Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5333
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 20. jul 2022, 09:49

FIDEL skrev:
20. jul 2022, 09:42
R Rosenberg skrev:
20. jul 2022, 08:33
Moen skrev:
20. jul 2022, 01:32
En Laszlo Salétros er begyndt at følge AaB på Instagram. Efter et par Google-søgninger har jeg fornemmelse af at det er farmand til Anton Salétros
Kan du ikke lige tjekke, hvem Erik Fossum er begyndt at følge?
En del letpåklædte tøser.
Så må Iver være på vej dertil!
Ædruelighedens stemme

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FIDEL » 20. jul 2022, 09:54

R Rosenberg skrev:
20. jul 2022, 09:49
FIDEL skrev:
20. jul 2022, 09:42
R Rosenberg skrev:
20. jul 2022, 08:33
Moen skrev:
20. jul 2022, 01:32
En Laszlo Salétros er begyndt at følge AaB på Instagram. Efter et par Google-søgninger har jeg fornemmelse af at det er farmand til Anton Salétros
Kan du ikke lige tjekke, hvem Erik Fossum er begyndt at følge?
En del letpåklædte tøser.
Så må Iver være på vej dertil!
Så møder jeg ham nok...

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5333
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 20. jul 2022, 10:19

Er Nicolas Madsen noget værd? Kender ham på ingen måde, men jeg kan se, at Ikast vil forsøge at sælge ham.
Defensiv midt, en sæson i Heerenveenog en god alder.
Ædruelighedens stemme

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10713
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jonas386 » 20. jul 2022, 10:25

R Rosenberg skrev:
20. jul 2022, 10:19
Er Nicolas Madsen noget værd? Kender ham på ingen måde, men jeg kan se, at Ikast vil forsøge at sælge ham.
Defensiv midt, en sæson i Heerenveenog en god alder.
Meget gerne, men hvis man kender FCM ret, så går han næppe for under 15 millioner. Uden at have fulgt ham, så er det også mit indtryk at han gjorde det ret godt i Holland, og at der stadig er interesse dernedefra.
Men hvis Inge kan overtale Svend Graversen til at slippe ham billigt, nu hvor han fortjener skiftet, så skal vi da helt sikkert slå til.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5206
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Jakobsen » 20. jul 2022, 11:40

jonas386 skrev:
20. jul 2022, 10:25
R Rosenberg skrev:
20. jul 2022, 10:19
Er Nicolas Madsen noget værd? Kender ham på ingen måde, men jeg kan se, at Ikast vil forsøge at sælge ham.
Defensiv midt, en sæson i Heerenveenog en god alder.
Meget gerne, men hvis man kender FCM ret, så går han næppe for under 15 millioner. Uden at have fulgt ham, så er det også mit indtryk at han gjorde det ret godt i Holland, og at der stadig er interesse dernedefra.
Men hvis Inge kan overtale Svend Graversen til at slippe ham billigt, nu hvor han fortjener skiftet, så skal vi da helt sikkert slå til.
Men er han virkelig den spillertype vi mangler?
Kender ikke meget til ham, men formodede at WhoScored også dækker Holland og synes ikke han lyder som den type vi mangler mest.
https://www.whoscored.com/Players/40411 ... las-Madsen
God til duelspil, dårlig i tacklinger, skyder ofte fra distancen og laver kun korte pasninger (til siden?)
Jeg synes i meget højere grad vi mangler noget dynamik på den midtbane end en oldschool defensiv midt. Når man kigger på Heerenveens line ups har han også spillet meget 6'er i en 4-2-3-1 og som jeg forstår Friis's system er det mere en 4-3-3 med mere dynamiske midtbanespillere.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FlæskeFrank » 20. jul 2022, 13:14

I forhold til Kusks kommende destination, hvis det ikke er AaB. Så tror jeg ikke det er manglende tryghed eller tillid, som mangler, og gør han undervejs ryger ud på bænken uanset træner.

Hvis man sammenligner ham med Brian Laudrup. Han havde måske lidt af den samme tilgang til fodbold, han ville bare gerne spille og når han gjorde, så kunne det i perioder være virkelig virkelig højt niveau. Den periode Brian Laudrup var bedst, var i Skotland. Der præsterede han i topkampene og på landsholdet.

Men den skotske liga var/er også noget mere ujævn end den danske styrkemæssigt. Jeg tror, at problemet for Kusk er, at forskellen mellem top og bund i superligaen er for lille. Det betyder, at Kusk ikke kan køre ned på 95% i nogle kampe og alligevel shine, fordi så er Børsting, Pallesen og Magnus mindst ligeså gode. Jeg tror ikke hans mentale batteri, er til en hel sæson på 100%. Derfor havner han altid på bænken.

Så hvis vi skal se den gamle Kusk fra 2014, så tror jeg, at han skal skifte til svensk fodbold, hvor der stadig er forholdsvis store spring i Allsvenskan. Selvfølgelig til en af klubberne højere oppe. Djurgården, AIK, Malmø, måske IFK Göteborg(som ser ud til at komme tilbage). Jeg ved ikke om Cifuentes er et match, men jeg tror, at den svenske liga kunne give ham et boost - både i de ordinære kampe og topkampene.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4342
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Kristian » 20. jul 2022, 13:37

FlæskeFrank skrev:
20. jul 2022, 13:14
I forhold til Kusks kommende destination, hvis det ikke er AaB. Så tror jeg ikke det er manglende tryghed eller tillid, som mangler, og gør han undervejs ryger ud på bænken uanset træner.

Hvis man sammenligner ham med Brian Laudrup. Han havde måske lidt af den samme tilgang til fodbold, han ville bare gerne spille og når han gjorde, så kunne det i perioder være virkelig virkelig højt niveau. Den periode Brian Laudrup var bedst, var i Skotland. Der præsterede han i topkampene og på landsholdet.

Men den skotske liga var/er også noget mere ujævn end den danske styrkemæssigt. Jeg tror, at problemet for Kusk er, at forskellen mellem top og bund i superligaen er for lille. Det betyder, at Kusk ikke kan køre ned på 95% i nogle kampe og alligevel shine, fordi så er Børsting, Pallesen og Magnus mindst ligeså gode. Jeg tror ikke hans mentale batteri, er til en hel sæson på 100%. Derfor havner han altid på bænken.

Så hvis vi skal se den gamle Kusk fra 2014, så tror jeg, at han skal skifte til svensk fodbold, hvor der stadig er forholdsvis store spring i Allsvenskan. Selvfølgelig til en af klubberne højere oppe. Djurgården, AIK, Malmø, måske IFK Göteborg(som ser ud til at komme tilbage). Jeg ved ikke om Cifuentes er et match, men jeg tror, at den svenske liga kunne give ham et boost - både i de ordinære kampe og topkampene.
Du har fat i noget, men ned Kusk har jeg virkelig den følelse, at han shiner når han gider.

Der er simpelhen en grund til, at han er blevet sat bagerst af rigtig mange trænere efterhånden. Jeg er ret sikker på, at hverken tillid eller andet har noget med Kusk's performance at gøre.

Det er sjovt, som han startede som lyn og torden under Friis og siden er det blevet hverdag og han performer kun i glimt.

Den Kusk fra 2014 på det hold, hvor han havde Risgård og Wurtz hos sig, var den bedste version af ham, men også en version vi ALDRIG får at se igen.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5206
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Jakobsen » 20. jul 2022, 14:38

Kristian skrev:
FlæskeFrank skrev:
20. jul 2022, 13:14
I forhold til Kusks kommende destination, hvis det ikke er AaB. Så tror jeg ikke det er manglende tryghed eller tillid, som mangler, og gør han undervejs ryger ud på bænken uanset træner.

Hvis man sammenligner ham med Brian Laudrup. Han havde måske lidt af den samme tilgang til fodbold, han ville bare gerne spille og når han gjorde, så kunne det i perioder være virkelig virkelig højt niveau. Den periode Brian Laudrup var bedst, var i Skotland. Der præsterede han i topkampene og på landsholdet.

Men den skotske liga var/er også noget mere ujævn end den danske styrkemæssigt. Jeg tror, at problemet for Kusk er, at forskellen mellem top og bund i superligaen er for lille. Det betyder, at Kusk ikke kan køre ned på 95% i nogle kampe og alligevel shine, fordi så er Børsting, Pallesen og Magnus mindst ligeså gode. Jeg tror ikke hans mentale batteri, er til en hel sæson på 100%. Derfor havner han altid på bænken.

Så hvis vi skal se den gamle Kusk fra 2014, så tror jeg, at han skal skifte til svensk fodbold, hvor der stadig er forholdsvis store spring i Allsvenskan. Selvfølgelig til en af klubberne højere oppe. Djurgården, AIK, Malmø, måske IFK Göteborg(som ser ud til at komme tilbage). Jeg ved ikke om Cifuentes er et match, men jeg tror, at den svenske liga kunne give ham et boost - både i de ordinære kampe og topkampene.
Du har fat i noget, men ned Kusk har jeg virkelig den følelse, at han shiner når han gider.

Der er simpelhen en grund til, at han er blevet sat bagerst af rigtig mange trænere efterhånden. Jeg er ret sikker på, at hverken tillid eller andet har noget med Kusk's performance at gøre.

Det er sjovt, som han startede som lyn og torden under Friis og siden er det blevet hverdag og han performer kun i glimt.

Den Kusk fra 2014 på det hold, hvor han havde Risgård og Wurtz hos sig, var den bedste version af ham, men også en version vi ALDRIG får at se igen.
Meget enig. Kusk har været konsistent svingende siden han kom tilbage i 2018. Det er bare hans niveau om så det skyldes motivation eller evner. Begge dele er jo lige vigtigt. Det eneste vi vel mangler at prøve er at have en indpisker type der måske kunne være med til at fyre op under holdet. Det kommer sans for dyden ikke fra de tørre kiks eller bløde typer vi har lige nu. At det så ikke burde være nødvendigt med en indpisker på en arbejdsplads er en anden side af sagen, men der kunne sgu trænge til en der river hovedet af de komfortable knejser Kusk, Lucas og Fossum.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Himmerland
Superliga
Superliga
Indlæg: 556
Tilmeldt: 20. jan 2007, 10:53
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Himmerland » 20. jul 2022, 15:45

Ramkilde har ikke selv opgivet AaB eventyr.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/uhel ... ab/3335980

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 20. jul 2022, 16:08

Himmerland skrev:
20. jul 2022, 15:45
Ramkilde har ikke selv opgivet AaB eventyr.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/uhel ... ab/3335980
Det er nordjyske mentalitet og stålvilje, never never never give up ;)
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Buzz Killington » 20. jul 2022, 16:15

Jeg tænker egentlig at denne info er mere interessant fra artiklen:

Den tidligere FC København-spiller Ali Almosawe og Bayern München-talentet Williams Baffour, der over sommeren har været til prøvetræning i klubben, er ude af billedet igen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Moen » 20. jul 2022, 16:15

Himmerland skrev:
20. jul 2022, 15:45
Ramkilde har ikke selv opgivet AaB eventyr.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/uhel ... ab/3335980
Spændende.

I samme ombæring kan vi så slå en streg over Almosawe og Bayern-talentet

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 683
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Mr Gold » 20. jul 2022, 16:27

Moen skrev:
20. jul 2022, 16:15
Himmerland skrev:
20. jul 2022, 15:45
Ramkilde har ikke selv opgivet AaB eventyr.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/uhel ... ab/3335980
Spændende.

I samme ombæring kan vi så slå en streg over Almosawe og Bayern-talentet
Ku han dog bare få lidt tryllestøv og blive 100% fit for altid,
Så har vi farten og en afslutter af Guds nåde!!

Men knægten har vist desværre bare ik holdbarheden til det.
Giga synd for et voldsomt stort talent!!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Funky » 20. jul 2022, 16:32

Mr Gold skrev:
20. jul 2022, 16:27
Moen skrev:
20. jul 2022, 16:15
Himmerland skrev:
20. jul 2022, 15:45
Ramkilde har ikke selv opgivet AaB eventyr.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/uhel ... ab/3335980
Spændende.

I samme ombæring kan vi så slå en streg over Almosawe og Bayern-talentet
Ku han dog bare få lidt tryllestøv og blive 100% fit for altid,
Så har vi farten og en afslutter af Guds nåde!!

Men knægten har vist desværre bare ik holdbarheden til det.
Giga synd for et voldsomt stort talent!!
Præstationsbaseret kontrakt, bum.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 773
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af bedstefar » 20. jul 2022, 16:33

Twitter bruger som skriver FCK har forhørt sig om Fossum, men det kan vel kun være en and..

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Funky » 20. jul 2022, 16:36

bedstefar skrev:
20. jul 2022, 16:33
Twitter bruger som skriver FCK har forhørt sig om Fossum, men det kan vel kun være en and..
Det kan da godt være, han vil passe fint ind derovre. Det er vel en køber ca. i den størrelse, vi håber på.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Moen » 20. jul 2022, 16:44

bedstefar skrev:
20. jul 2022, 16:33
Twitter bruger som skriver FCK har forhørt sig om Fossum, men det kan vel kun være en and..
Det kan da sagtens være sandt

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 773
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af bedstefar » 20. jul 2022, 16:48

Moen skrev:
20. jul 2022, 16:44
bedstefar skrev:
20. jul 2022, 16:33
Twitter bruger som skriver FCK har forhørt sig om Fossum, men det kan vel kun være en and..
Det kan da sagtens være sandt
Erstatning for Stage? Tja.. jeg tror ikke på den, men vil da ikke gøre mig det store :thumbsup:

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7838
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 20. jul 2022, 17:20

Moen skrev:
20. jul 2022, 16:15
Himmerland skrev:
20. jul 2022, 15:45
Ramkilde har ikke selv opgivet AaB eventyr.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/uhel ... ab/3335980
Spændende.

I samme ombæring kan vi så slå en streg over Almosawe og Bayern-talentet
Ærgerligt med Almosawe. Han lød ellers spændende.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10713
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jonas386 » 20. jul 2022, 17:43

Jeg vil nærmest unde FCK de mange ChL millioner, hvis de smider 7,5 - 10 for Fossum. Jeg vil endda unde ham succesen, skulle den komme. Meget har jeg sagt om Fossum, men han virker i det mindste ikke illoyal.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar