Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1311
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Kasper » 15. dec 2021, 18:14

Synes det er værd at nævne at det er i u19 division han har banket mål ind og ikke u19 dm
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 15. dec 2021, 18:19

Kasper skrev:
15. dec 2021, 18:14
Synes det er værd at nævne at det er i u19 division han har banket mål ind og ikke u19 dm
I 17/18 ender han altså som topscorer i Ligaen med 22 mål.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 15. dec 2021, 19:51

Højholt på blokken hos tyske klubber, skriver BT.

Jeg håber godt nok, at vi er nået et sted, hvor vi ikke bare lader os nøjes, men siger: Dette er prisen (høj!), og vil I ikke betale det, kan I pikkel af.

Højholt har så meget potentiale, at han ikke skal sælges, medmindre vi snakker 6-7 mio€.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14753
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Hanga » 15. dec 2021, 19:53

R Rosenberg skrev:
15. dec 2021, 19:51
Højholt på blokken hos tyske klubber, skriver BT.

Jeg håber godt nok, at vi er nået et sted, hvor vi ikke bare lader os nøjes, men siger: Dette er prisen (høj!), og vil I ikke betale det, kan I pikkel af.

Højholt har så meget potentiale, at han ikke skal sælges, medmindre vi snakker 6-7 mio€.
Det tror jeg er alt for højt.
3 mio. euro så tror jeg han ryger.
Selvom jeg bestemt anerkender at han har udviklet sig flot så synes jeg dog stadig han er en spiller med mangler og en vi fint kan erstatte.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1311
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Kasper » 15. dec 2021, 20:00

Prica22 skrev:
15. dec 2021, 18:19
Kasper skrev:
15. dec 2021, 18:14
Synes det er værd at nævne at det er i u19 division han har banket mål ind og ikke u19 dm
I 17/18 ender han altså som topscorer i Ligaen med 22 mål.
Ups. Du har ret.
Vilde stats i u19.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 15. dec 2021, 20:09

Hanga skrev:
15. dec 2021, 19:53
R Rosenberg skrev:
15. dec 2021, 19:51
Højholt på blokken hos tyske klubber, skriver BT.

Jeg håber godt nok, at vi er nået et sted, hvor vi ikke bare lader os nøjes, men siger: Dette er prisen (høj!), og vil I ikke betale det, kan I pikkel af.

Højholt har så meget potentiale, at han ikke skal sælges, medmindre vi snakker 6-7 mio€.
Det tror jeg er alt for højt.
3 mio. euro så tror jeg han ryger.
Selvom jeg bestemt anerkender at han har udviklet sig flot så synes jeg dog stadig han er en spiller med mangler og en vi fint kan erstatte.
Altså, hvis man sælger en 20-årig med det potentiale og de skills, så har vi i hvert fald ikke rykket os en skid.

Spillede han i fcm eller FCK, slap de ham ikke for mindre end 7 mio.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14753
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Hanga » 15. dec 2021, 20:12

R Rosenberg skrev:
15. dec 2021, 20:09
Hanga skrev:
15. dec 2021, 19:53
R Rosenberg skrev:
15. dec 2021, 19:51
Højholt på blokken hos tyske klubber, skriver BT.

Jeg håber godt nok, at vi er nået et sted, hvor vi ikke bare lader os nøjes, men siger: Dette er prisen (høj!), og vil I ikke betale det, kan I pikkel af.

Højholt har så meget potentiale, at han ikke skal sælges, medmindre vi snakker 6-7 mio€.
Det tror jeg er alt for højt.
3 mio. euro så tror jeg han ryger.
Selvom jeg bestemt anerkender at han har udviklet sig flot så synes jeg dog stadig han er en spiller med mangler og en vi fint kan erstatte.
Altså, hvis man sælger en 20-årig med det potentiale og de skills, så har vi i hvert fald ikke rykket os en skid.

