Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FIDEL » 9. jun 2021, 19:38

Forza skrev:
9. jun 2021, 19:18
Patmand skrev:
9. jun 2021, 19:05
Forza skrev:
9. jun 2021, 19:01
Patmand skrev:
9. jun 2021, 18:59
jonas386 skrev:
9. jun 2021, 18:29
Det kan også blive for tykt
Hvad er det der er for tykt for dig Jonas?

Er du uenig i noget af det jeg skrev i min beskrivelse af Kusk?

1. Han toppede i 2013
2. Han har været en fiasko alle andre steder end AaB
3. Han får en top-5 løn
4. Hans mentalitet lader meget tilbage at ønske
5. Han har mange kampe hvor han er usynlig
6. Tidligere såvel som den nuværende træner har bænket Kusk

Hvilket af ovenstående er du dybt uenig i?

Jeg er med på nogen af jer lader jer påvirke af én bestemt skribent der utrætteligt forsvarer Kasper Kusk.
Det er kejserens nye klæder.
Du sviner ham utrætteligt til. Nuancer kunne klæde dig.
Sviner ham til? Nej det gør jeg ikke. Hvis jeg svinede en spiller til så ville jeg give ham øgenavne, bruge udtryk som ballontæmninger og den slags. Det lader jeg andre om.

Så Forza, hvor er det du er uenig med mig i ovenstående?
Det er svært at tage en debat seriøst hvis du ikke ser/nævner nuancer.

Mange af de ting du skriver er jo fløjtende ligegyldige. Jeg kan tilsvarende skrive;

1. Kusk er den der skaber flest chancer
2. Modstanderens forsvar skal altid holde fokus på ham = mere plads til andre
3. Han er uagtet af hans personlighed en ægte AaB’er. Med en del nye i truppen er han med til at holde AaB ånden i live.
4. Han har et voldsomt skarpt venstreben.

Man kan sagtens skrive ting der passer til ens overbevisning. Der er plusser og minusser ud for alle spillere men Kusk er en klokkeklar starter for os med evner som få andre på hans position.
Enig, bortset fra, at han er meget uskarp i afslutningerne.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4438
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af doukas » 9. jun 2021, 19:40

Tror ikke jeg får nogen nattesøvn igen, før det er officielt med Prip. Fuldstændig outstanding, hvis Inge lykkedes med at signe en af de bedste kantspillere i Superligaen.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 9. jun 2021, 19:53

doukas skrev:
9. jun 2021, 19:40
Tror ikke jeg får nogen nattesøvn igen, før det er officielt med Prip. Fuldstændig outstanding, hvis Inge lykkedes med at signe en af de bedste kantspillere i Superligaen.
Det vil da ikke være helt skidt, at have to af de mest chanceskabende spillere i denne sæson på holdet, nej... så mangler vi bare en skarpretter. Og en Backman-type til forsvaret.

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Kempes » 9. jun 2021, 20:22

doukas skrev:
9. jun 2021, 19:40
Tror ikke jeg får nogen nattesøvn igen, før det er officielt med Prip. Fuldstændig outstanding, hvis Inge lykkedes med at signe en af de bedste kantspillere i Superligaen.
Håber godt nok at du mener det ironisk.

Ellers betyder begrebet "blandt de bedste" godt nok noget andet end det jeg ligger i ordet.

Men ok, det er da flot at være i top 25 i DK. ;)

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Legum Magister » 9. jun 2021, 21:17

Jeg har hørt fra et familiemedlem i Norge, der følger Brann, at der skulle være interesse for Bamba fra en endnu unavngiven klub i Superligaen. Jeg følger ikke med i norsk fodbold, og kender ikke spilleren; men ud fra hans statistik er han ikke ligefrem en skræmmende effektiv goalgetter.

@Julgranen - Er der ikke noget med, at du plejer at have nogenlunde styr på skandinavisk fodbold? Og kender du noget til Bamba?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10714
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af jonas386 » 9. jun 2021, 21:22

Legum Magister skrev:
9. jun 2021, 21:17
Jeg har hørt fra et familiemedlem i Norge, der følger Brann, at der skulle være interesse for Bamba fra en endnu unavngiven klub i Superligaen. Jeg følger ikke med i norsk fodbold, og kender ikke spilleren; men ud fra hans statistik er han ikke ligefrem en skræmmende effektiv goalgetter.

@Julgranen - Er der ikke noget med, at du plejer at have nogenlunde styr på skandinavisk fodbold? Og kender du noget til Bamba?
Umiddelbart er det da udmærkede stats. Involveret i 26 mål i de sidste 60 ligakampe er ganske fint. Jeg kender ikke mere til ham, men jeg har set værre i både Superligaen og AaB.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FlæskeFrank » 9. jun 2021, 21:23

Forza skrev:
9. jun 2021, 19:18
1. Kusk er den der skaber flest chancer
Nu er det altid den, som kommer som modsvar. Problemet er bare, at særligt i den forgangne er det svær at aflæse, hvorvidt alle de Kusk-chancer bliver omsat til noget målbart. 8 mål, hvor han enten var målscorer eller assistmager ud af AaBs samlede total på 44 mål.

Jeg er med på, at når f.eks. Pedro skyder udefra, så giver det en dimension i vores spil, som gør andre situationer farligere - fordi de skal forholde sig til nogle alternativer, f.eks. langskud(for der skudt udefra før). Og derfor kan målløse chancer faktisk godt være medvirkende til at en anden scorer i kampen.

Men det ændrer ikke på, at kigger man på de parametre, som er målbare, har han været ordinær denne sæson(mål og assists). Han har kun scoret i to superligakampe det sidste år. Her har desuden spillet for lidt ift. forventningen(målt på erfaring og placering i lønhierarki), faktisk det laveste antal minutter for AaB siden sæsonen 2011/2012.

Dermed ikke sagt, at vi skal af med ham. Men han har i denne sæson præsteret bedre i en af de kategorier, hvor det er noget mere objektiv end subjektivt, hvad man synes om hans sæson. Og det er vi alle nød til at forholde os til.

Og her må Inge og Cifuentes jo træffe et valg: Er der tale om en enkelt sæsons lavpunkt eller en tendens.

Jeg siger ikke, at man kan undvære hans type på holdet, men hvis AaB vil være tophold, så har de ikke råd til at have en type, som ham siddende så meget på bænken. Han skal spille og præstere. Og kan Kusk ikke levere dette, så skal vi have en anden ind og Kusk ud.
- FlæskeFrank

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 674
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FlemmingG » 9. jun 2021, 21:59

FlæskeFrank skrev:
9. jun 2021, 21:23
Forza skrev:
9. jun 2021, 19:18
1. Kusk er den der skaber flest chancer
Nu er det altid den, som kommer som modsvar. Problemet er bare, at særligt i den forgangne er det svær at aflæse, hvorvidt alle de Kusk-chancer bliver omsat til noget målbart. 8 mål, hvor han enten var målscorer eller assistmager ud af AaBs samlede total på 44 mål.

Jeg er med på, at når f.eks. Pedro skyder udefra, så giver det en dimension i vores spil, som gør andre situationer farligere - fordi de skal forholde sig til nogle alternativer, f.eks. langskud(for der skudt udefra før). Og derfor kan målløse chancer faktisk godt være medvirkende til at en anden scorer i kampen.

Men det ændrer ikke på, at kigger man på de parametre, som er målbare, har han været ordinær denne sæson(mål og assists). Han har kun scoret i to superligakampe det sidste år. Her har desuden spillet for lidt ift. forventningen(målt på erfaring og placering i lønhierarki), faktisk det laveste antal minutter for AaB siden sæsonen 2011/2012.

Dermed ikke sagt, at vi skal af med ham. Men han har i denne sæson præsteret bedre i en af de kategorier, hvor det er noget mere objektiv end subjektivt, hvad man synes om hans sæson. Og det er vi alle nød til at forholde os til.

Og her må Inge og Cifuentes jo træffe et valg: Er der tale om en enkelt sæsons lavpunkt eller en tendens.

Jeg siger ikke, at man kan undvære hans type på holdet, men hvis AaB vil være tophold, så har de ikke råd til at have en type, som ham siddende så meget på bænken. Han skal spille og præstere. Og kan Kusk ikke levere dette, så skal vi have en anden ind og Kusk ud.
Vi skal i den sammenhæng også lige huske på at Kusk har haft næstsidste fod på et utal af chanceskabende afleveringer. Havde vi haft to skarpe angribere ville han jo snildt kunne skrive yderligere 10 assists på hans cv - ikke hans skyld at vores angribere i størstedelen af sæsonen har været aldeles uskarpe.
Kusk har helt sikkert områder som skal forbedres til den nye sæson, bl.a. hans egne afslutninger som har været langt under forventning...
Men med Lucas ude det meste af sæsonen, så bliver Kusk en absolut nøglespiller i næste sæson

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FIDEL » 9. jun 2021, 22:04

Legum Magister skrev:
9. jun 2021, 21:17
Jeg har hørt fra et familiemedlem i Norge, der følger Brann, at der skulle være interesse for Bamba fra en endnu unavngiven klub i Superligaen. Jeg følger ikke med i norsk fodbold, og kender ikke spilleren; men ud fra hans statistik er han ikke ligefrem en skræmmende effektiv goalgetter.

@Julgranen - Er der ikke noget med, at du plejer at have nogenlunde styr på skandinavisk fodbold? Og kender du noget til Bamba?
En spændende spiller med både fart, teknik og fin fysik. Har vist kontraktudløb til vinter.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 9. jun 2021, 22:10

FlæskeFrank skrev:
9. jun 2021, 21:23
Nu er det altid den, som kommer som modsvar. Problemet er bare, at særligt i den forgangne er det svær at aflæse, hvorvidt alle de Kusk-chancer bliver omsat til noget målbart. 8 mål, hvor han enten var målscorer eller assistmager ud af AaBs samlede total på 44 mål.

Jeg er med på, at når f.eks. Pedro skyder udefra, så giver det en dimension i vores spil, som gør andre situationer farligere - fordi de skal forholde sig til nogle alternativer, f.eks. langskud(for der skudt udefra før). Og derfor kan målløse chancer faktisk godt være medvirkende til at en anden scorer i kampen.

Men det ændrer ikke på, at kigger man på de parametre, som er målbare, har han været ordinær denne sæson(mål og assists). Han har kun scoret i to superligakampe det sidste år. Her har desuden spillet for lidt ift. forventningen(målt på erfaring og placering i lønhierarki), faktisk det laveste antal minutter for AaB siden sæsonen 2011/2012.

Dermed ikke sagt, at vi skal af med ham. Men han har i denne sæson præsteret bedre i en af de kategorier, hvor det er noget mere objektiv end subjektivt, hvad man synes om hans sæson. Og det er vi alle nød til at forholde os til.

Og her må Inge og Cifuentes jo træffe et valg: Er der tale om en enkelt sæsons lavpunkt eller en tendens.

Jeg siger ikke, at man kan undvære hans type på holdet, men hvis AaB vil være tophold, så har de ikke råd til at have en type, som ham siddende så meget på bænken. Han skal spille og præstere. Og kan Kusk ikke levere dette, så skal vi have en anden ind og Kusk ud.
Helt håbløst. Det er jo dig, der har villet have ham på bænken kamp efter kamp, så det undrer ikke nogen at du har den holdning... I den sidste del af sæson spillede han nærmest konstant, når ikke han var ude pga. træthed.
Han har sgu ikke været i nærheden af at være ordinær denne sæson.

Yankee kan sikkert diske op med stats fra Wyscout, der viser hvor utroligt vigtig han er for det chanceskabende element i AaB's spil. Og modsat andre, så er han jo stort set aldrig skadet.

At Kusks oplæg til store chancer ikke bliver omsat, kan umuligt være hans egen skyld. Kvaliteten i oplæggene er der jo.

Nå, denne diskussion er håbløs - alle kender dit standpunkt og du er pænt faktaresistent.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5206
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Jakobsen » 9. jun 2021, 22:11

Kempes skrev:
9. jun 2021, 20:22
doukas skrev:
9. jun 2021, 19:40
Tror ikke jeg får nogen nattesøvn igen, før det er officielt med Prip. Fuldstændig outstanding, hvis Inge lykkedes med at signe en af de bedste kantspillere i Superligaen.
Håber godt nok at du mener det ironisk.

Ellers betyder begrebet "blandt de bedste" godt nok noget andet end det jeg ligger i ordet.

Men ok, det er da flot at være i top 25 i DK. ;)
Man kan vel finde noget statistik der passer det. Lidt ligesom dengang hvor Lynge hentede Hübertz og jublede over, at man havde de to farligste angribere i Superligaen i Hübertz og Bræmer. Prip kan være fint nok, men vi skal dælme ikke give for mange bassører for ham og det er næppe en spiller der styrker os og det er det vi har brug for.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 9. jun 2021, 22:15

Legum Magister skrev:
9. jun 2021, 21:17
@Julgranen - Er der ikke noget med, at du plejer at have nogenlunde styr på skandinavisk fodbold? Og kender du noget til Bamba?
Ja, vel egentlig rekordindkøb for Brann. En enormt hurtig og pågående spiller - han har været rigtig godt spillende det seneste år.
Klubben er i nærmest monumental krise, og har kæmpet med økonomien de sidste par år. Jeg ville måske gætte på at det interesserede hold er Randers. Han er en spiller der minder meget om de andre angribere de har haft succes med, og en spiller der er skabt til kontrafodbold.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Legum Magister » 9. jun 2021, 22:30

Julgranen skrev:
9. jun 2021, 22:15
Legum Magister skrev:
9. jun 2021, 21:17
@Julgranen - Er der ikke noget med, at du plejer at have nogenlunde styr på skandinavisk fodbold? Og kender du noget til Bamba?
Ja, vel egentlig rekordindkøb for Brann. En enormt hurtig og pågående spiller - han har været rigtig godt spillende det seneste år.
Klubben er i nærmest monumental krise, og har kæmpet med økonomien de sidste par år. Jeg ville måske gætte på at det interesserede hold er Randers. Han er en spiller der minder meget om de andre angribere de har haft succes med, og en spiller der er skabt til kontrafodbold.
Mange tak for svar. Jeg tænkte selv OB, da jeg oprindeligt hørte rygtet; men det var blot en rygmarvsreaktion. Jeg havde for en kort stund glemt, at Randers er kommet til penge. :D

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 683
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Mr Gold » 9. jun 2021, 22:39

Julgranen skrev:
9. jun 2021, 22:15
Legum Magister skrev:
9. jun 2021, 21:17
@Julgranen - Er der ikke noget med, at du plejer at have nogenlunde styr på skandinavisk fodbold? Og kender du noget til Bamba?
Ja, vel egentlig rekordindkøb for Brann. En enormt hurtig og pågående spiller - han har været rigtig godt spillende det seneste år.
Klubben er i nærmest monumental krise, og har kæmpet med økonomien de sidste par år. Jeg ville måske gætte på at det interesserede hold er Randers. Han er en spiller der minder meget om de andre angribere de har haft succes med, og en spiller der er skabt til kontrafodbold.

Men det er Satme spændende hvad Inge kigger efter på den position. Det skal være en som kan banke Kusk’s oplæg i kassen!!
Prip og Kusk på hver sin kant og en goalgetter til at smadre dem i kassen

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FlæskeFrank » 9. jun 2021, 22:43

FlemmingG skrev:
9. jun 2021, 21:59
Vi skal i den sammenhæng også lige huske på at Kusk har haft næstsidste fod på et utal af chanceskabende afleveringer. Havde vi haft to skarpe angribere ville han jo snildt kunne skrive yderligere 10 assists på hans cv - ikke hans skyld at vores angribere i størstedelen af sæsonen har været aldeles uskarpe.
Kusk har helt sikkert områder som skal forbedres til den nye sæson, bl.a. hans egne afslutninger som har været langt under forventning...
Men med Lucas ude det meste af sæsonen, så bliver Kusk en absolut nøglespiller i næste sæson
Som jeg også skriver, at man kan godt være god selvom man ikke leverer med 1. eller 2. fod på scoringerne. Christian Eriksen var jo også i perioder ikke særlig målrig, men de bagvedliggende tabeller kunne netop fremvise, at han var "Mister 3. sidste fod" og det betaler man også i dyre domme for.

Men problemet i diskussionen om Kusk, så blandes der hele tiden ting ind, som man aldrig ville undskylde andre spillere med.
F.eks. at angriberne har været uskarpe. Det gælder vel også for Fossum og måske forsvaret. Pallesen har trods de elendige angribere leveret fem assists denne sæson, så det er åbenbart ikke minus for alle spillere.
Eller #Kusk er aldrig skadet". Men hvorfor spiller han så ikke mere? Han er startet inde i 21 af 32 kampe, men kun fuldført de 6. Og det er ikke just en sæson, hvor vi har ført 4-0 ved pausen og skiftet Kusk ud med et talent.

Jeg fortrylles også ved Kusk og Lucas-lækkerier, men der skal være et slutprodukt. Martin Samuelsen har nogle spændende kvaliteter på banen, men slutproduktet bliver ikke noget vi kom til at se. Og derfor måtte han gå. Og for Kusk gælder det, at han hverken scorede, assisterede eller spillede meget den overstående sæson.
Så er vi altså ude og gribe i nogle mere diskutable parametre, f.eks. chancer, som ikke giver mål. Er det en "direktørchance" eller 1 ud af en million-chance. Her kan man acceptere nogle regnefolks vurdering af en chance, men det bliver bare aldrig eksakt viden. Alle bliver målt på samme vægt, men vil man have en chanceskabende spiller, som aldrig udmøntes i mål.
Der skal selvfølgelig være en balance i de chancer og så mål eller antal straffespark, hjørnespark eller frispark på kanten af straffesparket. Og det har jeg ikke set for Kusk i denne sæson.
- FlæskeFrank

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 683
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Mr Gold » 9. jun 2021, 22:58

FlæskeFrank skrev:
9. jun 2021, 22:43
FlemmingG skrev:
9. jun 2021, 21:59
Vi skal i den sammenhæng også lige huske på at Kusk har haft næstsidste fod på et utal af chanceskabende afleveringer. Havde vi haft to skarpe angribere ville han jo snildt kunne skrive yderligere 10 assists på hans cv - ikke hans skyld at vores angribere i størstedelen af sæsonen har været aldeles uskarpe.
Kusk har helt sikkert områder som skal forbedres til den nye sæson, bl.a. hans egne afslutninger som har været langt under forventning...
Men med Lucas ude det meste af sæsonen, så bliver Kusk en absolut nøglespiller i næste sæson
Som jeg også skriver, at man kan godt være god selvom man ikke leverer med 1. eller 2. fod på scoringerne. Christian Eriksen var jo også i perioder ikke særlig målrig, men de bagvedliggende tabeller kunne netop fremvise, at han var "Mister 3. sidste fod" og det betaler man også i dyre domme for.

Men problemet i diskussionen om Kusk, så blandes der hele tiden ting ind, som man aldrig ville undskylde andre spillere med.
F.eks. at angriberne har været uskarpe. Det gælder vel også for Fossum og måske forsvaret. Pallesen har trods de elendige angribere leveret fem assists denne sæson, så det er åbenbart ikke minus for alle spillere.
Eller #Kusk er aldrig skadet". Men hvorfor spiller han så ikke mere? Han er startet inde i 21 af 32 kampe, men kun fuldført de 6. Og det er ikke just en sæson, hvor vi har ført 4-0 ved pausen og skiftet Kusk ud med et talent.

