Jamen jeg ønsker absolut det bedste for AaB så jeg er så ked af alle de sande kapaciteter på træning og scouting sidder herinde og ikke ude på Hornevej.jonas386 skrev: ↑21. feb 2023, 15:14Altså en handel som Claus Steinlein flere gange efterfølgende har hånet GF'erne over, fordi han synes de betalte kæmpe overpris. Hvad de, FCM, reelt set ville slippe ham for ved jeg ikke, men jf. Steinlein formentlig en god slat mindre. At der er tale om en konkurrerende klub, at handlen faldt på plads i sidste øjeblik og at GF' de seneste par år har leveret nogle fine handler, har sikkert været med til at presse prisen op. Og så er FCM i en position, hvor de 15 millioner for Andersson reelt ikke gør den store forskel, som i, at de ikke var tvunget til at sælge eller bare at tage det bedste bud.Maglau skrev: ↑21. feb 2023, 14:50
Før sidste sæson betalte AGF 15 mio for Mikael Andersson i FCM.
Det siger alt om hvad midtbanespillere koster - så skulle vi have haft en der stensikkert gik og dominerede vores midtbane og gjorde en forskel så talte vi en pris seddel i den størrelse.
Vi havde ikke den slags penge at gøre med og det I stedet bedre at bruge midlerne ca 10-11 mio på at forstærke os på tre andre pladser.
Jeg har svært ved at se de katastrofale i den beslutning og i øvrigt skal man sgu en ualmindelige højrøvet mandagstræner hvis man ikke tror AaBs ledelse kunne ønske sig en midtbanegeneral.
Men jvf ovenstående så har vi ikke midlerne til den rigtige spiller
Hvad man ønsker sig ude på Hornevej, er jeg ikke særlig interesseret i. Jeg er mere interesseret i hvad man faktisk gør med de muligheder man har til rådighed. Vejen til helvede - og 1. division - er brolagt med gode intentioner. Det er i øvrigt lidt ærgerligt for din mandagstræner betegnelse, at "mandagstrænerne" herinde så ofte ender med at få ret ift navnlig Bælums prioriteter.
Du kaldte vist også kritik af Ludewig på kanten for mandagstræneri. Lidt ægerligt, at det ikke virkede til at træneralledageiugen faktisk havde fat i noget som vi andre dødelige ikke kunne se. Tværtimod endte de såkaldte mandagstrænere jo med at få ret. Igen.
At vi ikke har midlerne til de rigtige spillere er for let en konklusion. Du kan stadigvæk finde spillere til billige penge som kan forstærke vores hold. De findes derude i hobetal, men det kræver jo ligesom at vi ved hvad der rører sig..
Jeg tror ikke man ved hvor mange penge der er involveret i fodbold så jeg forstår ikke at alle kapaciteterne herinde ikke får sig et godt betalt job i AaB - istedet for en amatør som Hamren eller folkene der scoutet.
Jeg er så beæret af då lov til at læse herinde hvor folk er ustyrligt kloge på fodbold - tak
Var det ikke nogen succes med Ludewig kanten? Eller hvad mener du.
Hvem var ellers en succes i fredags.