Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af NIN » 27. jan 2023, 12:25

BoT skrev:
27. jan 2023, 10:32
Til alle jer, der desperat efterlyser en ny central midtbanespiller:

Undervurderer I Superligaen så meget, at I forestiller jer, at nærmest enhver svensk/norsk midtbanespiller vil kunne gå ind og løfte hele vores hold fra dag 1?

Eller overvurderer I AaBs sportslige attraktionsværdi og økonomiske formåen så meget, at I forestiller jer, at Bælum kan gå ud og bare hive en klasse-CM ned fra hylden i morgen, hvis han ville?

Jeg er med på, at man kan diskutere de valg, som den sportslige ledelse har truffet vedrørende indkøb af Kasper Jørgensen og Helenius. Men altså nu har debatsiden jo i flere år skreget på klassespillere på både højre back og angriber-fronten, at den modsatte prioritering også havde været forkert.

Jeg vil mene, at HVIS vi lykkes med at fx hente Abildgaard på en halvårlig lejekontrakt, vil dette vindue have være et af de mest offensive, vi nogensinde har haft. Vi har altså pt. hentet to absolutte Superliga-profiler + en meget lovende ung back, som var blandt sit holds bedste i efteråret. Og det til et hold med udsigt til nedrykning og vaklende rent økonomisk.

Mit højeste ønske er, at Erik Hamrén og den øvrige trænerstab formår at hæve niveauet på de spillere, vi allerede har + får styr på spillekoncept og holdånd. Det er DET, vi har brug for for at undgå nedrykning - ikke en eller anden random svensker fra Ørebro eller Herenveen.
Regnede det på vej til arbejde i dag BOT? ;)

Men ja, du har ret. Der bliver mere end vanskelig at flå en rød-hvid kanin op ad hatten, der med et trylleslag vender hele AaB-skuden i 11-time.

Fakta er blot, at problematikken hverken er ny eller det er en hovsa-situation vi pludselig står i grundet en skade. Vores udfordring med manglende kvalitet og et fyrtårn på midtbanen, der griber både den spil- og ledermæssige taktstok når det brænder på, har vi kigget i øjnene længe før luftsirenerne i Aalborg hyldede nedrykningsspøgelse og risiko for den helt store katastrofe.

Vi har kastet vores mønter i den enarmede norske tyveknægt og købt "kvalitet" i øst og vest af spillere, der har leget gennemleg. I mens den såkaldte sportslige ledelse har udvist handlekraft ved først at gifte sig med den de kunne få, nu de ikke kunne lokke den de elskede med i seng. For derefter gladeligt at tage plads i køen af håbefulde som tror, at man kan skrue tiden tilbage.

Alt imens måltavlen har blinket 1-3 mod Viborg. 3-2 mod Brøndby. 1-2 mod Silkeborg og 5-1 mod FC Nordsjælland til tonerne af: Nu skal vi rykke tættere sammen i bussen. Hjem og kigge os selv i spejlet også træne endnu hårdere. Javel ja.

AaB er som de danske bilister, der hver eneste år mirakuløst bliver overrasket over islag og snefald og først skal en tur i grøften, før de får tilkaldt autohjælp og bliver slæbt på værkstedet for at skifte til vinterdæk.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af BoT » 27. jan 2023, 13:41

NIN skrev:
27. jan 2023, 12:25
Regnede det på vej til arbejde i dag BOT? ;)

Men ja, du har ret. Der bliver mere end vanskelig at flå en rød-hvid kanin op ad hatten, der med et trylleslag vender hele AaB-skuden i 11-time.

Fakta er blot, at problematikken hverken er ny eller det er en hovsa-situation vi pludselig står i grundet en skade. Vores udfordring med manglende kvalitet og et fyrtårn på midtbanen, der griber både den spil- og ledermæssige taktstok når det brænder på, har vi kigget i øjnene længe før luftsirenerne i Aalborg hyldede nedrykningsspøgelse og risiko for den helt store katastrofe.

Vi har kastet vores mønter i den enarmede norske tyveknægt og købt "kvalitet" i øst og vest af spillere, der har leget gennemleg. I mens den såkaldte sportslige ledelse har udvist handlekraft ved først at gifte sig med den de kunne få, nu de ikke kunne lokke den de elskede med i seng. For derefter gladeligt at tage plads i køen af håbefulde som tror, at man kan skrue tiden tilbage.

Alt imens måltavlen har blinket 1-3 mod Viborg. 3-2 mod Brøndby. 1-2 mod Silkeborg og 5-1 mod FC Nordsjælland til tonerne af: Nu skal vi rykke tættere sammen i bussen. Hjem og kigge os selv i spejlet også træne endnu hårdere. Javel ja.

AaB er som de danske bilister, der hver eneste år mirakuløst bliver overrasket over islag og snefald og først skal en tur i grøften, før de får tilkaldt autohjælp og bliver slæbt på værkstedet for at skifte til vinterdæk.
Det var faktisk en både tør og rar cykeltur i dag, tak :)

Og jeg kan jo bestemt istemme mig det kor, der peger på en længere udfordring på den centrale midt. Men det hænger vel også sammen med, at midtbanegeneraler ikke hænger på træerne. Hvis vi kigger tilbage på, hvad vi egentlig har haft af deciderede midtbanegeneraler i nyere tid, så begrænser det sig vel til Hiljemark, Würtz og Risgaard. Hiljemark var en usandsynlig signing, som vi kun kunne få pga. hans skrøbelige fysik. Risgaard og Würtz behøver ingen nærmere præsentation. Imens har vi forsøgt os med mange forskellige spillere på den centrale midt, uden rigtig at ramme plet.

Derfor mener jeg egentlig, det er en ok strategi at vente på Abildgaard - en spiller med en kvalitet, vi ellers ikke er i nærheden af, men som der er en minimal chance for at hente på en eller anden måde. Hvis alternativet er endnu en chancespiller med samme niveau, som dem vi har i forvejen, rykker det ikke andet end flere penge ud af kassen.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af hje1980 » 27. jan 2023, 13:52

BoT skrev:
27. jan 2023, 13:41
NIN skrev:
27. jan 2023, 12:25
Regnede det på vej til arbejde i dag BOT? ;)

Men ja, du har ret. Der bliver mere end vanskelig at flå en rød-hvid kanin op ad hatten, der med et trylleslag vender hele AaB-skuden i 11-time.

Fakta er blot, at problematikken hverken er ny eller det er en hovsa-situation vi pludselig står i grundet en skade. Vores udfordring med manglende kvalitet og et fyrtårn på midtbanen, der griber både den spil- og ledermæssige taktstok når det brænder på, har vi kigget i øjnene længe før luftsirenerne i Aalborg hyldede nedrykningsspøgelse og risiko for den helt store katastrofe.

Vi har kastet vores mønter i den enarmede norske tyveknægt og købt "kvalitet" i øst og vest af spillere, der har leget gennemleg. I mens den såkaldte sportslige ledelse har udvist handlekraft ved først at gifte sig med den de kunne få, nu de ikke kunne lokke den de elskede med i seng. For derefter gladeligt at tage plads i køen af håbefulde som tror, at man kan skrue tiden tilbage.

Alt imens måltavlen har blinket 1-3 mod Viborg. 3-2 mod Brøndby. 1-2 mod Silkeborg og 5-1 mod FC Nordsjælland til tonerne af: Nu skal vi rykke tættere sammen i bussen. Hjem og kigge os selv i spejlet også træne endnu hårdere. Javel ja.

AaB er som de danske bilister, der hver eneste år mirakuløst bliver overrasket over islag og snefald og først skal en tur i grøften, før de får tilkaldt autohjælp og bliver slæbt på værkstedet for at skifte til vinterdæk.
Det var faktisk en både tør og rar cykeltur i dag, tak :)

Og jeg kan jo bestemt istemme mig det kor, der peger på en længere udfordring på den centrale midt. Men det hænger vel også sammen med, at midtbanegeneraler ikke hænger på træerne. Hvis vi kigger tilbage på, hvad vi egentlig har haft af deciderede midtbanegeneraler i nyere tid, så begrænser det sig vel til Hiljemark, Würtz og Risgaard. Hiljemark var en usandsynlig signing, som vi kun kunne få pga. hans skrøbelige fysik. Risgaard og Würtz behøver ingen nærmere præsentation. Imens har vi forsøgt os med mange forskellige spillere på den centrale midt, uden rigtig at ramme plet.

Derfor mener jeg egentlig, det er en ok strategi at vente på Abildgaard - en spiller med en kvalitet, vi ellers ikke er i nærheden af, men som der er en minimal chance for at hente på en eller anden måde. Hvis alternativet er endnu en chancespiller med samme niveau, som dem vi har i forvejen, rykker det ikke andet end flere penge ud af kassen.
Der skal vel også sættes Andreas Johansson på den liste... men det er alle spillere (dem udefra) som alle er kommet til SIDST i vinduerne, da de ikke hænger på træerne.
Og det falder jo i tråd med det Bælum siger. CM er på ønskelisten, men der bliver kun hentet til start-11 - altså en spiller der er en KLAR forstærkning fra DAY-1.
Disse spillere er hverken billige eller har AaB som 1. prioritet. Selv ikke en Abildgaard har AaB som 1. prioritet. Hvordan kan mange så tro at spillere der ikke har følelser for AaB tro at vi bare er sagen...
Mit bud er mandag/tirsdag før vi måske ser noget på den front.

Og hvad angår træningskampene... januar måned handler om at få den sidste grundform på plads for HELE truppen uden der kommer belastningsskader.
Vi kommer i løbet af træningslejren til at se mere og mere om hvilken formation der bliver den primære for os i foråret og i de sidste par kampe hjemme om hvem de 12-14 mand der kommer til at kæmpe om at starte mod AGF. Og allerede inden da, har Hamren nok allerede styr på de første 8-9 mand...

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af BoT » 27. jan 2023, 13:57

hje1980 skrev:
27. jan 2023, 13:52
Der skal vel også sættes Andreas Johansson på den liste... men det er alle spillere (dem udefra) som alle er kommet til SIDST i vinduerne, da de ikke hænger på træerne.
Og det falder jo i tråd med det Bælum siger. CM er på ønskelisten, men der bliver kun hentet til start-11 - altså en spiller der er en KLAR forstærkning fra DAY-1.
Disse spillere er hverken billige eller har AaB som 1. prioritet. Selv ikke en Abildgaard har AaB som 1. prioritet. Hvordan kan mange så tro at spillere der ikke har følelser for AaB tro at vi bare er sagen...
Mit bud er mandag/tirsdag før vi måske ser noget på den front.

Og hvad angår træningskampene... januar måned handler om at få den sidste grundform på plads for HELE truppen uden der kommer belastningsskader.
Vi kommer i løbet af træningslejren til at se mere og mere om hvilken formation der bliver den primære for os i foråret og i de sidste par kampe hjemme om hvem de 12-14 mand der kommer til at kæmpe om at starte mod AGF. Og allerede inden da, har Hamren nok allerede styr på de første 8-9 mand...
Greven blev hentet for over 15 år siden, så ham vælger jeg at se bort fra. Men at vi skal så langt tilbage i tiden for at finde den næst-nyeste nye vellykkede signing til midtbanen (Würtz og Risgaard regner jeg ikke som "nye"), vidner jo om problemets størrelse..

Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 668
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Winterburn » 27. jan 2023, 14:09

Tror jeg har naevnt en gang eller to jeg har boet i USA de sidste 10 aar, og her har man et interessant syn paa scouting, som blev revolutineret efter Moneyball "opfindelsen".

Ved AaB gennem deres data system goer noget nogenlunde tilsvarende, saa mit spoergsmaal er: Hvad er det egentlit midtbanen mangler i AaB?

er det loeb uden bold
tacklinger
vendinger med bold
spilfordeling

og saa videre
taenker man ved det i AaB og gaar efter den kandidat der bedst passer paa det der mangler.
en midtbane general ala Solbakken eller Greven er da en droem. Men er det det der mangler? Jeg aner det ikke, da jeg "kun" er mandagstraener.
jeg kan af gode grunde ikke se meget mere end highlights af kampene + det jeg kan laese mig til herinde, saa mit grundlag er noget farvet.

Maaske er det AaB mangler en slags Christan Lundberg men til midtbanen. Altsaa en gammel cirkushes der lige noejagtigt har en rigtig god halvsaeson tilbage i kroppen inden det er slut. Man saa det i Liverpool i 2001 hvor man hentede en (troede man) over the hill McAllister, men som viste sig at vaere konge i 1 saeson indtil Gerrard var klar.

jeg har ingen kandidater selv. Men ved ikke hvorfor en Mads Albaek type bliver ved med at dukke op paa min skaerm. Ikke noedvendigvis ham, men en saadan slags, der har spillet mange kampe og kan hjaeple i 6 mdr og give alt hvad vedkommende har til en sidste runde i manegen saa at sige.
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

Proppen
Superliga
Superliga
Indlæg: 578
Tilmeldt: 12. maj 2022, 13:53

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Proppen » 27. jan 2023, 14:16

Winterburn skrev:
27. jan 2023, 14:09
Tror jeg har naevnt en gang eller to jeg har boet i USA de sidste 10 aar, og her har man et interessant syn paa scouting, som blev revolutineret efter Moneyball "opfindelsen".

Ved AaB gennem deres data system goer noget nogenlunde tilsvarende, saa mit spoergsmaal er: Hvad er det egentlit midtbanen mangler i AaB?

er det loeb uden bold
tacklinger
vendinger med bold
spilfordeling

og saa videre
taenker man ved det i AaB og gaar efter den kandidat der bedst passer paa det der mangler.
en midtbane general ala Solbakken eller Greven er da en droem. Men er det det der mangler? Jeg aner det ikke, da jeg "kun" er mandagstraener.
jeg kan af gode grunde ikke se meget mere end highlights af kampene + det jeg kan laese mig til herinde, saa mit grundlag er noget farvet.

Maaske er det AaB mangler en slags Christan Lundberg men til midtbanen. Altsaa en gammel cirkushes der lige noejagtigt har en rigtig god halvsaeson tilbage i kroppen inden det er slut. Man saa det i Liverpool i 2001 hvor man hentede en (troede man) over the hill McAllister, men som viste sig at vaere konge i 1 saeson indtil Gerrard var klar.

jeg har ingen kandidater selv. Men ved ikke hvorfor en Mads Albaek type bliver ved med at dukke op paa min skaerm. Ikke noedvendigvis ham, men en saadan slags, der har spillet mange kampe og kan hjaeple i 6 mdr og give alt hvad vedkommende har til en sidste runde i manegen saa at sige.
Enig i behovet for et grundigt stykke analyse. Alt andet vil være amatøragtigt. Og ja, vi er mange mandagstrænere.

Der er jo mange krav, man kan stille til forskellige typer midtbanespillere, og du nævner nogle af dem.

For mig er det, vores midtbane skriger på (ud over de personlige egenskaber, en styrmand skal have), én som kan tage temperaturen på kampen og fordele spillet klogt alt efter, hvad kampbilledet kræver af os. Og først og fremmest én, som tør og evner at sætte bolden på spil offensivt - dvs. finde rummene mellem modstanderens kæder, slå de rigtige bolde i dybden mv. Det har virkelig været en mangelvare i en del år.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5231
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Jakobsen » 27. jan 2023, 15:38

Winterburn skrev:Tror jeg har naevnt en gang eller to jeg har boet i USA de sidste 10 aar, og her har man et interessant syn paa scouting, som blev revolutineret efter Moneyball "opfindelsen".

Ved AaB gennem deres data system goer noget nogenlunde tilsvarende, saa mit spoergsmaal er: Hvad er det egentlit midtbanen mangler i AaB?

er det loeb uden bold
tacklinger
vendinger med bold
spilfordeling

og saa videre
taenker man ved det i AaB og gaar efter den kandidat der bedst passer paa det der mangler.
en midtbane general ala Solbakken eller Greven er da en droem. Men er det det der mangler? Jeg aner det ikke, da jeg "kun" er mandagstraener.
jeg kan af gode grunde ikke se meget mere end highlights af kampene + det jeg kan laese mig til herinde, saa mit grundlag er noget farvet.

Maaske er det AaB mangler en slags Christan Lundberg men til midtbanen. Altsaa en gammel cirkushes der lige noejagtigt har en rigtig god halvsaeson tilbage i kroppen inden det er slut. Man saa det i Liverpool i 2001 hvor man hentede en (troede man) over the hill McAllister, men som viste sig at vaere konge i 1 saeson indtil Gerrard var klar.

jeg har ingen kandidater selv. Men ved ikke hvorfor en Mads Albaek type bliver ved med at dukke op paa min skaerm. Ikke noedvendigvis ham, men en saadan slags, der har spillet mange kampe og kan hjaeple i 6 mdr og give alt hvad vedkommende har til en sidste runde i manegen saa at sige.
Jeg var selv lidt lunken ved navnet i starten af vinduet, men Mads Albæk. Bør kunne købes billigt og passer umiddelbart på det der med en cirkushest og har tænkt det samme.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

FEDE
1. div
1. div
Indlæg: 260
Tilmeldt: 30. jul 2019, 09:59
Favoritspiller: Søren Dissing

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af FEDE » 27. jan 2023, 16:21


Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 668
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Winterburn » 27. jan 2023, 16:40

Saa maa vi haabe de spillere vi har i truppen kan steppe up. En Hoejholt ala den halvsaeson han shinede ville pynte igen
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 508
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Nautrup88 » 27. jan 2023, 17:17

Men der står også hvis der byder sig en mulighed kunne det være vi slog til.

SteenA
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 13. jun 2022, 12:05

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af SteenA » 27. jan 2023, 17:20

Nautrup88 skrev:
27. jan 2023, 17:17
Men der står også hvis der byder sig en mulighed kunne det være vi slog til.
Jeg tror også at man kan forvente, at der er en stor del taktik i sådan en udmelding. Det er altid dyrt at melde ud, at man altså SKAL hente en spiller. Og så kan det samtidig dæmpe forventningerne lidt, hvis det nu i sidste ende alligevel ikke lykkes.

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 455
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af DarkHorse9000 » 27. jan 2023, 17:43

Intet nyt under solen.
Vi er i markedet efter en spiller i kæmpe profils-klassen og noget skal gå i ged, før vi kommer i betragtning. Det har vi alle prøvet en sen natte time i byen :D

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 508
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Nautrup88 » 27. jan 2023, 18:14

DarkHorse9000 skrev:
27. jan 2023, 17:43
Intet nyt under solen.
Vi er i markedet efter en spiller i kæmpe profils-klassen og noget skal gå i ged, før vi kommer i betragtning. Det har vi alle prøvet en sen natte time i byen :D

Burde man ikke høre en som Lasse Vigen?

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 455
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af DarkHorse9000 » 27. jan 2023, 18:40

Nautrup88 skrev:
27. jan 2023, 18:14
DarkHorse9000 skrev:
27. jan 2023, 17:43
Intet nyt under solen.
Vi er i markedet efter en spiller i kæmpe profils-klassen og noget skal gå i ged, før vi kommer i betragtning. Det har vi alle prøvet en sen natte time i byen :D

Burde man ikke høre en som Lasse Vigen?
Finder de ham interessant, så har han et kontraktudspil liggende.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af hje1980 » 27. jan 2023, 19:19

Nu er der flere der foreslår Lasse Vigen. Er det på navnet eller evnerne han ville kunne komme med de næste 4 måneder?
Vil han være bedre end eks. Fossum og Højholt?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5231
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Jakobsen » 27. jan 2023, 21:15

hje1980 skrev:Nu er der flere der foreslår Lasse Vigen. Er det på navnet eller evnerne han ville kunne komme med de næste 4 måneder?
Vil han være bedre end eks. Fossum og Højholt?
Højholt har kun vist niveau i en halvsæson. Fossum har ikke motivation og derved ikke Superliga niveau - så det meste på bare hæderligt Superliganiveau kan bidrage.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

West is Best
Miniput
Miniput
Indlæg: 2
Tilmeldt: 7. feb 2021, 11:43

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af West is Best » 27. jan 2023, 21:41

Jeg har ikke lige læst op på alle indlæg, så beklager hvis det er Old news. Men jeg hører at Makaric er i Serbien mhp. at lukke en aftale om 4 mdr. lejeophold til hans gamle klub (husker ikke lige navnet).

Hører også at der tidligere (ved ikke hvor meget tidligere) har været et “ret højt” bud på ham fra en russisk klub som AaB har afvist. Lyder mærkeligt hvis det er rigtigt, men jeg videregiver det, som jeg har fået det fortalt.

Brugeravatar
Hajen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1239
Tilmeldt: 4. dec 2009, 16:10

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Hajen » 27. jan 2023, 22:33

West is Best skrev:
27. jan 2023, 21:41
Jeg har ikke lige læst op på alle indlæg, så beklager hvis det er Old news. Men jeg hører at Makaric er i Serbien mhp. at lukke en aftale om 4 mdr. lejeophold til hans gamle klub (husker ikke lige navnet).

Hører også at der tidligere (ved ikke hvor meget tidligere) har været et “ret højt” bud på ham fra en russisk klub som AaB har afvist. Lyder mærkeligt hvis det er rigtigt, men jeg videregiver det, som jeg har fået det fortalt.
Håber du har fat i noget der.... :thumbsup:

Lige omkring den russiske "forbindelse"; kom han ikke hertil i sommeren '21,, så det skulle ha' været efteråret '21 der skulle ha' skabt forbindelsen (derefter var der vel ikke nogen der håbede på/forhandlede med russerne...)
"He’s a former gambling addict who earned the nickname “Casino Jimmy” back in Denmark, and he still has the occasional smoke after training. In short, he’s human"

sorenmoller95
2. div
2. div
Indlæg: 107
Tilmeldt: 27. maj 2022, 22:54

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af sorenmoller95 » 28. jan 2023, 01:27

Jakobsen skrev:
27. jan 2023, 21:15
hje1980 skrev:Nu er der flere der foreslår Lasse Vigen. Er det på navnet eller evnerne han ville kunne komme med de næste 4 måneder?
Vil han være bedre end eks. Fossum og Højholt?
Højholt har kun vist niveau i en halvsæson. Fossum har ikke motivation og derved ikke Superliga niveau - så det meste på bare hæderligt Superliganiveau kan bidrage.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Det er simpelthen for billigt købt at manden spiller uden motivation. Selvfølgelig gør han det - han spiller for at få næste kontrakt i hus. At hans præstationer længe kun er gået en vej, og at han ofte ser ugidelig ud er en helt anden sag. Men at sige han ikke har motivation er jo fuldstændig hul i hovedet…

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af hje1980 » 28. jan 2023, 09:51

Jakobsen skrev:
27. jan 2023, 21:15
hje1980 skrev:Nu er der flere der foreslår Lasse Vigen. Er det på navnet eller evnerne han ville kunne komme med de næste 4 måneder?
Vil han være bedre end eks. Fossum og Højholt?
Højholt har kun vist niveau i en halvsæson. Fossum har ikke motivation og derved ikke Superliga niveau - så det meste på bare hæderligt Superliganiveau kan bidrage.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Og Lasse Vigen vil vise mere motivation for en klub der skal redde livet i superligaen end Fossum der skal ud og vise noget for hans næsteklub.
Højholt er ung… med de rigtige ledere på holdet omkring sig kan han jo hæve niveauet igen.

Igen… hvad er det Lasse Vigen har vist det sidste års tid der gør HAN vil kunne være bedre end det vi har.

Låst