Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Moen » 26. maj 2023, 13:43

RicoBR02 skrev:
25. maj 2023, 11:57
Erasmus Montanus skrev:
25. maj 2023, 11:32
I sæsonen, hvor Mantl blev 18., nåede han lige at lugte til førsteholdsfodbold i de sidste to kampe af sæsonen i 3. Bundesliga. Han spillede nærmest ikke sæsonen efter og blev først starter sæsonen efter igen. I 3. Bundesliga.
Og Rinne - vores darling med macarena-sangen, som nu hygger i SA - var da næsten 21, før det ikke længere hed ligaerne under de to bedste i Sverige.
Kan I huske den unge keeper i buret i den første kamp i 11/12-sæsonenen? Kæft han var ung og heller ikke foruden nerver. Han, Nicolai Larsen, var to år ældre, end Theo er nu.

Jeg har ikke været imponeret af Theo i alle kampe, og jeg har bandet og svovlet over fejl, men come on!
Han er et kæmpetalent. Det siger alle, der arbejder med ham og den slags til daglig.
Lige præcis.. hvis man tager ud og ser u19 kampe så ser man en målmand der generelt er for god til at stå på det niveau. Han hiver klasseredninger frem og viser en kæmpe ro. Der er stadig små fejl der skal justeres, men ingen tvivl om at vi råder over en fremtidig klasse keeper..
Helt enig med jer begge to. Da han blev rykket op fra sin egen årgang til U19-landsholdet i de afgørende kvalkampe, lignede han en voksen blandt børn. Klart MOTM imod Spanien.

I forhold til præstationer skal han selvfølgelig holdes op imod Mantl eller andre keepere i ligaen. Men det er vigtigt, at vi ikke glemmer at sammenligne ham med jævnaldrende, når vi snakker om transfer og potentiale. Hvor mange keepere debuterer på øverste seniorniveau som 17-årig? Hvor mange har spillet 14 førsteholdskampe som 1. års U19?

Hvis han var blandt de bedste keepere i Superligaen allerede nu, ville der være budkrig blandt de største klubber i Europa. Det kommer der næppe, men eftersom at han stadig har alderen til ungdomsfodbold og det seneste halve år er sat i forbindelse med Inter, Arsenal, Manchester City, Newcastle, Brentford mfl., så kan han nok godt sælges for en sjat.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af gravballe » 26. maj 2023, 14:01

Mr Gold skrev:
26. maj 2023, 11:24
gravballe skrev:
26. maj 2023, 09:47
Mr Gold skrev:
26. maj 2023, 08:14
gravballe skrev:
25. maj 2023, 16:18
FIDEL skrev:
25. maj 2023, 13:49
Jakobsen skrev:
25. maj 2023, 13:00

Enig i det med farten. Kvaliteten skal dog også være der - ellers står vi med en ny Kasper Høgh og så kan det næsten være lige meget.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Kvalitet ja, men i AaBs situation, så henter vi nok kun unge spillere med udviklingspotentiale - ligesom Kasper Høgh :cool:
Noget som Inge André ikke lykkedes så godt med, må man konkludere.
Høgh var da vist 100% pga Netcompany´s store datamat tal, der slog god tud på Høgh at man købte ham, mig bekendt?..
Så der er Inge simpelthen lige reddet pga Netcompany??

Ligesom han heller INGEN andel har i Sousa som er en kæmpe succes, det var 100% Lars Friis ;-)
Er vel lige så meget ham de ansatte til data scouting som er fejlet. Når man ved kontrakt underskrivelse snakker om at man købte høgh pga man så nogle ting i data, lige som man gjorde ved ferria, så er det da helt fair at pointere at grundlaget for købet var data? at jeg så mener deres måde at gøre det på er elendigt, og det pis de har gang i med netcompany aldrig kommer til at kunne blive solgt til nogen, som Inge påstod er så en anden snak.
Du har fuldstændig ret 😉
Meeeen de tal som skulle være gode kontra kun en halv times kørsel til Hobro og se lidt bold burde Inge vel også have gjort når det var så tæt på afstands mæssigt

Den generelle scouting har godt nok været lort!!
Som jeg husker det, var at AaB skulle stole mere på data, og hente udelukkende baseret på data. Men jeg kan huske forkert.. mener bare der var en snak om det i mediano, eller en eller anden podcast, hvor de havde interview med ham fra AaB der stod for data delen.

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1203
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Reyad » 26. maj 2023, 14:19

Jeg husker det lidt anderledes. Nemlig at AaB skulle gå fra nærmest ikke at bruge data til at bruge det aktivt.
Og at data er en god størrelse at bruge i rekrutteringen, fordi det ser forbi de bias man som scout eller lign måtte have. Plus det giver mulighed for at søge bredere geografisk ved at putte de nøgledata ind i maskinen som man mener holdet har brug for. Det var også derfor man hentede Pedro. Holdet manglede en oprydder og bolderobrer. Og der bonner han ekstremt ud på data. Gør han stadig.

Inges filosofi byggede sig op på, at man skulle have flere spillere med spidskompetencer, fordi det var dem, der endte med at give penge i kassen. Mens spillere der var middelgode til meget ikke hev så mange penge hjem. Det tror jeg sådan set han har ret i. Se bare på de salg FCN laver på deres lynhurtige spillere. I AaB's regi glemte man måske bare at fokusere på, at der skulle bygges et hold før spidskompetencerne kunne shine. Jeg tror bl.a. det var derfor vi så at Noshe og Hannesbo blev rykket frem. Fordi de havde en spidskompetence i fart. Og åbenlyse mangler andre steder, desværre.

Meget apropos var det også sådan, at Randers fandt Lasse Berg Johnsen. Mener at have hørt, at de aldrig havde set ham live, men at han blev ved med at fremgå af data-scouting, så de tog chancen. Og vandt. Det gør man selvsagt ikke hver gang.

DenSataniskeHest
1. div
1. div
Indlæg: 448
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af DenSataniskeHest » 26. maj 2023, 14:43

Reyad skrev:
26. maj 2023, 14:19
Jeg husker det lidt anderledes. Nemlig at AaB skulle gå fra nærmest ikke at bruge data til at bruge det aktivt.
Og at data er en god størrelse at bruge i rekrutteringen, fordi det ser forbi de bias man som scout eller lign måtte have. Plus det giver mulighed for at søge bredere geografisk ved at putte de nøgledata ind i maskinen som man mener holdet har brug for. Det var også derfor man hentede Pedro. Holdet manglede en oprydder og bolderobrer. Og der bonner han ekstremt ud på data. Gør han stadig.

Inges filosofi byggede sig op på, at man skulle have flere spillere med spidskompetencer, fordi det var dem, der endte med at give penge i kassen. Mens spillere der var middelgode til meget ikke hev så mange penge hjem. Det tror jeg sådan set han har ret i. Se bare på de salg FCN laver på deres lynhurtige spillere. I AaB's regi glemte man måske bare at fokusere på, at der skulle bygges et hold før spidskompetencerne kunne shine. Jeg tror bl.a. det var derfor vi så at Noshe og Hannesbo blev rykket frem. Fordi de havde en spidskompetence i fart. Og åbenlyse mangler andre steder, desværre.

Meget apropos var det også sådan, at Randers fandt Lasse Berg Johnsen. Mener at have hørt, at de aldrig havde set ham live, men at han blev ved med at fremgå af data-scouting, så de tog chancen. Og vandt. Det gør man selvsagt ikke hver gang.
og AaBs hold var bygget op på at have folk med spidskompetencer kontra at være gennemsnits spiller. Det er også derfor Erik Hamren fejlede da hans spil filosofi, hvor man mere går op i at spille stabilt og ikke udnytte spids kompetencer, så hans stil kræver bedre gennemsnits spillere, frem for folk der har få ting de er gode til. Hilde succes er vel også at begynde at spille på AaB styrker frem for at forsøge dbu metoden (som under morten olsen)...

