Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Funky » 29. nov 2021, 20:47

Maglau skrev:
29. nov 2021, 20:14
Hanga skrev:
29. nov 2021, 19:45
Funky skrev:
29. nov 2021, 19:41
Hanga skrev:
29. nov 2021, 19:35
Funky skrev:
29. nov 2021, 18:19
Hanga skrev:
29. nov 2021, 17:23


Det kan tilføjes at vi godt må snakke med ham, uden at det er køb, så længe Viborg har givet tilladelse til det. Det virker dog ikke så sandsynligt, med mindre de helt har opgivet at få kontrakten forlænget selv.
Trak Kramer ikke et direkte rødt i går mod SønderJyske?
Joh men hvilken relevans har det?
Et enkeltstående rødt kort har ikke nødvendigvis nogen relevans i sig selv (men det var sgu kluntet), men han var vist lige kommet tilbage fra karantæne, og så er mit spørgsmål, om han måske er lidt for meget en kortmagnet?
Ah på den måde. Jeg kender for lidt til Kramer til at have en holdning for at være helt ærligt. Spørgsmålet er også hvilken type vi vil gå efter. Skal det være en fysisk spiller ala Thelander med sine primære forcer i at forsvare feltet, eller skal vi forsøge os med en mere teknisk eller hurtig type, der kunne hjælpe os ift. opspillet eller til at stå højere med bagkæden. Jeg er selv i tvivl. Faktum er dog at vi helt afgjort mangler flere spillere der kan bygge spillet op nedefra, men det kunne også komme fra midtbanen.
Vi er nødt til at få en der kan forsvare og gerne i Thelander/Okore klassen. Ross er ikke god nok endnu og hagelskjær og granli er meget meget middelmådige til at forsvare og har deres primære styrker i spillet med bolden.
Med den venstrefod der sidder på hagelskjær havde han næppe været reserve i Silkeborg og spillet i AaB hvis han også var dygtig til at forsvare.
Det er vel i bund grund derfor vi spiller med 5 nede bagved fordi det kun er Thelander der har niveau til st forsvare og så må vi numerisk være stærkere
Er det så Kramer, der kan det? Honest question, jeg kender ikke noget til ham.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Maglau » 29. nov 2021, 21:02

Funky skrev:
29. nov 2021, 20:47
Maglau skrev:
29. nov 2021, 20:14
Hanga skrev:
29. nov 2021, 19:45
Funky skrev:
29. nov 2021, 19:41
Hanga skrev:
29. nov 2021, 19:35
Funky skrev:
29. nov 2021, 18:19


Trak Kramer ikke et direkte rødt i går mod SønderJyske?
Joh men hvilken relevans har det?
Et enkeltstående rødt kort har ikke nødvendigvis nogen relevans i sig selv (men det var sgu kluntet), men han var vist lige kommet tilbage fra karantæne, og så er mit spørgsmål, om han måske er lidt for meget en kortmagnet?
Ah på den måde. Jeg kender for lidt til Kramer til at have en holdning for at være helt ærligt. Spørgsmålet er også hvilken type vi vil gå efter. Skal det være en fysisk spiller ala Thelander med sine primære forcer i at forsvare feltet, eller skal vi forsøge os med en mere teknisk eller hurtig type, der kunne hjælpe os ift. opspillet eller til at stå højere med bagkæden. Jeg er selv i tvivl. Faktum er dog at vi helt afgjort mangler flere spillere der kan bygge spillet op nedefra, men det kunne også komme fra midtbanen.
Vi er nødt til at få en der kan forsvare og gerne i Thelander/Okore klassen. Ross er ikke god nok endnu og hagelskjær og granli er meget meget middelmådige til at forsvare og har deres primære styrker i spillet med bolden.
Med den venstrefod der sidder på hagelskjær havde han næppe været reserve i Silkeborg og spillet i AaB hvis han også var dygtig til at forsvare.
Det er vel i bund grund derfor vi spiller med 5 nede bagved fordi det kun er Thelander der har niveau til st forsvare og så må vi numerisk være stærkere
Er det så Kramer, der kan det? Honest question, jeg kender ikke noget til ham.
Kender ham overhovedet ikke :D det var en ren generel betragtning
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 29. nov 2021, 21:14

Aalborg frederikshavner skrev:
29. nov 2021, 17:26
Forza skrev:
29. nov 2021, 15:36
Prica22 skrev:
29. nov 2021, 15:19
Maglau skrev:
29. nov 2021, 15:10
Martino skrev:
29. nov 2021, 15:05
Prica22 skrev:
29. nov 2021, 15:00
Celta Vigo er angiveligt interesseret i at hente Pedro Ferreira som erstatning for Renato Tapia. En pris på €2mio nævnes.

[as.com]
Her er link til artiklen. https://as.com/futbol/2021/11/26/primer ... 30297.html
Kan ikke lige vurdere det men lyder det ikke af lidt. Vi skal vel op i nærheden af de 3 mio før det interessant.
Havde hellere set det var Fossum der røg af afsted for det beløb, da det samtidigt ville frigive nogle løn kroner til erstatningen. Aner ikke hvad pedro får men tvivler på det ligger i nærheden af Iver.
Synes også, vi skal over 20mio kr/€3mio. €2mio er meget i AaB-sammenhæng, men vi skal væk fra det. Det var hvad vi fik for en Oliver Abildgaard i samme alder, da han havde svært at få fast spilletid. Pedro er fra et flot akademi og er blandt ligaens bedste i sine spidskompetencer.
I sidste ende er det jo udbud og efterspørgsel. Abildgaards pris blev uden tvivl boostet af at interessen kom fra Rusland.

Jeg mener også vi skal over 2 mio eur. Pedro er blandt vores største profiler og et anker på holdet.

Men spanske klubber har ikke mange penge for tiden og AaB solgte jo ikke som budgetteret i sommers. Det kan være man føler sig presset på den front i dette vindue.
Jeg synes 2 mio. euro lyder som en vanvittig høj pris for en meget middelmådig spiller. I min optik er Ferreira overvurderet, han er en stærk bolderobrer men har klare mangler tempomæssigt og i det fremadrettede spil. MC har fået på puklen herinde men jeg synes virkelig at Ferreira har nogle af de samme svagheder, i dag skal en defensiv midtbanespiller kunne spille fremadrettede afleveringer og her har Ferreira det svært.

Ferreira har haft meget store udsving og har også haft kampe på bænken og i en kamp som i går blev manglerne totalt udstillet.
Vi to kan nærmest ikke komme længere fra hinanden i holdning. Har du tjekket mandens stats indenfor erobringer i ligaen? Jeg tænker heldigvis også at den neutrale seer/agent/fodboldklub ville anse hans evner anderledes end du gør.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 29. nov 2021, 21:49

Forza skrev:
29. nov 2021, 21:14
Aalborg frederikshavner skrev:
29. nov 2021, 17:26
Forza skrev:
29. nov 2021, 15:36
Prica22 skrev:
29. nov 2021, 15:19
Maglau skrev:
29. nov 2021, 15:10
Martino skrev:
29. nov 2021, 15:05


Her er link til artiklen. https://as.com/futbol/2021/11/26/primer ... 30297.html
Kan ikke lige vurdere det men lyder det ikke af lidt. Vi skal vel op i nærheden af de 3 mio før det interessant.
Havde hellere set det var Fossum der røg af afsted for det beløb, da det samtidigt ville frigive nogle løn kroner til erstatningen. Aner ikke hvad pedro får men tvivler på det ligger i nærheden af Iver.
Synes også, vi skal over 20mio kr/€3mio. €2mio er meget i AaB-sammenhæng, men vi skal væk fra det. Det var hvad vi fik for en Oliver Abildgaard i samme alder, da han havde svært at få fast spilletid. Pedro er fra et flot akademi og er blandt ligaens bedste i sine spidskompetencer.
I sidste ende er det jo udbud og efterspørgsel. Abildgaards pris blev uden tvivl boostet af at interessen kom fra Rusland.

Jeg mener også vi skal over 2 mio eur. Pedro er blandt vores største profiler og et anker på holdet.

Men spanske klubber har ikke mange penge for tiden og AaB solgte jo ikke som budgetteret i sommers. Det kan være man føler sig presset på den front i dette vindue.
Jeg synes 2 mio. euro lyder som en vanvittig høj pris for en meget middelmådig spiller. I min optik er Ferreira overvurderet, han er en stærk bolderobrer men har klare mangler tempomæssigt og i det fremadrettede spil. MC har fået på puklen herinde men jeg synes virkelig at Ferreira har nogle af de samme svagheder, i dag skal en defensiv midtbanespiller kunne spille fremadrettede afleveringer og her har Ferreira det svært.

Ferreira har haft meget store udsving og har også haft kampe på bænken og i en kamp som i går blev manglerne totalt udstillet.
Vi to kan nærmest ikke komme længere fra hinanden i holdning. Har du tjekket mandens stats indenfor erobringer i ligaen? Jeg tænker heldigvis også at den neutrale seer/agent/fodboldklub ville anse hans evner anderledes end du gør.
Ja han erobrer mange bolde og det medfører naturligvis gode stats men han er ikke god til at skille sig af med bolden, han er på det punkt nok marginalt bedre end MC.
I dag er det ikke nok kun at være en 'spoiler', defensive midtbane spillere skal i dag kunne spille bolde i længderetningen og det er noget som Ferreira og MC ikke magter.

Ferreira er en del af årsagen til at vi har det så svært i etableret spil og i en kamp som i går blev det udstillet hvor svært han havde det tempomæssigt.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 29. nov 2021, 22:58

Aalborg frederikshavner skrev:
29. nov 2021, 21:49
Forza skrev:
29. nov 2021, 21:14
Aalborg frederikshavner skrev:
29. nov 2021, 17:26
Forza skrev:
29. nov 2021, 15:36
Prica22 skrev:
29. nov 2021, 15:19
Maglau skrev:
29. nov 2021, 15:10


Kan ikke lige vurdere det men lyder det ikke af lidt. Vi skal vel op i nærheden af de 3 mio før det interessant.
Havde hellere set det var Fossum der røg af afsted for det beløb, da det samtidigt ville frigive nogle løn kroner til erstatningen. Aner ikke hvad pedro får men tvivler på det ligger i nærheden af Iver.
Synes også, vi skal over 20mio kr/€3mio. €2mio er meget i AaB-sammenhæng, men vi skal væk fra det. Det var hvad vi fik for en Oliver Abildgaard i samme alder, da han havde svært at få fast spilletid. Pedro er fra et flot akademi og er blandt ligaens bedste i sine spidskompetencer.
I sidste ende er det jo udbud og efterspørgsel. Abildgaards pris blev uden tvivl boostet af at interessen kom fra Rusland.

Jeg mener også vi skal over 2 mio eur. Pedro er blandt vores største profiler og et anker på holdet.

Men spanske klubber har ikke mange penge for tiden og AaB solgte jo ikke som budgetteret i sommers. Det kan være man føler sig presset på den front i dette vindue.
Jeg synes 2 mio. euro lyder som en vanvittig høj pris for en meget middelmådig spiller. I min optik er Ferreira overvurderet, han er en stærk bolderobrer men har klare mangler tempomæssigt og i det fremadrettede spil. MC har fået på puklen herinde men jeg synes virkelig at Ferreira har nogle af de samme svagheder, i dag skal en defensiv midtbanespiller kunne spille fremadrettede afleveringer og her har Ferreira det svært.

Ferreira har haft meget store udsving og har også haft kampe på bænken og i en kamp som i går blev manglerne totalt udstillet.
Vi to kan nærmest ikke komme længere fra hinanden i holdning. Har du tjekket mandens stats indenfor erobringer i ligaen? Jeg tænker heldigvis også at den neutrale seer/agent/fodboldklub ville anse hans evner anderledes end du gør.
Ja han erobrer mange bolde og det medfører naturligvis gode stats men han er ikke god til at skille sig af med bolden, han er på det punkt nok marginalt bedre end MC.
I dag er det ikke nok kun at være en 'spoiler', defensive midtbane spillere skal i dag kunne spille bolde i længderetningen og det er noget som Ferreira og MC ikke magter.

Ferreira er en del af årsagen til at vi har det så svært i etableret spil og i en kamp som i går blev det udstillet hvor svært han havde det tempomæssigt.
Det er utopi at tro at spillere i AaB skal kunne det hele. Alle har mangler. Havde Pedros evner også inkluderet et top pasningsspil så havde han aldrig spillet i Danmark. Pedro har nogle spidskompetencer som han er sublim til. Et hold der søger en 6’er med gode oprydningsevner får en stærk spiller k ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5173
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 29. nov 2021, 23:24

Forza skrev:
29. nov 2021, 22:58
Aalborg frederikshavner skrev:
29. nov 2021, 21:49
Forza skrev:
29. nov 2021, 21:14
Aalborg frederikshavner skrev:
29. nov 2021, 17:26
Forza skrev:
29. nov 2021, 15:36
Prica22 skrev:
29. nov 2021, 15:19


Synes også, vi skal over 20mio kr/€3mio. €2mio er meget i AaB-sammenhæng, men vi skal væk fra det. Det var hvad vi fik for en Oliver Abildgaard i samme alder, da han havde svært at få fast spilletid. Pedro er fra et flot akademi og er blandt ligaens bedste i sine spidskompetencer.
I sidste ende er det jo udbud og efterspørgsel. Abildgaards pris blev uden tvivl boostet af at interessen kom fra Rusland.

Jeg mener også vi skal over 2 mio eur. Pedro er blandt vores største profiler og et anker på holdet.

Men spanske klubber har ikke mange penge for tiden og AaB solgte jo ikke som budgetteret i sommers. Det kan være man føler sig presset på den front i dette vindue.
Jeg synes 2 mio. euro lyder som en vanvittig høj pris for en meget middelmådig spiller. I min optik er Ferreira overvurderet, han er en stærk bolderobrer men har klare mangler tempomæssigt og i det fremadrettede spil. MC har fået på puklen herinde men jeg synes virkelig at Ferreira har nogle af de samme svagheder, i dag skal en defensiv midtbanespiller kunne spille fremadrettede afleveringer og her har Ferreira det svært.

Ferreira har haft meget store udsving og har også haft kampe på bænken og i en kamp som i går blev manglerne totalt udstillet.
Vi to kan nærmest ikke komme længere fra hinanden i holdning. Har du tjekket mandens stats indenfor erobringer i ligaen? Jeg tænker heldigvis også at den neutrale seer/agent/fodboldklub ville anse hans evner anderledes end du gør.
Ja han erobrer mange bolde og det medfører naturligvis gode stats men han er ikke god til at skille sig af med bolden, han er på det punkt nok marginalt bedre end MC.
I dag er det ikke nok kun at være en 'spoiler', defensive midtbane spillere skal i dag kunne spille bolde i længderetningen og det er noget som Ferreira og MC ikke magter.

Ferreira er en del af årsagen til at vi har det så svært i etableret spil og i en kamp som i går blev det udstillet hvor svært han havde det tempomæssigt.
Det er utopi at tro at spillere i AaB skal kunne det hele. Alle har mangler. Havde Pedros evner også inkluderet et top pasningsspil så havde han aldrig spillet i Danmark. Pedro har nogle spidskompetencer som han er sublim til. Et hold der søger en 6’er med gode oprydningsevner får en stærk spiller k ham.
Præcis. Vi så jo tydeligt, hvor god han var sammen med Hiljemark, hvor sidstnævnte havde rollen som ham med top pasningsspil, mens Ferreira "bare" skulle rydde op.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Kenneth K » 30. nov 2021, 09:03

Angående potentielt salg af Ferreira:

Om man skal sælge eller ikke sælge en spiller vil naturligvis altid være en afvejning af en længere række af omstændigheder, og pengene kan jo lige pludselig blive så store, at vi ikke rigtig kan sige nej. Men snakker vi et beløb under 3 millioner euro hælder jeg til, at vi bør takke pænt nej. Det står næsten mejslet i granit, at vi inden for det næste halve til hele år mister tre bærende spillere op igennem vores centrale akse: Rinne, Thelander og Fossum. Det er på grænsen til hvad vi kan tåle at miste, uden at bunden ryger ud af holdet og kontinuiteten ryger fløjten. Jeg er enig med de debattører som mener, at ingen af de tre (eller Ferreira, for den sags skyld) er decideret uerstattelige, men ingen af dem vil være nemme at erstatte uden at det vil sætte sine spor på banen i en rum tid efter deres afgang. Og af den grund bør vi så vidt muligt holde fast i så mange af vores øvrige stamspillere som muligt, heriblandt Ferreira.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af FIDEL » 30. nov 2021, 09:43

Sælger vi både Fossum og Pedro, så håber jeg det er muligt at gå efter Chukwuani, da han er ung med et stort potentiale samt god teknik centralt på banen. Endvidere håber jeg på ham Thom Haye samt Vallys fra Silkeborg. Så føler jeg vi er godt dækket ind.

Yderligere ville Kramer være en god transfer for os, såfremt Thelander sælges. Vores wingbacks kunne også godt trænge til et løft - især i venstresiden, hvor Christian Sørensen fra Viborg er interessant. :cheers:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Jakobsen » 30. nov 2021, 12:03

Kenneth K skrev:
30. nov 2021, 09:03
Angående potentielt salg af Ferreira:

Om man skal sælge eller ikke sælge en spiller vil naturligvis altid være en afvejning af en længere række af omstændigheder, og pengene kan jo lige pludselig blive så store, at vi ikke rigtig kan sige nej. Men snakker vi et beløb under 3 millioner euro hælder jeg til, at vi bør takke pænt nej. Det står næsten mejslet i granit, at vi inden for det næste halve til hele år mister tre bærende spillere op igennem vores centrale akse: Rinne, Thelander og Fossum. Det er på grænsen til hvad vi kan tåle at miste, uden at bunden ryger ud af holdet og kontinuiteten ryger fløjten. Jeg er enig med de debattører som mener, at ingen af de tre (eller Ferreira, for den sags skyld) er decideret uerstattelige, men ingen af dem vil være nemme at erstatte uden at det vil sætte sine spor på banen i en rum tid efter deres afgang. Og af den grund bør vi så vidt muligt holde fast i så mange af vores øvrige stamspillere som muligt, heriblandt Ferreira.
Enig - vi skal ikke sælge for meget stamme af gangen. Pedro tænker jeg ikke allerede er blevet en decideret Superligaprofil eller profil for os så ham bør vi holde på og udvikle endnu mere.
Fossum kan selvfølgelig blive svær at holde på og erstatte kvalitetsmæssigt, men det kunne for så vidt ogå åbne nogle muligheder at sælge ham ifht. måske at få den centrale midtbanespiller der kan spille hurtigt, er bevægelig og er kreativ. Jeg kan godt lide Malthe, men der mangler stadig noget substans på midten.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Funky » 30. nov 2021, 13:35

FIDEL skrev:
30. nov 2021, 09:43
Sælger vi både Fossum og Pedro, så håber jeg det er muligt at gå efter Chukwuani, da han er ung med et stort potentiale samt god teknik centralt på banen. Endvidere håber jeg på ham Thom Haye samt Vallys fra Silkeborg. Så føler jeg vi er godt dækket ind.

Yderligere ville Kramer være en god transfer for os, såfremt Thelander sælges. Vores wingbacks kunne også godt trænge til et løft - især i venstresiden, hvor Christian Sørensen fra Viborg er interessant. :cheers:
Henter man Sørensen tror jeg ikke, kritikken af vores defensiv vil forstumme lige foreløbig. Vallys tror jeg slet ikke, vi kan hente.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Jakobsen » 30. nov 2021, 14:50

Funky skrev:
30. nov 2021, 13:35
FIDEL skrev:
30. nov 2021, 09:43
Sælger vi både Fossum og Pedro, så håber jeg det er muligt at gå efter Chukwuani, da han er ung med et stort potentiale samt god teknik centralt på banen. Endvidere håber jeg på ham Thom Haye samt Vallys fra Silkeborg. Så føler jeg vi er godt dækket ind.

Yderligere ville Kramer være en god transfer for os, såfremt Thelander sælges. Vores wingbacks kunne også godt trænge til et løft - især i venstresiden, hvor Christian Sørensen fra Viborg er interessant. :cheers:
Henter man Sørensen tror jeg ikke, kritikken af vores defensiv vil forstumme lige foreløbig. Vallys tror jeg slet ikke, vi kan hente.
At hente Vallys er mere en performancespiller end et udviklingsprojekt. Han er 25 og de spillere er der ikke mange penge i. Om han er god nok til at være hylde B ifht. de hylder AaB kan hente på ved jeg ikke, men han er i hvert fald ikke hylde A.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af FIDEL » 30. nov 2021, 14:57

Jakobsen skrev:
30. nov 2021, 14:50
Funky skrev:
30. nov 2021, 13:35
FIDEL skrev:
30. nov 2021, 09:43
Sælger vi både Fossum og Pedro, så håber jeg det er muligt at gå efter Chukwuani, da han er ung med et stort potentiale samt god teknik centralt på banen. Endvidere håber jeg på ham Thom Haye samt Vallys fra Silkeborg. Så føler jeg vi er godt dækket ind.

Yderligere ville Kramer være en god transfer for os, såfremt Thelander sælges. Vores wingbacks kunne også godt trænge til et løft - især i venstresiden, hvor Christian Sørensen fra Viborg er interessant. :cheers:
Henter man Sørensen tror jeg ikke, kritikken af vores defensiv vil forstumme lige foreløbig. Vallys tror jeg slet ikke, vi kan hente.
At hente Vallys er mere en performancespiller end et udviklingsprojekt. Han er 25 og de spillere er der ikke mange penge i. Om han er god nok til at være hylde B ifht. de hylder AaB kan hente på ved jeg ikke, men han er i hvert fald ikke hylde A.
Nu kan alle nye spillere ikke være udviklingsspillere. Hvis vi mister nogle bærende spillere, så skal der naturligvis andre bærende spillere ind. Vi har brug for spillere, der performer.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Eksil » 30. nov 2021, 16:01

Sælger man Pedro tror jeg på at man kan finde en fuldgod erstatning og stadig have penge til overs. Synes det klart ville være positivt at slå mønt på Inges første signings allerede.

Brugeravatar
PFA
2. div
2. div
Indlæg: 214
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:26
Geografisk sted: Aabybro

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af PFA » 30. nov 2021, 19:25

Awer Mabil står med udløb til sommer, ved ikke han er realistisk, men hans fart og gennembruds styrke kunne pynte gevaldigt på vores hold. Jeg syntes vi mangler en eller flere typer som ham i truppen, en der kan sætte en spiller og true i dybden.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Hanga » 30. nov 2021, 19:44

Trajkovski har fået en røffel af Inge :P
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... d-roeffel/

Manglede også bare, og så fik man da bekræftet mistanken om, at det blandt andet er hans engagement den er galt med. Allermest så jeg dog bare at vi kunne ophæve den aftale. Man kan også spørge om Inge har gjort sit hjemmearbejde godt nok her.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 682
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Mr Gold » 30. nov 2021, 19:55

Hanga skrev:
30. nov 2021, 19:44
Trajkovski har fået en røffel af Inge :P
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... d-roeffel/

Manglede også bare, og så fik man da bekræftet mistanken om, at det blandt andet er hans engagement den er galt med. Allermest så jeg dog bare at vi kunne ophæve den aftale. Man kan også spørge om Inge har gjort sit hjemmearbejde godt nok her.
Forstår det faktisk sådan at det er Cifuentes der har givet ren besked.
Ripodsten er virkelig et lyt værd, det burde i gøre :aabfan:

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Hanga » 30. nov 2021, 19:56

Mr Gold skrev:
30. nov 2021, 19:55
Hanga skrev:
30. nov 2021, 19:44
Trajkovski har fået en røffel af Inge :P
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... d-roeffel/

Manglede også bare, og så fik man da bekræftet mistanken om, at det blandt andet er hans engagement den er galt med. Allermest så jeg dog bare at vi kunne ophæve den aftale. Man kan også spørge om Inge har gjort sit hjemmearbejde godt nok her.
Forstår det faktisk sådan at det er Cifuentes der har givet ren besked.
Ripodsten er virkelig et lyt værd, det burde i gøre :aabfan:
Sorry det er også rigtigt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Jakobsen » 30. nov 2021, 20:07

Hanga skrev:
30. nov 2021, 19:56
Mr Gold skrev:
30. nov 2021, 19:55
Hanga skrev:
30. nov 2021, 19:44
Trajkovski har fået en røffel af Inge :P
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... d-roeffel/

Manglede også bare, og så fik man da bekræftet mistanken om, at det blandt andet er hans engagement den er galt med. Allermest så jeg dog bare at vi kunne ophæve den aftale. Man kan også spørge om Inge har gjort sit hjemmearbejde godt nok her.
Forstår det faktisk sådan at det er Cifuentes der har givet ren besked.
Ripodsten er virkelig et lyt værd, det burde i gøre :aabfan:
Sorry det er også rigtigt.
Virkelig god udsendelse. Det overrasker mig, at Inge er så ærlig, men jeg kan godt lide det til en forandring. Tidligere havde vi nok bare fået noget generelt snik-snak i en lignende situation.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

PonySlaystation
1. div
1. div
Indlæg: 295
Tilmeldt: 31. aug 2021, 00:02

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af PonySlaystation » 30. nov 2021, 20:21

Hanga skrev:
30. nov 2021, 19:44
Trajkovski har fået en røffel af Inge :P
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... d-roeffel/

Manglede også bare, og så fik man da bekræftet mistanken om, at det blandt andet er hans engagement den er galt med. Allermest så jeg dog bare at vi kunne ophæve den aftale. Man kan også spørge om Inge har gjort sit hjemmearbejde godt nok her.
Det er vel ikke alle lejeaftaler der kan ophæves. Ellers forstår jeg ikke at man ikke ophæver, for han har godt nok ikke været god.

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 682
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Mr Gold » 30. nov 2021, 20:52

Hanga skrev:
30. nov 2021, 19:56
Mr Gold skrev:
30. nov 2021, 19:55
Hanga skrev:
30. nov 2021, 19:44
Trajkovski har fået en røffel af Inge :P
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... d-roeffel/

Manglede også bare, og så fik man da bekræftet mistanken om, at det blandt andet er hans engagement den er galt med. Allermest så jeg dog bare at vi kunne ophæve den aftale. Man kan også spørge om Inge har gjort sit hjemmearbejde godt nok her.
Forstår det faktisk sådan at det er Cifuentes der har givet ren besked.
Ripodsten er virkelig et lyt værd, det burde i gøre :aabfan:
Sorry det er også rigtigt.
Skal du bestemt ik undskylde :aabfan:
Men MEGA fedt han får ren besked og at Inge også siger de ting han gør.
Han er virkelig konge og lige på uden noget pakken ind i denne Ripodsten :thumbsup:
Det klæder ham virkelig!!
Tit ville der være undskyldning med nyt land og liga og bla bla.
Der er no mercy her

Låst