Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3000
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af raekkeettre » 20. jan 2022, 14:50

R Rosenberg skrev:
20. jan 2022, 14:45
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 14:00
R Rosenberg skrev:
20. jan 2022, 13:44
@raekkeettre
1-10 : IAO finder en ny træner, enden med opstart nu eller med opstart til sommer og så en midlertidig løsning ind - men en træner som kan sætte en dagsorden i mere end 12 måneder og som kan gå DIREKTE ind og være et aktiv.
Og det frygter du, ikke sker?
2-10 : IAO får enden forhandlet en forlængelse med Rinne eller Fossum eller for dem solgt til mellem 8-12 millioner i dette vindue
Fossum har kontrakt knap halvandet år endnu. Rinne har fra dag ét sagt, at han gerne vil ud igen. At han ikke er solgt endnu, er jo egentlig bare rart.
3-10 : får forlænget med Thelander, ELLER får stoppet alt snak om en ny klub til ham indtil sæsonen er slut, så vi kan se en 100% dedikeret Thelander i foråret og ikke blive forstyrret af en masse spørgsmål om dit og dat...
Og du ser hvilke indikationer på, at Thelander ikke er dedikeret?
4-10 : får hentet spillere ind til midtbane, venstre back, en udfordrende angriber/off med speed og måske en central defensiv - og IKKE lejeaftaler!!! Men noget der fortæller en historie om en drøm om kontinuitet - og fremdrift
Der mangler centrale figurer hist og her, ja. Men hvad siger økonomien?
5-10 : får ryddet op i truppen - og kom af med alt dødvægt (MC, Børsting etc. etc.)
Din Gaarde gav dem de lange kontrakter. De løser sig selv - selvom det i andre tråde jo er et problem for dig.
6-10 : begynder at kunne være en gevinst for AaB projektet og dens fortælling som en klub i fremdrift og med ambitioner - ansvaret ligger hos Bælum her, men IAO skal dælme gerne bidrage til det - lige nu holder Bælum kæft fordi der er slet ikke plads i nyhedsstrømmen til ambitioner - han ville bare ligne en komiske ali her så...
Og det synes du ikke, Inge gør? Han er da milevidt foran sin forgænger, når det kommer til at have ambitioner og tale holdet op. Din Gaarde gjorde det stik modsatte.
7-10 : holde på vores stab, bare i 6 måneder...
Fordi Feher og Krogh er smuttet? Det synes du, er et tab?

8-10 : IAO holder på vores unge talenter med forlængelser eller de bliver solgt for en 30+
Der er vist også netop hans kurs. Jeg tvivler på, at Inge havde foræret Mæhle væk for 10 mio.
Oh gud...en anden gang, lad være med at bruge din tid på at svare på mine indlæg, det giver ikke mening for dig, for mig eller for andre her inde.
Jeg tror desværre, jeg må skuffe dig og fortælle, at den eneste det ikke giver mening for, er dig.
Som andre har skrevet, har du jo en agenda, og din antipati mod Inge har været velkendt gennem snart to år.

Så en anden gang kan du jo bare tage debatten eller besvare spørgsmålene, i stedet for at krybe i musehullet, når du har ranted dine konspirationer.
Jeg er da glad for det giver mening for dig at svare på mit indlæg :)
Jeg synes Inge er en rar og dejlig mand ;) Men synes ikke han på nuværende tidspunkt er særlig dygtig og synes ikke han har vist det endnu - andet end at skabe forvirring, det synes jeg bestemt også er okay at have den holdning, jeg høre du synes han er dygtig, og den holdning må du bestemt også gerne have :)

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5330
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 20. jan 2022, 14:59

raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 14:44

Ja det vil jeg faktisk mene, i og med jeg sætter en åbenlys præmis - nemlig min holding til jeg ikke synes det ser sindsygt godt ud i AaB lige nu, og at jeg mener lige nu, at vi ikke har fået en eneste positiv signal ud af AaB siden vi lukkede ned for forårs-sæsonen - ud over, at Lucas er på vej tilbage, men det kan desværre ikke tilskrives Inge. Men en hurtig svar:

1-10: Ja det frygter jeg faktisk - specielt nogen der kan gå direkte ind med kvalitet lige nu. Der er intet der har bevist det modsatte ind til videre
2-10: Fossum skal enden forlæggens eller sælges for 8-12 millioner som jeg skriver - og Rinne sagde i August sidste år han han ikke var afvisende over en forlængelse, men jeg tror bestemt også han kan se skriften på væggen, og den er nok taget af bordet igen, og derfor synes jeg han skal ud, så vi ikke har endnu en spiller der er på vej ud af døren
3-10: Som jeg skriver der kan komme så meget larm omkring hans skifte, at han skal forholde sig til det hele tiden - og ja, så vil det naturligt have en indflydelse på ham og hans spil.
4-10: Okay, så nu har vi ingen penge, og der mangler lidt hist og her - jeg mener der mangler en masse, men der ser vi forskelligt
5-10: Oh gud...
6-10: Han skaber så meget inkonsistens i AaB pt. at der jo aldrig har været så meget forvirring - så ja hellere end dødsyg Gaarde - men håber da der findes bedre Sportsdirektører end de 2, for gud det har ikke være imponerende.
7-10: Du glemmer vist en træner, så ja 2 ledende figurer ud af 2 - der er smuttet - det giver 100% og en træner, og måske nu også en fysisk træner - forvirring.
8-10: Vi har ikke set noget af det endnu, men håber da du har ret...
Man kan ikke bare sætte en eller anden random præmis. Der er nødt til at være en eller anden form for logik i sådan en, da det jo ellers ikke kan bruges til noget som helst. Jeg kan jo også sætte en præmis, der hedder, at "AaB går bankerot i morgen". Det er bare ikke logisk eller plausibelt.

1-10: Har du nogensinde hørt om en klub, der ikke har fundet en træner i løbet af et halvt år? Det virker ikke videre sandsynligt.
2-10: Fossum vil ikke forlænges, og det har aldrig været et scenario. Planen har alle dage været et salg af Fossum, men markedet er trægt, han er ikke en voldsomt iøjnefaldende spiller - og så har han altså kontrakt i halvandet år endnu. Ro på.
3-10: Er det evident? Eller bare noget, du formoder eller tror?
4-10: Hvad er den "masse", du synes mangler? Og har du detaljeret kendskab til Inges spillerbudget? Jeg skriver netop 'økonomi' med et efterfølgende spørgsmålstegn, da det kan være en faktor, en ubekendt i ligningen.
5-10: Hvad menes med dette?
6-10: Hvad er det for inkonsistens? Du slynger om dig med et nyt fremmedord, men du beskriver ikke rigtig, hvori det ligger.
7-10: Ja, Cifuentes er smuttet. Det kunne vel ske i enhver klub. Og omstændighederne er vist også afdækket så meget, som man nu kan: Familien var vist det primære. Ville du ikke give en medarbejder løbepas, hvis det forholdt sig således? Jeg ville.
Er der noget, der viser, at afgangen af Krogh er et tab? De fleste forlydender fra Hornevej lyder ellers på, at dedikationen har været til at overse. Men kan du ikke beskrive, hvorfor det er et tab - og om ikke en anden kunne være bedre?
8-10: Det har Inge udtalt masser af gange, at det er. Men han lyver vel i sin inkonsistens...
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5330
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 20. jan 2022, 15:01

raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 14:50
R Rosenberg skrev:
20. jan 2022, 14:45
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 14:00
R Rosenberg skrev:
20. jan 2022, 13:44
@raekkeettre
1-10 : IAO finder en ny træner, enden med opstart nu eller med opstart til sommer og så en midlertidig løsning ind - men en træner som kan sætte en dagsorden i mere end 12 måneder og som kan gå DIREKTE ind og være et aktiv.
Og det frygter du, ikke sker?
2-10 : IAO får enden forhandlet en forlængelse med Rinne eller Fossum eller for dem solgt til mellem 8-12 millioner i dette vindue
Fossum har kontrakt knap halvandet år endnu. Rinne har fra dag ét sagt, at han gerne vil ud igen. At han ikke er solgt endnu, er jo egentlig bare rart.
3-10 : får forlænget med Thelander, ELLER får stoppet alt snak om en ny klub til ham indtil sæsonen er slut, så vi kan se en 100% dedikeret Thelander i foråret og ikke blive forstyrret af en masse spørgsmål om dit og dat...
Og du ser hvilke indikationer på, at Thelander ikke er dedikeret?
4-10 : får hentet spillere ind til midtbane, venstre back, en udfordrende angriber/off med speed og måske en central defensiv - og IKKE lejeaftaler!!! Men noget der fortæller en historie om en drøm om kontinuitet - og fremdrift
Der mangler centrale figurer hist og her, ja. Men hvad siger økonomien?
5-10 : får ryddet op i truppen - og kom af med alt dødvægt (MC, Børsting etc. etc.)
Din Gaarde gav dem de lange kontrakter. De løser sig selv - selvom det i andre tråde jo er et problem for dig.
6-10 : begynder at kunne være en gevinst for AaB projektet og dens fortælling som en klub i fremdrift og med ambitioner - ansvaret ligger hos Bælum her, men IAO skal dælme gerne bidrage til det - lige nu holder Bælum kæft fordi der er slet ikke plads i nyhedsstrømmen til ambitioner - han ville bare ligne en komiske ali her så...
Og det synes du ikke, Inge gør? Han er da milevidt foran sin forgænger, når det kommer til at have ambitioner og tale holdet op. Din Gaarde gjorde det stik modsatte.
7-10 : holde på vores stab, bare i 6 måneder...
Fordi Feher og Krogh er smuttet? Det synes du, er et tab?

8-10 : IAO holder på vores unge talenter med forlængelser eller de bliver solgt for en 30+
Der er vist også netop hans kurs. Jeg tvivler på, at Inge havde foræret Mæhle væk for 10 mio.
Oh gud...en anden gang, lad være med at bruge din tid på at svare på mine indlæg, det giver ikke mening for dig, for mig eller for andre her inde.
Jeg tror desværre, jeg må skuffe dig og fortælle, at den eneste det ikke giver mening for, er dig.
Som andre har skrevet, har du jo en agenda, og din antipati mod Inge har været velkendt gennem snart to år.

Så en anden gang kan du jo bare tage debatten eller besvare spørgsmålene, i stedet for at krybe i musehullet, når du har ranted dine konspirationer.
Jeg er da glad for det giver mening for dig at svare på mit indlæg :)
Jeg synes Inge er en rar og dejlig mand ;) Men synes ikke han på nuværende tidspunkt er særlig dygtig og synes ikke han har vist det endnu - andet end at skabe forvirring, det synes jeg bestemt også er okay at have den holdning, jeg høre du synes han er dygtig, og den holdning må du bestemt også gerne have :)
Nej, der læser du endnu engang andres skriftligheder ret alternativt. Jeg har ikke i denne debat givet udtryk for min holdning til Inge. Jeg forholder mig udelukkende til det, som du skriver. Fordi jeg generelt mener, at når folk ranter mere eller mindre konspiratorisk og fantasifuldt, så bør de også kunne stå på mål for dere udgydelser. Det er meget normalt.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Pastorius » 20. jan 2022, 15:08

KlaskmyggenNoah skrev:
20. jan 2022, 14:04
Jøsses det bliver godt når de sidste af Gaardes fejlskud er ude og vi kun skal diskutere spillerkontrakter indgået af IAO
Haha, lad os nu se om han er her så længe. ;)
Med venlig Hilsen
--
Robert

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Debatjuntaen » 20. jan 2022, 15:36

Nå, venner…
Vi skal lige tilbage til transfersnak og så må Inges kvaliteter eller mangel på samme diskuteres andetsteds.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Kasper » 20. jan 2022, 16:00

Pastorius skrev:
20. jan 2022, 12:52
Kasper skrev:
20. jan 2022, 12:09
bonanza skrev:
20. jan 2022, 10:30
Der må ligge et vis pres på klubben ifht at finde en ny træner, så vedkommende kan nå at få en indflydelse inden sæsonen starter. Jeg ved ikke med jer, men jeg stresser personligt lidt over det nu.
Vi har en meget rutineret spillertrup, det skal gå også selvom der skulle gå et par uger inden den nye træner er på plads.
Enig, jeg er heller ikke så nervøs på den baggrund. Men hvis vi starter skidt, vil al snakken komme til at gå på trænersituationen, og det vil nok blive lidt træls at høre på ret længe. Så der er da et øget pres. Inges opgave er at stå imod det pres og agere fornuftigt alligevel. Det ser ud til at han er fuldstændig kold endnu.
Det vil givetvis komme et pres, men der er stadigvæk en måned til at turneringen starter og selvom åbningskampen bliver svær, så skal der nok komme en succes oplevelse i uge 9, 10 eller 11.

Der er 7 point ned til AGF, 8 ned til Viborg og 9 ned til OB med 5 kampe tilbage af grundspillet.

Vores 5 kampe:
FCM ude
Silkeborg hjemme
Vejle hjemme
OB ude
Brøndby hjemme
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Pastorius » 20. jan 2022, 16:03

Kasper skrev:
20. jan 2022, 16:00
Pastorius skrev:
20. jan 2022, 12:52
Kasper skrev:
20. jan 2022, 12:09
bonanza skrev:
20. jan 2022, 10:30
Der må ligge et vis pres på klubben ifht at finde en ny træner, så vedkommende kan nå at få en indflydelse inden sæsonen starter. Jeg ved ikke med jer, men jeg stresser personligt lidt over det nu.
Vi har en meget rutineret spillertrup, det skal gå også selvom der skulle gå et par uger inden den nye træner er på plads.
Enig, jeg er heller ikke så nervøs på den baggrund. Men hvis vi starter skidt, vil al snakken komme til at gå på trænersituationen, og det vil nok blive lidt træls at høre på ret længe. Så der er da et øget pres. Inges opgave er at stå imod det pres og agere fornuftigt alligevel. Det ser ud til at han er fuldstændig kold endnu.
Det vil givetvis komme et pres, men der er stadigvæk en måned til at turneringen starter og selvom åbningskampen bliver svær, så skal der nok komme en succes oplevelse i uge 9, 10 eller 11.

Der er 7 point ned til AGF, 8 ned til Viborg og 9 ned til OB med 5 kampe tilbage af grundspillet.

Vores 5 kampe:
FCM ude
Silkeborg hjemme
Vejle hjemme
OB ude
Brøndby hjemme
AGF's program ser også nemt ud. Hvis vi skulle vælge ét tidspunkt at slå bønderne i Herning, så må det godt være næste gang, det ville lune noget.
...men egentlig så burde vi jo også have fokus den anden vej. Vinder vi den første kamp, er der fire point til 1. pladsen!
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Kasper » 20. jan 2022, 16:17

Pastorius skrev:
20. jan 2022, 16:03
Kasper skrev:
20. jan 2022, 16:00
Pastorius skrev:
20. jan 2022, 12:52
Kasper skrev:
20. jan 2022, 12:09
bonanza skrev:
20. jan 2022, 10:30
Der må ligge et vis pres på klubben ifht at finde en ny træner, så vedkommende kan nå at få en indflydelse inden sæsonen starter. Jeg ved ikke med jer, men jeg stresser personligt lidt over det nu.
Vi har en meget rutineret spillertrup, det skal gå også selvom der skulle gå et par uger inden den nye træner er på plads.
Enig, jeg er heller ikke så nervøs på den baggrund. Men hvis vi starter skidt, vil al snakken komme til at gå på trænersituationen, og det vil nok blive lidt træls at høre på ret længe. Så der er da et øget pres. Inges opgave er at stå imod det pres og agere fornuftigt alligevel. Det ser ud til at han er fuldstændig kold endnu.
Det vil givetvis komme et pres, men der er stadigvæk en måned til at turneringen starter og selvom åbningskampen bliver svær, så skal der nok komme en succes oplevelse i uge 9, 10 eller 11.

Der er 7 point ned til AGF, 8 ned til Viborg og 9 ned til OB med 5 kampe tilbage af grundspillet.

Vores 5 kampe:
FCM ude
Silkeborg hjemme
Vejle hjemme
OB ude
Brøndby hjemme
AGF's program ser også nemt ud. Hvis vi skulle vælge ét tidspunkt at slå bønderne i Herning, så må det godt være næste gang, det ville lune noget.
...men egentlig så burde vi jo også have fokus den anden vej. Vinder vi den første kamp, er der fire point til 1. pladsen!
DEN ER HJEMME! :danmarkfan:
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 914
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af swfc » 21. jan 2022, 09:05

Så er Kasper Høgh officiel
AaB i hjertet

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10713
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af jonas386 » 21. jan 2022, 09:16

100% ligegyldig handel i det større billede.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af FlæskeFrank » 21. jan 2022, 09:20

Overraskende, at han ikke udlejes i foråret. Så må han have vist gode takter på Malta. Han var også spændende i den første kamp.
- FlæskeFrank

Mikki89
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 18. jun 2020, 08:05
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Mikki89 » 21. jan 2022, 09:21

jonas386 skrev:
21. jan 2022, 09:16
100% ligegyldig handel i det større billede.
Korrekt. Det rykker ikke det store, men dog en mindre ting på Inges efterhånden alenlange to-do liste, som der kan sættes et lille flueben ved.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5202
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Jakobsen » 21. jan 2022, 09:25

Mikki89 skrev:
jonas386 skrev:
21. jan 2022, 09:16
100% ligegyldig handel i det større billede.
Korrekt. Det rykker ikke det store, men dog en mindre ting på Inges efterhånden alenlange to-do liste, som der kan sættes et lille flueben ved.
Ja, men vi har sgu brug for der rykkes på de store ting. Ikke at signe Randers rejects der er reserve i bunden af første division. Komplet ligegyldigt at hente ham indtil vi ved om vi har en træner der vil satse på ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Martino » 21. jan 2022, 09:38

Jakobsen skrev:
21. jan 2022, 09:25
Mikki89 skrev:
jonas386 skrev:
21. jan 2022, 09:16
100% ligegyldig handel i det større billede.
Korrekt. Det rykker ikke det store, men dog en mindre ting på Inges efterhånden alenlange to-do liste, som der kan sættes et lille flueben ved.
Ja, men vi har sgu brug for der rykkes på de store ting. Ikke at signe Randers rejects der er reserve i bunden af første division. Komplet ligegyldigt at hente ham indtil vi ved om vi har en træner der vil satse på ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Kan vi ikke hæve niveauet bare lidt? Det er det samme hver eneste gang der bliver hentet spillere fra lavere ligaer. Thelander, Patrick Olsen host host…
Jeg savner Winsnes

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af aaballday » 21. jan 2022, 09:42

Martino skrev:
21. jan 2022, 09:38
Jakobsen skrev:
21. jan 2022, 09:25
Mikki89 skrev:
jonas386 skrev:
21. jan 2022, 09:16
100% ligegyldig handel i det større billede.
Korrekt. Det rykker ikke det store, men dog en mindre ting på Inges efterhånden alenlange to-do liste, som der kan sættes et lille flueben ved.
Ja, men vi har sgu brug for der rykkes på de store ting. Ikke at signe Randers rejects der er reserve i bunden af første division. Komplet ligegyldigt at hente ham indtil vi ved om vi har en træner der vil satse på ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Kan vi ikke hæve niveauet bare lidt? Det er det samme hver eneste gang der bliver hentet spillere fra lavere ligaer. Thelander, Patrick Olsen host host…
Enig. Kasper Høgh har efter sigende smadret de andre angrebskonkurrenter på træningslejren. Han har jernet 49 mål ind i 49 ungdomskampe, været inde omkring landsholdene og ligner en, der snart får sit gennembrud.

Jeg siger ikke det bliver en sikker succes, men han ser da bestemt spændende ud – og AaB har nok ikke givet 10 mio. kr. for ham.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2874
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Eksil » 21. jan 2022, 09:47

Er det tid til at udleje Prica jr? Han han vel 3. eller 4. valget pt.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Pastorius » 21. jan 2022, 09:49

Eksil skrev:
21. jan 2022, 09:47
Er det tid til at udleje Prica jr? Han han vel 3. eller 4. valget pt.
Han skal i hvert fald snart til at have spilletid, hvis der skal være en chance for at han fortsætter sin udvikling.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Kokkefar » 21. jan 2022, 09:54

Trøjenummer 39 til Høgh. Det skærer i øjnene.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7837
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 21. jan 2022, 09:55

Jakobsen skrev:
21. jan 2022, 09:25
Mikki89 skrev:
jonas386 skrev:
21. jan 2022, 09:16
100% ligegyldig handel i det større billede.
Korrekt. Det rykker ikke det store, men dog en mindre ting på Inges efterhånden alenlange to-do liste, som der kan sættes et lille flueben ved.
Ja, men vi har sgu brug for der rykkes på de store ting. Ikke at signe Randers rejects der er reserve i bunden af første division. Komplet ligegyldigt at hente ham indtil vi ved om vi har en træner der vil satse på ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Åh gud. Det er det samme bavl hvert gang. Vi har mange gange hentet folk fra mindre klubber og skabt succes.

Manden er et talent som man har set et stort potentiale i. AaB SKAL udklække talenter så det er da overhovedet ikke ligegyldigt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Pastorius » 21. jan 2022, 10:01

Kokkefar skrev:
21. jan 2022, 09:54
Trøjenummer 39 til Høgh. Det skærer i øjnene.
Det ligner ikke det er ham man satser hele den sportslige succes på. Fin signing med en god upside, men jo ikke nogen garanti for at vi får et fantastisk forår.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Låst