt ondt, som man efterhånden er gået hen og blevet glad for Olsens vilje og spil.. Æv
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 19. aug 2020, 08:45

Anubit skrev:
19. aug 2020, 08:42
Den gjorde sgu lidt ondt, som man efterhånden er gået hen og blevet glad for Olsens vilje og spil.. Æv
AaB har ændret forventningerne fra -5-0 mill til -2-3 mill. Det må betyde at man mener han kan erstattes for 3 mill mindre end GF har givet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3000
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 19. aug 2020, 08:46

Julgranen skrev:
19. aug 2020, 08:41
raekkeettre skrev:
19. aug 2020, 08:34
Du sætter igen dine egne præmisser, som vi kender i de gode gamle dage. Og fordi du siger vi skal holde op, holder vi nok ikke op. Sig til BIF, at de skal da holde op med at skabe sig over at Wilczek smutter til FCK - hold da op med det pjat, de får jo en anden angriber! :thumbsup: ingen problem....

Jeg er med i koret der siger at det vil være en falliterklæring med denne transfer.

Selvfølgelig kan han erstattes, det er jo ikke det folk siger, og hvis du tror, vi tror AaB rykker ned, så må jeg skuffe dig. Det er følelser, det er AaBs top 1-3 bedste spiller i sidste sæson, han kæmper altid lige meget om vi er bagud eller foran, han fører an, han tilbringer vores træningskultur noget kulør.

Men jeg forstår også dit håb om at IAO er fantastisk, og det håber vi andre også. Men LIGE den her, den er næsten mere "træls" end Lucas til FCK.
Dine sammenligninger er helt i skoven. Jeg har ikke sagt noget om nedrykning, men det er lidt en ynk at læse at vi skal være utroligt kede af at miste en one-season wonder til AGF.
Det overlever vi nok.
Særligt hvis AGF sætter transferrekord for ham.
Fuck!!!! Jeg er enormt skuffet!!! Men er vi ikke enig om at nu skal IAO fandme vise noget mere end en 18 årige 2.div spiller fra gud vil vide hvor....Den her skal toppes af noget stort.

Men Hvorfor???? Hvorfor?? Er det ham der vil videre eller er det GF der er kommet med en 10+ millioner for ham?

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Brent » 19. aug 2020, 08:48

Mon afløseren hedder Nicolaj Thomsen?
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6376
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 19. aug 2020, 08:50

Brent skrev:
19. aug 2020, 08:48
Mon afløseren hedder Nicolaj Thomsen?
præcis min tanke

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af TK-allez » 19. aug 2020, 08:51

Brent skrev:
19. aug 2020, 08:48
Mon afløseren hedder Nicolaj Thomsen?
Det kan jeg hverken tro eller håbe på. For mig at se en klar downgrade i forhold til pres- og pasningsspillet især.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 19. aug 2020, 08:51

Brent skrev:
19. aug 2020, 08:48
Mon afløseren hedder Nicolaj Thomsen?
NEJ NEJ NEJ!!! Gider fanme ikke se på ham nu. Han er blevet tung og dårlig.
Vi skal have en spiller ind, som er bedre end Olsen.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hinrup85 » 19. aug 2020, 08:52

Det er så fucking mærkelig en transfer det her. Beløbet må simpelthen være så højt at vi ikke kan sige nej dertil.

Det virker også som om, at det er PO der gerne har villet skifte da han kender David fra tidligere måske? Og så syntes han måske at Agfs store armbevægelser passer bedre til ham?

Der må og SKAL en hylde-a erstatning til for PO, og her er Thomsen ikke nok i mine øjne

Låst