Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Brugeravatar
KME
1. div
1. div
Indlæg: 492
Tilmeldt: 16. jul 2013, 09:25
Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
Geografisk sted: 8722
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af KME » 15. sep 2022, 09:12

Ifølge BT er der en ny træner på plads inden weekendens kamp.

"AaB oplyser, at man 'inden for kort tid' vil præsentere en ny træner - og at vedkommende er på plads inden weekendens kamp."
AaB fan since 1991 :aabfan:

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af bonanza » 15. sep 2022, 09:16

SMUKKE ERIK ER KOMMET HJEM!! Erik Hamrén er officielt vores træner igen!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6376
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Gaarde6 » 15. sep 2022, 09:17

Fuldstændig hjernedødt at fyre Friis!!!!

Hold kæft, hvor er jeg træt af bestyrelsen!!!
Hvor er generalen på midtbanen? Hvor er vores målscorer?
Dem skulle bestyrelsen levere. Friis har arbejdet med det materiale, der har været til rådighed. Det er sgu da ikke hans skyld at truppen har huller!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Buzz Killington » 15. sep 2022, 09:17

bonanza skrev:
15. sep 2022, 09:16
SMUKKE ERIK ER KOMMET HJEM!! Erik Hamrén er officielt vores træner igen!
Attityd!
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2559
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af troelsh » 15. sep 2022, 09:20

Hva faen er det der foregår?

Vi er det nye galehus

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af bonanza » 15. sep 2022, 09:20

Lad os lige evaluere Friis. Det er en af vores dårligste trænere i nyere tid, set på resultaterne. Nu kommer Smukke Erik hjem. Det har jeg håbet på i mange år!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Buzz Killington » 15. sep 2022, 09:21

bonanza skrev:
15. sep 2022, 09:20
Lad os lige evaluere Friis. Det er en af vores dårligste trænere i nyere tid, set på resultaterne. Nu kommer Smukke Erik hjem. Det har jeg håbet på i mange år!
Og så lige Kuhn ind som assistent plz
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Nordjyden HY
1. div
1. div
Indlæg: 341
Tilmeldt: 10. jun 2021, 15:19
Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Nordjyden HY » 15. sep 2022, 09:28

Smukke Erik
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Fromthecradle » 15. sep 2022, 09:35

Det undrer mig at Hamren vil stille op som nødløsning for resten af sæsonen, troede han ville holde sig for god til det.

Inge må også være fortid. Enten fyring eller også må han gå selv, hvis han har den mindste ære i livet.
You pay for this?

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af bonanza » 15. sep 2022, 09:39

Fromthecradle skrev:
15. sep 2022, 09:35
Det undrer mig at Hamren vil stille op som nødløsning for resten af sæsonen, troede han ville holde sig for god til det.

Inge må også være fortid. Enten fyring eller også må han gå selv, hvis han har den mindste ære i livet.
Hvad snakker du om? Inge har lige hentet Hamrén hjem. Ingen superligae trænere kan stå til måls med Hamréns CV. Ingen kommer i nærheden af ham.
Der står direkte i nyheden, citeret fra både Inge og Hamrén at udgangspunktet er næste sommer, men planen er en længere periode.

Hvorfor skal Inge fyres? Det er på banen vi har sejlet under Friis. Det ser fornuftigt ud det der er sket på transfersiden, med de middler vi har haft til rådighed. Det er helt vildt at vi overhovedet kan få fat i så stor en profil som Hamrén, en af de absolut største trænerprofiler i hele skandinavien.

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 864
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af hit666 » 15. sep 2022, 09:39

Gaarde6 skrev:
15. sep 2022, 09:17
Fuldstændig hjernedødt at fyre Friis!!!!

Hold kæft, hvor er jeg træt af bestyrelsen!!!
Hvor er generalen på midtbanen? Hvor er vores målscorer?
Dem skulle bestyrelsen levere. Friis har arbejdet med det materiale, der har været til rådighed. Det er sgu da ikke hans skyld at truppen har huller!
Vi ligger 2 sidst ja den helt rigtige træner 🤔
AaB AaB AaB AaB

Bongo123456
Drenge
Drenge
Indlæg: 46
Tilmeldt: 20. jun 2019, 10:31
Geografisk sted: Nibe

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Bongo123456 » 15. sep 2022, 09:40

Så står den på havregrød igen..... :) :)

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 864
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af hit666 » 15. sep 2022, 09:42

Fromthecradle skrev:
15. sep 2022, 09:35
Det undrer mig at Hamren vil stille op som nødløsning for resten af sæsonen, troede han ville holde sig for god til det.

Inge må også være fortid. Enten fyring eller også må han gå selv, hvis han har den mindste ære i livet.
Ikke nød løsning https://bold.dk/short/FVOz
AaB AaB AaB AaB

VestbyensStolthed
Junior
Junior
Indlæg: 56
Tilmeldt: 20. jun 2022, 14:17
Favoritspiller: Cacá

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af VestbyensStolthed » 15. sep 2022, 09:42

bonanza skrev:
15. sep 2022, 09:39
Fromthecradle skrev:
15. sep 2022, 09:35
Det undrer mig at Hamren vil stille op som nødløsning for resten af sæsonen, troede han ville holde sig for god til det.

Inge må også være fortid. Enten fyring eller også må han gå selv, hvis han har den mindste ære i livet.
Hvad snakker du om? Inge har lige hentet Hamrén hjem. Ingen superligae trænere kan stå til måls med Hamréns CV. Ingen kommer i nærheden af ham.
Der står direkte i nyheden, citeret fra både Inge og Hamrén at udgangspunktet er næste sommer, men planen er en længere periode.

Hvorfor skal Inge fyres? Det er på banen vi har sejlet under Friis. Det ser fornuftigt ud det der er sket på transfersiden, med de middler vi har haft til rådighed. Det er helt vildt at vi overhovedet kan få fat i så stor en profil som Hamrén, en af de absolut største trænerprofiler i hele skandinavien.
Jeg kunne ikke være mere enig med dig.
Inge får alt for meget hate herinde.
Ingen midler til rådighed og alligevel har vi en rigtig stærk trup.

Lars Friis projektet var ikke en succes, men når man ser på hvad han havde udrettet i Viborg, så var det vel en chance der var værd at tag.

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 864
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af hit666 » 15. sep 2022, 09:43

Erik Hamrén Jeg tør godt sige at det er den beste transfer Inge har lavet😁😁😁
AaB AaB AaB AaB

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2315
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Dalbjerg » 15. sep 2022, 09:47

VestbyensStolthed skrev:
15. sep 2022, 09:42
bonanza skrev:
15. sep 2022, 09:39
Fromthecradle skrev:
15. sep 2022, 09:35
Det undrer mig at Hamren vil stille op som nødløsning for resten af sæsonen, troede han ville holde sig for god til det.

Inge må også være fortid. Enten fyring eller også må han gå selv, hvis han har den mindste ære i livet.
Hvad snakker du om? Inge har lige hentet Hamrén hjem. Ingen superligae trænere kan stå til måls med Hamréns CV. Ingen kommer i nærheden af ham.
Der står direkte i nyheden, citeret fra både Inge og Hamrén at udgangspunktet er næste sommer, men planen er en længere periode.

Hvorfor skal Inge fyres? Det er på banen vi har sejlet under Friis. Det ser fornuftigt ud det der er sket på transfersiden, med de middler vi har haft til rådighed. Det er helt vildt at vi overhovedet kan få fat i så stor en profil som Hamrén, en af de absolut største trænerprofiler i hele skandinavien.
Jeg kunne ikke være mere enig med dig.
Inge får alt for meget hate herinde.
Ingen midler til rådighed og alligevel har vi en rigtig stærk trup.

Lars Friis projektet var ikke en succes, men når man ser på hvad han havde udrettet i Viborg, så var det vel en chance der var værd at tag.
Jeg synes ikke om fyringen.. Overhovedet..

Men man må nok også kigge på Viborg, og så lidt overveje, hvor meget Lars Friis egentlig udrettede dernede..

De kører jo videre som intet er hændt, og han overtog jo et hold/koncept som var lavet af en anden..

Bliver spændende at se, hvad der sker med Friis' karriere på lang sigt.. Fordi lige nu er det svært at konkludere noget....

Men Viborg sidder ihvertfald og klapper sig på lårene over AaB!

Anubit
1. div
1. div
Indlæg: 392
Tilmeldt: 26. mar 2010, 22:09
Favoritspiller: Chris Rolfe
Geografisk sted: Svenstrup

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Anubit » 15. sep 2022, 09:48

Jeg sidder godt nok med noget blandede meninger. Det er selvfølgelig utroligt fedt at se Hamrén igen - og kan blive et scoop af dimensioner.
Når det er sagt, var jeg godt nok ved at få kaffen galt i halsen, da jeg initierende så nyheden om Friis. Nej, det har på ingen måde være acceptable resultater, men jeg følte om ikke andet, at vi langsomt bevægede os i den rette retning. Man får godt nok indtrykket, at den ene hånd ikke ved hvad den anden har gang i, når det kommer til bestyrelsen for tiden.

Hamrén er selvfølgelig meget velkommen, men man frygter jo næsten, at han kun kan skuffe. Modbevis mig, Erik!
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Funky » 15. sep 2022, 09:57

At Hamren er signet først frem til sommer, det handler nok om, at han næppe gider træner en 1.divs klub - og han er sikkert også for dyr til det.
Men han er da under alle omstændigheder ikke et projekt for 'mange' år.

For satan hvor jeg er træt af det.

En ting er, at AaB nu er komplet til grin, efter al hejset med Randers, Viborg og lirum larum. Som i HELT komplet til grin.
Noget andet er, at AaB forspilder chancen for at opbygge lidt kontinuitet og stabilitet. Hvis man var bange for at rykke ned i går, jamen så kan man da roligt skrue op for ængstelsen i dag.
Men det værste for mig er, at man pisser på Lars Friis. uanset hvor meget man så kan sige om en hård sport og den varme stol og hvad har vi, så er der - selv for cheftrænere - også et overdrev, man kan bevæge sig ud på, hvor man bare ikke har behandlet et menneske ordentligt. Og det her er ikke ordentligt overfor Lars Friis, ud fra hvad jeg som udenforstående kan se.
Jeg har fornemmet på hans interview, at han har været under meget hårdt internt pres, men har egentlig slået det væk som "nej, det kan alligevel ikke passe, de MÅ for helvede da give manden noget opbakning derude, med de vilkår, de i øvrigt byder ham". Der tog jeg så rigtignok fejl.
Det ENESTE, som kan berettige, at man fyrer ham nu, det er, hvis han har mistet spillernes opbakning. En træner som har tabt omklædningsrummet kan ikke gøre noget. Jeg har bare slet ikke indtryk af, at det skulle være tilfældet.

Galehus? Ja, AaB er det nye galehus. Og det ender meget nemt - galt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af bonanza » 15. sep 2022, 10:00

Dalbjerg skrev:
15. sep 2022, 09:47
VestbyensStolthed skrev:
15. sep 2022, 09:42
bonanza skrev:
15. sep 2022, 09:39
Fromthecradle skrev:
15. sep 2022, 09:35
Det undrer mig at Hamren vil stille op som nødløsning for resten af sæsonen, troede han ville holde sig for god til det.

Inge må også være fortid. Enten fyring eller også må han gå selv, hvis han har den mindste ære i livet.
Hvad snakker du om? Inge har lige hentet Hamrén hjem. Ingen superligae trænere kan stå til måls med Hamréns CV. Ingen kommer i nærheden af ham.
Der står direkte i nyheden, citeret fra både Inge og Hamrén at udgangspunktet er næste sommer, men planen er en længere periode.

Hvorfor skal Inge fyres? Det er på banen vi har sejlet under Friis. Det ser fornuftigt ud det der er sket på transfersiden, med de middler vi har haft til rådighed. Det er helt vildt at vi overhovedet kan få fat i så stor en profil som Hamrén, en af de absolut største trænerprofiler i hele skandinavien.
Jeg kunne ikke være mere enig med dig.
Inge får alt for meget hate herinde.
Ingen midler til rådighed og alligevel har vi en rigtig stærk trup.

Lars Friis projektet var ikke en succes, men når man ser på hvad han havde udrettet i Viborg, så var det vel en chance der var værd at tag.
Jeg synes ikke om fyringen.. Overhovedet..

Men man må nok også kigge på Viborg, og så lidt overveje, hvor meget Lars Friis egentlig udrettede dernede..

De kører jo videre som intet er hændt, og han overtog jo et hold/koncept som var lavet af en anden..

Bliver spændende at se, hvad der sker med Friis' karriere på lang sigt.. Fordi lige nu er det svært at konkludere noget....

Men Viborg sidder ihvertfald og klapper sig på lårene over AaB!
Lars Friis får rigtig svært ved at finde et job på liga-niveau. Det er mit bud.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6376
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Gaarde6 » 15. sep 2022, 10:03

hit666 skrev:
15. sep 2022, 09:39
Gaarde6 skrev:
15. sep 2022, 09:17
Fuldstændig hjernedødt at fyre Friis!!!!

Hold kæft, hvor er jeg træt af bestyrelsen!!!
Hvor er generalen på midtbanen? Hvor er vores målscorer?
Dem skulle bestyrelsen levere. Friis har arbejdet med det materiale, der har været til rådighed. Det er sgu da ikke hans skyld at truppen har huller!
Vi ligger 2 sidst ja den helt rigtige træner 🤔
Det er ikke pointen, hvor vi ligger.

Pointen er at, hver gang tingene ikke kører ryger træneren!
Hvorfor??? Man kunne kigge et hak længere op og kigge på Inge. Men man KUNNE også kigge længere op endnu og kigge på dem, som har ansvaret for klubben.

Som jeg har skrevet et hav af gange. Vi købte Hiljemark fordi vi mangler en leder i maskin rummet. Vi har manglet en type som Patrik Olsen, siden han forlod os. Alle kan se vi mangler en angriber med mål i støvlerne.
Ingen af delene har vi budgettet til at gå efter! Og vi har bestemt heller ikke en klub, som er stabil nok til at tiltrække de spillere.

Det er ikke noget en træner har ansvaret for. Det er bestyrelsen, som ligger planerne oppe i toppen og så giver Inge et budget.

Hvor mange trænere er det lige vi har fyret? Og hvor meget har det hjulpet?

Nu må den satans bestyrelse satme komme ud af busken!
Kan ikke passe at det er folk længere nede i fødekæden, som skal tage skraldet for at de ikke magter opgaven!

Og misforstå mig ikke. Elsker at Hamren er tilbage!
Men fuck, hvor er jeg træt af det ALTID er manden på gulvet, som skal tage skraldet for folk længere oppe i kæden!

Besvar