Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 20. aug 2020, 09:27

Mogens skrev:
20. aug 2020, 09:24
Jeg husker målet mod Sampdoria, ellers gjorde han det ikke så meget i frispark???
Han scorede også ude mod FC Midtjylland på frispark.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 20. aug 2020, 09:28

Buzz Killington skrev:
20. aug 2020, 09:25
Pedro Ferreira blev i løbet af de fysiske tests forresten målt som 3-4 hurtigste spiller i truppen - ude af kampform. Det er vist ikke helt normalt for en def-midt. Tror vi får fat i en ordenlig oprydder her. Bliver vildt hvis han også kan spille fodbold.
Se lige på Magnus' lunte-adfærd ved 1-0 i går, hvor Kauko ligger næsten lige ved siden af ham, da vi mister bolden. Og så brokker han sig, da Kauko bliver spillet blank. Fuldender det så med at sløse bolden væk ved 2-0. Det kan kun blive bedre, efter corona har han været så uhyggeligt ringe.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3001
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 20. aug 2020, 09:33

san skrev:
20. aug 2020, 09:08
Spørgsmål til De folk der mener agf har overhalet os pga en god sæson, DN som træner og købet af PO . Kan i forklare hvorfor David N denne gang kan sætte 2 gode sæsoner sammen? Han har aldrig formået at få succes i sæsonen efter en god sæson, som træner
Det jeg snakker om er budget brugt på spillere per år - jeg tænker bestemt ikke de har overhalet os sportsligt, bare pga den her ene sæson, der skal en 2-4 sæsoner til hvor de ligger over os, før vi kan snakke om det.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 20. aug 2020, 09:33

Julgranen skrev:
20. aug 2020, 09:28
Buzz Killington skrev:
20. aug 2020, 09:25
Pedro Ferreira blev i løbet af de fysiske tests forresten målt som 3-4 hurtigste spiller i truppen - ude af kampform. Det er vist ikke helt normalt for en def-midt. Tror vi får fat i en ordenlig oprydder her. Bliver vildt hvis han også kan spille fodbold.
Se lige på Magnus' lunte-adfærd ved 1-0 i går, hvor Kauko ligger næsten lige ved siden af ham, da vi mister bolden. Og så brokker han sig, da Kauko bliver spillet blank. Fuldender det så med at sløse bolden væk ved 2-0. Det kan kun blive bedre, efter corona har han været så uhyggeligt ringe.
Ud fra de så klip der er vist ser Thelander heller ikke for heldig ud ved det andet mål.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14802
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 20. aug 2020, 09:35

Bongo123456 skrev:
20. aug 2020, 09:20
san skrev:
20. aug 2020, 09:08
Spørgsmål til De folk der mener agf har overhalet os pga en god sæson, DN som træner og købet af PO . Kan i forklare hvorfor David N denne gang kan sætte 2 gode sæsoner sammen? Han har aldrig formået at få succes i sæsonen efter en god sæson, som træner
Og der er fakta. AGF er første klub, hvor han er igang med 3. sæson.
1. sæson kom han til efter Guld-Glenn blev smidt på porten. 2. sæson gav så bronze og nu starter sikkert hans sidste sæson i AGF. Galehuset acceptere næppe en placering som nr. 5, 6 eller 7.
Med fare for at starte endnu en AGF debat, så er der jo bare heller ikke meget der tyder på, at de skal ned og være en del af det tynde øl igen lige foreløbigt. Det er altså ikke AGF fans der pt. hænger fast i fortiden, det er folk herinde. De har i 1½ år performet næsten på niveau med FCK og FCM. De har en solid stamme, og de har modsat os styr på økonomien. Der bliver skiftet lidt ud nu her, og jeg er spændt på hvordan tabet af Amini rammer dem, for jeg synes han var fremragende. PO er muligvis dyrt købt ind men han er et godt bud på en spiller, der kan træde i de sko efter min mening.

Der blev også grinet af flere herinde før sidste sæson, da jeg og andre mente AGF stod bedre rustet til sæsonen. Hvor lang tid skal de performe, før folk dropper den sædvanlige AGF hånen?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
PsykoFrans
Junior
Junior
Indlæg: 74
Tilmeldt: 6. jul 2005, 19:56
Favoritspiller: Lasse

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af PsykoFrans » 20. aug 2020, 09:36

Det gjorde ondt at se Patrick forsvinde til GF igår. Efter chokket har lagt sig er jeg dog ok med det. Patrick har spillet 1-2 gode sæsoner i sin karriere. Den ene af spillede han seneste sæson for os. Jeg så det bestemt ikke som en selvfølge at han præsterede på samme måde i den kommende sæson. Derudover er den økonomiske case fin. Køb billigt. Sælg dyrt. Derudover tror jeg at Patrick har ønsket det selv. Man kan ikke forvente at en spiller opbygger et klubhjerte på en enkelt sæson, og jeg tror ikke hans konto har bugnet ved at være nomade igennem snart 10 år. Han skal tænke på tiden efter fodbold og hvis GF har tilbudt ham en helvedes hyre og måske en sign on, så er det et forståeligt valg. Derudover kunne jeg forestille mig at han har fået en frikøbsklausul ind da han skrev under på den seneste kontrakt, for netop at imødekomme hvis muligheden for et bedre økonomisk skifte skulle dukke op.

Her til sidst. Dette placerer os bestemt ikke under GF. I det tilfælde var vi vel også under Lyngby da de vandt bronze eller SE da de vandt sølv. Lad nu Inge få en chance for implementere det som han ønsker, og se hvor det bærer os hen. Noget af det jeg knuselsker ham allermest for er den vindermentalitet han er kommet med. Noget vi manglede i klubben, hvor jeg, udefra set, synes at kulturen blev lidt for hyggelig.

Bundlinjen er at det gjorde ondt, men når vi bliver nr. 3 og vi slår GF i begge kampe, forsvinder den smerte :)
Det er kun møgunger der kaster med romerlys!!!

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Mogens » 20. aug 2020, 09:39

Buzz Killington skrev:
20. aug 2020, 09:25
Pedro Ferreira blev i løbet af de fysiske tests forresten målt som 3-4 hurtigste spiller i truppen - ude af kampform. Det er vist ikke helt normalt for en def-midt. Tror vi får fat i en ordenlig oprydder her. Bliver vildt hvis han også kan spille fodbold.
Det lyder fedt. Så har vi fået to spillere ind med noget hurtighed, hvilket generelt er en mangelvare på holdet. Så må vi håbe, at de også kan spille bold...
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Mogens » 20. aug 2020, 09:41

AaB_Fan_since1995 skrev:
19. aug 2020, 22:00
Hanga skrev:
15. aug 2020, 14:03
Ruddifanten skrev:
15. aug 2020, 13:15
Glemte følgende :

Rinne er på affyrings rampen som alle nok ved og planen ved et salg er at rykke u/19 keeperen op som 2 målmand i et års tid da man har meget store forventninger til en ung 15 årig keeper fra egne rækker som kilden beskriver som DK’s største målmands talent, man har også meget stor tiltro til AH som man tror har endnu større potientiale end Rinne.
Det håber jeg godt nok ikke. Det vil da også være fuldstændig håbløst at basere sådan en beslutning på en 15årig!
Theo Sander fik 45 min i dagens kamp hvilken kan indikere at der er noget om snakken; altså AH som afløser for Rinne og Sander som backup.

Men godt nok vildt og usædvanligt hvis vi skal have en 15 årlig på bænken i Superligaen! Hvis talentet er så stort som skrevet, så kan det være OK! Men godt nok vildt😅

(Ovenstående indlæg er i øvrigt 4 dage gammelt - men ligger 31 sider tilbage i transfertråden! Der er gang i debatside.dk :aabfan:)
Det mest sandsynlige scenarie er nok, at man lejer en ny målmand, som skal kæmpe med Andreas om nr. 1, og så lade Sander udvikle sig stille og roligt (eller med lynets hast), så han måske kan træde ind på holdet fra næste sæson (hvor han stadig vil være en ung reserve, men så kunne scenariet gentages).
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 865
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af hit666 » 20. aug 2020, 09:42

Julgranen skrev:
20. aug 2020, 09:28
Buzz Killington skrev:
20. aug 2020, 09:25
Pedro Ferreira blev i løbet af de fysiske tests forresten målt som 3-4 hurtigste spiller i truppen - ude af kampform. Det er vist ikke helt normalt for en def-midt. Tror vi får fat i en ordenlig oprydder her. Bliver vildt hvis han også kan spille fodbold.
Se lige på Magnus' lunte-adfærd ved 1-0 i går, hvor Kauko ligger næsten lige ved siden af ham, da vi mister bolden. Og så brokker han sig, da Kauko bliver spillet blank. Fuldender det så med at sløse bolden væk ved 2-0. Det kan kun blive bedre, efter corona har han været så uhyggeligt ringe.
FRA Nordjyske.......
AaB lavede dog nogle dumme personlige fejl i første halvleg, hvor boldtab fra Rasmus Thelander og Magnus Christensen førte til scoringer fra Esbjergs Joni Kauko. Ses til de 2
AaB AaB AaB AaB

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3001
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 20. aug 2020, 09:43

Hanga skrev:
20. aug 2020, 09:35
Bongo123456 skrev:
20. aug 2020, 09:20
san skrev:
20. aug 2020, 09:08
Spørgsmål til De folk der mener agf har overhalet os pga en god sæson, DN som træner og købet af PO . Kan i forklare hvorfor David N denne gang kan sætte 2 gode sæsoner sammen? Han har aldrig formået at få succes i sæsonen efter en god sæson, som træner
Og der er fakta. AGF er første klub, hvor han er igang med 3. sæson.
1. sæson kom han til efter Guld-Glenn blev smidt på porten. 2. sæson gav så bronze og nu starter sikkert hans sidste sæson i AGF. Galehuset acceptere næppe en placering som nr. 5, 6 eller 7.
Med fare for at starte endnu en AGF debat, så er der jo bare heller ikke meget der tyder på, at de skal ned og være en del af det tynde øl igen lige foreløbigt. Det er altså ikke AGF fans der pt. hænger fast i fortiden, det er folk herinde. De har i 1½ år performet næsten på niveau med FCK og FCM. De har en solid stamme, og de har modsat os styr på økonomien. Der bliver skiftet lidt ud nu her, og jeg er spændt på hvordan tabet af Amini rammer dem, for jeg synes han var fremragende. PO er muligvis dyrt købt ind men han er et godt bud på en spiller, der kan træde i de sko efter min mening.

Der blev også grinet af flere herinde før sidste sæson, da jeg og andre mente AGF stod bedre rustet til sæsonen. Hvor lang tid skal de performe, før folk dropper den sædvanlige AGF hånen?
Når de forbedre denne her statistik:

Sæson Division - Navn Place-
ring Pokal-
turnering
1997/98 Superligaen 8 Kvartfinale
1998/99 Superligaen 10 5. runde
1999/00 Superligaen 10 4. runde
2000/01 Superligaen 8 4. runde
2001/02 Superligaen 10 5. runde
2002/03 Superligaen 10 4. runde
2003/04 Superligaen 8 4. runde
2004/05 Superligaen 9 Kvartfinale
2005/06 Superligaen 12 4. runde
2006/07 1. division 2 4. runde
2007/08 Superligaen 10 4. runde
2008/09 Superligaen 6 4. runde
2009/10 Superligaen 11 2. runde
2010/11 1. division 1 Kvartfinale
2011/12 Superligaen 5 4. runde
2012/13 Superligaen 7 4. runde
2013/14 Superligaen 11 Kvartfinale
2014/15 1. division 2 3. runde
2015/16 Superligaen 10 Finalist
2016/17 Superligaen 11 Kvartfinale
2017/18 Superligaen 7 3. runde
2018/19 Superligaen 8 4. runde
2019/20 Superligaen 3 Semifinale

Det er jo på grænsen til det absurde, at se på AGF med andet end meget skeptiske briller – I 22 år har de haft EN top 4 placering og er rykket ud 3 gang. Så svaret til dit spørgsmål: Der skal dælme gå lang tid!!

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 20. aug 2020, 09:44

raekkeettre skrev:
20. aug 2020, 08:58
EDIT: Nu har FCN et lavere budget, men hvis du tager investeringer på ca. 30-40 millioner om året i deres akademier ind i billedet, for at skaffe billige lønnede spillere, så vil de ligge langt over os. Så igen...man skal se på hele billedet...

FCK, BIF, FCM, FCN, AGF - er foran os. Vi er på lige fod med OB - så reelt skal vi kæmpe om 6-7 pladsen, og alt andet vil være en meropnåelse iforhold til budget. SHIT, jeg vil ikke igang sige det højt, vi skal se os selv i top 4!!! :) Men vi skal bare være bedre og klogere end de andre...
Det er da fuldstændig lige meget hvad holdene foran os gør. Det der er vigtigt er, hvordan det står til når vi sammenligner os med dem som bruger ligeså mange, eller færre, penge end os. Og her står vi markant dårligere. I den periode jeg henviser til - fra vi begyndte at løfte lønbudgettet og Gaarde proklamerede, at der nu skulle bygges et hold op der kunne spille med hvor det var sjovt - der har vi opnået 9. flest point af alle hold i Superligaen. 25 færre end AGF, for nu bare at tage 1 af holdene foran os.
9. flest point på 4 sæsoner, i en periode hvor vi har løftet budgettet med 25 %, og op i top 4 eller 5 i ligaen.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... llerbudget

Det er kendt, at PC barberede en kæmpe luns af AGF's lønbudget, da han lod en række kontrakter løbe ud, samt skilte sig af med en del løntunge spillere fra 2018 og frem. Det er en af grundene til at AGF pludselig har budgetter der hænger sammen.
De har ændret lønstrukturen markant, så de nu opererer med langt mere præstationsbetingede lønninger. Men overordnet set er de på vores niveau.

Det giver absolut ingen mening, at du tager afsæt i investeringer i FCN's akademi, når de ofte putter hovedparten af transferoverskuddet i akademiet. Det er en klub der har tjent omkring 300 mio. på spillere de senere år. Men du ser dem jo ikke bruge 20-25 mio. på dyre spillere til 1. holdet.
De har i årevis kørt med et lønloft der er markant lavere end vores, og som oftest udelukker signings af store profiler. Meget á la hvad Inge Andrés filosofi var i Stabæk.

OB har skruet kraftigt ned for blusset ifht. for bare 8-10 år siden. De er heller ikke på niveau med os.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af BoT » 20. aug 2020, 09:47

Julgranen skrev:
20. aug 2020, 07:51
Fromthecradle skrev:
19. aug 2020, 23:25
Hvorfor kan man ikke se de 50 mio i tabellen? Det er jo ren og skær nonsens udsagn, der aldrig kan bekræftes.
Ja, det er det pudsigt nok altid i dine øjne, når jeg skriver noget.

Det kan ikke aflæses at Gaarde under disse seneste sæsoner har brugt flere penge på spillere, end Lynge nogensinde gjorde på samme antal år. Ifht. 14/15 sæsonen er vores lønbudget øget med 25 % eller mere, uden at det kan aflæses på hverken præstationer eller i tabellen. Samtidig har vi brugt over 50 mio. kr. på transfers.
2019/2020 5 36 16 6 14 54 - 44 54
2018/2019 9 34 10 12 12 44 - 44 42
2017/2018 5 36 10 15 11 38 - 44 45
2016/2017 10 34 10 8 16 31 - 49 38
1 ud af 4 sæsoner hvor vi vinder flere kampe end vi taber. Det er da sørgeligt for en klub som har et top 4/5 budget. Nu har AGF nok overhalet os, men det var ikke tilfældet de foregående sæsoner.

Vi skal tilbage på sporet, og forandringen er igang. Men den var også tiltrængt ovenpå så mange års ørkenvandring.
Du er altså på dybt vand. Selvfølgelig kan Gaardes aftryk læses både i tabel og i det nuværende hold. Han afleverer at hold, der er en enkelt elendig perfomance fra at vinde pokaltitlen og et lidt overraskende GF-fuck-up fra at få den 6. bedste slutplacering i superligaens historie. Samtidig har han afleveret en trup som er så stærk i toppen, at en ny sportsdirektør udelukkende kan fokusere på at supplere nedefra - både fordi kvalitet og mentalitet er solidt bygget op. Vi balancerer altså stadig på det 5.-6. højeste budget i ligaen - længer efter top-3 og ikke langt foran 7-9.

At Inge pludselig er blevet messias hviler også på et noget usikkert grundlag: Ja, han er en god kommunikatør. Men hans vigtigste opgave - trupsammensætning og sikring af optimale arbejdsforhold for træneren, er altså stadig meget svært at spå om. Prica virker som en no-brainer, men de andre er der jo ingen af os, der aner en dyt om.

Hans første reelle opgave bliver jo at erstatte PO. Hvordan han løser dén opgave, kommer til at sige langt mere om hans kvaliteter, end de første 4-5 talent-indkøb. Og nej: jeg er på ingen måde uenig i det, han har præsteret - tvært i mod - men det er altså "lettere" at rekruttere til bunden, end til toppen. Det demonstrerede både Lynge og Gaarde, og du bliver nødt til at anerkende, at Gaarde altså har været mand for at hente alle vores 8-9 vigtigste spillere - hvoraf langt de fleste er hentet inden for de seneste 1-2 år.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 20. aug 2020, 09:52

raekkeettre skrev:
20. aug 2020, 09:43
Det er jo på grænsen til det absurde, at se på AGF med andet end meget skeptiske briller – I 22 år har de haft EN top 4 placering og er rykket ud 3 gang. Så svaret til dit spørgsmål: Der skal dælme gå lang tid!!
Men det ændrer ikke rigtig på, at de (som det fremgår på twitter) rent faktisk var bedre end f.eks. FCK på langt de fleste underliggende parametre sidste sæson. Fremgår også af Table of Justice.
Jeg tvivler på, at de er sådan at slå af pinden. De har fået det til at køre på hjemmebane, og har spillet fuldstændig formidabelt på udebane.
Jeg kan forstå hvis det var heldigt at de sluttede hvor de gjorde, men det var det ikke, og de har formået at holde nogenlunde på deres hold inkl. træner.
Deres organisation kører bedre end nogensinde før. De har fået en god lønstruktur, styrket organisation, nyt stadion på vej, løftet sponsorbudgettet markant, nyder stor opbakning.

Til sammenligning er vi altså ikke helt dér lige nu.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3001
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 20. aug 2020, 09:53

Julgranen skrev:
20. aug 2020, 09:44

Det giver absolut ingen mening, at du tager afsæt i investeringer i FCN's akademi, når de ofte putter hovedparten af transferoverskuddet i akademiet. Det er en klub der har tjent omkring 300 mio. på spillere de senere år. Men du ser dem jo ikke bruge 20-25 mio. på dyre spillere til 1. holdet.
De har i årevis kørt med et lønloft der er markant lavere end vores, og som oftest udelukker signings af store profiler. Meget á la hvad Inge Andrés filosofi var i Stabæk.
Selvfølgelig giver det mening at tage investeringerne i akademi med i disse tal - de bruger 30-40 millioner om året på at uddanne spillere, som de give en lav løn, men som de så skyder afsted inden de skal have en højre løn. Det er investeringer ind i truppen, hvor transfers også igår. Det er noget mere komplekst end som så. Du skal faktisk se på hele omkostningsstrukturen for holdene før det simpelt setup du laver kan give mening - som vi jo alle ved, bare er en endeløs trampen på Gaarde.

Jeg tror ikke du finder nogle der siger Gaarde var fantastisk, han var heller ikke fuldstændig gal på den - han var leverpostej, og det kan man også blive træt af i længden. Men derfra at trampe på manden dag ud og dag ind..

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3001
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 20. aug 2020, 09:56

Julgranen skrev:
20. aug 2020, 09:52
raekkeettre skrev:
20. aug 2020, 09:43
Det er jo på grænsen til det absurde, at se på AGF med andet end meget skeptiske briller – I 22 år har de haft EN top 4 placering og er rykket ud 3 gang. Så svaret til dit spørgsmål: Der skal dælme gå lang tid!!
Men det ændrer ikke rigtig på, at de (som det fremgår på twitter) rent faktisk var bedre end f.eks. FCK på langt de fleste underliggende parametre sidste sæson. Fremgår også af Table of Justice.
Jeg tvivler på, at de er sådan at slå af pinden. De har fået det til at køre på hjemmebane, og har spillet fuldstændig formidabelt på udebane.
Jeg kan forstå hvis det var heldigt at de sluttede hvor de gjorde, men det var det ikke, og de har formået at holde nogenlunde på deres hold inkl. træner.
Deres organisation kører bedre end nogensinde før. De har fået en god lønstruktur, styrket organisation, nyt stadion på vej, løftet sponsorbudgettet markant, nyder stor opbakning.

Til sammenligning er vi altså ikke helt dér lige nu.
Jamen helt enig! Man er man ikke bare en smule skeptisk når det gælder DN og AGF - specielt når man ser på den helt sindsyge vilde dårlige historik de har. Men ja, lad os se hvordan det går i 2020/2021 - jeg spår dem en 5-6 plads - synes ikke deres hold er bedre. Men ja, jeg har jo taget fejl før ;)

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1038
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Mephisto2 » 20. aug 2020, 09:58

Kan I ikke debattere AGF i en anden tråd??

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3001
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 20. aug 2020, 09:59

Mephisto2 skrev:
20. aug 2020, 09:58
Kan I ikke debattere AGF i en anden tråd??
:thumbsup:

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3001
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 20. aug 2020, 10:01

Heldigvis er vores 22 årige Portugiser ikke POs afløser, selvom de tranfers kom i røven på hinanden:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... e-erfaren/

IAO går efter en mere erfaren - Jeg er godt nok usikker på om Thomsen ikke lige til højre foden her....

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3029
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Frygah » 20. aug 2020, 10:04

raekkeettre skrev:
20. aug 2020, 10:01
Heldigvis er vores 22 årige Portugiser ikke POs afløser, selvom de tranfers kom i røven på hinanden:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... e-erfaren/

IAO går efter en mere erfaren - Jeg er godt nok usikker på om Thomsen ikke lige til højre foden her....
Jeg bliver snart sindssyg af at læse om Thomsen igen og igen.Er det bare for at skrive et indlæg, eller hvad? Hvad fanden i helvede er det man mener han har vist i de seneste år, der på nogen måde berettiger det? Og hvis det er data der bliver brugt i langt højere omfang, så må han stå endnu værre. For han har været elendig på alle parametre.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Erasmus Montanus » 20. aug 2020, 10:05

Tilbage på transfersporet:

Det er spændende, hvem vi henter som PO's afløser.
Men Henriksen-rygtet, som popper op herinde og på bold.dk, stammer det ikke bare fra en fiks idé om, at spilleren er transferfri, nordisk og har kvalitet.

Er der nogle pålidelige typer, der har hørt rygtet fra "en kilde højt, højt oppe i AaB-ledelsen"?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Låst