Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Moen » 16. jun 2022, 09:52

Mogens skrev:
16. jun 2022, 09:29
Maglau skrev:
16. jun 2022, 08:43
Forza skrev:
16. jun 2022, 08:41
9000AA skrev:
16. jun 2022, 07:40
Jakobsen skrev:
16. jun 2022, 07:24
Prica22 skrev:
Nej. Bagou kom på plads for flere uger siden og Fisnik for halvanden uge siden
Plus de jo heller ikke er annonceret som tilgange til 1. Holdet, men en et årig kontrakt er vel grundet alderen for at se om vi kan udvikle dem det sidste stykke til superligaen.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jeg forstår bare ikke at man kun giver dem en kontrakt på et år. Hvis man virkelig tror på at det her kunne gå hen og blive til noget, og de vel får løn som en bankelev, hvorfor så ikke give dem 2-3 år?? Hvis de nu kommer her op og brænder fuldstændig igennem, så er de tabte inden de overhovedet er kommet i gang. Der kan selvfølgelig være en klausul om at man forlænger, som vi ikke kender til.
Det er talenter, som i sig selv altid indebærer stor usikkerhed. “Hvis man virkelig tror på at det kunne blive til noget” kan man jo sige om mange spillere. Men de kan ikke have 20 ungdomssspillere rendende med kontrakter der først udløber når de er i starten af 20’erne.

De har fået en 1-årig, hvor man kan kigge nærmere på dem. Præsterer de kan de hurtigt få forlænget dem.
Enig og tror heller ikke at vi skal meget efter jul før der er en afklaring om de fortsætter.
Jeg er sgu lidt lunken ved 1-årige kontrakter. Som ikke-aalborgensere og uden fortid i klubben, skal meget flaske sig, hvis de vil forlænge med AaB, hvis de vel og mærke har udviklet sig i den rigtige retning. Kommer de ind i en super udvikling, frygter jeg da, at de som de fleste andre unge i tidens trend straks vil søge mod udlandet. Hvis det har noget på sig, at Ross jr. ikke vil forlænge med en klub, han har været i, i lang tid, hvorfor skulle to random spillere så ønske det?
Jeg ved godt, at der er mange ting, der kan spille ind, men lad mig sige det på en anden måde: Hvis de udvikler sig til et niveau, hvor AaB gerne vil forlænge med dem, så tror jeg mere på, at de smutter end på de forlænger.
AaB har brug for resultater på ungdomssiden og derfor forstærker man (også) U19-holdet kortsigtet. På U19 står man uden angriber til efteråret fordi Ross skal spille mere på førsteholdet og så har man hentet en stærk angriber, der tidligere har scoret masser af mål. Og det samme med Isaki, der reelt er seniorspiller nu, men kan forstærke U19.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Patmand » 16. jun 2022, 09:59

Mogens skrev:
16. jun 2022, 09:29
Maglau skrev:
16. jun 2022, 08:43
Forza skrev:
16. jun 2022, 08:41
9000AA skrev:
16. jun 2022, 07:40
Jakobsen skrev:
16. jun 2022, 07:24
Prica22 skrev:
Nej. Bagou kom på plads for flere uger siden og Fisnik for halvanden uge siden
Plus de jo heller ikke er annonceret som tilgange til 1. Holdet, men en et årig kontrakt er vel grundet alderen for at se om vi kan udvikle dem det sidste stykke til superligaen.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jeg forstår bare ikke at man kun giver dem en kontrakt på et år. Hvis man virkelig tror på at det her kunne gå hen og blive til noget, og de vel får løn som en bankelev, hvorfor så ikke give dem 2-3 år?? Hvis de nu kommer her op og brænder fuldstændig igennem, så er de tabte inden de overhovedet er kommet i gang. Der kan selvfølgelig være en klausul om at man forlænger, som vi ikke kender til.
Det er talenter, som i sig selv altid indebærer stor usikkerhed. “Hvis man virkelig tror på at det kunne blive til noget” kan man jo sige om mange spillere. Men de kan ikke have 20 ungdomssspillere rendende med kontrakter der først udløber når de er i starten af 20’erne.

De har fået en 1-årig, hvor man kan kigge nærmere på dem. Præsterer de kan de hurtigt få forlænget dem.
Enig og tror heller ikke at vi skal meget efter jul før der er en afklaring om de fortsætter.
Jeg er sgu lidt lunken ved 1-årige kontrakter. Som ikke-aalborgensere og uden fortid i klubben, skal meget flaske sig, hvis de vil forlænge med AaB, hvis de vel og mærke har udviklet sig i den rigtige retning. Kommer de ind i en super udvikling, frygter jeg da, at de som de fleste andre unge i tidens trend straks vil søge mod udlandet. Hvis det har noget på sig, at Ross jr. ikke vil forlænge med en klub, han har været i, i lang tid, hvorfor skulle to random spillere så ønske det?
Jeg ved godt, at der er mange ting, der kan spille ind, men lad mig sige det på en anden måde: Hvis de udvikler sig til et niveau, hvor AaB gerne vil forlænge med dem, så tror jeg mere på, at de smutter end på de forlænger.
Stop nu jer selv med den snak om lange kontrakter. Vi taler om to U-19 spillere der maks skal spille i Reserveligaen. Det er spillere der er blevet vejet og fundet for lette i deres tidligere klubber.
Nu får de så chancen for at spille sig til en "rigtig" kontrakt, hvis ellers de udvikler sig, i en relativt stor Superliga-klub - selvfølgelig er de lykkelige for den mulighed. Og selvfølgelig sørger AaB for at forlænge så snart og såfremt de viser det rette niveau.
De når ikke lige pludselig at brænde Superligaen af for så at smutte direkte videre til Bundesligaen. Prøv nu og bevar lidt realisme ift. de her nye spillere.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Yankee » 16. jun 2022, 10:11

Patmand skrev:
16. jun 2022, 09:59
Stop nu jer selv med den snak om lange kontrakter. Vi taler om to U-19 spillere der maks skal spille i Reserveligaen. Det er spillere der er blevet vejet og fundet for lette i deres tidligere klubber.
Nu får de så chancen for at spille sig til en "rigtig" kontrakt, hvis ellers de udvikler sig, i en relativt stor Superliga-klub - selvfølgelig er de lykkelige for den mulighed. Og selvfølgelig sørger AaB for at forlænge så snart og såfremt de viser det rette niveau.
De når ikke lige pludselig at brænde Superligaen af for så at smutte direkte videre til Bundesligaen. Prøv nu og bevar lidt realisme ift. de her nye spillere.
Ja, det er lidt to lottokuponer. Fisnik og Donavan er hhv. 1. årssenior og 2. års-U19 i den kommende sæson, men ingen af dem er Superliga-klar. Af den årsag er de siet fra i FCK/FCM, da der skal gøres plads til yngre kræfter på deres U19-hold. De er dog stadig spændende spillere, der måske kan blive late bloomers. Og da AaB ikke ligefrem vælter sig i dygtige U17/19-spillere giver det fin nok mening at prøve dem af.

Kort fortalt har AaB noget ledig spilletid oppe foran på U19- og reserveholdet i den kommende sæson. Den spilletid kan man så bruge på tre måder:
1) Hive en U17-spiller op før tid
2) Købe et toptalent udefra
3) Give chancen til et par billige lottokuponer

Model 1 eller 2 ville selvfølgelig være bedst, men hvis der ikke er flere U17-spillere, der er klar til det, gavner det ingen. Og det er (desværre) ikke i AaBs strategi at bruge pæne transfersummer på talenter i U17-alderen. Derfor er model 3 en ganske udmærket og billig løsning.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Moen » 16. jun 2022, 10:19

Yankee skrev:
16. jun 2022, 10:11
Patmand skrev:
16. jun 2022, 09:59
Stop nu jer selv med den snak om lange kontrakter. Vi taler om to U-19 spillere der maks skal spille i Reserveligaen. Det er spillere der er blevet vejet og fundet for lette i deres tidligere klubber.
Nu får de så chancen for at spille sig til en "rigtig" kontrakt, hvis ellers de udvikler sig, i en relativt stor Superliga-klub - selvfølgelig er de lykkelige for den mulighed. Og selvfølgelig sørger AaB for at forlænge så snart og såfremt de viser det rette niveau.
De når ikke lige pludselig at brænde Superligaen af for så at smutte direkte videre til Bundesligaen. Prøv nu og bevar lidt realisme ift. de her nye spillere.
Ja, det er lidt to lottokuponer. Fisnik og Donavan er hhv. 1. årssenior og 2. års-U19 i den kommende sæson, men ingen af dem er Superliga-klar. Af den årsag er de siet fra i FCK/FCM, da der skal gøres plads til yngre kræfter på deres U19-hold. De er dog stadig spændende spillere, der måske kan blive late bloomers. Og da AaB ikke ligefrem vælter sig i dygtige U17/19-spillere giver det fin nok mening at prøve dem af.

Kort fortalt har AaB noget ledig spilletid oppe foran på U19- og reserveholdet i den kommende sæson. Den spilletid kan man så bruge på tre måder:
1) Hive en U17-spiller op før tid
2) Købe et toptalent udefra
3) Give chancen til et par billige lottokuponer

Model 1 eller 2 ville selvfølgelig være bedst, men hvis der ikke er flere U17-spillere, der er klar til det, gavner det ingen. Og det er (desværre) ikke i AaBs strategi at bruge pæne transfersummer på talenter i U17-alderen. Derfor er model 3 en ganske udmærket og billig løsning.
Spot on!! Og så er det jo ikke ringe spillere. Bagou var højt rated for nogle sæsoner siden og bankede kasser ind for FCM på U17. Isaki var fast mand på et af de stærkeste U19-hold i rigtig lang tid, men har så ikke niveauet til at slå igennem på seniorniveau i FCK

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 455
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af DarkHorse9000 » 16. jun 2022, 12:54

Jeg synes det er enormt spændende at få nyheder og indsigter fra jer med fingren på pulsen i ungdomsfodbolden :thumbsup:

Generelt er jeg optimistisk på vores klubs vegne. Det virker til vi med fra hjælp fra data har forfinet den gamle “transferfrie spillere og vin ad libitum” strategi… Og så bemærker jeg ansættelserne på akademiet og Jacob Kryger der i Ripodsten roste IAO for at adressere problemerne her…

Det har taget lidt tid, men vi er efter min mening under god ledelse..

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Mogens » 16. jun 2022, 14:03

Patmand skrev:
16. jun 2022, 09:59
Mogens skrev:
16. jun 2022, 09:29
Maglau skrev:
16. jun 2022, 08:43
Forza skrev:
16. jun 2022, 08:41
9000AA skrev:
16. jun 2022, 07:40
Jakobsen skrev:
16. jun 2022, 07:24

Plus de jo heller ikke er annonceret som tilgange til 1. Holdet, men en et årig kontrakt er vel grundet alderen for at se om vi kan udvikle dem det sidste stykke til superligaen.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jeg forstår bare ikke at man kun giver dem en kontrakt på et år. Hvis man virkelig tror på at det her kunne gå hen og blive til noget, og de vel får løn som en bankelev, hvorfor så ikke give dem 2-3 år?? Hvis de nu kommer her op og brænder fuldstændig igennem, så er de tabte inden de overhovedet er kommet i gang. Der kan selvfølgelig være en klausul om at man forlænger, som vi ikke kender til.
Det er talenter, som i sig selv altid indebærer stor usikkerhed. “Hvis man virkelig tror på at det kunne blive til noget” kan man jo sige om mange spillere. Men de kan ikke have 20 ungdomssspillere rendende med kontrakter der først udløber når de er i starten af 20’erne.

De har fået en 1-årig, hvor man kan kigge nærmere på dem. Præsterer de kan de hurtigt få forlænget dem.
Enig og tror heller ikke at vi skal meget efter jul før der er en afklaring om de fortsætter.
Jeg er sgu lidt lunken ved 1-årige kontrakter. Som ikke-aalborgensere og uden fortid i klubben, skal meget flaske sig, hvis de vil forlænge med AaB, hvis de vel og mærke har udviklet sig i den rigtige retning. Kommer de ind i en super udvikling, frygter jeg da, at de som de fleste andre unge i tidens trend straks vil søge mod udlandet. Hvis det har noget på sig, at Ross jr. ikke vil forlænge med en klub, han har været i, i lang tid, hvorfor skulle to random spillere så ønske det?
Jeg ved godt, at der er mange ting, der kan spille ind, men lad mig sige det på en anden måde: Hvis de udvikler sig til et niveau, hvor AaB gerne vil forlænge med dem, så tror jeg mere på, at de smutter end på de forlænger.
Stop nu jer selv med den snak om lange kontrakter. Vi taler om to U-19 spillere der maks skal spille i Reserveligaen. Det er spillere der er blevet vejet og fundet for lette i deres tidligere klubber.
Nu får de så chancen for at spille sig til en "rigtig" kontrakt, hvis ellers de udvikler sig, i en relativt stor Superliga-klub - selvfølgelig er de lykkelige for den mulighed. Og selvfølgelig sørger AaB for at forlænge så snart og såfremt de viser det rette niveau.
De når ikke lige pludselig at brænde Superligaen af for så at smutte direkte videre til Bundesligaen. Prøv nu og bevar lidt realisme ift. de her nye spillere.
Stop nu dig selv med at tale bedrevidende til nogen, du ikke nødvendigvis er enig med. Personligt har jeg ikke nævnt noget med lange kontrakter - blot af jeg synes, at 1 år er for lidt. Uden at have tjekket efter, menes jeg heller ikke at huske, at nogen har nævnt hverken 3 eller 4 år som et must?
At de er blevet siet fra i FCK og FCM siger vel ikke nødvendigvis så meget om deres kvalitet, da netop de klubber (sammen med fcn) vel er dem, der har udklækket flest gode, unge spillere de sidste mange år? Klart, at de ikke står først for at komme på ligaholdene i de respektive klubber, når deres øvrige spillere har markant højere niveau end i alle de andre klubber.
Fair nok, at/hvis de "blot" er købt ind for at se dem an i et års tid på u-niveau, men du får det, omvendt os der frygter en hurtig exit, til at lyde som om, at bare AaB vifter med en mulig kontraktforlængelse til dem, så er den i hus. Det skal vi nok passe på med at gøre til en sandhed (selvom det selvfølgelig ville være dejligt).
Jeg håber naturligvis, at
1: De bliver pissegode begge to og
2. du får ret, og en kontraktforlængelse ligger lige til højrebenet.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af raekkeettre » 17. jun 2022, 07:48

Vi må sætte baren højt her på debatten! Jeg giver os et mål, at vi minimum skal have et transferrygte hver dag med en ny spiller, indtil vi har hentet 4 spillere mere!

Jeg så lige at sidste post var kl 14 i går om alt andet en transferønsker/rygter - det kan ikke passe kun 3 dage inde i vinduet :)

Nej pis til side. Jeg ved jeg ikke er den der opsnappe disse rygter, men nogle er dælme gode til det, og nogle rammer endda rigtig. Your time to shine!!! :cheers:

Plus, det kan ikke passe Inge kan hente spillere vi ikke allerede i dette vindue har hørt noget om. Vi SKAL have fundet de "Lynge sprækker" der må være på Hornevej. Ud og pres jeres kilder...

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1209
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Reyad » 17. jun 2022, 08:39

Mads Emil Madsen rygtes væk fra Slavia Prag.
Ham kan jeg godt lide! En god boldspiller og dynamisk. Ville elske at se ham i AaB. Ville være en rigtig god aftager for Fossum eller blot en tilføjelse til vores lidt skrantende midtbane.

Bros
2. div
2. div
Indlæg: 158
Tilmeldt: 25. jun 2019, 19:43
Favoritspiller: Jeppe Curth

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Bros » 17. jun 2022, 08:42

Kunne Mads Emil Madsen der spiller i slavia prag være en mulighed, han vil gerne væk , spillede 17 kampe for dem året før 31 for lask
tidliger u21 landholdsspiller og 24 år.
er central midtbanespiller
husker ham som en ganske fin spiller i sin tid i silkeborg

Brugeravatar
Raiman
1. div
1. div
Indlæg: 333
Tilmeldt: 24. apr 2006, 20:54

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Raiman » 17. jun 2022, 09:13

Twitter spam!
Bolkan Nordli:
https://www.transfermarkt.com/simen-nor ... ler/418751

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2894
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Eksil » 17. jun 2022, 09:24

Raiman skrev:
17. jun 2022, 09:13
Twitter spam!
Bolkan Nordli:
https://www.transfermarkt.com/simen-nor ... ler/418751
Han ligner da en ung Kusk :-)

At sætte Gent eller Aalborg i samme sætning er ret vildt, når den ene klub vel er mindst 10 gange større målt på økonomi.

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 455
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af DarkHorse9000 » 17. jun 2022, 09:26

Bros skrev:
17. jun 2022, 08:42
Kunne Mads Emil Madsen der spiller i slavia prag være en mulighed, han vil gerne væk , spillede 17 kampe for dem året før 31 for lask
tidliger u21 landholdsspiller og 24 år.
er central midtbanespiller
husker ham som en ganske fin spiller i sin tid i silkeborg
Og så vidt jeg husker var han kaptajn?

Ifølge EB leder vi efter ledertyper - ikke så overraskende med både Rinne og Thelanders afgange :cheers:

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Moen » 17. jun 2022, 09:32

Reyad skrev:
17. jun 2022, 08:39
Mads Emil Madsen rygtes væk fra Slavia Prag.
Ham kan jeg godt lide! En god boldspiller og dynamisk. Ville elske at se ham i AaB. Ville være en rigtig god aftager for Fossum eller blot en tilføjelse til vores lidt skrantende midtbane.
Enig. Det kunne være et fedt bytte!

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Moen » 17. jun 2022, 09:38

Raiman skrev:
17. jun 2022, 09:13
Twitter spam!
Bolkan Nordli:
https://www.transfermarkt.com/simen-nor ... ler/418751
Ham kiggede jeg faktisk meget på i vinters, fordi han havde en helt vanvittig sæson for Aalesunds i OBOS-ligaen. Han har noget x factor.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1221
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Spanky » 17. jun 2022, 09:55

Eksil skrev:
17. jun 2022, 09:24
Raiman skrev:
17. jun 2022, 09:13
Twitter spam!
Bolkan Nordli:
https://www.transfermarkt.com/simen-nor ... ler/418751
Han ligner da en ung Kusk :-)

At sætte Gent eller Aalborg i samme sætning er ret vildt, når den ene klub vel er mindst 10 gange større målt på økonomi.
Jeg tænkte straks Freiheim Holm :S Lad os satse på det er en ung Kusk, hvis han lander i Aalborg!

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FlemmingG » 17. jun 2022, 10:00

Spanky skrev:
17. jun 2022, 09:55
Eksil skrev:
17. jun 2022, 09:24
Raiman skrev:
17. jun 2022, 09:13
Twitter spam!
Bolkan Nordli:
https://www.transfermarkt.com/simen-nor ... ler/418751
Han ligner da en ung Kusk :-)

At sætte Gent eller Aalborg i samme sætning er ret vildt, når den ene klub vel er mindst 10 gange større målt på økonomi.
Jeg tænkte straks Freiheim Holm :S Lad os satse på det er en ung Kusk, hvis han lander i Aalborg!
Lyder som en spændende spiller - men også samtidig en spiller, som dækker positioner hvor vi er rigelig godt dækket ind.. savner mere at høre konkrete navne til central midt, højre back og gerne en midterforsvarer mere

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5357
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 17. jun 2022, 10:04

Eksil skrev:
17. jun 2022, 09:24
Raiman skrev:
17. jun 2022, 09:13
Twitter spam!
Bolkan Nordli:
https://www.transfermarkt.com/simen-nor ... ler/418751
Han ligner da en ung Kusk :-)

At sætte Gent eller Aalborg i samme sætning er ret vildt, når den ene klub vel er mindst 10 gange større målt på økonomi.
Jeg synes, han ligner en ung Torben Boye.

Jeg er lidt "træt af" de rygter om offensivspillere. Forstå mig ret, bedre spillere er altid kærkomne, men vores centrale midtbane, backs og til dels centerforsvar skriger på kvalitet.

Jeg er - hvis Thelander er væk - stadig lun på en kontrakt på et år eller to til Albentosa fra Vejle. Han vil give noget erfaring, kvalitet og lederskab i bagkæden.

Mht Thelander, så er det sgu lidt underligt, at man ikke melder noget ud, som man gjorde med Rinne.
Jeg har svært ved at tolke det som andet, end at hvis der ikke dukker noget interessant op, så vil han gerne blive i AaB. Ellers havde man vel sagt formelt adjøs til hinanden og fans.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Yankee » 17. jun 2022, 10:10

R Rosenberg skrev:
17. jun 2022, 10:04

Jeg synes, han ligner en ung Torben Boye.

Jeg er lidt "træt af" de rygter om offensivspillere. Forstå mig ret, bedre spillere er altid kærkomne, men vores centrale midtbane, backs og til dels centerforsvar skriger på kvalitet.
Men det er jo ikke noget rygte. Aalborg bliver bare nævnt som et eksempel. Det er vist kun på debatsiden at den slags kan gøres til et tegn på at AaB kigger efter offensivspillere.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5357
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 17. jun 2022, 10:14

Yankee skrev:
17. jun 2022, 10:10
R Rosenberg skrev:
17. jun 2022, 10:04

Jeg synes, han ligner en ung Torben Boye.

Jeg er lidt "træt af" de rygter om offensivspillere. Forstå mig ret, bedre spillere er altid kærkomne, men vores centrale midtbane, backs og til dels centerforsvar skriger på kvalitet.
Men det er jo ikke noget rygte. Aalborg bliver bare nævnt som et eksempel. Det er vist kun på debatsiden at den slags kan gøres til et tegn på at AaB kigger efter offensivspillere.
Det skulle forstås som, at jeg savner rygter om spillere til vores svagere besatte pladser.
Jeg hævder intet sted, at AaB har kig på ham.
Ædruelighedens stemme

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2894
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Eksil » 17. jun 2022, 10:18

En drømmespiller kunne være Jacob Lungi Sørensen. Han ville kunne frigiven masse andet ved at rydde op og skærme af for midterforsvaret. Han spiller i PL nedrykkerne Norwich, som ikke brugte ham alverden sidste år pga. skadet og bedre alternativer. Det er nok lidt en drøm, men hvor ville han pynte blandt de mange offensivspillere. Vi så hvad bare en MC i nogenlunde form kunne gør for Friis og det her ville være noget helt andet.

Besvar