Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Patmand » 2. jun 2022, 19:05

Pastorius skrev:
2. jun 2022, 18:53
Maglau skrev:
2. jun 2022, 18:50
raekkeettre skrev:
2. jun 2022, 18:09
Patmand skrev:
2. jun 2022, 17:30
Forza skrev:
2. jun 2022, 17:20
Patmand skrev:
2. jun 2022, 17:01

Elevløn?

Det fatter jeg intet af. Antyder du at Kakeeto helt specifikt får en væsentlig lavere løn end de andre spillere i AaB?
Jeg antyder ikke noget som helst. Jeg gætter på årsagerne til man forlængede med 3 år. Jeg gætter på at han ligger blandt de nederste i lønningshierarkiet, med en reference til et Lynge citat. Ved du da hvad han tjener?
Jeg ved ikke hvad han tjener - ved du? Det er dig der nævner en elevløn, så jeg går ud fra du ved et eller andet.

En Superliga-spiller tjener i gennemsnit 1,25 mio. om året.
Kakeeto og hans agent har forhandlet to nye kontrakter med AaB. Hvis han efter det er endt på en elevløn, så tør jeg ikke tænke på hvad hans løn tidligere lå på.

Men fortæl os endelig hvad du mener en "elevløn" i AaB omtrent ligger på.
What. Hvor har du fra en gennemsnitlige superliga spiller tjener 1,25 mio? Er det rigtig? Det er fandme noget højere end jeg lige troede.
Jeg har både hvad jeg selv har erfaret fra mit job og fra mit netværk kendskab til nogle lønninger i superligaen - også på nu tidligere AaBere.
Det kan groft siges at i midterfeltet dvs fraregnet fck og fcm ned til nedrykker/oprykker får trupspilerne - igen fraregnet stjerner og nyoprykkede u- spillere - hvis de forventes at være en fast del af trup 14 mellem 80.000 og 120.000 pr mdr.
så de 1,25 pr år i snit for hele ligaen inkl FCK og FCM passer sikkert ganske fint.
Men der er langt større variationer i løningerne i Superligaen en der er i et mere almindeligt arbejdsmarked. Der er ingen tvivl om at Kakeeto både i 1., 2. og 3. kontrakt har været helt nede i bunden af lønskalaen.
Jeg tror alle vil sætte pris på hvad du har af viden omkring Kakeeto's løn, hvad er bunden af lønskalaen? Vær ikke bange for at sætte nogle tal på.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Rams » 2. jun 2022, 19:25

Øv - ser ud til Lyngby henter Mikkel Juel Andersen fra NFC. Ham had jeg godt have haft til højre back
In verbis simus faciles

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7876
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 2. jun 2022, 19:26

Patmand skrev:
2. jun 2022, 17:30
Forza skrev:
2. jun 2022, 17:20
Patmand skrev:
2. jun 2022, 17:01
Forza skrev:
2. jun 2022, 13:56
Hanga skrev:
2. jun 2022, 12:19
Eksil skrev:
2. jun 2022, 11:16


Hvis ikke nogen vil købe ham for 0 kr må han lejes ud det sidste år, sikkert med løntilskud eller simpelhen bare ophæve for X % af det sidste års løn.

Der er ingen fremtid i det, hverken for ham eller klubben.
Hvordan den mand har fået sin kontrakt forlænget ikke bare én gang men to gange i sin tid i AaB, er for mig et af de største mysterier nogensinde. Jeg er med på at han uden tvivl er i bunden af lønhierakiet, men pånær nogle gange korte perioder, har han været enormt langt fra holdet, og han har trods alt "taget en plads". Så ville jeg langt hellere have haft en ungdomsspiller i truppen.
Ja det er godt nok vildt. Men kan være man har vurderet at han bidrog med noget andet til truppen og så stadig var i stand til at tage over når alle andre er ude, til en elevløn eller lignende.
Elevløn?

Det fatter jeg intet af. Antyder du at Kakeeto helt specifikt får en væsentlig lavere løn end de andre spillere i AaB?
Jeg antyder ikke noget som helst. Jeg gætter på årsagerne til man forlængede med 3 år. Jeg gætter på at han ligger blandt de nederste i lønningshierarkiet, med en reference til et Lynge citat. Ved du da hvad han tjener?
Jeg ved ikke hvad han tjener - ved du? Det er dig der nævner en elevløn, så jeg går ud fra du ved et eller andet.

En Superliga-spiller tjener i gennemsnit 1,25 mio. om året.
Kakeeto og hans agent har forhandlet to nye kontrakter med AaB. Hvis han efter det er endt på en elevløn, så tør jeg ikke tænke på hvad hans løn tidligere lå på.

Men fortæl os endelig hvad du mener en "elevløn" i AaB omtrent ligger på.
Jeg kan godt gentage hvad jeg skrev, siden du åbenbart ikke forstår referencen. Det var en Lynge reference som hentyder til en lav løn i truppen.

Jeg tror ikke hverken du eller jeg aner hvad manden tjener, men ren logik siger vel at man ikke rykker en mand højere op i hierarkiet lønningsmæssigt når han aldrig spiller.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4759
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Maglau » 2. jun 2022, 19:34

Pastorius skrev:
2. jun 2022, 18:53
Maglau skrev:
2. jun 2022, 18:50
raekkeettre skrev:
2. jun 2022, 18:09
Patmand skrev:
2. jun 2022, 17:30
Forza skrev:
2. jun 2022, 17:20
Patmand skrev:
2. jun 2022, 17:01

Elevløn?

Det fatter jeg intet af. Antyder du at Kakeeto helt specifikt får en væsentlig lavere løn end de andre spillere i AaB?
Jeg antyder ikke noget som helst. Jeg gætter på årsagerne til man forlængede med 3 år. Jeg gætter på at han ligger blandt de nederste i lønningshierarkiet, med en reference til et Lynge citat. Ved du da hvad han tjener?
Jeg ved ikke hvad han tjener - ved du? Det er dig der nævner en elevløn, så jeg går ud fra du ved et eller andet.

En Superliga-spiller tjener i gennemsnit 1,25 mio. om året.
Kakeeto og hans agent har forhandlet to nye kontrakter med AaB. Hvis han efter det er endt på en elevløn, så tør jeg ikke tænke på hvad hans løn tidligere lå på.

Men fortæl os endelig hvad du mener en "elevløn" i AaB omtrent ligger på.
What. Hvor har du fra en gennemsnitlige superliga spiller tjener 1,25 mio? Er det rigtig? Det er fandme noget højere end jeg lige troede.
Jeg har både hvad jeg selv har erfaret fra mit job og fra mit netværk kendskab til nogle lønninger i superligaen - også på nu tidligere AaBere.
Det kan groft siges at i midterfeltet dvs fraregnet fck og fcm ned til nedrykker/oprykker får trupspilerne - igen fraregnet stjerner og nyoprykkede u- spillere - hvis de forventes at være en fast del af trup 14 mellem 80.000 og 120.000 pr mdr.
så de 1,25 pr år i snit for hele ligaen inkl FCK og FCM passer sikkert ganske fint.
Men der er langt større variationer i løningerne i Superligaen en der er i et mere almindeligt arbejdsmarked. Der er ingen tvivl om at Kakeeto både i 1., 2. og 3. kontrakt har været helt nede i bunden af lønskalaen.
Den store variation i hele superligaen synes jeg også jeg tager højde for i indlægget.
Ved ikke hvad kaketo får men udfra den model jeg beskriver så vurderer jeg ikke han er tiltænkt være i trup 14.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Patmand » 2. jun 2022, 20:34

Forza skrev:
2. jun 2022, 19:26
Patmand skrev:
2. jun 2022, 17:30
Forza skrev:
2. jun 2022, 17:20
Patmand skrev:
2. jun 2022, 17:01
Forza skrev:
2. jun 2022, 13:56
Hanga skrev:
2. jun 2022, 12:19


Hvordan den mand har fået sin kontrakt forlænget ikke bare én gang men to gange i sin tid i AaB, er for mig et af de største mysterier nogensinde. Jeg er med på at han uden tvivl er i bunden af lønhierakiet, men pånær nogle gange korte perioder, har han været enormt langt fra holdet, og han har trods alt "taget en plads". Så ville jeg langt hellere have haft en ungdomsspiller i truppen.
Ja det er godt nok vildt. Men kan være man har vurderet at han bidrog med noget andet til truppen og så stadig var i stand til at tage over når alle andre er ude, til en elevløn eller lignende.
Elevløn?

Det fatter jeg intet af. Antyder du at Kakeeto helt specifikt får en væsentlig lavere løn end de andre spillere i AaB?
Jeg antyder ikke noget som helst. Jeg gætter på årsagerne til man forlængede med 3 år. Jeg gætter på at han ligger blandt de nederste i lønningshierarkiet, med en reference til et Lynge citat. Ved du da hvad han tjener?
Jeg ved ikke hvad han tjener - ved du? Det er dig der nævner en elevløn, så jeg går ud fra du ved et eller andet.

En Superliga-spiller tjener i gennemsnit 1,25 mio. om året.
Kakeeto og hans agent har forhandlet to nye kontrakter med AaB. Hvis han efter det er endt på en elevløn, så tør jeg ikke tænke på hvad hans løn tidligere lå på.

Men fortæl os endelig hvad du mener en "elevløn" i AaB omtrent ligger på.
Jeg kan godt gentage hvad jeg skrev, siden du åbenbart ikke forstår referencen. Det var en Lynge reference som hentyder til en lav løn i truppen.

Jeg tror ikke hverken du eller jeg aner hvad manden tjener, men ren logik siger vel at man ikke rykker en mand højere op i hierarkiet lønningsmæssigt når han aldrig spiller.
Jeg kan godt gentage hvad jeg skrev siden du ikke fangede det første gang: jeg ved ikke hvad Kakeeto tjener.

Det er en gratis omgang at skrive at du tror Kakeeto er på "elevløn" uden i grove træk at fortælle os hvilket niveau du mener han befinder sig på lønmæssigt. Er det 40.000 om måneden? 65.000?
Hvad er Lynges elevløn i nutidskroner?

Kakeeto har forlænget sin kontrakt af to omgange. I øvrigt efter at have fået noget spilletid, så jeg går ud fra han er steget i løn hver gang hans agent har forhandlet en ny kontrakt.

Jeg tror i virkeligheden ikke det er så billigt at have Kakeeto på kontrakt. Der er heller ikke andre klubber der har haft lyst til at hente Kakeeto på hans nuværende lønniveau.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7876
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 2. jun 2022, 20:39

Patmand skrev:
2. jun 2022, 20:34
Forza skrev:
2. jun 2022, 19:26
Patmand skrev:
2. jun 2022, 17:30
Forza skrev:
2. jun 2022, 17:20
Patmand skrev:
2. jun 2022, 17:01
Forza skrev:
2. jun 2022, 13:56


Ja det er godt nok vildt. Men kan være man har vurderet at han bidrog med noget andet til truppen og så stadig var i stand til at tage over når alle andre er ude, til en elevløn eller lignende.
Elevløn?

Det fatter jeg intet af. Antyder du at Kakeeto helt specifikt får en væsentlig lavere løn end de andre spillere i AaB?
Jeg antyder ikke noget som helst. Jeg gætter på årsagerne til man forlængede med 3 år. Jeg gætter på at han ligger blandt de nederste i lønningshierarkiet, med en reference til et Lynge citat. Ved du da hvad han tjener?
Jeg ved ikke hvad han tjener - ved du? Det er dig der nævner en elevløn, så jeg går ud fra du ved et eller andet.

En Superliga-spiller tjener i gennemsnit 1,25 mio. om året.
Kakeeto og hans agent har forhandlet to nye kontrakter med AaB. Hvis han efter det er endt på en elevløn, så tør jeg ikke tænke på hvad hans løn tidligere lå på.

Men fortæl os endelig hvad du mener en "elevløn" i AaB omtrent ligger på.
Jeg kan godt gentage hvad jeg skrev, siden du åbenbart ikke forstår referencen. Det var en Lynge reference som hentyder til en lav løn i truppen.

Jeg tror ikke hverken du eller jeg aner hvad manden tjener, men ren logik siger vel at man ikke rykker en mand højere op i hierarkiet lønningsmæssigt når han aldrig spiller.
Jeg kan godt gentage hvad jeg skrev siden du ikke fangede det første gang: jeg ved ikke hvad Kakeeto tjener.

Det er en gratis omgang at skrive at du tror Kakeeto er på "elevløn" uden i grove træk at fortælle os hvilket niveau du mener han befinder sig på lønmæssigt. Er det 40.000 om måneden? 65.000?
Hvad er Lynges elevløn i nutidskroner?

Kakeeto har forlænget sin kontrakt af to omgange. I øvrigt efter at have fået noget spilletid, så jeg går ud fra han er steget i løn hver gang hans agent har forhandlet en ny kontrakt.

Jeg tror i virkeligheden ikke det er så billigt at have Kakeeto på kontrakt. Der er heller ikke andre klubber der har haft lyst til at hente Kakeeto på hans nuværende lønniveau.
Du virker til at have meget travlt med hvad han tjener. Det har jeg ikke. Faktisk er jeg ligeglad. Jeg gætter blot på at han ligger blandt de nederste i truppen lønmæssigt. Dine argumenter for det modsatte er jeg ikke enig i.

Andre klubber med interesse i at hente Kakeeto ligger jo også langt nede. Han var ikke engang fast mand da han var udlejet til en 2. div klub.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af martinaalborg » 2. jun 2022, 21:11

Rams skrev:
2. jun 2022, 19:25
Øv - ser ud til Lyngby henter Mikkel Juel Andersen fra NFC. Ham had jeg godt have haft til højre back
Ja, det var et godt bud.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Klaus » 2. jun 2022, 23:01

Jeg synes egentlig nok, at Kakeeto har spillet gode kampe for AaB. Men han har aldrig været mere end en trupspiller. Tilbage til ønskerne. Sikkert urealistisk, men hvor kunne Jonas Løsl være en klassesigning.....

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FlæskeFrank » 2. jun 2022, 23:07

martinaalborg skrev:
2. jun 2022, 21:11
Rams skrev:
2. jun 2022, 19:25
Øv - ser ud til Lyngby henter Mikkel Juel Andersen fra NFC. Ham had jeg godt have haft til højre back
Ja, det var et godt bud.
Men det kan jo også være, at Kasper Jørgensen som er Lyngbys nuværende højreback og kontraktløs til sommer skal videre? Han er 22 år og vel mindst ligeså interessant.
- FlæskeFrank

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 455
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af DarkHorse9000 » 2. jun 2022, 23:40

FlæskeFrank skrev:
2. jun 2022, 23:07
martinaalborg skrev:
2. jun 2022, 21:11
Rams skrev:
2. jun 2022, 19:25
Øv - ser ud til Lyngby henter Mikkel Juel Andersen fra NFC. Ham had jeg godt have haft til højre back
Ja, det var et godt bud.
Men det kan jo også være, at Kasper Jørgensen som er Lyngbys nuværende højreback og kontraktløs til sommer skal videre? Han er 22 år og vel mindst ligeså interessant.
Ham må Lukas Babalola have styr på. Han ser spændende ud i videoen her:
https://youtu.be/V_DiGRZIUow

Nogle der kender Marc Nielsen fra Hvidovre kvaliteter?
20 årlig venstre back med udløb denne sommer. Mener han har været på tale til superligaen flere gange.

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af TK-allez » 3. jun 2022, 07:45

Kunne vi ikke have lidt større ambitioner end at hente fra 1. division, medmindre de har bevist sig i Superligaen før?

FEDE
1. div
1. div
Indlæg: 260
Tilmeldt: 30. jul 2019, 09:59
Favoritspiller: Søren Dissing

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FEDE » 3. jun 2022, 07:58

TK-allez skrev:
3. jun 2022, 07:45
Kunne vi ikke have lidt større ambitioner end at hente fra 1. division, medmindre de har bevist sig i Superligaen før?
Det gik da meget fint med Thelander

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 455
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af DarkHorse9000 » 3. jun 2022, 08:03

TK-allez skrev:
3. jun 2022, 07:45
Kunne vi ikke have lidt større ambitioner end at hente fra 1. division, medmindre de har bevist sig i Superligaen før?
Den netop afsluttede sæson har vel vist, at toppen af 1. Division godt kan begå sig i superligaen- og de havde endda backs der ville pynte på vores hold.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af RicoBR02 » 3. jun 2022, 08:25

DarkHorse9000 skrev:
3. jun 2022, 08:03
TK-allez skrev:
3. jun 2022, 07:45
Kunne vi ikke have lidt større ambitioner end at hente fra 1. division, medmindre de har bevist sig i Superligaen før?
Den netop afsluttede sæson har vel vist, at toppen af 1. Division godt kan begå sig i superligaen- og de havde endda backs der ville pynte på vores hold.
Du kan godt se at han skriver "medmindre de har bevist sig I Superligaen før" hvilket dermed betyder at han mener spillere i første division og ikke spillere fra Viborg..
Jeg er dog uenig i at vi kun skal hente spillere fra superligaen. Render der et kæmpe talent eller en hjernedød god spiller rundt i divisionerne så skal vi da klar hente dem før vores konkurrenter..

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 455
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af DarkHorse9000 » 3. jun 2022, 08:38

RicoBR02 skrev:
3. jun 2022, 08:25
DarkHorse9000 skrev:
3. jun 2022, 08:03
TK-allez skrev:
3. jun 2022, 07:45
Kunne vi ikke have lidt større ambitioner end at hente fra 1. division, medmindre de har bevist sig i Superligaen før?
Den netop afsluttede sæson har vel vist, at toppen af 1. Division godt kan begå sig i superligaen- og de havde endda backs der ville pynte på vores hold.
.

Du kan godt se at han skriver "medmindre de har bevist sig I Superligaen før" hvilket dermed betyder at han mener spillere i første division og ikke spillere fra Viborg..
Jeg er dog uenig i at vi kun skal hente spillere fra superligaen. Render der et kæmpe talent eller en hjernedød god spiller rundt i divisionerne så skal vi da klar hente dem før vores konkurrenter..
Silkeborg og Viborg spillede 1. Division forrige sæson og deres backs var sikkert allerede superligamateriale på det tidspunkt. Det var blot min pointe. Og ellers helt enig.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Yankee » 3. jun 2022, 08:41

Patmand skrev:
2. jun 2022, 19:05
Jeg tror alle vil sætte pris på hvad de har af viden omkring Kakeeto's løn, hvad er bunden af lønskalaen? Vær ikke bange for at sætte nogle tal på.
Et tal er vel at han minimum skal tjene 450.000 kr. årligt for at opretholde sin arbejdstilladelse. Det er deromkring en typisk førstegangskontrakt i Superligaen ligger på, så det siger selvfølgelig ikke så vanvittigt meget.

Og netop arbejdstilladelsen er jo nok et godt argument for hvorfor han måske ikke har krævet en enorm løn. Alternativet for Kakeeto er jo ikke at gå på deltid i Jammerbugt eller Hobro - det er at tage hjem til Uganda. Derfor er Kakeeto selvfølgelig en helt speciel case.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Rams » 3. jun 2022, 08:50

Altså, den der tilgang om kun at købe beviste profiler matcher ikke helt AaBs nuværende situation. Unge spillere fra 1. division er netop interessante fordi der ofte er tale om godt skolede akademispillere, som ikke har klaret cuttet i de respektive superligaklubber og derefter har håndteret den modgang, rebootet karrieren i 1. division og blevet gjort til mænd.

Juel Andersen fra Nykøbing er et godt eksempel. Skolet på akademiet i Silkeborg, kasseret her da man satsede på Carstensen, derefter draget hjem (er oprindeligt fra Præstø) og blevet hærdet på Nykøbings divisionshold. Vi har tidligere haft AK Jakobsen, der var gennem samme vej. Og så er der også noget med DBUs licenstruktur i U-rækkerne, hvor der ikke er op og nedrykning baseret på sportslige præstationer. Det betyder at fine talentfabrikker som B93, AB, Roskilde, Køge og Slagelse - for bare at nævne nogle af klubberne på Sjælland, som jeg kender bedst til i stigende grad prøver at gøre sig attraktive overfor U17-talenterne ved at hive dem op på deres 2. eller 1. divisionshold. Så kan spillerne vælge mellem divisionsbold i den klub, der har udviklet dem og kender dem eller vælger det mere tvivlsomme, at prøve lykken på Brøndbys eller Lyngbys U19 hold. FCK og FCN er lidt ude af ligningen her pga. deres massive import til U17-U19 af udenlandske talenter.
In verbis simus faciles

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7876
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 3. jun 2022, 09:03

TK-allez skrev:
3. jun 2022, 07:45
Kunne vi ikke have lidt større ambitioner end at hente fra 1. division, medmindre de har bevist sig i Superligaen før?
Vi skal vel hente spillere på baggrunds af deres evner/potentiale, fremfor på baggrund af den klub de spiller i?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FlæskeFrank » 3. jun 2022, 10:10

Vi er selvfølgelig i spændet mellem SønderjyskE og FCK, hvor de første har været gode til at samle divisionsfolk op og gøre dem til superligaspillere. Ligesom Herfølge og FCN før dem. Og så FCK som har været gode til at give rigtig mange penge og få flyvefærdige spillere.

Så vi kan ikke hente profiler alene og derfor skal vi også en gang imellem finde guldet i de lavere rækker.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Bong
Allstar
Allstar
Indlæg: 1006
Tilmeldt: 11. maj 2006, 10:59
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Bong » 3. jun 2022, 10:26

Med rette synes jeg også at vi skal have ros for at være gode til at finde spillere i de lavere danske rækker.
A slightly more sophisticated hooligan...

Besvar