Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2895
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Eksil » 8. jun 2022, 15:00

10 point til Prica22 for solid info.

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 865
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af hit666 » 8. jun 2022, 15:05

raekkeettre skrev:
8. jun 2022, 14:43
Fedt! Vi har brug for en meget større trup og det må bestemt gerne være talenter der fylder en del af pladserne. Selvom jeg ikke kender til hans niveau lyder det lovende.
ja 25 kampe 7 mål for en CM på et godt FCK u19 hold
AaB AaB AaB AaB

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Patmand » 8. jun 2022, 15:23

Yankee skrev:
8. jun 2022, 13:42
Gnu skrev:
8. jun 2022, 12:39
Det er jo ikke alle spillere, som skal være salgsobjekter, der er også værdi i at have spillere, som er en del af holdet år efter år. Og hvis han kan være med i 19 mål på en sæson, hvor han kun er brugt sporadisk, er det jo tindrende ligegyldigt om han er langsom, ringe til at forsvare og doven til træning.
Jeg er helt enig i pointen, men lad os lige huske på at 5 af de 19 mål faldt mod et Albaniserie-hold - heraf halvdelen af hans 8 sæsonscoringer.

Lad bare hans Superliga-tal tale for sig selv. 13 mål+assists på 1362 minutter. Det er kun Anders Dreyer og Mikael Uhre, der kan være med på det niveau i hele Superligaen.
Tak, jeg skulle lige til at specificere at han altså "kun" har scoret 4 mål (og 7 assist) i Superligaen med en blød inderside - og nul mål i mesterskabspillet. Og så 4 mål i 13-0 sejren over FIUK.

Jeg er ikke så imponeret og jeg syntes overhovedet ikke han tåler sammenligning med Anders Dreyer og adskillige andre profiler i ligaen. De og vores egen Louka Prip er langt foran Kusk i niveau.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Yankee » 8. jun 2022, 15:31

hit666 skrev:
8. jun 2022, 15:05
raekkeettre skrev:
8. jun 2022, 14:43
Fedt! Vi har brug for en meget større trup og det må bestemt gerne være talenter der fylder en del af pladserne. Selvom jeg ikke kender til hans niveau lyder det lovende.
ja 25 kampe 7 mål for en CM på et godt FCK u19 hold
De gange jeg har set ham, har det nu primært været som kant - og tidligere var han 9'er. Isaki har et virkelig godt spark og et lavt tyngdepunkt, der gør ham farlig i driblinger på små områder. Han har dog stået noget i skyggen af yngre profiler som Oskarsson og Roony på FCK's U17/19 og jeg troede egentlig han skulle ned og ramme en 1.-2. divisionsklub. Han er jo 03'er og dermed færdig som U19-spiller, men det kan være AaB vil lade ham spille nedad ligesom man har gjort med Ementa, for eksempel. Jeg ser ham absolut ikke som værende i spil til Superliga-holdet, i hvert fald.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Patmand » 8. jun 2022, 15:58

hje1980 skrev:
8. jun 2022, 13:07
Brodernumsi skrev:
8. jun 2022, 13:00
Jeg har også svært ved at forstå, hvordan det hænger sammen med Kusk.
Tallene lyver ikke, men siden 2014, har et hav af trænere, i 3 forskellige klubber endt med, at sende ham på bænken/tribunen.
Jeg tror ikke, at så mange fodboldhjerner, har misforstået Kusk. Problemet er ofte, at han har alt for mange dårlige minutter i forhold til gode, det tænker jeg, pisser en del trænere af, når de ved hvad han kan.
På nær i guldsæsonen har Kusk ALDRIG vidst et stabilt niveau. Det er oftest enten helt genialt eller direkte jammerligt. Udfordring ligger så I at han bliver betalt som en helt genial spiller og det kan AaB selvfølgelig ikke blive ved med...

Men håber Kusk og AaB finder en fælles aftale... for han kan stadig bidrage. Det er bare ikke som fast starter... der er der for langt mellem de geniale kampe.
For I modsætning til andre spillere som heller ikke lige rammer de geniale kampe - så kan der bliver kæmpet for holdet. Det får man ikke fra Kusk. Når det ikke kører, så er der kun 10 mand på banen. Det holder selvfølgelig ikke
Jeg syntes det er en meget præcis beskrivelse af Kasper Kusk og hans situation i AaB.

AaB betaler 20 mio., inkl. 4,5 mio. i transfer, for den nuværende femårige aftale med Kasper Kusk. Det svarer jo slet ikke til det niveau han er på.
Der er vel ingen tvivl om at planen var han skulle skydes afsted til udlandet igen, det har desværre aldrig været på tale.

Det er tid til at Kusk skal videre. Jeg forventer hans niveau vil falde ydeligere i de kommende år og derfor bliver han aldrig aktuel som starter på et top-4 hold, så slip ham fri. Giv ham en chance for at bevise sit værd andetsteds.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af BoT » 8. jun 2022, 16:03

Patmand skrev:
8. jun 2022, 15:58
hje1980 skrev:
8. jun 2022, 13:07
Brodernumsi skrev:
8. jun 2022, 13:00
Jeg har også svært ved at forstå, hvordan det hænger sammen med Kusk.
Tallene lyver ikke, men siden 2014, har et hav af trænere, i 3 forskellige klubber endt med, at sende ham på bænken/tribunen.
Jeg tror ikke, at så mange fodboldhjerner, har misforstået Kusk. Problemet er ofte, at han har alt for mange dårlige minutter i forhold til gode, det tænker jeg, pisser en del trænere af, når de ved hvad han kan.
På nær i guldsæsonen har Kusk ALDRIG vidst et stabilt niveau. Det er oftest enten helt genialt eller direkte jammerligt. Udfordring ligger så I at han bliver betalt som en helt genial spiller og det kan AaB selvfølgelig ikke blive ved med...

Men håber Kusk og AaB finder en fælles aftale... for han kan stadig bidrage. Det er bare ikke som fast starter... der er der for langt mellem de geniale kampe.
For I modsætning til andre spillere som heller ikke lige rammer de geniale kampe - så kan der bliver kæmpet for holdet. Det får man ikke fra Kusk. Når det ikke kører, så er der kun 10 mand på banen. Det holder selvfølgelig ikke
Jeg syntes det er en meget præcis beskrivelse af Kasper Kusk og hans situation i AaB.

AaB betaler 20 mio., inkl. 4,5 mio. i transfer, for den nuværende femårige aftale med Kasper Kusk. Det svarer jo slet ikke til det niveau han er på.
Der er vel ingen tvivl om at planen var han skulle skydes afsted til udlandet igen, det har desværre aldrig været på tale.

Det er tid til at Kusk skal videre. Jeg forventer hans niveau vil falde ydeligere i de kommende år og derfor bliver han aldrig aktuel som starter på et top-4 hold, så slip ham fri. Giv ham en chance for at bevise sit værd andetsteds.
Men et afgørende punkt er, at når hans kontrakt udløber til vinter, stopper afskrivningerne på transfer og sign-on. Han bliver dermed en væsentligt billigere spillere i truppen, og det er det, Inge skal sammenligne med, når han skal skaffe lignende kvalitet.

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 8. jun 2022, 18:55

Pastorius skrev:
8. jun 2022, 14:48
hje1980 skrev:
8. jun 2022, 13:00
AaB har forsøgt at holde på Kusk... men Kusk har afvist den lønnedgang AaB præsenterede for ham. Så hvis Kusk mener han kan få en bedre løn et andet sted end det AaB føler de kan give Kusk, når alder og det han bidrager med på banen måles op mod hinanden. Ja så må han naturligvis finde et andet sted.
Jeg kan slet ikke forstå den mistillid der er til AaB i tråden her og den komplete mangel på at sammenholde kontraktpris med værdi for de forskellige spillere og da særligt for Kusk. AaB har et ganske godt billede af hvad Kusk kan og ikke kan, og de har sandsynligvis også et godt billede af havde det vil koste at hente tilsvarende kvaliteter andre steder.

Det er aldrig så simpelt at man bare skal forlænge uanset hvad.
Det tror jeg heller ikke der er nogen der mener(jeg gør ikke), men mit hjerte taler nok meget for at Kusk slutter karrieren i AaB, og hans stats taler også for at han trods alt kan få en fin kontrakt at slutte af på.

Hvis der er andre klubber i DK som vil give ham en bedre kontrakt, så er jeg også ret sikker på de har en god ide om hvad de får for pengene..
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

[Rosengren]
Drenge
Drenge
Indlæg: 37
Tilmeldt: 10. jul 2021, 10:34

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af [Rosengren] » 8. jun 2022, 19:18

Thelanders søn har lige været på besøg i sin nye skoleklasse og skole, med start efter sommerferien.
Det virkede absolut ikke til at det kun var et “ja lad os nu se om vi bliver i Aalborg og Danmark” besøg.

Den skole er i Aalborg.

Forlænger han alligevel?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Pastorius » 8. jun 2022, 19:20

KlaskmyggenNoah skrev:
8. jun 2022, 18:55

Det tror jeg heller ikke der er nogen der mener(jeg gør ikke), men mit hjerte taler nok meget for at Kusk slutter karrieren i AaB, og hans stats taler også for at han trods alt kan få en fin kontrakt at slutte af på.

Hvis der er andre klubber i DK som vil give ham en bedre kontrakt, så er jeg også ret sikker på de har en god ide om hvad de får for pengene..
Jeg har ingen anelse om hvad en fin kontrakt er for Kusk, jeg er ret sikker på at AaB bruger deres datamodel ret intensivt for at prissætte værdien på kontraktforlængelser, som de fx gjorde med Patrick Olsen.

Jeg kan faktisk ikke se andre end Kent få det optimale ud af ham. Jeg kan godt li' Kusk, men jeg tror ikke på vi kan få det optimale ud af ham.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Pastorius » 8. jun 2022, 19:20

[Rosengren] skrev:
8. jun 2022, 19:18
Thelanders søn har lige været på besøg i sin nye skoleklasse og skole, med start efter sommerferien.
Det virkede absolut ikke til at det kun var et “ja lad os nu se om vi bliver i Aalborg og Danmark” besøg.

Den skole er i Aalborg.

Forlænger han alligevel?
Det er vel uanset den skole knægten skal gå i om et par år.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7877
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 8. jun 2022, 19:23

Pastorius skrev:
8. jun 2022, 19:20
[Rosengren] skrev:
8. jun 2022, 19:18
Thelanders søn har lige været på besøg i sin nye skoleklasse og skole, med start efter sommerferien.
Det virkede absolut ikke til at det kun var et “ja lad os nu se om vi bliver i Aalborg og Danmark” besøg.

Den skole er i Aalborg.

Forlænger han alligevel?
Det er vel uanset den skole knægten skal gå i om et par år.
Men næppe et besøg man laver hvis man har en kontrakt i udlandet liggende klar til underskrift.

Jeg kunne forestille mig man tilbyder ham en “Okore” aftale. Del i en evt. transfersum samt et håndslag på at hjælpe ham videre hvis muligheden opstår.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

[Rosengren]
Drenge
Drenge
Indlæg: 37
Tilmeldt: 10. jul 2021, 10:34

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af [Rosengren] » 8. jun 2022, 19:25

Forza skrev:
8. jun 2022, 19:23
Pastorius skrev:
8. jun 2022, 19:20
[Rosengren] skrev:
8. jun 2022, 19:18
Thelanders søn har lige været på besøg i sin nye skoleklasse og skole, med start efter sommerferien.
Det virkede absolut ikke til at det kun var et “ja lad os nu se om vi bliver i Aalborg og Danmark” besøg.

Den skole er i Aalborg.

Forlænger han alligevel?
Det er vel uanset den skole knægten skal gå i om et par år.
Men næppe et besøg man laver hvis man har en kontrakt i udlandet liggende klar til underskrift.

Jeg kunne forestille mig man tilbyder ham en “Okore” aftale. Del i en evt. transfersum samt et håndslag på at hjælpe ham videre hvis muligheden opstår.
Det kunne jeg absolut også godt forestille mig, og jeg ved at en af der bor på samme vej som Hr og Fru Thelander, og som samtidig ses med dem privat, længe har sagt at han absolut ikke er overbevist om at han smutter.

Man har lov at håbe :aabfan:

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2448
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Moen » 8. jun 2022, 19:26

Forza skrev:
8. jun 2022, 19:23
Pastorius skrev:
8. jun 2022, 19:20
[Rosengren] skrev:
8. jun 2022, 19:18
Thelanders søn har lige været på besøg i sin nye skoleklasse og skole, med start efter sommerferien.
Det virkede absolut ikke til at det kun var et “ja lad os nu se om vi bliver i Aalborg og Danmark” besøg.

Den skole er i Aalborg.

Forlænger han alligevel?
Det er vel uanset den skole knægten skal gå i om et par år.
Men næppe et besøg man laver hvis man har en kontrakt i udlandet liggende klar til underskrift.

Jeg kunne forestille mig man tilbyder ham en “Okore” aftale. Del i en evt. transfersum samt et håndslag på at hjælpe ham videre hvis muligheden opstår.
Enig. Som jeg hører det, er der ret stille og meget lidt interesse pt.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FlæskeFrank » 8. jun 2022, 20:28

KlaskmyggenNoah skrev:
8. jun 2022, 18:55
Det tror jeg heller ikke der er nogen der mener(jeg gør ikke), men mit hjerte taler nok meget for at Kusk slutter karrieren i AaB, og hans stats taler også for at han trods alt kan få en fin kontrakt at slutte af på.

Hvis der er andre klubber i DK som vil give ham en bedre kontrakt, så er jeg også ret sikker på de har en god ide om hvad de får for pengene..
Men er Kasper Kusks stats så gode? Jeg er med på, at de ser fine ud, det kan ikke diskuteres. Men de underliggende tal viser jo også, at han kun scorer i 3-4 kampe om året. Han bidrager med godkendt antal assists ift. position.

Jeg tænker bare, at når selv klubber som Moseby Boldklub bruger datasystemer til at finde spillere, så er det skisme påfaldende, at han ikke bliver plukket, når AaB gerne vil af med ham.

Kusk selv har nok også været noget selektiv i udvælgelsen af potentielle klubber, ved at han helst vil blive i Aalborg og omegn. Men lad os håbe, at han brænder ligaen af inden transfervinduet lukker og vi får en god pris og han en god kontrakt. For AaB ligner ikke hans klub i efteråret.
- FlæskeFrank

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jayC » 8. jun 2022, 21:10

Nu hvor CFR Cluj har købt Vito i Randers, er der så nogen der tror de også køber Kasper Høgh?

Han er gode venner med vito - please lad vito sælge Høgh i d til dem 😂
AaB - nu, i morgen & altid! :)

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 914
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af swfc » 8. jun 2022, 21:17

[Rosengren] skrev:
8. jun 2022, 19:18
Thelanders søn har lige været på besøg i sin nye skoleklasse og skole, med start efter sommerferien.
Det virkede absolut ikke til at det kun var et “ja lad os nu se om vi bliver i Aalborg og Danmark” besøg.

Den skole er i Aalborg.

Forlænger han alligevel?
Man kan da sagtens arbejde i Viborg, Silkeborg eller Århus med bopæl i Aalborg :cool:
AaB i hjertet

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7877
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 8. jun 2022, 21:29

swfc skrev:
8. jun 2022, 21:17
[Rosengren] skrev:
8. jun 2022, 19:18
Thelanders søn har lige været på besøg i sin nye skoleklasse og skole, med start efter sommerferien.
Det virkede absolut ikke til at det kun var et “ja lad os nu se om vi bliver i Aalborg og Danmark” besøg.

Den skole er i Aalborg.

Forlænger han alligevel?
Man kan da sagtens arbejde i Viborg, Silkeborg eller Århus med bopæl i Aalborg :cool:
Sagtens. Men han har selv lagt vægt på at det var AaB eller udlandet. Og AGF har større budget end os. Men resten burde vi kunne være konkurrencedygtige imod.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jayC » 8. jun 2022, 22:41

Forza skrev:
8. jun 2022, 21:29
swfc skrev:
8. jun 2022, 21:17
[Rosengren] skrev:
8. jun 2022, 19:18
Thelanders søn har lige været på besøg i sin nye skoleklasse og skole, med start efter sommerferien.
Det virkede absolut ikke til at det kun var et “ja lad os nu se om vi bliver i Aalborg og Danmark” besøg.

Den skole er i Aalborg.

Forlænger han alligevel?
Man kan da sagtens arbejde i Viborg, Silkeborg eller Århus med bopæl i Aalborg :cool:
Sagtens. Men han har selv lagt vægt på at det var AaB eller udlandet. Og AGF har større budget end os. Men resten burde vi kunne være konkurrencedygtige imod.
Dog kan vi ikke tilbyde europæisk som Viborg og Silkeborg kan 🤥
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Kristian » 8. jun 2022, 22:46

jayC skrev:
8. jun 2022, 22:41
Forza skrev:
8. jun 2022, 21:29
swfc skrev:
8. jun 2022, 21:17
[Rosengren] skrev:
8. jun 2022, 19:18
Thelanders søn har lige været på besøg i sin nye skoleklasse og skole, med start efter sommerferien.
Det virkede absolut ikke til at det kun var et “ja lad os nu se om vi bliver i Aalborg og Danmark” besøg.

Den skole er i Aalborg.

Forlænger han alligevel?
Man kan da sagtens arbejde i Viborg, Silkeborg eller Århus med bopæl i Aalborg :cool:
Sagtens. Men han har selv lagt vægt på at det var AaB eller udlandet. Og AGF har større budget end os. Men resten burde vi kunne være konkurrencedygtige imod.
Dog kan vi ikke tilbyde europæisk som Viborg og Silkeborg kan 🤥
Self skifter han ikke til Viborg eller Silkeborg og hvad skulle han dog i AGF. Patrick Olsen burde afskrække.
------------------
mvh Kristian

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af raekkeettre » 8. jun 2022, 23:21

BoT skrev:
8. jun 2022, 16:03
Patmand skrev:
8. jun 2022, 15:58
hje1980 skrev:
8. jun 2022, 13:07
Brodernumsi skrev:
8. jun 2022, 13:00
Jeg har også svært ved at forstå, hvordan det hænger sammen med Kusk.
Tallene lyver ikke, men siden 2014, har et hav af trænere, i 3 forskellige klubber endt med, at sende ham på bænken/tribunen.
Jeg tror ikke, at så mange fodboldhjerner, har misforstået Kusk. Problemet er ofte, at han har alt for mange dårlige minutter i forhold til gode, det tænker jeg, pisser en del trænere af, når de ved hvad han kan.
På nær i guldsæsonen har Kusk ALDRIG vidst et stabilt niveau. Det er oftest enten helt genialt eller direkte jammerligt. Udfordring ligger så I at han bliver betalt som en helt genial spiller og det kan AaB selvfølgelig ikke blive ved med...

Men håber Kusk og AaB finder en fælles aftale... for han kan stadig bidrage. Det er bare ikke som fast starter... der er der for langt mellem de geniale kampe.
For I modsætning til andre spillere som heller ikke lige rammer de geniale kampe - så kan der bliver kæmpet for holdet. Det får man ikke fra Kusk. Når det ikke kører, så er der kun 10 mand på banen. Det holder selvfølgelig ikke
Jeg syntes det er en meget præcis beskrivelse af Kasper Kusk og hans situation i AaB.

AaB betaler 20 mio., inkl. 4,5 mio. i transfer, for den nuværende femårige aftale med Kasper Kusk. Det svarer jo slet ikke til det niveau han er på.
Der er vel ingen tvivl om at planen var han skulle skydes afsted til udlandet igen, det har desværre aldrig været på tale.

Det er tid til at Kusk skal videre. Jeg forventer hans niveau vil falde ydeligere i de kommende år og derfor bliver han aldrig aktuel som starter på et top-4 hold, så slip ham fri. Giv ham en chance for at bevise sit værd andetsteds.
Men et afgørende punkt er, at når hans kontrakt udløber til vinter, stopper afskrivningerne på transfer og sign-on. Han bliver dermed en væsentligt billigere spillere i truppen, og det er det, Inge skal sammenligne med, når han skal skaffe lignende kvalitet.
Det er godt set...og helt rigtigt!

Besvar