Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 667
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jayC » 1. sep 2022, 00:13

R Rosenberg skrev:
1. sep 2022, 00:08
baresi skrev:
31. aug 2022, 23:20
R Rosenberg skrev:
31. aug 2022, 23:15
baresi skrev:
31. aug 2022, 23:02
R Rosenberg skrev:
31. aug 2022, 22:59
raekkeettre skrev:
31. aug 2022, 22:54


Jeg forstår ikke helt din pointe, måske er jeg for træt :) Men synes der skal nogle andre argumenter på bordet for at frikende IAO for den position vi befinder os i.

Men helt rimeligt vil jeg faktisk sige at dette vindue for mig er mere end godkendt. Problemet er bare det er kommet for sent, 2/3 af vores anføregruppe forsvandt i sommers uden vi havde en form for overgang til nye i hierarkiet, og det tror jeg har svækket os helt vildt i starten her. Men jeg tror faktisk på det her hold vi har. JA vi manglende en mother fucker på midtbanen og ja vi mangler en wing/angriber med fart og mål. Men alle klubber har mangler. Jeg tror vi kommer igen, og tror vi kommer tæt på top 6.

Men bekymring er på lang sigt. IAO gør at alt bliver kortsigtet og panik i hele organisationen og mærkelige valg og underlig kommunikation med andre og medierne og bringer vores brand i fare. Bestyrelsen...jamen....ved ikke hvad jeg skal sige. Jeg kan klandre IAO for meget med bestyrelsen og manglende visioner er nu, for mig det klart største problem for vores klub på den lange bane.
Jeg er ikke ude på at frikende nogen. Jeg beder bare om en smule nuancer.

Inge har sin del af ansvaret, no doubt. Men at AaB har så elendig en forretning, ligger hos bestyrelsen - og at tro, at man kan drive en fodboldklub med tør, nordjysk sparsommelighed, så er man større ignoranter, end jeg havde troet, man kunne være.
altså det er sgu et farligt spil. Det nytter jo ikke at man siger at truppen er god nok. 5 point 5 mål scoret 10 mål imod - vores modstandere opruster - og vi har ingen økonomi. Det er vildt - bevares vi har ikke fået solgt det vi skal - men 30 mil om året så skal der satme også præsteres - vi er jo ikke fcm. Det er skidt.
Som en anden skrev: Nyt system, ny træner, mange nye spillere - det er meget på én gang.
Jeg synes faktisk, at truppen burde være god nok til top 6. Men det er klart, at efter denne start bliver det næppe aktuelt denne sæson. Dog synes jeg, at der har været fremgang at spore de seneste kampe.
det har der bestemt. SYns lucas og pedro begynder at shine. Forsvaret ser okay ud egentlig. Men jeg er lidt udfordret af at der ikke kommer en midtbane og ja eller en 9er. Det mangler vi -ellers kan jeg sgu godt leve med det. men friis skal ikke fyres - der skal kontinuitet til nu og så skal der point på kontoen. men altså der skal nok ske et eller andet de kommende dage.
Det er et KÆMPE problem, at den centrale midtbane ikke er adresseret endnu.
Men man kunne håbe, at man får afhændet Fossum og finder én, der står uden kontrakt. Du nævner selv Gulbrandsen. Andre nævner Tekie. Der er en del derude. Problemet er, at de ikke er i kamptræning.
Ellers til vinter.
En midtbane med Ferreira, Lucas og så en ballsy type med power og spilforståelse ville være helt fint for mig.
Guldbrandsen er angriber - Tekie ville være det bedste bud på en cm
AaB - nu, i morgen & altid! :)

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5261
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 1. sep 2022, 00:17

jayC skrev:
1. sep 2022, 00:13
R Rosenberg skrev:
1. sep 2022, 00:08
baresi skrev:
31. aug 2022, 23:20
R Rosenberg skrev:
31. aug 2022, 23:15
baresi skrev:
31. aug 2022, 23:02
R Rosenberg skrev:
31. aug 2022, 22:59


Jeg er ikke ude på at frikende nogen. Jeg beder bare om en smule nuancer.

Inge har sin del af ansvaret, no doubt. Men at AaB har så elendig en forretning, ligger hos bestyrelsen - og at tro, at man kan drive en fodboldklub med tør, nordjysk sparsommelighed, så er man større ignoranter, end jeg havde troet, man kunne være.
altså det er sgu et farligt spil. Det nytter jo ikke at man siger at truppen er god nok. 5 point 5 mål scoret 10 mål imod - vores modstandere opruster - og vi har ingen økonomi. Det er vildt - bevares vi har ikke fået solgt det vi skal - men 30 mil om året så skal der satme også præsteres - vi er jo ikke fcm. Det er skidt.
Som en anden skrev: Nyt system, ny træner, mange nye spillere - det er meget på én gang.
Jeg synes faktisk, at truppen burde være god nok til top 6. Men det er klart, at efter denne start bliver det næppe aktuelt denne sæson. Dog synes jeg, at der har været fremgang at spore de seneste kampe.
det har der bestemt. SYns lucas og pedro begynder at shine. Forsvaret ser okay ud egentlig. Men jeg er lidt udfordret af at der ikke kommer en midtbane og ja eller en 9er. Det mangler vi -ellers kan jeg sgu godt leve med det. men friis skal ikke fyres - der skal kontinuitet til nu og så skal der point på kontoen. men altså der skal nok ske et eller andet de kommende dage.
Det er et KÆMPE problem, at den centrale midtbane ikke er adresseret endnu.
Men man kunne håbe, at man får afhændet Fossum og finder én, der står uden kontrakt. Du nævner selv Gulbrandsen. Andre nævner Tekie. Der er en del derude. Problemet er, at de ikke er i kamptræning.
Ellers til vinter.
En midtbane med Ferreira, Lucas og så en ballsy type med power og spilforståelse ville være helt fint for mig.
Guldbrandsen er angriber - Tekie ville være det bedste bud på en cm
Det er sent! Det skulle forstås som, at der generelt altså ER glimrende spillere derude, som kan forsøges hentet ind, selvom vinduet er lukket.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2501
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af troelsh » 1. sep 2022, 02:47

Den her Bakiz transfer vidner om, at kassen på Hornevej er ved at være tom, mest af alt ligner det et forsøg på at spare nogle lønkroner fra Kusk.

Jeg tror bare de sparede lønkroner kan vise sig at blive endnu dyrere, for Kusk er bare en fantastisk spiller at kunne smide ind, hvilket han viste så sent som i Randers.

Næste gang vi møder Silkeborg og bliver spillet ud på røv og albuer, og Kusk laver to mål og et assist, kommer vi til at snakke om hvorfor vi ikke kunne bruge den mand.

Anyways status på vinduet er vel

Ind:
Posavec
Kramer
Poulsen
Ludewig
Bakiz
Sousa

Ud:
Rinne
Thelander
Magnus
Thorrarinson
Rufo
Kusk

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 762
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Raptorr » 1. sep 2022, 03:37

troelsh skrev:
1. sep 2022, 02:47
Den her Bakiz transfer vidner om, at kassen på Hornevej er ved at være tom, mest af alt ligner det et forsøg på at spare nogle lønkroner fra Kusk.

Jeg tror bare de sparede lønkroner kan vise sig at blive endnu dyrere, for Kusk er bare en fantastisk spiller at kunne smide ind, hvilket han viste så sent som i Randers.

Næste gang vi møder Silkeborg og bliver spillet ud på røv og albuer, og Kusk laver to mål og et assist, kommer vi til at snakke om hvorfor vi ikke kunne bruge den mand.

Anyways status på vinduet er vel

Ind:
Posavec
Kramer
Poulsen
Ludewig
Bakiz
Sousa

Ud:
Rinne
Thelander
Magnus
Thorrarinson
Rufo
Kusk
Jeg kommer også til at savne Kusk. Få, om nogen, AaB spillere er på dagen så kampafgørende. Men når skiftende trænere ikke vil bruge ham i startopstillingen, så giver det mening at frigive de lønkroner. Bakiz kan forhåbentlig stadig udvikle sig, og han kommer tilsyneladende med evner i presspillet og ærgerrighed. Han får selvfølgelig chancen for at bevise sit værd, og jeg vælger at tro, at han kan bidrage til projektet. MEN jeg savner bigtime den CM, som alle andre også efterlyser. Personligt tror og håber jeg på, at man går efter kvalitet på den plads, hvorfor der nok ikke har været midler i dette vindue. Forhåbentlig kan et Fossum salg bane vejen for, at dette problem endelig finder en løsning i vintervinduet. Indtil da er det næsen i sporet og hårdt arbejde på træningsbanen, som må være vejen frem. Forhåbentlig arbejdes der også på at få Makaric til at fungere som 1. angriber og goalgetter.

degn
1. div
1. div
Indlæg: 495
Tilmeldt: 11. dec 2007, 19:35
Geografisk sted: nordjylland

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af degn » 1. sep 2022, 04:56

En ung dansk angriber Eskild Dall er løst fra sin kontrakt i Ajax, kan han noget?
Mener han tidligere var udskreget til et kæmpe talent

Krede
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 30. jul 2008, 22:48

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Krede » 1. sep 2022, 06:52

Kusks tidlige indlæg til en stor og stærk makaric har givet flere mål. Jeg kommer til at savne ham.

Kan det passe at jeg er vågnet op til dagen derpå og kan konstatere at Duncan ikke er blevet hentet hjem i 11. Time for at afværge at vi ryger en tur i divisionen?

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Gaarde6 » 1. sep 2022, 07:02

Dagen derpå tanker:

Inge melder ud i Øst og vest og gør så ikke en skid.

Der sidder en bestyrelse i AaB, som ikke fatter alvoren i vores nuværende situation. Og de forstår ikke, at hvis man havde købt et par profiler. Så er chancen for en bedre placering større. Men det ville også give folk mere lyst til at tage på stadion.
Jeg sidder tilbage med en følelse af, at de ikke ønsker at vi skal være andet end ligaens grå mus!

Og så sidder jeg og bladrer de sidste mange sider igennem her i transfertråden. Og må endnu engang konstatere at dem, som melder ud at de har "kilder" i AaB, ENDNU engang ikke ramte plet.

Funkeeh
Miniput
Miniput
Indlæg: 7
Tilmeldt: 18. apr 2016, 09:24
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Funkeeh » 1. sep 2022, 07:07

Hvorfor kunne AaB ikke hente en angriber? AGF hentede Grønning, Nordsjælland hentede Faghir. Selv Horsens kunne hente Makienok.

Nicolai Jørgensen er stadig fri, men det virker pt. mere realistisk at han vil vælge klubber som Lyngby eller Silkeborg

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1731
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af RicoBR02 » 1. sep 2022, 07:14

Funkeeh skrev:
1. sep 2022, 07:07
Hvorfor kunne AaB ikke hente en angriber? AGF hentede Grønning, Nordsjælland hentede Faghir. Selv Horsens kunne hente Makienok.

Nicolai Jørgensen er stadig fri, men det virker pt. mere realistisk at han vil vælge klubber som Lyngby eller Silkeborg
Vi har Makaric og ementa. Vi skal have dem til at præstere og vores andre spillere til at ramme dem med indlæg. Et større problem er vores midtbane. Men alt i alt, så kommer vi ud af vinduet i nogenlunde samme forfatning som vi gik ind i det..
Alle mand til Herning på søndag!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Kristian » 1. sep 2022, 07:23

Gaarde6 skrev:
1. sep 2022, 07:02
Dagen derpå tanker:

Inge melder ud i Øst og vest og gør så ikke en skid.

Der sidder en bestyrelse i AaB, som ikke fatter alvoren i vores nuværende situation. Og de forstår ikke, at hvis man havde købt et par profiler. Så er chancen for en bedre placering større. Men det ville også give folk mere lyst til at tage på stadion.
Jeg sidder tilbage med en følelse af, at de ikke ønsker at vi skal være andet end ligaens grå mus!

Og så sidder jeg og bladrer de sidste mange sider igennem her i transfertråden. Og må endnu engang konstatere at dem, som melder ud at de har "kilder" i AaB, ENDNU engang ikke ramte plet.
Vær glad for, at de rygter bliver skabt og at vi har noget læse om.

Tingene kan være kolapset af flere grunde og vi ved allerede hvordan det gik med Grønning.

Self skulle vi have solgt, før der kunne bruges flere penge.

Så kilderne kan skam sagtens have været rigtige.
------------------
mvh Kristian

Noerresundby
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 21
Tilmeldt: 31. aug 2022, 15:28
Favoritspiller: Kusk

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Noerresundby » 1. sep 2022, 07:24

Gaarde6 skrev:
1. sep 2022, 07:02
Dagen derpå tanker:

Inge melder ud i Øst og vest og gør så ikke en skid.

Der sidder en bestyrelse i AaB, som ikke fatter alvoren i vores nuværende situation. Og de forstår ikke, at hvis man havde købt et par profiler. Så er chancen for en bedre placering større. Men det ville også give folk mere lyst til at tage på stadion.
Jeg sidder tilbage med en følelse af, at de ikke ønsker at vi skal være andet end ligaens grå mus!

Og så sidder jeg og bladrer de sidste mange sider igennem her i transfertråden. Og må endnu engang konstatere at dem, som melder ud at de har "kilder" i AaB, ENDNU engang ikke ramte plet.
Det kan være dem med “kilder” bare er fuld af varm luft. Så siger jeg tak for god underholdning. Men jeg er mere bekymret for at de faktisk hører hvad de siger, hvilket betyder at AaB har gang i en masse, men intet får eksekveret. Det passer desværre godt ind i det generelle billede af en sportschef som er mest luft og begrænset handling. IAO signede op til en stilling i en “sælgende klub” som skulle være top 4. Det har han ikke leveret på. Bestyrelsens fejl var at ansætte ham. Det er vist snart tid til at rette fejlen.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4731
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Maglau » 1. sep 2022, 07:29

RicoBR02 skrev:
1. sep 2022, 07:14
Funkeeh skrev:
1. sep 2022, 07:07
Hvorfor kunne AaB ikke hente en angriber? AGF hentede Grønning, Nordsjælland hentede Faghir. Selv Horsens kunne hente Makienok.

Nicolai Jørgensen er stadig fri, men det virker pt. mere realistisk at han vil vælge klubber som Lyngby eller Silkeborg
Vi har Makaric og ementa. Vi skal have dem til at præstere og vores andre spillere til at ramme dem med indlæg. Et større problem er vores midtbane. Men alt i alt, så kommer vi ud af vinduet i nogenlunde samme forfatning som vi gik ind i det..
Alle mand til Herning på søndag!
Jeg synes vi er kommet stærkere ud af vinduet end vi gik ind på spillerfronten måske ikke økonomisk men - who cares - i hver fald herinde.
Vi har mistet to spillere fra sidste sæson start 11 i Rinne og Thelander som have kontrakt udløb og ikke kunne forlænges.
Tilgengæld har vi fået sousa ludewig, Poulsen Kramer og Prosavec til start 11.
Det er i den grad en styrkelse af holdets muligheder for at vinde kampe.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 667
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jayC » 1. sep 2022, 07:33

Noerresundby skrev:
1. sep 2022, 07:24
Gaarde6 skrev:
1. sep 2022, 07:02
Dagen derpå tanker:

Inge melder ud i Øst og vest og gør så ikke en skid.

Der sidder en bestyrelse i AaB, som ikke fatter alvoren i vores nuværende situation. Og de forstår ikke, at hvis man havde købt et par profiler. Så er chancen for en bedre placering større. Men det ville også give folk mere lyst til at tage på stadion.
Jeg sidder tilbage med en følelse af, at de ikke ønsker at vi skal være andet end ligaens grå mus!

Og så sidder jeg og bladrer de sidste mange sider igennem her i transfertråden. Og må endnu engang konstatere at dem, som melder ud at de har "kilder" i AaB, ENDNU engang ikke ramte plet.
Det kan være dem med “kilder” bare er fuld af varm luft. Så siger jeg tak for god underholdning. Men jeg er mere bekymret for at de faktisk hører hvad de siger, hvilket betyder at AaB har gang i en masse, men intet får eksekveret. Det passer desværre godt ind i det generelle billede af en sportschef som er mest luft og begrænset handling. IAO signede op til en stilling i en “sælgende klub” som skulle være top 4. Det har han ikke leveret på. Bestyrelsens fejl var at ansætte ham. Det er vist snart tid til at rette fejlen.
Dem med kilder plejer at være relativ sikre, og af gode grunde ved vi ikke hvad der er sket ..

Når IAO står i Randers og siger: jeg er overrasket hvis Han ender i en anden superligaklub, betyder det vel at de forventer at lande en aftale - hvis der sågar i længere tid har været talt om en lejeaftale må Grønning jo villet AaB også ..

Når han så i sidste ende vælger agf, er det vel fordi at AaB har trådt ham over tæerne, at AGF og Rosler har prædiket godt om Aarhus og “projektet” om CL fodbold næste år ..

Summasumarum er at Grønning har valgt en lavere løn for en bænkplads i Gymnastik foreningen og er for altid blevet person non grata i Aalborg
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Proppen
Superliga
Superliga
Indlæg: 578
Tilmeldt: 12. maj 2022, 13:53

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Proppen » 1. sep 2022, 07:38

Maglau skrev:
1. sep 2022, 07:29
RicoBR02 skrev:
1. sep 2022, 07:14
Funkeeh skrev:
1. sep 2022, 07:07
Hvorfor kunne AaB ikke hente en angriber? AGF hentede Grønning, Nordsjælland hentede Faghir. Selv Horsens kunne hente Makienok.

Nicolai Jørgensen er stadig fri, men det virker pt. mere realistisk at han vil vælge klubber som Lyngby eller Silkeborg
Vi har Makaric og ementa. Vi skal have dem til at præstere og vores andre spillere til at ramme dem med indlæg. Et større problem er vores midtbane. Men alt i alt, så kommer vi ud af vinduet i nogenlunde samme forfatning som vi gik ind i det..
Alle mand til Herning på søndag!
Jeg synes vi er kommet stærkere ud af vinduet end vi gik ind på spillerfronten måske ikke økonomisk men - who cares - i hver fald herinde.
Vi har mistet to spillere fra sidste sæson start 11 i Rinne og Thelander som have kontrakt udløb og ikke kunne forlænges.
Tilgengæld har vi fået sousa ludewig, Poulsen Kramer og Prosavec til start 11.
Det er i den grad en styrkelse af holdets muligheder for at vinde kampe.
Af de 4 spillere, du nævner, er der vil tale om to svækkelser ift. sidste år (keeper og midterforsvar) og to forstærkninger - måske, og i hvert fald tvivlsom over hele sæsonen, da de to ikke spillede meget den første fjerdedel.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5171
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Jakobsen » 1. sep 2022, 07:42

Det næste store transfer ønske: En ny lokal evner med vilje, evner og midler til at udvikle AaB så vi kan komme på omgangshøjde med top 4-6 igen. Det Fristrup regimet har gang i er en langsom udsultning der startede i 2014.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Noerresundby
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 21
Tilmeldt: 31. aug 2022, 15:28
Favoritspiller: Kusk

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Noerresundby » 1. sep 2022, 07:46

Jakobsen skrev:
1. sep 2022, 07:42
Det næste store transfer ønske: En ny lokal evner med vilje, evner og midler til at udvikle AaB så vi kan komme på omgangshøjde med top 4-6 igen. Det Fristrup regimet har gang i er en langsom udsultning der startede i 2014.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Lynge og PEA? N :cheers: Alternativt Jan Larsen. Jeg er enig - men de er svære at finde!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13641
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Funky » 1. sep 2022, 07:47

troelsh skrev:
1. sep 2022, 02:47
Anyways status på vinduet er vel

Ind:
Posavec
Kramer
Poulsen
Ludewig
Bakiz
Sousa

Ud:
Rinne
Thelander
Magnus
Thorrarinson
Rufo
Kusk
Det er vel også mere end godkendt, nøgternt set.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 667
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jayC » 1. sep 2022, 07:53

Funky skrev:
1. sep 2022, 07:47
troelsh skrev:
1. sep 2022, 02:47
Anyways status på vinduet er vel

Ind:
Posavec
Kramer
Poulsen
Ludewig
Bakiz
Sousa

Ud:
Rinne
Thelander
Magnus
Thorrarinson
Rufo
Kusk
Det er vel også mere end godkendt, nøgternt set.
Havde vi været nummer 4/5 i tabellen ville alle være tilfredse med det vindue..

Jeg tænker at vi til vinterpausen ligger nummer 7 tæt på top 6 - det er truppen god nok til og forhåbentlig begynder Sousa, Prip, Lucas at kunne finde Makaric og Ementa så de bombet ..

Så tror på at Makaric har lavet 5 mål og Ementa 2 og derudover er Prip også kommet igang
AaB - nu, i morgen & altid! :)

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10653
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jonas386 » 1. sep 2022, 07:55

Alt det pludselige ævl om bestyrelsen lugter langt væk af, at nogle pro-Inge typer ikke rigtigt gider erkende virkeligheden og skal fritage ham for en masse ansvar for det makværk han længe har haft gang i. Inge har selv valgt at pisse pengene væk på pis og papir, er alligevel skal ud efter et år eller ikke kan erobre en plads på holdet.

Pengene på Bakiz kunne sagtens være brugt på en midtbanespiller. Det er prioriteringer, og bestyrelsen tvinger selvfølgelig ikke Inge til at købe specifikke spillere i Viborg som jeg har læst som en undskyldning. Ligesom Inge nok heller ikke er blevet tvunget til at blæse store summer afsted på eksempelvis Prijovic og Makaric. Ej heller er han blevet tvunget til elendige lejeaftaler med Nkada, Trajkovski eller Samuelsen.
Meget lugter af at Inge ikke er særlig dygtig til at vurdere talent og fodboldkvalitet. Eller så skyder han bare sp meget med spredehagl at han håber på at bare noget rammer.

Dumpet af Inge. Det eneste positive vil være hvis han mister alt ansvar i AaB.

Og man kan selvfølgelig godt kritisere bestyrelsen, og sikkert med rette, men det lugter altså mest af at man bare ikke vil erkende at Inge kontinuerligt træffer dårlige beslutninger og gør et svagt stykke arbejde. Efterhånden har han også resultaterne til at bakke det op. Han har ikke vist sig bedre end Gaarde, og det er et hårdt slag for mange som har sat deres lid til vores norske sportschef og har ment at Gaarde er den ringeste mand på posten i en evighed.

Inge vælger at bytte Kusk for Bakiz, og Inge har valgt st bruge nul på den centrale midtbane i en evighed. Manden skriger af inkompetence, og hvis ikke folk lod sig sådan forblænde af hans ikke så imponerende (længere) kommunikationsevner, så ville flere også se at kejseren ikke har noget tøj på. Desværre er det os der skal betale prisen for det.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Remark » 1. sep 2022, 07:57

Transfervinduet har været udmærket. Og der er nok sparet en del lønkroner, hvilket mere og mere tyder på at AaB har brug for et gearskifte på ledelsesplan. Egentlig mange gode tiltag med sponsorer, fanpleje, akademi - men det for langsomt.

Inge er en ærlig kommunikator, og i Grønning-tilfældet står han forpjusket tilbage. Men han er væk fra Nkada-typer, og det i sig selv ganske udmærket.

Nu er det op til Friis at levere.

Besvar