Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2318
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Dalbjerg » 7. sep 2022, 12:58

Det kan da ikke passe det her..

Medmindre der går en eller anden midterforsvarer rundt(?) uden kontrakt, som man har en aftale med, ja så må vi da ikke sælge en midterforsvarer, når vi reelt kun har tre af dem i truppen..

Hvis de mener at Granli kan overtage Ross' plads i startopstillingen, ja så vælger jeg at stole på, at det har de styr på..

Men hvad så på bænken? Der kommer jo karantæner, selv hvis det mirakuløse skulle ske, at hverken Granli eller Kramer får skader de næste par måneder..

Der er måske nok kort til næste vindue, men det her er jo ikke et gamble man kan tillade sig at tage efter resultaterne de første 8 kampe..

Hagelskjær kan jo ikke hentes hjem, som nogle dog tror her i tråden.. Han kan jo tidligst hentes hjem i næste vindue, da han ikke vil være spilleberettiget før næste vindue..

Det virker helt vanvittigt det her..
Og Hagelskjær udlejningen er jo vanvittig (jeg er ikke fan af ham!), når/hvis man vidste at der var en chance for at sælge Ross..
Hagelskjær var jo ikke dyr i løn, så så skulle man da have holdt ham fast, og så levet med at han kunne blive sur over at tilbringe mange kampe på bænken..


Medmindre de har en kontraktløs spiller enten til startopstillingen, eller som midterforsvarer nummer tre, ja så er det her tenderende utilgiveligt (og kun noget man burde gøre, hvis konkurs truede..)



Nå men med vanlig galgenhumor: Der er da ikke fare for at Friis skulle blive blød i rygraden, og lave en Fuentes i form af skifte tilbage til 3-backkæde nu,fordi det kan han ikke..
(og hvis nogen siger navnet Pallesen nu, så ville jeg ikke sove med lukket øjne i fremtiden!)

Brugeravatar
Bong
Allstar
Allstar
Indlæg: 1006
Tilmeldt: 11. maj 2006, 10:59
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Bong » 7. sep 2022, 13:01

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at der kommer en erstatning ind fra fri transfer, når Ross bliver solgt senere idag.

Vi har tidligere hørt om det her arbejde med et "skyggehold", så selvfølgelig er man i løbende dialog med potentielle spillere.
A slightly more sophisticated hooligan...

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2208
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Sauer » 7. sep 2022, 13:05

Bong skrev:
7. sep 2022, 13:01
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at der kommer en erstatning ind fra fri transfer, når Ross bliver solgt senere idag.

Vi har tidligere hørt om det her arbejde med et "skyggehold", så selvfølgelig er man i løbende dialog med potentielle spillere.
Jeg har også svært ved at forestille mig, man satser på at køre videre med kun Kramer, Granli (som vel stadig er skadet?) og en af de unge fra U19.

Vil være skuffet, hvis man ikke henter en erstatning på fri transfer.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4759
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Maglau » 7. sep 2022, 13:08

Jeg tror det bliver Pallesen eller ahlmann der overtager MF i tilfælde af skader. Andre hold har typisk en 6er der kan tage pladsen, men vores 6er er for god vigtig til vi flytter ham.

Vi kommer til at mangle Ross i luften både defensive og offensive aktioner.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2208
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Sauer » 7. sep 2022, 13:11

Maglau skrev:
7. sep 2022, 13:08
Jeg tror det bliver Pallesen eller ahlmann der overtager MF i tilfælde af skader. Andre hold har typisk en 6er der kan tage pladsen, men vores 6er er for god vigtig til vi flytter ham.

Vi kommer til at mangle Ross i luften både defensive og offensive aktioner.
Kan selvfølgelig være, de har prøvet Ahlmann og Pallesen af på CB til træning. Men kan ikke huske, de har spillet den position i kamp. Husker jeg forkert?

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2318
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Dalbjerg » 7. sep 2022, 13:12

Maglau skrev:
7. sep 2022, 13:08
Jeg tror det bliver Pallesen eller ahlmann der overtager MF i tilfælde af skader. Andre hold har typisk en 6er der kan tage pladsen, men vores 6er er for god vigtig til vi flytter ham.

Vi kommer til at mangle Ross i luften både defensive og offensive aktioner.
Pallesen eller Ahlmann i midtforsvaret i nogle kampe, ja så kan Brøndby da godt begynde at glæde sig over, at være det eneste hold som altid har været i Superligaen..

Pallesen har spillet det af nød, da det var tremandsmidterforsvar
.
Og det gik ikke godt..

Tomandsforsvars, da vil det være en katastrofe..

Det er helt vanvittigt det her..

(og selv hvis man henter en ind, ja så skal den person vel bruge 6 uger på at komme i kampform)

Jeg er godt nok rystet..


(Og hvad tænker Ross egentlig på.. Han kommer jo ikke på hold dernede.. Godt nok tvivlsom rådgivning, at en agent vil sende ham derned, udelukkende for at få penge..)

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 797
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af emenike » 7. sep 2022, 13:13

Maglau skrev:
7. sep 2022, 13:08
Jeg tror det bliver Pallesen eller ahlmann der overtager MF i tilfælde af skader. Andre hold har typisk en 6er der kan tage pladsen, men vores 6er er for god vigtig til vi flytter ham.

Vi kommer til at mangle Ross i luften både defensive og offensive aktioner.
Prøver at forestille mig et scenarie med Kramer eller Granli skadet/i karantæne, og vi står tilbage med Pallesen over for Cornelius i en 90 minutters direkte duel i Parken.

Dear god.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FlemmingG » 7. sep 2022, 13:15

Sauer skrev:
7. sep 2022, 13:05
Bong skrev:
7. sep 2022, 13:01
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at der kommer en erstatning ind fra fri transfer, når Ross bliver solgt senere idag.

Vi har tidligere hørt om det her arbejde med et "skyggehold", så selvfølgelig er man i løbende dialog med potentielle spillere.
Jeg har også svært ved at forestille mig, man satser på at køre videre med kun Kramer, Granli (som vel stadig er skadet?) og en af de unge fra U19.

Vil være skuffet, hvis man ikke henter en erstatning på fri transfer.
Vi SKAL hente en erstatning. Hvis Ross handlen falder på plads, så har vi 1 spilleklar midterforsvarer til rådighed. Granli skadet, Otoa og Buus er slet ikke klar til det her niveau. Og det er ikke gangbart med enten Pallesen el Ahlmann i midterforsvaret. Jeg forventer en erstatning klar til træning imorgen el fredag

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 651
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Alexis » 7. sep 2022, 13:16

Dalbjerg skrev:
7. sep 2022, 13:12
Maglau skrev:
7. sep 2022, 13:08
Jeg tror det bliver Pallesen eller ahlmann der overtager MF i tilfælde af skader. Andre hold har typisk en 6er der kan tage pladsen, men vores 6er er for god vigtig til vi flytter ham.

Vi kommer til at mangle Ross i luften både defensive og offensive aktioner.
Pallesen eller Ahlmann i midtforsvaret i nogle kampe, ja så kan Brøndby da godt begynde at glæde sig over, at være det eneste hold som altid har været i Superligaen..

Pallesen har spillet det af nød, da det var tremandsmidterforsvar
.
Og det gik ikke godt..

Tomandsforsvars, da vil det være en katastrofe..

Det er helt vanvittigt det her..

(og selv hvis man henter en ind, ja så skal den person vel bruge 6 uger på at komme i kampform)

Jeg er godt nok rystet..


(Og hvad tænker Ross egentlig på.. Han kommer jo ikke på hold dernede.. Godt nok tvivlsom rådgivning, at en agent vil sende ham derned, udelukkende for at få penge..)
Jeg har simpelthen ikke fantasi til at tro at man ikke henter en erstatning ind for Ross. Alt andet vil være helt vanvittigt, og et kæmpe sats med sæsonen.
For Ross virker det også lidt specielt, men hvis han har haft et brændende ønske om at skifte og der ikke har været andre klubber på bordet, ja så må han tage det og prøve at kæmpe sig på hold.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 7. sep 2022, 13:18

emenike skrev:
7. sep 2022, 13:13
Maglau skrev:
7. sep 2022, 13:08
Jeg tror det bliver Pallesen eller ahlmann der overtager MF i tilfælde af skader. Andre hold har typisk en 6er der kan tage pladsen, men vores 6er er for god vigtig til vi flytter ham.

Vi kommer til at mangle Ross i luften både defensive og offensive aktioner.
Prøver at forestille mig et scenarie med Kramer eller Granli skadet/i karantæne, og vi står tilbage med Pallesen over for Cornelius i en 90 minutters direkte duel i Parken.

Dear god.
Kramer ryger i karantæne ved næste advarsel så vi kan meget snart stå tilbage med et papirtyndt midterforsvar

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7876
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 7. sep 2022, 13:19

Kan være man kan kalde Hagelskjær hjem i tilfælde af salg.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2580
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af troelsh » 7. sep 2022, 13:24

Tyrkisk CNN skriver vi får 1,5 mil. euro.

Det håber jeg virkelig ikke passer, ellers er det godt nok et elendigt salg i vores meget skrøbelige situation.

Gad vide hvordan vi stiller op mod Lyngby nu hvor Granli er skadet, av av.

https://www.cnnturk.com/spor/futbol/gal ... oss-kimdir

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Yankee » 7. sep 2022, 13:26

Reyad skrev:
7. sep 2022, 10:36
Fint at få solgt en spiller. Det har AaB brug for. Vi fattes penge. Sportsligt ikke ideelt.

Forskellige spændene transferfrie spillere, der vist ikke er nævnt:
- Winston Reid. Vil med til VM, og har spillet fine landskampe selv uden klub.
- Michael Lüftner. Kender ligaen. Blev fritstillet i sin klub på transferdeadling
- Emil Bergstrøm. 29 og spillet semi-meget på ok adresser. Kender ham ikke.

AaB skal have erstatning, hvis de sælger Ross.
Emil Bergström har jeg skreget på i årevis. Han var helt vidunderlig for Djurgården i sin tid - deres Delaney-figur (ikke i position, men i karakter og lederskab). Siden da har han gjort det rigtig habilt rundt omkring i Europa. Han er dog ikke nogen spillende stopper, men lige nu kan man vel ikke rigtig være kræsen.

Galatasaray er jo en rigtig fin hylde at sælge til og prisen være på den gode side af 2 mio. euro når det er sådan en klub. Det er dog stadig et kæmpe sats med indeværende sæson, så vi må håbe at Inge har en plan.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af RicoBR02 » 7. sep 2022, 13:27

Gaarde6 skrev:
7. sep 2022, 12:28
RicoBR02 skrev:
7. sep 2022, 09:41
Gaarde6 skrev:
7. sep 2022, 09:34
Bugatti1 skrev:
7. sep 2022, 09:32
Er der nogen, som tror på vi henter en ledig transferfri spiller (Fuldblods angriber) her efter vinduet er lukket?
Eller må vi alene satse på Makaric/Ementa?

- Moen er her stadig, mens Baresi har givet sig selv en pause - Men de plejer at være godt orienteret omkring ovenstående.
Helt godt er de vist ikke orienteret ;)
De har vel ikke meldt noget ud som ikke er blevet enten bekræftet eller understøttet af andre der har hørt det samme? Mange brugere herinde efterlyser rygter om nye spillere direkte henvendt til @Moen og @baresi, når de så leverer de rygter de hører så skal de samtidig stå til ansvar hvis rygterne ikke bliver til noget, det er sgu ikke fair..
Jeg går ud fra at folk selv vælger, hvad de vil tro på eller ej.
Jeg tror ikke på de rygter, der bliver bragt herinde fra "kilder"
Men det står dig frit for om du vil tro på det.
Men at skrive de skal "stå til ansvar" forstår jeg ikke lige??
Stå til ansvar, hvordan og overfor hvem??
Jeg skriver netop at det ikke er fair at brugere herinde forventer at folk der bringer rygter de hører, skal stå til ansvar overfor medfans når disse rygter ikke bliver til noget.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2318
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Dalbjerg » 7. sep 2022, 13:28

Forza skrev:
7. sep 2022, 13:19
Kan være man kan kalde Hagelskjær hjem i tilfælde af salg.
Det bliver han ikke spilleberettiget af..

Han er låst af vinduerne lige som alle andre spillere på kontrakt..

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af RicoBR02 » 7. sep 2022, 13:29

Salle17 skrev:
7. sep 2022, 11:28
Det værste ved et salg af M. Ross er jo at hans sang ikke længere vil blive hørt på Portland park.
Vi må igang med at omskrive den så..

For logoet på brystet/
Så står vi her igen/
Marcherer gennem byen/
For sejren den skal hjem/
Der kæmpes vildt på græsset/
Det kan vi li at se/
VI HADER FOLK FRA HERNING/
MEN HVEM GØR IKKE DET

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3882
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Gentleman Finn » 7. sep 2022, 13:36

Altså, man burde jo kunne få en god pris så sent i vinduet. Så det burde være plus 2 mio euro.

Men jo, vi kan komme til at se tynde ud i forsvaret, medmindre vi henter noget godt. Men det bliver en svær manøvre at hente noget der ikke bare er fyld. Håber Inge er skarp lige nu

Inge var nok nødt til at dække hullet for de 4 sommer signings

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2894
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Eksil » 7. sep 2022, 14:22

troelsh skrev:
7. sep 2022, 13:24
Tyrkisk CNN skriver vi får 1,5 mil. euro.

Det håber jeg virkelig ikke passer, ellers er det godt nok et elendigt salg i vores meget skrøbelige situation.

Gad vide hvordan vi stiller op mod Lyngby nu hvor Granli er skadet, av av.

https://www.cnnturk.com/spor/futbol/gal ... oss-kimdir
Det var samme pris Vitesse blev præsenteret for, men ikke kunne punge ud med.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Hanga » 7. sep 2022, 14:25

Eksil skrev:
7. sep 2022, 14:22
troelsh skrev:
7. sep 2022, 13:24
Tyrkisk CNN skriver vi får 1,5 mil. euro.

Det håber jeg virkelig ikke passer, ellers er det godt nok et elendigt salg i vores meget skrøbelige situation.

Gad vide hvordan vi stiller op mod Lyngby nu hvor Granli er skadet, av av.

https://www.cnnturk.com/spor/futbol/gal ... oss-kimdir
Det var samme pris Vitesse blev præsenteret for, men ikke kunne punge ud med.
Ikke prangende.
En pris man sådan nogenlunde kunne acceptere for 3 uger siden, men nu hvor vinduet er lukket så synes jeg godt nok det er en lav pris. Det kræver i hvert fald at Inge har en fuldgod erstatning klar, der kan ind og levere med det samme, for at det er pengene værd set med mine øjne. Der venter nogle uhyre vigtige kampe den næste tid, og vi er yderst skrøbelige nu.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2894
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Eksil » 7. sep 2022, 14:29

Hanga skrev:
7. sep 2022, 14:25
Eksil skrev:
7. sep 2022, 14:22
troelsh skrev:
7. sep 2022, 13:24
Tyrkisk CNN skriver vi får 1,5 mil. euro.

Det håber jeg virkelig ikke passer, ellers er det godt nok et elendigt salg i vores meget skrøbelige situation.

Gad vide hvordan vi stiller op mod Lyngby nu hvor Granli er skadet, av av.

https://www.cnnturk.com/spor/futbol/gal ... oss-kimdir
Det var samme pris Vitesse blev præsenteret for, men ikke kunne punge ud med.
Ikke prangende.
En pris man sådan nogenlunde kunne acceptere for 3 uger siden, men nu hvor vinduet er lukket så synes jeg godt nok det er en lav pris. Det kræver i hvert fald at Inge har en fuldgod erstatning klar, der kan ind og levere med det samme, for at det er pengene værd set med mine øjne. Der venter nogle uhyre vigtige kampe den næste tid, og vi er yderst skrøbelige nu.
Sandt, men synes også klubben trænger til at få de transfers til at rulle lidt. Især efter man ikke fik solgt Prip og Fossum imens de var hotte. Ross kan også hurtigt blive kold igen.


P.s. har helt eksklusivt fået adgang til IAO/Netcompany scouting maskinen.
Billede

Besvar