Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
loeber med saks
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 24
Tilmeldt: 20. mar 2018, 20:20

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af loeber med saks » 10. jun 2022, 21:07

R Rosenberg skrev:
10. jun 2022, 20:53
loeber med saks skrev:
10. jun 2022, 20:08
R Rosenberg skrev:
10. jun 2022, 18:15
raekkeettre skrev:
10. jun 2022, 17:16
Buzz Killington skrev:
10. jun 2022, 16:54
Kokkefar skrev:
10. jun 2022, 16:28


Præcis. Man skal ikke slå sig til tåls med en ringere keeper indtil Sander overhæler ham bare fordi Sander er et stort talent. Vi skal stille med den bedst mulige keeper.
Det afhænger vel af hvordan det overordnede sportslige og økonomiske regnskab går op. Det kan være vi mister 3-4 point ved en dårligere målmand over en sæson. Men det er også dyrt at miste en ung målmand før han har vist sit værd/udviklet sig med dertil hørende nedslag i salgspris, fordi han ikke føler vi satser på ham/ikke udvikler ham gennem kampe. Den slags kan også gøre sportsligt ondt på sigt hvis vi dermed ikke har så stort råderum til at optimere det sportslige.
Helt enig! Det giver ikke mening at hente en keeper i sin bedste alder, og betale topdollar for en der måske er 10% bedre end Sander, og derved måske mindske chancen for at udvikle ham igennem kamp, som kunne gøre ham 20% bedre inden for et år eller 2. Jeg synes vi enden skal hente helt ungt = under 20, så vi har 2 unge der kan slås om det, og hvis Sander står, så ser den anden stadigvæk udviklingsmuligheder. Eller en der er plus 35, som kan stå meget stabilt men ikke har et vildt top niveau. Begge steder tror jeg det er en billigere løsning, end at hente en Rinne afløser.

Vi har ved gud brug for midlerne til backs og kanter og så ikke mindst flere spillere i truppen.

Hvis Sander er så stort et talent som alle siger, så skal han ind i kassen og udvikle sig, og så kan det være det koster nogle point, men så har vi også potentielt et +50 millioner salg, som vil sætte os på en helt anden hylde, når vi skal tiltrække talenter og sælge dem fremover.

Min holdning... :aabfan:
Tja - men det er jo et sats. På en post, som alt for mange herinde desværre ikke helt tillægger den rette betydning for et hold.
Så hvad forventer du?
Har du forventning om, at vi går ud og finder en målmand på niveau med Rinne og bruger vores penge på dét i stedet for andre pladser? Hvem skulle det være?

Det er mine øjne komplet urealistisk, at vi kan finde og købe een på niveau med Rinne, så det er vel derfor flere af os tænker, at der er mere perspektiv i at tage "satset" (dit ord) og give Theo chancen, men med en erfaren, stabil og måske over-the-hill keeper i kulissen. Én der kan gå ind og stå stabilt, hvis Theo ikke præsterer og som kan give klubben og Theo den tryghed, at vi har én, hvis det ikke går som håbet. Én der måske endda kan lære fra sig. Det virker trods alt mere realistisk at finde.

Det handler jo ikke om, at man ikke skal vinde sin plads. Det handler om prioriteringer og realisme, og i den diskussion er det jo ikke specielt interessant at du nævner Neuer, Schmeichel og Donnarumma.
De tre blev nævnt ret specifikt, at jeg ønsker en keeper, der skal vinde sin plads og ikke have den. Det synes jeg simpelthen, at posten er for vigtig til.

AaB har alle dage (i hvert fald siden superligaens start) haft gode keepere. Og flere af dem er hentet udefra: Karim Zaza, Nicolaj Larsen, Jacob Rinne for at nævne ey par stykker.

Jeg plæderer ikke for, at man skal sprænge banken, men for, at det er en vigtig plads, hvor jeg synes, at man enten skal gå all in på Theo, hvis man mener, han har det, der skal til eller finde en keeper på en ret høj hylde. En eller anden middelmådig førstekeeper synes jeg bare, er den forkerte vej at gå.

Jeg er med på, som andre skriver, at det naturligvis er en balancegang, da Theo jo heller ikke skal stå i skyggen af en superkeeper de næste 5 år. Men på den anden side, så skal han jo "bare" slå den superkeeper af, da AaB vel bør gå efter altid at have så gode spillere som muligt på alle pladser.
Ok, så misforstod jeg dig (måske).
Jeg håber dog, man bruger pengene på en 1 eller 2 årig kontrakt med en habil keeper i sin karrieres efterår, som ikke skal have topløn og både kan lære fra sig, acceptere en bænkplads uden at splitte det hele ad (Lössl) og gå ind, hvis Theo ikke er god nok eller har brug for en pause. Det bør være muligt at finde. Og at vi så bruger pengene andetsteds.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5357
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 10. jun 2022, 21:12

loeber med saks skrev:
10. jun 2022, 21:07
R Rosenberg skrev:
10. jun 2022, 20:53
loeber med saks skrev:
10. jun 2022, 20:08
R Rosenberg skrev:
10. jun 2022, 18:15
raekkeettre skrev:
10. jun 2022, 17:16
Buzz Killington skrev:
10. jun 2022, 16:54


Det afhænger vel af hvordan det overordnede sportslige og økonomiske regnskab går op. Det kan være vi mister 3-4 point ved en dårligere målmand over en sæson. Men det er også dyrt at miste en ung målmand før han har vist sit værd/udviklet sig med dertil hørende nedslag i salgspris, fordi han ikke føler vi satser på ham/ikke udvikler ham gennem kampe. Den slags kan også gøre sportsligt ondt på sigt hvis vi dermed ikke har så stort råderum til at optimere det sportslige.
Helt enig! Det giver ikke mening at hente en keeper i sin bedste alder, og betale topdollar for en der måske er 10% bedre end Sander, og derved måske mindske chancen for at udvikle ham igennem kamp, som kunne gøre ham 20% bedre inden for et år eller 2. Jeg synes vi enden skal hente helt ungt = under 20, så vi har 2 unge der kan slås om det, og hvis Sander står, så ser den anden stadigvæk udviklingsmuligheder. Eller en der er plus 35, som kan stå meget stabilt men ikke har et vildt top niveau. Begge steder tror jeg det er en billigere løsning, end at hente en Rinne afløser.

Vi har ved gud brug for midlerne til backs og kanter og så ikke mindst flere spillere i truppen.

Hvis Sander er så stort et talent som alle siger, så skal han ind i kassen og udvikle sig, og så kan det være det koster nogle point, men så har vi også potentielt et +50 millioner salg, som vil sætte os på en helt anden hylde, når vi skal tiltrække talenter og sælge dem fremover.

Min holdning... :aabfan:
Tja - men det er jo et sats. På en post, som alt for mange herinde desværre ikke helt tillægger den rette betydning for et hold.
Så hvad forventer du?
Har du forventning om, at vi går ud og finder en målmand på niveau med Rinne og bruger vores penge på dét i stedet for andre pladser? Hvem skulle det være?

Det er mine øjne komplet urealistisk, at vi kan finde og købe een på niveau med Rinne, så det er vel derfor flere af os tænker, at der er mere perspektiv i at tage "satset" (dit ord) og give Theo chancen, men med en erfaren, stabil og måske over-the-hill keeper i kulissen. Én der kan gå ind og stå stabilt, hvis Theo ikke præsterer og som kan give klubben og Theo den tryghed, at vi har én, hvis det ikke går som håbet. Én der måske endda kan lære fra sig. Det virker trods alt mere realistisk at finde.

Det handler jo ikke om, at man ikke skal vinde sin plads. Det handler om prioriteringer og realisme, og i den diskussion er det jo ikke specielt interessant at du nævner Neuer, Schmeichel og Donnarumma.
De tre blev nævnt ret specifikt, at jeg ønsker en keeper, der skal vinde sin plads og ikke have den. Det synes jeg simpelthen, at posten er for vigtig til.

AaB har alle dage (i hvert fald siden superligaens start) haft gode keepere. Og flere af dem er hentet udefra: Karim Zaza, Nicolaj Larsen, Jacob Rinne for at nævne ey par stykker.

Jeg plæderer ikke for, at man skal sprænge banken, men for, at det er en vigtig plads, hvor jeg synes, at man enten skal gå all in på Theo, hvis man mener, han har det, der skal til eller finde en keeper på en ret høj hylde. En eller anden middelmådig førstekeeper synes jeg bare, er den forkerte vej at gå.

Jeg er med på, som andre skriver, at det naturligvis er en balancegang, da Theo jo heller ikke skal stå i skyggen af en superkeeper de næste 5 år. Men på den anden side, så skal han jo "bare" slå den superkeeper af, da AaB vel bør gå efter altid at have så gode spillere som muligt på alle pladser.
Ok, så misforstod jeg dig (måske).
Jeg håber dog, man bruger pengene en 1 eller 2 årig kontrakt med en habil keeper i sin karrieres efterår, som ikke skal have topløn og både kan lære fra sig, acceptere en bænkplads uden at splitte det hele ad (Lössl) og gå ind, hvis Theo ikke er god nok eller har brug for en pause. Det bør være muligt at finde. Og at vi så bruger pengene andetsteds.
Dét er jeg enig med dig i.
Jeg skulle måske have udeladt Donnarumma så og have nøjedes med Neuer, Buffon og Lloris.
Ædruelighedens stemme

FEDE
1. div
1. div
Indlæg: 260
Tilmeldt: 30. jul 2019, 09:59
Favoritspiller: Søren Dissing

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FEDE » 11. jun 2022, 04:43

DarkHorse9000 skrev:
10. jun 2022, 21:06
Det tidligere AGF talent Gustav Mogensen er blevet fritstillet af Brentford. Han har scorrede 25 mål i 62 kampe for deres B-hold. 21 år, 190 høj, højrebenet og har spillede under Friis i AGF.

Nogle der ved om han kunne være noget for os?
Nej tak.
Han er korsbåndsskadet og i genoptræning

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 914
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af swfc » 11. jun 2022, 10:05

Er det et tegn fra himlen? Prøver Thelander at fortælle os noget? Thelanders datter er til frisør i hendes AaB trøje. Ja, jeg ser det som et tegn....
AaB i hjertet

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af 9000AA » 11. jun 2022, 10:36

swfc skrev:
11. jun 2022, 10:05
Er det et tegn fra himlen? Prøver Thelander at fortælle os noget? Thelanders datter er til frisør i hendes AaB trøje. Ja, jeg ser det som et tegn....
Han fik ikke blomster til den sidste hjemmekamp, så jeg tror bestemt ikke den er lukket helt ned endnu.

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 677
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jayC » 11. jun 2022, 12:01

9000AA skrev:
11. jun 2022, 10:36
swfc skrev:
11. jun 2022, 10:05
Er det et tegn fra himlen? Prøver Thelander at fortælle os noget? Thelanders datter er til frisør i hendes AaB trøje. Ja, jeg ser det som et tegn....
Han fik ikke blomster til den sidste hjemmekamp, så jeg tror bestemt ikke den er lukket helt ned endnu.
Tror heller ikke den er lukket ned - tænker at han afsøger hans muligheder i udlandet, og dukker der ikke noget op inden ultimo juli, så forlænger han ..

