Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5216
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Jakobsen » 4. jan 2023, 21:43

martinaalborg skrev:
4. jan 2023, 21:31
ABC90 skrev:
4. jan 2023, 21:25
Alle skriger på en ny angriber - Hvad med Prica? Nogen der ved hvordan det går ham i Østrig/Schweiz? Ham kunne vi måske tilbagekalde fra lejeaftalen, hvis han har gjort det fornuftigt dernede ;)
Det har vi IKKE en klausul om - så NEJ!
Så bliver det svært. Ved heller ikke om det ville være den rigtige løsning.
Han lavede nogle dumme uprovokerede fejl, hvor han tabte hovedet unødigt og jeg fik den følelse at han var tynget af arven fra Rade og det er næppe noget vi kan løse midt i en overlevelseskamp.
Når det er sagt tror jeg dog godt, at det var noget Hamren kunne løse og han ville være mere kvalificeret bredde i angrebet end Høgh og Ementa. Derudover må vi alt andet lige også forsøge at gardere os mod Ramkildes skrøbelig fysik ved at have mere end en breddespiller i angrebet.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Kristian » 4. jan 2023, 22:01

Jakobsen skrev:
4. jan 2023, 21:43
martinaalborg skrev:
4. jan 2023, 21:31
ABC90 skrev:
4. jan 2023, 21:25
Alle skriger på en ny angriber - Hvad med Prica? Nogen der ved hvordan det går ham i Østrig/Schweiz? Ham kunne vi måske tilbagekalde fra lejeaftalen, hvis han har gjort det fornuftigt dernede ;)
Det har vi IKKE en klausul om - så NEJ!
Så bliver det svært. Ved heller ikke om det ville være den rigtige løsning.
Han lavede nogle dumme uprovokerede fejl, hvor han tabte hovedet unødigt og jeg fik den følelse at han var tynget af arven fra Rade og det er næppe noget vi kan løse midt i en overlevelseskamp.
Når det er sagt tror jeg dog godt, at det var noget Hamren kunne løse og han ville være mere kvalificeret bredde i angrebet end Høgh og Ementa. Derudover må vi alt andet lige også forsøge at gardere os mod Ramkildes skrøbelig fysik ved at have mere end en breddespiller i angrebet.
Jeg synes stadig det er hul i hovedet at man udlejede Prica og satsede på Ementa og Høgh...det er bare så åndsvagt vi ikke kan kalde ham tilbage!! Fatter det ikke.
------------------
mvh Kristian

SteenA
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 13. jun 2022, 12:05

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af SteenA » 4. jan 2023, 22:25

Aalborg frederikshavner skrev:
4. jan 2023, 20:49
Jakobsen skrev:
4. jan 2023, 20:34
Kandidaterne til ud giver jo sig selv.
Høgh, Posavec, Nadrani, Makaric (medmindre han har forbedret sig markant), Ementa.
Hagelskjær lyder til at have udviklet sig postivt i Norge så den bør vi nok vente med.
Jeg tror ikke at Høgh er på vej væk, de åbenlyse mangler til trods virker det til at Hamrén ser noget brugbart i Høgh såsom presspil, løbekapacitet, hurtighed mv.

Høgh er på mange måder nutidens Pohl
Med fare for at ødelægge nogens illusioner, så kan det også være at det bliver nødvendigt at sige farvel til nogle profiler til sommer, hvorefter spillere som Høegh, Hagelskjær og Ementa kan blive brugbare spillere (forhåbentlig ikke profiler) og lidt kontinuitet i næste sæson, hvis det hedder 1. division.

Selvom det åbenbart ikke har været et scenarie man tænkt så meget i, så skal man jo også have et hold om et halvt år i worst case scenario.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Ham der Emil » 4. jan 2023, 22:32

Jakobsen skrev:
4. jan 2023, 21:11
Aalborg frederikshavner skrev:
4. jan 2023, 20:49
Jakobsen skrev:
4. jan 2023, 20:34
Kandidaterne til ud giver jo sig selv.
Høgh, Posavec, Nadrani, Makaric (medmindre han har forbedret sig markant), Ementa.
Hagelskjær lyder til at have udviklet sig postivt i Norge så den bør vi nok vente med.
Jeg tror ikke at Høgh er på vej væk, de åbenlyse mangler til trods virker det til at Hamrén ser noget brugbart i Høgh såsom presspil, løbekapacitet, hurtighed mv.

Høgh er på mange måder nutidens Pohl
Pohl kom i det mindste frem til chancer og skabte en masse uro. Det gør Høgh jo ikke en gang og det virker til hans fysik er for ringe. Dog enig i, at det ikke ligner han er på vej ud og som jeg skrev tidligere bliver han nok svær at afsætte da de klubber der kunne se et lys i ham næppe kan matche hans AaB kontrakt.
Enig. Pohl er Messi ift. Høgh.
Pohl gjorde konstant så meget rigtigt, hans sigtekorn var desværre bare ikke indstillet korrekt.
Et Hjerte - En Klub

ABC90
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 20
Tilmeldt: 31. jan 2011, 12:26
Favoritspiller: Jores Okore
Geografisk sted: Hirtshals

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af ABC90 » 5. jan 2023, 05:36

Jakobsen skrev:
4. jan 2023, 21:43
martinaalborg skrev:
4. jan 2023, 21:31
ABC90 skrev:
4. jan 2023, 21:25
Alle skriger på en ny angriber - Hvad med Prica? Nogen der ved hvordan det går ham i Østrig/Schweiz? Ham kunne vi måske tilbagekalde fra lejeaftalen, hvis han har gjort det fornuftigt dernede ;)
Det har vi IKKE en klausul om - så NEJ!
Så bliver det svært. Ved heller ikke om det ville være den rigtige løsning.
Han lavede nogle dumme uprovokerede fejl, hvor han tabte hovedet unødigt og jeg fik den følelse at han var tynget af arven fra Rade og det er næppe noget vi kan løse midt i en overlevelseskamp.
Når det er sagt tror jeg dog godt, at det var noget Hamren kunne løse og han ville være mere kvalificeret bredde i angrebet end Høgh og Ementa. Derudover må vi alt andet lige også forsøge at gardere os mod Ramkildes skrøbelig fysik ved at have mere end en breddespiller i angrebet.
Det var netop med hans begyndelse i AaB jeg havde i mente - hvilken chance han ville have for at bevise sit værd, han lavede et par dumme fejl, men med den rigtige indstilling så ville han jo brænde banen af for klubben for at bevise sig ;)
Ønsker hellere give ham chancen i den klub der ejer ham, end en eller lottokupon (hvis det vil være vores eneste mulighed)
Men som jeg ser det, så er vores problem ikke angriberne som sådan der mangler kvalitet - Det er vores spil som er en hindring for vores angribere, vi skaber simpelthen ingen muligheder til dem.
Nogen der ved om makaric “kun” var for overvægtig siden han ikke spillede i efteråret?

Rac
Miniput
Miniput
Indlæg: 7
Tilmeldt: 14. nov 2022, 16:21
Favoritspiller: Steve Olfers

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Rac » 5. jan 2023, 06:54

Kristian skrev:
4. jan 2023, 22:01
Jakobsen skrev:
4. jan 2023, 21:43
martinaalborg skrev:
4. jan 2023, 21:31
ABC90 skrev:
4. jan 2023, 21:25
Alle skriger på en ny angriber - Hvad med Prica? Nogen der ved hvordan det går ham i Østrig/Schweiz? Ham kunne vi måske tilbagekalde fra lejeaftalen, hvis han har gjort det fornuftigt dernede ;)
Det har vi IKKE en klausul om - så NEJ!
Så bliver det svært. Ved heller ikke om det ville være den rigtige løsning.
Han lavede nogle dumme uprovokerede fejl, hvor han tabte hovedet unødigt og jeg fik den følelse at han var tynget af arven fra Rade og det er næppe noget vi kan løse midt i en overlevelseskamp.
Når det er sagt tror jeg dog godt, at det var noget Hamren kunne løse og han ville være mere kvalificeret bredde i angrebet end Høgh og Ementa. Derudover må vi alt andet lige også forsøge at gardere os mod Ramkildes skrøbelig fysik ved at have mere end en breddespiller i angrebet.
Jeg synes stadig det er hul i hovedet at man udlejede Prica og satsede på Ementa og Høgh...det er bare så åndsvagt vi ikke kan kalde ham tilbage!! Fatter det ikke.
Ifølge transfermarkt har Tim Prica spillet 14 kampe, med 6 mål og 2 assists til følge. Det er jo et meget fint output, når han også har startet inde i cirka halvdelen af kampene. Angriberpositionen må være det største hovedbrud for Hamrén i dette vindue, for vores angribere virker umådeligt tandløse. Jeg kunne godt se Ementa lykkedes på sigt, men hold kæft hvor der mangler en kvalitetsangriber. Som far-Prica.

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
Favoritspiller: Milan Timko

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Lyngehoevdingen » 5. jan 2023, 10:29

ABC90 skrev:
5. jan 2023, 05:36
Jakobsen skrev:
4. jan 2023, 21:43
martinaalborg skrev:
4. jan 2023, 21:31
ABC90 skrev:
4. jan 2023, 21:25
Alle skriger på en ny angriber - Hvad med Prica? Nogen der ved hvordan det går ham i Østrig/Schweiz? Ham kunne vi måske tilbagekalde fra lejeaftalen, hvis han har gjort det fornuftigt dernede ;)
Det har vi IKKE en klausul om - så NEJ!
Så bliver det svært. Ved heller ikke om det ville være den rigtige løsning.
Han lavede nogle dumme uprovokerede fejl, hvor han tabte hovedet unødigt og jeg fik den følelse at han var tynget af arven fra Rade og det er næppe noget vi kan løse midt i en overlevelseskamp.
Når det er sagt tror jeg dog godt, at det var noget Hamren kunne løse og han ville være mere kvalificeret bredde i angrebet end Høgh og Ementa. Derudover må vi alt andet lige også forsøge at gardere os mod Ramkildes skrøbelig fysik ved at have mere end en breddespiller i angrebet.
Det var netop med hans begyndelse i AaB jeg havde i mente - hvilken chance han ville have for at bevise sit værd, han lavede et par dumme fejl, men med den rigtige indstilling så ville han jo brænde banen af for klubben for at bevise sig ;)
Ønsker hellere give ham chancen i den klub der ejer ham, end en eller lottokupon (hvis det vil være vores eneste mulighed)
Men som jeg ser det, så er vores problem ikke angriberne som sådan der mangler kvalitet - Det er vores spil som er en hindring for vores angribere, vi skaber simpelthen ingen muligheder til dem.
Nogen der ved om makaric “kun” var for overvægtig siden han ikke spillede i efteråret?
Der var også noget med, at han fik fri til at tage til et bryllup, som han allerede havde været til en gang.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 796
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af emenike » 5. jan 2023, 10:31

Lyngehoevdingen skrev:
5. jan 2023, 10:29
Der var også noget med, at han fik fri til at tage til et bryllup, som han allerede havde været til en gang.
Nej, det var fake news fra nogle medier der ikke evnede at sætte sig korrekt ind i tingene. Der var to bryllupper, med to forskellige familiemedlemmer, og han havde fået tilladelse begge gange.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2247
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af alithebeast » 5. jan 2023, 11:45

emenike skrev:
5. jan 2023, 10:31
Lyngehoevdingen skrev:
5. jan 2023, 10:29
Der var også noget med, at han fik fri til at tage til et bryllup, som han allerede havde været til en gang.
Nej, det var fake news fra nogle medier der ikke evnede at sætte sig korrekt ind i tingene. Der var to bryllupper, med to forskellige familiemedlemmer, og han havde fået tilladelse begge gange.
Facts kan da også ødelægge alle gode smædekampagner..
Hader København!

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1762
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af RicoBR02 » 5. jan 2023, 11:54

alithebeast skrev:
5. jan 2023, 11:45
emenike skrev:
5. jan 2023, 10:31
Lyngehoevdingen skrev:
5. jan 2023, 10:29
Der var også noget med, at han fik fri til at tage til et bryllup, som han allerede havde været til en gang.
Nej, det var fake news fra nogle medier der ikke evnede at sætte sig korrekt ind i tingene. Der var to bryllupper, med to forskellige familiemedlemmer, og han havde fået tilladelse begge gange.
Facts kan da også ødelægge alle gode smædekampagner..
Facts er roden til alt ondt. Jeg hader at diskutere med folk der bruger facts og sund fornuft.. det er de værste..

Jeg håber virkelig at makaric kommer styrket tilbage, bedømt ud fra sociale medier så har han trænet godt o pausen og virker mere fit end siden han kom til klubben..

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5216
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Jakobsen » 5. jan 2023, 12:38

Lasse Vigen har fået kontrakten revet over i Belgien. Kunne han være noget? Kan huske min bror var helt vild med Vigen de han spillede U21 for DK, men har ikke set nok DK U21 eller kampe med svinene til, at jeg har en ide om ham som type eller hans niveau.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Bong
Allstar
Allstar
Indlæg: 1006
Tilmeldt: 11. maj 2006, 10:59
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Bong » 5. jan 2023, 12:50

Som jeg husker Vigen for Fulham og Brøndby, så var det en rigtig krigertype. En klassisk 8'er.

Ham vil jeg gerne have til klubben. Meget bedre indstilling/krigerånd end Fossum.
A slightly more sophisticated hooligan...

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1209
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Reyad » 5. jan 2023, 12:55

Jeg ville være meget positivt stemt overfor Lasse Vigen.
Men ville tro han kan få mere attraktive tilbud end hos os. Sverige, Norge og klubber med bedre placering end os må være efter ham.

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af bonanza » 5. jan 2023, 13:05

Abildgaard eller Vigen vil give noget mere tyngde på midtbanen. VI har brug for mere pressence.

Bros
2. div
2. div
Indlæg: 158
Tilmeldt: 25. jun 2019, 19:43
Favoritspiller: Jeppe Curth

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Bros » 5. jan 2023, 14:35

som flere af jeg skriver kan jeg jeg kun melde mig enig i at Vigen vil være en drømme spiller at få til AaB

god i presspillet og en god teknik

ham og Abilgaard ville pynte gevaldigt på vores hold i det her nedrykningspil :aabfan:

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3176
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Gnu » 5. jan 2023, 14:44

Abildgaard var ekstremt sløv til at komme ud af Rusland, da alle andre kunne se, at det var om at komme væk i en fart.

Han skal ikke til AaB.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Kristian » 5. jan 2023, 15:13

Rac skrev:
5. jan 2023, 06:54
Kristian skrev:
4. jan 2023, 22:01
Jakobsen skrev:
4. jan 2023, 21:43
martinaalborg skrev:
4. jan 2023, 21:31
ABC90 skrev:
4. jan 2023, 21:25
Alle skriger på en ny angriber - Hvad med Prica? Nogen der ved hvordan det går ham i Østrig/Schweiz? Ham kunne vi måske tilbagekalde fra lejeaftalen, hvis han har gjort det fornuftigt dernede ;)
Det har vi IKKE en klausul om - så NEJ!
Så bliver det svært. Ved heller ikke om det ville være den rigtige løsning.
Han lavede nogle dumme uprovokerede fejl, hvor han tabte hovedet unødigt og jeg fik den følelse at han var tynget af arven fra Rade og det er næppe noget vi kan løse midt i en overlevelseskamp.
Når det er sagt tror jeg dog godt, at det var noget Hamren kunne løse og han ville være mere kvalificeret bredde i angrebet end Høgh og Ementa. Derudover må vi alt andet lige også forsøge at gardere os mod Ramkildes skrøbelig fysik ved at have mere end en breddespiller i angrebet.
Jeg synes stadig det er hul i hovedet at man udlejede Prica og satsede på Ementa og Høgh...det er bare så åndsvagt vi ikke kan kalde ham tilbage!! Fatter det ikke.
Ifølge transfermarkt har Tim Prica spillet 14 kampe, med 6 mål og 2 assists til følge. Det er jo et meget fint output, når han også har startet inde i cirka halvdelen af kampene. Angriberpositionen må være det største hovedbrud for Hamrén i dette vindue, for vores angribere virker umådeligt tandløse. Jeg kunne godt se Ementa lykkedes på sigt, men hold kæft hvor der mangler en kvalitetsangriber. Som far-Prica.
Det er dejligt han ser ud til at performe..Men helt ærligt. Man hev Høgh ind og lejede Prica ud. Hvad dælen har Inge tænkt. Mig ubegribeligt og så uden klausul for at få ham hjem på noget tidspunkt i perioden.

Enten har de opgivet ham eller så troede man ekstremt meget på Ementa.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 776
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af bedstefar » 5. jan 2023, 15:46


Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2573
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af troelsh » 5. jan 2023, 16:38

bedstefar skrev:
5. jan 2023, 15:46
Måske i bytte for Fossum 🤔🤔

https://bold.dk/fodbold/nyheder/bolddk- ... perligaen/
Det kunne godt tænkes, og en fin løsning for alle parter.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5216
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Jakobsen » 5. jan 2023, 17:22

troelsh skrev:
bedstefar skrev:
5. jan 2023, 15:46
Måske i bytte for Fossum BilledeBillede

https://bold.dk/fodbold/nyheder/bolddk- ... perligaen/
Det kunne godt tænkes, og en fin løsning for alle parter.
Han har lige haft en længerevarende skade i akilleshælen. Er det et genopbygningsprojekt så nej tak.
Kender intet til hans niveau.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Låst