Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 686
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Mr Gold » 3. aug 2022, 21:54

R Rosenberg skrev:
3. aug 2022, 21:28
Lyfe skrev:
3. aug 2022, 20:46
michael_nagg skrev:
3. aug 2022, 20:30
Jeg har en bekendt der har haft lidt med Kasper Høgh og gøre nede i Hobro. Vi snakkede lidt løst og fast, og snakken faldt på Høgh, og jeg nævnede at folk herinde på debatten, var lidt efter ham og hans mangel på kvalitet, mål osv.
Min bekendtes eneste kommentar til det var, er du sikker på han bliver brugt rigtig. Og så smilede han.

Personligt så er jeg mere til Høgh end Makaric. Jeg kan godt se Høgh halter noget efter på nogen punkter. Men der er alligevel et eller andet over ham jeg godt kan li'.
Men maka derimod, er fandme så langsom, at man får helt ondt af ham når han prøver og løbe en bold op.

Så afsted med maka, giv Høgh en chance mere som indhopper.
Jeg har det lidt med Makaric som med joachim boldsen... Kropstatuen gør nogle gange at de ser langsommere ud end de i virkeligheden er.

https://superliga.dk/stats/stats-21-22/
Sjovt at se på topfarten i AaB sidste år. Maka og Hannesbo er på en delt 3 plads i truppen
Det kan jo ikke passe. Det er jo en sandhed, at Makaric er langsom og tung!

Det kan være vældig sjovt at sidde og rode med det statistik.
Fx er Makaric også vores nummer 2 over scoringsprocent, hvor Kusk er 3 og Hagelskjær er 1. Høgh ligger under Ferreira og Thelander.

Også sandheden om "den dovne Kusk", som løber mere end fx Pallesen, som ellers går for at være en sand Duracell-kanin.
Der går jo en weekend før Maka er i topfart, selvom han har et par meters forspring bliver han hentet hvergang!!
Jeg forstår ik folk der skriver at han skal bare sættes rigtigt op så laver han 15 mål, så kan vi ligeså godt sætte en junior derind der bare skal tap in.

Kusk ER bare en gåde. en gudsbenådet fodboldspiller og det er SÅ tydeligt når han er på banen så sker der mere.
Men vel heller ik uden grund at han ender på bænken hos alle trænere.....jeg fatter hat af det

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af gravballe » 3. aug 2022, 22:02

R Rosenberg skrev:
3. aug 2022, 21:53
Nautrup88 skrev:
3. aug 2022, 21:42
J. Friis må man sige har gjort det godt over det antal kampe han har haft i Viborg indtil videre. Desværre kan man ikke sige det samme om vores nuværende Friis.
Tjo - men det er jo den evige diskussion om, hvorvidt man kan måle på trænerens indflydelse.

J. Friis var jo fx ligeså ringe i AaB som de andre, mens L. Friis jo også havde succes i VFF, mens det ser sløjt lige pt. i AaB.

Cifuentes døjede også med det i AaB, mens han har noget større succes i Hammarby.

Og sådan kunne man nok blive ved.

Det handler nok i højere grad om, hvilken trup og dens harmoni, kontinuitet og balance, man har at arbejde med.
Lars friis overtog et hold og en trup der var sat op, til at spille på en bestemt måde, og havde et godt spil koncept. Samme overtog Jakob Friis. Ingen af dem kan næppe bygge noget op i AaB, selv om det måske er for tideligt at sige det om Lars Friis, så har jeg dog mine tvivl på ham. Men er helt med på han skal have mere tid. Jeg syntes bare ikke det ligner man har en plan, et koncept eller noget som helst.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af gravballe » 3. aug 2022, 22:04

Mr Gold skrev:
3. aug 2022, 21:54
R Rosenberg skrev:
3. aug 2022, 21:28
Lyfe skrev:
3. aug 2022, 20:46
michael_nagg skrev:
3. aug 2022, 20:30
Jeg har en bekendt der har haft lidt med Kasper Høgh og gøre nede i Hobro. Vi snakkede lidt løst og fast, og snakken faldt på Høgh, og jeg nævnede at folk herinde på debatten, var lidt efter ham og hans mangel på kvalitet, mål osv.
Min bekendtes eneste kommentar til det var, er du sikker på han bliver brugt rigtig. Og så smilede han.

Personligt så er jeg mere til Høgh end Makaric. Jeg kan godt se Høgh halter noget efter på nogen punkter. Men der er alligevel et eller andet over ham jeg godt kan li'.
Men maka derimod, er fandme så langsom, at man får helt ondt af ham når han prøver og løbe en bold op.

Så afsted med maka, giv Høgh en chance mere som indhopper.
Jeg har det lidt med Makaric som med joachim boldsen... Kropstatuen gør nogle gange at de ser langsommere ud end de i virkeligheden er.

https://superliga.dk/stats/stats-21-22/
Sjovt at se på topfarten i AaB sidste år. Maka og Hannesbo er på en delt 3 plads i truppen
Det kan jo ikke passe. Det er jo en sandhed, at Makaric er langsom og tung!

Det kan være vældig sjovt at sidde og rode med det statistik.
Fx er Makaric også vores nummer 2 over scoringsprocent, hvor Kusk er 3 og Hagelskjær er 1. Høgh ligger under Ferreira og Thelander.

Også sandheden om "den dovne Kusk", som løber mere end fx Pallesen, som ellers går for at være en sand Duracell-kanin.
Der går jo en weekend før Maka er i topfart, selvom han har et par meters forspring bliver han hentet hvergang!!
Jeg forstår ik folk der skriver at han skal bare sættes rigtigt op så laver han 15 mål, så kan vi ligeså godt sætte en junior derind der bare skal tap in.

Kusk ER bare en gåde. en gudsbenådet fodboldspiller og det er SÅ tydeligt når han er på banen så sker der mere.
Men vel heller ik uden grund at han ender på bænken hos alle trænere.....jeg fatter hat af det
Men manden skal jo ikke ud og løbe efter lange bolde, og alt muligt andet pis. Manden skal være i feltet, go så skal bolden spilles ind til chancer.. Det er fanme ikke så svært, men af en eller anden grund er det noget AaB bare ikke fatter. Man køber en angriber og så bruger man ham på en helt anden måde. Samme så vi med Van Wert.. Vil man have en mand der skal løbe efter lange bolde, og være hurtig, så skulle man ikke have købt Makaric o gså er det løgn når AaB påstår han er scoutet godt.

AaB mangler at ifnde ud af hvad de vil, hvordan de vil spille, FØR de køber flere spillere.. Hold som Viborg, Randers, Silkeborg osv, formår at finde en stil at spille efter og købe spillere til den stil, AaB.. ja de tåger sku bare og prøver lidt af det hele...

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 508
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Nautrup88 » 3. aug 2022, 22:26

R Rosenberg skrev:
3. aug 2022, 21:53
Nautrup88 skrev:
3. aug 2022, 21:42
J. Friis må man sige har gjort det godt over det antal kampe han har haft i Viborg indtil videre. Desværre kan man ikke sige det samme om vores nuværende Friis.
Tjo - men det er jo den evige diskussion om, hvorvidt man kan måle på trænerens indflydelse.

J. Friis var jo fx ligeså ringe i AaB som de andre, mens L. Friis jo også havde succes i VFF, mens det ser sløjt lige pt. i AaB.

Cifuentes døjede også med det i AaB, mens han har noget større succes i Hammarby.

Og sådan kunne man nok blive ved.

Det handler nok i højere grad om, hvilken trup og dens harmoni, kontinuitet og balance, man har at arbejde med.
Ja det ved jeg skam også godt og ja j. Friis havde heller ikke den bedste periode da han var i AaB. Som man kan se med Kent og huske tilbage på da ham var her, at tingene tager tid om man vil det eller ej.

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 508
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Nautrup88 » 3. aug 2022, 22:26

R Rosenberg skrev:
3. aug 2022, 21:53
Nautrup88 skrev:
3. aug 2022, 21:42
J. Friis må man sige har gjort det godt over det antal kampe han har haft i Viborg indtil videre. Desværre kan man ikke sige det samme om vores nuværende Friis.
Tjo - men det er jo den evige diskussion om, hvorvidt man kan måle på trænerens indflydelse.

J. Friis var jo fx ligeså ringe i AaB som de andre, mens L. Friis jo også havde succes i VFF, mens det ser sløjt lige pt. i AaB.