Tror også på han starter op i AaB efter sommerferien 😁
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Legum Magister » 11. jun 2022, 13:25

Har fra familie i Norge hørt rygte, der florerer på de kanter, om at en af klubberne, der har fået bud på Fossum afvist, og som menes fortsat at være interesseret er tyrkiske Kasimpasa.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Moen » 11. jun 2022, 13:56

Legum Magister skrev:
11. jun 2022, 13:25
Har fra familie i Norge hørt rygte, der florerer på de kanter, om at en af klubberne, der har fået bud på Fossum afvist, og som menes fortsat at være interesseret er tyrkiske Kasimpasa.
Det ville give fin mening. Der er også tidligere blevet meldt om tyrkisk interesse fra Norge.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2580
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af troelsh » 11. jun 2022, 14:07

Thelanders betydning for vores hold blev meget tydelig i de sidste kampe hvor han ikke var med, jeg håber virkelig vi strækker os langt for at forlænge med ham, og gerne i tre år :aabfan:

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 455
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af DarkHorse9000 » 11. jun 2022, 16:47

FEDE skrev:
11. jun 2022, 04:43
DarkHorse9000 skrev:
10. jun 2022, 21:06
Det tidligere AGF talent Gustav Mogensen er blevet fritstillet af Brentford. Han har scorrede 25 mål i 62 kampe for deres B-hold. 21 år, 190 høj, højrebenet og har spillede under Friis i AGF.

Nogle der ved om han kunne være noget for os?
Nej tak.
Han er korsbåndsskadet og i genoptræning
Argh, det havde jeg misset…

Lucas Ørneborg, tidligere topscorer i u19 ligaen meldes tæt på Sparta Rotterdam, og unavngiven dansk klub. Beskrives som en lynhurtig angriber med et godt højreben. Han er 19 år og transferfri denne sommer.

For mig at se en reserve med spændende perspektiver. Langt hellere det end fodboldmidalderende trupspillere fra udlandet.

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af 9000AA » 11. jun 2022, 17:25

troelsh skrev:
11. jun 2022, 14:07
Thelanders betydning for vores hold blev meget tydelig i de sidste kampe hvor han ikke var med, jeg håber virkelig vi strækker os langt for at forlænge med ham, og gerne i tre år :aabfan:
Jeg tænker også han selv kan se en fordel i det - de har købt hus i Aalborg, hans kæreste/kone arbejder her, og ungerne går i skole her. Så alt andet lige skal han vel nærmest alene afsted. Så kan det godt være han kan få lidt mindre i Aalborg, men så skal han ikke rejse fra dem.

FEDE
1. div
1. div
Indlæg: 260
Tilmeldt: 30. jul 2019, 09:59
Favoritspiller: Søren Dissing

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FEDE » 11. jun 2022, 18:13

DarkHorse9000 skrev:
11. jun 2022, 16:47
FEDE skrev:
11. jun 2022, 04:43
DarkHorse9000 skrev:
10. jun 2022, 21:06
Det tidligere AGF talent Gustav Mogensen er blevet fritstillet af Brentford. Han har scorrede 25 mål i 62 kampe for deres B-hold. 21 år, 190 høj, højrebenet og har spillede under Friis i AGF.

Nogle der ved om han kunne være noget for os?
Nej tak.
Han er korsbåndsskadet og i genoptræning
Argh, det havde jeg misset…

Lucas Ørneborg, tidligere topscorer i u19 ligaen meldes tæt på Sparta Rotterdam, og unavngiven dansk klub. Beskrives som en lynhurtig angriber med et godt højreben. Han er 19 år og transferfri denne sommer.

For mig at se en reserve med spændende perspektiver. Langt hellere det end fodboldmidalderende trupspillere fra udlandet.
12 mål i 33 kampe. Vi snakker U-19
Come on

Oliver Ross har scoret 8 mål i 18 kampe på U-19 holdet

FEDE
1. div
1. div
Indlæg: 260
Tilmeldt: 30. jul 2019, 09:59
Favoritspiller: Søren Dissing

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FEDE » 11. jun 2022, 18:13

DarkHorse9000 skrev:
11. jun 2022, 16:47
FEDE skrev:
11. jun 2022, 04:43
DarkHorse9000 skrev:
10. jun 2022, 21:06
Det tidligere AGF talent Gustav Mogensen er blevet fritstillet af Brentford. Han har scorrede 25 mål i 62 kampe for deres B-hold. 21 år, 190 høj, højrebenet og har spillede under Friis i AGF.

Nogle der ved om han kunne være noget for os?
Nej tak.
Han er korsbåndsskadet og i genoptræning
Argh, det havde jeg misset…

Lucas Ørneborg, tidligere topscorer i u19 ligaen meldes tæt på Sparta Rotterdam, og unavngiven dansk klub. Beskrives som en lynhurtig angriber med et godt højreben. Han er 19 år og transferfri denne sommer.

For mig at se en reserve med spændende perspektiver. Langt hellere det end fodboldmidalderende trupspillere fra udlandet.
12 mål i 33 kampe. Vi snakker U-19
Come on

Oliver Ross har scoret 8 mål i 18 kampe på U-19 holdet

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Buzz Killington » 11. jun 2022, 18:20

FEDE skrev:
11. jun 2022, 18:13
DarkHorse9000 skrev:
11. jun 2022, 16:47
FEDE skrev:
11. jun 2022, 04:43
DarkHorse9000 skrev:
10. jun 2022, 21:06
Det tidligere AGF talent Gustav Mogensen er blevet fritstillet af Brentford. Han har scorrede 25 mål i 62 kampe for deres B-hold. 21 år, 190 høj, højrebenet og har spillede under Friis i AGF.

Nogle der ved om han kunne være noget for os?
Nej tak.
Han er korsbåndsskadet og i genoptræning
Argh, det havde jeg misset…

Lucas Ørneborg, tidligere topscorer i u19 ligaen meldes tæt på Sparta Rotterdam, og unavngiven dansk klub. Beskrives som en lynhurtig angriber med et godt højreben. Han er 19 år og transferfri denne sommer.

For mig at se en reserve med spændende perspektiver. Langt hellere det end fodboldmidalderende trupspillere fra udlandet.
12 mål i 33 kampe. Vi snakker U-19
Come on

Oliver Ross har scoret 8 mål i 18 kampe på U-19 holdet
Kasper Høgh scorede vist også 28 mål i 32 kampe i u-19 ligaen. Tænker ikke målsnit nødvendigvis siger alverden i sig selv.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5357
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 11. jun 2022, 18:27

9000AA skrev:
11. jun 2022, 17:25
troelsh skrev:
11. jun 2022, 14:07
Thelanders betydning for vores hold blev meget tydelig i de sidste kampe hvor han ikke var med, jeg håber virkelig vi strækker os langt for at forlænge med ham, og gerne i tre år :aabfan:
Jeg tænker også han selv kan se en fordel i det - de har købt hus i Aalborg, hans kæreste/kone arbejder her, og ungerne går i skole her. Så alt andet lige skal han vel nærmest alene afsted. Så kan det godt være han kan få lidt mindre i Aalborg, men så skal han ikke rejse fra dem.
Jeg tænker nu nok, at de ting er irrelevante i det store billede, hvis der fx ligger et mega spændende (og lønsomt) tilbud klar fra en spændende liga eller et interessant land.

Hvis min dame fik et super spændende jobtilbud og en masse gryn i fx Japan eller USA i 2-3 år, tænker jeg da nok, at den ansøgning om orlov fra min side hurtigt kunne stanges ud, og en god skole til ungerne kunne findes.
Huset, skolen og jobbet i dk løber næppe nogen steder.
Ædruelighedens stemme

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af 9000AA » 11. jun 2022, 19:54

R Rosenberg skrev:
11. jun 2022, 18:27
9000AA skrev:
11. jun 2022, 17:25
troelsh skrev:
11. jun 2022, 14:07
Thelanders betydning for vores hold blev meget tydelig i de sidste kampe hvor han ikke var med, jeg håber virkelig vi strækker os langt for at forlænge med ham, og gerne i tre år :aabfan:
Jeg tænker også han selv kan se en fordel i det - de har købt hus i Aalborg, hans kæreste/kone arbejder her, og ungerne går i skole her. Så alt andet lige skal han vel nærmest alene afsted. Så kan det godt være han kan få lidt mindre i Aalborg, men så skal han ikke rejse fra dem.
Jeg tænker nu nok, at de ting er irrelevante i det store billede, hvis der fx ligger et mega spændende (og lønsomt) tilbud klar fra en spændende liga eller et interessant land.

Hvis min dame fik et super spændende jobtilbud og en masse gryn i fx Japan eller USA i 2-3 år, tænker jeg da nok, at den ansøgning om orlov fra min side hurtigt kunne stanges ud, og en god skole til ungerne kunne findes.
Huset, skolen og jobbet i dk løber næppe nogen steder.
Det er selvfølgelig rigtigt. 😀 Jeg hæfter mig bare mest ved at han ikke fik blomster i sidste hjemmekamp mod Viborg. Det ville han have fået, hvis det var fuldstændig lukket.

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 455
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af DarkHorse9000 » 11. jun 2022, 20:02

Buzz Killington skrev:
11. jun 2022, 18:20
FEDE skrev:
11. jun 2022, 18:13
DarkHorse9000 skrev:
11. jun 2022, 16:47
FEDE skrev:
11. jun 2022, 04:43
DarkHorse9000 skrev:
10. jun 2022, 21:06
Det tidligere AGF talent Gustav Mogensen er blevet fritstillet af Brentford. Han har scorrede 25 mål i 62 kampe for deres B-hold. 21 år, 190 høj, højrebenet og har spillede under Friis i AGF.

Nogle der ved om han kunne være noget for os?
Nej tak.
Han er korsbåndsskadet og i genoptræning
Argh, det havde jeg misset…

Lucas Ørneborg, tidligere topscorer i u19 ligaen meldes tæt på Sparta Rotterdam, og unavngiven dansk klub. Beskrives som en lynhurtig angriber med et godt højreben. Han er 19 år og transferfri denne sommer.

For mig at se en reserve med spændende perspektiver. Langt hellere det end fodboldmidalderende trupspillere fra udlandet.
12 mål i 33 kampe. Vi snakker U-19
Come on

Oliver Ross har scoret 8 mål i 18 kampe på U-19 holdet
Kasper Høgh scorede vist også 28 mål i 32 kampe i u-19 ligaen. Tænker ikke målsnit nødvendigvis siger alverden i sig selv.
Han har trænede med i Rotterdam, som efterfølgende har tilbudt ham en kontrakt. Det må være udtryk for en vis kvalitet. Men men men.. Jeg kunne godt tænke mig vi fik et offensivt talent med noget fart, og nogle seriøse transferrygter ;)

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 777
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af bedstefar » 11. jun 2022, 20:31

@baresi Har du hørt noget nyt den seneste tid? :aabfan: :aabfan:

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Sønderhof » 11. jun 2022, 23:09

Kan læse, at Randers er ved at hente Sebastian Holmen.

Jeg har ikke set ham spille, men på papiret den perfekte Thelander afløser.

30 år. Transferfri. Spillet fast i Holland, Rusland og senest Tyrkiet, samt en håndfuld landskampe for Sverige. Altså stabilt, højt niveau uden mange skader.

Det er den type transfer jeg håber vi kan lave 2-3 stk af denne sommer. Dertil 2-3 udviklingsspillere, der kan bidrage og besidder et reelt talent.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7876
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 12. jun 2022, 06:06

Sønderhof skrev:
11. jun 2022, 23:09
Kan læse, at Randers er ved at hente Sebastian Holmen.

Jeg har ikke set ham spille, men på papiret den perfekte Thelander afløser.

30 år. Transferfri. Spillet fast i Holland, Rusland og senest Tyrkiet, samt en håndfuld landskampe for Sverige. Altså stabilt, højt niveau uden mange skader.

Det er den type transfer jeg håber vi kan lave 2-3 stk af denne sommer. Dertil 2-3 udviklingsspillere, der kan bidrage og besidder et reelt talent.
Men vi har lige hentet en afløser for Thelander?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar