Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7838
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 21. jun 2022, 12:18

Kokkefar skrev:
21. jun 2022, 12:05
R Rosenberg skrev:
21. jun 2022, 11:48
Mogens skrev:
21. jun 2022, 11:05
Kort opsummering:
Fedt med en ny målmand -håber han holder høj klasse. Det ER altså en mega vigtig post.
Vi mangler stadig 2-3 stærke spillere til de rigtige pladser, for at blive et top4-hold (ja ja, vi skal bare i top6, men jeg drømmer større).
Hvad hedder manden med de mange navne og god skandinavisk fodboldviden på twitter?
Lucas i form vil til enhver tid kunne forstærke AaB - det store spørgsmålstegn er, om han nogensinde kommer ordentligt i gang.
Gamen? @baconogjazz

Og ja, én back eller to, en midtbanekanon samt måske en dygtig, men solid, boldspiller i forsvaret, så ser det altså godt ud.

Skal jeg skære det helt ned til 2, så er højre back og midtbanemanden det vigtigste.

Vi mangler i dén grad en balancespiller med det offensive blik og det store overblik. Ham, vi i alt for kort tid blev forkælet med i Hiljemark.
Enig. Iøvrigt vildt at Inge så sig nødsaget til at forstærke midten med så markant et navn for så slet ikke at erstatte ham da han pensionerede sig.
Man besluttede sig selv for at satse på Højholt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Bong
Allstar
Allstar
Indlæg: 1006
Tilmeldt: 11. maj 2006, 10:59
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Bong » 21. jun 2022, 12:20

I forhold til midtbanegeneral, så kræver det vel også et salg af Fossum, før det er aktuelt.

Håber virkelig han ryger afsted nu, mens der stadig er et år tilbage af kontrakten.
A slightly more sophisticated hooligan...

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 864
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af hit666 » 21. jun 2022, 12:25

R Rosenberg skrev:
20. jun 2022, 19:14
Alexis skrev:
20. jun 2022, 18:48
Emil skrev:
20. jun 2022, 18:21
Ifølge TV2 Nords oplysninger bliver den nye målmand præsenteret tirsdag klokken 10:30.
Og Friis siger i samme artikel vi går over til en 4 back kæde denne sæson. Kæmpe plus herfra. Kan ikke spille med wingbacks og 3 midterforsvar når det er vores svageste pladser
Det må betyde ny højre back eller at man tror, at Klitten kan overtage. Pallesen er absurd ringe, men i en 4-back er han grotesk absurd ringe.
:thumbsup:
AaB AaB AaB AaB

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 864
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af hit666 » 21. jun 2022, 12:26

hit666 skrev:
21. jun 2022, 12:25
R Rosenberg skrev:
20. jun 2022, 19:14
Alexis skrev:
20. jun 2022, 18:48
Emil skrev:
20. jun 2022, 18:21
Ifølge TV2 Nords oplysninger bliver den nye målmand præsenteret tirsdag klokken 10:30.
Og Friis siger i samme artikel vi går over til en 4 back kæde denne sæson. Kæmpe plus herfra. Kan ikke spille med wingbacks og 3 midterforsvar når det er vores svageste pladser
Det må betyde ny højre back eller at man tror, at Klitten kan overtage. Pallesen er absurd ringe, men i en 4-back er han grotesk absurd ringe.
:thumbsup:
det bliver lort med Pallesen i en 4 back kæde :thumbsdown:
AaB AaB AaB AaB

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4740
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Maglau » 21. jun 2022, 12:27

Hanga skrev:
21. jun 2022, 12:04
R Rosenberg skrev:
21. jun 2022, 11:48
Mogens skrev:
21. jun 2022, 11:05
Kort opsummering:
Fedt med en ny målmand -håber han holder høj klasse. Det ER altså en mega vigtig post.
Vi mangler stadig 2-3 stærke spillere til de rigtige pladser, for at blive et top4-hold (ja ja, vi skal bare i top6, men jeg drømmer større).
Hvad hedder manden med de mange navne og god skandinavisk fodboldviden på twitter?
Lucas i form vil til enhver tid kunne forstærke AaB - det store spørgsmålstegn er, om han nogensinde kommer ordentligt i gang.
Gamen? @baconogjazz

Og ja, én back eller to, en midtbanekanon samt måske en dygtig, men solid, boldspiller i forsvaret, så ser det altså godt ud.

Skal jeg skære det helt ned til 2, så er højre back og midtbanemanden det vigtigste.

Vi mangler i dén grad en balancespiller med det offensive blik og det store overblik. Ham, vi i alt for kort tid blev forkælet med i Hiljemark.
Helt enig! Vores midtbane er alt for tynd i både kvalitet og kvantitet. Især når MC smutter.

Jeg frygter umiddelbart at vi ender med Andreas Poulsen til venstre back og så hentes der ikke yderligere med mindre der sker salg.
Lige angående det sidste - jeg tvivler på at der ikke kommer et salg. Hele sæsonen har været linet op til at Fossum skal sælges og siden har Højholdt og Prip meldt sig ind i den kategori og måske et par håndører for Kusk.
Indtil videre har Inge som der står ikke haft transferlæderet oppe af lommen men kun erstattet +- på løn - en ud en ind.
Mon ikke der landes noget midtbane når der ryger en ud.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Pastorius » 21. jun 2022, 13:06

Forza skrev:
21. jun 2022, 12:18
Kokkefar skrev:
21. jun 2022, 12:05
R Rosenberg skrev:
21. jun 2022, 11:48
Mogens skrev:
21. jun 2022, 11:05
Kort opsummering:
Fedt med en ny målmand -håber han holder høj klasse. Det ER altså en mega vigtig post.
Vi mangler stadig 2-3 stærke spillere til de rigtige pladser, for at blive et top4-hold (ja ja, vi skal bare i top6, men jeg drømmer større).
Hvad hedder manden med de mange navne og god skandinavisk fodboldviden på twitter?
Lucas i form vil til enhver tid kunne forstærke AaB - det store spørgsmålstegn er, om han nogensinde kommer ordentligt i gang.
Gamen? @baconogjazz

Og ja, én back eller to, en midtbanekanon samt måske en dygtig, men solid, boldspiller i forsvaret, så ser det altså godt ud.

Skal jeg skære det helt ned til 2, så er højre back og midtbanemanden det vigtigste.

Vi mangler i dén grad en balancespiller med det offensive blik og det store overblik. Ham, vi i alt for kort tid blev forkælet med i Hiljemark.
Enig. Iøvrigt vildt at Inge så sig nødsaget til at forstærke midten med så markant et navn for så slet ikke at erstatte ham da han pensionerede sig.
Man besluttede sig selv for at satse på Højholt.
Hiljemark var en case udenfor strategien. En spiller på et niveau der normalt ville være helt udenfor AaB's rækkevidde. Jeg håber ikke man har brændt fingrene så meget at man ikke tør tage chancen, hvis muligheden skulle opstå en anden gang.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Pastorius » 21. jun 2022, 13:12

Maglau skrev:
21. jun 2022, 12:27
Lige angående det sidste - jeg tvivler på at der ikke kommer et salg. Hele sæsonen har været linet op til at Fossum skal sælges og siden har Højholdt og Prip meldt sig ind i den kategori og måske et par håndører for Kusk.
Indtil videre har Inge som der står ikke haft transferlæderet oppe af lommen men kun erstattet +- på løn - en ud en ind.
Mon ikke der landes noget midtbane når der ryger en ud.
Mht. slag så er jeg ret sikker på at det der afgør om vi sælger eller ej, bliver hvilke spillere vi kan opnå en god pris for, eller hvis man kan slippe af med en lønning man mener er for høj ift det man får for pengene.

Fossum ryger kun hvis der kommer bud, der er højere end det vi mener vi kan erstatte ham for. Kusk er nok et spørgsmål om man kan forlænge ham til den værdi man reelt mener han har (som er noget lavere end det han får).

Prip og Højholt er nok det bedste bud på salgsemner, hvor vi kan få en fornuftig case ud af at sælge.

Det er nok en dyr tur vi er ude på, men jeg tror man forlængst har bestemt sig til at vi ikke vil sælge for billigt, så når vi får en attraktiv spiller, så ved omgivelserne at de skal til lommerne hvis de vil handle. Det kommer til at blive svært at ramme transfermålene de næste vinduer medmindre IAO kan blive ved med at hive salg frem i AH og Børsting-klassen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3262
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Brodernumsi » 21. jun 2022, 13:37

Maglau skrev:
21. jun 2022, 12:27
Hanga skrev:
21. jun 2022, 12:04
R Rosenberg skrev:
21. jun 2022, 11:48
Mogens skrev:
21. jun 2022, 11:05
Kort opsummering:
Fedt med en ny målmand -håber han holder høj klasse. Det ER altså en mega vigtig post.
Vi mangler stadig 2-3 stærke spillere til de rigtige pladser, for at blive et top4-hold (ja ja, vi skal bare i top6, men jeg drømmer større).
Hvad hedder manden med de mange navne og god skandinavisk fodboldviden på twitter?
Lucas i form vil til enhver tid kunne forstærke AaB - det store spørgsmålstegn er, om han nogensinde kommer ordentligt i gang.
Gamen? @baconogjazz

Og ja, én back eller to, en midtbanekanon samt måske en dygtig, men solid, boldspiller i forsvaret, så ser det altså godt ud.

Skal jeg skære det helt ned til 2, så er højre back og midtbanemanden det vigtigste.

Vi mangler i dén grad en balancespiller med det offensive blik og det store overblik. Ham, vi i alt for kort tid blev forkælet med i Hiljemark.
Helt enig! Vores midtbane er alt for tynd i både kvalitet og kvantitet. Især når MC smutter.

Jeg frygter umiddelbart at vi ender med Andreas Poulsen til venstre back og så hentes der ikke yderligere med mindre der sker salg.
Lige angående det sidste - jeg tvivler på at der ikke kommer et salg. Hele sæsonen har været linet op til at Fossum skal sælges og siden har Højholdt og Prip meldt sig ind i den kategori og måske et par håndører for Kusk.
Indtil videre har Inge som der står ikke haft transferlæderet oppe af lommen men kun erstattet +- på løn - en ud en ind.
Mon ikke der landes noget midtbane når der ryger en ud.
Både Kramer og Sousa har angiveligt valgt os over større klubber. Du kan godt regne med, at Inge har betalt en fin signing-on til spillerne, de har bestemt ikke været gratis.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Krushave
1. div
1. div
Indlæg: 305
Tilmeldt: 7. aug 2005, 19:42
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Krushave » 21. jun 2022, 13:46

https://www.fifa.com/legal/media-releas ... -to-war-in

Så har FIFA udvidet muligheden for at suspendere kontrakterne i Ukraine og Rusland i et år mere indtil 30. Juni 2023. Så hvis Oliver Abildgård ønsker det nu, kan han godt lige tage en sæson i AaB.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FlæskeFrank » 21. jun 2022, 13:47

Profilmæssigt har vi fået 3 profiler og kun mistet to.

Så at kræve flere profiler i denne uge er nok lidt krævende. Andreas Poulsen vil dog være profil. Abildgaard ligeså.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Pastorius » 21. jun 2022, 13:47

Krushave skrev:
21. jun 2022, 13:46
https://www.fifa.com/legal/media-releas ... -to-war-in

Så har FIFA udvidet muligheden for at suspendere kontrakterne i Ukraine og Rusland i et år mere indtil 30. Juni 2023. Så hvis Oliver Abildgård ønsker det nu, kan han godt lige tage en sæson i AaB.
Det kræver jo også at AaB er interesserede (det burde de være).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1496
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Lyfe » 21. jun 2022, 13:50

Krushave skrev:
21. jun 2022, 13:46
https://www.fifa.com/legal/media-releas ... -to-war-in

Så har FIFA udvidet muligheden for at suspendere kontrakterne i Ukraine og Rusland i et år mere indtil 30. Juni 2023. Så hvis Oliver Abildgård ønsker det nu, kan han godt lige tage en sæson i AaB.
Det her kan gå hen og blive et transfervindue med kun signon fee og ingen transfer til klubber :D
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5206
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Jakobsen » 21. jun 2022, 14:05

FlæskeFrank skrev:Profilmæssigt har vi fået 3 profiler og kun mistet to.

