Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 2. sep 2020, 16:00

vandmelonen skrev:
2. sep 2020, 15:47
Altid-for-Aalborg skrev:
2. sep 2020, 15:14
Der flere store firmaer som har en stjerne i logoet, bl.a. mærsk eller mercedes🙈
Billede
Så havde han vel teaset 3 store stjerner :)
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10698
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 2. sep 2020, 16:14

Pastorius skrev:
2. sep 2020, 12:42

...men det ændrer ikke på at han er købt (lejet) ind til at skulle starte. Hvis det ikke holder i langt de fleste kampe i hans tid, så skal den deal listes som en fejl under Inge. Er Ferreira heller ikke starter senest til foråret, så er det også et miss. Hvis så til gengæld Prica er lige så god som han har set ud, så er der mere end udlignet.

Jeg tror og håber stadig at den egentlig transferplan i dette vindue er at samle noget virkelig stærkt op i slutningen, når panikken begynder at brede sig. Det lyder selvf. også nemt, men vi er nok ikke de eneste om buddet, og der er ikke meget tid til at overveje hvad man skal gå efter. Tidspresset alene kan også betyde at noget falder.
Hvad baserer du det første på? Jeg kan have overset noget, men synes ikke at have set noget der indikerer, at Nkada er en mand vi kan forvente starter inde i de fleste kampe. Alt jeg har set tyder på, at han er en spændende spiller med lidt andre kompetencer, og derudover kan bidrage til et lidt mere intenst udtryk til træning ift unge offensivspillere som Oliver Klitten, Wessam eller Thellufsen.

Sidste afsnit er jeg enig i. En ung back-up til højrebacken og en profil til midtbanen, og så synes jeg faktisk vi ser rigtig stærke ud.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Maglau » 2. sep 2020, 16:24

jonas386 skrev:
2. sep 2020, 16:14
Pastorius skrev:
2. sep 2020, 12:42

...men det ændrer ikke på at han er købt (lejet) ind til at skulle starte. Hvis det ikke holder i langt de fleste kampe i hans tid, så skal den deal listes som en fejl under Inge. Er Ferreira heller ikke starter senest til foråret, så er det også et miss. Hvis så til gengæld Prica er lige så god som han har set ud, så er der mere end udlignet.

Jeg tror og håber stadig at den egentlig transferplan i dette vindue er at samle noget virkelig stærkt op i slutningen, når panikken begynder at brede sig. Det lyder selvf. også nemt, men vi er nok ikke de eneste om buddet, og der er ikke meget tid til at overveje hvad man skal gå efter. Tidspresset alene kan også betyde at noget falder.
Hvad baserer du det første på? Jeg kan have overset noget, men synes ikke at have set noget der indikerer, at Nkada er en mand vi kan forvente starter inde i de fleste kampe. Alt jeg har set tyder på, at han er en spændende spiller med lidt andre kompetencer, og derudover kan bidrage til et lidt mere intenst udtryk til træning ift unge offensivspillere som Oliver Klitten, Wessam eller Thellufsen.

Sidste afsnit er jeg enig i. En ung back-up til højrebacken og en profil til midtbanen, og så synes jeg faktisk vi ser rigtig stærke ud.
Mit transfer ønske nr 1 der kan skyde os i top 4 er en Kusk med hovedet og motivationen det rette sted og en skadesfri Lucas. Så har vi et rigtigt godt hold.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3168
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gnu » 2. sep 2020, 16:37

vandmelonen skrev:
2. sep 2020, 15:47
Altid-for-Aalborg skrev:
2. sep 2020, 15:14
Der flere store firmaer som har en stjerne i logoet, bl.a. mærsk eller mercedes🙈
Billede
I samarbejde med Kira Eggers. Trestjernet lige i stjernen på stjernen.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Fromthecradle » 2. sep 2020, 16:38

Maglau skrev:
2. sep 2020, 16:24
jonas386 skrev:
2. sep 2020, 16:14
Pastorius skrev:
2. sep 2020, 12:42

...men det ændrer ikke på at han er købt (lejet) ind til at skulle starte. Hvis det ikke holder i langt de fleste kampe i hans tid, så skal den deal listes som en fejl under Inge. Er Ferreira heller ikke starter senest til foråret, så er det også et miss. Hvis så til gengæld Prica er lige så god som han har set ud, så er der mere end udlignet.

Jeg tror og håber stadig at den egentlig transferplan i dette vindue er at samle noget virkelig stærkt op i slutningen, når panikken begynder at brede sig. Det lyder selvf. også nemt, men vi er nok ikke de eneste om buddet, og der er ikke meget tid til at overveje hvad man skal gå efter. Tidspresset alene kan også betyde at noget falder.
Hvad baserer du det første på? Jeg kan have overset noget, men synes ikke at have set noget der indikerer, at Nkada er en mand vi kan forvente starter inde i de fleste kampe. Alt jeg har set tyder på, at han er en spændende spiller med lidt andre kompetencer, og derudover kan bidrage til et lidt mere intenst udtryk til træning ift unge offensivspillere som Oliver Klitten, Wessam eller Thellufsen.

Sidste afsnit er jeg enig i. En ung back-up til højrebacken og en profil til midtbanen, og så synes jeg faktisk vi ser rigtig stærke ud.
Mit transfer ønske nr 1 der kan skyde os i top 4 er en Kusk med hovedet og motivationen det rette sted og en skadesfri Lucas. Så har vi et rigtigt godt hold.
Enig. En forløsning af det offensive potentiale ville være fantastisk.
You pay for this?

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 2. sep 2020, 16:44

En skadesfri Lucas og en motiveret Kusk . Så var vi den vildeste offensiv!!
En back up på højre back og en KLASSE erstatning cfor PO. Så vil jeg være særdeles optimistisk mht den nye sæson..
PO erstatningen må gerne dukkebop hurtigst muligt. Ved godt der kan falde noget bedre af sidst i vinduet. Men det kan også koste point at vente.

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1037
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Mephisto2 » 2. sep 2020, 17:06

Buzz Killington skrev:
2. sep 2020, 13:13
gwailo skrev:
2. sep 2020, 13:03
jonas386 skrev:
2. sep 2020, 12:57
FIDEL skrev:
2. sep 2020, 12:46
Bælum skriver følgende på sin Linkedin-profil, iøvrigt med et billede fra lufthavnen:

"Der er fart på den kommercielle afdeling for tiden og både på og udenfor banen går vi en fantastisk sæson i møde. Vi skal i dag byde en superstjerne velkommen i AaB-familien. Det er naturligvis ikke Messi, da han har sine bedste år bag sig!

Opfølgning følger på torsdag....."
Pu ha. Jeg håber selvfølgelig på en gedigen forstærkning til midtbanen, men frygter lidt at der er et marketing stunt, og der er tale om noget uden for banen. Det er primært Messi/superstjerne kommentaren der får mig til at se eksempelvis Henning Munk Jensen, eller pregoria syge Jesper blive præsenteret som AaB ambassadør eller sådan. Og intet ondt i det, skulle det være tilfældet. Men tør ikke håbe på en spiller med den beskrivelse

Superstjerne husker jeg ikke engang Lucas omtalt som

Jeg svarer dig lige senere, pastorius. På vej ud af døren
Med udtrykket superstjerne og AaB familie er jeg rimelig sikker på, at det der er tale om noget kommercielt.
Sikkert et lille ordspil omkring ordet "stjerne"

Der er vel også IA - og ikke Bælum - der skulle hente spiller i lufthavnen?
Jamen hvis vi skal lege ordspil, så har Lucky Goldstar (LG) i flere år samarbejdet med Audi. Og vi har lige fået adgang til Audi's commercielle partnerprogram, hvad end det så betyder. Men det kan jo betyde være vi skal have nye storskærme på stadion.
Mon ikke det er ham fra Mr Green? Altså ligesom Ronald McDonald?

Og så en fælles lancering.

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af martinaalborg » 2. sep 2020, 17:10

Gaarde6 skrev:
2. sep 2020, 16:44
En skadesfri Lucas og en motiveret Kusk . Så var vi den vildeste offensiv!!
En back up på højre back og en KLASSE erstatning cfor PO. Så vil jeg være særdeles optimistisk mht den nye sæson..
PO erstatningen må gerne dukkebop hurtigst muligt. Ved godt der kan falde noget bedre af sidst i vinduet. Men det kan også koste point at vente.
Skadesfri Lucas :
Kommer ALDRIG til at ske, han er en pivrøv.

Motiveret Kusk:
Det skal nok komme, når han igen bliver brugt rigtig på banen.

PO erstatning:
Hellere vente end "panikkøb"

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Erasmus Montanus » 2. sep 2020, 17:51

Denne tilfældige kvinde taler om en bitest! Jeg aner ikke, hvad en bitest er. Men en bitest!

Og høj og tynd! Så det kan ikke være Jan Mølby eller Kanté.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Rams » 2. sep 2020, 17:56

Lyder som en af Brents somaliere
In verbis simus faciles

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Maglau » 2. sep 2020, 18:02

KOM NU IGANG.....jer fra ålleren...I svigterne fælleskabet her på siden.
Kom nu ud med spion og camouflage udstyret - find ud af hvem vi taler om Bælum hentede og Inge har travlt med.
Os der er bosat langt fra kan jo ikke ;) ;)
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af gravballe » 2. sep 2020, 18:05

[tweet]https://www.twitter.com/sarasimoni4/sta ... 1570460672[/tweet]

Hun siger det er dalsgaard

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7820
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 2. sep 2020, 18:08

Erasmus Montanus skrev:
2. sep 2020, 17:51
Denne tilfældige kvinde taler om en bitest! Jeg aner ikke, hvad en bitest er. Men en bitest!

Og høj og tynd! Så det kan ikke være Jan Mølby eller Kanté.
Kvinden der brillierede med at skrive “Came to Aalborg?” Til portugiserens kæreste :)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2087
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Kokkefar » 2. sep 2020, 18:10

Forza skrev:
2. sep 2020, 18:08
Erasmus Montanus skrev:
2. sep 2020, 17:51
Denne tilfældige kvinde taler om en bitest! Jeg aner ikke, hvad en bitest er. Men en bitest!

Og høj og tynd! Så det kan ikke være Jan Mølby eller Kanté.
Kvinden der brillierede med at skrive “Came to Aalborg?” Til portugiserens kæreste :)
Hun virker lidt... well, special. Jeg tror ikke hun ved noget.

Brugeravatar
PFA
2. div
2. div
Indlæg: 217
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:26
Geografisk sted: Aabybro

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af PFA » 2. sep 2020, 18:10

Jeg vil være svært tilfreds hvis vi skulle lande Dalsgaard, men hvem skal han erstatte? Så må det vel tyde på Okore eller Ross er på vej væk. Men igen får man en mulighed for at tilføre en dansk a landsholds spiller så skal man jo næsten gøre det ..

Brugeravatar
Super Hansen
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 11. jul 2005, 13:33
Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
Geografisk sted: Mariager

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Super Hansen » 2. sep 2020, 18:12

PFA skrev:Jeg vil være svært tilfreds hvis vi skulle lande Dalsgaard, men hvem skal han erstatte? Så må det vel tyde på Okore eller Ross er på vej væk. Men igen får man en mulighed for at tilføre en dansk a landsholds spiller så skal man jo næsten gøre det ..
Tja... er han ikke netop i landsholds lejer lige nu, den kære Dalsgaard.?

Sendt fra min SM-A705FN med Tapatalk


Brugeravatar
PFA
2. div
2. div
Indlæg: 217
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:26
Geografisk sted: Aabybro

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af PFA » 2. sep 2020, 18:15

Jo er han vel, men derfor kunne han nok godt tage en flyver til Aalborg for at skifte. Er set før at spillerne forlader lejeren af den grund, så det er plausibelt omend jeg ikke tror på det.

Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 603
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af KongGulerod » 2. sep 2020, 18:16

Super Hansen skrev:
2. sep 2020, 18:12
PFA skrev:Jeg vil være svært tilfreds hvis vi skulle lande Dalsgaard, men hvem skal han erstatte? Så må det vel tyde på Okore eller Ross er på vej væk. Men igen får man en mulighed for at tilføre en dansk a landsholds spiller så skal man jo næsten gøre det ..
Tja... er han ikke netop i landsholds lejer lige nu, den kære Dalsgaard.?

Sendt fra min SM-A705FN med Tapatalk
Mærkeligt ikke at vente til efter lejren, hvis det viser sig at være sandt. Derudover er det vel lidt voldsomt at konkludere, at det er Dalsgaard baseret på beskrivelsen “høj og tynd”.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Erasmus Montanus » 2. sep 2020, 18:16

Der har vi den - bekræftet af Lynge, der aldrig ville "grine", hvis spilleren ikke var lige på trapperne.

Dalsgaard er lang og tynd gut til bitest (hvad end det er), Lynge griner - den er hjemme.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7820
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 2. sep 2020, 18:17

Kokkefar skrev:
2. sep 2020, 18:10
Forza skrev:
2. sep 2020, 18:08
Erasmus Montanus skrev:
2. sep 2020, 17:51
Denne tilfældige kvinde taler om en bitest! Jeg aner ikke, hvad en bitest er. Men en bitest!

Og høj og tynd! Så det kan ikke være Jan Mølby eller Kanté.
Kvinden der brillierede med at skrive “Came to Aalborg?” Til portugiserens kæreste :)
Hun virker lidt... well, special. Jeg tror ikke hun ved noget.
Jeg tror i hvert fald man skal passe på med at bruge hende som kilde ;)

I øvrigt er Dalsgaard ikke en verdensstjerne, og hvorfor pokker skulle Bælum hente en spiller i lufthavnen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Låst