Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Buzz Killington » 8. apr 2022, 17:18

R Rosenberg skrev:
8. apr 2022, 17:07
Brodernumsi skrev:
8. apr 2022, 16:53
R Rosenberg skrev:
8. apr 2022, 16:51
@Buzz Killington og @jonas386

Jeg tror, at en agent har fundet en klub til Okore. Som er villig til at betale mange penge, en klub som AaB hverken har netværk eller ressourcer til selv at finde.

Derfor laver man så en deal, hvor agenten høster klart det meste, mens AaB dog også får mere ud af det end et nul. Det er win/win, omend det ikke just lyder som en smuk branche.
Har meget svært ved at forstå, hvordan det hænger sammen i virkeligheden. Hvorfor henvender den købende klub sig ikke direkte til sælger, og sparer et stort millionbeløb.
Fordi den købende klub måske slet ikke kender til "varens" eksistens.

Altså, jeg ser det jo lidt som alt andet salg: Sælgere ringer/rejser rundt for at tilbyde en vare eller endog overbevise en potentiel køber om en vare, som de ikke engang aner, der har brug for (manipulation a la lobbyisme).
AaB har ikke mulighed for det selv, og den kinesiske klub aner intet om hverken AaB eller en spiller, som har et maje flot cv, der render rundt i netop AaB.
Derfor hyrer man en agent, der er ekspert i det kinesiske marked, som så påtager sig opgaven til den nette sum af 80% af transferen.
Normalt ville man aldrig acceptere, at en konsulent tager 80% for en opgave, men hvis AaB's alternativ er nul kroner, så er 3-4 mio + foring af agentens lomme trods alt bedre end at stå med ingenting.
Jeg tror ikke et sekund på at man som almindelig agent i en agentverden der et kendt for at være enormt cut throat, kan forhandle sig frem til 80% (eller det der ligner) af en transfersum. Det er helt sikkert noget andet på spil mellem de. Kinesiske klub og agenten.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1638
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Patmand » 8. apr 2022, 17:33

Buzz Killington skrev:
8. apr 2022, 14:08
Winterburn skrev:
8. apr 2022, 13:44
Det her er skraemmende. Hvordan kan AaB og Inge bruge saa betydeligt mange flere penge paa agenter end resten?

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fck ... er-i-2021/

Skide vaerd med FCK men at AaB bruger ligesaa mange penge paa agenter som FCM, OB, AGF, Brondby og Randers tilsammen (!) er da for vildt, og burde addresseres.
Ved godt det er et agent marked, meeeeeeen alligevel..?
Shit man. Vasker de penge derude eller hvad pokker sker der lige?
Du antyder meget kraftigt at AaB foretager sig noget kriminelt. Har du mulighed for at fremlægge beviser på noget sådant?

Nu har jeg tidligere fået en advarsel for at bruge det neutrale ord "krejler" foran Inge's navn, men det her sætter jo spørgsmålstegn ved hvor god en krejler Inge i virkeligheden er, hvis man er nødt til at hyre nogle ekstremt velbetalte krejlere til at lukke handlerne for en.
Man kunne ellers godt få det indtryk når man læser med herinde, at Inge er en mester ud i forhandlingens kunst.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Buzz Killington » 8. apr 2022, 19:30

Patmand skrev:
8. apr 2022, 17:33
Buzz Killington skrev:
8. apr 2022, 14:08
Winterburn skrev:
8. apr 2022, 13:44
Det her er skraemmende. Hvordan kan AaB og Inge bruge saa betydeligt mange flere penge paa agenter end resten?

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fck ... er-i-2021/

Skide vaerd med FCK men at AaB bruger ligesaa mange penge paa agenter som FCM, OB, AGF, Brondby og Randers tilsammen (!) er da for vildt, og burde addresseres.
Ved godt det er et agent marked, meeeeeeen alligevel..?
Shit man. Vasker de penge derude eller hvad pokker sker der lige?
Du antyder meget kraftigt at AaB foretager sig noget kriminelt. Har du mulighed for at fremlægge beviser på noget sådant?

Nu har jeg tidligere fået en advarsel for at bruge det neutrale ord "krejler" foran Inge's navn, men det her sætter jo spørgsmålstegn ved hvor god en krejler Inge i virkeligheden er, hvis man er nødt til at hyre nogle ekstremt velbetalte krejlere til at lukke handlerne for en.
Man kunne ellers godt få det indtryk når man læser med herinde, at Inge er en mester ud i forhandlingens kunst.
Arh, det er sgu en lidt for neuroatypisk tolkning. Jeg udtrykker egentlig bare forfærdelse. Jeg tror bestemt ikke Bælum vil tillade sådan noget.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14752
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Hanga » 8. apr 2022, 19:33

Jeg er stadig ret overbevist om at summerne i Okore handlen er væsentlig større end man forestillede sig. Kina klubben har formentlig betalt et ret stort beløb men vi har sendt størstedelen videre til agenter i handlen. Sådan er det ofte med handler til den del af verden. Derfor ser vores agentomkostning meget voldsom ud.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7823
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 8. apr 2022, 20:27

Hanga skrev:
8. apr 2022, 19:33
Jeg er stadig ret overbevist om at summerne i Okore handlen er væsentlig større end man forestillede sig. Kina klubben har formentlig betalt et ret stort beløb men vi har sendt størstedelen videre til agenter i handlen. Sådan er det ofte med handler til den del af verden. Derfor ser vores agentomkostning meget voldsom ud.
Præcis. Den handel har været ekstraordinær. Og der var det i øvrigt Inges fortjeneste at det lykkedes at forlænge med Okore kortvarigt og score en transfersum.

Desuden har AaB gjort meget i transferfrie spillere. I den slags handler er agenthonorar oftest højere.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 622
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af 9000AaB » 10. apr 2022, 07:22

Hva gør AaB med Kusk? Tror i der er chance for vi forlænger?

Kusk-Prip-Makeric sammen er virkelig skarpe.
Ved godt Kusk er meget udskældt, men i denne sæson i Superligaen er han lavet 4 mål og 6 assist plus 4 mål og 2 assist i pokalen = 8 mål og 8 assist med begrænset spilletid.

Jeg har altid været kæmpe fan af Kusk så jeg håber de giver ham en sidste kontrakt i karrieren.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Pastorius » 10. apr 2022, 07:47

9000AaB skrev:
10. apr 2022, 07:22
Hva gør AaB med Kusk? Tror i der er chance for vi forlænger?

Kusk-Prip-Makeric sammen er virkelig skarpe.
Ved godt Kusk er meget udskældt, men i denne sæson i Superligaen er han lavet 4 mål og 6 assist plus 4 mål og 2 assist i pokalen = 8 mål og 8 assist med begrænset spilletid.

Jeg har altid været kæmpe fan af Kusk så jeg håber de giver ham en sidste kontrakt i karrieren.
Jeg tror at Prip bliver solgt, og så må der efterhånden være en god chance for at vi forlænger Kusk, selvom den egentlig har været død og begravet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1638
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Patmand » 10. apr 2022, 11:30

9000AaB skrev:
10. apr 2022, 07:22
Hva gør AaB med Kusk? Tror i der er chance for vi forlænger?

Kusk-Prip-Makeric sammen er virkelig skarpe.
Ved godt Kusk er meget udskældt, men i denne sæson i Superligaen er han lavet 4 mål og 6 assist plus 4 mål og 2 assist i pokalen = 8 mål og 8 assist med begrænset spilletid.

Jeg har altid været kæmpe fan af Kusk så jeg håber de giver ham en sidste kontrakt i karrieren.
AaB skal passe på ikke at kaste gode penge efter dårlige, derfor tror jeg ikke der forlænges med en 31-årig Kasper Kusk.
Hans niveau har været dalende siden efteråret 2013, der er derfor ikke noget perspektiv i en forlængelse. Endnu værre er naturligvis den dårlige indflydelse han har på træningskulturen.

Den 5-årige kontrakt med Kasper Kusk koster AaB 15 mio. kr.
Det var meningen han skulle have været solgt for flere år siden, men det har aldrig været relevant. Det er en 5-årig lidelseshistorie der er ved at nå sin ende.
Jeg ønsker ham kæmpe succes i sin nye klub, det vil i øvrigt være første gang han i så fald får succes uden for AaB.

Prip er en helt anderledes giftig spiller, der modsat Kusk kan sparke hårdt og præcist til en bold. Det ville være det mest forfærdelige scenarie hvis AaB skiller sig af med Prip og beholder Kusk.

Nu kommer Allan Sousa ind på en lang kontrakt og skal integreres på holdet. Af alle de førnævnte grunde tager AaB snart afsked med Kasper Kusk, der ønskes alt det bedste i hans videre karriere.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jonas386 » 10. apr 2022, 11:45

Hvis AaB kan overbevise Kusk om, at han som udgangspunkt vil være førstereserve til Sousa, Lucas og Prip så vil jeg meget gerne se en 2-3 årig forlængelse. Selvfølgelig til en løn der afspejler rollen.

Hans afslutninger er ikke verdensklasse, men han bidrager med så meget andet på den næstsidste og tredjesidste aktion. Som oplægger og chanceskaber er Kusk stadigvæk blandt ligaens allerbedste. Han er dertil sjældent skadet, står ikke og venter på at skulle videre og kan sagtens være et vigtigt aktiv i vores ambitioner om at være et top-4 hold der også kan spille europæisk med jævne mellemrum. Dertil er det jo slet ikke givet at Lucas bare går ind og spiller +30 kampe eller at Sousa bare falder ind fra dag et.

Send Kusk til SIF, Randers eller Viborg og han bliver en af ligaens allerbedste spillere i næste sæson.

Modsat Børsting og MC så har Kusk bare nogle helt klare spidskompetencer som vi sagtens kan bruge i truppen og ikke bare kan finde et andet sted. Mon ikke også Lars Friis' fodboldfilosofi passer en type som Kasper Kusk bedre end røvsyge Wieghorst eller Cifuentes' betonfodbold?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FlæskeFrank » 10. apr 2022, 12:11

9000AaB skrev:
10. apr 2022, 07:22
Hva gør AaB med Kusk? Tror i der er chance for vi forlænger?

Kusk-Prip-Makeric sammen er virkelig skarpe.
Ved godt Kusk er meget udskældt, men i denne sæson i Superligaen er han lavet 4 mål og 6 assist plus 4 mål og 2 assist i pokalen = 8 mål og 8 assist med begrænset spilletid.

Jeg har altid været kæmpe fan af Kusk så jeg håber de giver ham en sidste kontrakt i karrieren.
Reelt startede Kusks (gode) sæson vel først efter, at Hiljemark gav ham indskiftning i 90. min. Det har måske været den øjenåbner, som Kusk havde brug for - vil du slutte karrieren med at blive skift ind i 90. min?"! Derefter har han i de efterfølgende fire kampe leveret 1 mål og fire assist.

Vi skal lige huske, at i de statistiktal, som du hiver frem er 4 mål og 1 assist mod et serie 1 hold... Men fire mål og fem assist i 18 SL-kampe ser fornemt ud, jeg tror dog ikke, at vi får speciel kamp med andre klubber om hans underskrift. Dertil har udfaldende været for store.

Men herligt, at han har fået det nødvendige wakeupcall og finder det naturligt, at AaB og han finder sammen om en ny kontrakt, hvis Prip bliver solgt.
- FlæskeFrank

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7823
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 10. apr 2022, 12:34

Jeg håber virkelig man forlænger med Kusk. Vores nuværende trio oppe foran er skarpe. Vi har dog også Sousa og Lucas på vej. Jeg kunne frygte man ikke ville binde så mange penge op på de to kantpladser.

Hidtil har det hældt til at han skulle videre, men Friis tilgang har ændret på det i mine øjne. Kusk skal æde en lønnedgang og ønske at blive, og Inge skal ligeledes ønske at beholde ham. Jeg tvivler men håber.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1478
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Stegosaurus » 10. apr 2022, 12:36

Forza skrev:
10. apr 2022, 12:34
Jeg håber virkelig man forlænger med Kusk. Vores nuværende trio oppe foran er skarpe. Vi har dog også Sousa og Lucas på vej. Jeg kunne frygte man ikke ville binde så mange penge op på de to kantpladser.

Hidtil har det hældt til at han skulle videre, men Friis tilgang har ændret på det i mine øjne. Kusk skal æde en lønnedgang og ønske at blive, og Inge skal ligeledes ønske at beholde ham. Jeg tvivler men håber.
Kusk forlænger - det er jeg 100% sikker på. Kusk er AaB og Aalborg og vil ikke til en anden klub. IAO underskriver også sin egen dødsdom hvis Kuks desuagtet ender i Randers, Silkeborg eller Viborg.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 10. apr 2022, 13:11

jonas386 skrev:
10. apr 2022, 11:45
Hvis AaB kan overbevise Kusk om, at han som udgangspunkt vil være førstereserve til Sousa, Lucas og Prip så vil jeg meget gerne se en 2-3 årig forlængelse. Selvfølgelig til en løn der afspejler rollen.

Hans afslutninger er ikke verdensklasse, men han bidrager med så meget andet på den næstsidste og tredjesidste aktion. Som oplægger og chanceskaber er Kusk stadigvæk blandt ligaens allerbedste. Han er dertil sjældent skadet, står ikke og venter på at skulle videre og kan sagtens være et vigtigt aktiv i vores ambitioner om at være et top-4 hold der også kan spille europæisk med jævne mellemrum. Dertil er det jo slet ikke givet at Lucas bare går ind og spiller +30 kampe eller at Sousa bare falder ind fra dag et.

Send Kusk til SIF, Randers eller Viborg og han bliver en af ligaens allerbedste spillere i næste sæson.

Modsat Børsting og MC så har Kusk bare nogle helt klare spidskompetencer som vi sagtens kan bruge i truppen og ikke bare kan finde et andet sted. Mon ikke også Lars Friis' fodboldfilosofi passer en type som Kasper Kusk bedre end røvsyge Wieghorst eller Cifuentes' betonfodbold?
Hel enig. Og vil vi reelt gerne manifestere os som top 4-hold, så bliver vi også nødt til at have en bænk, der afspejler det.
Men Kusk skal jo være villig til at gå ned i løn, men på den anden side skal man jo heller ikke tage pis på ham - for han er jo en klassespiller.
Ædruelighedens stemme

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Maglau » 10. apr 2022, 14:11

R Rosenberg skrev:
10. apr 2022, 13:11
jonas386 skrev:
10. apr 2022, 11:45
Hvis AaB kan overbevise Kusk om, at han som udgangspunkt vil være førstereserve til Sousa, Lucas og Prip så vil jeg meget gerne se en 2-3 årig forlængelse. Selvfølgelig til en løn der afspejler rollen.

Hans afslutninger er ikke verdensklasse, men han bidrager med så meget andet på den næstsidste og tredjesidste aktion. Som oplægger og chanceskaber er Kusk stadigvæk blandt ligaens allerbedste. Han er dertil sjældent skadet, står ikke og venter på at skulle videre og kan sagtens være et vigtigt aktiv i vores ambitioner om at være et top-4 hold der også kan spille europæisk med jævne mellemrum. Dertil er det jo slet ikke givet at Lucas bare går ind og spiller +30 kampe eller at Sousa bare falder ind fra dag et.

Send Kusk til SIF, Randers eller Viborg og han bliver en af ligaens allerbedste spillere i næste sæson.

Modsat Børsting og MC så har Kusk bare nogle helt klare spidskompetencer som vi sagtens kan bruge i truppen og ikke bare kan finde et andet sted. Mon ikke også Lars Friis' fodboldfilosofi passer en type som Kasper Kusk bedre end røvsyge Wieghorst eller Cifuentes' betonfodbold?
Hel enig. Og vil vi reelt gerne manifestere os som top 4-hold, så bliver vi også nødt til at have en bænk, der afspejler det.
Men Kusk skal jo være villig til at gå ned i løn, men på den anden side skal man jo heller ikke tage pis på ham - for han er jo en klassespiller.
Det hele drejer sig vel om markedspris - kusk går næppe markant ned i for en kontrakt i AaB hvis Randers, Silkeborg, agf eller svensk/norsk klub står med den rigtigt lønpakke til kusk sidste kontrakt.
Det er muligt at hans næste kontrakt ikke er af samme kaliber som den nuværende men tvivler på den bliver decideret billig - dertil er kusk for attraktiv for andre klubber
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2539
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af troelsh » 10. apr 2022, 14:41

Maglau skrev:
10. apr 2022, 14:11
R Rosenberg skrev:
10. apr 2022, 13:11
jonas386 skrev:
10. apr 2022, 11:45
Hvis AaB kan overbevise Kusk om, at han som udgangspunkt vil være førstereserve til Sousa, Lucas og Prip så vil jeg meget gerne se en 2-3 årig forlængelse. Selvfølgelig til en løn der afspejler rollen.

Hans afslutninger er ikke verdensklasse, men han bidrager med så meget andet på den næstsidste og tredjesidste aktion. Som oplægger og chanceskaber er Kusk stadigvæk blandt ligaens allerbedste. Han er dertil sjældent skadet, står ikke og venter på at skulle videre og kan sagtens være et vigtigt aktiv i vores ambitioner om at være et top-4 hold der også kan spille europæisk med jævne mellemrum. Dertil er det jo slet ikke givet at Lucas bare går ind og spiller +30 kampe eller at Sousa bare falder ind fra dag et.

Send Kusk til SIF, Randers eller Viborg og han bliver en af ligaens allerbedste spillere i næste sæson.

Modsat Børsting og MC så har Kusk bare nogle helt klare spidskompetencer som vi sagtens kan bruge i truppen og ikke bare kan finde et andet sted. Mon ikke også Lars Friis' fodboldfilosofi passer en type som Kasper Kusk bedre end røvsyge Wieghorst eller Cifuentes' betonfodbold?
Hel enig. Og vil vi reelt gerne manifestere os som top 4-hold, så bliver vi også nødt til at have en bænk, der afspejler det.
Men Kusk skal jo være villig til at gå ned i løn, men på den anden side skal man jo heller ikke tage pis på ham - for han er jo en klassespiller.
Det hele drejer sig vel om markedspris - kusk går næppe markant ned i for en kontrakt i AaB hvis Randers, Silkeborg, agf eller svensk/norsk klub står med den rigtigt lønpakke til kusk sidste kontrakt.
Det er muligt at hans næste kontrakt ikke er af samme kaliber som den nuværende men tvivler på den bliver decideret billig - dertil er kusk for attraktiv for andre klubber
Spørgsmålet er om man kan få enderne til at mødes, jeg tror det bliver svært, når Sousa angiveligt kommer til at tjene på den gode side af 200.000 i måneden.

Generelt står Inge over for en stor udfordring i det kommende transfervindue, udover Kusk er Rinne, Thelander og Fossum også på vej videre.
Forhåbentlig skal vi ud og spille europæisk, hvilket gør os væsentlig mere attraktive

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1748
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af RicoBR02 » 10. apr 2022, 16:17

jonas386 skrev:
10. apr 2022, 11:45
Hvis AaB kan overbevise Kusk om, at han som udgangspunkt vil være førstereserve til Sousa, Lucas og Prip så vil jeg meget gerne se en 2-3 årig forlængelse. Selvfølgelig til en løn der afspejler rollen.

Hans afslutninger er ikke verdensklasse, men han bidrager med så meget andet på den næstsidste og tredjesidste aktion. Som oplægger og chanceskaber er Kusk stadigvæk blandt ligaens allerbedste. Han er dertil sjældent skadet, står ikke og venter på at skulle videre og kan sagtens være et vigtigt aktiv i vores ambitioner om at være et top-4 hold der også kan spille europæisk med jævne mellemrum. Dertil er det jo slet ikke givet at Lucas bare går ind og spiller +30 kampe eller at Sousa bare falder ind fra dag et.

Send Kusk til SIF, Randers eller Viborg og han bliver en af ligaens allerbedste spillere i næste sæson.

Modsat Børsting og MC så har Kusk bare nogle helt klare spidskompetencer som vi sagtens kan bruge i truppen og ikke bare kan finde et andet sted. Mon ikke også Lars Friis' fodboldfilosofi passer en type som Kasper Kusk bedre end røvsyge Wieghorst eller Cifuentes' betonfodbold?
Prip har bevist sig selv på det her hold. Men kusk skal vel ikke stille sig tilfreds med at være reserve for 2 spillere der ikke spiller endnu? Vil endda gå så langt som at sige at hvis vi forlænger med kusk hvilket jeg håber, så er det vel op til især sousa at slå ham af.
Forstår ikke at folk ikke kan se hvor vigtig kusk er for det her hold. Målt på antal point og spilletid i den her sæson har kusk endda gang i en af de bedste sæsoner for os.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jonas386 » 10. apr 2022, 16:28

Det handler om forventningsafstemning. Sousa er ikke hentet til bænken. Men er da enig i, at sousa skal vise sig bedre end Kusk i kampene før han bare vader ind.

Jeg synes dog fint der er plads til alle fire. Og håber det er sådan næste sæson ser ud.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 674
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FlemmingG » 10. apr 2022, 16:35

jonas386 skrev:
10. apr 2022, 16:28
Det handler om forventningsafstemning. Sousa er ikke hentet til bænken. Men er da enig i, at sousa skal vise sig bedre end Kusk i kampene før han bare vader ind.

Jeg synes dog fint der er plads til alle fire. Og håber det er sådan næste sæson ser ud.
Kan Prip holde formen resten af sæsonen, så ender han som superliga topscorer. Den titel påkalder sig altid interesse. Tvivler på at AaB siger nej til 25 mio, som han som minimum skal koste. Bliver han skudt afsted, så er der fint plads til både Sousa og Kusk

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1748
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af RicoBR02 » 10. apr 2022, 16:49

jonas386 skrev:
10. apr 2022, 16:28
Det handler om forventningsafstemning. Sousa er ikke hentet til bænken. Men er da enig i, at sousa skal vise sig bedre end Kusk i kampene før han bare vader ind.

Jeg synes dog fint der er plads til alle fire. Og håber det er sådan næste sæson ser ud.
Enig i at sousa ikke er hentet til bænken, men verden ser jo også anderledes ud nu end da vi skrev med ham. Kusk er blomstret op og Lukas på vej tilbage. Men er enig med dig, der skal være plads til alle 4..
FlemmingG skrev:
10. apr 2022, 16:35
jonas386 skrev:
10. apr 2022, 16:28
Det handler om forventningsafstemning. Sousa er ikke hentet til bænken. Men er da enig i, at sousa skal vise sig bedre end Kusk i kampene før han bare vader ind.

Jeg synes dog fint der er plads til alle fire. Og håber det er sådan næste sæson ser ud.
Kan Prip holde formen resten af sæsonen, så ender han som superliga topscorer. Den titel påkalder sig altid interesse. Tvivler på at AaB siger nej til 25 mio, som han som minimum skal koste. Bliver han skudt afsted, så er der fint plads til både Sousa og Kusk
Jeg håber man har is i maven og lader prip brænde ligaen af i 2 sæsoner (forhåbentlig) og derefter fordobler prisen. Jeg tror vi har en fremtidig landsholds spiller og han skal ikke ryge for 25 mil, det er det danske landshold for attraktivt til lige nu..

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FlæskeFrank » 10. apr 2022, 19:41

Nu tabte Esbjerg igen i dag. Gad vide om ikke Mads Larsen hos Esbjerg spiller superliga næste sæson. Om han bliver en Patrick Olsen case ved jeg ikke, men han bør ikke spille i bunden af 1.division og lege med nedrykning.
- 20 år og superligaerfaring.
- FlæskeFrank

Besvar