Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 641
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Alexis » 28. jun 2022, 22:49

Jakobsen skrev:
28. jun 2022, 22:39
bonanza skrev:
28. jun 2022, 22:21
Mon ikke den defensive forstærkning der hentydes til er Poulsen, og ikke endnu en centerback.
Synes nu de burde få opgraderet bredden. Jeg synes vi har set så rigeligt til Hagelskjær og, at han ikke er nogen holdbar løsning.
Ja han kan aflevere med venstre og bruge en frokostpause på at tage et indkast, men modstanderne suser jo forbi ham når han skal forsvare.
Jeg ved godt, at han nok ikke er den der koster mest, men vi må også bare se på spilleren og om han har det tilstrækkelige niveau. Kunne vi udover Poulsen få skibbet Hagelskjær til Hobro og få en hædderlig stopper til bredden ville det være perfekt.
Hagelskjær skal trods alt kun agere 4 valg i et 2 mands forsvar. Tænker ikke han kommer ind i ret mange kampe, så nok bedre at fokusere ressourcerne andre steder

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 683
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Mr Gold » 28. jun 2022, 23:17

Jakobsen skrev:
28. jun 2022, 22:39
bonanza skrev:
28. jun 2022, 22:21
Mon ikke den defensive forstærkning der hentydes til er Poulsen, og ikke endnu en centerback.
Synes nu de burde få opgraderet bredden. Jeg synes vi har set så rigeligt til Hagelskjær og, at han ikke er nogen holdbar løsning.
Ja han kan aflevere med venstre og bruge en frokostpause på at tage et indkast, men modstanderne suser jo forbi ham når han skal forsvare.
Jeg ved godt, at han nok ikke er den der koster mest, men vi må også bare se på spilleren og om han har det tilstrækkelige niveau. Kunne vi udover Poulsen få skibbet Hagelskjær til Hobro og få en hædderlig stopper til bredden ville det være perfekt.
Hvis ik det var fordi Granli hængte fast i modstander trøjen HVER GANG!! Så fik han også tinitus af det susen forbi 😉👎🏼

Han skal da med til Hobro så 🙏🏻
I helvede han er ringe!!!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Jakobsen » 28. jun 2022, 23:42

Mr Gold skrev:
28. jun 2022, 23:17
Jakobsen skrev:
28. jun 2022, 22:39
bonanza skrev:
28. jun 2022, 22:21
Mon ikke den defensive forstærkning der hentydes til er Poulsen, og ikke endnu en centerback.
Synes nu de burde få opgraderet bredden. Jeg synes vi har set så rigeligt til Hagelskjær og, at han ikke er nogen holdbar løsning.
Ja han kan aflevere med venstre og bruge en frokostpause på at tage et indkast, men modstanderne suser jo forbi ham når han skal forsvare.
Jeg ved godt, at han nok ikke er den der koster mest, men vi må også bare se på spilleren og om han har det tilstrækkelige niveau. Kunne vi udover Poulsen få skibbet Hagelskjær til Hobro og få en hædderlig stopper til bredden ville det være perfekt.
Hvis ik det var fordi Granli hængte fast i modstander trøjen HVER GANG!! Så fik han også tinitus af det susen forbi 😉👎🏼

Han skal da med til Hobro så 🙏🏻
I helvede han er ringe!!!
Synes heller ikke Granli er perfekt, men jeg synes trods alt han er en hæderlig spiller og, at han har gjort det kontinuerligt Ok i længere perioder.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4339
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Kristian » 28. jun 2022, 23:44

Mr Gold skrev:
28. jun 2022, 23:17
Jakobsen skrev:
28. jun 2022, 22:39
bonanza skrev:
28. jun 2022, 22:21
Mon ikke den defensive forstærkning der hentydes til er Poulsen, og ikke endnu en centerback.
Synes nu de burde få opgraderet bredden. Jeg synes vi har set så rigeligt til Hagelskjær og, at han ikke er nogen holdbar løsning.
Ja han kan aflevere med venstre og bruge en frokostpause på at tage et indkast, men modstanderne suser jo forbi ham når han skal forsvare.
Jeg ved godt, at han nok ikke er den der koster mest, men vi må også bare se på spilleren og om han har det tilstrækkelige niveau. Kunne vi udover Poulsen få skibbet Hagelskjær til Hobro og få en hædderlig stopper til bredden ville det være perfekt.
Hvis ik det var fordi Granli hængte fast i modstander trøjen HVER GANG!! Så fik han også tinitus af det susen forbi 😉👎🏼

Han skal da med til Hobro så 🙏🏻
I helvede han er ringe!!!
Ja der giver da super god mening at sende to mand til Hobro. Godt nok er hagelskjær og granli ikke profiler, men de er skam ok bredde til AaB og superligaen.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af bedstefar » 28. jun 2022, 23:45

Granli ringe!! Hvad snakker du om? Manden spiller en glimrende sidste sæson, dejlig sikker i pasningsspillet op igennem banen, stærk sammen med T og de skulle hele tiden samle Ross og Hagelskjærs affald op. :thumbsdown: :thumbsdown:

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 28. jun 2022, 23:58

bedstefar skrev:
28. jun 2022, 23:45
Granli ringe!! Hvad snakker du om? Manden spiller en glimrende sidste sæson, dejlig sikker i pasningsspillet op igennem banen, stærk sammen med T og de skulle hele tiden samle Ross og Hagelskjærs affald op. :thumbsdown: :thumbsdown:
Enig. Jeg synes også, han har været vores andenbedste centerforsvarer denne sæson.

Dog håber jeg mest, at Ross spiller sig op til noget mere stabilitet. Dels, fordi han kunne blive et salgsemne, og dels fordi han er egen avl.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 28. jun 2022, 23:59

Hanga skrev:
28. jun 2022, 19:42
PFA skrev:
28. jun 2022, 19:40
R Rosenberg skrev:
28. jun 2022, 19:36
Nordjyden HY skrev:
28. jun 2022, 16:45
Inge håber på minimum en ny spiller inden træningslejren i Polen. Derudover er der interesse for for Louka Prip, Malthe Højholt og Iver Fossum, hvor Fossum har trukket mest opmærksomhed.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/det- ... &fs=e&s=cl
Der står vel faktisk, at de er i egentlige forhandlinger med en interesseret køber, så det er vel længere henne end bare tiltrukket interesse.

Det ville være maje fint at cashe 1-2 mio ind på Fossum og spare hans løn til fx en erfaren midtbanekanon.
Tænker ikke Inge sælger Fossum for så lille et beløb med et helt år tilbage, og flere interesserede klubber. Det vil være meget modsat det Inge ellers har præsteret af salg.
Enig det er for lidt og jeg tror ikke på vi sælger til de summer. Med mindre han snakker euro :P
Mon ikke, jeg snakker euro - jeg er ikke helt så dum, som jeg ellers sagtens kan give indtryk af.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Moen » 29. jun 2022, 00:17

DarkHorse9000 skrev:
28. jun 2022, 21:37
Moen skrev:
28. jun 2022, 21:26
DarkHorse9000 skrev:
28. jun 2022, 21:19
Jeg tror Moens kilde har fået mundkurv på efter Poulsen-handlen er trukket ud.Ham er vi ellers mange der gerne vil hører fra :D
Haha, det håber jeg da ikke. Hører ikke rigtigt andet lige nu end det jeg allerede har skrevet. Er taget på Munken for at se om der er en ny spiller👍🏽
Støder du ikke på vores nye kazakhstanske tredjemålmand, så håber jeg du har held ved damerne :thumbsup:
Update: ingen ny spiller, men til gengæld et par damer

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 29. jun 2022, 00:33

Moen skrev:
29. jun 2022, 00:17
DarkHorse9000 skrev:
28. jun 2022, 21:37
Moen skrev:
28. jun 2022, 21:26
DarkHorse9000 skrev:
28. jun 2022, 21:19
Jeg tror Moens kilde har fået mundkurv på efter Poulsen-handlen er trukket ud.Ham er vi ellers mange der gerne vil hører fra :D
Haha, det håber jeg da ikke. Hører ikke rigtigt andet lige nu end det jeg allerede har skrevet. Er taget på Munken for at se om der er en ny spiller👍🏽
Støder du ikke på vores nye kazakhstanske tredjemålmand, så håber jeg du har held ved damerne :thumbsup:
Update: ingen ny spiller, men til gengæld et par damer
Bo Zinck-style?
Ædruelighedens stemme

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 29. jun 2022, 02:31

Lyfe skrev:
28. jun 2022, 18:30
IAO siger at det er fossum der er mest aktivitet på er egentlig lidt overraskende for mig. Troede Prip var mere varm men Fossum ud og en transferbombe af en overraskelse ind på midten tager jeg gerne :D
Prip har scoret mange mål men hvis der ses på de spillemæssige kvaliteter har han på ingen måde overbevist, jeg synes i udpræget grad at Prip mangler blik for sine medspillere og evnen til at indgå i kombinationsspillet. Det kan måske være en af forklaringenerne på at der er begrænset interesse for Prip trods han har bombet mål ind.

Fossum er stærkt undervurderet som jeg ser det men jeg er enig i at han kan virke usynlig men det hænger selvfølgelig også sammen med at han har spillet en del på en position langt tilbage på banen. Når Fossum ellers får lov til at spille hvor han er bedst så er han meget målfarlig og bidrager med meget til offensiven og som en af de eneste i truppen kan han lave kædebrydende afleveringer.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Moen » 29. jun 2022, 02:43

R Rosenberg skrev:
29. jun 2022, 00:33
Moen skrev:
29. jun 2022, 00:17
DarkHorse9000 skrev:
28. jun 2022, 21:37
Moen skrev:
28. jun 2022, 21:26
DarkHorse9000 skrev:
28. jun 2022, 21:19
Jeg tror Moens kilde har fået mundkurv på efter Poulsen-handlen er trukket ud.Ham er vi ellers mange der gerne vil hører fra :D
Haha, det håber jeg da ikke. Hører ikke rigtigt andet lige nu end det jeg allerede har skrevet. Er taget på Munken for at se om der er en ny spiller👍🏽
Støder du ikke på vores nye kazakhstanske tredjemålmand, så håber jeg du har held ved damerne :thumbsup:
Update: ingen ny spiller, men til gengæld et par damer
Bo Zinck-style?
Update: Jeg har ikke slået min assistent, Thisted har ikke fyret mig og AaB har ikke trukket noget tilbud tilbage. Alt er iorden.

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 683
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Mr Gold » 29. jun 2022, 08:08

bedstefar skrev:
28. jun 2022, 23:45
Granli ringe!! Hvad snakker du om? Manden spiller en glimrende sidste sæson, dejlig sikker i pasningsspillet op igennem banen, stærk sammen med T og de skulle hele tiden samle Ross og Hagelskjærs affald op. :thumbsdown: :thumbsdown:
Det er det fede ved fodbold, man ser ik altid det samme 😂
Sikke travlt han har haft med det han skulle rydde op efter dem 😂 jeg synes han er for dårlig hvis vi skal være med hvor det er sjovt. Bevares nye backs og fokus på det defensive så skal det nok blive godt. Men tror ik det Bliver Granli eller Hagelskær.
Han er ALT for langsom, er ved at brække mig når han hænger bagefter i trøjen!!


Tror det bliver Ross og Kramer. Håber ihvertfald 🙏🏻

Bugatti1
2. div
2. div
Indlæg: 131
Tilmeldt: 7. aug 2019, 12:19
Favoritspiller: Siyabonga Nomvete

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Bugatti1 » 29. jun 2022, 08:10

Er sjælden positivt stemt ifbm. transfervindue, men denne gang har vi da handler i god tid, og vi skal ikke frem til 10 spillerunder inde i sæsonen, før truppen er på plads. Så fedt fedt fedt, at mange handler er på plads :-)

Men, hvem har vi i truppen som har noget fart? Kan godt frygte nogle kontraer, hvor ingen, særdeles i forsvaret kan følge med?

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2873
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Eksil » 29. jun 2022, 08:31

Forza skrev:
28. jun 2022, 13:02
SGLoco skrev:
28. jun 2022, 12:07
Gætter på at Andreas Poulsen snart lander og mon ikke også ham her snart er vores... Tesfaldet Simon Tekie..
"Det er blot gæt" :)

Moen eller baresi tænker jeg ved mere.. men satme spændende udvikling vi er igang med.. både på førsteholdet og i ungdomsrækkerne.. glæder mig til at se hvordan det går.. vi skal da glæde os..

Jeg tror i øvrigt at unge ross virkelig slår igennem i denne sæson og så står det i måne og stjerner at højholt kommer til at være vores topspiller..

Nu mangler vi bare at SoMe afdelingen opjusteres og kampe og spillere præsenteres bedre og mindre amatøragtige.
Spændende med Tesfaldet Simon Tekie. Lyder jo som et oplagt transfermål for os. Svensk midtbanespiller med udlandserfaring. Transferfri. 25 år. Har spillet én a-landskamp i 2019.
Positionen er hvert fald helt rigtig. Holdet var bedre da nogen kunne skærme forsvaret og lade alle offensivspillerne få tid. MC og Pedro var desværre nede gennem hele top-spillet, hvilket kostede dyrt. Hvis man kan få en oprydder i høj klasse kan jeg langt bedre se den 4-3-3 for mig.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2553
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af baresi » 29. jun 2022, 08:44

@Moen med de par nattebeskeder fra dig så starter dagen jo godt, og det må overføres til transfer ind og ud idag/imorgen. Der kan ikke være andet for. :-)

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af PeterS » 29. jun 2022, 08:48

baresi skrev:
29. jun 2022, 08:44
@Moen med de par nattebeskeder fra dig så starter dagen jo godt, og det må overføres til transfer ind og ud idag/imorgen. Der kan ikke være andet for. :-)
Det er sgu lidt af en transfertråd.

Vi har simpelthen gang i en vaskeægte, insider, vandrørs-lytter, rygtesmede, debatside-romance her?
Og hvor saftige er de beskeder, husk han kun lige er fyldt 18 :D

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7823
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 29. jun 2022, 09:11

Bugatti1 skrev:
29. jun 2022, 08:10
Er sjælden positivt stemt ifbm. transfervindue, men denne gang har vi da handler i god tid, og vi skal ikke frem til 10 spillerunder inde i sæsonen, før truppen er på plads. Så fedt fedt fedt, at mange handler er på plads :-)

Men, hvem har vi i truppen som har noget fart? Kan godt frygte nogle kontraer, hvor ingen, særdeles i forsvaret kan følge med?
Fart er klart en udfordring, i begge ender. I den offensive del får vi Sousa som har et godt antrit. Defensivt er Kramer ikke særlig hurtig. Omvendt var Thelander heller ikke nogen raket.

Ift. Snakken om Granli. Han er en fin spiller uden at være prangende. Men AaB har ikke råd til profiler på alle pladser. Vi må leve med et par middelspillere i start 11’eren. Personligt foretrækker jeg man starter med Ross ved siden af Kramer. Jeg føler også han er en smule hurtigere end Granli.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jonas386 » 29. jun 2022, 09:12

Hvilken type er Tesfaldet Tekie? Troede i lang tid han var kant, men ifølge transfermarkt gør han sig nærmere på den defensive midtbane. Nogle der kender lidt mere til ham?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2553
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af baresi » 29. jun 2022, 09:13

PeterS skrev:
29. jun 2022, 08:48
baresi skrev:
29. jun 2022, 08:44
@Moen med de par nattebeskeder fra dig så starter dagen jo godt, og det må overføres til transfer ind og ud idag/imorgen. Der kan ikke være andet for. :-)
Det er sgu lidt af en transfertråd.

Vi har simpelthen gang i en vaskeægte, insider, vandrørs-lytter, rygtesmede, debatside-romance her?
Og hvor saftige er de beskeder, husk han kun lige er fyldt 18 :D
Det er en konge dejlig positiv transfertråd, også fordi Inge har taget det værste "tryk" af os ved allerede at have Sousa, kramer, Keeper, Ludewig på plads. Det er stærkt, og alle til start 11eren.
Hvis vi lander A Poulsen idag/imorgen, en ny midtbane mand, sælger fossum og så det revl og krat der er kommet retur fra leje, så står vi satme godt.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FlæskeFrank » 29. jun 2022, 09:14

Vi har taget hul på dag 5 uden en ny spiller. Kom nu ind i kampen Inge Andre, det er vi ikke vant til.
- FlæskeFrank

Besvar