Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 16. mar 2022, 14:26

Maglau skrev:
16. mar 2022, 14:01
Forza skrev:
16. mar 2022, 13:49
Maglau skrev:
16. mar 2022, 13:34
Brodernumsi skrev:
16. mar 2022, 13:12
Maglau skrev:
16. mar 2022, 12:15
Hanga skrev:
16. mar 2022, 12:12


Men har vi virkelig brug for endnu en kantspiller? Vi har i forvejen hentet Sousa og Lucas er på vej tilbage. Pt. spiller vi endda et system uden kantspillere, og Jon Dagur er altså udpræget kant.

Han bliver meget dyr hvis vi skal betale mere end AGF vil, og med de begrænsede midler vi har til rådighed, ser jeg langt hellere at vi dedikerer ressourcerne til de pladser, hvor vi har langt større mangler. Her tænker jeg især på den centrale midtbane, som har været forsømt og manglet både kvalitet og bredde lige siden Hiljemark blev skadet.

Læg dertil at han er en kæmpe klovn.

Nej, jeg håber ikke der er hold i historien.
Ved du da hvilket system Friis har tænkt sig at spille i næste sæson. Om han holder fast i 5-3-2 eller går over i en 3-4-3 eller 4-3-3. I de to sidste passer Jon Dagur da fremragende og jeg håber han kommer for han er en klasse spiller.
Indtil videre har Inge købt spillere til et helt andet system, end det vi spiller, så enten er han en kæmpe hat, eller også skal vi snart skifte.
I kender mig holdning til Inge så jeg lader begge muligheder stå åben.
Jeg ved ikke om de stikker hver sin retning. Synes egentligt at Granli, Hagelskjær( :o ) Prip og islændingen viser at man gerne vil have dygtige teknikkere der kan spille med bolden, det samme selvfølgelig med Sousa.
Ementa var nok et billigt tilbud om udvikling man ikke kunne sige nej til, Høgh ja han passer ikke til noget der minder om teknik og boldspil, men mere en ny Børsting med Pohls afslutningsevne (ja jeg ved har scoret tre mål) og med udviklingspotentiale - men pågående og fart.
Makaric - prøvede at finde ud af hvad han er købt til og i hvilken kategori af spilletype........... jeg giver op.
Makaric lavede 25 mål sidste år. Han er en målscorer, hvilket jeg også synes han har vist generelt set.

Vi har desværre ikke sat ham særlig godt i scene og af samme grund har han derfor ikke haft mange chancer i sine kampe, men generelt set er han skarp foran mål. Og det ændrer et par afbrændere i Odense ikke på.

At kalde Høgh en Børsting med Pohls afslutningsevner kan jeg slet ikke følge. Manden har alle forudsætninger for kunne blive rigtig god, hvis han får udnyttet sine chancer. Han er stor og stærk og god med en mand i ryggen. Modstanderne slår sig på ham, har en fin fart og en okay størrelse til hovedspillet. Til gengæld er afslutningerne hans svage punkt.
Det kan da godt være at han scorede må i Serbien, kender ikke ligaen, men for mig er det tydeligt at han ikke har niveauet til superligaen, han er alt alt for langsom, for teknisk svag og ikke fysisk nok. Det med at skulle sætte ham op - come on - en angriber skal sgu selv kunne skabe sine chancer. Makaric kan måske score mål som i mandags hvor den serveres for ham (godt headed ind) eller i randers hvor han afslutter på første gang i feltet, men han kommer ikke til at kunne vriste sig fri af en eller to modstandere med bolden ved fødderne eller indgå i hurtigt gennembrudsspil. Der er vel også en grund til at han presses hårdt af en 21 årig spiller med 4 mål for en dansk 1 div bundklub - det er vel niveauet.

Jeg synes da i den grad din egen beskrivelse af Høgh lyder som Pohls tvilling. Hvor mange hørte man ikke med ham "hvis bare han kunne lære at afslutte ville han være på landsholdet". Så synes jeg bare der noget fandenivolskhed a la Børsting over ham.
Jeg håber at de her mål han allerede har scoret kan være med til give ham medvind og selvtillid så han fortsætter sin udvikling - noget jeg synes desværre glippede for Pohl.
'Teknisk svag og ikke fysisk nok' er da i hvert fald ikke beskrivelsen af Makaric.

Men det er åbenlyst, at han ikke er typen, hvor man bare skal høvle lange bolde op i hovedet på ham - som vi har haft for vane ret længe. Det er holdets/trænernes fejl.
Ædruelighedens stemme

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 684
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Mr Gold » 16. mar 2022, 14:26

Brodernumsi skrev:
16. mar 2022, 13:12
Maglau skrev:
16. mar 2022, 12:15
Hanga skrev:
16. mar 2022, 12:12
Dennis Nielsen skrev:
16. mar 2022, 11:31
Tak for svarene..

det lyder da som en rigtig fin signing.

Post corona - IAO kommer til at vise sine kvaliteter.
Men har vi virkelig brug for endnu en kantspiller? Vi har i forvejen hentet Sousa og Lucas er på vej tilbage. Pt. spiller vi endda et system uden kantspillere, og Jon Dagur er altså udpræget kant.

Han bliver meget dyr hvis vi skal betale mere end AGF vil, og med de begrænsede midler vi har til rådighed, ser jeg langt hellere at vi dedikerer ressourcerne til de pladser, hvor vi har langt større mangler. Her tænker jeg især på den centrale midtbane, som har været forsømt og manglet både kvalitet og bredde lige siden Hiljemark blev skadet.

Læg dertil at han er en kæmpe klovn.

Nej, jeg håber ikke der er hold i historien.
Ved du da hvilket system Friis har tænkt sig at spille i næste sæson. Om han holder fast i 5-3-2 eller går over i en 3-4-3 eller 4-3-3. I de to sidste passer Jon Dagur da fremragende og jeg håber han kommer for han er en klasse spiller.
Indtil videre har Inge købt spillere til et helt andet system, end det vi spiller, så enten er han en kæmpe hat, eller også skal vi snart skifte.
Eller også så arbejder Friis og Inge bare sammen, den tror jeg aller mest på

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af gravballe » 16. mar 2022, 14:31

først tuder alle over vi har for mange drible folk i angrebet og ingen der bare står og hammer den ind. Det sidste er hvad Makarich er.. og nu brokker folk sig over han ikke levere nok. Manden bliver ikke rigtigt serviceret ret godt af sine medspillere, han kunne ikke engelsk, osv. Alt i alt syntes jeg han har gjort det fint, og er spændt på hvad vi ser fra ham efter sommer. Jeg syntes han på mange måder minder om Frank, som jo også lige skulle falde til. Folks tålmodighed er godt nok lav.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3268
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Brodernumsi » 16. mar 2022, 14:49

Maglau skrev:
16. mar 2022, 13:34
Brodernumsi skrev:
16. mar 2022, 13:12
Maglau skrev:
16. mar 2022, 12:15
Hanga skrev:
16. mar 2022, 12:12
Dennis Nielsen skrev:
16. mar 2022, 11:31
Tak for svarene..

det lyder da som en rigtig fin signing.

Post corona - IAO kommer til at vise sine kvaliteter.
Men har vi virkelig brug for endnu en kantspiller? Vi har i forvejen hentet Sousa og Lucas er på vej tilbage. Pt. spiller vi endda et system uden kantspillere, og Jon Dagur er altså udpræget kant.

Han bliver meget dyr hvis vi skal betale mere end AGF vil, og med de begrænsede midler vi har til rådighed, ser jeg langt hellere at vi dedikerer ressourcerne til de pladser, hvor vi har langt større mangler. Her tænker jeg især på den centrale midtbane, som har været forsømt og manglet både kvalitet og bredde lige siden Hiljemark blev skadet.

Læg dertil at han er en kæmpe klovn.

Nej, jeg håber ikke der er hold i historien.
Ved du da hvilket system Friis har tænkt sig at spille i næste sæson. Om han holder fast i 5-3-2 eller går over i en 3-4-3 eller 4-3-3. I de to sidste passer Jon Dagur da fremragende og jeg håber han kommer for han er en klasse spiller.
Indtil videre har Inge købt spillere til et helt andet system, end det vi spiller, så enten er han en kæmpe hat, eller også skal vi snart skifte.
I kender mig holdning til Inge så jeg lader begge muligheder stå åben.
Jeg ved ikke om de stikker hver sin retning. Synes egentligt at Granli, Hagelskjær( :o ) Prip og islændingen viser at man gerne vil have dygtige teknikkere der kan spille med bolden, det samme selvfølgelig med Sousa.
Ementa var nok et billigt tilbud om udvikling man ikke kunne sige nej til, Høgh ja han passer ikke til noget der minder om teknik og boldspil, men mere en ny Børsting med Pohls afslutningsevne (ja jeg ved har scoret tre mål) og med udviklingspotentiale - men pågående og fart.
Makaric - prøvede at finde ud af hvad han er købt til og i hvilken kategori af spilletype........... jeg giver op.
Jeg synes, man har syltet vores wingbacks og den centrale midtbane alt for meget, hvis man vil spille 5-3-2. Derudover forstår jeg ikke indkøbene af alle de offensive spillere, når vi kun spiller med 3.

Wingbacks er vigtige for den offensive pondus i 5-3-2 og midtbanen skal kunne lægge nogle offensive afleveringer, og intet af det, er der købt ind til. Så jeg håber, de er ved at skifte system.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14810
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Hanga » 16. mar 2022, 15:24

Brodernumsi skrev:
16. mar 2022, 14:49
Jeg synes, man har syltet vores wingbacks og den centrale midtbane alt for meget, hvis man vil spille 5-3-2. Derudover forstår jeg ikke indkøbene af alle de offensive spillere, når vi kun spiller med 3.

Wingbacks er vigtige for den offensive pondus i 5-3-2 og midtbanen skal kunne lægge nogle offensive afleveringer, og intet af det, er der købt ind til. Så jeg håber, de er ved at skifte system.
Ret enig. Prip er dog faldet rigtig godt ind og passer fint til stilen. Men vi mangler i den grad spillere på midtbanen der kan spille hurtige, gode fremadrettede afleveringer, og som kan gøre sig gældende på den sidste tredjedel af banen generelt. Dernæst skal wingbacks give den tiltrængte bredde og slå gode indlæg - det lykkedes for Pallesen i starten af sæsonen men han er desværre faldet i niveau igen. Forhåbentlig kan Islændingen give os et tiltrængt løft i venstre side, for det har været sløjt uanset hvad vi er stillet med.

Jeg skreg på en midtbanespiller i sommers og det forlød jo også længe (på rygtebasis herinde) at vi ville få en... men vi endte med Trajkovski på leje, og det er sådan en aftale, som var ret unødvendig efter min mening - selv hvis han havde vist sig bedre end han gjorde.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 666
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Winterburn » 16. mar 2022, 15:39

Hanga skrev:
16. mar 2022, 15:24
Brodernumsi skrev:
16. mar 2022, 14:49
Jeg synes, man har syltet vores wingbacks og den centrale midtbane alt for meget, hvis man vil spille 5-3-2. Derudover forstår jeg ikke indkøbene af alle de offensive spillere, når vi kun spiller med 3.

Wingbacks er vigtige for den offensive pondus i 5-3-2 og midtbanen skal kunne lægge nogle offensive afleveringer, og intet af det, er der købt ind til. Så jeg håber, de er ved at skifte system.
Ret enig. Prip er dog faldet rigtig godt ind og passer fint til stilen. Men vi mangler i den grad spillere på midtbanen der kan spille hurtige, gode fremadrettede afleveringer, og som kan gøre sig gældende på den sidste tredjedel af banen generelt. Dernæst skal wingbacks give den tiltrængte bredde og slå gode indlæg - det lykkedes for Pallesen i starten af sæsonen men han er desværre faldet i niveau igen. Forhåbentlig kan Islændingen give os et tiltrængt løft i venstre side, for det har været sløjt uanset hvad vi er stillet med.

Jeg skreg på en midtbanespiller i sommers og det forlød jo også længe (på rygtebasis herinde) at vi ville få en... men vi endte med Trajkovski på leje, og det er sådan en aftale, som var ret unødvendig efter min mening - selv hvis han havde vist sig bedre end han gjorde.
Gad vide om Lars Friis vil lave en Rasmus Falk paa Kusk eller Lukas og opfinde en ny CM paa den maade?
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 777
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af bedstefar » 16. mar 2022, 15:40

Jeg er vild med Makaric og ser ham få en stor næste sæson. Hvis nu bare vi får styr på vores angrebsspil, så er det altså en spiller med 10-15 kasser i sig pr sæson.

@baresi Har du hørt noget om Kramer fra Viborg?

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4748
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Maglau » 16. mar 2022, 15:44

Winterburn skrev:
16. mar 2022, 15:39
Hanga skrev:
16. mar 2022, 15:24
Brodernumsi skrev:
16. mar 2022, 14:49
Jeg synes, man har syltet vores wingbacks og den centrale midtbane alt for meget, hvis man vil spille 5-3-2. Derudover forstår jeg ikke indkøbene af alle de offensive spillere, når vi kun spiller med 3.

Wingbacks er vigtige for den offensive pondus i 5-3-2 og midtbanen skal kunne lægge nogle offensive afleveringer, og intet af det, er der købt ind til. Så jeg håber, de er ved at skifte system.
Ret enig. Prip er dog faldet rigtig godt ind og passer fint til stilen. Men vi mangler i den grad spillere på midtbanen der kan spille hurtige, gode fremadrettede afleveringer, og som kan gøre sig gældende på den sidste tredjedel af banen generelt. Dernæst skal wingbacks give den tiltrængte bredde og slå gode indlæg - det lykkedes for Pallesen i starten af sæsonen men han er desværre faldet i niveau igen. Forhåbentlig kan Islændingen give os et tiltrængt løft i venstre side, for det har været sløjt uanset hvad vi er stillet med.

Jeg skreg på en midtbanespiller i sommers og det forlød jo også længe (på rygtebasis herinde) at vi ville få en... men vi endte med Trajkovski på leje, og det er sådan en aftale, som var ret unødvendig efter min mening - selv hvis han havde vist sig bedre end han gjorde.
Gad vide om Lars Friis vil lave en Rasmus Falk paa Kusk eller Lukas og opfinde en ny CM paa den maade?
Det vil ikke være en umulig tanke - synes faktisk at Lucas havde mistet noget fart da han kom tilbage sidst, så måske en central midtbane ikke vil være tosset. Han arbejder i hvert fald stenhårdt.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2886
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Eksil » 16. mar 2022, 15:46

BT melder at det er højest usandsynligt at Abilgaard signer med AaB pga skaden. Det bliver nok bare en gang genoptræning i Aalborg.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2598
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af baresi » 16. mar 2022, 15:54

bedstefar skrev:
16. mar 2022, 15:40
Jeg er vild med Makaric og ser ham få en stor næste sæson. Hvis nu bare vi får styr på vores angrebsspil, så er det altså en spiller med 10-15 kasser i sig pr sæson.

@baresi Har du hørt noget om Kramer fra Viborg?
ja ikke mere end tidligere - men der bør efter hvad jeg hører være dialog - og Friis vil ham gerne igen. Som jeg hører er det vist om han vil blive i suppen. For han er vist også ret glad for Friis, så den kunne lægge ret lige for :-) Jeg tror på den med det jeg hører, hvis han ikke rammer en udenlandsk kontrakt.
DOG hører jeg også at man er ALL IN på at forlænge med Thelander, man har ikke bare opgivet ham.

Jeg har en lille update der kommer imorgen - ikke så meget nyt, men mere ting jeg hører derude fra ift. hvordan vinduet anskues.
og hvilke typer mm.
Kramer er varm, islændingen fra AGF tror jeg personligt ikke kommer til at ske, men synes det er spændende. bare rygtet giver jo uro i GF alene :-)

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Breezer » 16. mar 2022, 15:56

baresi skrev:
16. mar 2022, 15:54
bedstefar skrev:
16. mar 2022, 15:40
Jeg er vild med Makaric og ser ham få en stor næste sæson. Hvis nu bare vi får styr på vores angrebsspil, så er det altså en spiller med 10-15 kasser i sig pr sæson.

@baresi Har du hørt noget om Kramer fra Viborg?
ja ikke mere end tidligere - men der bør efter hvad jeg hører være dialog - og Friis vil ham gerne igen. Som jeg hører er det vist om han vil blive i suppen. For han er vist også ret glad for Friis, så den kunne lægge ret lige for :-) Jeg tror på den med det jeg hører, hvis han ikke rammer en udenlandsk kontrakt.
DOG hører jeg også at man er ALL IN på at forlænge med Thelander, man har ikke bare opgivet ham.

Jeg har en lille update der kommer imorgen - ikke så meget nyt, men mere ting jeg hører derude fra ift. hvordan vinduet anskues.
og hvilke typer mm.
Kramer er varm, islændingen fra AGF tror jeg personligt ikke kommer til at ske, men synes det er spændende. bare rygtet giver jo uro i GF alene :-)
Min F5 knap kan slet ikke holde til at du teaser på den måde.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10752
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jonas386 » 16. mar 2022, 16:03

Lars Kramer vil jeg MEGET gerne se i AaB. Han spiller en position hvor vi mangler kvalitet, fri transfer, kender ligaen og træneren. Det virker som så oplagt en handel, at jeg efterhånden er sikker på, at det hedder Belgien/Holland for hans vedkommende.

Jeg er ikke decideret imod tanken om Thorsteinsson, som vel passer lidt bedre ind i stilen end så mange andre, men jeg vil sgu gerne snart se nogle af de andre positioner hvor vi mangler.

Derudover ville det godt nok være lækkert, hvis Inge kan få lidt mønt for Fossum. Statsne er fine, og landsholdsstatussen er ikke såå langt væk. Hvis vi akn få halvanden mio for Børsting der har tre måneder tilbage, så burde vi godt kunne hive 5-10 for Fossum skulle man tro. Det er penge der sagtens kan bruges bedre andre steder på banen. Med både Kusk, Prip, Lucas og Sousa synes jeg heller ikke at der er særlig meget plads til Fossum, nu hvor han åbenabart ikke er noget værd som central midt.

Chukwuani (stav), Kramer og en venstre back (det kunne være Andreas Poulsen) synes jeg kunne være en rigtig fin start. Derefter må vi se hvad der dukker op. Hvis vi er på jagt efter noget til offensiven er jeg nok mere til Casper Tengstedt end ex. Thorsteinsson. Førstnævnte kan vel også sagtens spille bagved en spiller som Makaric, eller gøre sig på kanten i en snæver vending. Med både Høgh, Makaric og Ementa til samme positionvirker det dog ikke super oplagt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2441
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Moen » 16. mar 2022, 16:29

Tochi er også stadig et emne, for han ender IKKE i Italien, som jeg hører det. Det ville ihvertfald overraske mig meget.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Buzz Killington » 16. mar 2022, 16:30

Prica22 skrev:
16. mar 2022, 16:29
Tochi er også stadig et emne, for han ender IKKE i Italien, som jeg hører det. Det ville ihvertfald overraske mig meget.
Bare lige for at være helt klar. Er det insider, eller er det "emner fra debatsiden" når du nævner Kramer?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7872
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 16. mar 2022, 16:34

baresi skrev:
16. mar 2022, 15:54
bedstefar skrev:
16. mar 2022, 15:40
Jeg er vild med Makaric og ser ham få en stor næste sæson. Hvis nu bare vi får styr på vores angrebsspil, så er det altså en spiller med 10-15 kasser i sig pr sæson.

@baresi Har du hørt noget om Kramer fra Viborg?
ja ikke mere end tidligere - men der bør efter hvad jeg hører være dialog - og Friis vil ham gerne igen. Som jeg hører er det vist om han vil blive i suppen. For han er vist også ret glad for Friis, så den kunne lægge ret lige for :-) Jeg tror på den med det jeg hører, hvis han ikke rammer en udenlandsk kontrakt.
DOG hører jeg også at man er ALL IN på at forlænge med Thelander, man har ikke bare opgivet ham.

Jeg har en lille update der kommer imorgen - ikke så meget nyt, men mere ting jeg hører derude fra ift. hvordan vinduet anskues.
og hvilke typer mm.
Kramer er varm, islændingen fra AGF tror jeg personligt ikke kommer til at ske, men synes det er spændende. bare rygtet giver jo uro i GF alene :-)
Hvem elsker ikke Baresi updates ;) glæder mig til i morgen!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2441
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Moen » 16. mar 2022, 16:35

Buzz Killington skrev:
16. mar 2022, 16:30
Prica22 skrev:
16. mar 2022, 16:29
Tochi er også stadig et emne, for han ender IKKE i Italien, som jeg hører det. Det ville ihvertfald overraske mig meget.
Bare lige for at være helt klar. Er det insider, eller er det "emner fra debatsiden" når du nævner Kramer?
Relevant spørgsmål. Det er insider.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7872
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 16. mar 2022, 16:40

Prica22 skrev:
16. mar 2022, 16:35
Buzz Killington skrev:
16. mar 2022, 16:30
Prica22 skrev:
16. mar 2022, 16:29
Tochi er også stadig et emne, for han ender IKKE i Italien, som jeg hører det. Det ville ihvertfald overraske mig meget.
Bare lige for at være helt klar. Er det insider, eller er det "emner fra debatsiden" når du nævner Kramer?
Relevant spørgsmål. Det er insider.
Hører du noget om hvad der er mest sandsynligt/hvor langt man er?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 950
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Salle17 » 16. mar 2022, 16:41

Prica22 skrev:
16. mar 2022, 16:29
Tochi er også stadig et emne, for han ender IKKE i Italien, som jeg hører det. Det ville ihvertfald overraske mig meget.
Prica22 = Axel Moen :thumbsup:

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10752
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jonas386 » 16. mar 2022, 17:20

Gartenmann er også et fint navn. Man må give Inge, at han har luret den nordjyske kærlighed for transferfrie profiler :aabfan: :aabfan:

Fedt at høre der er snak om Kramer.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5224
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Jakobsen » 16. mar 2022, 17:24

jonas386 skrev:Gartenmann er også et fint navn. Man må give Inge, at han har luret den nordjyske kærlighed for transferfrie profiler :aabfan: :aabfan:

Fedt at høre der er snak om Kramer.
Gartenmann er uden tvivl god og det jeg har set virker han som en fed type. Er bange for om han er lidt fejlcastet dog. Tænker ikke så meget på det at spille frem i banen, men mere på fart og evne til at spille på et hold der vil mere end at stå dybt. Omvendt dog meget bedre end Granli og Hagelskjær.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Besvar