Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FlemmingG » 17. aug 2021, 00:25

BoT skrev:
16. aug 2021, 23:07
FlemmingG skrev:
16. aug 2021, 22:24
Gaarde6 skrev:
16. aug 2021, 22:02
Er virkelig spændt på, hvad der sker de næste 14 dage!

Flere spillere er trådt i karakter. Ikke mindst Fossum som jeg har bandet og svovlet over mange gange.
Men også Thelander og Ross ser forrygende ud.
Rinne ser også virkelig virkelig stærk ud.
Tror sagtens det kan ende med et salg af en af de 4.

Og så kan det måske åbne for indkøb på en endnu højere hylde.

En ting er sikkert. Inge må IKKE læne sig tilbage fordi det går godt nu! Han skal arbejde sten hårdt på at gøre noget, som er godt, endnu bedre.
Enig i at alle 4 har gjort det rigtig godt og at de måske alle er interessante for andre og større klubber. Skulle vi komme ud i at en af dem ryger, så håber jeg faktisk det bliver Fossum - til trods for at han gør det rigtig godt pt.
Men dels tror jeg at en stor del af vores øjeblikkelige optur skyldes en rigtig stærk defensiv. Rinne, Thelander og Ross har efterhånden spillet rigtig mange kampe sammen og det giver bare en kæmpe ro op igennem holdet når den del er på plads.
Men nok så vigtigt: jeg anerkender fuldt ud at Fossum gør det rigtig, rigtig godt lige pt, men i forhold til den profil han er indkøbt til at være, så synes jeg stadig ikke han rent spillemæssigt har overbevist mig. Han er alt for ofte for anonym og fremstår ikke som en leder på banen. Han scorer en del mål for os og det er et kæmpe plus, men jeg tror at Inge kan finde noget bedre med den transfer indtægt som Fossum kan indbringe. Plus at han vejer tungt i lønbudgettet
Altså du vil sælge Fossum; vores klart bedste spiller??!!! Og så tror du, Inge kan finde bedre spiller billigere???
Vores klart bedste spiller idag ja og også blandt de bedre mod AGF. Men ligeså godt han har spillet i de sidste par kampe, ligeså usynlig og anonym har han været i størstedelen af de kampe jeg har set. Spillede Fossum sådan her i hver kamp, så vil jeg hellere end gerne beholde ham - men det gør han ikke.
Han scorer flittigt med mål af en midtbanespiller, det medgiver jeg.
Men han er alt for tit anonym, er ikke en leder på banen - han er ikke typen der hiver holdet op hvis der er modgang.
Kan han sælges for 10-15 mil og vi kan spare en lønudgift på et par millioner, så er jeg sikker på at Inge kan finde en bedre spiller

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Legum Magister » 17. aug 2021, 01:21

bonanza skrev:
17. aug 2021, 00:06
Det er som om at debatten igen er lidt afsporet. Med de folk der er trådt i karakter, er det ikke utænkeligt at det bliver en udfordring at finde en central midtbaneprofil inden for budgettet, som kan gå direkte ind og forbedre truppen. Vi har 5-6 spillere til 2 pladser, og hvis Pedro og Højholt holder dampen oppe er jeg ikke som sådan urolig.
Jeg håber aldeles ikke at Iver Fossum bliver solgt, medmindre vi snakker +20-25 millioner. Han er nærmest med i alle vores mål, og ham kan vi ikke bare gå ud og erstatte fra den ene dag til den anden, så der skal penge på bordet.

Jeg tror at det vi ser nu er, at Inge sidder og lurepasser den frem mod vinduets afslutning. Jeg tror også at det der er prioriteret er henholdsvis en højrebenet offensivspiller og en central midtbane i den nævnte rækkefølge. Vi skal tilføre flere mål i vinudet og det må være prioriteten. Inge trækker den som med Hiljemark til slutningen af vinduet. Hvis vi ikke får nogen ind, har vi stadig en trup hvor stortset alle er i spil, og hvor der pt foregår en tilfredsstillende udvikling i spil og individuelle præstationer. Kan vi sætte nogle flere sejre sammen nu, så har kollektivet nedbrudt den start-stop rytme vi har kørt rundt i alt alt for længe. Med 3 clean sheets i træk, må alle anti-Granli folkene vel også snart æde deres ord. Den 3-back kæde, virker stærk nok til top 5 i mine øjne. Det er andre steder på banen hvor vi har brug for mere bredde.
100% enig. Fossum har en spilforståelse, der ligger et niveau eller to over, hvad resten af truppen kan præstere. (Med Lucas som den åbenlyse undtagelse; men han er jo desværre skadet.) Derfor tager han rigtig mange løb, som - hvis blot medspillerne kunne forstå at udnytte det - ville skabe gennembrudsmuligheder og/eller overtalssituationer. Desværre bliver meget af hans arbejde ikke "læst" korrekt af medspillerne, og derfor kommer det ofte til at syne af mindre. Heldigvis ser han og Prip ud til at have en vis indbyrdes forståelse, og der har også været nogle situationer i de seneste kampe, hvor Højholt har samarbejdet fint med Fossum. Han vil være rigtig svær at erstatte, og AaB bør håbe på, at der enten ikke kommer noget bud på ham, eller at der kommer et bud, der er så stort, at klubben kan finde en passende erstatning; men det vil nok kræve et beløb i den størrelsesorden, som du nævner.

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af bonanza » 17. aug 2021, 07:25

Folk herinde skrive at Fossum er anonym, men siger det ikke mere om kollektivets præstationer tidligere end det gør om Fossum? Når jeg ser fodbold, synes jeg bestemt ikke Fossum er anonym. Han er en af de spillere i truppen, der løber absolut flest km i en kamp. Det skal og er vi heldigvis blevet bedre til at udnytte. Jeg kan ikke se hvordan vi kan undvære den energi han kommer med, selv sent i kampene hvor han stadigvæk tager mange meter i omstillingerne og sætter fart i spillet.

Det ser ud til at truppen har arbejdet mere på pasningsspillet, hvor vi tidligere har alt for mange boldtab, men der skal stadig gerne komme endnu flere chancer og mål ud af de bolderobringer der laves på midten og oppe foran. Presset har set rigtig fint ud de sidste par kampe, og det er tydeligt at spillestilen er effektiv i superligaen og stresser modstandernes bagkæder.

På trods af hvad folk herinde mener, så mener jeg at Fossum er sin løn værd og at vi kun skal sælge hvis der kommer gode penge på bordet! Jeg mener at vi mangler en hurtig og tekninsk dygtig offensiv spiller, der er højrebenet, og kan indtage venstrekanten og hjælpe endnu mere på omstillingerne i åbent spil. Pt. har vi kusk og prip der er venstrebenede, Rufo og Lucas er skadet. Tim og Makaric ligner spids angriberne. Derudover Hannesboe der er venstrebenet og sporadisk får spilletid. På et tidspunkt, skal Hannesboe have en ny position, jeg tror ikke han slår igennem som venstre angriber/kant.

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 684
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Mr Gold » 17. aug 2021, 09:16

bonanza skrev:
17. aug 2021, 07:25
Folk herinde skrive at Fossum er anonym, men siger det ikke mere om kollektivets præstationer tidligere end det gør om Fossum? Når jeg ser fodbold, synes jeg bestemt ikke Fossum er anonym. Han er en af de spillere i truppen, der løber absolut flest km i en kamp. Det skal og er vi heldigvis blevet bedre til at udnytte. Jeg kan ikke se hvordan vi kan undvære den energi han kommer med, selv sent i kampene hvor han stadigvæk tager mange meter i omstillingerne og sætter fart i spillet.

Det ser ud til at truppen har arbejdet mere på pasningsspillet, hvor vi tidligere har alt for mange boldtab, men der skal stadig gerne komme endnu flere chancer og mål ud af de bolderobringer der laves på midten og oppe foran. Presset har set rigtig fint ud de sidste par kampe, og det er tydeligt at spillestilen er effektiv i superligaen og stresser modstandernes bagkæder.

På trods af hvad folk herinde mener, så mener jeg at Fossum er sin løn værd og at vi kun skal sælge hvis der kommer gode penge på bordet! Jeg mener at vi mangler en hurtig og tekninsk dygtig offensiv spiller, der er højrebenet, og kan indtage venstrekanten og hjælpe endnu mere på omstillingerne i åbent spil. Pt. har vi kusk og prip der er venstrebenede, Rufo og Lucas er skadet. Tim og Makaric ligner spids angriberne. Derudover Hannesboe der er venstrebenet og sporadisk får spilletid. På et tidspunkt, skal Hannesboe have en ny position, jeg tror ikke han slår igennem som venstre angriber/kant.
Fossum gør det virkelig virkelig godt. Han er så målfarlig og kan bare nogle ting. Ja gu har han været for meget væk nogle gange. Men ser ud som om at efter Prip er kommet har gjort noget godt for ham, håber virkelig IKKE han bliver solgt. Måske hans endelige gennembrud nu. En sæson sådan her så får vi rigtig gode penge for ham vi har ham altså til 2023.

Inge må bare ikke hvile på laurbærrene, der skal bygges på nu :aabfan:

Prip er jo en konge transfer, ganske simpelt!! Han gør det satme godt!!

Sikke en fornøjelse at se Thelander på det niveau, så fedt!!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Pastorius » 17. aug 2021, 09:22

Mr Gold skrev:
17. aug 2021, 09:16
bonanza skrev:
17. aug 2021, 07:25
Folk herinde skrive at Fossum er anonym, men siger det ikke mere om kollektivets præstationer tidligere end det gør om Fossum? Når jeg ser fodbold, synes jeg bestemt ikke Fossum er anonym. Han er en af de spillere i truppen, der løber absolut flest km i en kamp. Det skal og er vi heldigvis blevet bedre til at udnytte. Jeg kan ikke se hvordan vi kan undvære den energi han kommer med, selv sent i kampene hvor han stadigvæk tager mange meter i omstillingerne og sætter fart i spillet.

Det ser ud til at truppen har arbejdet mere på pasningsspillet, hvor vi tidligere har alt for mange boldtab, men der skal stadig gerne komme endnu flere chancer og mål ud af de bolderobringer der laves på midten og oppe foran. Presset har set rigtig fint ud de sidste par kampe, og det er tydeligt at spillestilen er effektiv i superligaen og stresser modstandernes bagkæder.

På trods af hvad folk herinde mener, så mener jeg at Fossum er sin løn værd og at vi kun skal sælge hvis der kommer gode penge på bordet! Jeg mener at vi mangler en hurtig og tekninsk dygtig offensiv spiller, der er højrebenet, og kan indtage venstrekanten og hjælpe endnu mere på omstillingerne i åbent spil. Pt. har vi kusk og prip der er venstrebenede, Rufo og Lucas er skadet. Tim og Makaric ligner spids angriberne. Derudover Hannesboe der er venstrebenet og sporadisk får spilletid. På et tidspunkt, skal Hannesboe have en ny position, jeg tror ikke han slår igennem som venstre angriber/kant.
Fossum gør det virkelig virkelig godt. Han er så målfarlig og kan bare nogle ting. Ja gu har han været for meget væk nogle gange. Men ser ud som om at efter Prip er kommet har gjort noget godt for ham, håber virkelig IKKE han bliver solgt. Måske hans endelige gennembrud nu. En sæson sådan her så får vi rigtig gode penge for ham vi har ham altså til 2023.

Inge må bare ikke hvile på laurbærrene, der skal bygges på nu :aabfan:

Prip er jo en konge transfer, ganske simpelt!! Han gør det satme godt!!

Sikke en fornøjelse at se Thelander på det niveau, så fedt!!
Fossums præstation hænger ret nøje sammen med hvor på banen han spiller. Han er offensiv- og presspiller. Ikke en klassisk central midtbane mand.

Prip gør mange gode ting, men han skal altså til at tage nogle bedre beslutninger mht. hvornår man afslutter og hvornår man spiller en medspiller fri.

Vores forsvar ser generelt stærkere ud. Granli er også løftet sit niveau markant. På dødbolde er vi også blevet langt stærkere defensivt. Selv de bold vi ikke vinder, bliver presset hårdt. Kun Patrick Mortensen har formået at skabe ravage der hidtil.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 684
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Mr Gold » 17. aug 2021, 09:52

Pastorius skrev:
17. aug 2021, 09:22
Mr Gold skrev:
17. aug 2021, 09:16
bonanza skrev:
17. aug 2021, 07:25
Folk herinde skrive at Fossum er anonym, men siger det ikke mere om kollektivets præstationer tidligere end det gør om Fossum? Når jeg ser fodbold, synes jeg bestemt ikke Fossum er anonym. Han er en af de spillere i truppen, der løber absolut flest km i en kamp. Det skal og er vi heldigvis blevet bedre til at udnytte. Jeg kan ikke se hvordan vi kan undvære den energi han kommer med, selv sent i kampene hvor han stadigvæk tager mange meter i omstillingerne og sætter fart i spillet.

Det ser ud til at truppen har arbejdet mere på pasningsspillet, hvor vi tidligere har alt for mange boldtab, men der skal stadig gerne komme endnu flere chancer og mål ud af de bolderobringer der laves på midten og oppe foran. Presset har set rigtig fint ud de sidste par kampe, og det er tydeligt at spillestilen er effektiv i superligaen og stresser modstandernes bagkæder.

På trods af hvad folk herinde mener, så mener jeg at Fossum er sin løn værd og at vi kun skal sælge hvis der kommer gode penge på bordet! Jeg mener at vi mangler en hurtig og tekninsk dygtig offensiv spiller, der er højrebenet, og kan indtage venstrekanten og hjælpe endnu mere på omstillingerne i åbent spil. Pt. har vi kusk og prip der er venstrebenede, Rufo og Lucas er skadet. Tim og Makaric ligner spids angriberne. Derudover Hannesboe der er venstrebenet og sporadisk får spilletid. På et tidspunkt, skal Hannesboe have en ny position, jeg tror ikke han slår igennem som venstre angriber/kant.
Fossum gør det virkelig virkelig godt. Han er så målfarlig og kan bare nogle ting. Ja gu har han været for meget væk nogle gange. Men ser ud som om at efter Prip er kommet har gjort noget godt for ham, håber virkelig IKKE han bliver solgt. Måske hans endelige gennembrud nu. En sæson sådan her så får vi rigtig gode penge for ham vi har ham altså til 2023.

Inge må bare ikke hvile på laurbærrene, der skal bygges på nu :aabfan:

Prip er jo en konge transfer, ganske simpelt!! Han gør det satme godt!!

Sikke en fornøjelse at se Thelander på det niveau, så fedt!!
Fossums præstation hænger ret nøje sammen med hvor på banen han spiller. Han er offensiv- og presspiller. Ikke en klassisk central midtbane mand.

Prip gør mange gode ting, men han skal altså til at tage nogle bedre beslutninger mht. hvornår man afslutter og hvornår man spiller en medspiller fri.

Vores forsvar ser generelt stærkere ud. Granli er også løftet sit niveau markant. På dødbolde er vi også blevet langt stærkere defensivt. Selv de bold vi ikke vinder, bliver presset hårdt. Kun Patrick Mortensen har formået at skabe ravage der hidtil.
Ja Prip skal indimellem aflevere mere. MEN han skal satme også hugge det Venstre ben afsted, han er en skud trussel som vi har manglet. Han skal bare gøre det på de rigtige tidspunkter.
Granli har da steppet voldsomt op, ser sundt ud.

Glæder mig til Makaric får hul på bylden.


Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2574
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af troelsh » 17. aug 2021, 12:26

Vi mangler noget fart oppe foran, og kan true mere i modstandernes baggrum, ham så jeg da gerne i AaB

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af McMark » 17. aug 2021, 12:30

troelsh skrev:
17. aug 2021, 12:26
Vi mangler noget fart oppe foran, og kan true mere i modstandernes baggrum, ham så jeg da gerne i AaB
AGF er i krise og mangler kvalitet på kanten. Mon ikke det er dem.

Selvom jeg også gerne så ham i Aalborg.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 684
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Mr Gold » 17. aug 2021, 12:45

Tror sgu GF render med ham

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3268
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Brodernumsi » 17. aug 2021, 13:10

Mr Gold skrev:
17. aug 2021, 12:45
Tror sgu GF render med ham
Kunne også være Brøndby.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Erasmus Montanus » 17. aug 2021, 13:11

Randers har hentet den 'store midtbaneprofil' Vincent Onovo.

Det var nok ham, der blev henvist til tidligere, hvor det blev bragt på banen, om Randers var mere attraktiv end AaB.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6093
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FIDEL » 17. aug 2021, 13:21

McMark skrev:
17. aug 2021, 12:30
troelsh skrev:
17. aug 2021, 12:26
Vi mangler noget fart oppe foran, og kan true mere i modstandernes baggrum, ham så jeg da gerne i AaB
AGF er i krise og mangler kvalitet på kanten. Mon ikke det er dem.

Selvom jeg også gerne så ham i Aalborg.
Tror også det er AGF, eller måske endda Sønderjyske. Selvom Bundu umiddelbart er den type kantspiller vi mangler, så tror jeg sgu ikke AaB vil smide de penge efter ham, som det nok kræver.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Martino » 17. aug 2021, 13:39

FIDEL skrev:
17. aug 2021, 13:21
McMark skrev:
17. aug 2021, 12:30
troelsh skrev:
17. aug 2021, 12:26
Vi mangler noget fart oppe foran, og kan true mere i modstandernes baggrum, ham så jeg da gerne i AaB
AGF er i krise og mangler kvalitet på kanten. Mon ikke det er dem.

Selvom jeg også gerne så ham i Aalborg.
Tror også det er AGF, eller måske endda Sønderjyske. Selvom Bundu umiddelbart er den type kantspiller vi mangler, så tror jeg sgu ikke AaB vil smide de penge efter ham, som det nok kræver.
Efter det han viste i FCK vil jeg være ret lunken, så håber det er GF.
Jeg savner Winsnes

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10751
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af jonas386 » 17. aug 2021, 13:41

Martino skrev:
17. aug 2021, 13:39
FIDEL skrev:
17. aug 2021, 13:21
McMark skrev:
17. aug 2021, 12:30
troelsh skrev:
17. aug 2021, 12:26
Vi mangler noget fart oppe foran, og kan true mere i modstandernes baggrum, ham så jeg da gerne i AaB
AGF er i krise og mangler kvalitet på kanten. Mon ikke det er dem.

Selvom jeg også gerne så ham i Aalborg.
Tror også det er AGF, eller måske endda Sønderjyske. Selvom Bundu umiddelbart er den type kantspiller vi mangler, så tror jeg sgu ikke AaB vil smide de penge efter ham, som det nok kræver.
Efter det han viste i FCK vil jeg være ret lunken, så håber det er GF.
Nu er det jo set før, at spillere der ikke helt er slået til under Ståle har vist sig at være solide spillere på andre hold.

Er han egentlig højre- eller venstrebenet? Hvis han er højrebenet synes jeg det kunne være en stærk kandidat som et lejemål.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6093
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FIDEL » 17. aug 2021, 13:42

jonas386 skrev:
17. aug 2021, 13:41
Martino skrev:
17. aug 2021, 13:39
FIDEL skrev:
17. aug 2021, 13:21
McMark skrev:
17. aug 2021, 12:30
troelsh skrev:
17. aug 2021, 12:26
Vi mangler noget fart oppe foran, og kan true mere i modstandernes baggrum, ham så jeg da gerne i AaB
AGF er i krise og mangler kvalitet på kanten. Mon ikke det er dem.

Selvom jeg også gerne så ham i Aalborg.
Tror også det er AGF, eller måske endda Sønderjyske. Selvom Bundu umiddelbart er den type kantspiller vi mangler, så tror jeg sgu ikke AaB vil smide de penge efter ham, som det nok kræver.
Efter det han viste i FCK vil jeg være ret lunken, så håber det er GF.
Nu er det jo set før, at spillere der ikke helt er slået til under Ståle har vist sig at være solide spillere på andre hold.

Er han egentlig højre- eller venstrebenet? Hvis han er højrebenet synes jeg det kunne være en stærk kandidat som et lejemål.
Han står som højrebenet, men har da set ham score imod os med venstre...

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Gaarde6 » 17. aug 2021, 13:47

Om Bundu tænker jeg:

Mener han fik en 4 års i Belgien (Så han har 3 år tilbage) Og Anderlecht gav vel plus 20 for ham?
Lønmæssigt læste jeg et sted at han får 1 million om måneden i Anderlecht.

Så alt i alt kan jeg næsten ikke se at det kan være os?

Med mindre Anderlecht er villig til at lade ham gå gratis for at spare hans løn.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14810
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Hanga » 17. aug 2021, 14:09

Gaarde6 skrev:
17. aug 2021, 13:47
Om Bundu tænker jeg:

Mener han fik en 4 års i Belgien (Så han har 3 år tilbage) Og Anderlecht gav vel plus 20 for ham?
Lønmæssigt læste jeg et sted at han får 1 million om måneden i Anderlecht.

Så alt i alt kan jeg næsten ikke se at det kan være os?

Med mindre Anderlecht er villig til at lade ham gå gratis for at spare hans løn.
Det kunne være en lejeaftale, hvor vi betaler en del af lønnen?
Personligt tror jeg dog ikke det er os. Ville dog afgjort være en spændende spiller at få ind, som jeg også kunne leve med er på leje. Det vil virkelig give ro til at få Lucas tilbage. Jeg mener dog stadig, at vores behov er klart størst på den centrale midtbane. Det ændrer et par gode kampe ikke på.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6093
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FIDEL » 17. aug 2021, 14:14

Hanga skrev:
17. aug 2021, 14:09
Gaarde6 skrev:
17. aug 2021, 13:47
Om Bundu tænker jeg:

Mener han fik en 4 års i Belgien (Så han har 3 år tilbage) Og Anderlecht gav vel plus 20 for ham?
Lønmæssigt læste jeg et sted at han får 1 million om måneden i Anderlecht.

Så alt i alt kan jeg næsten ikke se at det kan være os?

Med mindre Anderlecht er villig til at lade ham gå gratis for at spare hans løn.
Det kunne være en lejeaftale, hvor vi betaler en del af lønnen?
Personligt tror jeg dog ikke det er os. Ville dog afgjort være en spændende spiller at få ind, som jeg også kunne leve med er på leje. Det vil virkelig give ro til at få Lucas tilbage. Jeg mener dog stadig, at vores behov er klart størst på den centrale midtbane. Det ændrer et par gode kampe ikke på.
Som jeg husker Bundu, så er han altså også en vaskeægte humørspiller. Det er der mange kantspillere, der er, men vi har behov for en hurtig og målfarlig herre på venstrekanten, som kan bidrage i presspillet. Jeg hælder mest til, at jeg IKKE ønsker Bundu til nordens Paris.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Gaarde6 » 17. aug 2021, 14:28

FIDEL skrev:
17. aug 2021, 14:14
Hanga skrev:
17. aug 2021, 14:09
Gaarde6 skrev:
17. aug 2021, 13:47
Om Bundu tænker jeg:

Mener han fik en 4 års i Belgien (Så han har 3 år tilbage) Og Anderlecht gav vel plus 20 for ham?
Lønmæssigt læste jeg et sted at han får 1 million om måneden i Anderlecht.

Så alt i alt kan jeg næsten ikke se at det kan være os?

Med mindre Anderlecht er villig til at lade ham gå gratis for at spare hans løn.
Det kunne være en lejeaftale, hvor vi betaler en del af lønnen?
Personligt tror jeg dog ikke det er os. Ville dog afgjort være en spændende spiller at få ind, som jeg også kunne leve med er på leje. Det vil virkelig give ro til at få Lucas tilbage. Jeg mener dog stadig, at vores behov er klart størst på den centrale midtbane. Det ændrer et par gode kampe ikke på.
Som jeg husker Bundu, så er han altså også en vaskeægte humørspiller. Det er der mange kantspillere, der er, men vi har behov for en hurtig og målfarlig herre på venstrekanten, som kan bidrage i presspillet. Jeg hælder mest til, at jeg IKKE ønsker Bundu til nordens Paris.
Præcis. Vi blev stor rost i går pga vores arbejds raseri.
Der ser jeg slet ikke Bundu passe ind. På hans gode dage er han fantastisk, mens han på hans dårlige dage nærmest virker opgivende.
ikke lige noget, som passer ind i den mentalitet som Marti har banket ind i drengene.

Låst