Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Gaarde6 » 20. jul 2021, 11:03

Julgranen skrev:
20. jul 2021, 10:42
Passer perfekt på den type spillere Inge har jagtet:

Pil op-spiller.
Uforløst potentiale.
Erstatter det formodet svageste led på holdet.
Teknisk og fysisk stærk.
Kan dække flere positioner.
Spot on.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 20. jul 2021, 11:10

Gaarde6 skrev:
20. jul 2021, 11:03
Spot on.
Ja, det ville jo betyde at vi får alt det vi har efterspurgt i en 6’er, med 8’er kvaliteter i det fremadrettede spil. Og så har han statur og teknik til at fungere længere fremme på banen. Så kan man lade MC’s kontrakt (der nok er dyrest lønnet af de 3 backups) løbe ud og beholde Pedro og Højholt som backup. Problem solved.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2556
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af baresi » 20. jul 2021, 11:12

Julgranen skrev:
19. jul 2021, 22:20
baresi skrev:
19. jul 2021, 21:41
MEN MEN MEN jeg har lige snakket med min gode kammerat, og han siger at Thomsen ikke er et AaB emne
Nej, det samme har jeg hørt - den var lun ved Gaarde, men ikke længere.
selvom jeg godt kan li ham tror jeg sgu også det er rigtigt. og med det københavneri der er lagt for dagen synes jeg ikke han er et emne. Man skal altså ville vores logo.
og som sagt. der ledes på højere hylde. Interessant med ham hollænderen i tænker.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2556
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af baresi » 20. jul 2021, 11:23

mht transfers - så har jeg lige en bette en på Milan Makaric. jeg fik følgende feed back sent igår aftes.

som IAO siger så var han top 3 på dem man synes lå helt i toppen af det man anså for muligt, dog kun hvis man kunne skære kagen rigtigt. og AaB og IAO har været MEGET tydelige på hvad man kan tilbyde og hvad en spiller som Milan vil få ud af at være i AaB.
man har været ekstrem tydelig på økonomi.
og når vi siger at deres præsentations videoer de stinker :-) haha så formår de altså at sælge AALBORG pakken. Man får virkelig gjort sig interessant også kva AaBs historik. Byen bliver gjort spændende, og hele træningsmiljøet mm. man sælger en videreudviklingspakke i et sindssygt prof miljø.

MEN man har haft følere ude efter emner der var over AaBs egen top 3 klasse - just in case at man fandt det ene lucky punck. Jeg ved ikke hvem , men der har været følere ude efter et par store etablerede navne.

Mht. Milan isoleret set så er han åbentbart scoutet sindssygt godt. VIldt mange data, og åbentbart ekstremt mange referencer. Der spørges ind til ekstremt mange detaljer fra Cifuentes side som er sindssygt meget med indover hver enkelt handel for at sikre at ALT passer ind i stilen. Der er også flere samtaler direkte mellem Cifuentes og Milan for at sikre at hele forventningsafstemningen er spot on.

Det her er ikke en nødløsning. Man tror rigtigt meget på ham her, og jeg hører at han er iskold foran kassen.
måske umiddelbart på papiret et no name. Men en der har været bygget op som midtbane og som så bare ekskverer nu helt fremme nu.
Han virker sgu som en fed signing.

Og så hører jeg bare igen at vi skal glæde os hvis AaBs planer om deres Cm lykkes, for der er tale om en anden type end dem vi har og der er peget emner ud som man virkelig gerne vil lykkes med.

jeg tror på et konge vindue, det kan jeg lige så godt være ærlig at sige. Og Cifuentes vinder sgu mere og mere ind på mig efter hvad jeg hører ude i byen og tæt omkring mig.

Nå jeg hopper i poolen - vi ses drenge.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10703
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af jonas386 » 20. jul 2021, 11:24

Nikolaj Baden har lige scoret 20 mål i den østrigske liga. Jeg tror ikke han er interesseret i AaB, og det passer heller ikke så godt med Prica/Kamaric. Jeg ved ikke om han også kan tage en af siderne, men det er næsten lidt synd hvis han skulle spille kant efter at have scoret så mange mål
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FlæskeFrank » 20. jul 2021, 11:29

Wilczek var vel også fremrykket midtbanemand 2-3 sæsoner inden han havnede i Brøndby. Og det betød ikke det store for hans målnæse.
- FlæskeFrank

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FIDEL » 20. jul 2021, 11:34

jonas386 skrev:
20. jul 2021, 11:24
Nikolaj Baden har lige scoret 20 mål i den østrigske liga. Jeg tror ikke han er interesseret i AaB, og det passer heller ikke så godt med Prica/Kamaric. Jeg ved ikke om han også kan tage en af siderne, men det er næsten lidt synd hvis han skulle spille kant efter at have scoret så mange mål
Baden er i Vitesse nu...

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Gaarde6 » 20. jul 2021, 11:45

Julgranen skrev:
20. jul 2021, 11:10
Gaarde6 skrev:
20. jul 2021, 11:03
Spot on.
Ja, det ville jo betyde at vi får alt det vi har efterspurgt i en 6’er, med 8’er kvaliteter i det fremadrettede spil. Og så har han statur og teknik til at fungere længere fremme på banen. Så kan man lade MC’s kontrakt (der nok er dyrest lønnet af de 3 backups) løbe ud og beholde Pedro og Højholt som backup. Problem solved.
Kan ikke være mere enig i det hele du skriver her!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7831
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Forza » 20. jul 2021, 12:01

baresi skrev:
20. jul 2021, 11:23
mht transfers - så har jeg lige en bette en på Milan Makaric. jeg fik følgende feed back sent igår aftes.

som IAO siger så var han top 3 på dem man synes lå helt i toppen af det man anså for muligt, dog kun hvis man kunne skære kagen rigtigt. og AaB og IAO har været MEGET tydelige på hvad man kan tilbyde og hvad en spiller som Milan vil få ud af at være i AaB.
man har været ekstrem tydelig på økonomi.
og når vi siger at deres præsentations videoer de stinker :-) haha så formår de altså at sælge AALBORG pakken. Man får virkelig gjort sig interessant også kva AaBs historik. Byen bliver gjort spændende, og hele træningsmiljøet mm. man sælger en videreudviklingspakke i et sindssygt prof miljø.

MEN man har haft følere ude efter emner der var over AaBs egen top 3 klasse - just in case at man fandt det ene lucky punck. Jeg ved ikke hvem , men der har været følere ude efter et par store etablerede navne.

Mht. Milan isoleret set så er han åbentbart scoutet sindssygt godt. VIldt mange data, og åbentbart ekstremt mange referencer. Der spørges ind til ekstremt mange detaljer fra Cifuentes side som er sindssygt meget med indover hver enkelt handel for at sikre at ALT passer ind i stilen. Der er også flere samtaler direkte mellem Cifuentes og Milan for at sikre at hele forventningsafstemningen er spot on.

Det her er ikke en nødløsning. Man tror rigtigt meget på ham her, og jeg hører at han er iskold foran kassen.
måske umiddelbart på papiret et no name. Men en der har været bygget op som midtbane og som så bare ekskverer nu helt fremme nu.
Han virker sgu som en fed signing.

Og så hører jeg bare igen at vi skal glæde os hvis AaBs planer om deres Cm lykkes, for der er tale om en anden type end dem vi har og der er peget emner ud som man virkelig gerne vil lykkes med.

jeg tror på et konge vindue, det kan jeg lige så godt være ærlig at sige. Og Cifuentes vinder sgu mere og mere ind på mig efter hvad jeg hører ude i byen og tæt omkring mig.

Nå jeg hopper i poolen - vi ses drenge.
Baresi, du får snart en Lord status her på siden med dine indspark i transfervinduerne. Tak for det!

Milan er et topklasse køb. Hvis man forventer at AaB henter en topscorer fra en endnu større liga, så mangler man realitetssans.

Midtbanespilleren er jeg spændt på. Får vi en kvalitetsspiller en på den plads, så kan det være forskellen på hvor vi ender i tabellen. Jeg synes allerede vinduet har været stærkt med Makaric og Prip, men dette kan være prikken over i’et.

Jeg håber dog også vi ser lidt afgange for at truppen og udgifterne ikke bliver for store.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 603
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af KongGulerod » 20. jul 2021, 12:44

Gaarde6 skrev:
20. jul 2021, 10:32
Her er lidt video med ham

https://youtu.be/OK0j4Lyj_lw
Spændende type! Ud fra Baresi’s beskrivelse lyder det dog til at være en lidt mere profileret spiller vi jagter i øjeblikket.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af R Rosenberg » 20. jul 2021, 12:56

KongGulerod skrev:
20. jul 2021, 12:44
Gaarde6 skrev:
20. jul 2021, 10:32
Her er lidt video med ham

https://youtu.be/OK0j4Lyj_lw
Spændende type! Ud fra Baresi’s beskrivelse lyder det dog til at være en lidt mere profileret spiller vi jagter i øjeblikket.
Ja, det er lidt noget andet end tonserne MC og Ferreira.
Ædruelighedens stemme

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 683
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Mr Gold » 20. jul 2021, 13:17

baresi skrev:
20. jul 2021, 11:23
mht transfers - så har jeg lige en bette en på Milan Makaric. jeg fik følgende feed back sent igår aftes.

som IAO siger så var han top 3 på dem man synes lå helt i toppen af det man anså for muligt, dog kun hvis man kunne skære kagen rigtigt. og AaB og IAO har været MEGET tydelige på hvad man kan tilbyde og hvad en spiller som Milan vil få ud af at være i AaB.
man har været ekstrem tydelig på økonomi.
og når vi siger at deres præsentations videoer de stinker :-) haha så formår de altså at sælge AALBORG pakken. Man får virkelig gjort sig interessant også kva AaBs historik. Byen bliver gjort spændende, og hele træningsmiljøet mm. man sælger en videreudviklingspakke i et sindssygt prof miljø.

MEN man har haft følere ude efter emner der var over AaBs egen top 3 klasse - just in case at man fandt det ene lucky punck. Jeg ved ikke hvem , men der har været følere ude efter et par store etablerede navne.

Mht. Milan isoleret set så er han åbentbart scoutet sindssygt godt. VIldt mange data, og åbentbart ekstremt mange referencer. Der spørges ind til ekstremt mange detaljer fra Cifuentes side som er sindssygt meget med indover hver enkelt handel for at sikre at ALT passer ind i stilen. Der er også flere samtaler direkte mellem Cifuentes og Milan for at sikre at hele forventningsafstemningen er spot on.

Det her er ikke en nødløsning. Man tror rigtigt meget på ham her, og jeg hører at han er iskold foran kassen.
måske umiddelbart på papiret et no name. Men en der har været bygget op som midtbane og som så bare ekskverer nu helt fremme nu.
Han virker sgu som en fed signing.

Og så hører jeg bare igen at vi skal glæde os hvis AaBs planer om deres Cm lykkes, for der er tale om en anden type end dem vi har og der er peget emner ud som man virkelig gerne vil lykkes med.

jeg tror på et konge vindue, det kan jeg lige så godt være ærlig at sige. Og Cifuentes vinder sgu mere og mere ind på mig efter hvad jeg hører ude i byen og tæt omkring mig.

Nå jeg hopper i poolen - vi ses drenge.

Du er guld Baresi :aabfan: 😉👌🏻
Rigtig god ferie og nyd det 😎

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1054
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Sønderhof » 20. jul 2021, 13:47

doukas skrev:
20. jul 2021, 10:59
Gaarde6 skrev:
20. jul 2021, 10:32
Her er lidt video med ham

https://youtu.be/OK0j4Lyj_lw
Tror der er lidt Risgaard over hans spillestil.

Ham og MC på den centrale midt kan jeg godt se for mig fungere. Køøøøøøøøb Inge.
Om konstellationen så hed MC og Wijnaldum så kan jeg ikke se det rykker os mod top 4 ;)

Brugeravatar
kkoldsoe
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 23. jul 2006, 16:52
Favoritspiller: Wayne Rooney
Geografisk sted: Thisted
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af kkoldsoe » 20. jul 2021, 14:03

Prica22 skrev:
20. jul 2021, 09:44
kkoldsoe skrev:
20. jul 2021, 09:40
Henriksen skrev:
20. jul 2021, 09:14
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... hollaender

Kunne det være os? Vi leder jo efter en CM
Det tror jeg faktisk det er. Selvom han kunne være aktuel for andre og større klubber også. Han passer perfekt på den profil vi mangler. Han ville imo. være noget af et scoop for klubben i hvertfald. Kan kam spille 6er, 8er og 10er i vores system. Har har masser af erfaring fra Æresdivisionen og har en fortid hos Ajax akademi.
Han har da aldrig spillet for Ajax. Og scoop bedømt på hvad? At han engang spillede meget i Eredivisie?
Ikke på Ajax førstehold nej, men har spillet der i ungdomsårene og det er ikke helt ligegyldigt 🙂 Han er en teknisk dygtig spiller, som ville kunne diktere spillet og gøre dem foran bedre. Tænker det ville være et scoop ala Patrick Olsen. Kan højst sandsynligt fås for relativt billige penge og har nogle kvaliteter vi mangler. Så må vi se om det overhovedet er AaB der snakker med ham 🙂

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 20. jul 2021, 17:25

Ifht. Thom Haye, så gælder det at der er interesse fra en Superliga-klub og en Eredivisie-klub.
Ingen af dem er kommet med officielt bud endnu.

Han har officielt meldt ud at han vil spille på et højere niveau, og er den store stjerne hos NAC Breda, med længder bedre end sine holdkammerater.
I begge deres to seneste testkampe mod Den Bosch og Maccabi Tel Aviv var han den helt store spiller på banen.

Han har ingen klausul i kontrakten.

De sidste 4 sæsoner har de haft ét stort spillersalg. Med tanke på at de igen missede oprykning, så tænker jeg at vi taler en transfersum der maksimalt er i Makaric-klassen.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10703
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af jonas386 » 20. jul 2021, 17:31

Julgranen skrev:
20. jul 2021, 17:25
Ifht. Thom Haye, så gælder det at der er interesse fra en Superliga-klub og en Eredivisie-klub.
Ingen af dem er kommet med officielt bud endnu.

Han har officielt meldt ud at han vil spille på et højere niveau, og er den store stjerne hos NAC Breda, med længder bedre end sine holdkammerater.
I begge deres to seneste testkampe mod Den Bosch og Maccabi Tel Aviv var han den helt store spiller på banen.

Han har ingen klausul i kontrakten.

De sidste 4 sæsoner har de haft ét stort spillersalg. Med tanke på at de igen missede oprykning, så tænker jeg at vi taler en transfersum der maksimalt er i Makaric-klassen.
Er han primært defensivt orienteret, eller? Ikke ligefrem en midtbanespiller der er involveret i super mange mål, men han kan jo være en typisk 3.-sidste-fod-på-bolden type
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 20. jul 2021, 17:44

jonas386 skrev:
20. jul 2021, 17:31
Er han primært defensivt orienteret, eller? Ikke ligefrem en midtbanespiller der er involveret i super mange mål, men han kan jo være en typisk 3.-sidste-fod-på-bolden type
Han er blevet flyttet ned som spillende 6’er de sidste par sæsoner, og har lavet lige så mange assists i den seneste sæson, som Magnus har hele karrieren tilsammen.
Hvis du ser videoerne med ham, så vil du se en spiller der både er teknisk dygtig, duelstærk og har lidt Risgård-vibe over sig. Fordeler spillet godt, og er meget populær i Breda.
Han kan også spille længere fremme på banen, men mon ikke AaB har udset sig en 6’er der har meget mere at byde på, og derfor minder mere om den velspillende, duel-stærke motor vi ville have i Hiljemark? Det tænker jeg.

Sportschefen der hentede ham til blev hentet til Heerenveen kort efter.

Og hvis ellers AaB har brugt data på ham også, så vil de finde at han var blandt spillerne med allerflest bolderobringer i den seneste sæson, flest vundne dueller, og allerflest tacklinger ved vinterpausen.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10703
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af jonas386 » 20. jul 2021, 18:27

Julgranen skrev:
20. jul 2021, 17:44
jonas386 skrev:
20. jul 2021, 17:31
Er han primært defensivt orienteret, eller? Ikke ligefrem en midtbanespiller der er involveret i super mange mål, men han kan jo være en typisk 3.-sidste-fod-på-bolden type
Han er blevet flyttet ned som spillende 6’er de sidste par sæsoner, og har lavet lige så mange assists i den seneste sæson, som Magnus har hele karrieren tilsammen.
Hvis du ser videoerne med ham, så vil du se en spiller der både er teknisk dygtig, duelstærk og har lidt Risgård-vibe over sig. Fordeler spillet godt, og er meget populær i Breda.
Han kan også spille længere fremme på banen, men mon ikke AaB har udset sig en 6’er der har meget mere at byde på, og derfor minder mere om den velspillende, duel-stærke motor vi ville have i Hiljemark? Det tænker jeg.

Sportschefen der hentede ham til blev hentet til Heerenveen kort efter.

Og hvis ellers AaB har brugt data på ham også, så vil de finde at han var blandt spillerne med allerflest bolderobringer i den seneste sæson, flest vundne dueller, og allerflest tacklinger ved vinterpausen.

Når du siger rykket ned, er det så fra at være 8'er, eller er det fra at være angriber/offensivspiller?

Jeg synes han ser ud til at være en udmærket fodboldspiller. Fint overblik og god teknik. Det er et stort plus, at han kan finde ud af at modtage bolden, som jeg blandt andet synes er en af Magnus' mangler.
Men der er selvfølgelig ret stor forskel på, om Cifuentes ser ham ved siden af Pedro (antaget at han finder et højere niveau igen), eller om det er planen, at han skal spille ved siden af Fossum og konkurrere med MC/Pedro om den anden plads. Det sidste kunne måske også indikere at Fossum ikke er på vej ud af vagten lige med det første.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 20. jul 2021, 18:47

jonas386 skrev:
20. jul 2021, 18:27
Når du siger rykket ned, er det så fra at være 8'er, eller er det fra at være angriber/offensivspiller?

Jeg synes han ser ud til at være en udmærket fodboldspiller. Fint overblik og god teknik. Det er et stort plus, at han kan finde ud af at modtage bolden, som jeg blandt andet synes er en af Magnus' mangler.
Men der er selvfølgelig ret stor forskel på, om Cifuentes ser ham ved siden af Pedro (antaget at han finder et højere niveau igen), eller om det er planen, at han skal spille ved siden af Fossum og konkurrere med MC/Pedro om den anden plads. Det sidste kunne måske også indikere at Fossum ikke er på vej ud af vagten lige med det første.
Nej, han har dækket flere pladser i offensiven - så det er jo som offensivspiller, hvor han primært har spillet 8’er + venstre kant. Men det var som spillende 6’er han kom på turneringens hold ved en U17-slutrunde.

Jeg tvivler på at han skal erstatte Fossum, som nok ikke er på vej ud alligevel.
Magnus har kontraktudløb om et år, og spørgsmålet er om Pedro ikke er tilpas i Danmark?
Der ligger også et par videoer hvor Haye slår blændende lange pasninger fra midt på egen banehalvdel og spiller medspillere fri, hvilket ingen af de to ovennævnte evner.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Moen » 20. jul 2021, 18:59

kkoldsoe skrev:
20. jul 2021, 14:03
Prica22 skrev:
20. jul 2021, 09:44
kkoldsoe skrev:
20. jul 2021, 09:40
Henriksen skrev:
20. jul 2021, 09:14
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... hollaender

Kunne det være os? Vi leder jo efter en CM
Det tror jeg faktisk det er. Selvom han kunne være aktuel for andre og større klubber også. Han passer perfekt på den profil vi mangler. Han ville imo. være noget af et scoop for klubben i hvertfald. Kan kam spille 6er, 8er og 10er i vores system. Har har masser af erfaring fra Æresdivisionen og har en fortid hos Ajax akademi.
Han har da aldrig spillet for Ajax. Og scoop bedømt på hvad? At han engang spillede meget i Eredivisie?
Ikke på Ajax førstehold nej, men har spillet der i ungdomsårene og det er ikke helt ligegyldigt 🙂 Han er en teknisk dygtig spiller, som ville kunne diktere spillet og gøre dem foran bedre. Tænker det ville være et scoop ala Patrick Olsen. Kan højst sandsynligt fås for relativt billige penge og har nogle kvaliteter vi mangler. Så må vi se om det overhovedet er AaB der snakker med ham 🙂
Det står der ikke noget om på Transfermarkt ihvertfald.

Låst