Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3001
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af raekkeettre » 31. aug 2022, 22:22

Nu gik jeg amok i sidste vindue over antallet af spillere i truppen som den grad kom til st spille en stor rolle i foråret. Men hvad med nu, jeg sidder desværre ikke ved en større skærm men håber dælme vi er på mere end de 21 vi var i foråret.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Tyskeren » 31. aug 2022, 22:22


Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3267
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Brodernumsi » 31. aug 2022, 22:23

san skrev:
31. aug 2022, 22:20
hold nu kæft det kører i selvsving herinde på Supporternes side. Der er ikke mange voksne tilstede, proppen må være røget af sutteflasken :thumbsdown:
Nej, han er her stadig.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jayC » 31. aug 2022, 22:24

Tyskeren skrev:
31. aug 2022, 22:21
jayC skrev:
31. aug 2022, 22:16
Funky skrev:
31. aug 2022, 22:09
jayC skrev:
31. aug 2022, 22:08
Lasse Steffensen fra Vendsyssel - Sæt igang !!
Hey, jeg smed den dartpil først! ;)
Den er der til vinter ;)
Har ladet mig fortælle at han har talt med en Superliga klub i dag - ikke Horsens som nævnt i medierne :)
Horsens har snakket med Vendsyssel, som Søren Henriksen tidligere på aftenen udtalte. De var trætte af det ikke blev til et salg!
Så har Lasse snakket med to klubber i dag :)

Har hørt det fra en som kender Lasse .. Men ved desværre ikke troværdigheden på ham, da det er første gang han nævner noget omkring Lasse og transfer :)
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Kristian » 31. aug 2022, 22:25

doukas skrev:
31. aug 2022, 22:19
ekni99 skrev:
31. aug 2022, 22:14
doukas skrev:
31. aug 2022, 21:53
Funky skrev:
31. aug 2022, 21:47
raekkeettre skrev:
31. aug 2022, 21:40
Funky skrev:
31. aug 2022, 21:34

My point exactly. Og det fortæller noget om, at vi måske rent faktisk HAR set Inge trylle i dette transfervindue, ved at hente så mange spillere som pt. er i start-11, faktisk uden at betale noget videre i transfers.
Ja når man ikke kan sælge må man prøve med en masse signon fees. Han skal jo selv skaffe råderum for at købe ind, og det er der han også fejler big time. Så ikke ligefrem trylleri når han prøver at reparere og dække ind for mangler. Jeg synes bestemt ikke at dette vindue har været dårligt...selvom vi mangler en masse så synes jeg stadigvæk det er det bedste han har haft. Siger måske lidt. Men han giver så også Bælum hovedbrud når han slet ikke bidrager til at få økonomien til at hænge sammen, så nu kommer vi igen ud med et kæmpe underskud. Jeg vil vædde på vi kommer med en fondsbørs meddelelse i morgen som beskriver et større underskud end først antaget.
Men seriøst, kan vi bebrejde ham, at han ikke laver supersalg i hvert vindue? Hvem skulle vi sælge for store penge? Og læg dertil de tilbagevendende historier om, at det altså også var bestyrelsen som sidste vinter sagde nej til salg af Prip og Thelander. Jeg tror, han virkelig har prøvet alle tricks i skuffen, inklusiv manøvren med Okore og Kina-markedet - og det fik han så i øvrigt høvl for.
Har Inge lavet nogen supersalg???
Måske ikke supersalg, men de er til den gode side:

Andreas Hansen til FCN
Okore
Patrik Olsen til AGF
FCN har en bedre målmand end vi har.
Okore var et bizart salg.
Patrick Olsen salget kostede os rigtig meget sportsligt og han blev desværre ikke erstattet på den længere bane.
Helt håbløst..

Jo Andreas Hansen var et godt salg..

Okore skulle sælges og de mio vi fik, var okay

PO var et godt salg. Har vist hvorfor vi solgte ham efterfølgende. Vi fik ham gratis og solgte til god pris.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Super Hansen
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 11. jul 2005, 13:33
Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
Geografisk sted: Mariager

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Super Hansen » 31. aug 2022, 22:25

Så røg Kusk...til SIF

Sendt fra min SM-A705FN med Tapatalk



jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jayC » 31. aug 2022, 22:26

Det må være det “store” salg som gør Inge nu henter den CM eller angriber vi mangler !
AaB - nu, i morgen & altid! :)

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2597
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af baresi » 31. aug 2022, 22:27

vi er jo ikke attraktive mere.
grønning mister vi i overtid til agf - den var mere eller mindre på plads men agf tilvælges af ukendte årsager
vi kan ikke finde en Cm eller kan ikke betale for en
angriber kommer heller ikke - vi kan ikke finde en til de penge vi vil/kan tilbyde - og bliver ikke tilvalgt
faghir tager til nordsjælland - ja de ligger 1er - men er da røvkedelig som klub - men foran os.

OG OG OG
Vi får heller ikke rigtigt solgt - men bytter bare kusk /bakiz

Fossum ryger nok i september - hvis han ryger.
ork jeg er negativ lige nu - for helvede.
MEN det er nok mere og mere bestyrelsen der irriterer mig.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4446
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af doukas » 31. aug 2022, 22:27

Kristian skrev:
31. aug 2022, 22:25
doukas skrev:
31. aug 2022, 22:19
ekni99 skrev:
31. aug 2022, 22:14
doukas skrev:
31. aug 2022, 21:53
Funky skrev:
31. aug 2022, 21:47
raekkeettre skrev:
31. aug 2022, 21:40


Ja når man ikke kan sælge må man prøve med en masse signon fees. Han skal jo selv skaffe råderum for at købe ind, og det er der han også fejler big time. Så ikke ligefrem trylleri når han prøver at reparere og dække ind for mangler. Jeg synes bestemt ikke at dette vindue har været dårligt...selvom vi mangler en masse så synes jeg stadigvæk det er det bedste han har haft. Siger måske lidt. Men han giver så også Bælum hovedbrud når han slet ikke bidrager til at få økonomien til at hænge sammen, så nu kommer vi igen ud med et kæmpe underskud. Jeg vil vædde på vi kommer med en fondsbørs meddelelse i morgen som beskriver et større underskud end først antaget.
Men seriøst, kan vi bebrejde ham, at han ikke laver supersalg i hvert vindue? Hvem skulle vi sælge for store penge? Og læg dertil de tilbagevendende historier om, at det altså også var bestyrelsen som sidste vinter sagde nej til salg af Prip og Thelander. Jeg tror, han virkelig har prøvet alle tricks i skuffen, inklusiv manøvren med Okore og Kina-markedet - og det fik han så i øvrigt høvl for.
Har Inge lavet nogen supersalg???
Måske ikke supersalg, men de er til den gode side:

Andreas Hansen til FCN
Okore
Patrik Olsen til AGF
FCN har en bedre målmand end vi har.
Okore var et bizart salg.
Patrick Olsen salget kostede os rigtig meget sportsligt og han blev desværre ikke erstattet på den længere bane.
Helt håbløst..

Jo Andreas Hansen var et godt salg..

Okore skulle sælges og de mio vi fik, var okay

PO var et godt salg. Har vist hvorfor vi solgte ham efterfølgende. Vi fik ham gratis og solgte til god pris.
Bevares, det var gode/fine salg, men derfra og så til supersalg (ala Mike Tulberg eller Jonas Borring) er der alligevel langt.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Kristian » 31. aug 2022, 22:28

Super Hansen skrev:
31. aug 2022, 22:25
Så røg Kusk...

Sendt fra min SM-A705FN med Tapatalk
Der røg en af de bedste spillere vi har offensivt.

Nå Inge hvad vil du så nu!
------------------
mvh Kristian

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 31. aug 2022, 22:29

raekkeettre skrev:
31. aug 2022, 22:14
R Rosenberg skrev:
31. aug 2022, 22:09
raekkeettre skrev:
31. aug 2022, 21:47
R Rosenberg skrev:
31. aug 2022, 21:43
raekkeettre skrev:
31. aug 2022, 21:40
Funky skrev:
31. aug 2022, 21:34

My point exactly. Og det fortæller noget om, at vi måske rent faktisk HAR set Inge trylle i dette transfervindue, ved at hente så mange spillere som pt. er i start-11, faktisk uden at betale noget videre i transfers.
Ja når man ikke kan sælge må man prøve med en masse signon fees. Han skal jo selv skaffe råderum for at købe ind, og det er der han også fejler big time. Så ikke ligefrem trylleri når han prøver at reparere og dække ind for mangler. Jeg synes bestemt ikke at dette vindue har været dårligt...selvom vi mangler en masse så synes jeg stadigvæk det er det bedste han har haft. Siger måske lidt. Men han giver så også Bælum hovedbrud når han slet ikke bidrager til at få økonomien til at hænge sammen, så nu kommer vi igen ud med et kæmpe underskud. Jeg vil vædde på vi kommer med en fondsbørs meddelelse i morgen som beskriver et større underskud end først antaget.
Men igen: Hvis vores spillere ikke er interessante nok til, at nogen gider at købe dem, hvad så?
Ja så har man i den grad fejlet! At man har opbygget et hold af spillere som ingen andre gider have...
Men
1. Nogle af spillerne er egen avl. De er nu engang så gode, som de er.
2. Nogle af spillerne er forgængerens indkøb - det kan man, selvom man prøver, altså ikke klandre Inge for.
Det er så muligvis kun dem der har en værdi i vores trup ud over Prip. Altså alt det trylleri med at købe billigt og sælge dyrt har vi slet ikke set. Tværtimod er han blevet tvunget til st hænge på spillere som er købt før ham eller tage unge ind fordi han ikke selv har sat sit præg på det hele.

Argh....sorry!! :) Jeg lovede mig selv ikke at gå ind i den dialog igen :)
Det kommer da så sandelig an på, hvordan du anser værdi. Hvis den løn, de blev udstyret med, da de blev hentet, eller transfers er udtryk for deres værdi (hvilket er rimeligt at gøre), er Kusk, Lucas, Fossum, Pallesen nogen af dem med størst værdi, og de er altså alle hentet af forgængeren. Ergo er det ret svært at bebrejde Inge dette.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Kristian » 31. aug 2022, 22:29

baresi skrev:
31. aug 2022, 22:27
vi er jo ikke attraktive mere.
grønning mister vi i overtid til agf - den var mere eller mindre på plads men agf tilvælges af ukendte årsager
vi kan ikke finde en Cm eller kan ikke betale for en
angriber kommer heller ikke - vi kan ikke finde en til de penge vi vil/kan tilbyde - og bliver ikke tilvalgt
faghir tager til nordsjælland - ja de ligger 1er - men er da røvkedelig som klub - men foran os.

OG OG OG
Vi får heller ikke rigtigt solgt - men bytter bare kusk /bakiz

Fossum ryger nok i september - hvis han ryger.
ork jeg er negativ lige nu - for helvede.
MEN det er nok mere og mere bestyrelsen der irriterer mig.
AaB er kørt total agterud.

Se lige hvad de andre klubber henter.

Vi kan slet slet ikke være med.
------------------
mvh Kristian

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6092
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FIDEL » 31. aug 2022, 22:29

baresi skrev:
31. aug 2022, 22:27
vi er jo ikke attraktive mere.
grønning mister vi i overtid til agf - den var mere eller mindre på plads men agf tilvælges af ukendte årsager
vi kan ikke finde en Cm eller kan ikke betale for en
angriber kommer heller ikke - vi kan ikke finde en til de penge vi vil/kan tilbyde - og bliver ikke tilvalgt
faghir tager til nordsjælland - ja de ligger 1er - men er da røvkedelig som klub - men foran os.

OG OG OG
Vi får heller ikke rigtigt solgt - men bytter bare kusk /bakiz

Fossum ryger nok i september - hvis han ryger.
ork jeg er negativ lige nu - for helvede.
MEN det er nok mere og mere bestyrelsen der irriterer mig.
Den har Inge fikset ved at hente Bakiz, som kan spille både kant, angriber og cm. ;)
Ej, jeg er sgu også skuffet!

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1209
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Reyad » 31. aug 2022, 22:30

Nicolai Thomsen er jo fri 😂😂

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13696
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Funky » 31. aug 2022, 22:30

Buzz Killington skrev:
31. aug 2022, 22:20
Funky skrev:
31. aug 2022, 22:05
doukas skrev:
31. aug 2022, 22:01
Funky skrev:
31. aug 2022, 21:57
doukas skrev:
31. aug 2022, 21:53
Funky skrev:
31. aug 2022, 21:47

Men seriøst, kan vi bebrejde ham, at han ikke laver supersalg i hvert vindue? Hvem skulle vi sælge for store penge? Og læg dertil de tilbagevendende historier om, at det altså også var bestyrelsen som sidste vinter sagde nej til salg af Prip og Thelander. Jeg tror, han virkelig har prøvet alle tricks i skuffen, inklusiv manøvren med Okore og Kina-markedet - og det fik han så i øvrigt høvl for.
Har Inge lavet nogen supersalg???
Jeg har ikke Inges salgshistorik i frisk erindring, men det foresvæver mig faktisk, at han HAR lavet et salg eller to (foruden Okore) hvor vi sagde "okay, det var da meget godt gået".
Det hører også med til salgshistorikken, at der vist ligger en bestyrelsesbeslutning til grund for, at AaB vil sælge dyrere. Altså, Inge bestemmer ikke bare selv, hvornår prisen er go' nok. Er det ikke korrekt?
Altså, hvad der foregår inde i bestyrelseslokalet synes jeg er svært at gisne om, men det er da en fin undskyldning til lejligheden.
Eller også er der faktisk noget om det.
Igen, det er jo ren spekulation. Jeg må indrømme jeg ikke tidligere har set samme iver efter at føre den slags ansvar over på bestyrelsen. Nogen der kan uddybe hvad årsagen er til at Inge tilsyneladende har accepteret at være så magtesløs? Jeg mindes ikke at have set samme iver efter ansvarsfralæggelse hos fans ift Lynge eller Gaarde. Har man skiftet totalt spor eller hur?
For det første har jeg heller ikke dyrket den personhetz mod Gaarde (eller Lynge) som andre lader til at svælge i, så den må du jo gå et andet sted hen med. Jeg synes såmænd, det er lige så meget spekulation, vist også krydret med en god portion horn i siden på Inge, at manden bare bestemmer tingene helt selv derude. Det står i kontrast til hvad jeg synes, han selv ofte siger. Mærkeligt han får lov at gå og tegne et billede af, at andre derude faktisk er med i beslutningerne, hva?

Nå, Kusk hermed solgt til SIF. Ja, det skal sgu nok blive godt for SIF. I det mindste er vi så ude over de evendelige diskussioner om, hvorfor han ikke er i start-11.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

ContractManager
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 80
Tilmeldt: 4. jul 2013, 22:26
Favoritspiller: ...ingen over klubben
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af ContractManager » 31. aug 2022, 22:30

Hvordan er aftalen egentlig skruet sammen omkring Prica - kan han ikke kaldes hjem?
Det bedste vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3001
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af raekkeettre » 31. aug 2022, 22:31

Funky skrev:
31. aug 2022, 22:19
raekkeettre skrev:
31. aug 2022, 22:11
Funky skrev:
31. aug 2022, 21:47
raekkeettre skrev:
31. aug 2022, 21:40
Funky skrev:
31. aug 2022, 21:34
R Rosenberg skrev:
31. aug 2022, 21:31


Noget lugter i så fald af en økonomisk spændetrøje af historiske dimensioner.
My point exactly. Og det fortæller noget om, at vi måske rent faktisk HAR set Inge trylle i dette transfervindue, ved at hente så mange spillere som pt. er i start-11, faktisk uden at betale noget videre i transfers.
Ja når man ikke kan sælge må man prøve med en masse signon fees. Han skal jo selv skaffe råderum for at købe ind, og det er der han også fejler big time. Så ikke ligefrem trylleri når han prøver at reparere og dække ind for mangler. Jeg synes bestemt ikke at dette vindue har været dårligt...selvom vi mangler en masse så synes jeg stadigvæk det er det bedste han har haft. Siger måske lidt. Men han giver så også Bælum hovedbrud når han slet ikke bidrager til at få økonomien til at hænge sammen, så nu kommer vi igen ud med et kæmpe underskud. Jeg vil vædde på vi kommer med en fondsbørs meddelelse i morgen som beskriver et større underskud end først antaget.
Men seriøst, kan vi bebrejde ham, at han ikke laver supersalg i hvert vindue? Hvem skulle vi sælge for store penge? Og læg dertil de tilbagevendende historier om, at det altså også var bestyrelsen som sidste vinter sagde nej til salg af Prip og Thelander. Jeg tror, han virkelig har prøvet alle tricks i skuffen, inklusiv manøvren med Okore og Kina-markedet - og det fik han så i øvrigt høvl for.
Han er gået med på en præmis om at sælge for 30 millioner om året, så ja det kan man godt bebrejde ham. Og det med bestyrelsen overtrumfer Inge og ikke vil sælge mens Inge skriger sælg de bliver ikke bedre. Fatter jeg ikke på, at man tror AaBs bestyrelse er så meget anderledes end alle andre bestyrelser hvor en ledende medarbejder indstiller sin holdning til et issue der skal tages op i bestyrelsen. Der bliver den indstilling 99/100 godkendt. Med mindre man ingen tiltro har til mandens færdigheder.

Jeg tror det hele går galt I de første vinduer hvor han havde nogle penge at gøre med, og der skulle den positive spiral være startet og nu hænger han på de penge er spildt og de investeringer slet ikke har givet det return han havde forventet. Og nu er han så på røven.
Det er for fjollet at sige, at fordi han er gået med på en præmis om 30 millioner, så er det også bare hans skyld, hvis det ikke lykkes. Vi har da ikke spillere til at sælge for 30 millioner om året overhovedet. Vi laver dem ikke selv, den sportslige sektor har ikke kunnet fremelske dem. Og det er da vist ikke fordi, der ikke er blevet fokuseret mere på individuel spillerudvikling under Inge.
Skal Inge alene have ansvaret for, at vi ikke solgte Prip, Thelander og Fossum tidligere, i stedet for at satse på sportslig succes i foråret? Måske, men jeg husker det altså som om, det blev fremlagt, at det var blevet diskuteret i bestyrelsen. Du har sikkert også ret i, at Inge ikke fik nok ud af de penge, han have til rådighed år 1. Men der er da langt fra det og så til, at han står nu og ser dum ud fordi han ikke har solgt for 30 millioner hvert år.
Vi er fuldstændig enig om at sælge for 30 millioner I snit om året virker fuldstændig vanvittigt. Men tror det er en kalkule de har lavet udfra at Inge så har fået det største spillerbudget nogle sinde. Tror jeg nogle har sagt. Fra at driften skulle gå i NUL uden spiller salg under den tidligere CEO til at budgettet går i NUL med 30 millioner I spillersalg.

Og ja Inge skal have HELE ansvaret for det sportslige og indkøb og salg, det er hans ansvar og derfor han får de penge han nu engang gør. Han skal have alt den kritik og klap på skulderne der følger med.

Men det går jo opad også. Bælum for at have ansat manden og bestyrelsen for bare at være inkompetente...

OrkSatme
2. div
2. div
Indlæg: 140
Tilmeldt: 3. mar 2021, 19:20
Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af OrkSatme » 31. aug 2022, 22:31

Mon ikke Bakiz bliver præsenteret om lidt og så er den skid slået.
Jeg er langt fra tilfreds med, at det åbenlyse problem på midtbanen ikke bliver prioteret. Bakiz er IKKE centralmidtbane.

Håber Inge tager røven på os alle sammen og henter Abildgaard!
En Wahid Faghir-lejeaftale kunne også være spændende.
EDIT: Faghir er røget til FCN…
All Cats Are Beautyfull

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 950
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Salle17 » 31. aug 2022, 22:31

Vi er en klub i afvikling og ikke udvikling. Sådan er den ubarmhjertige sandhed.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9617
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Buzz Killington » 31. aug 2022, 22:32

doukas skrev:
31. aug 2022, 22:27
Kristian skrev:
31. aug 2022, 22:25
doukas skrev:
31. aug 2022, 22:19
ekni99 skrev:
31. aug 2022, 22:14
doukas skrev:
31. aug 2022, 21:53
Funky skrev:
31. aug 2022, 21:47

Men seriøst, kan vi bebrejde ham, at han ikke laver supersalg i hvert vindue? Hvem skulle vi sælge for store penge? Og læg dertil de tilbagevendende historier om, at det altså også var bestyrelsen som sidste vinter sagde nej til salg af Prip og Thelander. Jeg tror, han virkelig har prøvet alle tricks i skuffen, inklusiv manøvren med Okore og Kina-markedet - og det fik han så i øvrigt høvl for.
Har Inge lavet nogen supersalg???
Måske ikke supersalg, men de er til den gode side:

Andreas Hansen til FCN
Okore
Patrik Olsen til AGF
FCN har en bedre målmand end vi har.
Okore var et bizart salg.
Patrick Olsen salget kostede os rigtig meget sportsligt og han blev desværre ikke erstattet på den længere bane.
Helt håbløst..

Jo Andreas Hansen var et godt salg..

Okore skulle sælges og de mio vi fik, var okay

PO var et godt salg. Har vist hvorfor vi solgte ham efterfølgende. Vi fik ham gratis og solgte til god pris.
Bevares, det var gode/fine salg, men derfra og så til supersalg (ala Mike Tulberg eller Jonas Borring) er der alligevel langt.
Mon ikke de salg skal tilskrives en meget ihærdig bestyrelse der har insisteret på en pris langt over hvad Inge ville tage?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar