Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 3. sep 2020, 20:39

Hanga skrev:
3. sep 2020, 19:28
Jeg forsvarer ikke de nævnte Gaarde handler, som jeg ved gud også var skeptiske omkring fra dag 1. Min pointe er at det er berettiget at stille spørgsmål ved de her handler, uanset at Inge er ny.

Hanga parcelhus? :P
Ja, men jeg anfører at det er ret relevant at se på hvad de har kostet. Og der er immervæk forskel på at poste mange millioner efter nobodys, og så ikke gøre det :)

Hanga Rækkehus så? 🤣

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14627
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 3. sep 2020, 20:44

Julgranen skrev:
3. sep 2020, 20:39
Hanga skrev:
3. sep 2020, 19:28
Jeg forsvarer ikke de nævnte Gaarde handler, som jeg ved gud også var skeptiske omkring fra dag 1. Min pointe er at det er berettiget at stille spørgsmål ved de her handler, uanset at Inge er ny.

Hanga parcelhus? :P
Ja, men jeg anfører at det er ret relevant at se på hvad de har kostet. Og der er immervæk forskel på at poste mange millioner efter nobodys, og så ikke gøre det :)

Hanga Rækkehus så? 🤣
Korrekt... Med en forbandet hæk ;)

Klart disse handler kan ikke sammenlignes 1 til 1 med Safranko eller Lesniak. Jeg ser bare ikke det store perspektiv i at leje en middelmådig allsvenskan spiller på 26 år til et forsvar hvor vi er godt besat. Pt. er det kun Prica der ligner en spiller der kan gøre en forskel fra dag 1 og han er tilmed 18 år og skal derfor jo ikke ind og være en bærende spiller med det samme. Imens har vi sendt en vigtig spiller videre i PO og vores midtbane er igen tyndt besat. Får vi en profil ind er alt tilgivet men indtil da, synes jeg vinduet ser skuffende ud.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Ruddifanten
Junior
Junior
Indlæg: 71
Tilmeldt: 27. okt 2014, 19:47
Favoritspiller: Frank strandli

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Ruddifanten » 3. sep 2020, 20:48

emenike skrev:
3. sep 2020, 12:28
Salle17 skrev:
3. sep 2020, 12:22
Derudover kan jeg se at fansene inde på AIK's facebook side er lykkelige for at komme af med ham.. https://www.facebook.com/aik/photos/a.1 ... 040251748/
Se dét er aldrig et godt tegn, men lad os nu se. Der er trods alt kun tale om en lejeaftale indtil vinter så det kan ikke være meget kapital vi bruger på ham hvis det skulle fejle.
Har læst tråden igennem på deres FB og det er ikke kun negative kommentarer, flere bifalder ikke hans afgang.

Emil
Drenge
Drenge
Indlæg: 30
Tilmeldt: 3. sep 2020, 20:50
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Emil » 3. sep 2020, 20:54

Kunne en afløser til PO være en indfasning af Højholt over efteråret? Han spillede godt i de indhop han fik i sidste sæson, samt i aftes på U19 landsholdet.
Ville uden lige give mening med mere spilletid.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1448
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Stegosaurus » 3. sep 2020, 21:00

Emil skrev:
3. sep 2020, 20:54
Kunne en afløser til PO være en indfasning af Højholt over efteråret? Han spillede godt i de indhop han fik i sidste sæson, samt i aftes på U19 landsholdet.
Ville uden lige give mening med mere spilletid.
Altså, "godt" er måske lige at stramme den... men han faldt da ikke decideret igennem. Synes nu han var meget anonym, og havde meget svært ved at følge med med specielt FCK. Er der nogen, der kender noget til ham? Er han 6'er eller 8'er?

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2433
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Moen » 3. sep 2020, 21:04

Stegosaurus skrev:
3. sep 2020, 21:00
Emil skrev:
3. sep 2020, 20:54
Kunne en afløser til PO være en indfasning af Højholt over efteråret? Han spillede godt i de indhop han fik i sidste sæson, samt i aftes på U19 landsholdet.
Ville uden lige give mening med mere spilletid.
Altså, "godt" er måske lige at stramme den... men han faldt da ikke decideret igennem. Synes nu han var meget anonym, og havde meget svært ved at følge med med specielt FCK. Er der nogen, der kender noget til ham? Er han 6'er eller 8'er?
6'er. Er det ikke en hård dom at fælde, når du ikke engang kender hans position?

Emil
Drenge
Drenge
Indlæg: 30
Tilmeldt: 3. sep 2020, 20:50
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Emil » 3. sep 2020, 21:10

Prica22 skrev:
3. sep 2020, 21:04
Stegosaurus skrev:
3. sep 2020, 21:00
Emil skrev:
3. sep 2020, 20:54
Kunne en afløser til PO være en indfasning af Højholt over efteråret? Han spillede godt i de indhop han fik i sidste sæson, samt i aftes på U19 landsholdet.
Ville uden lige give mening med mere spilletid.
Altså, "godt" er måske lige at stramme den... men han faldt da ikke decideret igennem. Synes nu han var meget anonym, og havde meget svært ved at følge med med specielt FCK. Er der nogen, der kender noget til ham? Er han 6'er eller 8'er?
6'er. Er det ikke en hård dom at fælde, når du ikke engang kender hans position?
Ja det kan du have ret i. Men som ung spiller med minimale antal indhop, som så ikke falder igennem, vil jeg mene er ret positivt, nå vi ser på spilletiden. Derudover gjorde han et godt indtryk mod senest FCM.
Han spillede ved siden af Kaketo mod FCM, som helt klart tog den defensive position. (PO lå som falsk 9'er)

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Kokkefar » 3. sep 2020, 21:11

Prica22 skrev:
3. sep 2020, 21:04
Stegosaurus skrev:
3. sep 2020, 21:00
Emil skrev:
3. sep 2020, 20:54
Kunne en afløser til PO være en indfasning af Højholt over efteråret? Han spillede godt i de indhop han fik i sidste sæson, samt i aftes på U19 landsholdet.
Ville uden lige give mening med mere spilletid.
Altså, "godt" er måske lige at stramme den... men han faldt da ikke decideret igennem. Synes nu han var meget anonym, og havde meget svært ved at følge med med specielt FCK. Er der nogen, der kender noget til ham? Er han 6'er eller 8'er?
6'er. Er det ikke en hård dom at fælde, når du ikke engang kender hans position?
Han har spillet 8’er i alle hans officielle kampe.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1448
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Stegosaurus » 3. sep 2020, 21:21

Prica22 skrev:
3. sep 2020, 21:04
Stegosaurus skrev:
3. sep 2020, 21:00
Emil skrev:
3. sep 2020, 20:54
Kunne en afløser til PO være en indfasning af Højholt over efteråret? Han spillede godt i de indhop han fik i sidste sæson, samt i aftes på U19 landsholdet.
Ville uden lige give mening med mere spilletid.
Altså, "godt" er måske lige at stramme den... men han faldt da ikke decideret igennem. Synes nu han var meget anonym, og havde meget svært ved at følge med med specielt FCK. Er der nogen, der kender noget til ham? Er han 6'er eller 8'er?
6'er. Er det ikke en hård dom at fælde, når du ikke engang kender hans position?
Jeg så ham mod FCK og FCM i sidste sæson og var ikke blæst bagover. I FCK-kampen fik han ikke et ben til jorden - mod FCM spillede han bedre, men på en tynd baggrund. Jeg kunne ikke ud fra nogen af kampene udlede, hvad hans rolle skulle være. Han lignede for mig endnu en ligegyldig boldflytter-midtbanespiller uden spidskompetencer. Han erobrede ingen bolde og var ikke farlig i det offensive. Derfor spørgsmålet om han egentligt skulle forestille at være 6'er eller 8'er. Forstå mig ret: Jeg ville elske, hvis han brager igennem, men lad nu lige knægten spille mere end to kampe inden han hypen sættes igang.

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 845
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af hit666 » 3. sep 2020, 21:28

Forza skrev:
3. sep 2020, 19:17
Julgranen skrev:
3. sep 2020, 19:14
Forza skrev:
3. sep 2020, 19:06
PO bliver svært at erstatte. Han passede perfekt i konceptet i min optik. Men vi må afvente vinduet og hvad IAO gør.
Konceptet? Vores koncept blev ødelagt, da Lucas blev skadet. Det kan godt være vi fik sejre i de sidste kampe, men det var med pindsvinefodbold med gradvist højt pres, en startopstilling som aldrig ville kunne opnå en top 6 over en hel sæson, og vi var pivheldige f.eks. mod Brøndby.

Patrick Olsen var bedst da han havde nogen at lege med, men bestemt ikke uerstattelig.
Forstår ikke den hype af ham herinde. Vi solgte ham dyrt, og AGF har betalt for en topspiller, hvilket jeg ikke tror de får. Han startede elendigt ud mod Honka.
Jeg synes han var fremragende i vores 4-3-3.

Han leverede teknik, mål og et enormt løbepensum. Samtidig havde han attitude og gik forrest på banen. Noget som de mange pæne nordjyder ikke leverer.

Jeg tror han passer godt ind hos AGF. Jeg er overrasket over de kunne betale den form for transfersum, men jeg kan ikke blive enig med mig selv om prisen er i orden. Den er vel lige på kanten imo.
lige præcis det modsatte af kusk
AaB AaB AaB AaB

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1448
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Stegosaurus » 3. sep 2020, 21:29

Emil skrev:
3. sep 2020, 21:10
Prica22 skrev:
3. sep 2020, 21:04
Stegosaurus skrev:
3. sep 2020, 21:00
Emil skrev:
3. sep 2020, 20:54
Kunne en afløser til PO være en indfasning af Højholt over efteråret? Han spillede godt i de indhop han fik i sidste sæson, samt i aftes på U19 landsholdet.
Ville uden lige give mening med mere spilletid.
Altså, "godt" er måske lige at stramme den... men han faldt da ikke decideret igennem. Synes nu han var meget anonym, og havde meget svært ved at følge med med specielt FCK. Er der nogen, der kender noget til ham? Er han 6'er eller 8'er?
6'er. Er det ikke en hård dom at fælde, når du ikke engang kender hans position?
Ja det kan du have ret i. Men som ung spiller med minimale antal indhop, som så ikke falder igennem, vil jeg mene er ret positivt, nå vi ser på spilletiden. Derudover gjorde han et godt indtryk mod senest FCM.
Han spillede ved siden af Kaketo mod FCM, som helt klart tog den defensive position. (PO lå som falsk 9'er)
Det kan der da være noget om, men jeg synes bare tendensen de seneste år har været klar: De spillere, som ikke meget hurtigt får spillet nogle gode kampe, bliver bare ikke til noget. Eksempler kunne her være: Pohl, Wessam, Oliver Klitten, Thellufsen og Andreas Bruun - som alle fik/har fået et hav af kampe til at bevise deres værd. Omvendt synes jeg, at spillere som Mæhle, Kaufmann og Søren Tengstedt helt fra de allerførste kampe brændte igennem. En "undtagelse" ser jeg så i Ross, som spillede elendigt i premieren sidste år og generelt ikke lignede en superligaspiller i første halvdel af sæsonen, men så spillede sig gevaldigt op i sidste halvdel.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 3. sep 2020, 21:47

Forza skrev:
3. sep 2020, 12:27
Der må være en på vej ud. Ellers giver den ingen mening. KP har nærmest ingen spilletid fået.

Medmindre man vurderer vi skal have en direkte konkurrent på HB. Pastorius må være en glad fyr i dag hvis det er tilfældet!

Jeg fatter dog ikke vi handler på noget der virker som en middelspiller. Jeg er slet ikke imponeret.
Jeg er rigtig glad - jeg har spillet golf, og har et par flasker rødvin med hjem.

Mht. de handler der er lavet, så tror jeg Nkada og Ferriera er købt til startopstillingen, mens Ocampos og Prica er bobblere og primært tænkt som talenter den første (halv)sæson og endelige ligner Granli en backup, der skal kunne dække af på både HB og i midterforsvaret.

Nkada ligner ikke some en klokkeklar konkurrent til en startplads (Prica ser faktisk mere lovende ud allerede) og Ferriera er ikke rigtig klar til at komme i betragtning for alvor. Til gengæld mangler vi Olsen. Vores startellever ser endnu ikke lige så stærk ud som sidste år. Så en hurtig karakter baseret på mellemregninger uden facit er ikke positiv for IAO.

...men det er jo tidligt på vinduet og jeg har hele tiden forventet at de spillere der rigtig vil kunne forstærke os, først vil komme om to-tre uger. Det er nok ikke fair at bedømme ham før det er slut. Hvis jeg skal blive glad, skal vi stadig have en god midtbanespiller og HB der også er god nok til at overbevise trænerteamet om at han er bedre end Pallesen. (For en god ordens skyld vil jeg selvfølgelig til hver en tid satse på Granli over Pallsesen til hver en tid - også selvom det er ubeset)
Med venlig Hilsen
--
Robert

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 3. sep 2020, 21:54

Pastorius skrev:
3. sep 2020, 21:47
Forza skrev:
3. sep 2020, 12:27
Der må være en på vej ud. Ellers giver den ingen mening. KP har nærmest ingen spilletid fået.

Medmindre man vurderer vi skal have en direkte konkurrent på HB. Pastorius må være en glad fyr i dag hvis det er tilfældet!

Jeg fatter dog ikke vi handler på noget der virker som en middelspiller. Jeg er slet ikke imponeret.
Jeg er rigtig glad - jeg har spillet golf, og har et par flasker rødvin med hjem.

Mht. de handler der er lavet, så tror jeg Nkada og Ferriera er købt til startopstillingen, mens Ocampos og Prica er bobblere og primært tænkt som talenter den første (halv)sæson og endelige ligner Granli en backup, der skal kunne dække af på både HB og i midterforsvaret.

Nkada ligner ikke some en klokkeklar konkurrent til en startplads (Prica ser faktisk mere lovende ud allerede) og Ferriera er ikke rigtig klar til at komme i betragtning for alvor. Til gengæld mangler vi Olsen. Vores startellever ser endnu ikke lige så stærk ud som sidste år. Så en hurtig karakter baseret på mellemregninger uden facit er ikke positiv for IAO.

...men det er jo tidligt på vinduet og jeg har hele tiden forventet at de spillere der rigtig vil kunne forstærke os, først vil komme om to-tre uger. Det er nok ikke fair at bedømme ham før det er slut. Hvis jeg skal blive glad, skal vi stadig have en god midtbanespiller og HB der også er god nok til at overbevise trænerteamet om at han er bedre end Pallesen. (For en god ordens skyld vil jeg selvfølgelig til hver en tid satse på Granli over Pallsesen til hver en tid - også selvom det er ubeset)
Det manglede vel også bare! Velfortjent.

Jeg er meget enig med dig, men som du siger er det umuligt at bedømme IAO endnu. Sker der ikke mere er bredden blevet bedre men start 11’eren dårligere.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hovedet » 3. sep 2020, 22:03

Julgranen skrev:
3. sep 2020, 20:36
Hovedet skrev:
3. sep 2020, 19:28
Skal det sammenlignes med noget, må det være Lynges kultvindue tilbage i efteråret 2010 med Kusi og Dicki - som imidlertid havde letforståelige årsager
Ja, at Lynge gik ind i vinduet med en kvart million på lommen i budget. Det rakte til de to. Helt vildt at tænke på.
Det var faktisk rigtig godt gået, når man påtænker omstændighederne. Hold da op, hvor var AaB langt ude dengang! I øvrigt var ham Dickson i grunden ikke så tosset, men det er anden historie :-)

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 3. sep 2020, 22:52

Hovedet skrev:
3. sep 2020, 22:03
Julgranen skrev:
3. sep 2020, 20:36
Hovedet skrev:
3. sep 2020, 19:28
Skal det sammenlignes med noget, må det være Lynges kultvindue tilbage i efteråret 2010 med Kusi og Dicki - som imidlertid havde letforståelige årsager
Ja, at Lynge gik ind i vinduet med en kvart million på lommen i budget. Det rakte til de to. Helt vildt at tænke på.
Det var faktisk rigtig godt gået, når man påtænker omstændighederne. Hold da op, hvor var AaB langt ude dengang! I øvrigt var ham Dickson i grunden ikke så tosset, men det er anden historie :-)
Derudover var det faktisk lidt vildt. Jones scorede et af målene i den uhyre vigtige 3-2 sejr i Randers. Taget i betragtning, at vi med nød og næppe endte over Randers er den scoring jo helt vital. Det vilde er, at en bruger herinde faktisk citerede Lynge for at have sagt at blev det ene mål afgørende for at vi blev oppe så var handlen jo det hele værd og det var det jo på sin vis.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hovedet » 3. sep 2020, 23:06

Jakobsen skrev:
3. sep 2020, 22:52
Hovedet skrev:
3. sep 2020, 22:03
Julgranen skrev:
3. sep 2020, 20:36
Hovedet skrev:
3. sep 2020, 19:28
Skal det sammenlignes med noget, må det være Lynges kultvindue tilbage i efteråret 2010 med Kusi og Dicki - som imidlertid havde letforståelige årsager
Ja, at Lynge gik ind i vinduet med en kvart million på lommen i budget. Det rakte til de to. Helt vildt at tænke på.
Det var faktisk rigtig godt gået, når man påtænker omstændighederne. Hold da op, hvor var AaB langt ude dengang! I øvrigt var ham Dickson i grunden ikke så tosset, men det er anden historie :-)
Derudover var det faktisk lidt vildt. Jones scorede et af målene i den uhyre vigtige 3-2 sejr i Randers. Taget i betragtning, at vi med nød og næppe endte over Randers er den scoring jo helt vital. Det vilde er, at en bruger herinde faktisk citerede Lynge for at have sagt at blev det ene mål afgørende for at vi blev oppe så var handlen jo det hele værd og det var det jo på sin vis.
Ja, det er rigtigt, han scorede jo i en kamp mod Randers. Det kan man jo godt lave lidt sjovt tankespind ud af, men det er selvfølgelig lidt fjollet; en bruger herinde karakteriserede ud fra samme logik engang Børsting som en stor profil, fordi han scorede "et vigtigt mål" i en kamp mod Viborg i nedrykningsslutspillet tilbage i foråret 2017 :-)

Halamadrid
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 30. maj 2016, 07:26
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Halamadrid » 4. sep 2020, 06:35

Nyt insider nyt.

P.O. blev solgt af flere grunde.
1. Man mente ikke at han på nogen måde kunne levere som i sidste sæson endnu engang. Derfor tog man imod de mange rare GF penge.
2. Man vil spille 3-4-3 og her kunne man ikke garantere PO en fast plads. Derfor solgte man ham og tog imod de mange rare GF penge.

Til bestyrelsesmødet efter sæsonen var Inge meget klar i spyttet. Han vil have en rutineret 6'er. Han er ikke kommet endnu, men de har budt og afventer om deres bud bliver gode nok. Der kan gå lidt tid endnu. Alt om Ferreira som start 11 er spin. Han er til om 1-2 år og indhop

Man har afvist bud på Ross. Prisen skal plus 4 mio. Euro FØR MAN OVERVEJER.

Ocampos burde være på plads..

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 4. sep 2020, 07:06

Halamadrid skrev:
4. sep 2020, 06:35
Nyt insider nyt.

P.O. blev solgt af flere grunde.
1. Man mente ikke at han på nogen måde kunne levere som i sidste sæson endnu engang. Derfor tog man imod de mange rare GF penge.
2. Man vil spille 3-4-3 og her kunne man ikke garantere PO en fast plads. Derfor solgte man ham og tog imod de mange rare GF penge.
Det er da sjovt, de to ting er vi et par stykker der har skrevet, og har fået hug for det.
Jeg må erklære mig helt enig i den vurdering der er foretaget.

Det samme med vurderingen af at vi er uhyggeligt svagt besat med Magnus og Kakeeto. Så slipper vi måske for brugere der mener at førstnævnte er AaB’s Pirlo.
Men hva’, det er jo nok bare også Inge der kører en “hetz” mod Magnus...

Hans erklærede mål er at sælge spillere dyrt, og så er det et godt træk at fjerne spillere som Magnus og Børsting der max. kan sælges for pebernødder, fordi de ikke har skyggen af spidskompetencer.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 4. sep 2020, 07:27

Julgranen skrev:
Halamadrid skrev:
4. sep 2020, 06:35
Nyt insider nyt.

P.O. blev solgt af flere grunde.
1. Man mente ikke at han på nogen måde kunne levere som i sidste sæson endnu engang. Derfor tog man imod de mange rare GF penge.
2. Man vil spille 3-4-3 og her kunne man ikke garantere PO en fast plads. Derfor solgte man ham og tog imod de mange rare GF penge.
Det er da sjovt, de to ting er vi et par stykker der har skrevet, og har fået hug for det.
Jeg må erklære mig helt enig i den vurdering der er foretaget.

Det samme med vurderingen af at vi er uhyggeligt svagt besat med Magnus og Kakeeto. Så slipper vi måske for brugere der mener at førstnævnte er AaB’s Pirlo.
Men hva’, det er jo nok bare også Inge der kører en “hetz” mod Magnus...

Hans erklærede mål er at sælge spillere dyrt, og så er det et godt træk at fjerne spillere som Magnus og Børsting der max. kan sælges for pebernødder, fordi de ikke har skyggen af spidskompetencer.
Det er meget gode pointer omkring et salg af PO. Min største hage er klart at sælge til AGF og styrke en konkurrent og hele signalværdien og risikoen for vi ikke selv finder det vi skal bruge og svækkes på samme tid.

Mht. Børsting skal han aldrig nogensinde spilles. Han er ikke den bedste eller mest fancy spiller, men det han kan med hans arbejde og presspil er et yderst værdifuldt værktøj for truppen i nogle situationer. Magnus kan vi dog roligt sende videre. Han fik allerede at vide for et par sæsoner siden, at han skulle slå igennem i den kommende sæson for at have en fremtid i AaB og han har ikke kontinuerligt leveret på et højt nok niveau.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Sauer » 4. sep 2020, 07:30

Julgranen skrev:
4. sep 2020, 07:06
Halamadrid skrev:
4. sep 2020, 06:35
Nyt insider nyt.

P.O. blev solgt af flere grunde.
1. Man mente ikke at han på nogen måde kunne levere som i sidste sæson endnu engang. Derfor tog man imod de mange rare GF penge.
2. Man vil spille 3-4-3 og her kunne man ikke garantere PO en fast plads. Derfor solgte man ham og tog imod de mange rare GF penge.
Det er da sjovt, de to ting er vi et par stykker der har skrevet, og har fået hug for det.
Jeg må erklære mig helt enig i den vurdering der er foretaget.

Det samme med vurderingen af at vi er uhyggeligt svagt besat med Magnus og Kakeeto. Så slipper vi måske for brugere der mener at førstnævnte er AaB’s Pirlo.
Men hva’, det er jo nok bare også Inge der kører en “hetz” mod Magnus...

Hans erklærede mål er at sælge spillere dyrt, og så er det et godt træk at fjerne spillere som Magnus og Børsting der max. kan sælges for pebernødder, fordi de ikke har skyggen af spidskompetencer.
Tror de fleste er enige om, der skal mere kvalitet ind på MC’s position. Diskussionen om “hetz” er vel mere gået på unødvendige øgenavne i debatten.

Låst