Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2030
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af 9520AaB » 18. jun 2022, 17:12

Forza skrev:
Hanga skrev:
18. jun 2022, 16:17
baresi skrev:
15. jun 2022, 11:03
jeg tror på 1. signing inden weekenden :-)
Prica22 skrev:
15. jun 2022, 13:52
Opsummering fra BTs Transfervinduet: De har snakket med Inge André Olsen.

Om en keeper: Den er 99,9% sikker og man satser på at lande den inden ugen er omme.

AaB er ret langt henne i arbejdet på 2-3 spillere yderligere.
Billede

;)
Ventetiden er virkelig ulidelig.
Specielt når både IAO og dem med de gode rygter i 3 uger har sagt at det er lige op over. Specielt med målmand.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 453
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af DarkHorse9000 » 19. jun 2022, 09:31

Fantatisk hvis vores egen Oliver Klitten erobre den højreback. Det havde jeg ikke gjort mig forhåbninger om.
Nu skal det blive spændende at se ham mod superligamodstandere.

Ang. indgående, så må det saftsuseme være lige op over, medmindre vi er blevet snigløbet i forhandlingerne. Den slags sker.

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 508
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Nautrup88 » 19. jun 2022, 09:33

Får vi nogle procenter i tilfælde af salg af Mæhle?
Kunne så at West Ham skal gi 150 for ham.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Stegosaurus » 19. jun 2022, 09:57

DarkHorse9000 skrev:
19. jun 2022, 09:31
Fantatisk hvis vores egen Oliver Klitten erobre den højreback. Det havde jeg ikke gjort mig forhåbninger om.
Nu skal det blive spændende at se ham mod superligamodstandere.

Ang. indgående, så må det saftsuseme være lige op over, medmindre vi er blevet snigløbet i forhandlingerne. Den slags sker.
Klitten gjorde det ret godt på højre back i går mod Skövde. Han har en ret god fysik - var god til at "screene" modstanderne væk fra bolden. Men han blev ikke rigtigt udsat for 1-mod-1 dueller, hvor modstanderen havde bolden - og det er her, at Pallesen er den vel nok ringeste i ligaen: Modstanderen kommer altid forbi ham.

Hannesbo spillede de første 60 min. mod Skövde som venstre back. Han er stadig ung, men har godt nok mangler i det offensive spil - han får ikke bragt sin hurtighed i spil. Måske det ville være bedre at køre ham ind som venstre back, hvor jeg tror hans hurtighed ville blive udnyttet bedre.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Pastorius » 19. jun 2022, 09:58

Nautrup88 skrev:
19. jun 2022, 09:33
Får vi nogle procenter i tilfælde af salg af Mæhle?
Kunne så at West Ham skal gi 150 for ham.
Kun udviklingspenge.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Pastorius » 19. jun 2022, 10:00

Stegosaurus skrev:
19. jun 2022, 09:57
DarkHorse9000 skrev:
19. jun 2022, 09:31
Fantatisk hvis vores egen Oliver Klitten erobre den højreback. Det havde jeg ikke gjort mig forhåbninger om.
Nu skal det blive spændende at se ham mod superligamodstandere.

Ang. indgående, så må det saftsuseme være lige op over, medmindre vi er blevet snigløbet i forhandlingerne. Den slags sker.
Klitten gjorde det ret godt på højre back i går mod Skövde. Han har en ret god fysik - var god til at "screene" modstanderne væk fra bolden. Men han blev ikke rigtigt udsat for 1-mod-1 dueller, hvor modstanderen havde bolden - og det er her, at Pallesen er den vel nok ringeste i ligaen: Modstanderen kommer altid forbi ham.

Hannesbo spillede de første 60 min. mod Skövde som venstre back. Han er stadig ung, men har godt nok mangler i det offensive spil - han får ikke bragt sin hurtighed i spil. Måske det ville være bedre at køre ham ind som venstre back, hvor jeg tror hans hurtighed ville blive udnyttet bedre.
Min vurdering - kun baseret på de minutter han har spillet på AaB's førstehold - er at han er ringere defensivt end han er offensivt. De par gange han er blevet brugt i stedet for Ahlmann har det set meget, meget shaky ud defensivt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Stegosaurus » 19. jun 2022, 10:09

Pastorius skrev:
19. jun 2022, 10:00
Stegosaurus skrev:
19. jun 2022, 09:57
DarkHorse9000 skrev:
19. jun 2022, 09:31
Fantatisk hvis vores egen Oliver Klitten erobre den højreback. Det havde jeg ikke gjort mig forhåbninger om.
Nu skal det blive spændende at se ham mod superligamodstandere.

Ang. indgående, så må det saftsuseme være lige op over, medmindre vi er blevet snigløbet i forhandlingerne. Den slags sker.
Klitten gjorde det ret godt på højre back i går mod Skövde. Han har en ret god fysik - var god til at "screene" modstanderne væk fra bolden. Men han blev ikke rigtigt udsat for 1-mod-1 dueller, hvor modstanderen havde bolden - og det er her, at Pallesen er den vel nok ringeste i ligaen: Modstanderen kommer altid forbi ham.

Hannesbo spillede de første 60 min. mod Skövde som venstre back. Han er stadig ung, men har godt nok mangler i det offensive spil - han får ikke bragt sin hurtighed i spil. Måske det ville være bedre at køre ham ind som venstre back, hvor jeg tror hans hurtighed ville blive udnyttet bedre.
Min vurdering - kun baseret på de minutter han har spillet på AaB's førstehold - er at han er ringere defensivt end han er offensivt. De par gange han er blevet brugt i stedet for Ahlmann har det set meget, meget shaky ud defensivt.
Ja, men det hænger jo nok primært sammen med at Ahlmann har spillet venstre back siden han var 14 år gammel, mens Hannesbo har spillet vel 3-4 kampe som venstre back i sit liv. Hannesbo skal omskoles og til at lære at være back. Tænk: Ny case Dalsgaard.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4758
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Maglau » 19. jun 2022, 10:33

Stegosaurus skrev:
19. jun 2022, 10:09
Pastorius skrev:
19. jun 2022, 10:00
Stegosaurus skrev:
19. jun 2022, 09:57
DarkHorse9000 skrev:
19. jun 2022, 09:31
Fantatisk hvis vores egen Oliver Klitten erobre den højreback. Det havde jeg ikke gjort mig forhåbninger om.
Nu skal det blive spændende at se ham mod superligamodstandere.

Ang. indgående, så må det saftsuseme være lige op over, medmindre vi er blevet snigløbet i forhandlingerne. Den slags sker.
Klitten gjorde det ret godt på højre back i går mod Skövde. Han har en ret god fysik - var god til at "screene" modstanderne væk fra bolden. Men han blev ikke rigtigt udsat for 1-mod-1 dueller, hvor modstanderen havde bolden - og det er her, at Pallesen er den vel nok ringeste i ligaen: Modstanderen kommer altid forbi ham.

Hannesbo spillede de første 60 min. mod Skövde som venstre back. Han er stadig ung, men har godt nok mangler i det offensive spil - han får ikke bragt sin hurtighed i spil. Måske det ville være bedre at køre ham ind som venstre back, hvor jeg tror hans hurtighed ville blive udnyttet bedre.
Min vurdering - kun baseret på de minutter han har spillet på AaB's førstehold - er at han er ringere defensivt end han er offensivt. De par gange han er blevet brugt i stedet for Ahlmann har det set meget, meget shaky ud defensivt.
Ja, men det hænger jo nok primært sammen med at Ahlmann har spillet venstre back siden han var 14 år gammel, mens Hannesbo har spillet vel 3-4 kampe som venstre back i sit liv. Hannesbo skal omskoles og til at lære at være back. Tænk: Ny case Dalsgaard.
Enig - men kunne ideen så være at starte med at spille ham ind som back/midtbanekant i en 3-4-3. Der er det defensive ikke så udsat som i en 4 back kæde og der vil være mere plads til det offensive.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Pastorius » 19. jun 2022, 10:36

