Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Gaarde6 » 27. aug 2022, 16:11

Alexis skrev:
27. aug 2022, 16:01
Gaarde6 skrev:
27. aug 2022, 13:43
Aner ikke hvorfor.
Men har set alle Horsens kampe i denne sæson. Og 3 spillere springer virkelig i øjnene dernede.

Gomez virker bare ekstrem stærk og uden at skal rakke ned på nogen i vores trup. Så tror jeg han kunne gå lige ind i vores start opstilling.

Sigurdarson er bare overalt i deres offensiv. Kunne virkelig godt tænke mig at se ham centralt bag vores de/den forreste.

Ja og så AK. Han har bare den målnæse vi mangler i vores angreb!

Mht til Sebastian Grønning. Så mener jeg ikke helt han kan sammenlignes med Markaric. Synes Grønning er mere end bomber type end Markaric. Tilgengæld synes jeg Markaric er mere arbejdsom udenfor feltet (selvom jeg hellere ville se ham noget mere inde i feltet) men det er jo nok noget taktisk.

Abildgaard kan jeg ikke se nogen ide i at gå efter. Ikke fordi jeg ikke tror han ville kunne forstærke os. Men typemæssigt er det jo mere en 8'er vi mangler? Og ikke endnu 6'er.

Mon ikke det sidste af det her vindue drejer sig om at få et par spillere ud (Hagelskjær og Fossum) For at se, hvor meget der er plads til i budgettet?
Gomez koster 15 millioner. Det sker ikke. AK har ingen mål næse mere. Så så du vel også sidste kamp? Han burde have lavet 5 mål og kostede ene mand Horsens sejren.
Ak har mere målnæse end alle vores angribere til sammen.
Og han kommer frem til flere chancer end alle vores angribere til sammen. Ja så godt han var uskap mod OB. Men han kommer til chancerne.

PonySlaystation
1. div
1. div
Indlæg: 301
Tilmeldt: 31. aug 2021, 00:02

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af PonySlaystation » 27. aug 2022, 16:16

Gaarde6 skrev:
27. aug 2022, 16:11
Alexis skrev:
27. aug 2022, 16:01
Gaarde6 skrev:
27. aug 2022, 13:43
Aner ikke hvorfor.
Men har set alle Horsens kampe i denne sæson. Og 3 spillere springer virkelig i øjnene dernede.

Gomez virker bare ekstrem stærk og uden at skal rakke ned på nogen i vores trup. Så tror jeg han kunne gå lige ind i vores start opstilling.

Sigurdarson er bare overalt i deres offensiv. Kunne virkelig godt tænke mig at se ham centralt bag vores de/den forreste.

Ja og så AK. Han har bare den målnæse vi mangler i vores angreb!

Mht til Sebastian Grønning. Så mener jeg ikke helt han kan sammenlignes med Markaric. Synes Grønning er mere end bomber type end Markaric. Tilgengæld synes jeg Markaric er mere arbejdsom udenfor feltet (selvom jeg hellere ville se ham noget mere inde i feltet) men det er jo nok noget taktisk.

Abildgaard kan jeg ikke se nogen ide i at gå efter. Ikke fordi jeg ikke tror han ville kunne forstærke os. Men typemæssigt er det jo mere en 8'er vi mangler? Og ikke endnu 6'er.

Mon ikke det sidste af det her vindue drejer sig om at få et par spillere ud (Hagelskjær og Fossum) For at se, hvor meget der er plads til i budgettet?
Gomez koster 15 millioner. Det sker ikke. AK har ingen mål næse mere. Så så du vel også sidste kamp? Han burde have lavet 5 mål og kostede ene mand Horsens sejren.
Ak har mere målnæse end alle vores angribere til sammen.
Og han kommer frem til flere chancer end alle vores angribere til sammen. Ja så godt han var uskap mod OB. Men han kommer til chancerne.
AK kommer ikke tilbage til Aalborg. Da han sagde at han ikke ville forlænge og i stedet skiftede til OB lovede Allan Gaarde ham at han ville komme til OB i sit livs dårligste form. Det tror jeg ikke bare lige han glemmer.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 622
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af 9000AaB » 27. aug 2022, 16:51

Alle snakker on dem vi gerne vil have, men er jeg den eneste der er lidt overrasket over der ingen salg er sket i de sidste mange vinduer? Og at Fossum nu nok er næste spiller der smutter gratis, hvis ikke der sker noget de næste dage.... det vel kun Norge der har vinduet åben lidt mere.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Yankee » 27. aug 2022, 17:20

Stegosaurus skrev:
26. aug 2022, 18:54

Som jeg skrev omkring Grønning: Er Abildgaard resultatet af vores scouting og dataanalyser, eller er vi efter ham fordi vi tror han gerne vil væk fra Rusland? Jeg savner virkelig en RØD tråd i dét vi foretager os. Den har været ikke-eksisterende i nu snart 10 år.
Hørt!

Selvfølgelig skal man også kunne være opportunistisk på transfermarkedet, men grundlæggende er det jo et problem at man hele tiden er på bagkant og lukker huller. Og det viser jo også bare at den højt besungne datascouting ikke er anderledes end hvad alle mulige andre klubber gør.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Maglau » 27. aug 2022, 18:13

jonas386 skrev:
26. aug 2022, 22:37
Hvis Abildgaard skulle spille på det her AaB-hold, skulle det være i stedet for Pedro/Højholt. Den dygtige pasningsspiller ved siden af ville stadig mangle. Det kan godt give mening, hvis han af en eller anden grund kommer billigt, og Højholt eller Pedro er på vej ud den anden vej. Det virker bare ikke så sandsynligt.
Det passer mig i bedre hvis nogle belgiere betaler en større transfer, og der falder lidt penge af til os i form af udviklingspenge og en forhåbentlig fin videresalgsklausul.
Jeg er ikke nødvendigvis enig i at Abildgaard ikke passer ind og den midtbane spiller vi får skal være offensivt stærk med mål og offensive pasninger.
Vi har allerede sousa Prip Ementa i angrebet og Lucas/Fossum på midtbanen. Det er 3 angribere og en Lucas som den offensive midtbane, så behøver man vil ikke flere i start 11.
En sekser i pedro til at beskytte forsvaret og en 8 med løbe og duelevner der kan fastholde det offensive pres.
Ikke at jeg mener vi skal have ham - mere at jeg tror det vil kunne fungere
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1743
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af RicoBR02 » 27. aug 2022, 18:18

9000AaB skrev:
27. aug 2022, 16:51
Alle snakker on dem vi gerne vil have, men er jeg den eneste der er lidt overrasket over der ingen salg er sket i de sidste mange vinduer? Og at Fossum nu nok er næste spiller der smutter gratis, hvis ikke der sker noget de næste dage.... det vel kun Norge der har vinduet åben lidt mere.
Frit fra hukommelsen har vi sendt børsting, okore og AH afsted. Jeg ved godt at det sikkert ikke er de spillere du forbinder med salg, men de er altså blevet solgt. Mht andre spillere på holdet, så er jeg ikke overrasket, vores spillere har spillet langt under niveau og så er det svært at blive solgt..

Johnny
Miniput
Miniput
Indlæg: 2
Tilmeldt: 27. aug 2022, 18:31
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Johnny » 27. aug 2022, 18:49

Ved ikke om det allerede er blevet skrevet herinde,
men fik lidt opdateringer fra en, vil jeg mene, pålidelig kilde tidligere i dag.

Grønning har været til møde med Inge på Hornevej tidligere i dag.

Med hensyn til en ny CM afhænger det af hvad der sker med Fossum. Lige nu ligner det ikke han skifter væk, da der ikke er den store interesse, så det skulle være lidt dødt i forhold til at få en ny mand ind.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5322
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 27. aug 2022, 19:51

RicoBR02 skrev:
27. aug 2022, 18:18
9000AaB skrev:
27. aug 2022, 16:51
Alle snakker on dem vi gerne vil have, men er jeg den eneste der er lidt overrasket over der ingen salg er sket i de sidste mange vinduer? Og at Fossum nu nok er næste spiller der smutter gratis, hvis ikke der sker noget de næste dage.... det vel kun Norge der har vinduet åben lidt mere.
Frit fra hukommelsen har vi sendt børsting, okore og AH afsted. Jeg ved godt at det sikkert ikke er de spillere du forbinder med salg, men de er altså blevet solgt. Mht andre spillere på holdet, så er jeg ikke overrasket, vores spillere har spillet langt under niveau og så er det svært at blive solgt..
Patrick Olsen, som man vel nærmest 20-doblede prisen på.
Ædruelighedens stemme

SteenA
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 13. jun 2022, 12:05

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af SteenA » 27. aug 2022, 20:53

Johnny skrev:
27. aug 2022, 18:49
Ved ikke om det allerede er blevet skrevet herinde,
men fik lidt opdateringer fra en, vil jeg mene, pålidelig kilde tidligere i dag.

Grønning har været til møde med Inge på Hornevej tidligere i dag.

Med hensyn til en ny CM afhænger det af hvad der sker med Fossum. Lige nu ligner det ikke han skifter væk, da der ikke er den store interesse, så det skulle være lidt dødt i forhold til at få en ny mand ind.
Harmonerer jo fint med det Nordjyske har skrevet:
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/saad ... ng/3370046
Vi skal naturligvis have en snak med ham og hans agent, når han kommer til Danmark, og så må vi se, om det kan føre til noget, siger AaB's sportschef.

Ifølge Nordjyskes oplysninger lander Sebastian Grønning i Danmark lørdag, og så er planen, at han hurtigst muligt sætter sig sammen med sin agent for at se på de muligheder, der tegner sig i kølvandet på afskeden med Suwon

Ruddifanten
Junior
Junior
Indlæg: 71
Tilmeldt: 27. okt 2014, 19:47
Favoritspiller: Frank strandli

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Ruddifanten » 28. aug 2022, 00:10

Har ikke kunne læse nogen steder hvad der er årsag til at Grønning har fået ophævet kontrakten. :S

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13661
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Funky » 28. aug 2022, 00:20

Johnny skrev:
27. aug 2022, 18:49
Ved ikke om det allerede er blevet skrevet herinde,
men fik lidt opdateringer fra en, vil jeg mene, pålidelig kilde tidligere i dag.

Grønning har været til møde med Inge på Hornevej tidligere i dag.

Med hensyn til en ny CM afhænger det af hvad der sker med Fossum. Lige nu ligner det ikke han skifter væk, da der ikke er den store interesse, så det skulle være lidt dødt i forhold til at få en ny mand ind.
Hvis Fossum kan vise de samme takter resten af efteråret, som han gjorde mod BIF, så er det lige pludselig også et LIDT mindre problem.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2013
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af 9520AaB » 28. aug 2022, 06:19

Funky skrev:
Johnny skrev:
27. aug 2022, 18:49
Ved ikke om det allerede er blevet skrevet herinde,
men fik lidt opdateringer fra en, vil jeg mene, pålidelig kilde tidligere i dag.

Grønning har været til møde med Inge på Hornevej tidligere i dag.

Med hensyn til en ny CM afhænger det af hvad der sker med Fossum. Lige nu ligner det ikke han skifter væk, da der ikke er den store interesse, så det skulle være lidt dødt i forhold til at få en ny mand ind.
Hvis Fossum kan vise de samme takter resten af efteråret, som han gjorde mod BIF, så er det lige pludselig også et LIDT mindre problem.
Enig. Fossum’s tilstedeværelse og løbevillighed bliver i den grad undervurderet herinde. Jeg har ihvertfald svært ved at tage det seriøst, at enkelte brugere mener at han skal ud af startopstillingen og erstattes med O Ross.
O Ross er på ingen måder klar til startopstilling. Han kommer til chancer, ja men han scorer ikke(dem har vi rigelig af på banen), og han er ikke god nok defensivt. Lad nu være med at gøre et 17 årig talent til et supertalent. Sammenlign hans stats med andre 17-årige fra superligaen der er blevet solgt, og kom ned på jorden. Hvis Fossum skal erstattes, så skal det være med en “voksen” spiller med erfaring og kompetencer. En Ståle type.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7819
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 28. aug 2022, 07:57

Ruddifanten skrev:
28. aug 2022, 00:10
Har ikke kunne læse nogen steder hvad der er årsag til at Grønning har fået ophævet kontrakten. :S
Det står nu i de fleste artikler om ham. F.eks:


“Sebastian Grønnings skifte til Sydkorea begyndte som planlagt, men i og med at klubben skiftede den træner, som ønskede ham til klubben, har situationen ændret sig for spilleren, og derfor ville han ud af kontrakten.”

https://www.bt.dk/fodbold/bt-afsloerer- ... kontrakten
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Nestor
1. div
1. div
Indlæg: 418
Tilmeldt: 21. maj 2009, 17:12

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Nestor » 28. aug 2022, 08:14

Forza skrev:
28. aug 2022, 07:57
Ruddifanten skrev:
28. aug 2022, 00:10
Har ikke kunne læse nogen steder hvad der er årsag til at Grønning har fået ophævet kontrakten. :S
Det står nu i de fleste artikler om ham. F.eks:


“Sebastian Grønnings skifte til Sydkorea begyndte som planlagt, men i og med at klubben skiftede den træner, som ønskede ham til klubben, har situationen ændret sig for spilleren, og derfor ville han ud af kontrakten.”

https://www.bt.dk/fodbold/bt-afsloerer- ... kontrakten
Bundlinjen er vel, at han ikke fik spilletid. Har vi virkelig brug for en spiller, som ikke kunne spille sig på holdet i Korea?

Brugeravatar
AaB_DYRET
Drenge
Drenge
Indlæg: 32
Tilmeldt: 13. maj 2014, 22:29
Favoritspiller: Risgaard

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af AaB_DYRET » 28. aug 2022, 08:39

Nestor skrev:
28. aug 2022, 08:14
Forza skrev:
28. aug 2022, 07:57
Ruddifanten skrev:
28. aug 2022, 00:10
Har ikke kunne læse nogen steder hvad der er årsag til at Grønning har fået ophævet kontrakten. :S
Det står nu i de fleste artikler om ham. F.eks:


“Sebastian Grønnings skifte til Sydkorea begyndte som planlagt, men i og med at klubben skiftede den træner, som ønskede ham til klubben, har situationen ændret sig for spilleren, og derfor ville han ud af kontrakten.”

https://www.bt.dk/fodbold/bt-afsloerer- ... kontrakten
Bundlinjen er vel, at han ikke fik spilletid. Har vi virkelig brug for en spiller, som ikke kunne spille sig på holdet i Korea?
I Friis og Inges bestræbelser på at skabe Viborg light så dur alle som har båret den grønne trøje.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1054
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Sønderhof » 28. aug 2022, 10:27

9520AaB skrev:
28. aug 2022, 06:19
Funky skrev:
Johnny skrev:
27. aug 2022, 18:49
Ved ikke om det allerede er blevet skrevet herinde,
men fik lidt opdateringer fra en, vil jeg mene, pålidelig kilde tidligere i dag.

Grønning har været til møde med Inge på Hornevej tidligere i dag.

Med hensyn til en ny CM afhænger det af hvad der sker med Fossum. Lige nu ligner det ikke han skifter væk, da der ikke er den store interesse, så det skulle være lidt dødt i forhold til at få en ny mand ind.
Hvis Fossum kan vise de samme takter resten af efteråret, som han gjorde mod BIF, så er det lige pludselig også et LIDT mindre problem.
Enig. Fossum’s tilstedeværelse og løbevillighed bliver i den grad undervurderet herinde. Jeg har ihvertfald svært ved at tage det seriøst, at enkelte brugere mener at han skal ud af startopstillingen og erstattes med O Ross.
O Ross er på ingen måder klar til startopstilling. Han kommer til chancer, ja men han scorer ikke(dem har vi rigelig af på banen), og han er ikke god nok defensivt. Lad nu være med at gøre et 17 årig talent til et supertalent. Sammenlign hans stats med andre 17-årige fra superligaen der er blevet solgt, og kom ned på jorden. Hvis Fossum skal erstattes, så skal det være med en “voksen” spiller med erfaring og kompetencer. En Ståle type.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi er enige så langt, at Fossum ikke skal erstattes med en ny “Fossum-type”.
Jeg tror du bliver voldsomt skuffet, hvis du tror vi henter en Hilje/Ståle/Greve-profil. Abildgård er det tætteste vi kommer international snit. Ellers er det spiller på niveau med Patrick Olsen, Vito og Saletros der kigges på.

