Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2537
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af troelsh » 8. jan 2023, 05:06

Fin spiller med fremtidsudsigter, men ikke noget der rokker ved den situation vi befinder os i her og nu.

Dejligt endelig at Pallesen ryger på bænken, det er bare to-tre år for sent, derudover har vi nu også problemet i venstre side, hvor Ahlmann er en skygge af sig selv og AP ligner et flop imo, jeg kan virkelig ikke se hvad han bringer til holdet.

Anyways har brug for flere “Thelander-agtige” transfers hvis vi skal overleve, ja det er meget at forlange af en klub som AaB, men vi er satme også langt nede i sølet.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1054
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Sønderhof » 8. jan 2023, 10:42

Kristian skrev:
7. jan 2023, 22:22
Sønderhof skrev:
7. jan 2023, 21:34
Bros skrev:
7. jan 2023, 19:49
Fed transfer

Og virkelig kvalitet i forhold til hvad vi har

Med de høj intense løb han laver og de indlæg og mål vil jeg mene det er noget af det vi mangler for at kunne komme frem til flere chancer med den type kant spiller vi har i Lucas Sousa og Prip og defensiv er et han fin
Kom så få lukket den handel :aabfan:
Jeg er ikke fan.
Der er for meget Børsting over ham.
En masse energi, men ikke nogen særlig dygtig fodboldspiller.
Kæft så kloge man kan være..

Vi kan ikke tillade os at klage over at vi muligvis køber og adressere problemet, på en ny højre back.

For meget Børsting!! Omg..Han var ikke engang højre back.
Beklager, hvis du ikke kan håndtere kompleksiteten i, at jeg sammenligner ham med en spiller der ikke spiller samme position som ham.

Dit argument med at du synes det er et godt køb, fordi det adressere vores problem på højre back er for mig nonsens.
Inge indfriede også forskellige træners ønsker om offensiv power ved at hente hhv Nkada og Høgh.

Det er som om du overhovedet ikke forholder dig til Kasper Jørgensen i den her debat. Der er flere i tråden der ærligt sige, at de ikke kender manden, og at de derfor ikke kan forholde sig til transferen.

Jeg synes ikke han har imponeret mig i spillet med bolden. Hans topfart er ikke højere end Pallesens. Defensivt er de ca. lige dårlige.
Der hvor Kasper Jørgensen og Pallensen adskiller sig fra hinanden, er at han kommer utroligt meget med offensivt. Det siger sig selv når, han har scoret 4 mål på en halvsæson. Ligeledes slår han forbavsende mange indlæg, men kvaliteten er ikke imponerende.
Hvis jeg skal korrigere mig selv fra første indlæg, så minder han nok mere om Andreas Poulsen. Altså super fysik, men ikke videre elegant, og noget der peger mere i retning af en 5-back en 4-back.

Den primære grund til, at denne transfer virker mistimet, er at vi har langt større problemer i angrebet og den centrale midt. Bælum var ude og sige at de 15 millioner ikke udelukkende var allokeret til transfers. At man så vælger at brænde 5 af på en back, virker absolut skørt for mig.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7820
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Forza » 8. jan 2023, 11:00

En for høj pris efter min mening. Men man skal ikke underkende værdien af en dygtig back. Både defensivt og offensivt har vi tidligere set hvor meget en dygtig hb kan bringe i AaB. Pallesen er en kæmpe hæmsko for vores offensiv og er defensivt også middelmådig.

Som 23 årig er han ung, men ikke perfekt i forhold til en høj salgspris fremadrettet. Her skulle han nok maks være 21.

Jeg kender ham ikke men håber han har kvaliteterne til at være en ordentlig forstærkning, prisen taget i betragtning.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Bundgaard » 8. jan 2023, 11:36

Forza skrev:
8. jan 2023, 11:00
En for høj pris efter min mening. Men man skal ikke underkende værdien af en dygtig back. Både defensivt og offensivt har vi tidligere set hvor meget en dygtig hb kan bringe i AaB. Pallesen er en kæmpe hæmsko for vores offensiv og er defensivt også middelmådig.

Som 23 årig er han ung, men ikke perfekt i forhold til en høj salgspris fremadrettet. Her skulle han nok maks være 21.

Jeg kender ham ikke men håber han har kvaliteterne til at være en ordentlig forstærkning, prisen taget i betragtning.
Siden kaspar Jørgensen er i truppen i dag for lyngby til testkamp ser det da ikke ud til han er i forhandling med os
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Remark » 8. jan 2023, 11:54

https://lyngby-boldklub.dk/2023/01/07/l ... ningskamp/

De spillede i går. Han scorede og om det er salgstale kan man kun gætte på?

Lyngby satte sig fint på opgøret fra indledningen, hvor især Kasper Jørgensen var aktiv fra sin position som offensiv højre back. Et langskud efter seks minutter var et forvarsel, for blot to minutter senere var det netop Kasper Jørgensen, der bragte Lyngby foran. Hjemmeholdet kombinerede fint på kunsten i Lundtofte, og så kunne Jørgensen tage et træk ind i feltet og lægge bolden ind ved nærmeste stolpe.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7820
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Forza » 8. jan 2023, 11:57

Bundgaard skrev:
8. jan 2023, 11:36
Forza skrev:
8. jan 2023, 11:00
En for høj pris efter min mening. Men man skal ikke underkende værdien af en dygtig back. Både defensivt og offensivt har vi tidligere set hvor meget en dygtig hb kan bringe i AaB. Pallesen er en kæmpe hæmsko for vores offensiv og er defensivt også middelmådig.

Som 23 årig er han ung, men ikke perfekt i forhold til en høj salgspris fremadrettet. Her skulle han nok maks være 21.

Jeg kender ham ikke men håber han har kvaliteterne til at være en ordentlig forstærkning, prisen taget i betragtning.
Siden kaspar Jørgensen er i truppen i dag for lyngby til testkamp ser det da ikke ud til han er i forhandling med os

Det kan du slet ikke udlede af det. Men det kan betyde at en handel ikke er helt oppe over. Men forhandlingerne kan sagtens være pågående.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FEDE
1. div
1. div
Indlæg: 257
Tilmeldt: 30. jul 2019, 09:59
Favoritspiller: Søren Dissing

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af FEDE » 8. jan 2023, 12:11

Maglau skrev:
7. jan 2023, 16:55
Undskyld mig - men nu har jeg i snart 5 år læst i hver eneste tråd om hvor ringe Pallesen er og nærmest ene mand skyld i AaBs placering.
Nu adresserer AaB så det problem og køber en ny højre back man kender indgående.
Nu er det så et problem - WTF
:thumbsup:

Proppen
Superliga
Superliga
Indlæg: 578
Tilmeldt: 12. maj 2022, 13:53

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Proppen » 8. jan 2023, 13:11

Sønderhof skrev:
8. jan 2023, 10:42
Kristian skrev:
7. jan 2023, 22:22
Sønderhof skrev:
7. jan 2023, 21:34
Bros skrev:
7. jan 2023, 19:49
Fed transfer

Og virkelig kvalitet i forhold til hvad vi har

Med de høj intense løb han laver og de indlæg og mål vil jeg mene det er noget af det vi mangler for at kunne komme frem til flere chancer med den type kant spiller vi har i Lucas Sousa og Prip og defensiv er et han fin
Kom så få lukket den handel :aabfan:
Jeg er ikke fan.
Der er for meget Børsting over ham.
En masse energi, men ikke nogen særlig dygtig fodboldspiller.
Kæft så kloge man kan være..

Vi kan ikke tillade os at klage over at vi muligvis køber og adressere problemet, på en ny højre back.

For meget Børsting!! Omg..Han var ikke engang højre back.
Beklager, hvis du ikke kan håndtere kompleksiteten i, at jeg sammenligner ham med en spiller der ikke spiller samme position som ham.

Dit argument med at du synes det er et godt køb, fordi det adressere vores problem på højre back er for mig nonsens.
Inge indfriede også forskellige træners ønsker om offensiv power ved at hente hhv Nkada og Høgh.

Det er som om du overhovedet ikke forholder dig til Kasper Jørgensen i den her debat. Der er flere i tråden der ærligt sige, at de ikke kender manden, og at de derfor ikke kan forholde sig til transferen.

Jeg synes ikke han har imponeret mig i spillet med bolden. Hans topfart er ikke højere end Pallesens. Defensivt er de ca. lige dårlige.
Der hvor Kasper Jørgensen og Pallensen adskiller sig fra hinanden, er at han kommer utroligt meget med offensivt. Det siger sig selv når, han har scoret 4 mål på en halvsæson. Ligeledes slår han forbavsende mange indlæg, men kvaliteten er ikke imponerende.
Hvis jeg skal korrigere mig selv fra første indlæg, så minder han nok mere om Andreas Poulsen. Altså super fysik, men ikke videre elegant, og noget der peger mere i retning af en 5-back en 4-back.

Den primære grund til, at denne transfer virker mistimet, er at vi har langt større problemer i angrebet og den centrale midt. Bælum var ude og sige at de 15 millioner ikke udelukkende var allokeret til transfers. At man så vælger at brænde 5 af på en back, virker absolut skørt for mig.
Spot on. Og endda fint nuanceret. Kunne ikke være mere enig.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14749
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Hanga » 8. jan 2023, 13:37

Sønderhof skrev:
8. jan 2023, 10:42
Kristian skrev:
7. jan 2023, 22:22
Sønderhof skrev:
7. jan 2023, 21:34
Bros skrev:
7. jan 2023, 19:49
Fed transfer

Og virkelig kvalitet i forhold til hvad vi har

Med de høj intense løb han laver og de indlæg og mål vil jeg mene det er noget af det vi mangler for at kunne komme frem til flere chancer med den type kant spiller vi har i Lucas Sousa og Prip og defensiv er et han fin
Kom så få lukket den handel :aabfan:
Jeg er ikke fan.
Der er for meget Børsting over ham.
En masse energi, men ikke nogen særlig dygtig fodboldspiller.
Kæft så kloge man kan være..

Vi kan ikke tillade os at klage over at vi muligvis køber og adressere problemet, på en ny højre back.

For meget Børsting!! Omg..Han var ikke engang højre back.
Beklager, hvis du ikke kan håndtere kompleksiteten i, at jeg sammenligner ham med en spiller der ikke spiller samme position som ham.

Dit argument med at du synes det er et godt køb, fordi det adressere vores problem på højre back er for mig nonsens.
Inge indfriede også forskellige træners ønsker om offensiv power ved at hente hhv Nkada og Høgh.

Det er som om du overhovedet ikke forholder dig til Kasper Jørgensen i den her debat. Der er flere i tråden der ærligt sige, at de ikke kender manden, og at de derfor ikke kan forholde sig til transferen.

Jeg synes ikke han har imponeret mig i spillet med bolden. Hans topfart er ikke højere end Pallesens. Defensivt er de ca. lige dårlige.
Der hvor Kasper Jørgensen og Pallensen adskiller sig fra hinanden, er at han kommer utroligt meget med offensivt. Det siger sig selv når, han har scoret 4 mål på en halvsæson. Ligeledes slår han forbavsende mange indlæg, men kvaliteten er ikke imponerende.
Hvis jeg skal korrigere mig selv fra første indlæg, så minder han nok mere om Andreas Poulsen. Altså super fysik, men ikke videre elegant, og noget der peger mere i retning af en 5-back en 4-back.

Den primære grund til, at denne transfer virker mistimet, er at vi har langt større problemer i angrebet og den centrale midt. Bælum var ude og sige at de 15 millioner ikke udelukkende var allokeret til transfers. At man så vælger at brænde 5 af på en back, virker absolut skørt for mig.
Helt enig. Jeg tror ikke der er mange herinde der ikke kunne tænke sig at vi får en markant bedre højreback end Pallesen/Ludewig, det store spørgsmål er om Kasper Jørgensen så er manden der gør os bedre. Det skal han meget gerne for 5 millioner kroner, som er en stor transfersum i AaB øjemed. Jeg skal som sagt ikke kunne bedømme ham, da han ikke er en spiller som jeg har lagt mærke til, men netop dét gør jo at jeg godt kan have mine tvivl om han er så mange penge værd. Ligeledes synes jeg egentlig beskrivelsen af ham lyder en del som Pallesen (eller Børsting som du sammenligner med), dvs. ret dynamisk, stor løbekapacitet osv, men også med tekniske svagheder mv.

At man måske kunne have fået ham transferfrit i sommers, giver mig også en tanke om, at han nok ikke er en spiller vi har jagtet længe. Jeg kan i hvert fald ikke se en åbenlys forklaring på, hvorfor han skulle have fravalgt os i sommers og forlænget med Lyngby, for så at skifte nu hvor vi har skuffet markant.

Jeg håber naturligvis at AaB har analyseret ham godt og at han viser sig som et godt køb. Men tilliden til "det fantatiske team" som Bælum omtaler hjælper ham med transfers, er ikke just den største hos undertegnede. Og så er det naturligvis alfa omega, at denne transfer ikke forringer vores mulighed for at hente til midtbanen og angrebet, hvor vi har de absolut største mangler.

Nå, alt dette er baseret på BTs rygte, så lad os se hvor det ender.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af jonas386 » 8. jan 2023, 13:50

Hanga skrev:
8. jan 2023, 13:37
Ligeledes synes jeg egentlig beskrivelsen af ham lyder en del som Pallesen (eller Børsting som du sammenligner med), dvs. ret dynamisk, stor løbekapacitet osv, men også med tekniske svagheder mv.

At man måske kunne have fået ham transferfrit i sommers, giver mig også en tanke om, at han nok ikke er en spiller vi har jagtet længe. Jeg kan i hvert fald ikke se en åbenlys forklaring på, hvorfor han skulle have fravalgt os i sommers og forlænget med Lyngby, for så at skifte nu hvor vi har skuffet markant.

Jeg håber naturligvis at AaB har analyseret ham godt og at han viser sig som et godt køb. Men tilliden til "det fantatiske team" som Bælum omtaler hjælper ham med transfers, er ikke just den største hos undertegnede. Og så er det naturligvis alfa omega, at denne transfer ikke forringer vores mulighed for at hente til midtbanen og angrebet, hvor vi har de absolut største mangler.

Nå, alt dette er baseret på BTs rygte, så lad os se hvor det ender.
Pallesen og Børsting er i min optik ikke 'dynamiske' spillere, da de begge er for dårlige med bolden. Som jeg forstår en 'dynamisk' spiller, så er det en spiller der kan bidrage i begge ender, en spiller medspillerne kan finde i pressede situationer og som derefter bringer noget fremdrift i spillet med enten et træk forbi sin direkte mand, eller slå en aflevering igennem kæderne, der kan skabe overtalssituationer andetsteds. Som jeg ser det er det præcis den del af spillet hvor Pallesen skiller sig allermest negativt ud, ift den standard man som AaB fan ønsker på holdet.

Derudover er jeg meget på linje med din beskrivelse af Kasper Jørgensen, og hvordan jeg selv har det med en sådan transfer. Vi vælter ikke i penge, og hvis vi virkelig har fem millioner til at smide efter de rigtige spillere, så vil jeg hellere have en midtbanespiller eller en angriber (i den rækkefølge).

På den positive side, så synes jeg han har en fin alder, og 3/4 mål kommer efter en assist fra den anden back (baseret på Superstats), hvilket kan indikere han ikke bare kommer mere i feltet end en spiller som Pallesen, men at han også kan score på de chancer der opstår i feltet. Havde det været en fri transfer synes jeg at det kunne være en fin tilgang, men til fem millioner kan jeg godt være lidt nervøs, da det i den grad påvirker vores råderum til andre positioner.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5193
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Jakobsen » 8. jan 2023, 14:11

Hanga skrev:
8. jan 2023, 13:37
Sønderhof skrev:
8. jan 2023, 10:42
Kristian skrev:
7. jan 2023, 22:22
Sønderhof skrev:
7. jan 2023, 21:34
Bros skrev:
7. jan 2023, 19:49
Fed transfer

Og virkelig kvalitet i forhold til hvad vi har

Med de høj intense løb han laver og de indlæg og mål vil jeg mene det er noget af det vi mangler for at kunne komme frem til flere chancer med den type kant spiller vi har i Lucas Sousa og Prip og defensiv er et han fin
Kom så få lukket den handel :aabfan:
Jeg er ikke fan.
Der er for meget Børsting over ham.
En masse energi, men ikke nogen særlig dygtig fodboldspiller.
Kæft så kloge man kan være..

Vi kan ikke tillade os at klage over at vi muligvis køber og adressere problemet, på en ny højre back.

For meget Børsting!! Omg..Han var ikke engang højre back.
Beklager, hvis du ikke kan håndtere kompleksiteten i, at jeg sammenligner ham med en spiller der ikke spiller samme position som ham.

Dit argument med at du synes det er et godt køb, fordi det adressere vores problem på højre back er for mig nonsens.
Inge indfriede også forskellige træners ønsker om offensiv power ved at hente hhv Nkada og Høgh.

Det er som om du overhovedet ikke forholder dig til Kasper Jørgensen i den her debat. Der er flere i tråden der ærligt sige, at de ikke kender manden, og at de derfor ikke kan forholde sig til transferen.

Jeg synes ikke han har imponeret mig i spillet med bolden. Hans topfart er ikke højere end Pallesens. Defensivt er de ca. lige dårlige.
Der hvor Kasper Jørgensen og Pallensen adskiller sig fra hinanden, er at han kommer utroligt meget med offensivt. Det siger sig selv når, han har scoret 4 mål på en halvsæson. Ligeledes slår han forbavsende mange indlæg, men kvaliteten er ikke imponerende.
Hvis jeg skal korrigere mig selv fra første indlæg, så minder han nok mere om Andreas Poulsen. Altså super fysik, men ikke videre elegant, og noget der peger mere i retning af en 5-back en 4-back.

Den primære grund til, at denne transfer virker mistimet, er at vi har langt større problemer i angrebet og den centrale midt. Bælum var ude og sige at de 15 millioner ikke udelukkende var allokeret til transfers. At man så vælger at brænde 5 af på en back, virker absolut skørt for mig.
Helt enig. Jeg tror ikke der er mange herinde der ikke kunne tænke sig at vi får en markant bedre højreback end Pallesen/Ludewig, det store spørgsmål er om Kasper Jørgensen så er manden der gør os bedre. Det skal han meget gerne for 5 millioner kroner, som er en stor transfersum i AaB øjemed. Jeg skal som sagt ikke kunne bedømme ham, da han ikke er en spiller som jeg har lagt mærke til, men netop dét gør jo at jeg godt kan have mine tvivl om han er så mange penge værd. Ligeledes synes jeg egentlig beskrivelsen af ham lyder en del som Pallesen (eller Børsting som du sammenligner med), dvs. ret dynamisk, stor løbekapacitet osv, men også med tekniske svagheder mv.

At man måske kunne have fået ham transferfrit i sommers, giver mig også en tanke om, at han nok ikke er en spiller vi har jagtet længe. Jeg kan i hvert fald ikke se en åbenlys forklaring på, hvorfor han skulle have fravalgt os i sommers og forlænget med Lyngby, for så at skifte nu hvor vi har skuffet markant.

Jeg håber naturligvis at AaB har analyseret ham godt og at han viser sig som et godt køb. Men tilliden til "det fantatiske team" som Bælum omtaler hjælper ham med transfers, er ikke just den største hos undertegnede. Og så er det naturligvis alfa omega, at denne transfer ikke forringer vores mulighed for at hente til midtbanen og angrebet, hvor vi har de absolut største mangler.

Nå, alt dette er baseret på BTs rygte, så lad os se hvor det ender.
Mon ikke det hele har et skær af krisestab over sig lige nu, hvor man ikke skeler til de langsigtede planer fra en fyret sportschef.
Det er vel en junta med Bælum, datadrengene og forhåbentlig med Hamrén som den stærke mand der bestemmer, hvad der kan bruges på holdet lige nu. Datadrengenes tidligere gør mig i hvert fald ikke specilet tryg, hvis han har shinet i dataene på samme måde som Høgh.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14749
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Hanga » 8. jan 2023, 14:32

jonas386 skrev:
8. jan 2023, 13:50

Pallesen og Børsting er i min optik ikke 'dynamiske' spillere, da de begge er for dårlige med bolden. Som jeg forstår en 'dynamisk' spiller, så er det en spiller der kan bidrage i begge ender, en spiller medspillerne kan finde i pressede situationer og som derefter bringer noget fremdrift i spillet med enten et træk forbi sin direkte mand, eller slå en aflevering igennem kæderne, der kan skabe overtalssituationer andetsteds. Som jeg ser det er det præcis den del af spillet hvor Pallesen skiller sig allermest negativt ud, ift den standard man som AaB fan ønsker på holdet.
Så er vores forståelse af begrebet forskellig, da det for mig ikke handler så meget om evnerne på bolden, men mere om at være energisk, løbestærk, ok hurtig og at man som spiller prøver at gøre sig meget gældende i begge ender. Jeg synes Pallesen, i hvert fald når han får lov at spille regulær wingback", er rigtig god til at gøre sig gældende, blive spilbar, komme frem i ryk og tilbage igen, og er udmærket til at komme forbi sin modstander og til baglinjen mv. Han er altid meget synlig og involveret i kampene, det samme var Børsting.

Til gengæld er hans tekniske færdigheder og spilintelligens lav. Jammerlige indlæg og pasninger, dårlige beslutninger, skidt overblik osv. Defensivt bliver han for ofte fanget i dårlige positioneringer osv.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

SteenA
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 13. jun 2022, 12:05

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af SteenA » 8. jan 2023, 16:05

jonas386 skrev:
8. jan 2023, 13:50
Vi vælter ikke i penge, og hvis vi virkelig har fem millioner til at smide efter de rigtige spillere, så vil jeg hellere have en midtbanespiller eller en angriber (i den rækkefølge).
Problemet er bare, at det ikke er særlig sandsynligt at man kan købe de spillere der mangles der til den pris. Derfor kommer det til at blive lejeaftaler, hvis problemerne skal adresseres (hvad jeg mener at de skal).

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Maglau » 8. jan 2023, 16:25

SteenA skrev:
8. jan 2023, 16:05
jonas386 skrev:
8. jan 2023, 13:50
Vi vælter ikke i penge, og hvis vi virkelig har fem millioner til at smide efter de rigtige spillere, så vil jeg hellere have en midtbanespiller eller en angriber (i den rækkefølge).
Problemet er bare, at det ikke er særlig sandsynligt at man kan købe de spillere der mangles der til den pris. Derfor kommer det til at blive lejeaftaler, hvis problemerne skal adresseres (hvad jeg mener at de skal).
Jeg tænker også at hvis man skal have spillere der virkelig gør en forskel på midten og i angrebet fra dag 1 i foråret - så er det i niveauet minimum 5 mio for bare foråret og det er jeg ikke en gang sikker på er nok.
AaBs eksistens som superligaklub løses næppe igen med et kvik fiks ala Duncan og Lumb lejeaftalerne -( som igen stadig var afhængig af janssen målet). Det løses for 90% vedkommende på træningsbanen og kan tilsættes er enkelt kryddderi via en dyr lejeaftale.
Jeg mener det vil være enormt risci at fyre 10-15 mio af på 1 -2 spillere der skal reddes os - da det stadig nemt kan få galt
Vi skal have øje for hvor vi lægger i tabellen men tænke langsigtet og udvikle truppen.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Lunding
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13. jun 2008, 01:13

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Lunding » 8. jan 2023, 16:30

Jeg har lige gået en søndagstur forbi Hornevej og kunne hurtigt konkludere, at der er et eller andet i gang. Der er fuld smæk på administrationsbygningen og Børge Bach huset og hvad der var mest interesant var, at Bælum tog sig af to herrer. Den ene middelalderende og den anden en ung mand (måske Kasper Jørgensen!?) Bare for de af jer, der hungrer efter lidt transferaction!

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 445
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af DarkHorse9000 » 8. jan 2023, 16:53

Lunding skrev:
8. jan 2023, 16:30
Jeg har lige gået en søndagstur forbi Hornevej og kunne hurtigt konkludere, at der er et eller andet i gang. Der er fuld smæk på administrationsbygningen og Børge Bach huset og hvad der var mest interesant var, at Bælum tog sig af to herrer. Den ene middelalderende og den anden en ung mand (måske Kasper Jørgensen!?) Bare for de af jer, der hungrer efter lidt transferaction!
Google et billede af ham og kom en vurdering :thumbsup:

https://www.mbmediasolutions.com/image/I0000VRLLiQ7GuUg

Lunding
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13. jun 2008, 01:13

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Lunding » 8. jan 2023, 17:05

DarkHorse9000 skrev:
8. jan 2023, 16:53
Lunding skrev:
8. jan 2023, 16:30
Jeg har lige gået en søndagstur forbi Hornevej og kunne hurtigt konkludere, at der er et eller andet i gang. Der er fuld smæk på administrationsbygningen og Børge Bach huset og hvad der var mest interesant var, at Bælum tog sig af to herrer. Den ene middelalderende og den anden en ung mand (måske Kasper Jørgensen!?) Bare for de af jer, der hungrer efter lidt transferaction!
Google et billede af ham og kom en vurdering :thumbsup:

https://www.mbmediasolutions.com/image/I0000VRLLiQ7GuUg
Altså ud fra de 3 sek. det tog for de tre at forlade den ene bygning til fordel for den anden, så kunne det godt være ham, men jeg kan udelukke, at være påvirket af, at rygtet om Kasper Jørgensen havde kørt i forvejen. 😕

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5193
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Jakobsen » 8. jan 2023, 17:55

Gad vide om vi har været på banen her?
https://bold.dk/fodbold/stillinger/norg ... k-fodbold/
En ledertype, som kan spille 8'eren og været en bærende spiller hos en svensk subtopklub kunne godt have været relevant for os.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2548
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af baresi » 8. jan 2023, 19:09

Bælum - Kasper Jørgensen + agent ER i Aalborg i aften. Den er lige tikket ind hos mig på sms.
Og det virker da ikke SÅ hemmeligt - de er da set ude i byen.

Papsi70
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 24
Tilmeldt: 17. jun 2019, 10:32
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Papsi70 » 8. jan 2023, 19:57

:thumbsup:

Låst