Stegosaurus skrev:
Pastorius skrev:
19. jun 2022, 10:00
Stegosaurus skrev:
19. jun 2022, 09:57
DarkHorse9000 skrev:
19. jun 2022, 09:31
Fantatisk hvis vores egen Oliver Klitten erobre den højreback. Det havde jeg ikke gjort mig forhåbninger om.
Nu skal det blive spændende at se ham mod superligamodstandere.

Ang. indgående, så må det saftsuseme være lige op over, medmindre vi er blevet snigløbet i forhandlingerne. Den slags sker.
Klitten gjorde det ret godt på højre back i går mod Skövde. Han har en ret god fysik - var god til at "screene" modstanderne væk fra bolden. Men han blev ikke rigtigt udsat for 1-mod-1 dueller, hvor modstanderen havde bolden - og det er her, at Pallesen er den vel nok ringeste i ligaen: Modstanderen kommer altid forbi ham.

Hannesbo spillede de første 60 min. mod Skövde som venstre back. Han er stadig ung, men har godt nok mangler i det offensive spil - han får ikke bragt sin hurtighed i spil. Måske det ville være bedre at køre ham ind som venstre back, hvor jeg tror hans hurtighed ville blive udnyttet bedre.
Min vurdering - kun baseret på de minutter han har spillet på AaB's førstehold - er at han er ringere defensivt end han er offensivt. De par gange han er blevet brugt i stedet for Ahlmann har det set meget, meget shaky ud defensivt.
Ja, men det hænger jo nok primært sammen med at Ahlmann har spillet venstre back siden han var 14 år gammel, mens Hannesbo har spillet vel 3-4 kampe som venstre back i sit liv. Hannesbo skal omskoles og til at lære at være back. Tænk: Ny case Dalsgaard.
Jeg skal ikke afvise det. Det kræver nok bedre kendskab til hans kompetencer at vurdere, end man kan få hvid man ikke har fuldt ham dagligt på træningsbanen.

Hvis vi skal ud i den slags eksperimenter (også med spekulationer om Theo som førstekeeper) så skal vi nok være forberedte på det bliver svært at komme i top 6. Det kræver noget tid.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4758
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Maglau » 19. jun 2022, 10:41

raekkeettre skrev:
18. jun 2022, 00:26
Maglau skrev:
17. jun 2022, 23:31
Sønderhof skrev:
17. jun 2022, 22:15
Maglau skrev:
17. jun 2022, 20:42
raekkeettre skrev:
17. jun 2022, 19:30
troelsh skrev:
17. jun 2022, 19:07


Det er altså vildt nok de får 15 mil for en spiller der ikke engang har spillet 90 minutters seniorbold, og som de ikke mener er god nok til at have en fremtid i klubben, og har et halvt år tilbage af kontrakten.
Enig...og vi sidder og snakker om det kunne være fedt at få 20 millioner for Prip eller Højholt. De er SÅÅÅÅÅ langt foran os det er til at brække sig over...
Når du siger - vi - så er det herinde på siden blandt folk der aner absolut ikke en skid om hvad der foregår i fodboldverden og hvilke priser spillerne handles til.
Altså gætterier blandt tosser på hvad vi måske kan få eller ikke få for spillerne der måske, måske ikke er interesant for udenlandske klubber.
De vildskud gør så at du har lyst til at brække dig når du hører at fcm har fået 15 mio for en ynglinge spiller.
Du aner jo intet om AaB forlanger og kan få 35 mio for højholdt 50 for Prip og 100 for Sander.
Så bræk du dig bare på forhånd eller slå kold vand i blodet.
Jeg plejer ikke gide kommentere på intrigante opslag, men det der er det mest latterlige jeg har læst herinde længe. 90% alt alt der bliver skrevet herinde er holdninger. Debatside er et ganske passende navn.

Hvis ikke "vi herinde" har den fjerneste ide om hvad AaBs spillere er værd, hvem har så? Jeg har fulgt AaB og superligaen i 25 år, og vil mene at jeg kan værdisætte 75% af de nuværende spillere plus/minus 20% af hvad klubber vil sælge dem for.

Hvad er din intention med indlægget? Mener du ikke man kan / bør / skal / må diskutere hvad vores spiller er værd? Hvad med indkøb?
Hvem må / kan egentligt diskutere priser? Inge er vel den eneste der 100% ved hvad spillerne koster. Alle andre medier og fans de bør holde sig fra det?

Hvad med du opretter faktaside.dk og bliver moderator der, så har du noget at hygge dig med. Alternativt finder du utvivlsomt ligesindede på facebook et sted.

God aften.
tror du har misforstået det. Folk må gætte lige så tosset de ønsker.
Men indlægget handler om en debattør der spasser ud over en pris som fcm har fået på ynglinge spiller. Det gøres pludselig til en sandhed herinde opfundet af komplet udvidende debattører om hvad AaB kan få og sikkert forlanger for vores bedste spillere der stadig er i klubben og ikke en gang rygtet væk endnu.

Mit budskab var at der vel ingen grund til på forhånd at brække sig over en fcm pris på 15 mio uden vi ved hvad +- for vores egne.
Sælger vi Theo for 150 mio er vel ligegyldig hvad fcm har får tror deres.

Men hvis du får det til at handle om at man ikke gætte på priser så værsågod.
Hvad tror du pludselig gør AaB spillere meget mere værd end de tidligere har været?

Vi har præsteret de sidste 5 år at sælge Kaufmann for 21 og Abildgaard for det samme 15, ellers har alt været under de sidste 5 år, ja selv Mæhle. De sælger det som vi har fået næstmest for, for en ynglinge spiller.

Men hvis du forventer 150 for Ssnder, 50 for prip og 35 for Højholt - så går vi imod hvad der ellers er set de sidste 25 år med en spillertrup der er over 200 millioner værd.

Jeg synes rationalet er der for en lille brækfornemmelse.....
Du har da fuldstændig ret i at vi ikke har solgt en ynglinge spiller til 15 mio. Men du sammenligner med hvad nogen herinde TROR vi kan få højholdt Prip og Theo. Det de tror er ikke sandhed.

Vi har jo ikke de mange sæsoner haft spillere med de kompentencer ift alder og salgspotentiale som de tre du sammenligner ynglingespilleren med.
Der er altså ingen grund til at udsætte din mund for opkast før vi kender eller nogenlunde kender priserne på de spillere du nævner - hvis du altså vil sammenligne med fcm ynglinge spiller.
Synes ikke det virker til at IAO er helt uvidende om hvad AaBs spillere er værd.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 453
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af DarkHorse9000 » 19. jun 2022, 11:01

Pastorius skrev:
19. jun 2022, 10:36
Stegosaurus skrev:
Pastorius skrev:
19. jun 2022, 10:00
Stegosaurus skrev:
19. jun 2022, 09:57
DarkHorse9000 skrev:
19. jun 2022, 09:31
Fantatisk hvis vores egen Oliver Klitten erobre den højreback. Det havde jeg ikke gjort mig forhåbninger om.
Nu skal det blive spændende at se ham mod superligamodstandere.

Ang. indgående, så må det saftsuseme være lige op over, medmindre vi er blevet snigløbet i forhandlingerne. Den slags sker.
Klitten gjorde det ret godt på højre back i går mod Skövde. Han har en ret god fysik - var god til at "screene" modstanderne væk fra bolden. Men han blev ikke rigtigt udsat for 1-mod-1 dueller, hvor modstanderen havde bolden - og det er her, at Pallesen er den vel nok ringeste i ligaen: Modstanderen kommer altid forbi ham.

Hannesbo spillede de første 60 min. mod Skövde som venstre back. Han er stadig ung, men har godt nok mangler i det offensive spil - han får ikke bragt sin hurtighed i spil. Måske det ville være bedre at køre ham ind som venstre back, hvor jeg tror hans hurtighed ville blive udnyttet bedre.
Min vurdering - kun baseret på de minutter han har spillet på AaB's førstehold - er at han er ringere defensivt end han er offensivt. De par gange han er blevet brugt i stedet for Ahlmann har det set meget, meget shaky ud defensivt.
Ja, men det hænger jo nok primært sammen med at Ahlmann har spillet venstre back siden han var 14 år gammel, mens Hannesbo har spillet vel 3-4 kampe som venstre back i sit liv. Hannesbo skal omskoles og til at lære at være back. Tænk: Ny case Dalsgaard.
Jeg skal ikke afvise det. Det kræver nok bedre kendskab til hans kompetencer at vurdere, end man kan få hvid man ikke har fuldt ham dagligt på træningsbanen.

Hvis vi skal ud i den slags eksperimenter (også med spekulationer om Theo som førstekeeper) så skal vi nok være forberedte på det bliver svært at komme i top 6. Det kræver noget tid.
Hannesbo kunne givetvis godt blive god på venstreback, men jeg er overbevist om han ikke er tiltænkt den plads næste sæson. Vi præsentere A. Poulsen ligeså snart Gladbach ophæver kontrakten 💪🏻 Så kan det være Hobro ligesom med Klitten, vil hjælpe os med omskolingen.

Jeg krydser fingre for Klitten. Dejligt hvis han lykkes i den rød/hvide..

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Sønderhof » 19. jun 2022, 11:51

Maglau skrev:
19. jun 2022, 10:41

Du har da fuldstændig ret i at vi ikke har solgt en ynglinge spiller til 15 mio. Men du sammenligner med hvad nogen herinde TROR vi kan få højholdt Prip og Theo. Det de tror er ikke sandhed.

Vi har jo ikke de mange sæsoner haft spillere med de kompentencer ift alder og salgspotentiale som de tre du sammenligner ynglingespilleren med.
Der er altså ingen grund til at udsætte din mund for opkast før vi kender eller nogenlunde kender priserne på de spillere du nævner - hvis du altså vil sammenligne med fcm ynglinge spiller.
Synes ikke det virker til at IAO er helt uvidende om hvad AaBs spillere er værd.
I bund og grund, handler det om, at vi er blevet overhalet med 10 omgange af FCM siden de blev stiftet. Det er pisse træls!

De har solgt spillere for noget der ligner en mia en den periode, mens vi solgt for ca. 200 mio(?)

Vi grinede alle sammen, da Benham overtog og ville sammensætte holdet ud fra et dataprogam, men de har bare være utrolig dygtige, og er nu i en helt anden liga end os.

Jeg er misundelig, når de talenter FCM ikke tror på, bliver solgt for 10-20 millioner. Mads Hansen, Simsik(der godtnok gik i vasken) og nu Fraulo. +ham tyskeren de fik gratis og solgte for lignede beløb inden han fik debut!

Tilbage til værdisætningen af vores salgsemner, så bliver du ved med at få det til at lyde som om det er Inge der bestemmer hvad køberne er villige til at betale.

Jeg mener det var Flint Bjerg, der er tilknyttet Gladbach, der adspurt til Højholt mente at hans pris var nærmere 2 end 3 mio euro. Det håber jeg ikke er rigtigt, men 35 får vi slet ikke.

Prip kan vi måske få 3 mio euro for, da hans alder og tendesen til at falde helt ud af kampe taler imod større beløb. Tilsvarende spillere til bundklubber i Bundesligaen eller midterklubber i Holland koster i det lag.

Theo er straks sværere. Her har Inge sagt at han vil gøre en dyd ud af, at vi får seriøst store beløb for sådanne spillere. Det der taler imod er at han er målmand, som er den position der bliver handelt billigst. Jeg tror vi er villige til at sælge for 30-35 millioner.

Disse beløb skal sætte i den kontekst, at vi har præsteret under niveau i månederne op til vinduet, hvor mange klubber spejder ekstra intensivt.
Samt ikke mindst, at alle klubber derude ved, at AaB er tvunget til at sælge spillere jvf. klubbens målsætninger. Vi kan ikke tillade os at afvise bud på samme måde som fx. Silkeborg i deres nuværende situation kan.

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 677
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jayC » 19. jun 2022, 12:17

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... fRKNGWRWV0

Spændende - mulig ny keeper i morgen 🥳
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7874
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 19. jun 2022, 12:21

jayC skrev:
19. jun 2022, 12:17
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... fRKNGWRWV0

Spændende - mulig ny keeper i morgen 🥳
Ja, nu kan det da nærmest ikke komme tættere. Og endda på flere handler.

Målmanden hentes i udlandet, så dermed kan vi godt udelukke ham fra Vejle.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 777
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af bedstefar » 19. jun 2022, 12:27

jayC skrev:
19. jun 2022, 12:17
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... fRKNGWRWV0

Spændende - mulig ny keeper i morgen 🥳
Nej, hvor jeg glæder mig til den kommende uge! F5!!!!!! :aabfan:

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 777
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af bedstefar » 19. jun 2022, 12:30

En der tager et smut forbi Hornevej i aften? ;) ;)

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14825
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Hanga » 19. jun 2022, 12:30

Forza skrev:
19. jun 2022, 12:21
jayC skrev:
19. jun 2022, 12:17
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... fRKNGWRWV0

Spændende - mulig ny keeper i morgen 🥳
Ja, nu kan det da nærmest ikke komme tættere. Og endda på flere handler.

Målmanden hentes i udlandet, så dermed kan vi godt udelukke ham fra Vejle.
Det bliver spændende. Et god bud på en anden spiller der er tæt på er vel Andreas Poulsen.

En anden interessant information i artiklen er at Lars Kramer endnu ikke kan træne med grundet nogle formaliteter der mangler. Det er ved at være længe siden vi skrev med ham, så det er sku ret skidt at vi alligevel ikke kan have ham med fra dag 1. Hvad mon det er? Er det Viborg der er på tværs og ikke vil slippe hans licens før kontrakten udløber hos dem (vel 30/6), er det noget omkring hans opholdstilladelse, eller noget helt tredje?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7874
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 19. jun 2022, 12:41

Hanga skrev:
19. jun 2022, 12:30
Forza skrev:
19. jun 2022, 12:21
jayC skrev:
19. jun 2022, 12:17
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... fRKNGWRWV0

Spændende - mulig ny keeper i morgen 🥳
Ja, nu kan det da nærmest ikke komme tættere. Og endda på flere handler.

Målmanden hentes i udlandet, så dermed kan vi godt udelukke ham fra Vejle.
Det bliver spændende. Et god bud på en anden spiller der er tæt på er vel Andreas Poulsen.

En anden interessant information i artiklen er at Lars Kramer endnu ikke kan træne med grundet nogle formaliteter der mangler. Det er ved at være længe siden vi skrev med ham, så det er sku ret skidt at vi alligevel ikke kan have ham med fra dag 1. Hvad mon det er? Er det Viborg der er på tværs og ikke vil slippe hans licens før kontrakten udløber hos dem (vel 30/6), er det noget omkring hans opholdstilladelse, eller noget helt tredje?
Ja, det med Kramer undrer også mig. Han er jo annonceret og det hele.

Men okay, hvis han træner med fra mandag gør det jo ikke noget.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10757
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jonas386 » 19. jun 2022, 12:41

Jeg tror det er ham grækeren der havde været i svensk fodbold tidligere
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14825
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Hanga » 19. jun 2022, 12:55

jonas386 skrev:
19. jun 2022, 12:41
Jeg tror det er ham grækeren der havde været i svensk fodbold tidligere
Ren mavefornemmelse eller?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar