Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jonas386 » 1. sep 2022, 14:40

Funky skrev:
1. sep 2022, 14:16

Måske er Twitter-ytringer ikke specielt repræsentative for ret meget. Gad vide om ikke det gælder i denne som i så mange andre sager, at det store, tavse flertal befinder sig et lidt andet sted.
Jeg tror ikke på, at det 'tavse flertal' er så voldsomt imponeret af Inge, og at det bare er en minoritet der larmer.

BoT: Af de spillere du nævner er der én som jeg helst vil se på midtbanen (Fossum), og så Lucas og Fossum jeg helst vil se andre steder.
Jeppe P og Højholt har ikke niveauet til den sjovere del af superligaen.
Så ja, der mangler en midtbanespiller og måske endda to, hvis vi virkelig gerne vil spille med tre på midten.

Rosenberg: "Sidst jeg så og hørte, overdøvede Vesttribunen Randers stadion"

Men det er jo ikke pga en kærlighed til Inge at de gør det. Om noget er det jo på trods af hvor dårligt det har gået længe. Tag et kig på helårstabellen, det er jo absurd dårligt, og vores sportsdirektør har åbenbart ikke evnet at adressere hvorfor det går så galt i så mange kampe.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2886
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Eksil » 1. sep 2022, 14:47

Bongo123456 skrev:
1. sep 2022, 14:34
Jeg læste Kasper Kusk første interview som Silkeborg-spiller.
Prøv at læse dette citat:
"- Hvis jeg tænkte, at jeg bare skulle herned for at slappe af og hygge mig, så var det hverken noget for mig eller for klubben. Jeg er mega sulten for at komme ud og spille en masse fodbold under en træner, som ved, hvad han vil, siger Kasper Kusk"

Man kan - hvis man vil - læse det som en "stikpille" til Lars Friis om han ikke ved hvad han vil med sin spillestil.
Jeg læser det mest bare som en ros til Kent, for at have den måske mest tydelige spillestil i landet.

Hvad Kasper måske så har glemt er, at Kent-bold er løbebold. Så det med at slå op i banen og se træt ud når det ikke kører, det duer bare ikke.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6092
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FIDEL » 1. sep 2022, 14:47

baresi skrev:
1. sep 2022, 14:15
Hent Tesfalet Tekie og Frederik Gulbrandsen - begge på en FRI - så er der lidt ro igen.
MEN fuck hvor er vi da pressede. Top6 skal vi ikke bruge tid på.
Det kunne være top dollar! Især Gulbrandsen ser god ud. Ellers er der jo Nicolai Jørgensen, som angiveligt blev set den anden dag i Aalborg. Jeg er ikke vild med ham, men tror han kan hjælpe os.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af BoT » 1. sep 2022, 14:52

jonas386 skrev:
1. sep 2022, 14:40
Jeg tror ikke på, at det 'tavse flertal' er så voldsomt imponeret af Inge, og at det bare er en minoritet der larmer.

BoT: Af de spillere du nævner er der én som jeg helst vil se på midtbanen (Fossum), og så Lucas og Fossum jeg helst vil se andre steder.
Jeppe P og Højholt har ikke niveauet til den sjovere del af superligaen.
Så ja, der mangler en midtbanespiller og måske endda to, hvis vi virkelig gerne vil spille med tre på midten.
Altså i sidste runde dominerede vores midtbane med Pedro, Fossum og Lucas Randers' ditto, så det er jo ikke helt katastrofalt.

Og jeg er uenig i din vurdering af Højholt. Han har til tider været vores bedste mand, men er stadig ung og derfor svingende. Han skal nok komme igen.

RufusTheDog

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af RufusTheDog » 1. sep 2022, 14:56

Har lige set Bakiz’ interviewet, han lyder yderst sympatisk og velovervejet.
Håber han får en god velkomst, og at folk ikke lader deres skuffelse over Kusk’s afgang og manglende tilgange gå udover Bakiz.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3001
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af raekkeettre » 1. sep 2022, 14:56

hit666 skrev:
1. sep 2022, 14:28
raekkeettre skrev:
1. sep 2022, 11:49
FIDEL skrev:
1. sep 2022, 11:43
Sønderhof skrev:
1. sep 2022, 11:33
Tror I ikke, at Inge fortsat kigger efter en 9'er?

Jeg mener, Makaric er tydeligvis ikke Friis kopte, og Ementa er ikke klar til at være "ham" der skal score målene. For mig, er det åbenlyst at vi behøver en angriber.

Når man ser på vores hold nu og her, så har vi vel ikke en eneste skade? Det i sig selv er usædvanligt. Tænkt lige, hvis 3-4 af profilerne gik i stykker. Så er det først de mørke skyer fortætter sig.

Hvis vi ser på de andre klubbers 3 bedste angribere, så hedder det:

Faghir, M.Hansen, Nuameh
Odey, Kamara, Egho
Helenius, Adamsen, Tengsted
Haugen, Mortensen, Grønning
Grot, Ndione, Said
AK, Iyede, Makienok
Kaba, Brumado, Dreyer
Corner, Daramy, Babacar
Ohi, Kvistgården, Hedlund
Gytkjær, E.Nielsen, Finbogasson

Desuden har langt de fleste hold 4. valg, der ville være i spil til startere, hvis de var i AaB.

Det synes jeg er en kende foruroligende, for ikke at tale om vores stoppersituation, hvor vi er yderst sårbare.
Det er ikke kun foruroligende, det er også forkasteligt, HVIS IKKE der hentes en ny 9´er og central midt, NÅR FOSSUM SÆLGES.
Sker det ikke, så mister jeg al tillid og tro på Inge og bestyrelsen - det ligger helt fast, men lad os nu se, AaB er jo ikke den eneste klub, som ønsker transferfrie spillere nu, så det kan blive svært.

I øvrigt; Hvis præstationen og spillet er elendigt i Herning i næste kamp, så mener jeg, at Friis skal ud. Vi har vundet 1 kamp i de seneste 15 kampe. 15 KAMPE!!!
Mega uenig:

1. Inge skal ud før nogle overhoved tænker på at Friis skal ud
2. Friis skal absolut ikke ud nu - vi har brug for kontinuitet mere end noget andet, som om Pep stod og bankede på døren...
Kontinuitet hvad så hvis vi taber de næste 3 skal han så stadig ikke ud🤔🤔🤔🤔
Hvis jeg bestemer - og han har opbakning fra spillertruppen, og data/udtryk viser fremgang, så et stort NEJ herfra. Jeg orker ikke flere ting fra Inge, som henter det ene år og smider ud det næste, det lyder fandme som mine teenagebørn.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2441
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Moen » 1. sep 2022, 15:03

RufusTheDog skrev:
1. sep 2022, 14:56
Har lige set Bakiz’ interviewet, han lyder yderst sympatisk og velovervejet.
Håber han får en god velkomst, og at folk ikke lader deres skuffelse over Kusk’s afgang og manglende tilgange gå udover Bakiz.
Helt enig.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jonas386 » 1. sep 2022, 15:04

BoT skrev:
1. sep 2022, 14:52
jonas386 skrev:
1. sep 2022, 14:40
Jeg tror ikke på, at det 'tavse flertal' er så voldsomt imponeret af Inge, og at det bare er en minoritet der larmer.

BoT: Af de spillere du nævner er der én som jeg helst vil se på midtbanen (Fossum), og så Lucas og Fossum jeg helst vil se andre steder.
Jeppe P og Højholt har ikke niveauet til den sjovere del af superligaen.
Så ja, der mangler en midtbanespiller og måske endda to, hvis vi virkelig gerne vil spille med tre på midten.
Altså i sidste runde dominerede vores midtbane med Pedro, Fossum og Lucas Randers' ditto, så det er jo ikke helt katastrofalt.

Og jeg er uenig i din vurdering af Højholt. Han har til tider været vores bedste mand, men er stadig ung og derfor svingende. Han skal nok komme igen.
Jeg vsr hængt op til et familiearrsngement under Randers kampen, men det er da glædeligt hvis det var tilfældet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 1. sep 2022, 15:14

jonas386 skrev:
1. sep 2022, 14:40
Funky skrev:
1. sep 2022, 14:16

Måske er Twitter-ytringer ikke specielt repræsentative for ret meget. Gad vide om ikke det gælder i denne som i så mange andre sager, at det store, tavse flertal befinder sig et lidt andet sted.
Jeg tror ikke på, at det 'tavse flertal' er så voldsomt imponeret af Inge, og at det bare er en minoritet der larmer.

BoT: Af de spillere du nævner er der én som jeg helst vil se på midtbanen (Fossum), og så Lucas og Fossum jeg helst vil se andre steder.
Jeppe P og Højholt har ikke niveauet til den sjovere del af superligaen.
Så ja, der mangler en midtbanespiller og måske endda to, hvis vi virkelig gerne vil spille med tre på midten.

Rosenberg: "Sidst jeg så og hørte, overdøvede Vesttribunen Randers stadion"

Men det er jo ikke pga en kærlighed til Inge at de gør det. Om noget er det jo på trods af hvor dårligt det har gået længe. Tag et kig på helårstabellen, det er jo absurd dårligt, og vores sportsdirektør har åbenbart ikke evnet at adressere hvorfor det går så galt i så mange kampe.
Nu skrev du så heller ikke noget om kærlighed til Inge, men - og jeg citerer: "De sidste folks tillid åbenlyst er ved at forsvinde". Det er vist to vidt forskellige ting.

Og har man sin historie på plads, så ved man også, at når tilliden er ved at forsvinde, så siver folk fra stadion. Og så er det sådan set ligegyldigt, hvad en flok på twitter mener.
Ædruelighedens stemme

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jonas386 » 1. sep 2022, 15:21

R Rosenberg skrev:
1. sep 2022, 15:14
jonas386 skrev:
1. sep 2022, 14:40
Funky skrev:
1. sep 2022, 14:16

Måske er Twitter-ytringer ikke specielt repræsentative for ret meget. Gad vide om ikke det gælder i denne som i så mange andre sager, at det store, tavse flertal befinder sig et lidt andet sted.
Jeg tror ikke på, at det 'tavse flertal' er så voldsomt imponeret af Inge, og at det bare er en minoritet der larmer.

BoT: Af de spillere du nævner er der én som jeg helst vil se på midtbanen (Fossum), og så Lucas og Fossum jeg helst vil se andre steder.
Jeppe P og Højholt har ikke niveauet til den sjovere del af superligaen.
Så ja, der mangler en midtbanespiller og måske endda to, hvis vi virkelig gerne vil spille med tre på midten.

Rosenberg: "Sidst jeg så og hørte, overdøvede Vesttribunen Randers stadion"

Men det er jo ikke pga en kærlighed til Inge at de gør det. Om noget er det jo på trods af hvor dårligt det har gået længe. Tag et kig på helårstabellen, det er jo absurd dårligt, og vores sportsdirektør har åbenbart ikke evnet at adressere hvorfor det går så galt i så mange kampe.
Nu skrev du så heller ikke noget om kærlighed til Inge, men - og jeg citerer: "De sidste folks tillid åbenlyst er ved at forsvinde". Det er vist to vidt forskellige ting.

Og har man sin historie på plads, så ved man også, at når tilliden er ved at forsvinde, så siver folk fra stadion. Og så er det sådan set ligegyldigt, hvad en flok på twitter mener.
Det sidste er jeg ikke helt enig i. Vi har også tidligere set at succes såvel som fiasko og udsigt mod afgrunden er den største motivation for folk. Der skal være noget på spil, men så kommer folk også. Formentlig flere når det går godt end skidt, men også flere når det går skidt end ligegyldigt (er min umiddelbare observation)
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Proppen
Superliga
Superliga
Indlæg: 578
Tilmeldt: 12. maj 2022, 13:53

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Proppen » 1. sep 2022, 15:23

Bongo123456 skrev:
1. sep 2022, 14:34
Jeg læste Kasper Kusk første interview som Silkeborg-spiller.
Prøv at læse dette citat:
"- Hvis jeg tænkte, at jeg bare skulle herned for at slappe af og hygge mig, så var det hverken noget for mig eller for klubben. Jeg er mega sulten for at komme ud og spille en masse fodbold under en træner, som ved, hvad han vil, siger Kasper Kusk"

Man kan - hvis man vil - læse det som en "stikpille" til Lars Friis om han ikke ved hvad han vil med sin spillestil.
Ja, det er tydeligt. Men har det ikke også i stigende grad stået klart det sidste halve års tid? Sådan har jeg der i hvert fald. Friis er nok blevet ramt lidt af at komme til er projekt som AaB. Det er han ikke gearet til. Træls i vores nuværende situation. Og også træls for ham.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4470
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af le Cid » 1. sep 2022, 15:43

Nu kan jeg ikke finde noget konkret på Abildgaard til Celtic, men hvis der er tale om en transfer, så er der vel som minimum udviklingspenge på vej... og måske vi endda har en videresalgsklausul...? Man kunne da håbe, at det kunne give lidt økonomi til at signe en kontraktfri 8'er eller 9'er :)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13696
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Funky » 1. sep 2022, 15:45

jonas386 skrev:
1. sep 2022, 14:40
Funky skrev:
1. sep 2022, 14:16

Måske er Twitter-ytringer ikke specielt repræsentative for ret meget. Gad vide om ikke det gælder i denne som i så mange andre sager, at det store, tavse flertal befinder sig et lidt andet sted.
Jeg tror ikke på, at det 'tavse flertal' er så voldsomt imponeret af Inge, og at det bare er en minoritet der larmer.
Der er ikke nogen, der har påstået, at det store, tavse flertal er mere eller mindre voldsomt imponeret af Inge. Jeg gætter bare på, det tavse flertal i denne som i så mange andre sager ikke er helt dér, hvor SoMe-brokkeriet er. Du postulerer, at nogle Twitter-indlæg er repræsentative for en bredt delt holdning. Det er der ikke noget belæg for. Derudover gentager jeg gerne mit eget postulat: Hvad folk skriver om tilliden til Inges arbejde på Twitter er komplet ligegyldigt - med mindre det skulle komme fra eks. Bælum.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af martinaalborg » 1. sep 2022, 16:18

Der Untergang

boldspiller
Junior
Junior
Indlæg: 66
Tilmeldt: 3. jun 2017, 16:08
Favoritspiller: Jeppe Curth.

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af boldspiller » 1. sep 2022, 16:23

Hvor er det dog skammeligt, at skuffelsen over transfervinduet skal gå ud over Bakiz. Både her og måske især på Twitter/Facebook. En lovende spiller, der har valgt vores klub, og som glæder sig til at repræsentere trøjen, skal vi da bakke op om og vise vores støtte.

Vis sgu da i det mindste lidt respekt og byd vores nye mand varmt velkommen!

Det er da ved grød ikke hans skyld, at vi ligger, hvor vi ligger, eller at vi ikke har fået en angriber. Stram op og vær bedre.

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 508
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Nautrup88 » 1. sep 2022, 16:31

boldspiller skrev:
1. sep 2022, 16:23
Hvor er det dog skammeligt, at skuffelsen over transfervinduet skal gå ud over Bakiz. Både her og måske især på Twitter/Facebook. En lovende spiller, der har valgt vores klub, og som glæder sig til at repræsentere trøjen, skal vi da bakke op om og vise vores støtte.

Vis sgu da i det mindste lidt respekt og byd vores nye mand varmt velkommen!

Det er da ved grød ikke hans skyld, at vi ligger, hvor vi ligger, eller at vi ikke har fået en angriber. Stram op og vær bedre.
Fuldstændig enig. Kender ikke meget til ham selv, men at angribe ham inden han overhovedet har været på banen viser hvor latterlige folk er.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6092
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FIDEL » 1. sep 2022, 16:34

Nautrup88 skrev:
1. sep 2022, 16:31
boldspiller skrev:
1. sep 2022, 16:23
Hvor er det dog skammeligt, at skuffelsen over transfervinduet skal gå ud over Bakiz. Både her og måske især på Twitter/Facebook. En lovende spiller, der har valgt vores klub, og som glæder sig til at repræsentere trøjen, skal vi da bakke op om og vise vores støtte.

Vis sgu da i det mindste lidt respekt og byd vores nye mand varmt velkommen!

Det er da ved grød ikke hans skyld, at vi ligger, hvor vi ligger, eller at vi ikke har fået en angriber. Stram op og vær bedre.
Fuldstændig enig. Kender ikke meget til ham selv, men at angribe ham inden han overhovedet har været på banen viser hvor latterlige folk er.
Der er vel ingen , som decideret angriber ham?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jonas386 » 1. sep 2022, 16:57

Funky skrev:
1. sep 2022, 14:16
Der er ikke nogen, der har påstået, at det store, tavse flertal er mere eller mindre voldsomt imponeret af Inge. Jeg gætter bare på, det tavse flertal i denne som i så mange andre sager ikke er helt dér, hvor SoMe-brokkeriet er. Du postulerer, at nogle Twitter-indlæg er repræsentative for en bredt delt holdning. Det er der ikke noget belæg for. Derudover gentager jeg gerne mit eget postulat: Hvad folk skriver om tilliden til Inges arbejde på Twitter er komplet ligegyldigt - med mindre det skulle komme fra eks. Bælum.
Jeg er med på, at man sjældent finder folkedybets mening på Twitter/Facebook, men jeg synes at læse betydeligt flere folk der er i komplet vildrede over manglende midtbane/angriber end ellers. Det kan godt skyldes, at vinduet lige er lukket og vi misser en angriber i Grønning som vi ellers, i AaB, regnede med.

Det sidste du skriver er jeg sådan set også enig i, selvom jeg er ikke overbevist om, at en sportschef er immun for temperaturen blandt klubbens fans, selvom det selvfølgelig ikke nærmere sig samme niveau som en træner.

Ift Bakiz, så er jeg da enig i, at han selvfølgelig skal bydes velkommen som alle andre spillere. Jeg håber da, at han viser sig at være den åbenbaring i enten offensiven eller på midtbanen som gør vi kan få spillere som Prip, Sousa og Lucas rigtigt op i gear. Alternativt at han er et lyn der giver vores offensiv dén dimension. Jeg husker dog ikke at, han skulle have bemærkelsesværdig fart, men måske lidt samme type som Prip eller Tobias Bech der gerne vil løbe ind i banen og afslutte. Som type synes jeg desværre han kan noget af det samme som vores andre offensivspillere, og ikke en der løser vores problemer på midtbanen eller helt fremme.

Men du har selvfølgelig helt ret i, at han da skal have en varm velkomst og en opbakning som andre AaB'ere. Jeg ved at der har været lidt disciplinære episoder i Viborg, men det er jo ikke forbudt at blive ældre og mere moden, så det skal ikke gå ud over det grundlag han skal vurderes på, nemlig præstationerne i trøjen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2202
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Sauer » 1. sep 2022, 18:12

jonas386 skrev:
1. sep 2022, 16:57
Funky skrev:
1. sep 2022, 14:16
Der er ikke nogen, der har påstået, at det store, tavse flertal er mere eller mindre voldsomt imponeret af Inge. Jeg gætter bare på, det tavse flertal i denne som i så mange andre sager ikke er helt dér, hvor SoMe-brokkeriet er. Du postulerer, at nogle Twitter-indlæg er repræsentative for en bredt delt holdning. Det er der ikke noget belæg for. Derudover gentager jeg gerne mit eget postulat: Hvad folk skriver om tilliden til Inges arbejde på Twitter er komplet ligegyldigt - med mindre det skulle komme fra eks. Bælum.
Jeg er med på, at man sjældent finder folkedybets mening på Twitter/Facebook, men jeg synes at læse betydeligt flere folk der er i komplet vildrede over manglende midtbane/angriber end ellers. Det kan godt skyldes, at vinduet lige er lukket og vi misser en angriber i Grønning som vi ellers, i AaB, regnede med.

Det sidste du skriver er jeg sådan set også enig i, selvom jeg er ikke overbevist om, at en sportschef er immun for temperaturen blandt klubbens fans, selvom det selvfølgelig ikke nærmere sig samme niveau som en træner.

