Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Brodernumsi » 5. okt 2020, 14:04

Trickster skrev:
5. okt 2020, 13:59
Forza skrev:
5. okt 2020, 13:53
gravballe skrev:
5. okt 2020, 13:50
Forza skrev:
5. okt 2020, 13:47
gravballe skrev:
5. okt 2020, 13:43
Forza skrev:
5. okt 2020, 13:41


Strandli tæller vel også med. Hvis vi snakker klub karriere har du nok ret. De færreste har så mange kampe på cv’et i gode ligaer. Jeg tænkte primært på at vi har haft en del med landskampe på cv’et.

Vi blev faktisk tilbudt Denilson i karrierens efterår. Verdens dyreste fodboldspiller i 1998. Havde man hentet ham kunne vi godt lukke snakken nu ;)
Der var også ham negeren fra England der var på prøve sammen med zelinski? Som jeg husker det var han er stort navn dengang?
Tal dog ordentligt.
Hvad skal jeg ellers kalde ham? 😂 Ham den sorte er sku da værer..
Få dig noget respekt. Og lær at stave. Kald ham mørk hvis det skal nævnes.

Dette er offtopic. Lad os komme videre.
Ja, det er offtopic, men det holdte dig ikke tilbage. Smut på twitter med din forargelse, og lad Juntaen slå ned på kommentarer, der er over grænsen. Hvilket ikke er tilfældet her.
Selvfølgelig er det over grænsen, det er et ord der støder og negligerer millioner af mennesker, hvis det ikke er over grænsen, ved jeg ikke hvad er.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 5. okt 2020, 14:04

slammer skrev:
5. okt 2020, 13:34
Nå Jonas... Så er vi vist ved at være klar til den næste... :aabfan:
Jeg har ikke mere desværre. Hørte bare, at spillertruppen havde fået at vide han ville blive præsenteret senere. Jeg har ikke hørt mere
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7876
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 5. okt 2020, 14:06

Mogens skrev:
5. okt 2020, 14:00
Vanvittig signing, hvis ellers han er i form og ikke bruger halvdelen af tiden hos fyssen.

Det bliver spændende at se, om der dukker mere op. Hvis det bliver tilfældet, har jeg svært ved lige at huske, hvornår vi sidst har hentet SÅ mange nye spillere.
Enig, og vi har endda både hentet til den korte og den lange bane.

Alle spillerne kan sagtens floppe, men på papiret har Inge virkelig haft et stærkt vindue.

Sælger PO. Det skaber delte meninger blandt os, men ender med at blive erstattet af en transfer svensk landsholdsspiller, som FCM har jagtet 2 vinduer i træk. På papiret en kæmpe upgrade.

Henter Pedro i den portugisiske 2. div. Mange frygtede en lotto kupon. Ligner allerede nu et scoop.

Henter Prica for 500.000 (pga. kontraktudløb) foran Rosenborg, Brøndby og Malmö selv.

Grandli ligner tilmed et scoop som spillende midterforsvarer.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 5. okt 2020, 14:06

BoT skrev:
5. okt 2020, 13:52
Hohenhaus Tenne skrev:
5. okt 2020, 13:30
BoT skrev:
5. okt 2020, 13:25
Hiljemark er fra nogenlunde samme hylde som Fossum, men mere færdig i sin udvikling. Dermed kan vi fra sag 1 have høje forventninger. Mon ikke også, han lægger sig ind allerøverst i vores lønhierarki?

Så der skal muligvis en afgang til for at skabe plads. Magnus fylder stort set intet på budgettet, så et salg af ham, skal nærmest udelukkende være for hans egen skyld. Det kunne være Okore eller Tom van Weert. Især førstnævnte kunne give mening, hvis vi samtidig ændrer formation til 4-3-3.
Jeg synes han er på en højere hylde end Fossum (ingen bashing, jeg er på hold-Iver). Hiljemark har trods alt bevist sig i forskellige store ligaer over flere år. Fossum var ikke en succes i bundesligaen og 2. bundesliga. Fossum har dog alderen og potentialet med sig, men imod er Hiljemark et noget større Scoop. Klasse signing af Inge!
Hiljemark var dog også gået lidt i stå på absolut øverste niveau i Genoa, så på den måde minder de meget om hinanden. Jeg synes, de er meget sammenlignelige rent "hyldemæssigt".
Der er fanme stor forskel på at have været hollandsk Mester, spillet 99 kampe i Serie A og så gå i stå ift aldrig rigtig at være kommet igang.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 5. okt 2020, 14:09

Forza skrev:
5. okt 2020, 14:06
Mogens skrev:
5. okt 2020, 14:00
Vanvittig signing, hvis ellers han er i form og ikke bruger halvdelen af tiden hos fyssen.

Det bliver spændende at se, om der dukker mere op. Hvis det bliver tilfældet, har jeg svært ved lige at huske, hvornår vi sidst har hentet SÅ mange nye spillere.
Enig, og vi har endda både hentet til den korte og den lange bane.

Alle spillerne kan sagtens floppe, men på papiret har Inge virkelig haft et stærkt vindue.

Sælger PO. Det skaber delte meninger blandt os, men ender med at blive erstattet af en transfer svensk landsholdsspiller, som FCM har jagtet 2 vinduer i træk. På papiret en kæmpe upgrade.

Henter Pedro i den portugisiske 2. div. Mange frygtede en lotto kupon. Ligner allerede nu et scoop.

Henter Prica for 500.000 (pga. kontraktudløb) foran Rosenborg, Brøndby og Malmö selv.
Man må sige at Inge arbejder i intervaller. Først bang-bang-bang i starten af vinduet, og hvis der kommer mere i dag...!
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Ham der Emil » 5. okt 2020, 14:10

Pastorius skrev:
5. okt 2020, 14:06
BoT skrev:
5. okt 2020, 13:52
Hohenhaus Tenne skrev:
5. okt 2020, 13:30
BoT skrev:
5. okt 2020, 13:25
Hiljemark er fra nogenlunde samme hylde som Fossum, men mere færdig i sin udvikling. Dermed kan vi fra sag 1 have høje forventninger. Mon ikke også, han lægger sig ind allerøverst i vores lønhierarki?

Så der skal muligvis en afgang til for at skabe plads. Magnus fylder stort set intet på budgettet, så et salg af ham, skal nærmest udelukkende være for hans egen skyld. Det kunne være Okore eller Tom van Weert. Især førstnævnte kunne give mening, hvis vi samtidig ændrer formation til 4-3-3.
Jeg synes han er på en højere hylde end Fossum (ingen bashing, jeg er på hold-Iver). Hiljemark har trods alt bevist sig i forskellige store ligaer over flere år. Fossum var ikke en succes i bundesligaen og 2. bundesliga. Fossum har dog alderen og potentialet med sig, men imod er Hiljemark et noget større Scoop. Klasse signing af Inge!
Hiljemark var dog også gået lidt i stå på absolut øverste niveau i Genoa, så på den måde minder de meget om hinanden. Jeg synes, de er meget sammenlignelige rent "hyldemæssigt".
Der er fanme stor forskel på at have været hollandsk Mester, spillet 99 kampe i Serie A og så gå i stå ift aldrig rigtig at være kommet igang.
Enig. Seelvfølgelig er Hiljemark på en større hylde end Fossum.
Det ville være det samme som at sige, at Helenius og Hiljemark også er på samme hylde.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Moen » 5. okt 2020, 14:11

baresi skrev:
5. okt 2020, 13:40
Det er IKKE slut endnu. FED Hiljemark transfer men INGE arbejder videre på højtryk. NU har jeg faktisk konkret hørt at ham Diomande er en man forsøger sig kraftigt på. Hvilket jo må give en van Weert går hår i hovedet (i hans flotte manke) hvis det lykkes. Men Inge er IKKE færdig.
højre wingback er også på blokken, men tror det afhænger af hvad der sker med endnu en angriber/offensiv spiller. Rygtet gik fra løst til konkret.

Skal vi ik spille 4-3-3 nu i øvrigt, så vi både bruger fossum og Hiljemark
Med alle klar fra skader:

Palle - Okore - Thelander - Ahlmann
Fossum - Pedro - Hiljemark
Kusk - Prica - Lucas

ser sgu ud som noget spændende.
Hører fra min kilde at Diomande er en and og der nok ikke kommer nogen fra Norge.. :(

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3649
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hovedet » 5. okt 2020, 14:11

Julgranen skrev:
5. okt 2020, 13:42
Forza skrev:
5. okt 2020, 13:34
Du nævner tit Fossums hyre og jeg logikken siger da at han er højt betalt. Men ved du hvad han tjener?
Jeg tror (håber) hans spil kan løftes af en klasse makker centralt. Men ja, får vi bud på ham vil det nok være en god lønpost at komme af med.
Skulle (inden dagens handel) være bedst lønnede udlænding i AaB siden Louay Chanko fik knap 4 mio. om året i vores velmagtsdage. Så han tjener vel marginalt mindre end Lucas. Der skulle noget til at overmatche interesse andetsteds fra.
Puha. Det var vel Lynges dårligste transfer, udgifterne taget i betragtning.

Hildeman er vel vores største transfer nogensinde - set i relation til den karriere, han hidtil har haft (derfor behøver han ikke at blive vores største spiller nogensinde). Vores hidtil største transfer var vel den herostratisk berømte Clemens Zwijnenberg.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13718
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Funky » 5. okt 2020, 14:12

(Velklædt) Hiljemark = Greven 2.0
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af gravballe » 5. okt 2020, 14:13

Brodernumsi skrev:
5. okt 2020, 14:04
Trickster skrev:
5. okt 2020, 13:59
Forza skrev:
5. okt 2020, 13:53
gravballe skrev:
5. okt 2020, 13:50
Forza skrev:
5. okt 2020, 13:47
gravballe skrev:
5. okt 2020, 13:43


Der var også ham negeren fra England der var på prøve sammen med zelinski? Som jeg husker det var han er stort navn dengang?
Tal dog ordentligt.
Hvad skal jeg ellers kalde ham? 😂 Ham den sorte er sku da værer..
Få dig noget respekt. Og lær at stave. Kald ham mørk hvis det skal nævnes.

Dette er offtopic. Lad os komme videre.
Ja, det er offtopic, men det holdte dig ikke tilbage. Smut på twitter med din forargelse, og lad Juntaen slå ned på kommentarer, der er over grænsen. Hvilket ikke er tilfældet her.
Selvfølgelig er det over grænsen, det er et ord der støder og negligerer millioner af mennesker, hvis det ikke er over grænsen, ved jeg ikke hvad er.
Neger er sku ikke det samme som nigger med mindre man hedder Jeppe Kofod. Krænkelse kulturen længe leve

Det danske ord Neger er mig bekendt ikke negativ ladet, men fint jeg undlader at bruge det for eftertiden.

slammer
2. div
2. div
Indlæg: 139
Tilmeldt: 24. nov 2005, 11:21
Geografisk sted: Malmø

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af slammer » 5. okt 2020, 14:13

Prica22 skrev:
5. okt 2020, 14:11
baresi skrev:
5. okt 2020, 13:40
Det er IKKE slut endnu. FED Hiljemark transfer men INGE arbejder videre på højtryk. NU har jeg faktisk konkret hørt at ham Diomande er en man forsøger sig kraftigt på. Hvilket jo må give en van Weert går hår i hovedet (i hans flotte manke) hvis det lykkes. Men Inge er IKKE færdig.
højre wingback er også på blokken, men tror det afhænger af hvad der sker med endnu en angriber/offensiv spiller. Rygtet gik fra løst til konkret.

Skal vi ik spille 4-3-3 nu i øvrigt, så vi både bruger fossum og Hiljemark
Med alle klar fra skader:

Palle - Okore - Thelander - Ahlmann
Fossum - Pedro - Hiljemark
Kusk - Prica - Lucas

ser sgu ud som noget spændende.
Hører fra min kilde at Diomande er en and og der nok ikke kommer nogen fra Norge.. :(
OK, men sagde denne kilde noget om eventuel yderligere aktivitet?

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7876
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 5. okt 2020, 14:14

Hovedet skrev:
5. okt 2020, 14:11
Julgranen skrev:
5. okt 2020, 13:42
Forza skrev:
5. okt 2020, 13:34
Du nævner tit Fossums hyre og jeg logikken siger da at han er højt betalt. Men ved du hvad han tjener?
Jeg tror (håber) hans spil kan løftes af en klasse makker centralt. Men ja, får vi bud på ham vil det nok være en god lønpost at komme af med.
Skulle (inden dagens handel) være bedst lønnede udlænding i AaB siden Louay Chanko fik knap 4 mio. om året i vores velmagtsdage. Så han tjener vel marginalt mindre end Lucas. Der skulle noget til at overmatche interesse andetsteds fra.
Puha. Det var vel Lynges dårligste transfer, udgifterne taget i betragtning.

Hildeman er vel vores største transfer nogensinde - set i relation til den karriere, han hidtil har haft (derfor behøver han ikke at blive vores største spiller nogensinde). Vores hidtil største transfer var vel den herostratisk berømte Clemens Zwijnenberg.
Nej, vores største var Andres Oper.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 5. okt 2020, 14:15

gravballe skrev:
5. okt 2020, 14:13
Brodernumsi skrev:
5. okt 2020, 14:04
Trickster skrev:
5. okt 2020, 13:59
Forza skrev:
5. okt 2020, 13:53
gravballe skrev:
5. okt 2020, 13:50
Forza skrev:
5. okt 2020, 13:47


Tal dog ordentligt.
Hvad skal jeg ellers kalde ham? 😂 Ham den sorte er sku da værer..
Få dig noget respekt. Og lær at stave. Kald ham mørk hvis det skal nævnes.

Dette er offtopic. Lad os komme videre.
Ja, det er offtopic, men det holdte dig ikke tilbage. Smut på twitter med din forargelse, og lad Juntaen slå ned på kommentarer, der er over grænsen. Hvilket ikke er tilfældet her.
Selvfølgelig er det over grænsen, det er et ord der støder og negligerer millioner af mennesker, hvis det ikke er over grænsen, ved jeg ikke hvad er.
Neger er sku ikke det samme som nigger med mindre man hedder Jeppe Kofod. Krænkelse kulturen længe leve
Nej, det er ikke det samme. Men det er ikke ok længere. Ingen grund til vi kommer op og toppes om det gutter. Det er en festdag. Lad os komme videre.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 5. okt 2020, 14:15

gravballe skrev:
5. okt 2020, 14:13
Brodernumsi skrev:
5. okt 2020, 14:04
Trickster skrev:
5. okt 2020, 13:59
Forza skrev:
5. okt 2020, 13:53
gravballe skrev:
5. okt 2020, 13:50
Forza skrev:
5. okt 2020, 13:47


Tal dog ordentligt.
Hvad skal jeg ellers kalde ham? 😂 Ham den sorte er sku da værer..
Få dig noget respekt. Og lær at stave. Kald ham mørk hvis det skal nævnes.

Dette er offtopic. Lad os komme videre.
Ja, det er offtopic, men det holdte dig ikke tilbage. Smut på twitter med din forargelse, og lad Juntaen slå ned på kommentarer, der er over grænsen. Hvilket ikke er tilfældet her.
Selvfølgelig er det over grænsen, det er et ord der støder og negligerer millioner af mennesker, hvis det ikke er over grænsen, ved jeg ikke hvad er.
Neger er sku ikke det samme som nigger med mindre man hedder Jeppe Kofod. Krænkelse kulturen længe leve

Det danske ord Neger er mig bekendt ikke negativ ladet, men fint jeg undlader at bruge det for eftertiden.
When you are in a hole, stop digging.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3649
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hovedet » 5. okt 2020, 14:15

Mogens skrev:
5. okt 2020, 14:00
Vanvittig signing, hvis ellers han er i form og ikke bruger halvdelen af tiden hos fyssen.

Det bliver spændende at se, om der dukker mere op. Hvis det bliver tilfældet, har jeg svært ved lige at huske, hvornår vi sidst har hentet SÅ mange nye spillere.
Åh, nu bliver jeg da helt bekymret. Vi har godt nok haft ikke så lidt af en stjerneparade i længere tid - på vores skadesliste og lønbudget vel at mærke...

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Moen » 5. okt 2020, 14:16

slammer skrev:
5. okt 2020, 14:13
Prica22 skrev:
5. okt 2020, 14:11
baresi skrev:
5. okt 2020, 13:40
Det er IKKE slut endnu. FED Hiljemark transfer men INGE arbejder videre på højtryk. NU har jeg faktisk konkret hørt at ham Diomande er en man forsøger sig kraftigt på. Hvilket jo må give en van Weert går hår i hovedet (i hans flotte manke) hvis det lykkes. Men Inge er IKKE færdig.
højre wingback er også på blokken, men tror det afhænger af hvad der sker med endnu en angriber/offensiv spiller. Rygtet gik fra løst til konkret.

Skal vi ik spille 4-3-3 nu i øvrigt, så vi både bruger fossum og Hiljemark
Med alle klar fra skader:

Palle - Okore - Thelander - Ahlmann
Fossum - Pedro - Hiljemark
Kusk - Prica - Lucas

ser sgu ud som noget spændende.
Hører fra min kilde at Diomande er en and og der nok ikke kommer nogen fra Norge.. :(
OK, men sagde denne kilde noget om eventuel yderligere aktivitet?
Denne kilde er primært på det norske markede, så ikke meget andet han kunne hjælpe med dsv. Dog får jeg andre meldinger på Diomande, om at det er et umiddelbart nej, uden at det er sikkert.

Så intet sikkert endnu, men den er heller ikke tæt på.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1530
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Stegosaurus » 5. okt 2020, 14:22

Lad os nu lige tage en slapper og se, hvad Hiljemark præsterer på banen, før vi lader propperne springe.

Jeg er langt fra imponeret over hvad Fossum har vist indtil videre - taget hans løn og prædikat som tidligere giganttalent i betragtning, og han blev også hypet pænt herinde. Så jeg venter altså lige og ser, om Hiljemark kan tage tre på foden før min Zero bliver udskiftet med Dom Perignon’en.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Ham der Emil » 5. okt 2020, 14:23

Stegosaurus skrev:
5. okt 2020, 14:22
Lad os nu lige tage en slapper og se, hvad Hiljemark præsterer på banen, før vi lader propperne springe.

Jeg er langt fra imponeret over hvad Fossum har vist indtil videre - taget hans løn og prædikat som tidligere giganttalent i betragtning, og han blev også hypet pænt herinde. Så jeg venter altså lige og ser, om Hiljemark kan tage tre på foden før min Zero bliver udskiftet med Dom Perignon’en.
Hiljemark har præsteret stort i mange år, samt været en profil på det svenske landshold (mig bekendt). Så du sammenligner lidt æbler og pærer. Vi SKAL have tårnhøje forventninger til Hiljemark.
Et Hjerte - En Klub

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7876
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 5. okt 2020, 14:24

Stegosaurus skrev:
5. okt 2020, 14:22
Lad os nu lige tage en slapper og se, hvad Hiljemark præsterer på banen, før vi lader propperne springe.

Jeg er langt fra imponeret over hvad Fossum har vist indtil videre - taget hans løn og prædikat som tidligere giganttalent i betragtning, og han blev også hypet pænt herinde. Så jeg venter altså lige og ser, om Hiljemark kan tage tre på foden før min Zero bliver udskiftet med Dom Perignon’en.
Det kan man jo sige med alle handler.

Faktum er at hans cv bugner i forhold til at vi kan hente ham. Og at FCM’s smartodds har bragt dem på sporet af ham i de to seneste transfervinduer peger trods alt også på en kvalitet vi normalt ikke kan hente.

Om han så præsterer må tiden vise, ligesom med alle andre.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Brodernumsi » 5. okt 2020, 14:33

Stegosaurus skrev:
5. okt 2020, 14:22
Lad os nu lige tage en slapper og se, hvad Hiljemark præsterer på banen, før vi lader propperne springe.

Jeg er langt fra imponeret over hvad Fossum har vist indtil videre - taget hans løn og prædikat som tidligere giganttalent i betragtning, og han blev også hypet pænt herinde. Så jeg venter altså lige og ser, om Hiljemark kan tage tre på foden før min Zero bliver udskiftet med Dom Perignon’en.
Jeg ved selvfølgelig ikke hvad du forventer af Fossum, men jeg synes han gør det godt.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Låst