Cifuentes døjede også med det i AaB, mens han har noget større succes i Hammarby.

Og sådan kunne man nok blive ved.

Det handler nok i højere grad om, hvilken trup og dens harmoni, kontinuitet og balance, man har at arbejde med.
Ja det ved jeg skam også godt og ja j. Friis havde heller ikke den bedste periode da han var i AaB. Som man kan se med Kent og huske tilbage på da ham var her, at tingene tager tid om man vil det eller ej.

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af martinaalborg » 3. aug 2022, 22:30

:@
Tilbage på sporet!!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af BoT » 4. aug 2022, 08:53

Moen skrev:
3. aug 2022, 16:54
BoT skrev:
3. aug 2022, 16:50
Så her er en lille quiz: kan I nævne de eneste to nyindkøbte angribere, der er endt i top-5 på topscorerlisten de seneste fem år i deres første år i Superligaen?
El Pripo og Haji Wright?
Det var lidt et trick-spørgsmål, men du rammer næsten rigtig: Sander Svendsen og Haji.
Jeg har ikke taget Prip med, da han i mine øjne ikke er fuldblodsangriber.. 😉

Men jeg synes, det siger meget om, at man ikke bare kan købe sig til umiddelbar angriber-lykke, som mange herinde bliver ved med at tro.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3182
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Gnu » 4. aug 2022, 09:16

BoT skrev:
4. aug 2022, 08:53
Moen skrev:
3. aug 2022, 16:54
BoT skrev:
3. aug 2022, 16:50
Så her er en lille quiz: kan I nævne de eneste to nyindkøbte angribere, der er endt i top-5 på topscorerlisten de seneste fem år i deres første år i Superligaen?
El Pripo og Haji Wright?
Det var lidt et trick-spørgsmål, men du rammer næsten rigtig: Sander Svendsen og Haji.
Jeg har ikke taget Prip med, da han i mine øjne ikke er fuldblodsangriber.. 😉

Men jeg synes, det siger meget om, at man ikke bare kan købe sig til umiddelbar angriber-lykke, som mange herinde bliver ved med at tro.
Det var jo heller ikke Prips første sæson i superligaen.

Derudover er jeg helt enig. Makaric' otte superligamål er ganske udmærket i en debutsæson. Det er de færreste angribere, der kan præstere det, for det kræver tilvænning at spille i superligaen.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Yankee » 4. aug 2022, 09:23

BoT skrev:
4. aug 2022, 08:53
Men jeg synes, det siger meget om, at man ikke bare kan købe sig til umiddelbar angriber-lykke, som mange herinde bliver ved med at tro.
Præcis. Og derfor er det også så sørgerligt hvis man vil hælde Makaric ud og starte forfra med endnu en ny angriber. Hvor mange angribere er Inge efterhånden oppe på?

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 686
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Mr Gold » 4. aug 2022, 09:48

Yankee skrev:
4. aug 2022, 09:23
BoT skrev:
4. aug 2022, 08:53
Men jeg synes, det siger meget om, at man ikke bare kan købe sig til umiddelbar angriber-lykke, som mange herinde bliver ved med at tro.
Præcis. Og derfor er det også så sørgerligt hvis man vil hælde Makaric ud og starte forfra med endnu en ny angriber. Hvor mange angribere er Inge efterhånden oppe på?
Jeg har bare noget svært ved at se ham slå Ementa af.
Så meget spilletid som muligt til hans udvikling kan blive rigtig meget værd og så hellere af med Maka for han har jo nok en hvis pris og have på bænken.

Der er vel en grund til han ik spiller, meldingerne fra træningslejren var ik godt. Det Ementa gør har jeg ik set Maka gør så konsekvent.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af RicoBR02 » 4. aug 2022, 09:50

Mr Gold skrev:
4. aug 2022, 09:48
Yankee skrev:
4. aug 2022, 09:23
BoT skrev:
4. aug 2022, 08:53
Men jeg synes, det siger meget om, at man ikke bare kan købe sig til umiddelbar angriber-lykke, som mange herinde bliver ved med at tro.
Præcis. Og derfor er det også så sørgerligt hvis man vil hælde Makaric ud og starte forfra med endnu en ny angriber. Hvor mange angribere er Inge efterhånden oppe på?
Jeg har bare noget svært ved at se ham slå Ementa af.
Så meget spilletid som muligt til hans udvikling kan blive rigtig meget værd og så hellere af med Maka for han har jo nok en hvis pris og have på bænken.

Der er vel en grund til han ik spiller, meldingerne fra træningslejren var ik godt. Det Ementa gør har jeg ik set Maka gør så konsekvent.
Jeg er vild med makaric, han kæmper på banen og fighter. Men det ementa gør er der ingen i hele ligaen der kan, vi har fat i noget helt specielt her og det skal udvikles..

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Dennis Nielsen » 4. aug 2022, 09:51

Yankee skrev:
4. aug 2022, 09:23
BoT skrev:
4. aug 2022, 08:53
Men jeg synes, det siger meget om, at man ikke bare kan købe sig til umiddelbar angriber-lykke, som mange herinde bliver ved med at tro.
Præcis. Og derfor er det også så sørgerligt hvis man vil hælde Makaric ud og starte forfra med endnu en ny angriber. Hvor mange angribere er Inge efterhånden oppe på?
det er et uheldigt scenarie, men jeg synes, at Makaric er faldet i niveau. Langsomt men sikkert er det blevet en anelse dårligere. Det kan selvfølgelig skyldes mange ting - manglende individuelle kvaliteter eller den måde vi spiller på..

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Yankee » 4. aug 2022, 10:00

Mr Gold skrev:
4. aug 2022, 09:48
Der er vel en grund til han ik spiller, meldingerne fra træningslejren var ik godt. Det Ementa gør har jeg ik set Maka gør så konsekvent.
Jamen det har du ret i. Makaric har ikke performet i de sidste 8-10 kampe og Ementa er også mere involveret i spillet end Makaric - men det skyldes jo primært at man tonser bolden op på ham ved hver given lejlighed i stedet for at prøve at flytte rundt på modstanderens organisation via pasninger og sideskift.

Jeg synes bare det er drønærgerligt at man er ved at udsluse typer som Lucas Andersen, Iver Fossum og Kasper Kusk og erstatter dem med typer som Kasper Høgh, Ementa, Ferreira m.fl. Er det virkelig den vej AaB skal gå?

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Yankee » 4. aug 2022, 10:02

RicoBR02 skrev:
4. aug 2022, 09:50
Men det ementa gør er der ingen i hele ligaen der kan, vi har fat i noget helt specielt her og det skal udvikles..
Det samme vil jeg så sige om Lucas Andersen. Hvem af de to vil du helst bygge en spillestil op omkring?

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 686
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Mr Gold » 4. aug 2022, 10:09

Yankee skrev:
4. aug 2022, 10:02
RicoBR02 skrev:
4. aug 2022, 09:50
Men det ementa gør er der ingen i hele ligaen der kan, vi har fat i noget helt specielt her og det skal udvikles..
Det samme vil jeg så sige om Lucas Andersen. Hvem af de to vil du helst bygge en spillestil op omkring?
Altså der burde nu være plads til begge 2 😉
Og bygge noget kun omkring en mand er sgu noget risici synes jeg.

Lucas er på vej tilbage til noget vi absolut kan bruge er jeg ret sikker på.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af RicoBR02 » 4. aug 2022, 10:12

Yankee skrev:
4. aug 2022, 10:02
RicoBR02 skrev:
4. aug 2022, 09:50
Men det ementa gør er der ingen i hele ligaen der kan, vi har fat i noget helt specielt her og det skal udvikles..
Det samme vil jeg så sige om Lucas Andersen. Hvem af de to vil du helst bygge en spillestil op omkring?
Jeg vil sige at jeg er enig med @Mr Gold i at der burde være plads til dem begge. Ementa har meget at lære endnu og kan han bygge på hans spil så han kan score mål og spille de andre fri, så er vi altså godt på vej hvis vi samtidig har en Lucas i form..

