Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2998
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af raekkeettre » 22. maj 2022, 14:37

jayC skrev:
21. maj 2022, 20:17
Sæt igang Inge

https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... edrykning/
Der er jeg enig. Glemmer aldrig da han i en kamp mod AaB på Aalborg stadion startede ude, og så var der en eller anden skade, hvor han blev skiftet ind og var nærmest MOM derefter...shit han var god. Ved ikke om han har holdt niveau, men lige nu er alt en opgradering.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7828
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 22. maj 2022, 17:56

Annoncer så Kramer og giv os lidt at glæde os over i denne forfærdelige fodbold tid.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 669
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jayC » 22. maj 2022, 18:26

Forza skrev:
22. maj 2022, 17:56
Annoncer så Kramer og giv os lidt at glæde os over i denne forfærdelige fodbold tid.

Men gider Kramer til AaB når han ser hvor elendigt der bliver spillet?

Tror det næppe 🤯

Og da slet ikke hvis vi taber til Viborg, såfremt vi får den kamp og FCM vinder pokalfinalen 😵
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7828
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 22. maj 2022, 18:33

jayC skrev:
22. maj 2022, 18:26
Forza skrev:
22. maj 2022, 17:56
Annoncer så Kramer og giv os lidt at glæde os over i denne forfærdelige fodbold tid.

Men gider Kramer til AaB når han ser hvor elendigt der bliver spillet?

Tror det næppe 🤯

Og da slet ikke hvis vi taber til Viborg, såfremt vi får den kamp og FCM vinder pokalfinalen 😵
Mon ikke Randers også vinder for at gøre dagen helt perfekt. Sjettepladsen ville være prikken over i’et.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 669
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jayC » 22. maj 2022, 20:30

Kigger lige på FCMs overskudslager - en spiller som Awer Mabil, kunne jeg godt se i AaB.. Da han var fast mand hos FCm var han jo genial, men blev overhalet af bedre spillere som de købte..

Derudover kunne det være frækt at gå efter Max Meyer, som er for dårlig til FCM, men ville pynte gevaldigt på vores midtbane ..

Hvad tænker i andre?
AaB - nu, i morgen & altid! :)

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af martinaalborg » 22. maj 2022, 21:39

jayC skrev:
22. maj 2022, 20:30
Kigger lige på FCMs overskudslager - en spiller som Awer Mabil, kunne jeg godt se i AaB.. Da han var fast mand hos FCm var han jo genial, men blev overhalet af bedre spillere som de købte..

Derudover kunne det være frækt at gå efter Max Meyer, som er for dårlig til FCM, men ville pynte gevaldigt på vores midtbane ..

Hvad tænker i andre?
Jeg tænker:
Jeg går op og ligger mig og så må vi se hvad dag 1 genopbygningen bringer...

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FlæskeFrank » 22. maj 2022, 22:10

jayC skrev:
22. maj 2022, 20:30
Kigger lige på FCMs overskudslager - en spiller som Awer Mabil, kunne jeg godt se i AaB.. Da han var fast mand hos FCm var han jo genial, men blev overhalet af bedre spillere som de købte..

Derudover kunne det være frækt at gå efter Max Meyer, som er for dårlig til FCM, men ville pynte gevaldigt på vores midtbane ..

Hvad tænker i andre?
Er det ikke et stykke tid siden, at han var en interessant spiller ? Dernæst kan jeg ikke se, hvor han skal spille medmindre du vil sælge et par spillere.
- FlæskeFrank

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 669
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jayC » 22. maj 2022, 22:20

FlæskeFrank skrev:
22. maj 2022, 22:10
jayC skrev:
22. maj 2022, 20:30
Kigger lige på FCMs overskudslager - en spiller som Awer Mabil, kunne jeg godt se i AaB.. Da han var fast mand hos FCm var han jo genial, men blev overhalet af bedre spillere som de købte..

Derudover kunne det være frækt at gå efter Max Meyer, som er for dårlig til FCM, men ville pynte gevaldigt på vores midtbane ..

Hvad tænker i andre?
Er det ikke et stykke tid siden, at han var en interessant spiller ? Dernæst kan jeg ikke se, hvor han skal spille medmindre du vil sælge et par spillere.
Vi kunne starte med at bytte ham ud med Kasper Høgh som ikke er en god nok fodboldspiller til AaB .. Hvis vi tænker mabil..

Hvis jeg kigger på Max Meyer kunne han være en ganske fin arvtager for Fossum, som jeg forstår skal sælges ..
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Ham der Emil » 22. maj 2022, 23:52

jayC skrev:
22. maj 2022, 22:20
FlæskeFrank skrev:
22. maj 2022, 22:10
jayC skrev:
22. maj 2022, 20:30
Kigger lige på FCMs overskudslager - en spiller som Awer Mabil, kunne jeg godt se i AaB.. Da han var fast mand hos FCm var han jo genial, men blev overhalet af bedre spillere som de købte..

Derudover kunne det være frækt at gå efter Max Meyer, som er for dårlig til FCM, men ville pynte gevaldigt på vores midtbane ..

Hvad tænker i andre?
Er det ikke et stykke tid siden, at han var en interessant spiller ? Dernæst kan jeg ikke se, hvor han skal spille medmindre du vil sælge et par spillere.
Vi kunne starte med at bytte ham ud med Kasper Høgh som ikke er en god nok fodboldspiller til AaB .. Hvis vi tænker mabil..

Hvis jeg kigger på Max Meyer kunne han være en ganske fin arvtager for Fossum, som jeg forstår skal sælges ..
Max Meyer idéen er jeg selv ret lun efter. Manden er også alt for teknisk til Bos mandskab.
Mabil er vist blevet rygtet til større adresser.

Høgh kunne vi passende leje ud.
Et Hjerte - En Klub

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FlæskeFrank » 23. maj 2022, 01:37

jayC skrev:
22. maj 2022, 22:20
FlæskeFrank skrev:
22. maj 2022, 22:10
jayC skrev:
22. maj 2022, 20:30
Kigger lige på FCMs overskudslager - en spiller som Awer Mabil, kunne jeg godt se i AaB.. Da han var fast mand hos FCm var han jo genial, men blev overhalet af bedre spillere som de købte..

Derudover kunne det være frækt at gå efter Max Meyer, som er for dårlig til FCM, men ville pynte gevaldigt på vores midtbane ..

Hvad tænker i andre?
Er det ikke et stykke tid siden, at han var en interessant spiller ? Dernæst kan jeg ikke se, hvor han skal spille medmindre du vil sælge et par spillere.
Vi kunne starte med at bytte ham ud med Kasper Høgh som ikke er en god nok fodboldspiller til AaB .. Hvis vi tænker mabil..
Men de spiller jo ikke samme plads og Høgh er en helt anden lønklasse og du vil skifte ham ud med en spiller, som ikke er i ideal11 - det er jo ikke et fravalg. Det er jo næsten mere relevant at erstatte Ahlmann med Mabil end Høgh ift. deres position på banen.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Gaarde6 » 23. maj 2022, 09:04

Hvis det passer at Emil Berggren har en klausul på 1 mill. Så er det da med at få lagt billet ind!!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5201
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Jakobsen » 23. maj 2022, 09:25

Gaarde6 skrev:Hvis det passer at Emil Berggren har en klausul på 1 mill. Så er det da med at få lagt billet ind!!
Nej - manden er kronisk skadet. Det har vi allerede så rigeligt i Lucas.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1750
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af RicoBR02 » 23. maj 2022, 11:36

Jeg kunne godt tænke mig at Inge så noget værdi i at finde en forstærkning til holdet hurtigst muligt for på den måde at vise fans og resten af fodbold Danmark at der skal ske noget i klubben nu. Lige nu lever fan scenen højt på præstationerne på Tribunen, men der skal altså meget snart skabes noget hype omkring den nye sæson for at vi ikke ender med tomme langsider. Mit største ønske vil være at vi offentliggøre en tilgang af Kramer og dernæst at vi henter en stærk højre back til at gå direkte ind i startopstillingen, eller i det mindste til at forsøge at presse Pallesen ud. Hvad tænker folk om Alexander munksgaard fra gf?

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af hje1980 » 23. maj 2022, 11:41

RicoBR02 skrev:
23. maj 2022, 11:36
Jeg kunne godt tænke mig at Inge så noget værdi i at finde en forstærkning til holdet hurtigst muligt for på den måde at vise fans og resten af fodbold Danmark at der skal ske noget i klubben nu. Lige nu lever fan scenen højt på præstationerne på Tribunen, men der skal altså meget snart skabes noget hype omkring den nye sæson for at vi ikke ender med tomme langsider. Mit største ønske vil være at vi offentliggøre en tilgang af Kramer og dernæst at vi henter en stærk højre back til at gå direkte ind i startopstillingen, eller i det mindste til at forsøge at presse Pallesen ud. Hvad tænker folk om Alexander munksgaard fra gf?
Har han da allerede.... Sousa kommer jo.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1750
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af RicoBR02 » 23. maj 2022, 11:44

hje1980 skrev:
23. maj 2022, 11:41
RicoBR02 skrev:
23. maj 2022, 11:36
Jeg kunne godt tænke mig at Inge så noget værdi i at finde en forstærkning til holdet hurtigst muligt for på den måde at vise fans og resten af fodbold Danmark at der skal ske noget i klubben nu. Lige nu lever fan scenen højt på præstationerne på Tribunen, men der skal altså meget snart skabes noget hype omkring den nye sæson for at vi ikke ender med tomme langsider. Mit største ønske vil være at vi offentliggøre en tilgang af Kramer og dernæst at vi henter en stærk højre back til at gå direkte ind i startopstillingen, eller i det mindste til at forsøge at presse Pallesen ud. Hvad tænker folk om Alexander munksgaard fra gf?
Har han da allerede.... Sousa kommer jo.
Bevares det er da også en fin signing, men jeg ved ikke med dig, men det er ikke en der har overbevist mig i de kampe jeg har set med Vejle i sæsonen. Han bliver selvfølgelig budt velkommen med åbne arme og får lov til at bevise at han hører til, men jeg mangler en transfer der får folk til at tænke at vi mener det seriøst (og nej ikke nødvendigvis det jeg tænker med munksgaard)

Bugatti1
2. div
2. div
Indlæg: 131
Tilmeldt: 7. aug 2019, 12:19
Favoritspiller: Siyabonga Nomvete

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Bugatti1 » 23. maj 2022, 12:03

Er der ingen med lidt finger på pulsen omkring AaB, der har nogle lidt seriøse rygter?
Vi mangler en målmand, et HELT forsvar /VB to CF, Hb, samt en midtbane (Fossum, Kusk og Magnus C)

Trænger virkelig til noget positivt efter endnu en mager sæson og endnu en 5. plads!!!

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2013
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af 9520AaB » 23. maj 2022, 12:06

RicoBR02 skrev:
hje1980 skrev:
23. maj 2022, 11:41
RicoBR02 skrev:
23. maj 2022, 11:36
Jeg kunne godt tænke mig at Inge så noget værdi i at finde en forstærkning til holdet hurtigst muligt for på den måde at vise fans og resten af fodbold Danmark at der skal ske noget i klubben nu. Lige nu lever fan scenen højt på præstationerne på Tribunen, men der skal altså meget snart skabes noget hype omkring den nye sæson for at vi ikke ender med tomme langsider. Mit største ønske vil være at vi offentliggøre en tilgang af Kramer og dernæst at vi henter en stærk højre back til at gå direkte ind i startopstillingen, eller i det mindste til at forsøge at presse Pallesen ud. Hvad tænker folk om Alexander munksgaard fra gf?
Har han da allerede.... Sousa kommer jo.
Bevares det er da også en fin signing, men jeg ved ikke med dig, men det er ikke en der har overbevist mig i de kampe jeg har set med Vejle i sæsonen. Han bliver selvfølgelig budt velkommen med åbne arme og får lov til at bevise at han hører til, men jeg mangler en transfer der får folk til at tænke at vi mener det seriøst (og nej ikke nødvendigvis det jeg tænker med munksgaard)
Jeg håber at Sousa tager et step up, ellers ligner han ikke en forstærkning, i forhold til de kampe jeg har set i år.
Vi bør og skal have ny HB ind, ligegyldigt om vi spiller med 3 eller 2 stoppere, så er Pallesen et problem.
Jeg tror bare at virkeligheden siger at vi kun kigger på erstatning for Rinne og Thelander.

Enig i at dette kommer til at koste tilskuere, man trænger til at forkæle dem.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Maglau » 23. maj 2022, 14:15

Bugatti1 skrev:
23. maj 2022, 12:03
Er der ingen med lidt finger på pulsen omkring AaB, der har nogle lidt seriøse rygter?
Vi mangler en målmand, et HELT forsvar /VB to CF, Hb, samt en midtbane (Fossum, Kusk og Magnus C)

Trænger virkelig til noget positivt efter endnu en mager sæson og endnu en 5. plads!!!
Tror ikke jeg forstår den utilfredshed med en 5. Plads - ja vi var elendige i nogle kampe i slutspillet, nok mest sidste hjemmekamp mod BIF. Alti alt er en 5 plads vel en godkendt præstation for AaB - det betyder at der har både været nogle fede sejre men også frusterende nederlag, men så er vi jo vant til det.
Havde det været fra 10-15 år siden ville en 5 plads være en skuffelse - det synes jeg faktisk ikke det er mere med de konkurrenter vi er op imod.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1750
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af RicoBR02 » 23. maj 2022, 14:20

Maglau skrev:
23. maj 2022, 14:15
Bugatti1 skrev:
23. maj 2022, 12:03
Er der ingen med lidt finger på pulsen omkring AaB, der har nogle lidt seriøse rygter?
Vi mangler en målmand, et HELT forsvar /VB to CF, Hb, samt en midtbane (Fossum, Kusk og Magnus C)

Trænger virkelig til noget positivt efter endnu en mager sæson og endnu en 5. plads!!!
Tror ikke jeg forstår den utilfredshed med en 5. Plads - ja vi var elendige i nogle kampe i slutspillet, nok mest sidste hjemmekamp mod BIF. Alti alt er en 5 plads vel en godkendt præstation for AaB - det betyder at der har både været nogle fede sejre men også frusterende nederlag, men så er vi jo vant til det.
Havde det været fra 10-15 år siden ville en 5 plads være en skuffelse - det synes jeg faktisk ikke det er mere med de konkurrenter vi er op imod.
Enig, vi skal selvfølgelig altid sigte mod stjernerne, men jeg er ikke så skide skuffet over placeringen. Måden vi smider det væk på er da pisse irriterende, men alt i alt er det hvad holdet var til.

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af bonanza » 23. maj 2022, 14:24

5. pladsen reflekterer meget pænt truppens niveau og er præcis så langt præstationerne rækker. Det er hverken for meget eller for lidt.

Hvis vi skal konkurrere om mere spændende pladser, skal vi først have lukket de huller der opstår hvis det ikke lykkedes at forlænge med Thelander og Rinne. Vi kan ikke udelukke at det sker, og før det giver det ikke mening at hente forstærkninger. Jeg tvivler på vi kan få bedre end de to.

For mig er begge backs et sted hvor vi godt kan øge kvaliteten. Det bør man se på, hvis man ikke skal ud og lappe fordi man mister nøglespillere på free transfer.

Besvar