Ift Bakiz, så er jeg da enig i, at han selvfølgelig skal bydes velkommen som alle andre spillere. Jeg håber da, at han viser sig at være den åbenbaring i enten offensiven eller på midtbanen som gør vi kan få spillere som Prip, Sousa og Lucas rigtigt op i gear. Alternativt at han er et lyn der giver vores offensiv dén dimension. Jeg husker dog ikke at, han skulle have bemærkelsesværdig fart, men måske lidt samme type som Prip eller Tobias Bech der gerne vil løbe ind i banen og afslutte. Som type synes jeg desværre han kan noget af det samme som vores andre offensivspillere, og ikke en der løser vores problemer på midtbanen eller helt fremme.

Men du har selvfølgelig helt ret i, at han da skal have en varm velkomst og en opbakning som andre AaB'ere. Jeg ved at der har været lidt disciplinære episoder i Viborg, men det er jo ikke forbudt at blive ældre og mere moden, så det skal ikke gå ud over det grundlag han skal vurderes på, nemlig præstationerne i trøjen.
Både Bakiz og Friis ved jo, hvad de får i hinanden, så begge parter må tro på, det kan blive godt.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4742
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Maglau » 1. sep 2022, 18:27

Sauer skrev:
1. sep 2022, 18:12
jonas386 skrev:
1. sep 2022, 16:57
Funky skrev:
1. sep 2022, 14:16
Der er ikke nogen, der har påstået, at det store, tavse flertal er mere eller mindre voldsomt imponeret af Inge. Jeg gætter bare på, det tavse flertal i denne som i så mange andre sager ikke er helt dér, hvor SoMe-brokkeriet er. Du postulerer, at nogle Twitter-indlæg er repræsentative for en bredt delt holdning. Det er der ikke noget belæg for. Derudover gentager jeg gerne mit eget postulat: Hvad folk skriver om tilliden til Inges arbejde på Twitter er komplet ligegyldigt - med mindre det skulle komme fra eks. Bælum.
Jeg er med på, at man sjældent finder folkedybets mening på Twitter/Facebook, men jeg synes at læse betydeligt flere folk der er i komplet vildrede over manglende midtbane/angriber end ellers. Det kan godt skyldes, at vinduet lige er lukket og vi misser en angriber i Grønning som vi ellers, i AaB, regnede med.

Det sidste du skriver er jeg sådan set også enig i, selvom jeg er ikke overbevist om, at en sportschef er immun for temperaturen blandt klubbens fans, selvom det selvfølgelig ikke nærmere sig samme niveau som en træner.

Ift Bakiz, så er jeg da enig i, at han selvfølgelig skal bydes velkommen som alle andre spillere. Jeg håber da, at han viser sig at være den åbenbaring i enten offensiven eller på midtbanen som gør vi kan få spillere som Prip, Sousa og Lucas rigtigt op i gear. Alternativt at han er et lyn der giver vores offensiv dén dimension. Jeg husker dog ikke at, han skulle have bemærkelsesværdig fart, men måske lidt samme type som Prip eller Tobias Bech der gerne vil løbe ind i banen og afslutte. Som type synes jeg desværre han kan noget af det samme som vores andre offensivspillere, og ikke en der løser vores problemer på midtbanen eller helt fremme.

Men du har selvfølgelig helt ret i, at han da skal have en varm velkomst og en opbakning som andre AaB'ere. Jeg ved at der har været lidt disciplinære episoder i Viborg, men det er jo ikke forbudt at blive ældre og mere moden, så det skal ikke gå ud over det grundlag han skal vurderes på, nemlig præstationerne i trøjen.
Både Bakiz og Friis ved jo, hvad de får i hinanden, så begge parter må tro på, det kan blive godt.
Præcis - jeg tolker det også sådan at Friis selvfølgelig godt ved der er noget der ikke rigtigt spiller, så han leder efter det tandhjul der kan få maskineriet til køre.
Der har han kigget på Bakiz som sikkert har haft en afgørende rolle i at få VFF til spille som Friis måske synes AaB skal.
De justeringer og tiltag der får tingene til at gå op i en højere enheden behøver altså ikke nødvendigvis at være dyre flahsy enkelte spillere.
Hvor flashy var Silkeborg front tre for et år siden.
Jeg tror på at Bakiz er valgt med omhu og til gavn for holdet mere end individuelle kvalitet.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Besvar