Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Ibiza Polar

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Ibiza Polar » 21. mar 2021, 19:25

Mephisto2 skrev:
21. mar 2021, 19:17
Gaarde6 skrev:
21. mar 2021, 19:15
Mr Gold skrev:
21. mar 2021, 19:09
Det peger altså på træneren nu.
Ikke flere undskyldninger, orker det ik!!

Tror ik på Cifuentes projektet længere.
De vil jo INTET som i INTET.
Cifuentes, Feher, Friis, Wieghorst, Magnus Phersson, Bruce Rioch, Lars Søndergaard.
Skal vi ikke snart begynde at kigge på, hvilket materiale de har til rådighed, fremfor hele tiden at fyre træneren?

Jeg har ingen mening om Cifuentes endnu. Men med en 5 plads som bedste resultat siden sidste mesterskab.
Så synes jeg pilen peger på materialet og ikke det hav af trænere, som ikke har præsteret som vi ønsker.
Du glemmer da vist Kent i den ligning?

Han klarede sig da ganske fint.
Og uden sammenligning i øvrigt, så husker du vel lige på, at Kent Nielsen var elendig i første sæson - selv med et markant forstærket hold.

Jeg er slet ikke sikker på, at Cifuentes kommer til at lykkes, men den første sæson behøver ikke bevise hverken det ene eller andet.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 21. mar 2021, 19:26

BoT skrev:
21. mar 2021, 19:10
Inge overtog et hold, der kom i pokalfinalen og endte som et af de bedste i slutspillet sidste år.
Samme AaB-hold der indledte med at blive ydmyget i de første 4 kampe, og først begyndte at spille da der ikke var noget at spille for?

Aha.

Hverken før eller siden lykkedes Friis med at få en længere stime end 2 sejre. Hvilket Cifuentes jo så også allerede har opnået.

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1038
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Mephisto2 » 21. mar 2021, 19:28

Ibiza Polar skrev:
21. mar 2021, 19:25
Mephisto2 skrev:
21. mar 2021, 19:17
Gaarde6 skrev:
21. mar 2021, 19:15
Mr Gold skrev:
21. mar 2021, 19:09
Det peger altså på træneren nu.
Ikke flere undskyldninger, orker det ik!!

Tror ik på Cifuentes projektet længere.
De vil jo INTET som i INTET.
Cifuentes, Feher, Friis, Wieghorst, Magnus Phersson, Bruce Rioch, Lars Søndergaard.
Skal vi ikke snart begynde at kigge på, hvilket materiale de har til rådighed, fremfor hele tiden at fyre træneren?

Jeg har ingen mening om Cifuentes endnu. Men med en 5 plads som bedste resultat siden sidste mesterskab.
Så synes jeg pilen peger på materialet og ikke det hav af trænere, som ikke har præsteret som vi ønsker.
Du glemmer da vist Kent i den ligning?

Han klarede sig da ganske fint.
Og uden sammenligning i øvrigt, så husker du vel lige på, at Kent Nielsen var elendig i første sæson - selv med et markant forstærket hold.

Jeg er slet ikke sikker på, at Cifuentes kommer til at lykkes, men den første sæson behøver ikke bevise hverken det ene eller andet.
Jeg huske udmærket den sæson. Der havde et “kæmpe nordisk trænertalent” kørt holdet ned på en håbløs sidsteplads, før Kent fik det reddet med det yderste af neglene.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af BoT » 21. mar 2021, 19:32

Julgranen skrev:
21. mar 2021, 19:26
BoT skrev:
21. mar 2021, 19:10
Inge overtog et hold, der kom i pokalfinalen og endte som et af de bedste i slutspillet sidste år.
Samme AaB-hold der indledte med at blive ydmyget i de første 4 kampe, og først begyndte at spille da der ikke var noget at spille for?

Aha.

Hverken før eller siden lykkedes Friis med at få en længere stime end 2 sejre. Hvilket Cifuentes jo så også allerede har opnået.
Det er pudsigt, men i min bog tæller sejre lige meget, om de falder i starten, midten eller slutningen af en sæson. Måske tæller de endda lidt mere, når de falder mod rækkens bedste hold i slutspillet. Men det er nok bare mig.

Inge virker desværre til at have undervurderet Superligaen og har indtil videre udelukkende hentet én spiller med meritter fra en liga på samme eller højere niveau: Hiljemark. Og han har været ude i 2/3 af kampene.

Så nej, jeg håber virkelig ikke, vi skal igennem en større udskiftning til sommer. Der er intet, Inge hidtil har leveret, der vil gøre mig tryg ved en sådan operation.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 21. mar 2021, 19:33

Mephisto2 skrev:
21. mar 2021, 19:28
Jeg huske udmærket den sæson. Der havde et “kæmpe nordisk trænertalent” kørt holdet ned på en håbløs sidsteplads, før Kent fik det reddet med det yderste af neglene.
Kent vandt 1 af 8 kampe før vinterpausen, og fik heller ikke point i de 2 første kampe efter vinterpausen. Så handlede AaB ekstraordinært og hentede Lumb og Duncan. Han sluttede af med 3 nederlag.
Kent havde en rædselsfuld 1. sæson. Der var meget lidt der fungerede, og han var upopulær i spillertruppen.

Ibiza Polar

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Ibiza Polar » 21. mar 2021, 19:33

Mephisto2 skrev:
21. mar 2021, 19:28
Ibiza Polar skrev:
21. mar 2021, 19:25
Mephisto2 skrev:
21. mar 2021, 19:17
Gaarde6 skrev:
21. mar 2021, 19:15
Mr Gold skrev:
21. mar 2021, 19:09
Det peger altså på træneren nu.
Ikke flere undskyldninger, orker det ik!!

Tror ik på Cifuentes projektet længere.
De vil jo INTET som i INTET.
Cifuentes, Feher, Friis, Wieghorst, Magnus Phersson, Bruce Rioch, Lars Søndergaard.
Skal vi ikke snart begynde at kigge på, hvilket materiale de har til rådighed, fremfor hele tiden at fyre træneren?

Jeg har ingen mening om Cifuentes endnu. Men med en 5 plads som bedste resultat siden sidste mesterskab.
Så synes jeg pilen peger på materialet og ikke det hav af trænere, som ikke har præsteret som vi ønsker.
Du glemmer da vist Kent i den ligning?

Han klarede sig da ganske fint.
Og uden sammenligning i øvrigt, så husker du vel lige på, at Kent Nielsen var elendig i første sæson - selv med et markant forstærket hold.

Jeg er slet ikke sikker på, at Cifuentes kommer til at lykkes, men den første sæson behøver ikke bevise hverken det ene eller andet.
Jeg huske udmærket den sæson. Der havde et “kæmpe nordisk trænertalent” kørt holdet ned på en håbløs sidsteplads, før Kent fik det reddet med det yderste af neglene.
Skal vi tage prøve igen? For du svarede ikke sidst, du påstod det her.

Håbløs sidsteplads? Vi lå ganske vist sidst, men der var 4 point til 7. pladsen, da Kent overtog.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 21. mar 2021, 19:36

BoT skrev:
21. mar 2021, 19:32
Så nej, jeg håber virkelig ikke, vi skal igennem en større udskiftning til sommer. Der er intet, Inge hidtil har leveret, der vil gøre mig tryg ved en sådan operation.
God Axel Boisen-artikel, Bo, men selvsamme følelse har man siddet med gentagne gange under Lynge og Gaarde.
Det er nu engang op til ham at bevise at han kan gøre det bedre end sine forgængere.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Buzz Killington » 21. mar 2021, 19:39

Julgranen skrev:
21. mar 2021, 19:26
BoT skrev:
21. mar 2021, 19:10
Inge overtog et hold, der kom i pokalfinalen og endte som et af de bedste i slutspillet sidste år.
Samme AaB-hold der indledte med at blive ydmyget i de første 4 kampe, og først begyndte at spille da der ikke var noget at spille for?

Aha.

Hverken før eller siden lykkedes Friis med at få en længere stime end 2 sejre. Hvilket Cifuentes jo så også allerede har opnået.
Han fik en femteplads, uden Hiljemark. Kan ikke se hvad stimer har med sagen at gøre for det har absolut intet med sagen at gøre. Friis' AaB var bedre end 9 andre hold i ligaen. Cifuentes har endnu ikke formået at dominere en modstander eller vist noget som helst på noget som helst tidspunkt der giver løfter om... noget som helst. Ikke engang momentvis.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af BoT » 21. mar 2021, 19:41

Julgranen skrev:
21. mar 2021, 19:36
BoT skrev:
21. mar 2021, 19:32
Så nej, jeg håber virkelig ikke, vi skal igennem en større udskiftning til sommer. Der er intet, Inge hidtil har leveret, der vil gøre mig tryg ved en sådan operation.
God Axel Boisen-artikel, Bo, men selvsamme følelse har man siddet med gentagne gange under Lynge og Gaarde.
Det er nu engang op til ham at bevise at han kan gøre det bedre end sine forgængere.
Jo tak.
Men jeg føler os slået langt tilbage til start. Gaarde lykkedes i sin sidste periode med at hente spillere fra en højere hylde, end vi tidligere har gjort. Vi troede på, at Inge kom til klubben med et netværk, der kunne fortsætte den tendens - også for lidt færre penge. Men på kort sigt har han fejlet.

Hvad så med det lange sigt, som jo er mere interessant. Det tror jeg lidt mere på. Inge virker til at bygge videre på det sportslige setup, som Bælum og Gaarde har sat i gang. Cifuentes skal selvfølgelig have en chance med skadesfri Lucas og Hilje. Men mit bedste bud på fremtidig succes er så lille udskiftning, som mulig til sommer.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 21. mar 2021, 19:42

Buzz Killington skrev:
21. mar 2021, 19:39
Han fik en femteplads, uden Hiljemark. Kan ikke se hvad stimer har med sagen at gøre for det har absolut intet med sagen at gøre. Friis' AaB var bedre end 9 andre hold i ligaen. Cifuentes har endnu ikke formået at dominere en modstander eller vist noget som helst på noget som helst tidspunkt der giver løfter om... noget som helst. Ikke engang momentvis.
Efter 2,5 år og 4 forskellige formationer.
Var du efter Friis’ AaB der storfloppede i nedrykningsslutspillet i hans 1. sæson?

Friis fik masser af tid, også selvom han havde en decideret ringe første sæson.

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 686
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Mr Gold » 21. mar 2021, 19:51

Julgranen skrev:
21. mar 2021, 19:33
Mephisto2 skrev:
21. mar 2021, 19:28
Jeg huske udmærket den sæson. Der havde et “kæmpe nordisk trænertalent” kørt holdet ned på en håbløs sidsteplads, før Kent fik det reddet med det yderste af neglene.
Kent vandt 1 af 8 kampe før vinterpausen, og fik heller ikke point i de 2 første kampe efter vinterpausen. Så handlede AaB ekstraordinært og hentede Lumb og Duncan. Han sluttede af med 3 nederlag.
Kent havde en rædselsfuld 1. sæson. Der var meget lidt der fungerede, og han var upopulær i spillertruppen.
Han forlangte noget de ik var vant til!!
Der skulle knokles og arbejdes. De var IKKE i form.

Det kom de og de havde større overskud til sidst i alle kampe.
Han var en kæmpe succes. Rigtig rigtig skidt start men han var fantastisk. De var MEGA trætte af han ik ville forlænge og tog til OB.

Han var aldrig tilfreds selvom de så havde vundet 4-0.

Cifuentes kan hele tiden se det går fremad, men det er han vist alene om.

Jeg tror ikke på han er træner til sommer!!
Måske allerede væk efter den pause der kommer nu.

HAN DUER IKKE!!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af BoT » 21. mar 2021, 20:02

Vores problem transfermæssigt til sommer er, at der udelukkende bliver plads i budgettet til at hente reel kvalitet ind, hvis vi sælger vores bedste spillere.

Lucas, Hiljemark, Fossum, Kusk og Thelander er vores klart dyreste spillere - men det giver jo ingen mening at sælge fra toppen af truppen.

Tom får en fin løn og rejser sandsynligvis. Men han skal så erstattes af en rutineret angriber - og det er jo de allerdyreste spillere, at anskaffe. At "rydde op" i bunden af truppen, som flere herinde efterlyser, giver ubetydeligt lidt luft i budgettet.

Vi kan kun håbe på, vi relativt hurtigt sikrer os mod nedrykning og derefter får spillet det hold sammen i resten af foråret, der skal konkurrere om top-6 næste sæson. Uden alt for stor udskiftning. Og Cifuentes skal selvfølgelig have chancen for at bevise sig med de to bedste spillere ti lfuld rådighed - Lucas og Hiljemark kan ændre alle hold i ligaen, når de er kampklar.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Buzz Killington » 21. mar 2021, 20:09

Julgranen skrev:
21. mar 2021, 19:42
Buzz Killington skrev:
21. mar 2021, 19:39
Han fik en femteplads, uden Hiljemark. Kan ikke se hvad stimer har med sagen at gøre for det har absolut intet med sagen at gøre. Friis' AaB var bedre end 9 andre hold i ligaen. Cifuentes har endnu ikke formået at dominere en modstander eller vist noget som helst på noget som helst tidspunkt der giver løfter om... noget som helst. Ikke engang momentvis.
Efter 2,5 år og 4 forskellige formationer.
Var du efter Friis’ AaB der storfloppede i nedrykningsslutspillet i hans 1. sæson?

Friis fik masser af tid, også selvom han havde en decideret ringe første sæson.
Nej, jeg var ikke efter Friis i hans første sæson, for der var netop momenter der kunnne fremskrives til noget positivt. Det gav ikke altid point, men der var kampe hvor vi dominerede modstanderen totalt eller fornuftigt, og skabte masser af chancer. Og de kampe kom netop som en stor kontrast til Wieghorst der aldrig dominerede eller skabte noget. Gå selv tilbage og se stats for https://www.bold.dk/fodbold/danmark/3f- ... 19/kampene (afslutninger/skud på mål). Det samme gælder i mellemspillet. Selv i kampe vi tabte skabte vi en tilsvarende portion chancer som modstanderen. Igen, check afslutninger og skud på mål.

Den slags giver for mig en tro på at han med tiden kan skabe noget. Jeg har overhovedet ikke fået samme kriller i penis over Cifuentes, og det selvom jeg syntes han var et meget sexet valg til posten.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 21. mar 2021, 20:23

Buzz Killington skrev:
21. mar 2021, 20:09
Den slags giver for mig en tro på at han med tiden kan skabe noget. Jeg har overhovedet ikke fået samme kriller i penis over Cifuentes, og det selvom jeg syntes han var et meget sexet valg til posten.
Men Buzz.

Jacob Friis fik ALDRIG sat en stime sammen, der var længere end 2 sejre. Udover da vi havde udspillet vores chance i et slutspil.
Skud og xG in mente, så så det pænt ud, men vi fik ingen resultater.

Han afsluttede sin første sæson med en rigtig dårlig stime af kampe.

Jeg er helt med på at det blev bedre efter to år, men selv i denne sæson fik vi jo en pointmæssig dårlig start.
Masser af chancer, men få point.

Brøndby er et fint eksempel på, at man sagtens kan få resultater uden at føre xG-tabellen.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5357
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af R Rosenberg » 21. mar 2021, 20:37

Buzz Killington skrev:
21. mar 2021, 20:09
Julgranen skrev:
21. mar 2021, 19:42
Buzz Killington skrev:
21. mar 2021, 19:39
Han fik en femteplads, uden Hiljemark. Kan ikke se hvad stimer har med sagen at gøre for det har absolut intet med sagen at gøre. Friis' AaB var bedre end 9 andre hold i ligaen. Cifuentes har endnu ikke formået at dominere en modstander eller vist noget som helst på noget som helst tidspunkt der giver løfter om... noget som helst. Ikke engang momentvis.
Efter 2,5 år og 4 forskellige formationer.
Var du efter Friis’ AaB der storfloppede i nedrykningsslutspillet i hans 1. sæson?

Friis fik masser af tid, også selvom han havde en decideret ringe første sæson.
Nej, jeg var ikke efter Friis i hans første sæson, for der var netop momenter der kunnne fremskrives til noget positivt. Det gav ikke altid point, men der var kampe hvor vi dominerede modstanderen totalt eller fornuftigt, og skabte masser af chancer. Og de kampe kom netop som en stor kontrast til Wieghorst der aldrig dominerede eller skabte noget. Gå selv tilbage og se stats for https://www.bold.dk/fodbold/danmark/3f- ... 19/kampene (afslutninger/skud på mål). Det samme gælder i mellemspillet. Selv i kampe vi tabte skabte vi en tilsvarende portion chancer som modstanderen. Igen, check afslutninger og skud på mål.

Den slags giver for mig en tro på at han med tiden kan skabe noget. Jeg har overhovedet ikke fået samme kriller i penis over Cifuentes, og det selvom jeg syntes han var et meget sexet valg til posten.
Jeg er lang henad vejen enig. Omend jeg heller ikke just fik kriller nogen steder af Friis. Det var sgu også ofte to skridt frem og to tilbage.

Som jeg har skrevet andetsteds, så er min største bekymring, at nu 4. træner efter Kent ikke er lykkedes med noget som helst på trods af, at holdet altså ikke er så ringe, og da slet ikke så ringe, som da Gaarde årelod truppen og gik ind på den idiotiske nabosøn-kurs efter The Double.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Buzz Killington » 21. mar 2021, 20:43

Julgranen skrev:
21. mar 2021, 20:23
Buzz Killington skrev:
21. mar 2021, 20:09
Den slags giver for mig en tro på at han med tiden kan skabe noget. Jeg har overhovedet ikke fået samme kriller i penis over Cifuentes, og det selvom jeg syntes han var et meget sexet valg til posten.
Men Buzz.

Jacob Friis fik ALDRIG sat en stime sammen, der var længere end 2 sejre. Udover da vi havde udspillet vores chance i et slutspil.
Skud og xG in mente, så så det pænt ud, men vi fik ingen resultater.

Han afsluttede sin første sæson med en rigtig dårlig stime af kampe.

Jeg er helt med på at det blev bedre efter to år, men selv i denne sæson fik vi jo en pointmæssig dårlig start.
Masser af chancer, men få point.

Brøndby er et fint eksempel på, at man sagtens kan få resultater uden at føre xG-tabellen.
Du gav første sæson under Friis som modsvar, og det syntes jeg jeg har svaret tilstrækkeligt tilbage på. Mener du ikke der var tegninger til noget spændende under Friis' i første sæson baseret på selve spillet (i hvert fald relativt til Cifuentes første sæson)?

Jeg nævner helt bevidst ikke xG her da du (såvidt jeg har forstået) ikke mener det er indikativt for præstationer. Det mener jeg, men jeg behøver det ikke her. For det er også tydeligt hvis vi blot ser på antal afslutninger at der var mere i vente for Friis 1.0 end der er for Cifuentes 1.0 -indtil videre.

Og så forstår jeg stadig ikke hvorfor du nævner stimer. Man kan vinde mesterskaber uden at sætte mere end en sejre sammen i træk, og man kan rykke ned med en stime på flere sejre i træk. Når vi sammenligner trænere (eller spillet under dem) i et forsøg på at finde tiltro til deres arbejde, så er det nogle helt andre ting vi skal kigge efter. Fortæl mig - jeg er desperat! - om et eller andet du ser i spillet under Cifuentes, der skal give mig forhåbninger. Bare et eller andet. Og narj, at vi har vundet to sejre i træk ain't it. Vi tabte skudstatistikken mod både Vejle og SE, underlegent.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

depor
2. div
2. div
Indlæg: 175
Tilmeldt: 23. aug 2020, 15:48
Favoritspiller: Augo (Pedro Ferreira)
Geografisk sted: Horsens (tidligere Aalborg)

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af depor » 21. mar 2021, 20:47

Mr Gold skrev:
21. mar 2021, 19:51
Julgranen skrev:
21. mar 2021, 19:33
Mephisto2 skrev:
21. mar 2021, 19:28
Jeg huske udmærket den sæson. Der havde et “kæmpe nordisk trænertalent” kørt holdet ned på en håbløs sidsteplads, før Kent fik det reddet med det yderste af neglene.
Kent vandt 1 af 8 kampe før vinterpausen, og fik heller ikke point i de 2 første kampe efter vinterpausen. Så handlede AaB ekstraordinært og hentede Lumb og Duncan. Han sluttede af med 3 nederlag.
Kent havde en rædselsfuld 1. sæson. Der var meget lidt der fungerede, og han var upopulær i spillertruppen.
Han forlangte noget de ik var vant til!!
Der skulle knokles og arbejdes. De var IKKE i form.

Det kom de og de havde større overskud til sidst i alle kampe.
Han var en kæmpe succes. Rigtig rigtig skidt start men han var fantastisk. De var MEGA trætte af han ik ville forlænge og tog til OB.

Han var aldrig tilfreds selvom de så havde vundet 4-0.

Cifuentes kan hele tiden se det går fremad, men det er han vist alene om.

Jeg tror ikke på han er træner til sommer!!
Måske allerede væk efter den pause der kommer nu.

HAN DUER IKKE!!
Helt enig! Jeg mener vi skal tilbage til 3 mands forsvar, hvor vi får en bedre højre back ind og et stærkere angreb der kan putte mål i kassen på alle de chancer vi producerede dengang.
Men nu skal vi kæmpe for det, og jeg ser allerde for mig, at vi kommer til at ligge og slås med Lyngby om at blive oppe - OB og Sønderjyske kan vi slet ikke matche og Vejle - ja dem er vi måske på niveau med lige nu. Sådan er fakta og jeg håber bare vi kan redde os fra nedrykning med den katastrofale indsats og fortsat vildt lave bundniveau vi ser fra holdet.
Men hvem kunne være en brugbar træner? Jeg har svært ved at se klare og tydelig kandidater, som kan vende det her?

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 21. mar 2021, 20:54

Buzz Killington skrev:
21. mar 2021, 20:43
Du gav første sæson under Friis som modsvar, og det syntes jeg jeg har svaret tilstrækkeligt tilbage på. Mener du ikke der var tegninger til noget spændende under Friis' i første sæson baseret på selve spillet (i hvert fald relativt til Cifuentes første sæson)?
Spændende? Jo, hvis man vil ydmyges af hold som Randers og Nordsjælland ovenpå en sejr.

Det var meget ustabilt.

Og så kom mellemspillet, hvor vi leverede langt under niveau. Det var ikke ligeså slemt som dét under Wieghorst, men vi var ringe.

Han famlede desuden efter den rigtige formation, og var langt fra den fodboldidé han endte med at implementere.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Buzz Killington » 21. mar 2021, 20:57

Julgranen skrev:
21. mar 2021, 20:54
Buzz Killington skrev:
21. mar 2021, 20:43
Du gav første sæson under Friis som modsvar, og det syntes jeg jeg har svaret tilstrækkeligt tilbage på. Mener du ikke der var tegninger til noget spændende under Friis' i første sæson baseret på selve spillet (i hvert fald relativt til Cifuentes første sæson)?
Spændende? Jo, hvis man vil ydmyges af hold som Randers og Nordsjælland ovenpå en sejr.

Det var meget ustabilt.

Og så kom mellemspillet, hvor vi leverede langt under niveau. Det var ikke ligeså slemt som dét under Wieghorst, men vi var ringe.

Han famlede desuden efter den rigtige formation, og var langt fra den fodboldidé han endte med at implementere.
Jeg spørger ikke om det var ustabilt. Jeg sammenligner spillet under Friis' første kampe vs. Cifuentes. Hvor var spillet mest opløftende. Husk, det var dig der opponerede mod Friis og nævnte hans første sæson i sammenligningen. Så fint, lad os dog sammenligne.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 21. mar 2021, 21:02

Buzz Killington skrev:
21. mar 2021, 20:57
Jeg spørger ikke om det var ustabilt. Jeg sammenligner spillet under Friis' første kampe vs. Cifuentes. Hvor var spillet mest opløftende. Husk, det var dig der opponerede mod Friis og nævnte hans første sæson i sammenligningen. Så fint, lad os dog sammenligne.
Mig bekendt er Cifuentes endnu ikke løbet ind i en kæmpe ydmygelse, hvilket Friis allerede gjorde i 2. kamp.
Han sadlede først om efter sommerpausen, og kørte det meste af 1. sæson med Wieghorst-formation.
Og resultaterne var jo herefter.

Låst