Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af gravballe » 28. jul 2021, 23:56

Hovedet skrev:
28. jul 2021, 22:58
Prica22 skrev:
28. jul 2021, 22:32
Hovedet skrev:
28. jul 2021, 22:21
Prica22 skrev:
28. jul 2021, 21:49
raekkeettre skrev:
28. jul 2021, 21:46
Prica22 skrev:
28. jul 2021, 21:37


Vi aner ikke hvad han havde kostet for AaB, selvom han var villig til at tage imod et billigere tilbud fra os. FCM har råd til at betale dyrt for en 32-årig back uden fremtid, det har AaB ikke.
Nej men vi søger efter spillere der vil spille for AaB som er meget bedre end det vi har - og så skal vi jo ikke begynde at sige, nej det er måske også for dyrt - nej det går ikke - nej vi kan få meget bedre value for money.....TRIST.
Du ved lige vel som jeg, at AaBs projekt overhovedet ikke er der endnu, hvor det skal peake. Derfor ville det være dumt at bruge økonomien på gamle, dyre spillere, istedet for at købe langsigtet og fokusere på udvikling.
Og jeg venter stadig spændt på, at nogle afslører, hvad det "projekt" her i grunden går ud på? På hvilken adskiller det sig fra alle mulige andre "projekter"? Og kunne det ikke være rart med et projekt, der faktisk afspejler sig i sportslige resultater? Ellers kunne vi da skele misundeligt til Herning og den jyske hede, der ikke har gang i et "projekt", men bare leverer sportslige resultater til overflod.
Process, projekt, kald det hvad du vil. Faktum er, at AaB er nede i en bølgedal og man forsøger at komme op fra. Derfor prøver man med nye kræfter og nye metoder. Jeg forstår folks skepsis, men man kan ikke drive en klub med leverpostej for evigt.

FCMs økonomi er så meget stærkere end AaBs, at jeg synes det er et lettere useriøst indspark.
Ja, men det var den i ikke i efteråret 2014, tværtimod da, og Herning og omegn er ligeså meget mindre end Aalborg og omegn i dag som i 2014 - og alligevel gik det, som det gik. Lad os da inspirere os af dem, der har gjort det langt bedre, end vi har under dårligere forudsætninger.

Bortset fra det var min pointe så i højere grad at henlede til floskler som "projekter" og "processer", der lige præcis ikke indikerer andet end klubber, der ikke præsterer. Hvor meget har vi da ikke grinet af den snak i klubber som Brøndby, AGF og FCM før i tiden?

I Lynges tid - heller ikke i de allersorteste år til sidst - var der sgu da aldrig "projekter" i AaB. Desuden har jeg pænt svært ved at se, hvad der pt. sker i AaB, der peger i retning af mere spændende sportslige resultater i de kommende år.
FCM er heldige med at være en klub idag. Klubben var på konkurs kurs efter guldet glippede i 99.. flere store spiller stod til at blive solgt, man havde en kæmpe gæld der skulle betales til ham inderen.. i sidste øjeblik fandt man Benham som skrev en blanko check, og man kunne annulere salget af flere spiller i sidste øje blik. Blandt andet forsvarspilleren der stod klar for FCK...

FCM har været gode, men de har fanme også været heldige..

AaB? 3-0 målet der blev dømt fejlagtigt ude i 99, var det godkendt var de aldrig kommet igen. Det betød AaB bestyrslen satte en stopper for at forsætte med at bruge penge i samme omfang.

DEt kæmpe salg af de bygninger på hadsundvej som var en kæmpe pose penge, som glippede i sidste øje blik pga islands krak.. osvosv

AaB har fanme også været uheldige. Det man kan undre sig over nu, var der stod en køber klar til klubben og man takkede nej fordi man vil have en højere pris.... Skal klubben op hvor det er sjovt mere fast, så sakl der flere penge. Enten sakl de komme af at man genere flere penge med mere reglmæssige salg, eller så skal der være en der betaller for festen...

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FIDEL » 29. jul 2021, 01:26

Aleksandar Kovacevic fra Radnicki Nis. Kunne det ikke være ham Inge har i kikkerten?
29 år Def. Midt, og har faktisk spillet i Norge.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2997
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af raekkeettre » 29. jul 2021, 02:20

Kunji skrev:
28. jul 2021, 22:21
raekkeettre skrev:
28. jul 2021, 22:12
Nej selvfølgelig gør han ikke det - hvem dælen dukker op, som er så god, og landsholdspiller etc. etc. etc. for en badebillet - de koster jo, men gør alle ikke det. Det er jo ikke nemt at få så gode spilleder til overhoved at får til at spille for os, og så når nogle gerne vil - siger vi sgu nej. Altså er det guld for gerne vil have for sølle dollars - det tror jeg selv ikke vores alles gud IOA kan.
Okay. Du er simpelthen nødt til at gå lidt rationelt til det her.

Vi har en lang kontrakt på HB, og et talent på vej.
Vi manglede en angriber, en midtbanespiller og måske en centerforsvarer.
Vi har ikke økonomi til det hele.

Selvfølgelig prioriterer man ikke en 32-årig HB, som kan dække af som midterforsvarer, når vi er dækket ind på den back, og vi har andre mere presserende mangler.

Ja, han er god og ville formentlig være blandt vores 2-3 bedste i truppen, men hvor længe? Og hvad så med de andre og større mangler i truppen?

Desuden er der intet videresalgspotentiale.
Jeg ville også gerne ha’ Dalsgaard i klubben, men der er altså masser af logik i, hvorfor vi takkede nej.

Inge er hentet til klubben for at starte en ny strategi efter de mange års fejlsatsning efter 2014. Måske lykkes det, måske ikke, men han er da nødt til at være tro mod planen. Af samme årsag henter vi formentlig/forhåbentlig heller ikke Thomsen, uanset om han så viser sig at brænde banen af i Lyngby (eller whereever).
Ja hvor længe - en 4-5 år, vil jeg tro - da han aldrig er skadet. Og nej, jeg synes bestemt ikke der er nogle logik - what so ever. Når vi har nogle som ham der MEGA gerne vil spille for vores klub, som er fra AaB, som er top 2 i vores klub efter Lucas, når han ellers er skadesfri, som ikke nogle lige ved hvornår bliver - så den bedste i vores klub, så skal man da gå 100% ind i det. Men at vi har sagt nej tak og jo himmelråbende vildt - det svare jo til at man sagde nej til Lucas, da han gerne ville hjem til AaB - alle ved jo godt, og her også alle uden for AaB, at den eneste måde vi kunne få ham på, er fordi han er fra AaB, ellers ville han aldrig været kommet hjem, så var han skiftet til FCK eller en anden stor klub. Men alle synes det var fantastisk han kom hjem, men nu når Dalle vil hjem, så I og ååå....nej, han er halt for dyr...;) Nej - okay - jeg er fandme bare pist over vi sagde nej til ham fordi han ville passe perfekt ind som en højre CB i en 3 back kæde, som har virket bedste for os. Og så så jeg ham lige idag for FCM - shit en spiller! ;)

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 793
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af emenike » 29. jul 2021, 07:17

raekkeettre skrev:
29. jul 2021, 02:20
Kunji skrev:
28. jul 2021, 22:21
raekkeettre skrev:
28. jul 2021, 22:12
Nej selvfølgelig gør han ikke det - hvem dælen dukker op, som er så god, og landsholdspiller etc. etc. etc. for en badebillet - de koster jo, men gør alle ikke det. Det er jo ikke nemt at få så gode spilleder til overhoved at får til at spille for os, og så når nogle gerne vil - siger vi sgu nej. Altså er det guld for gerne vil have for sølle dollars - det tror jeg selv ikke vores alles gud IOA kan.
Okay. Du er simpelthen nødt til at gå lidt rationelt til det her.

Vi har en lang kontrakt på HB, og et talent på vej.
Vi manglede en angriber, en midtbanespiller og måske en centerforsvarer.
Vi har ikke økonomi til det hele.

Selvfølgelig prioriterer man ikke en 32-årig HB, som kan dække af som midterforsvarer, når vi er dækket ind på den back, og vi har andre mere presserende mangler.

Ja, han er god og ville formentlig være blandt vores 2-3 bedste i truppen, men hvor længe? Og hvad så med de andre og større mangler i truppen?

Desuden er der intet videresalgspotentiale.
Jeg ville også gerne ha’ Dalsgaard i klubben, men der er altså masser af logik i, hvorfor vi takkede nej.

Inge er hentet til klubben for at starte en ny strategi efter de mange års fejlsatsning efter 2014. Måske lykkes det, måske ikke, men han er da nødt til at være tro mod planen. Af samme årsag henter vi formentlig/forhåbentlig heller ikke Thomsen, uanset om han så viser sig at brænde banen af i Lyngby (eller whereever).
Ja hvor længe - en 4-5 år, vil jeg tro - da han aldrig er skadet. Og nej, jeg synes bestemt ikke der er nogle logik - what so ever. Når vi har nogle som ham der MEGA gerne vil spille for vores klub, som er fra AaB, som er top 2 i vores klub efter Lucas, når han ellers er skadesfri, som ikke nogle lige ved hvornår bliver - så den bedste i vores klub, så skal man da gå 100% ind i det. Men at vi har sagt nej tak og jo himmelråbende vildt - det svare jo til at man sagde nej til Lucas, da han gerne ville hjem til AaB - alle ved jo godt, og her også alle uden for AaB, at den eneste måde vi kunne få ham på, er fordi han er fra AaB, ellers ville han aldrig været kommet hjem, så var han skiftet til FCK eller en anden stor klub. Men alle synes det var fantastisk han kom hjem, men nu når Dalle vil hjem, så I og ååå....nej, han er halt for dyr...;) Nej - okay - jeg er fandme bare pist over vi sagde nej til ham fordi han ville passe perfekt ind som en højre CB i en 3 back kæde, som har virket bedste for os. Og så så jeg ham lige idag for FCM - shit en spiller! ;)
1) Hvis Dalsgaard kan holde sit nuværende niveau og først slutter på toppen af sin karriere i FCM som 37-årig, som du tilsyneladende mener, så giver jeg en øl på stadion. Det lyder ret beset urealistisk.

2) At sammenligne Lucas’ case med Dalsgaards er helt væk. Forskellige typer, forskellige positioner, forskellige aldre. Optimalt skulle Lucas også skydes afsted igen til en gevinst, lige indtil at skaderne begyndte at vælte ind, for at retfærdiggøre investeringen. Det kan man næppe med Dalle, altså vil det økonomisk set blive en dårlig investering.

3) Dalle ER i FCM nu. Han kommer ikke “hjem” og er derfor ret så uinteressant at diskutere yderligere i transferønsketråden.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Brent » 29. jul 2021, 07:44

gravballe skrev:
28. jul 2021, 23:56
Hovedet skrev:
28. jul 2021, 22:58
Prica22 skrev:
28. jul 2021, 22:32
Hovedet skrev:
28. jul 2021, 22:21
Prica22 skrev:
28. jul 2021, 21:49
raekkeettre skrev:
28. jul 2021, 21:46


Nej men vi søger efter spillere der vil spille for AaB som er meget bedre end det vi har - og så skal vi jo ikke begynde at sige, nej det er måske også for dyrt - nej det går ikke - nej vi kan få meget bedre value for money.....TRIST.
Du ved lige vel som jeg, at AaBs projekt overhovedet ikke er der endnu, hvor det skal peake. Derfor ville det være dumt at bruge økonomien på gamle, dyre spillere, istedet for at købe langsigtet og fokusere på udvikling.
Og jeg venter stadig spændt på, at nogle afslører, hvad det "projekt" her i grunden går ud på? På hvilken adskiller det sig fra alle mulige andre "projekter"? Og kunne det ikke være rart med et projekt, der faktisk afspejler sig i sportslige resultater? Ellers kunne vi da skele misundeligt til Herning og den jyske hede, der ikke har gang i et "projekt", men bare leverer sportslige resultater til overflod.
Process, projekt, kald det hvad du vil. Faktum er, at AaB er nede i en bølgedal og man forsøger at komme op fra. Derfor prøver man med nye kræfter og nye metoder. Jeg forstår folks skepsis, men man kan ikke drive en klub med leverpostej for evigt.

FCMs økonomi er så meget stærkere end AaBs, at jeg synes det er et lettere useriøst indspark.
Ja, men det var den i ikke i efteråret 2014, tværtimod da, og Herning og omegn er ligeså meget mindre end Aalborg og omegn i dag som i 2014 - og alligevel gik det, som det gik. Lad os da inspirere os af dem, der har gjort det langt bedre, end vi har under dårligere forudsætninger.

Bortset fra det var min pointe så i højere grad at henlede til floskler som "projekter" og "processer", der lige præcis ikke indikerer andet end klubber, der ikke præsterer. Hvor meget har vi da ikke grinet af den snak i klubber som Brøndby, AGF og FCM før i tiden?

I Lynges tid - heller ikke i de allersorteste år til sidst - var der sgu da aldrig "projekter" i AaB. Desuden har jeg pænt svært ved at se, hvad der pt. sker i AaB, der peger i retning af mere spændende sportslige resultater i de kommende år.
FCM er heldige med at være en klub idag. Klubben var på konkurs kurs efter guldet glippede i 99.. flere store spiller stod til at blive solgt, man havde en kæmpe gæld der skulle betales til ham inderen.. i sidste øjeblik fandt man Benham som skrev en blanko check, og man kunne annulere salget af flere spiller i sidste øje blik. Blandt andet forsvarspilleren der stod klar for FCK...

FCM har været gode, men de har fanme også været heldige..

AaB? 3-0 målet der blev dømt fejlagtigt ude i 99, var det godkendt var de aldrig kommet igen. Det betød AaB bestyrslen satte en stopper for at forsætte med at bruge penge i samme omfang.

DEt kæmpe salg af de bygninger på hadsundvej som var en kæmpe pose penge, som glippede i sidste øje blik pga islands krak.. osvosv

AaB har fanme også været uheldige. Det man kan undre sig over nu, var der stod en køber klar til klubben og man takkede nej fordi man vil have en højere pris.... Skal klubben op hvor det er sjovt mere fast, så sakl der flere penge. Enten sakl de komme af at man genere flere penge med mere reglmæssige salg, eller så skal der være en der betaller for festen...
En anden mulighed er at man prøver sig af med andre forretningsområder. Det kunne eksempelvis være en bredere palette af sportsgrene, eller events/koncerter, så alting ikke hænger på fodbold alene
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Moen » 29. jul 2021, 07:48

Kasper Kusk rygtes til Qarabag hos et Aserbajdsjansk medie. Dette er dog en and. Man kan undre sig over, hvordan sådan et rygte bliver til så.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5323
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af R Rosenberg » 29. jul 2021, 08:06

raekkeettre skrev:
29. jul 2021, 02:20
Kunji skrev:
28. jul 2021, 22:21
raekkeettre skrev:
28. jul 2021, 22:12
Nej selvfølgelig gør han ikke det - hvem dælen dukker op, som er så god, og landsholdspiller etc. etc. etc. for en badebillet - de koster jo, men gør alle ikke det. Det er jo ikke nemt at få så gode spilleder til overhoved at får til at spille for os, og så når nogle gerne vil - siger vi sgu nej. Altså er det guld for gerne vil have for sølle dollars - det tror jeg selv ikke vores alles gud IOA kan.
Okay. Du er simpelthen nødt til at gå lidt rationelt til det her.

Vi har en lang kontrakt på HB, og et talent på vej.
Vi manglede en angriber, en midtbanespiller og måske en centerforsvarer.
Vi har ikke økonomi til det hele.

Selvfølgelig prioriterer man ikke en 32-årig HB, som kan dække af som midterforsvarer, når vi er dækket ind på den back, og vi har andre mere presserende mangler.

Ja, han er god og ville formentlig være blandt vores 2-3 bedste i truppen, men hvor længe? Og hvad så med de andre og større mangler i truppen?

Desuden er der intet videresalgspotentiale.
Jeg ville også gerne ha’ Dalsgaard i klubben, men der er altså masser af logik i, hvorfor vi takkede nej.

Inge er hentet til klubben for at starte en ny strategi efter de mange års fejlsatsning efter 2014. Måske lykkes det, måske ikke, men han er da nødt til at være tro mod planen. Af samme årsag henter vi formentlig/forhåbentlig heller ikke Thomsen, uanset om han så viser sig at brænde banen af i Lyngby (eller whereever).
Ja hvor længe - en 4-5 år, vil jeg tro - da han aldrig er skadet. Og nej, jeg synes bestemt ikke der er nogle logik - what so ever. Når vi har nogle som ham der MEGA gerne vil spille for vores klub, som er fra AaB, som er top 2 i vores klub efter Lucas, når han ellers er skadesfri, som ikke nogle lige ved hvornår bliver - så den bedste i vores klub, så skal man da gå 100% ind i det. Men at vi har sagt nej tak og jo himmelråbende vildt - det svare jo til at man sagde nej til Lucas, da han gerne ville hjem til AaB - alle ved jo godt, og her også alle uden for AaB, at den eneste måde vi kunne få ham på, er fordi han er fra AaB, ellers ville han aldrig været kommet hjem, så var han skiftet til FCK eller en anden stor klub. Men alle synes det var fantastisk han kom hjem, men nu når Dalle vil hjem, så I og ååå....nej, han er halt for dyr...;) Nej - okay - jeg er fandme bare pist over vi sagde nej til ham fordi han ville passe perfekt ind som en højre CB i en 3 back kæde, som har virket bedste for os. Og så så jeg ham lige idag for FCM - shit en spiller! ;)
Shit, det bliver godt nok mere og mere virkelighedsfjernt i sin skingerhed.
Dalsgaard er nu blandt de klamme. Hans valg. Videre.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af bedstefar » 29. jul 2021, 09:33

Prica22 skrev:
29. jul 2021, 07:48
Kasper Kusk rygtes til Qarabag hos et Aserbajdsjansk medie. Dette er dog en and. Man kan undre sig over, hvordan sådan et rygte bliver til så.
https://youtu.be/jjwc-sY9ncw

Der er allerede en rigtig fin præsentationsvideo ude med ham. Qarabag er det sidste sted jeg ser Kusk tage til, ikke noget for ham 😂😄

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5323
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af R Rosenberg » 29. jul 2021, 09:45

bedstefar skrev:
29. jul 2021, 09:33
Prica22 skrev:
29. jul 2021, 07:48
Kasper Kusk rygtes til Qarabag hos et Aserbajdsjansk medie. Dette er dog en and. Man kan undre sig over, hvordan sådan et rygte bliver til så.
https://youtu.be/jjwc-sY9ncw

Der er allerede en rigtig fin præsentationsvideo ude med ham. Qarabag er det sidste sted jeg ser Kusk tage til, ikke noget for ham 😂😄
Men for satan, nogle kasser. De er savnet!
Ædruelighedens stemme

RendOs
Drenge
Drenge
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19. feb 2017, 06:18

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af RendOs » 29. jul 2021, 10:06

R Rosenberg skrev:
29. jul 2021, 09:45
bedstefar skrev:
29. jul 2021, 09:33
Prica22 skrev:
29. jul 2021, 07:48
Kasper Kusk rygtes til Qarabag hos et Aserbajdsjansk medie. Dette er dog en and. Man kan undre sig over, hvordan sådan et rygte bliver til så.
https://youtu.be/jjwc-sY9ncw

Der er allerede en rigtig fin præsentationsvideo ude med ham. Qarabag er det sidste sted jeg ser Kusk tage til, ikke noget for ham 😂😄
Men for satan, nogle kasser. De er savnet!
Den mod FCN, hvor han sætter den ind første gang får jeg decideret gåsehud over. Det er høj, høj klasse! :aabfan:

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5323
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af R Rosenberg » 29. jul 2021, 10:24

RendOs skrev:
29. jul 2021, 10:06
R Rosenberg skrev:
29. jul 2021, 09:45
bedstefar skrev:
29. jul 2021, 09:33
Prica22 skrev:
29. jul 2021, 07:48
Kasper Kusk rygtes til Qarabag hos et Aserbajdsjansk medie. Dette er dog en and. Man kan undre sig over, hvordan sådan et rygte bliver til så.
https://youtu.be/jjwc-sY9ncw

Der er allerede en rigtig fin præsentationsvideo ude med ham. Qarabag er det sidste sted jeg ser Kusk tage til, ikke noget for ham 😂😄
Men for satan, nogle kasser. De er savnet!
Den mod FCN, hvor han sætter den ind første gang får jeg decideret gåsehud over. Det er høj, høj klasse! :aabfan:
Ja, det er wunderbar. Det kunne være rart, om han lige begyndte lidt på det der igen.
Ædruelighedens stemme

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af DenGamleMand » 29. jul 2021, 10:28

Er der nogle spillere i Esbjerg der kunne være interessante?
VAR - nej tak!

Hader AGF.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5323
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af R Rosenberg » 29. jul 2021, 10:31

Andreas Hansen vil gerne snart videre. Forlæng med Rinne, og find en anden reservekeeper, indtil Theo Sander er klar til at tage handsken op.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Ham der Emil » 29. jul 2021, 10:54

R Rosenberg skrev:
29. jul 2021, 10:31
Andreas Hansen vil gerne snart videre. Forlæng med Rinne, og find en anden reservekeeper, indtil Theo Sander er klar til at tage handsken op.
- Selvfølgelig er jeg ved at være træt af at vente, men jeg har en kontrakt her, og det er sådan, tingene er. Jeg kæmper hver dag og gør mine ting, og så må vi se, hvad der sker, siger Andreas Hansen.

Om et skifte:
- Jeg kan ikke udelukke noget, men jeg vil heller ikke sige, at jeg nødvendigvis skal skifte klub denne sommer. Jeg vil rigtig gerne spille noget mere, men vi må se, hvad der sker, siger Andreas Hansen, der på grund af, at coronakrisen også har sat en stopper for Reserveligaen, har måttet se langt efter spilletid det seneste halvandet års tid.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/baen ... aign=sport
Et Hjerte - En Klub

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7820
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Forza » 29. jul 2021, 11:09

Ham der Emil skrev:
29. jul 2021, 10:54
R Rosenberg skrev:
29. jul 2021, 10:31
Andreas Hansen vil gerne snart videre. Forlæng med Rinne, og find en anden reservekeeper, indtil Theo Sander er klar til at tage handsken op.
- Selvfølgelig er jeg ved at være træt af at vente, men jeg har en kontrakt her, og det er sådan, tingene er. Jeg kæmper hver dag og gør mine ting, og så må vi se, hvad der sker, siger Andreas Hansen.

Om et skifte:
- Jeg kan ikke udelukke noget, men jeg vil heller ikke sige, at jeg nødvendigvis skal skifte klub denne sommer. Jeg vil rigtig gerne spille noget mere, men vi må se, hvad der sker, siger Andreas Hansen, der på grund af, at coronakrisen også har sat en stopper for Reserveligaen, har måttet se langt efter spilletid det seneste halvandet års tid.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/baen ... aign=sport
Situationen med Rinne må afgøre AH’s fremtid. Hvis man som Baresi nævnte kunne få en forlængelse med Rinne, så må AH videre. Ellers forventer jeg man beholder ham i det kommende år.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af bedstefar » 29. jul 2021, 11:12

DenGamleMand skrev:
29. jul 2021, 10:28
Er der nogle spillere i Esbjerg der kunne være interessante?
Den eneste jeg lige kan komme i tanke om er Patrick Egelund 20 år, hurtig lille kantspiller, som dog mangler en del slutprodukt. Vil være en god indskifter til sidst i kampene :thumbsup:

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7820
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Forza » 29. jul 2021, 11:14

Nicolaj Thomsen kommer til at sluge nogle kameler uanset hvor han skal han.

I 2020 udtalte han at AaB altid har en speciel plads i hans hjerte, men der er vist ingen tvivl om at han råelsker København. Samtidig går han fra en monsterkontrakt i FCK på 275.000 om måneden som han ikke kommer i nærheden af igen.

Hvis rygterne om Lyngby og AaB står til troende, så er det enten fodboldambitionerne + en bedre løn overfor at bo i København. Hvis det overhovedet er et svært valg ham, så synes jeg slet ikke man skal overveje ham. Der skal hårdt arbejde og ambitioner til hvis han skal tilbage på det niveau der er nødvendigt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Ham der Emil » 29. jul 2021, 11:45

hit666 skrev:
29. jul 2021, 11:17
DenGamleMand skrev:
29. jul 2021, 10:28
Er der nogle spillere i Esbjerg der kunne være interessante?
Jeg tænkte også om Auschwitz Esbjerg ikke lige kunne ha et eller andet 🤔
Jeg aner intet om mandens nuværende niveau, men tidligere var han ret god! Men Kevin Conboy som backup på backen? IMO er Hannesbo bedst længere fremme på banen (hvor vi også har en skade nu). Er han billig, kunne ham så være en forstærkning til bredden (1-2 sæsoner).
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af bedstefar » 29. jul 2021, 11:52

Ham der Emil skrev:
29. jul 2021, 11:45
hit666 skrev:
29. jul 2021, 11:17
DenGamleMand skrev:
29. jul 2021, 10:28
Er der nogle spillere i Esbjerg der kunne være interessante?
Jeg tænkte også om Auschwitz Esbjerg ikke lige kunne ha et eller andet 🤔
Jeg aner intet om mandens nuværende niveau, men tidligere var han ret god! Men Kevin Conboy som backup på backen? IMO er Hannesbo bedst længere fremme på banen (hvor vi også har en skade nu). Er han billig, kunne ham så være en forstærkning til bredden (1-2 sæsoner).
Er han ikke pænt gammel efterhånden og har døjet med en masse skader i løbet af hans karriere? Tænker ikke umiddelbart det er noget for os. I vores 3-5-2 opstilling passer Hannesbo perfekt ind som wb med hans motor og drev med bolden. Der mangler dog stadig en del teknisk og slutprodukt, men ikke et sted på banen vi skal købe ind til synes jeg.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Ham der Emil » 29. jul 2021, 11:55

bedstefar skrev:
29. jul 2021, 11:52
Ham der Emil skrev:
29. jul 2021, 11:45
hit666 skrev:
29. jul 2021, 11:17
DenGamleMand skrev:
29. jul 2021, 10:28
Er der nogle spillere i Esbjerg der kunne være interessante?
Jeg tænkte også om Auschwitz Esbjerg ikke lige kunne ha et eller andet 🤔
Jeg aner intet om mandens nuværende niveau, men tidligere var han ret god! Men Kevin Conboy som backup på backen? IMO er Hannesbo bedst længere fremme på banen (hvor vi også har en skade nu). Er han billig, kunne ham så være en forstærkning til bredden (1-2 sæsoner).
Er han ikke pænt gammel efterhånden og har døjet med en masse skader i løbet af hans karriere? Tænker ikke umiddelbart det er noget for os. I vores 3-5-2 opstilling passer Hannesbo perfekt ind som wb med hans motor og drev med bolden. Der mangler dog stadig en del teknisk og slutprodukt, men ikke et sted på banen vi skal købe ind til synes jeg.
Jo han er nemlig lidt oppe i alderen. Det var blot et bud af desperation… jeg savner rygter og reelle AaB nyheder :@
Et Hjerte - En Klub

Låst