Så at kræve flere profiler i denne uge er nok lidt krævende. Andreas Poulsen vil dog være profil. Abildgaard ligeså.
Arh - ingen af os kender vel reelt Posavec så svær at udnævne som hverken profil eller katastrofe.
Kramer er et stort talent som har gjort det godt og er for mig en profil, men til gengæld kan man være bange for om han kan løfte lederrollen efter Thelander. Jeg tror dog han rent fodboldmæssigt er samme hylde.
Souza er en publikumsspiller med højt topniveau og lavt bundniveau. Han er ikke konsistent nok til at være en profil, men absolut en spiller med noget x-faktor på de gode dage.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7838
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 21. jun 2022, 14:21

Jakobsen skrev:
21. jun 2022, 14:05
FlæskeFrank skrev:Profilmæssigt har vi fået 3 profiler og kun mistet to.

Så at kræve flere profiler i denne uge er nok lidt krævende. Andreas Poulsen vil dog være profil. Abildgaard ligeså.
Arh - ingen af os kender vel reelt Posavec så svær at udnævne som hverken profil eller katastrofe.
Kramer er et stort talent som har gjort det godt og er for mig en profil, men til gengæld kan man være bange for om han kan løfte lederrollen efter Thelander. Jeg tror dog han rent fodboldmæssigt er samme hylde.
Souza er en publikumsspiller med højt topniveau og lavt bundniveau. Han er ikke konsistent nok til at være en profil, men absolut en spiller med noget x-faktor på de gode dage.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Det du skriver om Sousa (med S), kan du vel også sige om Prip i Horsens.

Man skal ikke underkende hvad en ny spillestil og nye omgivelser og forventninger kan gøre for en spiller.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

sorenmoller95
2. div
2. div
Indlæg: 106
Tilmeldt: 27. maj 2022, 22:54

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af sorenmoller95 » 21. jun 2022, 14:24

Pastorius skrev:
21. jun 2022, 13:47
Krushave skrev:
21. jun 2022, 13:46
https://www.fifa.com/legal/media-releas ... -to-war-in

Så har FIFA udvidet muligheden for at suspendere kontrakterne i Ukraine og Rusland i et år mere indtil 30. Juni 2023. Så hvis Oliver Abildgård ønsker det nu, kan han godt lige tage en sæson i AaB.
Det kræver jo også at AaB er interesserede (det burde de være).
Jeg tænker nærmere det er et spørgsmål om Abildgaard er interesseret i en retur - hvilket jeg godt kan tvivle på. Han var trods alt en profil i en stærk - og til tider bar han anførerbindet - russisk liga. Tænker han sigter mod en større liga end den danske, eller som minimum - gud forbyde det - en større dansk klub end AaB.

VestbyensStolthed
Junior
Junior
Indlæg: 56
Tilmeldt: 20. jun 2022, 14:17
Favoritspiller: Cacá

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af VestbyensStolthed » 21. jun 2022, 14:32

Bugatti1 skrev:
21. jun 2022, 10:26
Lucas?
Magnus er fortid.

Er Lucas ikke også det? Synes ikke det er en spiller vi mangler, med det vi har set og han har vist det seneste 1½ år!!!
Jeg synes I ofte er meget hårde mod Lucas. Han er trods alt blandt de bedste spillere vi har haft i AaB og uden tvivl en rigtig klubmand. Jeg ved godt han hiver en høj løn med hjem, men han om nogen fortjener at vi venter på ham og giver ham en chance til.
Jeg har dog hørt, at hans genoptræning ikke har været optimal ift. den skade han har haft. Hvis det er passer, så er det selvfølgelig under al kritik, hvis man tænker på hvor meget han tjener.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Pastorius » 21. jun 2022, 14:52

sorenmoller95 skrev:
Pastorius skrev:
21. jun 2022, 13:47
Krushave skrev:
21. jun 2022, 13:46
https://www.fifa.com/legal/media-releas ... -to-war-in

Så har FIFA udvidet muligheden for at suspendere kontrakterne i Ukraine og Rusland i et år mere indtil 30. Juni 2023. Så hvis Oliver Abildgård ønsker det nu, kan han godt lige tage en sæson i AaB.
Det kræver jo også at AaB er interesserede (det burde de være).
Jeg tænker nærmere det er et spørgsmål om Abildgaard er interesseret i en retur - hvilket jeg godt kan tvivle på. Han var trods alt en profil i en stærk - og til tider bar han anførerbindet - russisk liga. Tænker han sigter mod en større liga end den danske, eller som minimum - gud forbyde det - en større dansk klub end AaB.
Det kræver i hvert fald at der ikke er bud på ham andre steder fra.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4740
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Maglau » 21. jun 2022, 15:01

sorenmoller95 skrev:
21. jun 2022, 14:24
Pastorius skrev:
21. jun 2022, 13:47
Krushave skrev:
21. jun 2022, 13:46
https://www.fifa.com/legal/media-releas ... -to-war-in

Så har FIFA udvidet muligheden for at suspendere kontrakterne i Ukraine og Rusland i et år mere indtil 30. Juni 2023. Så hvis Oliver Abildgård ønsker det nu, kan han godt lige tage en sæson i AaB.
Det kræver jo også at AaB er interesserede (det burde de være).
Jeg tænker nærmere det er et spørgsmål om Abildgaard er interesseret i en retur - hvilket jeg godt kan tvivle på. Han var trods alt en profil i en stærk - og til tider bar han anførerbindet - russisk liga. Tænker han sigter mod en større liga end den danske, eller som minimum - gud forbyde det - en større dansk klub end AaB.
Større dansk klub end AaB - ser ikke lige for mig at fcm eller fck er efter ham. Så eneste trussel skulle så være er BIF
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Njak
Landshold
Landshold
Indlæg: 768
Tilmeldt: 9. jul 2005, 15:38
Geografisk sted: Voldum

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Njak » 21. jun 2022, 15:06

Kan med 99,9% sikkerhed sige at Abildgaard ikke vender hjem til AaB før sidst i hans karriere, medmindre noget går helt galt. Motivationen er slet ikke til det, så det vil være en skidt case for begge parter. Den kan skydes helt ned som en mulighed.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Pastorius » 21. jun 2022, 15:07

Maglau skrev:
21. jun 2022, 15:01
sorenmoller95 skrev:
21. jun 2022, 14:24
Pastorius skrev:
21. jun 2022, 13:47
Krushave skrev:
21. jun 2022, 13:46
https://www.fifa.com/legal/media-releas ... -to-war-in

Så har FIFA udvidet muligheden for at suspendere kontrakterne i Ukraine og Rusland i et år mere indtil 30. Juni 2023. Så hvis Oliver Abildgård ønsker det nu, kan han godt lige tage en sæson i AaB.
Det kræver jo også at AaB er interesserede (det burde de være).
Jeg tænker nærmere det er et spørgsmål om Abildgaard er interesseret i en retur - hvilket jeg godt kan tvivle på. Han var trods alt en profil i en stærk - og til tider bar han anførerbindet - russisk liga. Tænker han sigter mod en større liga end den danske, eller som minimum - gud forbyde det - en større dansk klub end AaB.
Større dansk klub end AaB - ser ikke lige for mig at fcm eller fck er efter ham. Så eneste trussel skulle så være er BIF
Jeg tænker det skulle være en rent økonomisk betragtning hvis han vælger en anden dansk klub, mon ikke der er bud efter ham fra udlandet, hvis det er aktuelt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar