Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 28. sep 2020, 16:42

Julgranen skrev:
28. sep 2020, 15:49
Jeg tænker heller ikke at Gislason er en spiller vi vil gå efter. Gad vide om det er FCK igen... :cool:
Tror det er Randers. De mangler vist en kant.

Bruno
2. div
2. div
Indlæg: 162
Tilmeldt: 7. aug 2020, 11:20

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Bruno » 28. sep 2020, 17:08

BoT skrev:
28. sep 2020, 16:11
Bruno skrev:
28. sep 2020, 15:59
Det postulat bliver du nok nødt til at underbygge så. For jeg har svært ved at se det samme gennemsnit.
Lynge Jakobsen hentede masser af målræve. Han lavede også skæverter.
Allan Gaarde hentede vel 0 målræve. Men havde masser af skæverter.
Men måske du kan hjælpe sådan en som mig med en formel for beregning af gennemsnit overført til målfarlige angribere i AaB-trøjen?
Gaarde hentede vel i alt 6 spillere, der var tænkt som deciderede målscorere: Rasmus Jönsson, Anders K Jacobsen, Thomas Enevoldsen, Nicklas Helenius, Tom VW, Jakub Sylvestr og Pavol Safranko.

Af dem er det kun de to sidstnævnte, der var deciderede fejlskud, mens alle de andre i større eller mindre grad opnåede succes. Nicklas Helenius piller jeg lidt ud af ligningen, da han i sin anden periode var hæmmet af sin sygdom.

Lynge hentede en del angribere, som det var meningen skulle gå ind på holdet med det samme, men hvor flere af dem floppede (nogle af dem var dog også lottokuponer i stil med Sylvestr): Luton Shelton, Lasse Nilsson, Dickson, Kusi-Asare, Daniel Friedheim Holm, Jose Mota, Poul Hübertz m. fl.
Flere af de spillere du nævner som Allan Gaarde skulle have hentet bevæger sig jo lidt i den gråzone hvor Lynge og han legede hest og føl. Derfor er det lidt svært at sige hvem der hentede dem. Det gælder fx Anders K og Rasmus Jönsson.
Ja lad os undtage Nicklas Helenius. Det var trist.
Thomas Enevoldsen var mange vel ikke voldsomt imponeret af (vel heller ikke angriber).
Det efterlader Tom van Weert, Pavol Safranko og Jakub Sylvestr.
Hvem af de tre synes du man kan karakterisere som en målræv? Jeg synes at vi har to flop og en gennemsnitlig superligaspiller.

Jeg medgiver at Lynge også havde fejlskud. Min anke er at du mener at hans og Allan Gaardes succesrate var den samme. Det er jeg svært uenig i.
Desuden havde Allan Gaarde væsentligt bedre muligheder for at scoute. Samt en væsentlig bedre økonomi. Det bør vel også tælle med (ligesom når du mener at vi kan kræve mere af Kasper Kusk end af Frederik Børsting fordi førstnævnte får højere løn) for at bevare en slags konsistens i sin argumentation.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af BoT » 28. sep 2020, 17:18

Bruno skrev:
28. sep 2020, 17:08
BoT skrev:
28. sep 2020, 16:11
Bruno skrev:
28. sep 2020, 15:59
Det postulat bliver du nok nødt til at underbygge så. For jeg har svært ved at se det samme gennemsnit.
Lynge Jakobsen hentede masser af målræve. Han lavede også skæverter.
Allan Gaarde hentede vel 0 målræve. Men havde masser af skæverter.
Men måske du kan hjælpe sådan en som mig med en formel for beregning af gennemsnit overført til målfarlige angribere i AaB-trøjen?
Gaarde hentede vel i alt 6 spillere, der var tænkt som deciderede målscorere: Rasmus Jönsson, Anders K Jacobsen, Thomas Enevoldsen, Nicklas Helenius, Tom VW, Jakub Sylvestr og Pavol Safranko.

Af dem er det kun de to sidstnævnte, der var deciderede fejlskud, mens alle de andre i større eller mindre grad opnåede succes. Nicklas Helenius piller jeg lidt ud af ligningen, da han i sin anden periode var hæmmet af sin sygdom.

Lynge hentede en del angribere, som det var meningen skulle gå ind på holdet med det samme, men hvor flere af dem floppede (nogle af dem var dog også lottokuponer i stil med Sylvestr): Luton Shelton, Lasse Nilsson, Dickson, Kusi-Asare, Daniel Friedheim Holm, Jose Mota, Poul Hübertz m. fl.
Flere af de spillere du nævner som Allan Gaarde skulle have hentet bevæger sig jo lidt i den gråzone hvor Lynge og han legede hest og føl. Derfor er det lidt svært at sige hvem der hentede dem. Det gælder fx Anders K og Rasmus Jönsson.
Ja lad os undtage Nicklas Helenius. Det var trist.
Thomas Enevoldsen var mange vel ikke voldsomt imponeret af (vel heller ikke angriber).
Det efterlader Tom van Weert, Pavol Safranko og Jakub Sylvestr.
Hvem af de tre synes du man kan karakterisere som en målræv? Jeg synes at vi har to flop og en gennemsnitlig superligaspiller.

Jeg medgiver at Lynge også havde fejlskud. Min anke er at du mener at hans og Allan Gaardes succesrate var den samme. Det er jeg svært uenig i.
Desuden havde Allan Gaarde væsentligt bedre muligheder for at scoute. Samt en væsentlig bedre økonomi. Det bør vel også tælle med (ligesom når du mener at vi kan kræve mere af Kasper Kusk end af Frederik Børsting fordi førstnævnte får højere løn) for at bevare en slags konsistens i sin argumentation.
Lynge havde altså perioder, hvor han havde markant bedre økonomi, end Gaarde. i flere perioder under Lynge var vi i hvert fald i top-tre rent budget-mæssigt - og langt tættere på dem foran os, end vi er/har været de seneste 2-3 år. Jeg kan heller ikke helt se, hvorfor Gaarde skulle have haft bedre mulighed for at scoute?

Thomas Enevoldsen udgjorde altså en del af et af superligahistoriens giftigste frontduoer i efteråret 15. Og Tom van Weert er i mine øjne langt mere end en gennemsnitlig spiller. I sidste sæson var han kun 10 min længere tid om at score mål, end topscorer Ronnie Schwartz, og i denne sæson har han været involveret i næsten samtlige farlige situationer, vi har præsteret. Alle angribere brænder chancer - også de allerbedste.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 28. sep 2020, 17:21

BoT skrev:
28. sep 2020, 17:18
Bruno skrev:
28. sep 2020, 17:08
BoT skrev:
28. sep 2020, 16:11
Bruno skrev:
28. sep 2020, 15:59
Det postulat bliver du nok nødt til at underbygge så. For jeg har svært ved at se det samme gennemsnit.
Lynge Jakobsen hentede masser af målræve. Han lavede også skæverter.
Allan Gaarde hentede vel 0 målræve. Men havde masser af skæverter.
Men måske du kan hjælpe sådan en som mig med en formel for beregning af gennemsnit overført til målfarlige angribere i AaB-trøjen?
Gaarde hentede vel i alt 6 spillere, der var tænkt som deciderede målscorere: Rasmus Jönsson, Anders K Jacobsen, Thomas Enevoldsen, Nicklas Helenius, Tom VW, Jakub Sylvestr og Pavol Safranko.

Af dem er det kun de to sidstnævnte, der var deciderede fejlskud, mens alle de andre i større eller mindre grad opnåede succes. Nicklas Helenius piller jeg lidt ud af ligningen, da han i sin anden periode var hæmmet af sin sygdom.

Lynge hentede en del angribere, som det var meningen skulle gå ind på holdet med det samme, men hvor flere af dem floppede (nogle af dem var dog også lottokuponer i stil med Sylvestr): Luton Shelton, Lasse Nilsson, Dickson, Kusi-Asare, Daniel Friedheim Holm, Jose Mota, Poul Hübertz m. fl.
Flere af de spillere du nævner som Allan Gaarde skulle have hentet bevæger sig jo lidt i den gråzone hvor Lynge og han legede hest og føl. Derfor er det lidt svært at sige hvem der hentede dem. Det gælder fx Anders K og Rasmus Jönsson.
Ja lad os undtage Nicklas Helenius. Det var trist.
Thomas Enevoldsen var mange vel ikke voldsomt imponeret af (vel heller ikke angriber).
Det efterlader Tom van Weert, Pavol Safranko og Jakub Sylvestr.
Hvem af de tre synes du man kan karakterisere som en målræv? Jeg synes at vi har to flop og en gennemsnitlig superligaspiller.

Jeg medgiver at Lynge også havde fejlskud. Min anke er at du mener at hans og Allan Gaardes succesrate var den samme. Det er jeg svært uenig i.
Desuden havde Allan Gaarde væsentligt bedre muligheder for at scoute. Samt en væsentlig bedre økonomi. Det bør vel også tælle med (ligesom når du mener at vi kan kræve mere af Kasper Kusk end af Frederik Børsting fordi førstnævnte får højere løn) for at bevare en slags konsistens i sin argumentation.
Lynge havde altså perioder, hvor han havde markant bedre økonomi, end Gaarde. i flere perioder under Lynge var vi i hvert fald i top-tre rent budget-mæssigt - og langt tættere på dem foran os, end vi er/har været de seneste 2-3 år. Jeg kan heller ikke helt se, hvorfor Gaarde skulle have haft bedre mulighed for at scoute?

Thomas Enevoldsen udgjorde altså en del af et af superligahistoriens giftigste frontduoer i efteråret 15. Og Tom van Weert er i mine øjne langt mere end en gennemsnitlig spiller. I sidste sæson var han kun 10 min længere tid om at score mål, end topscorer Ronnie Schwartz, og i denne sæson har han været involveret i næsten samtlige farlige situationer, vi har præsteret. Alle angribere brænder chancer - også de allerbedste.
“I hvert fald top tre budgetmæssigt”.

Det mindes jeg ikke? Udover omkring 98-99. Ellers har Brøndby og FCK og AGF stort set altid ligget over os og OB har ligget på vores niveau. I nyere tid er FCM kommet til.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 28. sep 2020, 17:44

AGF henter Grabara. Lidt en skam nu hvor Eskelinen har vist sig at være talentløs.

Ingen tvivl om at der er pres på Inge her op mod vinduets slutning.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 28. sep 2020, 17:52

Julgranen skrev:
28. sep 2020, 17:44
AGF henter Grabara. Lidt en skam nu hvor Eskelinen har vist sig at være talentløs.

Ingen tvivl om at der er pres på Inge her op mod vinduets slutning.
Jeps, men sådan en fyr som Inge, elsker sikkert det pres.
Hvem henter han Julgranen!?

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 28. sep 2020, 17:57

Jeg bilder nu mig selv ind, at det netop er i de her lidt tilspidsede tider at den helt store forskel på Gaarde og Inge bliver synlig.
Gaarde panikkede til tider. Safranko var et totalt unødvendigt panikkøb.
Og så er der forskellen i netværk. Gaarde var uprøvet og arvede Lynges netværk, der stort set kun var agentbaseret - og så begrænset til mindre fisk i Norden eller klubber han tidligere havde handlet med. Ingen klubrelationer, ingen kontakter hos større agentfirmaer.
Her har Inge langt mere at byde på, og mon ikke han også lige nu satser på et par opkald omkring spillere der normalt ligger udenfor AaB’s radius.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Rams » 28. sep 2020, 18:05

Er sandheden om Gaarde ikke, at han satsede på en Wieghorst pakkeløsning for derigennem at dække hans scout shortcomings
In verbis simus faciles

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af martinaalborg » 28. sep 2020, 18:35

Jeg er mildest talt rystet, hvis vi ikke får 1-2 nye folk til start-leveren inden vinduet smækker i.
Ellers bliver det endnu en "mellemsæson" med en 7.plads og ligegyldige kampe i nedrykningsspillet.

Det skal være en stærk central midtbane.

Og lad os så få ryddet op i overskudslageret.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Patmand » 28. sep 2020, 18:38

Julgranen skrev:
28. sep 2020, 14:15
Hohenhaus Tenne skrev:
28. sep 2020, 14:08
Altså er du i familie med Kusk, eller hvad? Jeg siger ikke nødvendigvis du tager fejl, men du accepterer absolut ingen kritik af ham.
Nej, jeg foretrækker bare at AaB’s hold udgør af teknisk stærke spillere der kan gøre hinanden farlige. Nu vil enkelte så bænke Kusk fremfor boldmongolen Børsting og argumenterer endda for at sælge ham, hvilket jeg ikke fatter noget af.

AaB har brug for en stærk fronttrio. Kusk var ikke god nok i den forfatning han var i store dele af sidste forår, men nu har en helt anden spilleglæde. Det har vi åbenlyst brug for, når det skorter på offensivt initiativ og Lucas’ høje niveau har lange udsigter.
Jeg er interesseret i at det her hold vinder fodboldkampe!
Ergo, at vi spiller med de bedste spillere, og de spillere der kan gøre hinanden farlige.
Vi har ikke 10 mål der kommer fra midtbanen, eller store kvaliteter på dødbolde. Derfor er vi død og pine nødt til at satse på den fronttrio der øger vores mulighed for point mest muligt.
Ikke længere nej eftersom vi solgte de 10 mål til AGF :D

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 28. sep 2020, 18:44

Hvis I vil have indblik i dialog omkring spillere, og en af de største skandaler i norsk fodbold, hvor Inge var kraftigt involveret så læs Josimars forrygende artikel-serie om sagen. Den indeholder mailkorrespondancer og andet, og er sindssygt spændende :) http://www.josimar.no/artikler/de-frikj ... el-1/3578/
Dens omdrejningspunkt er 2011-sæsonen hvor Stabæk havde ét valg. Reducer lønbudgettet med 75 % eller gå konkurs.

Giver et godt indblik i transfermarkedets mekanismer.

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 783
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Dennis Nielsen » 28. sep 2020, 18:47

Forza skrev:
28. sep 2020, 16:10
Dennis Nielsen skrev:
28. sep 2020, 16:08
BoT skrev:
28. sep 2020, 16:02
Julgranen skrev:
28. sep 2020, 15:29
BoT skrev:
28. sep 2020, 15:26
Det ER bare den plads på banen, hvor det er sværest at lykkes, fordi succeskriteriet er så konkret målbart - og fordi konkurrencen om garanterede målscorere er så hård.
Det undskylder dog ikke f.eks. Safranko-handlen. En spiller hentet dyrt til et system han ikke kunne spille, og så var han milevidt fra at være god nok.
Ikke bare i AaB, men også efterfølgende hvor han nu render rundt hos det rumænsk/ungarske Sepsi, hvor træner Czaba Laszlo har hentet ham for 3./4. gang i karrieren. Der har han også været pivringe.
Enig - det var et kæmpe fejlskud. Men dem havde Lynge jo også nogle stykker af. Hvad der præcis gik galt i den rekruttering ved jeg ikke, men Wieghorst og Gaarde må have misset hinanden fuldstændig.
Hvilke angribere er det, som du tænker på?

Jeg har svært ved at finde et eksempel, hvor der er blevet betalt så stor en transfer og leveret så ringe - på angriber fronten.
Lynge var jo kendt for stort set aldrig at købe angribere. Han lejede ofte.

Til gengæld var Mota købet et dyrt fejlskud. Andres Oper er det dyreste AaB køb nogensinde. I den sammenhæng var han også et stort fejlskud.
Oper er ikke på samme niveau som Safranko.

Mota var dog ikke nogen succes. Så der er jeg enig. Ved dog ikke, om den transfer var i samme økonomiske kaliber.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 28. sep 2020, 19:03

Dennis Nielsen skrev:
28. sep 2020, 18:47
Forza skrev:
28. sep 2020, 16:10
Dennis Nielsen skrev:
28. sep 2020, 16:08
BoT skrev:
28. sep 2020, 16:02
Julgranen skrev:
28. sep 2020, 15:29
BoT skrev:
28. sep 2020, 15:26
Det ER bare den plads på banen, hvor det er sværest at lykkes, fordi succeskriteriet er så konkret målbart - og fordi konkurrencen om garanterede målscorere er så hård.
Det undskylder dog ikke f.eks. Safranko-handlen. En spiller hentet dyrt til et system han ikke kunne spille, og så var han milevidt fra at være god nok.
Ikke bare i AaB, men også efterfølgende hvor han nu render rundt hos det rumænsk/ungarske Sepsi, hvor træner Czaba Laszlo har hentet ham for 3./4. gang i karrieren. Der har han også været pivringe.
Enig - det var et kæmpe fejlskud. Men dem havde Lynge jo også nogle stykker af. Hvad der præcis gik galt i den rekruttering ved jeg ikke, men Wieghorst og Gaarde må have misset hinanden fuldstændig.
Hvilke angribere er det, som du tænker på?

Jeg har svært ved at finde et eksempel, hvor der er blevet betalt så stor en transfer og leveret så ringe - på angriber fronten.
Lynge var jo kendt for stort set aldrig at købe angribere. Han lejede ofte.

Til gengæld var Mota købet et dyrt fejlskud. Andres Oper er det dyreste AaB køb nogensinde. I den sammenhæng var han også et stort fejlskud.
Oper er ikke på samme niveau som Safranko.

Mota var dog ikke nogen succes. Så der er jeg enig. Ved dog ikke, om den transfer var i samme økonomiske kaliber.
Enig i at Safranko var værre. Men Oper var et dyrere køb.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 28. sep 2020, 19:14

Forza skrev:
28. sep 2020, 19:03
Enig i at Safranko var værre. Men Oper var et dyrere køb.
Marginalt dyrere køb. Set til tiden vi er i, hvor man har alle muligheder for at scoute spillere, så er Safranko et værre køb.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 28. sep 2020, 19:15

Trænger til et lækkert rygte med kød på. :S

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gamling » 28. sep 2020, 19:22

Ser ud til vi har 2 fornuftige indkøb i Granli og pedro, en stjerne in spe i Prica, et flop i Nkada og er langtidsprojekt i serberen. Ergo mangler vi mimimum 2 klasseindkøb mere hvis vi vil i top 6
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Martino » 28. sep 2020, 19:27

Elias Andersson fra IK Sirius er endelig blevet sine skader kvit. Var tidligere udråbt som en kæmpe talent og spillet mange u-landskampe for Sverige. Han kunne være en spændende teknisk stærk midtbanespiller at få ind - han kan også spille på kanten.
Jeg savner Winsnes

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 28. sep 2020, 19:33

Gamling skrev:
28. sep 2020, 19:22
Ser ud til vi har 2 fornuftige indkøb i Granli og pedro, en stjerne in spe i Prica, et flop i Nkada og er langtidsprojekt i serberen. Ergo mangler vi mimimum 2 klasseindkøb mere hvis vi vil i top 6
Vi blev nr 5 sidste år så jeg forstår ikke helt din matematik?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 778
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af emenike » 28. sep 2020, 19:36

Oscar Hiljemark står stadig uden en klub efter kontrakten med Genoa udløb i starten af august. En udpræget 8'er med 27 kampe for det svenske A-landshold og en karriere der er gået noget i stå i det store udland; lyder som en klassisk AaB signing fra Lynge tiden. De seneste rygter jeg kan læse mig frem til kæder ham dog sammen med Bologna og Besiktas, men de ligger trods alt godt en måned tilbage i tiden.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 28. sep 2020, 19:53

Brodernumsi skrev:
28. sep 2020, 15:52
Julgranen skrev:
28. sep 2020, 14:02
Brodernumsi skrev:
28. sep 2020, 13:52
Kusk brændte vist markant større chancer mod Horsens, end Børsting gjorde i går.
Der er forskel på at tvinge målmanden til gode redninger, og så til at sparke 3 meter forbi mål på en fri chance, og ikke få afsluttet i en 2-mod-1 situation...
Desuden satte Kusk gang på gang sine medspillere op til gode chancer mod Horsens, mens Børsting ikke satte en fod rigtigt.
Hvilket han heller ikke gjorde mod Lyngby, hvor han var banens ringeste...

Hvad nytter det at fighte godt, hvis ens slutprodukt er helt håbløst? Den ene har skabt 5 100% chancer til sine medspillere de sidste 2 kampe, mens den anden ikke engang kan hverken aflevere eller afslutte i en 2 mod 1-situation. Der er en verden til forskel.
Kusk har ikke skabt 5 100%-chancer, de sidste to kampe. Der er også en verden til forskel i hvad de to spillere koster klubben.
Men vi sparer jo ikke pengene ved at bruge Børsting i stedet. Jeg synes det er irrelevant. De er begge i truppen og vi skal bruge den bedste (og det er Kusk)
Med venlig Hilsen
--
Robert

Låst