Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2878
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Eksil » 23. jan 2023, 14:06

FIDEL skrev:
23. jan 2023, 14:04
Nautrup88 skrev:
23. jan 2023, 14:02
nikilo skrev:
23. jan 2023, 10:13
Jeg fornemmede i en samtale med en, der har sin daglige gang ude på Hornevej, at der er en midtbanespiller på vej. Derudover kunne man i samtalen ret nemt få en fornemmelse af, at det er en tidligere AaB'er. Mon ikke vi ser Abildgaard i løbet af den her uge :D.
Hvem kunne der ellers være hvis Abildgaard forhandler med Anderlecht ?
PO :cool:
I så fald, så får juntaen travlt

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af FIDEL » 23. jan 2023, 14:12

Eksil skrev:
23. jan 2023, 14:06
FIDEL skrev:
23. jan 2023, 14:04
Nautrup88 skrev:
23. jan 2023, 14:02
nikilo skrev:
23. jan 2023, 10:13
Jeg fornemmede i en samtale med en, der har sin daglige gang ude på Hornevej, at der er en midtbanespiller på vej. Derudover kunne man i samtalen ret nemt få en fornemmelse af, at det er en tidligere AaB'er. Mon ikke vi ser Abildgaard i løbet af den her uge :D.
Hvem kunne der ellers være hvis Abildgaard forhandler med Anderlecht ?
PO :cool:
I så fald, så får juntaen travlt
Det får de allerede, såfremt Fossum ikke fiser af i dette vindue.

En anden ting; Jeg magter ikke at se på Prips vildskud i resten af sæsonen. Nu må han fandme tage sig sammen!!
Og ja, jeg er pisse indebrændt idag. :kiss:

sorenmoller95
2. div
2. div
Indlæg: 106
Tilmeldt: 27. maj 2022, 22:54

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af sorenmoller95 » 23. jan 2023, 14:54

FIDEL skrev:
23. jan 2023, 14:12
Eksil skrev:
23. jan 2023, 14:06
FIDEL skrev:
23. jan 2023, 14:04
Nautrup88 skrev:
23. jan 2023, 14:02
nikilo skrev:
23. jan 2023, 10:13
Jeg fornemmede i en samtale med en, der har sin daglige gang ude på Hornevej, at der er en midtbanespiller på vej. Derudover kunne man i samtalen ret nemt få en fornemmelse af, at det er en tidligere AaB'er. Mon ikke vi ser Abildgaard i løbet af den her uge :D.
Hvem kunne der ellers være hvis Abildgaard forhandler med Anderlecht ?
PO :cool:
I så fald, så får juntaen travlt
Det får de allerede, såfremt Fossum ikke fiser af i dette vindue.

En anden ting; Jeg magter ikke at se på Prips vildskud i resten af sæsonen. Nu må han fandme tage sig sammen!!
Og ja, jeg er pisse indebrændt idag. :kiss:
Personligt tror jeg PO er et bedre fit end Abildgaard. Der er så visse andre ting som taler imod PO, som forhåbenligt for alle er åbenlyse. Men på fodboldbanen vil han komme med mere af hvad vi har brug for - i mine øjne - end Abildgaard.

nikilo
2. div
2. div
Indlæg: 111
Tilmeldt: 20. jan 2021, 13:58
Favoritspiller: Risgård
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af nikilo » 23. jan 2023, 15:10

sorenmoller95 skrev:
23. jan 2023, 14:54
FIDEL skrev:
23. jan 2023, 14:12
Eksil skrev:
23. jan 2023, 14:06
FIDEL skrev:
23. jan 2023, 14:04
Nautrup88 skrev:
23. jan 2023, 14:02
nikilo skrev:
23. jan 2023, 10:13
Jeg fornemmede i en samtale med en, der har sin daglige gang ude på Hornevej, at der er en midtbanespiller på vej. Derudover kunne man i samtalen ret nemt få en fornemmelse af, at det er en tidligere AaB'er. Mon ikke vi ser Abildgaard i løbet af den her uge :D.
Hvem kunne der ellers være hvis Abildgaard forhandler med Anderlecht ?
PO :cool:
I så fald, så får juntaen travlt
Det får de allerede, såfremt Fossum ikke fiser af i dette vindue.

En anden ting; Jeg magter ikke at se på Prips vildskud i resten af sæsonen. Nu må han fandme tage sig sammen!!
Og ja, jeg er pisse indebrændt idag. :kiss:
Personligt tror jeg PO er et bedre fit end Abildgaard. Der er så visse andre ting som taler imod PO, som forhåbenligt for alle er åbenlyse. Men på fodboldbanen vil han komme med mere af hvad vi har brug for - i mine øjne - end Abildgaard.
Hmm.. Jeg var sgu overbevist om, at det var Abildgaard. Hvis det ender med ikke at være tilfældet, så kan det sagtens være, at jeg har misfortolket et eller andet, og at det slet ikke er en tidl. AaB'er.. PO tror, og håber, jeg i hvert fald ikke på :@ .

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4460
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af le Cid » 23. jan 2023, 15:39

Det kan stadig sagtens have været Abildgaard - og det kan det også sagtens stadug nå at blive. Ting kan gå meget hurtigt her i transfervinduets sidste dage. Måske har man været meget tæt på Oliver da Anderlecht fik interesse. Måske har der aldrig været interesse fra AaB eller Olivers side... Måske er Anderlecht ikke engang for alvor interesseret.

Og selvom jeg virkelig vil hade at se PO tilbage i Aalborg, så er han som type den helt rigtige. Jeg er bare ikke sikker på, at han har den rette mentalitet til at spille for et decideret bundhold (jeg ved godt, at han gjorde det OK i Helsingør).
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

VestbyensStolthed
Junior
Junior
Indlæg: 56
Tilmeldt: 20. jun 2022, 14:17
Favoritspiller: Cacá

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af VestbyensStolthed » 23. jan 2023, 16:27

nikilo skrev:
23. jan 2023, 15:10
sorenmoller95 skrev:
23. jan 2023, 14:54
FIDEL skrev:
23. jan 2023, 14:12
Eksil skrev:
23. jan 2023, 14:06
FIDEL skrev:
23. jan 2023, 14:04
Nautrup88 skrev:
23. jan 2023, 14:02


Hvem kunne der ellers være hvis Abildgaard forhandler med Anderlecht ?
PO :cool:
I så fald, så får juntaen travlt
Det får de allerede, såfremt Fossum ikke fiser af i dette vindue.

En anden ting; Jeg magter ikke at se på Prips vildskud i resten af sæsonen. Nu må han fandme tage sig sammen!!
Og ja, jeg er pisse indebrændt idag. :kiss:
Personligt tror jeg PO er et bedre fit end Abildgaard. Der er så visse andre ting som taler imod PO, som forhåbenligt for alle er åbenlyse. Men på fodboldbanen vil han komme med mere af hvad vi har brug for - i mine øjne - end Abildgaard.
Hmm.. Jeg var sgu overbevist om, at det var Abildgaard. Hvis det ender med ikke at være tilfældet, så kan det sagtens være, at jeg har misfortolket et eller andet, og at det slet ikke er en tidl. AaB'er.. PO tror, og håber, jeg i hvert fald ikke på :@ .
Fredberg og Riemer er begyndt at få lidt kritik for at hente så mange danskere eller superligaspillere. Gad vide om det kan få indflydelse på Abildgaard handlen.
Det ville da helt sikkert være et sats fra deres side at hente ham, synes jeg personligt.
Vi må jo bare erkende at han ikke var fremragende da han var i AaB, og selvom han har udviklet sig meget, så har han været en fiasko i Celtic, som altså ikke er en klub der spiller i en top 5 liga. Så hvor god er han egentligt?
Vi har heller ikke råd til at hente spillere der ikke løfter niveauet i dette transfervindue...

Ron Paul
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 6. okt 2013, 13:47

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Ron Paul » 23. jan 2023, 17:03

Hvor stammer det her rygte med Anderlecht fra? Når man googler det, så kan jeg se, at de forhandlede i august, hvor Abildgaard valgte Celtic, men det ser ikke ud som om, at der er nogle aktuelle nyheder om Abildgaard og Anderlecht.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7840
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Forza » 23. jan 2023, 17:31

VestbyensStolthed skrev:
23. jan 2023, 16:27
nikilo skrev:
23. jan 2023, 15:10
sorenmoller95 skrev:
23. jan 2023, 14:54
FIDEL skrev:
23. jan 2023, 14:12
Eksil skrev:
23. jan 2023, 14:06
FIDEL skrev:
23. jan 2023, 14:04


PO :cool:
I så fald, så får juntaen travlt
Det får de allerede, såfremt Fossum ikke fiser af i dette vindue.

En anden ting; Jeg magter ikke at se på Prips vildskud i resten af sæsonen. Nu må han fandme tage sig sammen!!
Og ja, jeg er pisse indebrændt idag. :kiss:
Personligt tror jeg PO er et bedre fit end Abildgaard. Der er så visse andre ting som taler imod PO, som forhåbenligt for alle er åbenlyse. Men på fodboldbanen vil han komme med mere af hvad vi har brug for - i mine øjne - end Abildgaard.
Hmm.. Jeg var sgu overbevist om, at det var Abildgaard. Hvis det ender med ikke at være tilfældet, så kan det sagtens være, at jeg har misfortolket et eller andet, og at det slet ikke er en tidl. AaB'er.. PO tror, og håber, jeg i hvert fald ikke på :@ .
Fredberg og Riemer er begyndt at få lidt kritik for at hente så mange danskere eller superligaspillere. Gad vide om det kan få indflydelse på Abildgaard handlen.
Det ville da helt sikkert være et sats fra deres side at hente ham, synes jeg personligt.
Vi må jo bare erkende at han ikke var fremragende da han var i AaB, og selvom han har udviklet sig meget, så har han været en fiasko i Celtic, som altså ikke er en klub der spiller i en top 5 liga. Så hvor god er han egentligt?
Vi har heller ikke råd til at hente spillere der ikke løfter niveauet i dette transfervindue...
Jeg skal lige være med her. Skal spillere være faste i start 11’eren i Celtic før de er interessante for AaB?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10714
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af jonas386 » 23. jan 2023, 18:06

Sønderhof skrev:
23. jan 2023, 12:12
jonas386 skrev:
23. jan 2023, 11:41
Jeg er i øvrigt noget lunken ved Abildgaard. Jeg var meget imponeret over vi solgte ham for så mange penge, og han har jo tilsyneladende spillet fint i Rusland, men jeg har svært ved at tro han skulle være blevet mærkbart bedre på bolden siden han var her sidst.

Som jeg ser det, så skal han nærmere konkurrere med Pedro end Fossum, og hvis det virkelig er en anden 6're vi henter - hvilket ikke nødvendigvis en dårlig ide - så mangler vi stadig den 8'er der faktisk kan sætte spillet centralt.
Gør vi? Lucas ved vi kan gøre det, han har bare ikke vist det siden han vendte tilbage. Måske hvis hans opgave primært bliver at finde pladsen og sætte sine medspillere op. Et naivt håb herfra!

Desuden er der den mulighed, at vi "bare" spiller lidt mere direkte? Op på Helenius, der modsat Makaric og Høgh faktisk kan holde i bolden, og samtidig har et forrygende blik for medspillere. Det bliver utvivlsomt en del af vores spil i foråret.

Ellers er både Prip, Sousa og Bakiz glimrende mellemrumsspillere, der er gode til at tage del i spillet.

Vi har et meget stærkere fundament hvis Abildgård glider ind, og det vil forhåbentlig udmønte sig i, at offensiven bliver mere frigjort. Både Kasper Jørgensen og Andreas Poulsen har ild i røven, og det skal gerne skal medføre, at vores 10'er-typer får mere plads. Og nu har de samtidig en angriber de faktisk kan spille fodbold med.

Jeg synes Abildgård er en fantastisk mulighed, selvom det da havde været federe med Casper Nielsen eller Billing.
Jeg synes Lucas har haft store udfordringer på den centrale midtbane. Det er ellers en position jeg tidligere har advokeret for han burde spille, men jeg synes ikke rigtig det har fungeret. Ofte tager han for meget fart ud af spillet, når han gerne vil sætte en mand eller to inden han sender bolden videre. Dertil synes jeg han har nogle udfordringer i de fysiske dueller, hvor han bruger for meget energi på dueller han alligevel ikke vinder.

Jeg er dog åben for den mulighed, at han kan komme bedre i scene med Abildgaard og Pedro, der bedre kan kontrollere de fysiske dueller på midten. Hvilket igen kan give bedre plads til vores backs og vores folk længere fremme. Som udgangspunkt må jeg dog indrømme, at jeg ikke for alvor regner Lucas med som en af dem jeg lægger mine håb hos i foråret. Hvis det havde været før skaden, og han netop var kommet til, så havde jeg set al snak om nedrykning som dybt fjollet.

Jeg håber ikke, at Hamren begynder at se Helenius som en targetman der skal vinde en fysisk duel, og så spille den af til en medspiller. Den type angriber er han bare ikke. Uden at jeg så alle hans kampe i OB og AGF, så synes jeg det ofte blev sådan de spillede ham, og det fungerede bare ikke rigtigt. Sådan spilles han heller ikke i SIF. Han skal spilles i fødderne, og han skal gerne sættes i situationer, hvor han har en enkelt forsvarer mellem sig selv og målet, eller i situationer hvor han kan afslutte første gang i feltet. I de situationer er han dødbringende. Derudover ved vi selvfølgelig, at han også er en yderst kompetent trussel fra distancen, og er en dygtig assistmager, når han bliver sat korrekt op.

Jeg er sådan set helt enig i, at han er meget bedre med bolden end både Makaric, Høgh, Ementa og Ramkilde. Men jeg tror ikke, at man får nok ud af den fine boldomgang, hvis han skal modtage bolden med ryggen til mål.

Jeg synes sådan set også, at Abildgaard er en fin tilgang, og jeg vil da hellere end gerne bytte ham lige over, med hvem som helst vi har nu på positionen. Men hvis ikke Lucas, Fossum eller Jeppe Pedersen løfter deres niveau markant på positionen, så tror jeg desværre foråret bliver et rent deja vu af 2022, uanset vi har fået bedre spillere andre steder.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Buzz Killington » 23. jan 2023, 19:41

baresi skrev:
23. jan 2023, 12:54
abild bliver nok i udlandet - han rygtes til anderlecht på twitter
Sikker på du ikke faldt over et tweet fra sidste år? Jeg kunne ikke finde noget. Er godt nok ikke verdensmester på twit'en
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4342
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Kristian » 23. jan 2023, 20:32

baresi skrev:
23. jan 2023, 12:54
abild bliver nok i udlandet - han rygtes til anderlecht på twitter
Hvor fanger du den henne?
------------------
mvh Kristian

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2580
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af baresi » 23. jan 2023, 21:19

Buzz Killington skrev:
23. jan 2023, 19:41
baresi skrev:
23. jan 2023, 12:54
abild bliver nok i udlandet - han rygtes til anderlecht på twitter
Sikker på du ikke faldt over et tweet fra sidste år? Jeg kunne ikke finde noget. Er godt nok ikke verdensmester på twit'en
Kan sgu godt være du har ret 😂😂
Må lige dobbelt tjekke

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 451
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af DarkHorse9000 » 23. jan 2023, 22:11

baresi skrev:
23. jan 2023, 21:19
Buzz Killington skrev:
23. jan 2023, 19:41
baresi skrev:
23. jan 2023, 12:54
abild bliver nok i udlandet - han rygtes til anderlecht på twitter
Sikker på du ikke faldt over et tweet fra sidste år? Jeg kunne ikke finde noget. Er godt nok ikke verdensmester på twit'en
Kan sgu godt være du har ret 😂😂
Må lige dobbelt tjekke
Den er skulle desværre være god nok, men altså den fede dame har jo ikke sunget endnu :D Sikke en uge vi går imøde.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af McMark » 23. jan 2023, 23:06

Patrick Olsen er vel kaptajn nede i Polen? Virker ikke umiddelbart som en mand der gider "hjem" til Aalborg.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Ron Paul
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 6. okt 2013, 13:47

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Ron Paul » 23. jan 2023, 23:09

DarkHorse9000 skrev:
23. jan 2023, 22:11
baresi skrev:
23. jan 2023, 21:19
Buzz Killington skrev:
23. jan 2023, 19:41
baresi skrev:
23. jan 2023, 12:54
abild bliver nok i udlandet - han rygtes til anderlecht på twitter
Sikker på du ikke faldt over et tweet fra sidste år? Jeg kunne ikke finde noget. Er godt nok ikke verdensmester på twit'en
Kan sgu godt være du har ret 😂😂
Må lige dobbelt tjekke
Den er skulle desværre være god nok, men altså den fede dame har jo ikke sunget endnu :D Sikke en uge vi går imøde.
Kan du eller andre ikke linke til, hvor dette rygte stammer fra, så man selv kan vurdere, hvor troværdigt man finder rygtet?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Funky » 24. jan 2023, 00:30

McMark skrev:
23. jan 2023, 23:06
Patrick Olsen er vel kaptajn nede i Polen? Virker ikke umiddelbart som en mand der gider "hjem" til Aalborg.
Og altså, vi skulle hente PO som redningsmand med tilhørende indplacering i toppen af lønhierarkiet, den samme PO, som vi solgte på en (korrekt) analyse af, at hans gode sæson for os var udtryk for, at han havde overpræsteret?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5207
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Jakobsen » 24. jan 2023, 00:40

Funky skrev:
24. jan 2023, 00:30
McMark skrev:
23. jan 2023, 23:06
Patrick Olsen er vel kaptajn nede i Polen? Virker ikke umiddelbart som en mand der gider "hjem" til Aalborg.
Og altså, vi skulle hente PO som redningsmand med tilhørende indplacering i toppen af lønhierarkiet, den samme PO, som vi solgte på en (korrekt) analyse af, at hans gode sæson for os var udtryk for, at han havde overpræsteret?
Jeg kan heller ikke se, at POs personlighed er stabil nok eller, at han har de lederegensakber vores midtbane mangler. Spillertypen er rigtig nok selvom jeg nu nok synes, at han er lige en tand for dårlig defensivt/fylder for lidt.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af McMark » 24. jan 2023, 01:50

Jakobsen skrev:
24. jan 2023, 00:40
Funky skrev:
24. jan 2023, 00:30
McMark skrev:
23. jan 2023, 23:06
Patrick Olsen er vel kaptajn nede i Polen? Virker ikke umiddelbart som en mand der gider "hjem" til Aalborg.
Og altså, vi skulle hente PO som redningsmand med tilhørende indplacering i toppen af lønhierarkiet, den samme PO, som vi solgte på en (korrekt) analyse af, at hans gode sæson for os var udtryk for, at han havde overpræsteret?
Jeg kan heller ikke se, at POs personlighed er stabil nok eller, at han har de lederegensakber vores midtbane mangler. Spillertypen er rigtig nok selvom jeg nu nok synes, at han er lige en tand for dårlig defensivt/fylder for lidt.
Sjovt nok ser det ud til, at han hovedsageligt spiller defensiv midtbane denne sæson i Polen. Aner intet om niveauet i den polske liga, men er enig i, at han som spillertype er det vi mangler, men som personlighed og finansielt i vores nuværende situation ikke passer ind. Derudover tror jeg også, at det er urealistisk, at vi skulle kunne købe eller leje ham.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2580
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af baresi » 24. jan 2023, 07:20

Ron Paul skrev:
23. jan 2023, 23:09
DarkHorse9000 skrev:
23. jan 2023, 22:11
baresi skrev:
23. jan 2023, 21:19
Buzz Killington skrev:
23. jan 2023, 19:41
baresi skrev:
23. jan 2023, 12:54
abild bliver nok i udlandet - han rygtes til anderlecht på twitter
Sikker på du ikke faldt over et tweet fra sidste år? Jeg kunne ikke finde noget. Er godt nok ikke verdensmester på twit'en
Kan sgu godt være du har ret 😂😂
Må lige dobbelt tjekke
Den er skulle desværre være god nok, men altså den fede dame har jo ikke sunget endnu :D Sikke en uge vi går imøde.
Kan du eller andre ikke linke til, hvor dette rygte stammer fra, så man selv kan vurdere, hvor troværdigt man finder rygtet?
Tweetet igår 1223 - og tråden viser også at det er nu / dette vindue vi taler om. Men lad os nu se.

Ron Paul
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 6. okt 2013, 13:47

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Ron Paul » 24. jan 2023, 07:42

baresi skrev:
24. jan 2023, 07:20
Ron Paul skrev:
23. jan 2023, 23:09
DarkHorse9000 skrev:
23. jan 2023, 22:11
baresi skrev:
23. jan 2023, 21:19
Buzz Killington skrev:
23. jan 2023, 19:41
baresi skrev:
23. jan 2023, 12:54
abild bliver nok i udlandet - han rygtes til anderlecht på twitter
Sikker på du ikke faldt over et tweet fra sidste år? Jeg kunne ikke finde noget. Er godt nok ikke verdensmester på twit'en
Kan sgu godt være du har ret 😂😂
Må lige dobbelt tjekke
Den er skulle desværre være god nok, men altså den fede dame har jo ikke sunget endnu :D Sikke en uge vi går imøde.
Kan du eller andre ikke linke til, hvor dette rygte stammer fra, så man selv kan vurdere, hvor troværdigt man finder rygtet?
Tweetet igår 1223 - og tråden viser også at det er nu / dette vindue vi taler om. Men lad os nu se.
Men hvilket tweet er det? Og viser tråden det? De sidste 2-3 sider i denne tråd bygger tilsyneladende på din kommentar om, at du har læst et rygte på Twitter, men som du endnu ikke har henvist til, og som du muligvis tror stammer fra sidste år.

Det er ikke for at være Rasmus Modsat, men det er bare lidt frusterende at være vidne til udokumenterede rygter, som man selv skal bruge tid på at gennemtrevle internettet for at undersøge ægtheden af 😃 Jeg vælger i hvert fald at tro, at der ikke er noget i den her historie med Abildgaard og Anderlecht - og jeg håber fortsat på, at han spiller i den rød-hvide trøje til foråret.

Låst