Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
- Nordjyden HY
- 1. div
- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
- Kontakt:
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Er der nogen, der har adgang til denne artikel?
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... 5877?ilc=c
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
FCK byder på Thelander søndag aften (EB gætter 2 mil.). Inge afviser.Nordjyden HY skrev: ↑6. feb 2022, 13:50Er der nogen, der har adgang til denne artikel?
De byder igen mandag formiddag (EB gætter 3 mil.). Inge afviser.
Inge undersøger mulighed for lån og kommer langt med en skandinavisk klub.
AaB (bestyrelsen og Inge) kræver omkring 7,5 mil.
AaB er tæt på at lukke en lejeaftale, men den falder til jorden omkring 22.
EB gætter at FCK byder 4,5 mil. plus 2 mil. i tvivlsomme klausuler.
Inge afviser, da erstatningen ikke kan nå at falde på plads.
Under normale omstændigheder eller hvis FCK havde været ude i bedre tid, så var han nok blevet solgt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Okay - det lyder som den helt rigtige tilgang. Jeg havde nok personligt haft større præference for at holde T det sidste halve år uanset hvad FCK bød for at holde sammen på tropperne i en periode, hvor ledelsen af holdet (trænerstaben) er ret smal og uerfaren.Kunji skrev: ↑6. feb 2022, 14:16FCK byder på Thelander søndag aften (EB gætter 2 mil.). Inge afviser.Nordjyden HY skrev: ↑6. feb 2022, 13:50Er der nogen, der har adgang til denne artikel?
De byder igen mandag formiddag (EB gætter 3 mil.). Inge afviser.
Inge undersøger mulighed for lån og kommer langt med en skandinavisk klub.
AaB (bestyrelsen og Inge) kræver omkring 7,5 mil.
AaB er tæt på at lukke en lejeaftale, men den falder til jorden omkring 22.
EB gætter at FCK byder 4,5 mil. plus 2 mil. i tvivlsomme klausuler.
Inge afviser, da erstatningen ikke kan nå at falde på plads.
Under normale omstændigheder eller hvis FCK havde været ude i bedre tid, så var han nok blevet solgt.
Og jeg kan heller ikke se, hvad vi skulle have lejet der kan gå ind og erstatte Thelanders rolle udover måske Lasse Nielsen, men derudover ved jeg heller ikke meget om hvad der render rundt i Norge/Sverige.
Men helt rigtigt at sige nej når der ikke kan skaffes en erstatning.
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Hvad har du imod Oskar Buur? Jeg synes en ung spiller der har kunnet begå sig i periferien af et startopstillingen hos en PL klub lyder ret spændende.
Derudover har vi jo en ret middelmådig spiller på pladsen så, hvis vi nu kan få en der kan overhale Pallesen på kort tid vil det være optimalt. Især taget i betragtning hvor vigtige vores wingbacks er. Jeg synes det vil være en spændende tilføjelse.
SSE22 Indexet
Lyder det ikke lidt mærkeligt at det skulle være AaBs fys der følger en potentiel spiller til Aalborg?
Det kunne også være at han har været med en af vores unge spillere til en behandling eller noget i København, eller måske har det slet ikke noget med AaB at gøre
Det kunne også være at han har været med en af vores unge spillere til en behandling eller noget i København, eller måske har det slet ikke noget med AaB at gøre
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Enig - det tænkte jeg egentlig også først og hvis det nu skulle have noget med det medicinske check at gøre havde man vel brugt klubbens læge og ikke fyssen. Det kan være hundrede andre ting end en ny spiller.Hanga skrev:Lyder det ikke lidt mærkeligt at det skulle være AaBs fys der følger en potentiel spiller til Aalborg?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet
Jeg har ikke noget specielt imod ham. Jeg synes bare vi mangler på andre pladser før hwb.Jakobsen skrev: ↑6. feb 2022, 17:35Hvad har du imod Oskar Buur? Jeg synes en ung spiller der har kunnet begå sig i periferien af et startopstillingen hos en PL klub lyder ret spændende.
Derudover har vi jo en ret middelmådig spiller på pladsen så, hvis vi nu kan få en der kan overhale Pallesen på kort tid vil det være optimalt. Især taget i betragtning hvor vigtige vores wingbacks er. Jeg synes det vil være en spændende tilføjelse.
Og det sender jo Gedsted tilbage i køen, og muligvis vil hans udvikling stagnere.
Har svært ved at se en direkte forstærkning i Buur. Måske med tiden, så hvis Inge og Co. mener, at Buur er løsningen, så accepterer jeg det.
- mich1596
- Allstar
- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Så forstår jeg ikke hvad du argumentere for, du bliver imødegået med fakta samt faktuelle links, "men det ændre egentligt ikke så meget" jov da...det ændre da hele præmissen i debatten. Du har ikke ret........uanset hvor meget du vender og drejer det..formålet er ikke først og fremmest at tjene penge til ejerne, argumentet med ingen ambitioner i ligaen....Hmmm FCM, FCK osv.
"Fordi målet er penge til ejerne, ikke til klubben".
"Men det ændrer nu egentlig ikke så meget på min egentlige pointe: At man har ambitioner om at finde og sælge talenter, men ikke så mange ambitioner i ligaen."
"Fordi målet er penge til ejerne, ikke til klubben".
"Men det ændrer nu egentlig ikke så meget på min egentlige pointe: At man har ambitioner om at finde og sælge talenter, men ikke så mange ambitioner i ligaen."
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)