Lidt samme situation som i angrebet, hvor vi godt kunne ønske os en klassespiller ala Rade eller Spalvis, men nok må nøjes med Grønning.

Det er selvfølgelig skuffende, hvis man forventer vi skal spille med om medaljer igen.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7819
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 28. aug 2022, 10:45

Sønderhof skrev:
28. aug 2022, 10:27
9520AaB skrev:
28. aug 2022, 06:19
Funky skrev:
Johnny skrev:
27. aug 2022, 18:49
Ved ikke om det allerede er blevet skrevet herinde,
men fik lidt opdateringer fra en, vil jeg mene, pålidelig kilde tidligere i dag.

Grønning har været til møde med Inge på Hornevej tidligere i dag.

Med hensyn til en ny CM afhænger det af hvad der sker med Fossum. Lige nu ligner det ikke han skifter væk, da der ikke er den store interesse, så det skulle være lidt dødt i forhold til at få en ny mand ind.
Hvis Fossum kan vise de samme takter resten af efteråret, som han gjorde mod BIF, så er det lige pludselig også et LIDT mindre problem.
Enig. Fossum’s tilstedeværelse og løbevillighed bliver i den grad undervurderet herinde. Jeg har ihvertfald svært ved at tage det seriøst, at enkelte brugere mener at han skal ud af startopstillingen og erstattes med O Ross.
O Ross er på ingen måder klar til startopstilling. Han kommer til chancer, ja men han scorer ikke(dem har vi rigelig af på banen), og han er ikke god nok defensivt. Lad nu være med at gøre et 17 årig talent til et supertalent. Sammenlign hans stats med andre 17-årige fra superligaen der er blevet solgt, og kom ned på jorden. Hvis Fossum skal erstattes, så skal det være med en “voksen” spiller med erfaring og kompetencer. En Ståle type.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi er enige så langt, at Fossum ikke skal erstattes med en ny “Fossum-type”.
Jeg tror du bliver voldsomt skuffet, hvis du tror vi henter en Hilje/Ståle/Greve-profil. Abildgård er det tætteste vi kommer international snit. Ellers er det spiller på niveau med Patrick Olsen, Vito og Saletros der kigges på.

Lidt samme situation som i angrebet, hvor vi godt kunne ønske os en klassespiller ala Rade eller Spalvis, men nok må nøjes med Grønning.

Det er selvfølgelig skuffende, hvis man forventer vi skal spille med om medaljer igen.
Jeg tror også det er nødvendigt at have en smule realisme, som du også påpeger.

Abildgård er faktisk væsentligt over det niveau jeg forventer vi kan hente. Jeg synes dog ikke helt det er den type vi mangler.

Vi budgetterer med salg for 15 mio. hvert vindue og solgte ikke rigtigt noget i det seneste. Vi har en presset økonomi og har udelukkende hentet på fri transfers i dette. Får vi ikke solgt nogen, ville jeg være godt tilfreds med bare at få én kvalitetsspiller a la Vito eller Salétros ind.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4436
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af doukas » 28. aug 2022, 11:18

Mon ikke det er os, som igen bruger oceaner af tid på at forhandle med Viborg?

https://bold.dk/short/FVrp
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14748
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Hanga » 28. aug 2022, 11:22

doukas skrev:
28. aug 2022, 11:18
Mon ikke det er os, som igen bruger oceaner af tid på at forhandle med Viborg?

https://bold.dk/short/FVrp
Det kan man bestemt godt frygte ja.
Fokus, Inge... En rigtig angriber og en midtbanespiller.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5322
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 28. aug 2022, 11:27

Hanga skrev:
28. aug 2022, 11:22
doukas skrev:
28. aug 2022, 11:18
Mon ikke det er os, som igen bruger oceaner af tid på at forhandle med Viborg?

https://bold.dk/short/FVrp
Det kan man bestemt godt frygte ja.
Fokus, Inge... En rigtig angriber og en midtbanespiller.
Ja, tak. Nu må det kraftedeme være slut med middelmådige spillere på positioner, hvor det er det sidste, vi mangler.

Drop alt det fis, forlæng med Kusk og find så en midtbanechef i stedet for alt det tidsspilde.
Ædruelighedens stemme

Besvar