Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 18. aug 2020, 12:02

Bugatti1 skrev:
18. aug 2020, 11:47
Truppen, hvis vi spiller 3-5-2.

Rinne & Hansen

Okore, Kasper P, Ross, Thelander, den unge serber og den unge fra egne rækker (Det passer fint antalsmæssigt)

Magnus, Kakeeto, PO, Lucas, Thellufsen, Klitten, Klitten, Børsting, Ahlmann, Pallesen, Kusk og Fossum (Det er 12 spillere til midtbanen???? ALT for mange. Magnus, Thelufsen og måske en af Klittenbrødrene må sies fra, evt. sælge Kusk også!)

Tom V.W., Wessam Abou Ali, Nkada og Prica (Her må Wessam videre i karrieren).

Så det er 4-5 spillere vi bør sige tak for denne gang til, efter min mening.
Jeg tror bestemt Friis foretrækker 4-3-3 eller 3-4-3 - det er sjældent vi er gået over i et 2 mandsangreb. Det skal dog siges, at med den falske 9er som PO har spillet, kan det minde lidt om en offensive midt nogle gange. Men tror bestemt gerne de vil have en "ægte" angriber ind som spids.

Himmerland
Superliga
Superliga
Indlæg: 556
Tilmeldt: 20. jan 2007, 10:53
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Himmerland » 18. aug 2020, 12:18

Vi kan da sælge overskuds spiller til Vendsyssel nu de er blevet overtaget af pengemænd fra syd.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af BoT » 18. aug 2020, 12:51

Sindssygt vigtigt, at vi kan fortsætte og bygge oven på den solide stammme af topspillere, som Gaarde hentede til klubben, Rinne (hvis han bliver), Okore, Thelander, Fossum, Olsen, Lucas og VW. Der er altså den stamme, der gør det muligt for Inge at supplere nedefra, hvilket er langt nemmere, end at skulle opbygge de øverste lag i hierarkiet forfra.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 18. aug 2020, 13:02

BoT skrev:
18. aug 2020, 12:51
Sindssygt vigtigt, at vi kan fortsætte og bygge oven på den solide stammme af topspillere, som Gaarde hentede til klubben, Rinne (hvis han bliver), Okore, Thelander, Fossum, Olsen, Lucas og VW. Der er altså den stamme, der gør det muligt for Inge at supplere nedefra, hvilket er langt nemmere, end at skulle opbygge de øverste lag i hierarkiet forfra.
Ja - det begynder for alvor at blive spændende nu. Jeg synes det afhænger af Thelander og Lucas. Hvis de kan holde sig skadesfri - SKAL vi være i kamp om 3-4 pladserne i år.

Bruno
2. div
2. div
Indlæg: 162
Tilmeldt: 7. aug 2020, 11:20

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Bruno » 18. aug 2020, 13:11

BoT skrev:
18. aug 2020, 12:51
Sindssygt vigtigt, at vi kan fortsætte og bygge oven på den solide stammme af topspillere, som Gaarde hentede til klubben, Rinne (hvis han bliver), Okore, Thelander, Fossum, Olsen, Lucas og VW. Der er altså den stamme, der gør det muligt for Inge at supplere nedefra, hvilket er langt nemmere, end at skulle opbygge de øverste lag i hierarkiet forfra.
Tom van Weert er vel ikke en topspiller. De andre er jeg såmænd enig i, men jeg vurderer ikke Tom van Weert til at være specielt god - og da slet ikke specielt målfarlig. Han er det niveau af angriber, jeg normalt ville forbinde med SønderjyskE, Randers eller sådan noget blød mellemvare.

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 366
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af bonanza » 18. aug 2020, 13:16

Bruno skrev:
18. aug 2020, 13:11
BoT skrev:
18. aug 2020, 12:51
Sindssygt vigtigt, at vi kan fortsætte og bygge oven på den solide stammme af topspillere, som Gaarde hentede til klubben, Rinne (hvis han bliver), Okore, Thelander, Fossum, Olsen, Lucas og VW. Der er altså den stamme, der gør det muligt for Inge at supplere nedefra, hvilket er langt nemmere, end at skulle opbygge de øverste lag i hierarkiet forfra.
Tom van Weert er vel ikke en topspiller. De andre er jeg såmænd enig i, men jeg vurderer ikke Tom van Weert til at være specielt god - og da slet ikke specielt målfarlig. Han er det niveau af angriber, jeg normalt ville forbinde med SønderjyskE, Randers eller sådan noget blød mellemvare.
Faktum er, at han har set bedre ud på højrekanten og er en bedre presspiller end kusk nogensinde bliver. Ønsket om at få en yngre trup, hænger ikke sammen med en forlængelse udover 2021 til TVW. Han er fin for nu, men han er ikke fremtiden.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5226
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 18. aug 2020, 13:18

bonanza skrev:
18. aug 2020, 13:16
Bruno skrev:
18. aug 2020, 13:11
BoT skrev:
18. aug 2020, 12:51
Sindssygt vigtigt, at vi kan fortsætte og bygge oven på den solide stammme af topspillere, som Gaarde hentede til klubben, Rinne (hvis han bliver), Okore, Thelander, Fossum, Olsen, Lucas og VW. Der er altså den stamme, der gør det muligt for Inge at supplere nedefra, hvilket er langt nemmere, end at skulle opbygge de øverste lag i hierarkiet forfra.
Tom van Weert er vel ikke en topspiller. De andre er jeg såmænd enig i, men jeg vurderer ikke Tom van Weert til at være specielt god - og da slet ikke specielt målfarlig. Han er det niveau af angriber, jeg normalt ville forbinde med SønderjyskE, Randers eller sådan noget blød mellemvare.
Faktum er, at han har set bedre ud på højrekanten og er en bedre presspiller end kusk nogensinde bliver. Ønsket om at få en yngre trup, hænger ikke sammen med en forlængelse udover 2021 til TVW. Han er fin for nu, men han er ikke fremtiden.
Jeg synes TVW er en udemærket spiller. Omvendt er jeg også på det hold, at vores førsteangriber burde være bedre eller på TVWs niveau med potentiale for at blive bedre. Vi kan ikke have en Prica eller Spalvis hver sæson og derfor skal vi også have den her habile middelangriber i truppen, men førstevalget bør vi tilstræbe er bedre. Og ifht. højre kanten ville jeg meget hellere have en gennembrudsspiller.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af BoT » 18. aug 2020, 13:36

Tom van Weert har scoret 22 mål i 57 kampe og viser en professionalisme og indstilling til absolut top-karakter. Hvis I tror, vi nemt kan hente angribere, der kan præstere bedre end det, bliver I skuffet.

Der er en grund til, at han flere gange har båret anførerbindet, og jeg er sikker på, at Friis og Co sætter ham rigtig højt, når de vurderer de mest betydningsfulde spillere i AaB.

Han kommer til at spille en stor rolle i at støtte de mange nye udlændinge med at falde til.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af andreasaab89 » 18. aug 2020, 13:44

BoT skrev:
18. aug 2020, 13:36
Tom van Weert har scoret 22 mål i 57 kampe og viser en professionalisme og indstilling til absolut top-karakter. Hvis I tror, vi nemt kan hente angribere, der kan præstere bedre end det, bliver I skuffet.

Der er en grund til, at han flere gange har båret anførerbindet, og jeg er sikker på, at Friis og Co sætter ham rigtig højt, når de vurderer de mest betydningsfulde spillere i AaB.

Han kommer til at spille en stor rolle i at støtte de mange nye udlændinge med at falde til.
Fuldstændig enig.
Og man skal også huske at han flere gange har spillet kantspiller også. I det tilfælde syntes jeg hans scoringssnit er fint og indenfor rammen af hvad vi kan forvente af ham. Jeg tror sagtens vi kan se en mere målfarlig van weert også når hele vores hold bliver spillet bedre sammen.

Med Lukas, Prica, Nkada etc. i angrebet er han da ikke selvskreven starter, men syntes ikke han har skuffet. Måske heller ikke shinet vildt. men indenfor rammet af hvad jeg ville forvente.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 622
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af 9000AaB » 18. aug 2020, 13:45

BoT skrev:
18. aug 2020, 13:36
Tom van Weert har scoret 22 mål i 57 kampe og viser en professionalisme og indstilling til absolut top-karakter. Hvis I tror, vi nemt kan hente angribere, der kan præstere bedre end det, bliver I skuffet.

Der er en grund til, at han flere gange har båret anførerbindet, og jeg er sikker på, at Friis og Co sætter ham rigtig højt, når de vurderer de mest betydningsfulde spillere i AaB.

Han kommer til at spille en stor rolle i at støtte de mange nye udlændinge med at falde til.
Derudover har han lavet 4 assist.

Forstår slet ik folk begynder og køre på ham nu - hvor meget mere skal han lave for at folk er tilfreds? For syntes at 1 mål/assist pr ca 2. Kampe er meget okay....

Og ja han er 30 men det betyder ikke han ikke stadig jar 2-3 sæsoner i sig i AaB endnu.

Eneste problem er vel hans gentagne hovedskader han ska passe på.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 18. aug 2020, 14:06

BoT skrev:
18. aug 2020, 13:36
Tom van Weert har scoret 22 mål i 57 kampe og viser en professionalisme og indstilling til absolut top-karakter. Hvis I tror, vi nemt kan hente angribere, der kan præstere bedre end det, bliver I skuffet.

Der er en grund til, at han flere gange har båret anførerbindet, og jeg er sikker på, at Friis og Co sætter ham rigtig højt, når de vurderer de mest betydningsfulde spillere i AaB.

Han kommer til at spille en stor rolle i at støtte de mange nye udlændinge med at falde til.
OG han har jo sommetider spillet på kanten blandt de 3 forreste.
Tror han kunne ha scoret endnu flere mål, hvis han konstant lå i midten deroppe.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14830
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 18. aug 2020, 14:10

BoT skrev:
18. aug 2020, 13:36
Tom van Weert har scoret 22 mål i 57 kampe og viser en professionalisme og indstilling til absolut top-karakter. Hvis I tror, vi nemt kan hente angribere, der kan præstere bedre end det, bliver I skuffet.

Der er en grund til, at han flere gange har båret anførerbindet, og jeg er sikker på, at Friis og Co sætter ham rigtig højt, når de vurderer de mest betydningsfulde spillere i AaB.

Han kommer til at spille en stor rolle i at støtte de mange nye udlændinge med at falde til.
Enig i at Tom absolut er en hæderlig superliga angriber. Hans stats er okay og jeg synes også han passer fornuftigt ind på holdet, omend jeg ikke helt kan se fidusen i at have ham på kanten, dertil mangler han lidt fart. Det er afgjort en spiller jeg gerne vil beholde, men synes det er helt rigtigt, at vi har fået en rigtig 9'er ind i Prica, og noget fart til kanten i form af Nkada.

Jeg ser ham lidt som vores tids jeppe Curth. Sympatisk, professionel og altid med et fornuftigt niveau. Vi kan forvente 8-12 sæsonmål og en håndfuld assist. Skulle vi ramme en kanon sæson kan han muligvis lave de der 15-16 scoringer.

Hans mange hovedskader kan skræmme lidt, omend han gik fint igennem foråret.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 18. aug 2020, 14:13

Hanga skrev:
18. aug 2020, 14:10
BoT skrev:
18. aug 2020, 13:36
Tom van Weert har scoret 22 mål i 57 kampe og viser en professionalisme og indstilling til absolut top-karakter. Hvis I tror, vi nemt kan hente angribere, der kan præstere bedre end det, bliver I skuffet.

Der er en grund til, at han flere gange har båret anførerbindet, og jeg er sikker på, at Friis og Co sætter ham rigtig højt, når de vurderer de mest betydningsfulde spillere i AaB.

Han kommer til at spille en stor rolle i at støtte de mange nye udlændinge med at falde til.
Enig i at Tom absolut er en hæderlig superliga angriber. Hans stats er okay og jeg synes også han passer fornuftigt ind på holdet, omend jeg ikke helt kan se fidusen i at have ham på kanten, dertil mangler han lidt fart. Det er afgjort en spiller jeg gerne vil beholde, men synes det er helt rigtigt, at vi har fået en rigtig 9'er ind i Prica, og noget fart til kanten i form af Nkada.

Jeg ser ham lidt som vores tids jeppe Curth. Sympatisk, professionel og altid med et fornuftigt niveau. Vi kan forvente 8-12 sæsonmål og en håndfuld assist. Skulle vi ramme en kanon sæson kan han muligvis lave de der 15-16 scoringer.

Hans mange hovedskader kan skræmme lidt, omend han gik fint igennem foråret.
Curth? Ah, det ved jeg nu ikke. Tom har mig bekendt en ret høj scoringsprocent ifht antal afslutninger. Som jeg husker Curth og hans :thumbsup: var problemet netop at han var helt uskarp foran mål uanset serviceringen. Toms problem er at han ikke er nok i boksen og måske heller ikke bliver spillet rigtigt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14830
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 18. aug 2020, 14:15

Buzz Killington skrev:
18. aug 2020, 14:13
Hanga skrev:
18. aug 2020, 14:10
BoT skrev:
18. aug 2020, 13:36
Tom van Weert har scoret 22 mål i 57 kampe og viser en professionalisme og indstilling til absolut top-karakter. Hvis I tror, vi nemt kan hente angribere, der kan præstere bedre end det, bliver I skuffet.

Der er en grund til, at han flere gange har båret anførerbindet, og jeg er sikker på, at Friis og Co sætter ham rigtig højt, når de vurderer de mest betydningsfulde spillere i AaB.

Han kommer til at spille en stor rolle i at støtte de mange nye udlændinge med at falde til.
Enig i at Tom absolut er en hæderlig superliga angriber. Hans stats er okay og jeg synes også han passer fornuftigt ind på holdet, omend jeg ikke helt kan se fidusen i at have ham på kanten, dertil mangler han lidt fart. Det er afgjort en spiller jeg gerne vil beholde, men synes det er helt rigtigt, at vi har fået en rigtig 9'er ind i Prica, og noget fart til kanten i form af Nkada.

Jeg ser ham lidt som vores tids jeppe Curth. Sympatisk, professionel og altid med et fornuftigt niveau. Vi kan forvente 8-12 sæsonmål og en håndfuld assist. Skulle vi ramme en kanon sæson kan han muligvis lave de der 15-16 scoringer.

Hans mange hovedskader kan skræmme lidt, omend han gik fint igennem foråret.
Curth? Ah, det ved jeg nu ikke. Tom har mig bekendt en ret høj scoringsprocent ifht antal afslutninger. Som jeg husker Curth og hans :thumbsup: var problemet netop at han var helt uskarp foran mål uanset serviceringen. Toms problem er at han ikke er nok i boksen og måske heller ikke bliver spillet rigtigt.
Curth i årene omkring mesterskabet i 08 var en fornuftig angriber, og blev også ligatopscorer i mesterskabssæsonen. Helt enig i at skarpheden svigtede senere i karrieren.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hovedet » 18. aug 2020, 14:25

Bruno skrev:
18. aug 2020, 11:20
bonanza skrev:
18. aug 2020, 10:01
Funky skrev:
18. aug 2020, 09:48
troelsh skrev:
18. aug 2020, 09:38
Julgranen skrev:
17. aug 2020, 22:44
Himmerland skrev:
17. aug 2020, 22:32
Præcis Ingen i AaB bliver fravalgt hvis de havde grebet chancen
Og det er vel også Inge Andre Olsens store opgave her. Det skal være slut med at unge spillere får 3 år med alibibold, før der kommer en (i dette tilfælde nordmand) og siger: Hallo, ham her er da overhovedet ikke god nok.
Spillere skal tidligere ind omkring 1. holdet, og hurtigere ud, hvis de ikke har nogen spændende spidskompetencer og/eller bidrager med noget.

Nabosøn-mantraet har jo altså givet alt for meget spilletid til flere spillere, der aldrig nogensinde har været top 4-materiel. Magnus Christensen og Jannik Pohl, for nu bare at nævne 2 spillere...
Hvad forummet afspejler er vel også, at det har været totalt overvurderet med al den snak om at vi i Aalborg elsker at vores hold består af lokale knægte. Selvfølgelig gør vi det... når de er gode nok. Men det har hovedparten ikke været. Og for 85 % vedkommende har de været pivhamrende anonyme.
Det var sådan set det der triggede mig ved Valgeir Valgeirsson - at han som 17-årig beskrives som sit holds vigtigste spiller, en der er hyperaggressiv og nogengange bisset i sit spil og som trives fint med at der hviler et stort pres på hans skuldre, og tager ansvaret på sig. Den mentalitet er der forsvindende lidt af hos langt de fleste der er kommet op via ungdomsrækkerne.
Jeg er enig, det vildeste eksempel må dog være Blåbjerg, det er vanvittigt at tænke på, at han næsten fik 100 Superliga kampe for os.

Anyways, virkelig vigtigt vi fik forlænget med Okore, og hvis Thelander kan holde glasbenene skadesfri, ser det rigtig godt ud defensivt!
Blåbjerg blev jo også prøvet på mere end en plads, og gjorde det eks. udmærket som venstreback. Han bidrog godt i offensiven på den plads. Men man har satset stort i AaB på, at Ahlman skulle kunne finde tilbage til fordums styrke, og det har nok også kostet Blåbjerg chancen på den plads, hvor han faktisk var bedst. Uagtet at han selv erklæret så sig som centerforsvarer.
Jeg bliver bare nødt til at kommentere. Jeg har aldrig nogensinde set Jakob Blåbjerg nærme sig "udemærket". Hans indsatser var gennemgående elendige, uanset hvilken position han besad. Han var en kæmpe liability defensivt. Han var ukoncentreret og aldrig opmærksom, den ringeste markeringsspiller jeg nogensinde har set på Aalborg stadion. Vi skal have spillere der brænder for klubben, og ikke spillere der lige har en mulighed for at opleve noget. Nu kom sandheden endelig frem i lyset da han stoppede sin karrierer, at Blåbjerg aldrig har prioriteret fodbold og hellere vil andre ting i livet. Han udetaler at han gerne vil gøre en forskel for andre, og det mener han ikke han gør i "underholdnings branchen" som fodbold jo "bare" er. En kæmpe klaphat af rang, som jeg er ovenud lykkelig for at jeg aldrig skal forsøge at sætte min tillid til igen. Vi skal og må ikke være et socialt kontor for naboens forskruede søn.
Jeg er enig. Blåbjerg er måske om nogen eksemplet på, at der var en æra, hvor prædikatet 'nordjysk talent af egen avl' vejede væsentligt tungere end reelle kompetencer på en fodboldbane. Blåbjerg har aldrig haft niveau til superligaen, hverken som central forsvarer eller back.
Den æra er heldigvis brudt med Inge Andre Olsens ankomst.
Nu må næste fase være at få skudt resterne af ovenstående æra af sted.
Nu er jeg enig i, at det bestemt ikke fungerede med Blåbberen over så lang en periode, men ligefrem at kalde manden for "forskruet og en kæmpe klaphat", fordi han rent faktisk har andet i hovedet end fodbold og to brikker at flytte med, synes jeg da nok er at stramme den. Dét finder jeg faktisk både sympatisk og forfriskende; han måtte så erkende, at talentet lige akkurat rakte til at spille med i Superligaen og så nok heller ikke mere.

Til gengæld fik han godt nok en næstendebut af kaliber i hin tid mod Dynamo Zagreb, hvor han spillede fremragende. Og så har han scoret to gange i træk i Parken mod FCK i øvrigt :-)

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Kokkefar » 18. aug 2020, 14:34

Sindsyg bashing, der foregår af Tom. Ser man bort fra Spalvis er han imo den bedste 'rigtige' angriber vi har haft siden Rade. Han har et flot scoringssnit på trods af, at han bliver rykket rundt mellem kanten og toppen og på trods af, at han er gledet ind og ud af holdet pga. hovedskader. Ser man på hans offensive stats denne sæson ligner de næsten til forveksling Kudus'. Tom har scoret hver 149. minut, Patrick Mortensen har scoret hver 159. minut. Det synes jeg sådan set er meget pænt. Hvad fanden er det I vil ha'?

Tom er en stor signing som vi kun fik mulighed for fordi han havde en dansk kæreste. Han var på vej til Sporting lige inden for fanden.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4759
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Maglau » 18. aug 2020, 14:37

raekkeettre skrev:
18. aug 2020, 11:00
Fjams skrev:
18. aug 2020, 10:41
doukas skrev:
18. aug 2020, 09:13
hje1980 skrev:
18. aug 2020, 09:11
https://aabsport.dk/nyheder/2020/august ... ter-i-AaB/

MEGET vigtig forlængelse... om det så kun er 1 år, så er ro på forsvaret i næste sæson.
Glimrende aftale for alle tænker jeg. Okore bliver holdt til ilden, såfremt han gerne vil til udlandet næste sommer, og vi får muligheden for at få gjort talenterne endnu mere klar. Win-win.
:thumbsup: :cheers:
Jeg håber dælme hans løn er blevet halveret! Ellers sidder vi måske tilbage om et år, og skulle sælge Lucas fordi Okore har bidraget til et større hul i kassen. Og han har været god i 6 kampe, men har været TOP 2 på vores lønningsliste. Grotesk signing, hvis han ikke er gået sygt meget ned i løn, hvis han er det - så super godt! ;) Er der ikke nogle der kender nogle ved skat, som kan tjekke de næste måneder :innocent:
Man skal godt nok være ualmindelig naiv hvis man tror okore er gået ned i løn. Han er i allerbedste fald på samme niveau men mest sandsynligt med en stigning.
For AaB vil selv en mindre stigning have en positiv effekt på regnskab da han ved udløb af første kontrakt må være skrevet ned til 0.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 796
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af emenike » 18. aug 2020, 14:46

Kokkefar skrev:
18. aug 2020, 14:34
Sindsyg bashing, der foregår af Tom. Ser man bort fra Spalvis er han imo den bedste 'rigtige' angriber vi har haft siden Rade. Han har et flot scoringssnit på trods af, at han bliver rykket rundt mellem kanten og toppen og på trods af, at han er gledet ind og ud af holdet pga. hovedskader. Ser man på hans offensive stats denne sæson ligner de næsten til forveksling Kudus'. Tom har scoret hver 149. minut, Patrick Mortensen har scoret hver 159. minut. Det synes jeg sådan set er meget pænt. Hvad fanden er det I vil ha'?

Tom er en stor signing som vi kun fik mulighed for fordi han havde en dansk kæreste. Han var på vej til Sporting lige inden for fanden.
Tænk at vi faktisk angiveligt fik en mindre sum penge for at hente ham PLUS at vi fik sendt Pohl den anden vej. Den Gaarde-handel kan man vidst trods alt ikke brokke sig meget over.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3271
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Brodernumsi » 18. aug 2020, 14:52

Maglau skrev:
18. aug 2020, 14:37
raekkeettre skrev:
18. aug 2020, 11:00
Fjams skrev:
18. aug 2020, 10:41
doukas skrev:
18. aug 2020, 09:13
hje1980 skrev:
18. aug 2020, 09:11
https://aabsport.dk/nyheder/2020/august ... ter-i-AaB/

MEGET vigtig forlængelse... om det så kun er 1 år, så er ro på forsvaret i næste sæson.
Glimrende aftale for alle tænker jeg. Okore bliver holdt til ilden, såfremt han gerne vil til udlandet næste sommer, og vi får muligheden for at få gjort talenterne endnu mere klar. Win-win.
:thumbsup: :cheers:
Jeg håber dælme hans løn er blevet halveret! Ellers sidder vi måske tilbage om et år, og skulle sælge Lucas fordi Okore har bidraget til et større hul i kassen. Og han har været god i 6 kampe, men har været TOP 2 på vores lønningsliste. Grotesk signing, hvis han ikke er gået sygt meget ned i løn, hvis han er det - så super godt! ;) Er der ikke nogle der kender nogle ved skat, som kan tjekke de næste måneder :innocent:
Man skal godt nok være ualmindelig naiv hvis man tror okore er gået ned i løn. Han er i allerbedste fald på samme niveau men mest sandsynligt med en stigning.
For AaB vil selv en mindre stigning have en positiv effekt på regnskab da han ved udløb af første kontrakt må være skrevet ned til 0.
Iflg Nordjyske er han gået ned i løn.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14830
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 18. aug 2020, 14:59

Brodernumsi skrev:
18. aug 2020, 14:52
Maglau skrev:
18. aug 2020, 14:37
raekkeettre skrev:
18. aug 2020, 11:00
Fjams skrev:
18. aug 2020, 10:41
doukas skrev:
18. aug 2020, 09:13
hje1980 skrev:
18. aug 2020, 09:11
https://aabsport.dk/nyheder/2020/august ... ter-i-AaB/

MEGET vigtig forlængelse... om det så kun er 1 år, så er ro på forsvaret i næste sæson.
Glimrende aftale for alle tænker jeg. Okore bliver holdt til ilden, såfremt han gerne vil til udlandet næste sommer, og vi får muligheden for at få gjort talenterne endnu mere klar. Win-win.
:thumbsup: :cheers:
Jeg håber dælme hans løn er blevet halveret! Ellers sidder vi måske tilbage om et år, og skulle sælge Lucas fordi Okore har bidraget til et større hul i kassen. Og han har været god i 6 kampe, men har været TOP 2 på vores lønningsliste. Grotesk signing, hvis han ikke er gået sygt meget ned i løn, hvis han er det - så super godt! ;) Er der ikke nogle der kender nogle ved skat, som kan tjekke de næste måneder :innocent:
Man skal godt nok være ualmindelig naiv hvis man tror okore er gået ned i løn. Han er i allerbedste fald på samme niveau men mest sandsynligt med en stigning.
For AaB vil selv en mindre stigning have en positiv effekt på regnskab da han ved udløb af første kontrakt må være skrevet ned til 0.
Iflg Nordjyske er han gået ned i løn.
Nej nej for Maglau med flere har jo haft travlt med at kalde os naive for at håbe på det.

Han er næppe gået 25% ned i løn, men en mindre reduktion har bestemt også ret og er noget vi kan leve med, især hvis han kan fortsætte takterne fra foråret. Som jeg har argumenteret så har han altså ikke haft lige så gode kort på hånden denne gang som da han skrev med os. Forhåbningerne om at han kunne blive sit tidligere tiders jeg er ikke længere realistiske. Det sammen med matchfixing anklagen har gjort at de klubber han ønsker sig til, ikke har stået i kø i denne omgang.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Låst