Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2539
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af troelsh » 3. mar 2022, 14:37

FlæskeFrank skrev:
3. mar 2022, 14:04
8 år og 207 superligakampe til Børsting. Medvirkende til mål i ca. hver 6. kamp. Det er ikke helt skidt for en, som har spillet alt fra back, kant til angriber.

Og så kender vi jo faktisk intet til Thorarinsson og hans niveau. Men håber, at han er klar til bænken på søndag.
Thorarinsson har været involveret i mål 40 i hans 167 kampe i Allsvenskan og Eliteserien dvs. ca. hver 4. kamp, og niveauet i Norge og Sverige er vel nogenlunde samme niveau som superligaen. Så statswise er vores islandske ven bedre.

Han har primært spillet centralmidt og venstre wing/back.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Maglau » 3. mar 2022, 14:37

R Rosenberg skrev:
3. mar 2022, 10:14
Dennis Nielsen skrev:
3. mar 2022, 09:24
Forza skrev:
3. mar 2022, 07:26
Dennis Nielsen skrev:
3. mar 2022, 07:05
Yankee skrev:
3. mar 2022, 06:59
Pastorius skrev:
2. mar 2022, 18:17

Det er en debatsidesandhed at han slet ikke er god nok til truppen.
Jah men det er jo så også den konklusion klubben er nået frem til. Ellers havde man jo bare forlænget med ham.

Der ER taget beslutning om at skifte Børsting ud. Derfor forstår jeg ikke entusiasmen for at holde fast på ham for enhver pris.
Børsting har nogle kompetencer, men hvis vi nu fx kigger tilbage på holdet i 14. Havde han slået nogen af der?

Det havde han selvfølgelig ikke. Klubben har fået et eller andet fokuspunkt i pres og løb, hvor jeg mener, at vi har glemt/tilsidesat andre dele af fodbold spillet. Det er derfor, at Børsting har fået kampe.

Fx Børsting er jo ikke en bedre angriber, end de angribere han blev valgt fremfor.
Du sammenligner med væres bedste år nogensinde. Børsting har fået meget spilletid igennem alle trænere han har haft. Vi har altså ikke altid haft fokus på pres og løb. Han er en træners drøm. Han har bestemt sine mangler men han knokler for holdet og kan bidrage på mange pladser. Sammenlignet med Ahlmann synes jeg da også det er fortjent han har taget venstrebacken denne sæson.
Fedt du lige nævner Ahlmann, for det er jo et rigtig godt eksempel og netop en spiller fra mesterholdet. Ahlmann er faldet så meget i niveau, at Børsting spiller. Havde Ahlmann stadig haft lidt niveau, var Børsting ikke i nærheden af den plads.

Fx spillede Børsting tidligere angriber, men han var da langt fra den bedste angriber. Han kunne løbe mere 8g kom derfor på.

De sidste par år eller 3, har det vel været med fokus på presspil.

Jeg har ikke noget imod en type som Børsting i vores trup. Slet slet ikke. Jeg forestiller mig, at han bidrager med en god kultur, godt humør og en ærgerrig mentalitet. Jeg har noget i mod, at vores trup er så dårlig, at han er starter.
Og det er netop dét, der er humlen i det hele.

Vi - klub og fans - har godt nok slækket på ambitionerne efterhånden.
Jeg generelt enig i at Børsting ikke burde være god nok til komme i start elleve ret mange gange i løbet af en sæson. Men ændrer jo ikke ved at vores trup bliver endnu svagere ved at sælge Børsting nu. Det bør man ikke gøre
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Pastorius » 3. mar 2022, 14:40

Maglau skrev:
3. mar 2022, 14:37
R Rosenberg skrev:
3. mar 2022, 10:14
Dennis Nielsen skrev:
3. mar 2022, 09:24
Forza skrev:
3. mar 2022, 07:26
Dennis Nielsen skrev:
3. mar 2022, 07:05
Yankee skrev:
3. mar 2022, 06:59


Jah men det er jo så også den konklusion klubben er nået frem til. Ellers havde man jo bare forlænget med ham.

Der ER taget beslutning om at skifte Børsting ud. Derfor forstår jeg ikke entusiasmen for at holde fast på ham for enhver pris.
Børsting har nogle kompetencer, men hvis vi nu fx kigger tilbage på holdet i 14. Havde han slået nogen af der?

Det havde han selvfølgelig ikke. Klubben har fået et eller andet fokuspunkt i pres og løb, hvor jeg mener, at vi har glemt/tilsidesat andre dele af fodbold spillet. Det er derfor, at Børsting har fået kampe.

Fx Børsting er jo ikke en bedre angriber, end de angribere han blev valgt fremfor.
Du sammenligner med væres bedste år nogensinde. Børsting har fået meget spilletid igennem alle trænere han har haft. Vi har altså ikke altid haft fokus på pres og løb. Han er en træners drøm. Han har bestemt sine mangler men han knokler for holdet og kan bidrage på mange pladser. Sammenlignet med Ahlmann synes jeg da også det er fortjent han har taget venstrebacken denne sæson.
Fedt du lige nævner Ahlmann, for det er jo et rigtig godt eksempel og netop en spiller fra mesterholdet. Ahlmann er faldet så meget i niveau, at Børsting spiller. Havde Ahlmann stadig haft lidt niveau, var Børsting ikke i nærheden af den plads.

Fx spillede Børsting tidligere angriber, men han var da langt fra den bedste angriber. Han kunne løbe mere 8g kom derfor på.

De sidste par år eller 3, har det vel været med fokus på presspil.

Jeg har ikke noget imod en type som Børsting i vores trup. Slet slet ikke. Jeg forestiller mig, at han bidrager med en god kultur, godt humør og en ærgerrig mentalitet. Jeg har noget i mod, at vores trup er så dårlig, at han er starter.
Og det er netop dét, der er humlen i det hele.

Vi - klub og fans - har godt nok slækket på ambitionerne efterhånden.
Jeg generelt enig i at Børsting ikke burde være god nok til komme i start elleve ret mange gange i løbet af en sæson. Men ændrer jo ikke ved at vores trup bliver endnu svagere ved at sælge Børsting nu. Det bør man ikke gøre
Helt og aldeles enig.
Med venlig Hilsen
--
Robert

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af 9800 » 3. mar 2022, 16:22


Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Maglau » 3. mar 2022, 16:28

Pastorius skrev:
3. mar 2022, 14:40
Maglau skrev:
3. mar 2022, 14:37
R Rosenberg skrev:
3. mar 2022, 10:14
Dennis Nielsen skrev:
3. mar 2022, 09:24
Forza skrev:
3. mar 2022, 07:26
Dennis Nielsen skrev:
3. mar 2022, 07:05


Børsting har nogle kompetencer, men hvis vi nu fx kigger tilbage på holdet i 14. Havde han slået nogen af der?

Det havde han selvfølgelig ikke. Klubben har fået et eller andet fokuspunkt i pres og løb, hvor jeg mener, at vi har glemt/tilsidesat andre dele af fodbold spillet. Det er derfor, at Børsting har fået kampe.

Fx Børsting er jo ikke en bedre angriber, end de angribere han blev valgt fremfor.
Du sammenligner med væres bedste år nogensinde. Børsting har fået meget spilletid igennem alle trænere han har haft. Vi har altså ikke altid haft fokus på pres og løb. Han er en træners drøm. Han har bestemt sine mangler men han knokler for holdet og kan bidrage på mange pladser. Sammenlignet med Ahlmann synes jeg da også det er fortjent han har taget venstrebacken denne sæson.
Fedt du lige nævner Ahlmann, for det er jo et rigtig godt eksempel og netop en spiller fra mesterholdet. Ahlmann er faldet så meget i niveau, at Børsting spiller. Havde Ahlmann stadig haft lidt niveau, var Børsting ikke i nærheden af den plads.

Fx spillede Børsting tidligere angriber, men han var da langt fra den bedste angriber. Han kunne løbe mere 8g kom derfor på.

De sidste par år eller 3, har det vel været med fokus på presspil.

Jeg har ikke noget imod en type som Børsting i vores trup. Slet slet ikke. Jeg forestiller mig, at han bidrager med en god kultur, godt humør og en ærgerrig mentalitet. Jeg har noget i mod, at vores trup er så dårlig, at han er starter.
Og det er netop dét, der er humlen i det hele.

Vi - klub og fans - har godt nok slækket på ambitionerne efterhånden.
Jeg generelt enig i at Børsting ikke burde være god nok til komme i start elleve ret mange gange i løbet af en sæson. Men ændrer jo ikke ved at vores trup bliver endnu svagere ved at sælge Børsting nu. Det bør man ikke gøre
Helt og aldeles enig.
Jeg vil lige præcisere - truppen bliver dårligere det kan jeg i princippet godt leve med hvis det er på de yderste pladser, på spillere med begrænset spilletid.
Men her like it pr not er det en spiller blandt de 14 og ofte blandt de 11. Dvs at det holdet der bliver svækket i vores træners øjne - det er dumt for 1,5 mio
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Køllen I Møllen » 3. mar 2022, 17:05

R Rosenberg skrev:
2. mar 2022, 17:18
Thelander til Aberdeen? Lyder satme røvsygt. @Køllen I Møllen må ryste adskillige nakkehvirvler løs.

Mht. Børsting: Sælg for satan. Om så han havde 3 år tilbage af sin kontrakt, ville det være en god pris. Nu er det bare det glade vanvid, hvis de vil give det.
Hmmm, Thelander bor tæt på mig. Måske jeg lige skulle lufte mine erfaringer fra Aberdeen for ham. Rædselsfuldt sted. Men omvendt vil jeg jo heller ikke være skyld i at han så tager til København 😳
Janteloven eksisterer IKKE!

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 3. mar 2022, 17:18

Køllen I Møllen skrev:
3. mar 2022, 17:05
R Rosenberg skrev:
2. mar 2022, 17:18
Thelander til Aberdeen? Lyder satme røvsygt. @Køllen I Møllen må ryste adskillige nakkehvirvler løs.

Mht. Børsting: Sælg for satan. Om så han havde 3 år tilbage af sin kontrakt, ville det være en god pris. Nu er det bare det glade vanvid, hvis de vil give det.
Hmmm, Thelander bor tæt på mig. Måske jeg lige skulle lufte mine erfaringer fra Aberdeen for ham. Rædselsfuldt sted. Men omvendt vil jeg jo heller ikke være skyld i at han så tager til København 😳
Nej, det er jo pest eller kolera.
Når nu du har fat i kravetøjet på ham, kan du jo nævne det tredje scenario: At han bør forlænge.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Pastorius » 3. mar 2022, 17:59

R Rosenberg skrev:
3. mar 2022, 17:18
Køllen I Møllen skrev:
3. mar 2022, 17:05
R Rosenberg skrev:
2. mar 2022, 17:18
Thelander til Aberdeen? Lyder satme røvsygt. @Køllen I Møllen må ryste adskillige nakkehvirvler løs.

Mht. Børsting: Sælg for satan. Om så han havde 3 år tilbage af sin kontrakt, ville det være en god pris. Nu er det bare det glade vanvid, hvis de vil give det.
Hmmm, Thelander bor tæt på mig. Måske jeg lige skulle lufte mine erfaringer fra Aberdeen for ham. Rædselsfuldt sted. Men omvendt vil jeg jo heller ikke være skyld i at han så tager til København 😳
Nej, det er jo pest eller kolera.
Når nu du har fat i kravetøjet på ham, kan du jo nævne det tredje scenario: At han bør forlænge.
Tænker man kunne tage den der med hvor slem tjøwenhawn er med konen, så har hun vel styr på det. Så finder vi en ny hundelufter for hvert eneste nye rygte der dukker op :)
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jonas386 » 6. mar 2022, 08:51

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/aa ... baneslider

Åh nej... Men okay, så er der selvfølgelig også mere rum for Inge til at få hentet nogle flere offensivspillere..
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 6. mar 2022, 08:59

jonas386 skrev:
6. mar 2022, 08:51
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/aa ... baneslider

Åh nej... Men okay, så er der selvfølgelig også mere rum for Inge til at få hentet nogle flere offensivspillere..
Jamen, hvis ikke ambitionerne for fremtiden er til mere end 5.-9. pladser, så er det jo en fin kurs.

Måske vi skulle forsøge at hente Pohl, Kasper P og Thellufsen hjem også.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 793
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af emenike » 6. mar 2022, 09:28

R Rosenberg skrev:
6. mar 2022, 08:59
jonas386 skrev:
6. mar 2022, 08:51
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/aa ... baneslider

Åh nej... Men okay, så er der selvfølgelig også mere rum for Inge til at få hentet nogle flere offensivspillere..
Jamen, hvis ikke ambitionerne for fremtiden er til mere end 5.-9. pladser, så er det jo en fin kurs.

Måske vi skulle forsøge at hente Pohl, Kasper P og Thellufsen hjem også.
Altså vil da mene, at MC trods alt har præsteret nogenlunde stabilt når han har fået chancen det seneste års tid, og i Herning var han vel en af de bedste på banen. I det her tilfælde vil jeg hellere beholde ham som en solid backup, end at hente endnu en billig lykkeridder a la Rufo.

Så kan Inge bruge kræfterne og de håndører vi har på at styrke positioner der er langt mere udsat til sommervinduet, såsom en afløser for Thelander.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Funky » 6. mar 2022, 09:43

emenike skrev:
6. mar 2022, 09:28
R Rosenberg skrev:
6. mar 2022, 08:59
jonas386 skrev:
6. mar 2022, 08:51
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/aa ... baneslider

Åh nej... Men okay, så er der selvfølgelig også mere rum for Inge til at få hentet nogle flere offensivspillere..
Jamen, hvis ikke ambitionerne for fremtiden er til mere end 5.-9. pladser, så er det jo en fin kurs.

Måske vi skulle forsøge at hente Pohl, Kasper P og Thellufsen hjem også.
Altså vil da mene, at MC trods alt har præsteret nogenlunde stabilt når han har fået chancen det seneste års tid, og i Herning var han vel en af de bedste på banen. I det her tilfælde vil jeg hellere beholde ham som en solid backup, end at hente endnu en billig lykkeridder a la Rufo.

Så kan Inge bruge kræfterne og de håndører vi har på at styrke positioner der er langt mere udsat til sommervinduet, såsom en afløser for Thelander.
Han er på vej ind i sin bedste fodboldalder, og leverer i sine gode kampe på et niveau, så vi ikke sidder og sukker efter Ferreira, som er mere "flashy" på sine defensive aktioner, men som ikke gør mere for offensiven end MC, og som tager større chancer. Spådommen er alligevel, at Ferreira er et af de store salgsopjekter i en data-drevet fodbolverden - så giver det da ret god mening at interessere sig for en forlængelse med MC.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Pastorius » 6. mar 2022, 09:49

emenike skrev:
6. mar 2022, 09:28
R Rosenberg skrev:
6. mar 2022, 08:59
jonas386 skrev:
6. mar 2022, 08:51
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/aa ... baneslider

Åh nej... Men okay, så er der selvfølgelig også mere rum for Inge til at få hentet nogle flere offensivspillere..
Jamen, hvis ikke ambitionerne for fremtiden er til mere end 5.-9. pladser, så er det jo en fin kurs.

Måske vi skulle forsøge at hente Pohl, Kasper P og Thellufsen hjem også.
Altså vil da mene, at MC trods alt har præsteret nogenlunde stabilt når han har fået chancen det seneste års tid, og i Herning var han vel en af de bedste på banen. I det her tilfælde vil jeg hellere beholde ham som en solid backup, end at hente endnu en billig lykkeridder a la Rufo.

Så kan Inge bruge kræfterne og de håndører vi har på at styrke positioner der er langt mere udsat til sommervinduet, såsom en afløser for Thelander.
Problemet med Magnus er at han ikke er stabil. Han har haft flere skadesperioder undervejs, og har bruger gerne ret lang tid på at komme tilbage i omdrejninger. De perioder hvor han har været god nok kommer typisk efter længere forløb hvor han har kunnet spille og træne uden problemer. Selv når han er i sine gode perioder, kræver det at vi har nogle hurtige folk omkring ham, for at kompensere på hans mangel på hurtighed. Dertil kommer at laver alt for mange advarsler.
Med venlig Hilsen
--
Robert

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af gravballe » 6. mar 2022, 10:10

Det er mit indtryk at Pedro aflevære frem af langt mere end mc der altid spiller den tilbage eller til siden.

Man kunne dog godt forlænge hvis vi snakker som back up billigt.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Pastorius » 6. mar 2022, 10:29

gravballe skrev:
6. mar 2022, 10:10
Det er mit indtryk at Pedro aflevære frem af langt mere end mc der altid spiller den tilbage eller til siden.

Man kunne dog godt forlænge hvis vi snakker som back up billigt.
Pedro er en helt anden case. Han har nogle tydelige kompetencer i fart og bolderobringer som er i en klasse der er transferpenge i. Han har dog også nogle huller, som vi heller ikke rigtig kan dække med de spillere vi har omkring ham.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jonas386 » 6. mar 2022, 11:19

Ej, nu må det s#% høre op.. I en to-mands midtbane er Magnus for dårlig på bolden, og vi ender for ofte i situationer, hvor nærmest ingen af vores 6 bageste (forsvarslinje og defensive midtbane) er særligt komfortable i at bygge spillet op fra målmanden (der ar været en signatur for AaB de sidste par år). Dertil ser vi bare igen og igen, at der nærmest ikke kommer noget spil igennem vores centrale midtbane. Killerbolde der flår en hel defensiv fra hinanden kan man lige så godt se bort fra.
I en tre-mands midtbane (hvis vi går ud fra, at det er Lars Friis plan) er han for ubevægelig når vi selv har bolden (også et problem med to mand centralt), og i den direkte duel over for de bedste 10'ere i ligaen ser vi alt for ofte, at han taber stort og at modstanderoffensiven har en fest i spillet gennem midten. Der er fine eksempler på begrænsede spillere der får fin succes i ligaen, såsom Andre Rømer og Nicolai Poulsen (der lige er de første der kommer frem), men det plejer også at være mere fightende spillere der får medspillerne med i deres overtænding. Men sådan en spiller er Magnus heller.

Jeg kan godt følge pointen i, at han er på vej ind i sin bedste fodboldalder, men når niveauet ikke er højere, så synes jeg ikke, at det er der pengene skal prioriteres. På et andet hold, der har nogle andre ambitioner med bolden tror jeg han kunne være fin. Men i AaB synes jeg ikke han har noget at bidrage med. Hans alder skulle jo også gerne vise sig i en ledende rolle på banen, og det synes jeg bare ikke Magnus har. Dertil er jeg ret overbevist om, at man (det vil sige Inge) hurtigt kan finde de første 50 spillere på fri transfer der kan bidrage med det samme som Magnus. Niveauet skal bare løftes, og ikke holdes, så der skal noget bedre ind - også til bænken.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 788
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Dennis Nielsen » 6. mar 2022, 11:43

En forlængelse med Magnus ville være ok, hvis han

1. Er 4 valg
2. Går ned i løn
3. Kan acceptere og motiveres under ovenstående omstændigheder.

Vi skal simpelthen have 3 stk på midten, der er bedre.
Vi skal ikke spilde for meget mønt på ham.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Jakobsen » 6. mar 2022, 11:46

Det er altså for tyndt at forlænge med Magnus medmindre det er meget meget billigt og med en klar forventningsaftemning om, at være backup.
Han er altså bare for langsom til moderne fodbold og slet ikke dygtig nok i det fremadrettede spil. Han er altså fuldstændig uegnet til moderne fodbold og han bør videre til et bundhold, hvor ambitionerne mere er at stå i vejen.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
PFA
2. div
2. div
Indlæg: 217
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:26
Geografisk sted: Aabybro

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af PFA » 6. mar 2022, 12:38

Må indrømme jeg slet ikke forstår hvis det er aktuelt at skulle forlænge med MC, han er slet ikke god nok og mam har i flere vinduer forsøgt sig med at få ham ud af vagten.

Forhåbenligt er det bare spin fra Inge af, så MC kan holde fokus på at spille.

En forlængelse her vil i mine øjne være lige så dumt som den vi lavede med Kaketto. MC kan sikkert tilkæmpe sig en plads i en klub der spiller for at være med i ligaen, men ikke en klub der har som mål at spille i toppen og europæisk.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4452
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af le Cid » 6. mar 2022, 13:13

Prølligeoghørher!
Til sommer mister vi helt usædvanligt mange spillere - de fleste uden nogen form for kompensation. Selvom vi får frigjort en stor del af lønbudgettet, så koster det altså stadig ikke gratis at hente nye ind. Derfor kan en relativ kort forlængelse med en trupspiller som MC sagtens være en god idé.
Man skal også huske på at ikke alle spillere, som hentes ind, bliver en succes. Vi ved hvad vi har - ikke hvad vi får… og så er det heller ikke så let at integrere et halvt nyt hold på én gang!

Og SÅ ringe er MC altså heller ikke!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Besvar