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5357
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 4. aug 2022, 10:22

Yankee skrev:
4. aug 2022, 10:00
Mr Gold skrev:
4. aug 2022, 09:48
Der er vel en grund til han ik spiller, meldingerne fra træningslejren var ik godt. Det Ementa gør har jeg ik set Maka gør så konsekvent.
Jamen det har du ret i. Makaric har ikke performet i de sidste 8-10 kampe og Ementa er også mere involveret i spillet end Makaric - men det skyldes jo primært at man tonser bolden op på ham ved hver given lejlighed i stedet for at prøve at flytte rundt på modstanderens organisation via pasninger og sideskift.

Jeg synes bare det er drønærgerligt at man er ved at udsluse typer som Lucas Andersen, Iver Fossum og Kasper Kusk og erstatter dem med typer som Kasper Høgh, Ementa, Ferreira m.fl. Er det virkelig den vej AaB skal gå?
Jeg aner en "Horsens-frygt" her. Og jeg er helt enig.
Problemet er bare, at den danske liga bliver mere og mere fysisk og mindre og mindre teknisk, og AaB - som jo er AaB - forsøger som altid at halse efter et eller andet, i stedet for at køre sin egen stil.
Ædruelighedens stemme

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 686
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Mr Gold » 4. aug 2022, 10:53

RicoBR02 skrev:
4. aug 2022, 10:12
Yankee skrev:
4. aug 2022, 10:02
RicoBR02 skrev:
4. aug 2022, 09:50
Men det ementa gør er der ingen i hele ligaen der kan, vi har fat i noget helt specielt her og det skal udvikles..
Det samme vil jeg så sige om Lucas Andersen. Hvem af de to vil du helst bygge en spillestil op omkring?
Jeg vil sige at jeg er enig med @Mr Gold i at der burde være plads til dem begge. Ementa har meget at lære endnu og kan han bygge på hans spil så han kan score mål og spille de andre fri, så er vi altså godt på vej hvis vi samtidig har en Lucas i form..
:thumbsup: 😉

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Yankee » 4. aug 2022, 11:07

RicoBR02 skrev:
4. aug 2022, 10:12
Jeg vil sige at jeg er enig med @Mr Gold i at der burde være plads til dem begge. Ementa har meget at lære endnu og kan han bygge på hans spil så han kan score mål og spille de andre fri, så er vi altså godt på vej hvis vi samtidig har en Lucas i form..
Det er bare svært at lave en spillestil der passer dem begge. Hvis man vil satse på lange bolde op på Ementa, så bør man have lynhurtige kantspillere, der kan løbe dybt omkring Ementa - ikke mellemrumsspillere som Lucas (og Kusk). Det er simpelthen ikke sådan man spiller Lucas god.

Når modstanderne begynder at blive bange for Ementa (det er de næppe endnu), så kan man jo ret let modgå hans styrker ved at rykke sin bagkæde 20 meter længere frem og tage duellerne med ham i midtercirklen. Næste skaktræk er jo så, at Ementa fra midtercirklen skal sende et par raketter afsted i bagrummet - og det er jo altså ikke Lucas Andersen.

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 686
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Mr Gold » 4. aug 2022, 11:20

Yankee skrev:
4. aug 2022, 11:07
RicoBR02 skrev:
4. aug 2022, 10:12
Jeg vil sige at jeg er enig med @Mr Gold i at der burde være plads til dem begge. Ementa har meget at lære endnu og kan han bygge på hans spil så han kan score mål og spille de andre fri, så er vi altså godt på vej hvis vi samtidig har en Lucas i form..
Det er bare svært at lave en spillestil der passer dem begge. Hvis man vil satse på lange bolde op på Ementa, så bør man have lynhurtige kantspillere, der kan løbe dybt omkring Ementa - ikke mellemrumsspillere som Lucas (og Kusk). Det er simpelthen ikke sådan man spiller Lucas god.

Når modstanderne begynder at blive bange for Ementa (det er de næppe endnu), så kan man jo ret let modgå hans styrker ved at rykke sin bagkæde 20 meter længere frem og tage duellerne med ham i midtercirklen. Næste skaktræk er jo så, at Ementa fra midtercirklen skal sende et par raketter afsted i bagrummet - og det er jo altså ikke Lucas Andersen.
Rykker de bagkæden 20 meter længere frem så tror jeg så til gengæld Sousa banker kasser ind på stribe så kan jeg godt leve med Lucas. Nu skal du heller ik gøre Lucas langsommere end han reel er

Besvar