Der er hvis ingen chance for FCM opløser en kontrakt, de for under 10 timer siden forsøgte at klemme så mange mill som muligt ud af.
Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
-
- Superliga
- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Skørping
-
- Allstar
- Favoritspiller: Johansson
Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
Nej, så skulle det være gjort inden vinduet lukkede. Der var jo eksemplet med Spelmann der blev fritstillet udenfor vinduet, men ikke kunne tage til en dansk klub, medmindre det var som amatør.
Man skal enten i forvejen være på fri, eller have fået løbepas inden vinduet lukkede.
Og så er der vel også stadig en del vinduer der stadig ikke er lukket - Han kan jo sagtens nå at skifte til en Russisk bundklub eller Holland ligeså?Julgranen skrev: ↑6. okt 2020, 07:44Nej, så skulle det være gjort inden vinduet lukkede. Der var jo eksemplet med Spelmann der blev fritstillet udenfor vinduet, men ikke kunne tage til en dansk klub, medmindre det var som amatør.
Man skal enten i forvejen være på fri, eller have fået løbepas inden vinduet lukkede.
Okay, det var jeg faktisk ikke klar over.Julgranen skrev: ↑6. okt 2020, 07:44Nej, så skulle det være gjort inden vinduet lukkede. Der var jo eksemplet med Spelmann der blev fritstillet udenfor vinduet, men ikke kunne tage til en dansk klub, medmindre det var som amatør.
Men jeg fryder mig nu også lidt over han får et halvt år på tribunen i Herning.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Ang højrekanten: hvorfor prøver vi ikke Fossum der? Han har stor løbekapacitet, OK teknik og fine indlæg
-
- Superliga
- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Skørping
Siger lidt om Oskar når Bordeaux var ude efter ham i dette vindue.
Kan ikke udfordre eller tackle. Ikke så godt match i min bog. Det skal dog siges han spiller kant for landsholdet.
Har Ronnie Schwartz scoret adskillige af denne sides brugeres damer siden der er decideret bitterhed over ham hos nogle? Folk der ligefrem frydes over at han evt. skal sidde på tribunen frem til vinter.
Jeg forstår det ikke.
Jeg forstår det ikke.
Jeg tænker dem der har en uvilje overfor ham, ikke bryder sig om den måde han slap væk fra Silkeborg på. Det kan jeg sagtens følge, selvom jeg måske mest synes det var dumt at han sagde det højt efterfølgende.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
I ungdomstiden har han altid været arrogant og hans tur i BIF med 64 på ryggen, fordi han bare var åh så vild med klubben har heller ikke hjulpet min personlige holdning.
Ufatteligt som Genk behandler sine spillere..
Bevares de har skrevet under på kontrakten, og dermed er det Genk der bestemmer, og de får en god løn for den kontrakt..
Men man behøves måske ikke ende ud i sidste øjeblik hver gang der er interesse.. Slet ikke når det vist er ret tydeligt, at det er Genk der optræder useriøst i forhandlingerne, og lader spilleren aftale vilkår med den anden klub ud fra at man er "tæt" på hinanden, hvorefter prisen får et uspiselig hop i sidste øjeblik.
Spændende om Mæhle ender med 1,5 år mere, for så at blive solgt Eriksen-style et halvt år før udløb..
Herregud. Han er opportunist. I en karriere der måske kan vare 10-15 år er det vel forståeligt. Det er jo ikke som os andre der sidder med lønudbetaling, pension, parcelhus og friværdi og er ved at gabe kæberne af led over livet.Forza skrev: ↑6. okt 2020, 08:13I ungdomstiden har han altid været arrogant og hans tur i BIF med 64 på ryggen, fordi han bare var åh så vild med klubben har heller ikke hjulpet min personlige holdning.
Silkeborg var vist heller ikke just reelle. Men nej det skulle han da have klappet i om. Men der er jo heller ikke nogen der har givet den gennemsnitlige fodboldspiller skyld for at være kommende nobelprismodtager.
-
- 1. div
VAR - nej tak!
Hader AGF.
Hader AGF.
Det er virkelig bittert det der.
Det er altså tæt på at det kunne finansiere en Hiljemark over hele kontraktperioden.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Sjovt som de argument bliver brugt så tit. Det er jo ikke fordi tidligere fodbold spillere ikke kan være på job marked bagefter. De fleste har enda fine uddannelser osv.Bruno skrev: ↑6. okt 2020, 08:20Herregud. Han er opportunist. I en karriere der måske kan vare 10-15 år er det vel forståeligt. Det er jo ikke som os andre der sidder med lønudbetaling, pension, parcelhus og friværdi og er ved at gabe kæberne af led over livet.Forza skrev: ↑6. okt 2020, 08:13I ungdomstiden har han altid været arrogant og hans tur i BIF med 64 på ryggen, fordi han bare var åh så vild med klubben har heller ikke hjulpet min personlige holdning.
Er derfor jeg hader når vi sælger spillere med sådan klausuler, især når det ends blev billigt. Han ender med at gå billigt tæt på kontrakt udløb.
De fine uddannelser de fleste har må du da gerne underbygge med facts. For det synspunkt er vist ret isoleret.gravballe skrev: ↑6. okt 2020, 08:35Sjovt som de argument bliver brugt så tit. Det er jo ikke fordi tidligere fodbold spillere ikke kan være på job marked bagefter. De fleste har enda fine uddannelser osv.Bruno skrev: ↑6. okt 2020, 08:20Herregud. Han er opportunist. I en karriere der måske kan vare 10-15 år er det vel forståeligt. Det er jo ikke som os andre der sidder med lønudbetaling, pension, parcelhus og friværdi og er ved at gabe kæberne af led over livet.Forza skrev: ↑6. okt 2020, 08:13I ungdomstiden har han altid været arrogant og hans tur i BIF med 64 på ryggen, fordi han bare var åh så vild med klubben har heller ikke hjulpet min personlige holdning.