Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Proppen
Superliga
Superliga
Indlæg: 578
Tilmeldt: 12. maj 2022, 13:53

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Proppen » 21. dec 2022, 19:12

Forza skrev:
21. dec 2022, 13:07
R Rosenberg skrev:
21. dec 2022, 12:54
DarkHorse9000 skrev:
21. dec 2022, 10:25
R Rosenberg skrev:
21. dec 2022, 10:04
DarkHorse9000 skrev:
21. dec 2022, 10:00
Hanga skrev:
21. dec 2022, 09:47


Lad ham nu bare tage tilbage til Viborg...
martinaalborg skrev:
21. dec 2022, 09:21


hvad f..... rager det os???
R Rosenberg skrev:
21. dec 2022, 09:08


Og så?
emenike skrev:
21. dec 2022, 08:51


Hvor læser du det?

Håber (og forventer) at Bælum og co. kigger på en højere hylde efter en løsning på vores angriberproblem. Ellers giver det bedre mening at videreudvikle folk som Ramkilde eller Ross, fremfor at bruge dyre lønkroner på et GF fejlskud. Omvendt er vi nok heller ikke en ønskedestination for nogen topangribere, så vinduet bliver en balancegang mellem at være tålmodig, og så ellers slå til når en god mulighed byder sig på markedet. Det vil Grønning umiddelbart ikke være.
R Rosenberg skrev:
21. dec 2022, 09:08


Og så?
Jeg positiv overfor Grønning, hvis alternativet er en journeyman med et flot CV på en kæmpe 6 månederskontrakt. Stemmer historien om Grønnings store fortrydelse og han vil have en lang kontrakt, så er det da langt at foretrække. Grønning kender by og klub, det immervæk også tælle i hans favør.
Fortrydelse, ønske om lang kontrakt, kendskab til by og klub. Hvilke af de tre ting synes du, siger noget om, hvad han kan bidrage med ift. AaB's redning - eller på sigt?
Grønning har bevist sig som målscorer, lærte presspillet (hårdt arbejde) under Friis i Viborg. God som opspilstation og på standarter. Derudover synes jeg han er god til finde rum og afslutningsmuligheder, når spillet bliver hurtigt og direkte. Ku’ godt se ham og en bevægelig Ramkilde blive et stærkt makkerpar.
Udover at garne pænt i 1. division, så er målscorer da netop noget, han ikke har bevist sig som. Kig lige hans stats igen. Desuden har han hverken kunnet komme på hold i Sydkorea eller Århus, og det siger jo også lidt om niveauet.

Pohl har også mange af de ting, du peger på, men ingen i deres vildeste fantasi ville vel pege på ham heller.

Det er en målscorer, vi har brug for, og jeg kan ingenlunde se, at han er en opgradering ift de nuværende (Ementa og Høgh undtaget, men de skal også gerne videre).

Meget enig. Han er slet ikke en bevist målscorer. Han kunne måske være et supplement oppe foran, men ikke en stor forstærkning. Og så tror jeg slet ikke han som type ville ændre noget særligt på vores målscoringsproblemer. Og nu når AGF var mere attraktiv og han ikke er nogen stor forstærkning, så synes jeg vi skal holde nallerne fra ham.
I mine øjne vil det være det helt absurd at starte med at se den vej. Vi skal have fuld fokus på at få henter dem ind, der skal redde os fra nedrykning - så vidt muligt til træningsopstart eller meget kort tid derefter. Så må trupspillere, der kan supplere start 11’eren komme, når vi har et overblik over trup og økonomi sidst i vinduet. Og jeg tænker ikke der skal kastes meget energi efter en angriber, der for det første ingen mål har scoret i mands minde, og som for det andet lavede lidt en sviner på os i seneste vindue (godt nok godt hjulpet af Inges fumlen).

Jimmy1
Drenge
Drenge
Indlæg: 36
Tilmeldt: 2. jun 2022, 14:22
Favoritspiller: Jimmy Nielsen

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Jimmy1 » 22. dec 2022, 08:01

Jeg er egentlig fortrøstningsfuld hvis følgende sker:

Tilgang:
Henrik Dalsgaard
Alexander Fransson / Vito H. Mistrati
Helenius
Grønning
Kalle Johnsson

Afgang:
Makaric (salg)
Ementa (leje)
Høgh (leje)
Fossum (salg)
Posavec (salg)

Travlt, det bliver det. Men ikke umuligt.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af gravballe » 22. dec 2022, 08:57

jeg dør af grin hvis AaB scoring krise skal løses af Grønning...

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3169
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Gnu » 22. dec 2022, 09:08

Eksil skrev:
21. dec 2022, 11:11
Hvad med Kolbeinn Sigthórsson? Hamrén kender ham fra landsholdet og hvis Kolbeinntøjet holder, så er han mange ligaer over hvad en Grønning kan med bolden.

Han er transferfri ud af Sverige til nytår.
LOL, debatsiden skuffer aldrig.

Lige afskrive Grønning for øjeblikket efter at foreslå Kolbeinn Sigthorsson, som ikke har spillet fodbold i halvandet år og som senest havde en stabil målscoringssæson i midten af sidste årti.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5333
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af R Rosenberg » 22. dec 2022, 09:22

Jimmy1 skrev:
22. dec 2022, 08:01
Jeg er egentlig fortrøstningsfuld hvis følgende sker:

Tilgang:
Henrik Dalsgaard
Alexander Fransson / Vito H. Mistrati
Helenius
Grønning
Kalle Johnsson

Afgang:
Makaric (salg)
Ementa (leje)
Høgh (leje)
Fossum (salg)
Posavec (salg)

Travlt, det bliver det. Men ikke umuligt.
Jeg er med på dine afgange, men har svært ved at forstå, hvorfor Ementa og Høgh blot skal lejes ud. Der er ingen af de to, der nogensinde får niveau til superligaen. Faktisk tvivler jeg på, at de ville kunne få det i 1. division.
Posavec synes jeg også, er en ganske udmærket keeper. Han har haft nogle fejl, men også nogle fremragende redninger.

Mht dem, der gør dig fortrøstningsfuld på ind-siden, så er to af dem jo på vej ned ad bakke, mens de andre tre enten har manglet spilletid/været skadede eller simpelthen aldrig har bevist sig.

Jeg håber, man stiler højere - og i denne akutte situation synes jeg, at leje/kontrakt frem til sommer med mulighed for forlængelse vil være et bedre valg, hvis man kan få noget mere kvalitet for pengene, som reelt kan gøre en forskel. Dog kunne jeg godt se fidusen i Helenius, men 5 mio. er nok i overkanten dér.
Ædruelighedens stemme

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2875
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Eksil » 22. dec 2022, 09:27

Gnu skrev:
22. dec 2022, 09:08
Eksil skrev:
21. dec 2022, 11:11
Hvad med Kolbeinn Sigthórsson? Hamrén kender ham fra landsholdet og hvis Kolbeinntøjet holder, så er han mange ligaer over hvad en Grønning kan med bolden.

Han er transferfri ud af Sverige til nytår.
LOL, debatsiden skuffer aldrig.

Lige afskrive Grønning for øjeblikket efter at foreslå Kolbeinn Sigthorsson, som ikke har spillet fodbold i halvandet år og som senest havde en stabil målscoringssæson i midten af sidste årti.
Ha ha. Fair nok, min fejl, jeg så et år forkert på hans skade. Han er nok desværre fodboldinvalid.

Det ændrer dog ikke på, at jeg ikke synes Grønning er nogen nævneværdig opgradering over hvad der render rundt pt.

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 793
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af emenike » 22. dec 2022, 13:12

Rosenborg og Malmø har øjnene rettet mod Fossum.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ne/9561383

Forhåbentlig kan man få ham solgt nu til vinter for et symbolsk beløb og så bruge lønkronerne til en ny profil på midtbanen. Han har virket fraværende siden skiftet til Polen glippede.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 451
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023

Indlæg af DarkHorse9000 » 22. dec 2022, 13:45

emenike skrev:
22. dec 2022, 13:12
Rosenborg og Malmø har øjnene rettet mod Fossum.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ne/9561383

Forhåbentlig kan man få ham solgt nu til vinter for et symbolsk beløb og så bruge lønkronerne til en ny profil på midtbanen. Han har virket fraværende siden skiftet til Polen glippede.
Ja for pokker! Fossum virker som en der skal have en ny udfordring snarest, og niveauet her er passende.

Nogle der kender Frederik Dietz Nielsens forcer?
19 årig, venstrebenede midtstopper fra Nordjylland. Fast mand i 1. division og ulandsholdsspiller. Ku’ han gå ind som backup/udviklingspiller hos AaB?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14772
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Hanga » 22. dec 2022, 14:18

emenike skrev:
22. dec 2022, 13:12
Rosenborg og Malmø har øjnene rettet mod Fossum.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ne/9561383

Forhåbentlig kan man få ham solgt nu til vinter for et symbolsk beløb og så bruge lønkronerne til en ny profil på midtbanen. Han har virket fraværende siden skiftet til Polen glippede.
Enig. Tiden er helt afgjort kommet. Han har ganske enkelt ikke præsteret tilstrækkeligt for os i hele 2022. At klubber som Rosenborg og Malmø er interesseret i ham siger dog noget om, at han nogle gange bliver gjort dårligere herinde end han reelt er. Han har altså nogle kvaliteter som både han og vi ikke har formået at forløse godt nok hos os. Det begyndte for alvor at ligne noget i 2021 da han blev rykket længere frem på banen, men eftersom der opstod hul på den centrale midtbane og Lucas kom tilbage, er han havnet i den 8'er rolle som bare aldrig er lykkedes i hos os. Desværre.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af bonanza » 22. dec 2022, 16:31

Hanga skrev:
22. dec 2022, 14:18
emenike skrev:
22. dec 2022, 13:12
Rosenborg og Malmø har øjnene rettet mod Fossum.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ne/9561383

Forhåbentlig kan man få ham solgt nu til vinter for et symbolsk beløb og så bruge lønkronerne til en ny profil på midtbanen. Han har virket fraværende siden skiftet til Polen glippede.
Enig. Tiden er helt afgjort kommet. Han har ganske enkelt ikke præsteret tilstrækkeligt for os i hele 2022. At klubber som Rosenborg og Malmø er interesseret i ham siger dog noget om, at han nogle gange bliver gjort dårligere herinde end han reelt er. Han har altså nogle kvaliteter som både han og vi ikke har formået at forløse godt nok hos os. Det begyndte for alvor at ligne noget i 2021 da han blev rykket længere frem på banen, men eftersom der opstod hul på den centrale midtbane og Lucas kom tilbage, er han havnet i den 8'er rolle som bare aldrig er lykkedes i hos os. Desværre.
At sælge Fossum nu vil være klogt. Klubben får et beskedent beløb for at lade ham gå til Januar, og frigører samtidig nogle lønkroner der kan bruges på at forstærke truppen. Vi mangler helt sikkert noget tyngde på midtbanen, og Fossum har vist i AaB at han skal spilles længere fremme på banen for at komme til sin ret. Han kommer tit til at se noget klejn ud i de fleste dueller, men som presspiller, mellemrumsspiller, kontraspiller har han klart været bedst. En rolle som Lucas burde komme stærkt tilbage til. Med mere tyngde på midtbanen, kan vi frigøre de offensivespillere bedre, vinde flere dueller og andenbolde.

Køber vi f.eks. Vito Mistrati, vil det mere eller mindre være en 1:1 erstatning af Fossum, da de er meget samme type. Jeg håber vi får mere tyngde derinde end det. Jeg ser gerne at vi kommer af med Nadrani, Makaric og Fossum.

Det vigtigste sted at forstærke holdet er tyngden på midtbanen, men en angriber vil også pynte, selvom jeg glæder mig til at se Ramkilde tilbage i form. Høgh og Ementa virker som fesne alternativer, men måske hvis andre spillere bliver frigjorte, at der bliver skabt mere for en spids. Det kan man håbe på. Når vi kun spiller med 1, giver det ikke mening at have mere end 3 i truppen.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4342
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Kristian » 22. dec 2022, 16:56

emenike skrev:
22. dec 2022, 13:12
Rosenborg og Malmø har øjnene rettet mod Fossum.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ne/9561383

Forhåbentlig kan man få ham solgt nu til vinter for et symbolsk beløb og så bruge lønkronerne til en ny profil på midtbanen. Han har virket fraværende siden skiftet til Polen glippede.
Projekt Fossum skal sælges nu.
------------------
mvh Kristian

Portland
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 20. okt 2021, 09:37
Favoritspiller: Pallesen

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Portland » 22. dec 2022, 17:26

Jimmy1 skrev:
22. dec 2022, 08:01
Jeg er egentlig fortrøstningsfuld hvis følgende sker:

Tilgang:
Henrik Dalsgaard
Alexander Fransson / Vito H. Mistrati
Helenius
Grønning
Kalle Johnsson

Afgang:
Makaric (salg)
Ementa (leje)
Høgh (leje)
Fossum (salg)
Posavec (salg)

Travlt, det bliver det. Men ikke umuligt.
Dine forslag til tilgange har ikke skyggen af realisme over sig.
AaB har ikke nær nok penge til at købe de 5 og så er der lige det med at de andre klubber skal ville sælge dem.
Grønning kan nok købes og han er måske også den eneste af spillerne, som ønsker det skifte

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 683
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Mr Gold » 22. dec 2022, 17:53

Portland skrev:
22. dec 2022, 17:26
Jimmy1 skrev:
22. dec 2022, 08:01
Jeg er egentlig fortrøstningsfuld hvis følgende sker:

Tilgang:
Henrik Dalsgaard
Alexander Fransson / Vito H. Mistrati
Helenius
Grønning
Kalle Johnsson

Afgang:
Makaric (salg)
Ementa (leje)
Høgh (leje)
Fossum (salg)
Posavec (salg)

Travlt, det bliver det. Men ikke umuligt.
Dine forslag til tilgange har ikke skyggen af realisme over sig.
AaB har ikke nær nok penge til at købe de 5 og så er der lige det med at de andre klubber skal ville sælge dem.
Grønning kan nok købes og han er måske også den eneste af spillerne, som ønsker det skifte
Dalsgaard - Helenius- Grønning er da bestemt realistiske!!
Spørgsmålet er om det er det rigtige for AaB og om de vil betale transfer :-)

Men det er da ik uden realisme, men håber de stiler højere og især på 2 pladser der VED jeg de sigter meget højt!!
Men de har det svært pga placeringen.
Min kilde er på ferie desværre men det jeg skriver fik jeg at vide inden ham og familien daffede afsted.

sorenmoller95
2. div
2. div
Indlæg: 106
Tilmeldt: 27. maj 2022, 22:54

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af sorenmoller95 » 23. dec 2022, 00:16

Mr Gold skrev:
22. dec 2022, 17:53
Portland skrev:
22. dec 2022, 17:26
Jimmy1 skrev:
22. dec 2022, 08:01
Jeg er egentlig fortrøstningsfuld hvis følgende sker:

Tilgang:
Henrik Dalsgaard
Alexander Fransson / Vito H. Mistrati
Helenius
Grønning
Kalle Johnsson

Afgang:
Makaric (salg)
Ementa (leje)
Høgh (leje)
Fossum (salg)
Posavec (salg)

Travlt, det bliver det. Men ikke umuligt.
Dine forslag til tilgange har ikke skyggen af realisme over sig.
AaB har ikke nær nok penge til at købe de 5 og så er der lige det med at de andre klubber skal ville sælge dem.
Grønning kan nok købes og han er måske også den eneste af spillerne, som ønsker det skifte
Dalsgaard - Helenius- Grønning er da bestemt realistiske!!
Spørgsmålet er om det er det rigtige for AaB og om de vil betale transfer :-)

Men det er da ik uden realisme, men håber de stiler højere og især på 2 pladser der VED jeg de sigter meget højt!!
Men de har det svært pga placeringen.
Min kilde er på ferie desværre men det jeg skriver fik jeg at vide inden ham og familien daffede afsted.
Dalsgaard og Helenius vil helt bestemt pynte! Grønning har endnu ikke bevist han kan levere mål i en klub med høje ambitioner og stort forventningspres, så ham ser jeg ikke som en opgradering.

Midtbanen er virkelig svær at greje. Synes ikke Vito er en spiller vi bør se som en opgradering, han er udemærket men bestemt heller ikke mere end det. Og synes ikke Posavec har været så ringe vi skal investere i en ny keeper. Kalle som er foreslået har haft sine udfald når ham har fået chancen, så tror ikke han nødvendigvis er bedre end Posa.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5333
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af R Rosenberg » 23. dec 2022, 09:18

Ham Timo Letschert, som Lyngby just ikke har forlænget med, blev også nævnt af nogle og de mere fodbold-vidende typer herinde i tiden op til sommerens transfervindue.

Jeg har ikke set ham i aktion for Lyngby, så jeg aner ikke rigtig noget om ham, men var han voldsomt ringe, siden de ikke forlænger med ham?

Han skulle i hvert fald være en udpræget vindertype, der går forrest, når der skal deles tacklinger ud, og hans skudsmål herinde i foråret var ellers ganske pæne, og det samme er hans CV jo. Hans alder er også rigtig god.

Hvis Hamrén vil spille med 3 i bagkæden, kunne det være fint med en opgradering her, da Nadrani jo er ude, og Hagelskjær nok også bør skulle væk. Så har vi T, Kramer og Granli tilbage, og det kunne da ellers være herligt med et hardhitter-forsvar bestående af T, Kramer og Letschert, hvis sidstnævnte har niveauet.
Ædruelighedens stemme

Proppen
Superliga
Superliga
Indlæg: 578
Tilmeldt: 12. maj 2022, 13:53

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Proppen » 23. dec 2022, 11:19

R Rosenberg skrev:
23. dec 2022, 09:18
Ham Timo Letschert, som Lyngby just ikke har forlænget med, blev også nævnt af nogle og de mere fodbold-vidende typer herinde i tiden op til sommerens transfervindue.

Jeg har ikke set ham i aktion for Lyngby, så jeg aner ikke rigtig noget om ham, men var han voldsomt ringe, siden de ikke forlænger med ham?

Han skulle i hvert fald være en udpræget vindertype, der går forrest, når der skal deles tacklinger ud, og hans skudsmål herinde i foråret var ellers ganske pæne, og det samme er hans CV jo. Hans alder er også rigtig god.

Hvis Hamrén vil spille med 3 i bagkæden, kunne det være fint med en opgradering her, da Nadrani jo er ude, og Hagelskjær nok også bør skulle væk. Så har vi T, Kramer og Granli tilbage, og det kunne da ellers være herligt med et hardhitter-forsvar bestående af T, Kramer og Letschert, hvis sidstnævnte har niveauet.
Ja, det kunne godt nok være en drøm. Hvis en eller anden random fyr, som Lyngby ikke forlænger med, er så stærk, at han kan styrke os i nedrykningskampen, og at han så - ud over at være fundet for let i Lyngby - også er gået under radaren i andre stærkere klubber. Det bør helt sikkert være det, vores ikke tilstedeværende sportslige ledelse bruger krudt på i denne desperate situation, hvor truppen skal være nogenlunde klar til træningsstart om halvanden uge. Sikke et drømmescenarie. Et rigtigt juleønske.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Debatjuntaen » 23. dec 2022, 12:16

Det kan I godt gøre bedre. Hæv niveauet, tak!

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Remark » 23. dec 2022, 12:45

Hvad siger vi til

Lars Lungi Sørensen?

Defensiv midtbane, skudstærk og hårdtarbejdende.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5333
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af R Rosenberg » 23. dec 2022, 12:52

Remark skrev:
23. dec 2022, 12:45
Hvad siger vi til

Lars Lungi Sørensen?

Defensiv midtbane, skudstærk og hårdtarbejdende.
Han er efterhånden blevet 53, men altså, alder er jo bare et tal, ikke.
Ædruelighedens stemme

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3027
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Frygah » 23. dec 2022, 12:52

Remark skrev:
23. dec 2022, 12:45
Hvad siger vi til

Lars Lungi Sørensen?

Defensiv midtbane, skudstærk og hårdtarbejdende.
Altså Jacob? Han minder mig lidt om Abildgaard - Ville være fedt til at dominere vores midtbane lidt, hvis det kunne gøre at nogle af vores offensive kræfter pludselig begynder at vise den kreativitet vi forventer men som har manglet.

Men tænker hans kontrakt i Norwich er hamrende dyr.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Låst