Jeg fortrylles også ved Kusk og Lucas-lækkerier, men der skal være et slutprodukt. Martin Samuelsen har nogle spændende kvaliteter på banen, men slutproduktet bliver ikke noget vi kom til at se. Og derfor måtte han gå. Og for Kusk gælder det, at han hverken scorede, assisterede eller spillede meget den overstående sæson.
Så er vi altså ude og gribe i nogle mere diskutable parametre, f.eks. chancer, som ikke giver mål. Er det en "direktørchance" eller 1 ud af en million-chance. Her kan man acceptere nogle regnefolks vurdering af en chance, men det bliver bare aldrig eksakt viden. Alle bliver målt på samme vægt, men vil man have en chanceskabende spiller, som aldrig udmøntes i mål.
Der skal selvfølgelig være en balance i de chancer og så mål eller antal straffespark, hjørnespark eller frispark på kanten af straffesparket. Og det har jeg ikke set for Kusk i denne sæson.
Tror bare på Kusk bliver rigtig rigtig vigtig næste sæson. Han sluttede sgu godt af. Og med den rigtige angriber, der kan tage de rigtige løb med lidt fart i fødderne, der kan kusk altså slå de killer afleveringer som ik mange kan, og det kan han bare!!

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 864
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af hit666 » 9. jun 2021, 23:01

Jakobsen skrev:
9. jun 2021, 22:11
Kempes skrev:
9. jun 2021, 20:22
doukas skrev:
9. jun 2021, 19:40
Tror ikke jeg får nogen nattesøvn igen, før det er officielt med Prip. Fuldstændig outstanding, hvis Inge lykkedes med at signe en af de bedste kantspillere i Superligaen.
Håber godt nok at du mener det ironisk.

Ellers betyder begrebet "blandt de bedste" godt nok noget andet end det jeg ligger i ordet.

Men ok, det er da flot at være i top 25 i DK. ;)
Man kan vel finde noget statistik der passer det. Lidt ligesom dengang hvor Lynge hentede Hübertz og jublede over, at man havde de to farligste angribere i Superligaen i Hübertz og Bræmer. Prip kan være fint nok, men vi skal dælme ikke give for mange bassører for ham og det er næppe en spiller der styrker os og det er det vi har brug for.
Ja det er så ikke det Tipsbladet mener https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... uperligaen
AaB AaB AaB AaB

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 864
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af hit666 » 9. jun 2021, 23:03

hit666 skrev:
9. jun 2021, 23:01
Jakobsen skrev:
9. jun 2021, 22:11
Kempes skrev:
9. jun 2021, 20:22
doukas skrev:
9. jun 2021, 19:40
Tror ikke jeg får nogen nattesøvn igen, før det er officielt med Prip. Fuldstændig outstanding, hvis Inge lykkedes med at signe en af de bedste kantspillere i Superligaen.
Håber godt nok at du mener det ironisk.

Ellers betyder begrebet "blandt de bedste" godt nok noget andet end det jeg ligger i ordet.

Men ok, det er da flot at være i top 25 i DK. ;)
Man kan vel finde noget statistik der passer det. Lidt ligesom dengang hvor Lynge hentede Hübertz og jublede over, at man havde de to farligste angribere i Superligaen i Hübertz og Bræmer. Prip kan være fint nok, men vi skal dælme ikke give for mange bassører for ham og det er næppe en spiller der styrker os og det er det vi har brug for.
Ja det er så ikke det Tipsbladet mener https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... uperligaen
De mener så at har er god nok til bedre adresser ind os
AaB AaB AaB AaB

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5333
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af R Rosenberg » 10. jun 2021, 00:35

Gytkjærs fremtid i Monza ser noget træls ud. Giv ham nu bare et opkald, Inge.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Moen » 10. jun 2021, 02:23

Der blev tidligere skrevet herinde, at Brøndby har fået et bud afvist på Jacob Rinne - Inge afviser dette overfor BT.

Låst