Spillede han i fcm eller FCK, slap de ham ikke for mindre end 7 mio.
Vi ser nok forskelligt på hans niveau.
Højholt spillede ikke i startopstillingen i FCM.
Igen, han har udviklet sig rigtig meget og det skal bestemt anerkendes, men han er stadig uden reel offensiv output. 0 mål 2 assist er det blevet til i AaB trøjen. Og jeg synes heller ikke han er fejlfri defensivt, se bare FCK kampen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5199
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Jakobsen » 15. dec 2021, 20:26

Hanga skrev:
15. dec 2021, 20:12
R Rosenberg skrev:
15. dec 2021, 20:09
Hanga skrev:
15. dec 2021, 19:53
R Rosenberg skrev:
15. dec 2021, 19:51
Højholt på blokken hos tyske klubber, skriver BT.

Jeg håber godt nok, at vi er nået et sted, hvor vi ikke bare lader os nøjes, men siger: Dette er prisen (høj!), og vil I ikke betale det, kan I pikkel af.

Højholt har så meget potentiale, at han ikke skal sælges, medmindre vi snakker 6-7 mio€.
Det tror jeg er alt for højt.
3 mio. euro så tror jeg han ryger.
Selvom jeg bestemt anerkender at han har udviklet sig flot så synes jeg dog stadig han er en spiller med mangler og en vi fint kan erstatte.
Altså, hvis man sælger en 20-årig med det potentiale og de skills, så har vi i hvert fald ikke rykket os en skid.

Spillede han i fcm eller FCK, slap de ham ikke for mindre end 7 mio.
Vi ser nok forskelligt på hans niveau.
Højholt spillede ikke i startopstillingen i FCM.
Igen, han har udviklet sig rigtig meget og det skal bestemt anerkendes, men han er stadig uden reel offensiv output. 0 mål 2 assist er det blevet til i AaB trøjen. Og jeg synes heller ikke han er fejlfri defensivt, se bare FCK kampen.
Det er alt alt for tidligt at sælge. Han har gjort det fint, men han skal altså nå at være en profil på vores hold i en sæson eller to før vi sælger dem. Alt andet er der ingen ambitioner i medmindre der er RIGTIG RIGTIG mange penge i det.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1054
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Sønderhof » 15. dec 2021, 20:54

Kasper skrev:
15. dec 2021, 20:00
Prica22 skrev:
15. dec 2021, 18:19
Kasper skrev:
15. dec 2021, 18:14
Synes det er værd at nævne at det er i u19 division han har banket mål ind og ikke u19 dm
I 17/18 ender han altså som topscorer i Ligaen med 22 mål.
Ups. Du har ret.
Vilde stats i u19.
Jeg tog lige et hurtigt kig på, hvem der siden 2009 har været topscorer i u-19 ligaen. Der er rigtigt nok en del af dem, der er "blevet til noget", men det taler samtidig også for sig selv, men størstedelen aldrig er nået længere end 2.div niveau: Morten Foged, Marco Larsen, Nichlas Rohde, Mikkel Knudsen, Mikkel Ullerup, Razak Adebayo Odeyemi, Michael Zacho og Jakob Johansson.

Der er utallige eksempler på, at selv de mest lovende uspillere aldrig formår at slå til som senior, hvilket vi om nogen har fået at føle med egne talenter i AaB de seneste 10 år.

Ang. Kasper Høgh og Randers, så er det jo ikke fordi de har haft 3-4 dygtige centerforwards de seneste par år. Kamara og Egho er da ok superligaangribere, men var Høgh et åbenlyst talent, havde de satset på ham.

Hvis man har set Hobro spille, tænker man på ingen måde "ham der, han bliver god". Det er lidt sådan en Hvilsom type, der er fantastisk når det kører, men ikke giver holdet noget på andre parametre.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Maglau » 15. dec 2021, 21:08

R Rosenberg skrev:
15. dec 2021, 20:09
Hanga skrev:
15. dec 2021, 19:53
R Rosenberg skrev:
15. dec 2021, 19:51
Højholt på blokken hos tyske klubber, skriver BT.

Jeg håber godt nok, at vi er nået et sted, hvor vi ikke bare lader os nøjes, men siger: Dette er prisen (høj!), og vil I ikke betale det, kan I pikkel af.

Højholt har så meget potentiale, at han ikke skal sælges, medmindre vi snakker 6-7 mio€.
Det tror jeg er alt for højt.
3 mio. euro så tror jeg han ryger.
Selvom jeg bestemt anerkender at han har udviklet sig flot så synes jeg dog stadig han er en spiller med mangler og en vi fint kan erstatte.
Altså, hvis man sælger en 20-årig med det potentiale og de skills, så har vi i hvert fald ikke rykket os en skid.

Spillede han i fcm eller FCK, slap de ham ikke for mindre end 7 mio.
Du har helt ret i at spillede der en 20 årig knægt fast mand på fcm eller fck midtbane ville han være landsholdsaktuel og mange penge værd. Men højholt spiller i AaB og der er niveauet for at spille fast ikke i nærheden af de klubber. Højholt ville i de klubber være langt start 11 så kan selvfølgelig ikke koste nær så meget
Men aner ikke hvad beløbet for ham skulle være.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Pastorius » 15. dec 2021, 21:14

Sønderhof skrev:
15. dec 2021, 20:54

Jeg tog lige et hurtigt kig på, hvem der siden 2009 har været topscorer i u-19 ligaen. Der er rigtigt nok en del af dem, der er "blevet til noget", men det taler samtidig også for sig selv, men størstedelen aldrig er nået længere end 2.div niveau: Morten Foged, Marco Larsen, Nichlas Rohde, Mikkel Knudsen, Mikkel Ullerup, Razak Adebayo Odeyemi, Michael Zacho og Jakob Johansson.

Der er utallige eksempler på, at selv de mest lovende uspillere aldrig formår at slå til som senior, hvilket vi om nogen har fået at føle med egne talenter i AaB de seneste 10 år.

Ang. Kasper Høgh og Randers, så er det jo ikke fordi de har haft 3-4 dygtige centerforwards de seneste par år. Kamara og Egho er da ok superligaangribere, men var Høgh et åbenlyst talent, havde de satset på ham.

Hvis man har set Hobro spille, tænker man på ingen måde "ham der, han bliver god". Det er lidt sådan en Hvilsom type, der er fantastisk når det kører, men ikke giver holdet noget på andre parametre.
Det lyder så tilfældigt, hvem der bliver til noget. Når de først har nået den alder, er det ikke længere det. Som ungdomsspiller kan man klare sig med motivation, et stort talent ELLER en meget høj arbejdsmoral. Som senior skal alle tre dele være tilstede.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Uldahl » 15. dec 2021, 21:22

Maglau skrev:
15. dec 2021, 21:08
R Rosenberg skrev:
15. dec 2021, 20:09
Hanga skrev:
15. dec 2021, 19:53
R Rosenberg skrev:
15. dec 2021, 19:51
Højholt på blokken hos tyske klubber, skriver BT.

Jeg håber godt nok, at vi er nået et sted, hvor vi ikke bare lader os nøjes, men siger: Dette er prisen (høj!), og vil I ikke betale det, kan I pikkel af.

Højholt har så meget potentiale, at han ikke skal sælges, medmindre vi snakker 6-7 mio€.
Det tror jeg er alt for højt.
3 mio. euro så tror jeg han ryger.
Selvom jeg bestemt anerkender at han har udviklet sig flot så synes jeg dog stadig han er en spiller med mangler og en vi fint kan erstatte.
Altså, hvis man sælger en 20-årig med det potentiale og de skills, så har vi i hvert fald ikke rykket os en skid.

Spillede han i fcm eller FCK, slap de ham ikke for mindre end 7 mio.
Du har helt ret i at spillede der en 20 årig knægt fast mand på fcm eller fck midtbane ville han være landsholdsaktuel og mange penge værd. Men højholt spiller i AaB og der er niveauet for at spille fast ikke i nærheden af de klubber. Højholt ville i de klubber være langt start 11 så kan selvfølgelig ikke koste nær så meget
Men aner ikke hvad beløbet for ham skulle være.
Tror ikke på han ryger for 3 mio €. Der skal mere til, Inge har jo udtalt at vi skal op og have 30-40 mio kr for unge talenter. Ikke jeg tror vi får det, men prisen er højere end den vi fik for Kaufman. Positivt der er interesse fra flere klubber, det kan presse prisen højere op.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Gaarde6 » 15. dec 2021, 22:01

Jakobsen skrev:
15. dec 2021, 17:39
johnfrank skrev:
15. dec 2021, 17:29
Tror ikke det er nogen lottokupon ham Høgh. Hvis Inge siger god for ham så er det vist i orden. Husk vi har også et af de bedste datasystemer som han er kørt igennem.
Inge havde også personligt scoutet Nkada og var glad for ham. Jeg kan godt lide Inge og jeg synes han har gjort mange spændende og nytænkende ting, men hans hurtige angribere fra segundafodbold er jeg ikke så tryg ved.
Lyder lidt som mig, da Inge hentede Hagelskjær fra bænken i Silkeborg. Jeg er færdig med at spå om en spiller fra 1 div er god nok :-)

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7824
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 15. dec 2021, 22:37

Det er de samme profiler der kommer med de samme forudsigelige kommentarer ved alle rygter om nye spillere. Ved ham den unge fra Hobro læser jeg folk herinde der snakker om at man ikke kan se hvad vi skal med en reserve fra 1. div.

Det bliver sagt hver gang, uanset om det er Pedro, Hagelskjær eller andre. Desuden er manden jo ung og AaB har et godt datasystem som uden tvivl har vist nogle kompetence der potentielt kan udvikles. Jeg føler mig tryg i at man ikke henter ham uden grund, hvis det er tilfældet.

Til gengæld kan jeg godt tilslutte mig overvejelsen om det er endnu en udviklingsangriber vi skal hente. Jeg håber han eventuelt kan spille flere pladser.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1054
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Sønderhof » 15. dec 2021, 23:40

Forza skrev:
15. dec 2021, 22:37
Det er de samme profiler der kommer med de samme forudsigelige kommentarer ved alle rygter om nye spillere. Ved ham den unge fra Hobro læser jeg folk herinde der snakker om at man ikke kan se hvad vi skal med en reserve fra 1. div.

Det bliver sagt hver gang, uanset om det er Pedro, Hagelskjær eller andre. Desuden er manden jo ung og AaB har et godt datasystem som uden tvivl har vist nogle kompetence der potentielt kan udvikles. Jeg føler mig tryg i at man ikke henter ham uden grund, hvis det er tilfældet.

Til gengæld kan jeg godt tilslutte mig overvejelsen om det er endnu en udviklingsangriber vi skal hente. Jeg håber han eventuelt kan spille flere pladser.
Jeg havde det på samme måde, da et kor herinde synes det var latterligt at invitere Thomsen og Pohl til at træne med i januar :)

Jeg er tilfreds med, at fokus virker til at være rettet mod DK, når vi kigger efter spillere. Jeg er overbevist om, at risikoen for Flores/Safranko-cases minimeres herved. Superligaens fysisk og taktisk, er svær at komme til.
Senest har jeg foreslået Dietz og Mathias Jørgensen, som er i samme katagori som Høgh. Jeg er bare seriøst overrasket over, at man ser på en spiller, der har haft et lunkent efterår i Hobro. Klitten har scoret flere mål.

I Hobro mindes jeg kun at have set ham som spidsangriber. Som type, synes jeg han kan noget. Han er dybdeløber, og arbejder knaldhårdt.

Den med datasystemet, orker jeg derimod ikke at høre på som argument. Havde Inge glemt at hente seneste opdatering, da man kørte Nkada, Samuelsen og Trajkovski igennem?

Noget helt andet er, mon Randers overvejer at bruge deres tilbagekøbsklausul?

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af troelsh » 16. dec 2021, 08:38

Hanga skrev:
15. dec 2021, 20:12
R Rosenberg skrev:
15. dec 2021, 20:09
Hanga skrev:
15. dec 2021, 19:53
R Rosenberg skrev:
15. dec 2021, 19:51
Højholt på blokken hos tyske klubber, skriver BT.

Jeg håber godt nok, at vi er nået et sted, hvor vi ikke bare lader os nøjes, men siger: Dette er prisen (høj!), og vil I ikke betale det, kan I pikkel af.

Højholt har så meget potentiale, at han ikke skal sælges, medmindre vi snakker 6-7 mio€.
Det tror jeg er alt for højt.
3 mio. euro så tror jeg han ryger.
Selvom jeg bestemt anerkender at han har udviklet sig flot så synes jeg dog stadig han er en spiller med mangler og en vi fint kan erstatte.
Altså, hvis man sælger en 20-årig med det potentiale og de skills, så har vi i hvert fald ikke rykket os en skid.

Spillede han i fcm eller FCK, slap de ham ikke for mindre end 7 mio.
Vi ser nok forskelligt på hans niveau.
Højholt spillede ikke i startopstillingen i FCM.
Igen, han har udviklet sig rigtig meget og det skal bestemt anerkendes, men han er stadig uden reel offensiv output. 0 mål 2 assist er det blevet til i AaB trøjen. Og jeg synes heller ikke han er fejlfri defensivt, se bare FCK kampen.
Det ville han formentlig ikke, men Højholt er vores største salgsobjekt, han har en glimrende boldomgang, og potentialet er kæmpe stort imo.
Jeg håber ikke vi sælger ham, og hvis vi gør skal det ikke være for under 30 mio. dkk.
Ryger han for 15-20 mio. vil jeg være skuffet, sælger vi derimod Ross eller Pedro for et beløb i det lag, vil jeg mene der er ok.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af FlæskeFrank » 16. dec 2021, 09:01

Højholt følger ikke blot holdets medgang. Han skaber den.

Så han skal koste. Jeg tror dog ikke over 30 mio kr., der mangler mål og lidt ekstra. Men 15-20 mio kr vil være skuffende.

Modsat f.eks. Ferreira, hvor vi jo kan se manglerne.
- FlæskeFrank

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Julgranen » 16. dec 2021, 09:37

FlæskeFrank skrev:
16. dec 2021, 09:01
Højholt følger ikke blot holdets medgang. Han skaber den.

Så han skal koste. Jeg tror dog ikke over 30 mio kr., der mangler mål og lidt ekstra. Men 15-20 mio kr vil være skuffende.

Modsat f.eks. Ferreira, hvor vi jo kan se manglerne.
Jeg er godt nok relativt uenig. Som sædvanlig med hypede spillere, så lukker man helt øjnene for manglerne. Malthes statur og til tider sløsede boldomgang trækker noget ned i prisen, og at tale 30 mio. for Højholt virker relativt urealistisk. Han har haft en 10-15 gode kampe på senior-niveau.

Pedro kan da sikkert have mangler, men har også nogle afsindige styrker i erobringsspillet f.eks.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2013
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af 9520AaB » 16. dec 2021, 09:40

Julgranen skrev:
FlæskeFrank skrev:
16. dec 2021, 09:01
Højholt følger ikke blot holdets medgang. Han skaber den.

Så han skal koste. Jeg tror dog ikke over 30 mio kr., der mangler mål og lidt ekstra. Men 15-20 mio kr vil være skuffende.

Modsat f.eks. Ferreira, hvor vi jo kan se manglerne.
Jeg er godt nok relativt uenig. Som sædvanlig med hypede spillere, så lukker man helt øjnene for manglerne. Malthes statur og til tider sløsede boldomgang trækker noget ned i prisen, og at tale 30 mio. for Højholt virker relativt urealistisk. Han har haft en 10-15 gode kampe på senior-niveau.

Pedro kan da sikkert have mangler, men har også nogle afsindige styrker i erobringsspillet f.eks.
Jeg er godt nok relativt uenig med dig:-), Pedro har kæmpe mangler, og tager en masse dumme kort. Højholt har været den stabile på midtbanen. Men er enig i at Højholt Max går for 20 mill, men Pedro går for Max 10.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Pastorius » 16. dec 2021, 09:47

FlæskeFrank skrev:
16. dec 2021, 09:01
Højholt følger ikke blot holdets medgang. Han skaber den.

Så han skal koste. Jeg tror dog ikke over 30 mio kr., der mangler mål og lidt ekstra. Men 15-20 mio kr vil være skuffende.

Modsat f.eks. Ferreira, hvor vi jo kan se manglerne.
Du kan også tydeligt se Pedros styrker. I erobringsspillet er han helt i top i superligaen.

Jeg skal ikke kloge mig på priser, men jeg er ret sikker på der er større værdi på transfermarkedet i Pedro end i Højholt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Låst