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af bedstefar » 28. maj 2023, 13:30

Emil Frederiksen fra Sønderjyske som erstatning for Prip. Top 3 offensiv fra 1 division, godt venstre ben og dobbelt så hurtig som Prip :D :D

Sapiens
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Sapiens » 28. maj 2023, 14:22

bedstefar skrev:
28. maj 2023, 13:30
Emil Frederiksen fra Sønderjyske som erstatning for Prip. Top 3 offensiv fra 1 division, godt venstre ben og dobbelt så hurtig som Prip :D :D
Lynge er dobbelt så hurtig som Prip.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af R Rosenberg » 28. maj 2023, 14:49

Sapiens skrev:
28. maj 2023, 14:22
bedstefar skrev:
28. maj 2023, 13:30
Emil Frederiksen fra Sønderjyske som erstatning for Prip. Top 3 offensiv fra 1 division, godt venstre ben og dobbelt så hurtig som Prip :D :D
Lynge er dobbelt så hurtig som Prip.
Hahaha, det er ikke engang løgn.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Nordjyden HY
1. div
1. div
Indlæg: 341
Tilmeldt: 10. jun 2021, 15:19
Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Nordjyden HY » 28. maj 2023, 15:09

bedstefar skrev:Emil Frederiksen fra Sønderjyske som erstatning for Prip. Top 3 offensiv fra 1 division, godt venstre ben og dobbelt så hurtig som Prip :D :D
Thomas Santos kunne også være et bud på en erstatning for Prip
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af bedstefar » 28. maj 2023, 15:48

R Rosenberg skrev:
28. maj 2023, 14:49
Sapiens skrev:
28. maj 2023, 14:22
bedstefar skrev:
28. maj 2023, 13:30
Emil Frederiksen fra Sønderjyske som erstatning for Prip. Top 3 offensiv fra 1 division, godt venstre ben og dobbelt så hurtig som Prip :D :D
Lynge er dobbelt så hurtig som Prip.
Hahaha, det er ikke engang løgn.
Ja, det siger jo ikke så meget om hans kvaliteter, når også halvdelen af debatsiden er hurtigere end Prip. Han skal bare væk eller så må han komme ind som joker i næste sæson.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af bedstefar » 28. maj 2023, 15:52

Nordjyden HY skrev:
28. maj 2023, 15:09
bedstefar skrev:Emil Frederiksen fra Sønderjyske som erstatning for Prip. Top 3 offensiv fra 1 division, godt venstre ben og dobbelt så hurtig som Prip :D :D
Thomas Santos kunne også være et bud på en erstatning for Prip
Jeg synes godt nok han mangler en masse, men farten er der. Hvis vi bliver ved Horsens, så synes jeg også en Magnus Jensen er spændende, dog kun i forsvaret :thumbsup:

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Freddie » 28. maj 2023, 16:30

bedstefar skrev:
28. maj 2023, 13:30
Emil Frederiksen fra Sønderjyske som erstatning for Prip. Top 3 offensiv fra 1 division, godt venstre ben og dobbelt så hurtig som Prip :D :D
Hvis det sker, er det tredje generation Frederiksen. Han er nemlig søn af Søren Frederiksen, og barnebarn til Preben Frederiksen, der fik nogle få førsteholdskampe inden han flyttede til Frederikshavn.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 28. maj 2023, 21:55

bedstefar skrev:
28. maj 2023, 15:48
R Rosenberg skrev:
28. maj 2023, 14:49
Sapiens skrev:
28. maj 2023, 14:22
bedstefar skrev:
28. maj 2023, 13:30
Emil Frederiksen fra Sønderjyske som erstatning for Prip. Top 3 offensiv fra 1 division, godt venstre ben og dobbelt så hurtig som Prip :D :D
Lynge er dobbelt så hurtig som Prip.
Hahaha, det er ikke engang løgn.
Ja, det siger jo ikke så meget om hans kvaliteter, når også halvdelen af debatsiden er hurtigere end Prip. Han skal bare væk eller så må han komme ind som joker i næste sæson.
Prip skal sælges og Ferreira ligeså, det er virkelig op ad bakke når det er en som Ferreira der skal sætte spillet og derudover har modstanderne identificeret ham som et svagt punkt i vores opspil

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af bedstefar » 28. maj 2023, 22:25

Aalborg frederikshavner skrev:
28. maj 2023, 21:55
bedstefar skrev:
28. maj 2023, 15:48
R Rosenberg skrev:
28. maj 2023, 14:49
Sapiens skrev:
28. maj 2023, 14:22
bedstefar skrev:
28. maj 2023, 13:30
Emil Frederiksen fra Sønderjyske som erstatning for Prip. Top 3 offensiv fra 1 division, godt venstre ben og dobbelt så hurtig som Prip :D :D
Lynge er dobbelt så hurtig som Prip.
Hahaha, det er ikke engang løgn.
Ja, det siger jo ikke så meget om hans kvaliteter, når også halvdelen af debatsiden er hurtigere end Prip. Han skal bare væk eller så må han komme ind som joker i næste sæson.
Prip skal sælges og Ferreira ligeså, det er virkelig op ad bakke når det er en som Ferreira der skal sætte spillet og derudover har modstanderne identificeret ham som et svagt punkt i vores opspil
Det er nu blevet bedre med Pedro efter han er rykket op på 8er positionen. Han er en fantastisk presspiller, han kan bruge hans motor bedre boks til boks og så synes jeg faktisk han har lidt portugisisk flair. Jeg tror vi kommer til at se flere assists og mål fra ham, en Risgård bliver han nok aldrig, men som den mest defensive af vores 8ere passer han godt ind. :cheers:

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 29. maj 2023, 08:59

bedstefar skrev:
28. maj 2023, 22:25
Aalborg frederikshavner skrev:
28. maj 2023, 21:55
bedstefar skrev:
28. maj 2023, 15:48
R Rosenberg skrev:
28. maj 2023, 14:49
Sapiens skrev:
28. maj 2023, 14:22
bedstefar skrev:
28. maj 2023, 13:30
Emil Frederiksen fra Sønderjyske som erstatning for Prip. Top 3 offensiv fra 1 division, godt venstre ben og dobbelt så hurtig som Prip :D :D
Lynge er dobbelt så hurtig som Prip.
Hahaha, det er ikke engang løgn.
Ja, det siger jo ikke så meget om hans kvaliteter, når også halvdelen af debatsiden er hurtigere end Prip. Han skal bare væk eller så må han komme ind som joker i næste sæson.
Prip skal sælges og Ferreira ligeså, det er virkelig op ad bakke når det er en som Ferreira der skal sætte spillet og derudover har modstanderne identificeret ham som et svagt punkt i vores opspil
Det er nu blevet bedre med Pedro efter han er rykket op på 8er positionen. Han er en fantastisk presspiller, han kan bruge hans motor bedre boks til boks og så synes jeg faktisk han har lidt portugisisk flair. Jeg tror vi kommer til at se flere assists og mål fra ham, en Risgård bliver han nok aldrig, men som den mest defensive af vores 8ere passer han godt ind. :cheers:
Ferreira er elendig på bolden og skal derfor væk, det går simpelthen ikke at have en der er så dårlig på bolden. Han kostede mål mod OB og FCM (det sidste blev heldigt annulleret) og det viser med al tydelighed at de bedre hold har talt om hvordan vi kan rammes i vores opspil.

Jeg står med hjertet i halsen når Ferreira har bolden da han har dårlige førsteberøringer, teknik samt manglende overblik. Han erobrer mange bolde men hvad nytter det når han selv er en kæmpe hæmsko i vores etablerede spil.

Sælg, sælg, sælg

Brugeravatar
MortenN
Superliga
Superliga
Indlæg: 663
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:21
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Nibe

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af MortenN » 29. maj 2023, 10:14

Aalborg frederikshavner skrev:
29. maj 2023, 08:59
bedstefar skrev:
28. maj 2023, 22:25
Aalborg frederikshavner skrev:
28. maj 2023, 21:55
bedstefar skrev:
28. maj 2023, 15:48
R Rosenberg skrev:
28. maj 2023, 14:49
Sapiens skrev:
28. maj 2023, 14:22


Lynge er dobbelt så hurtig som Prip.
Hahaha, det er ikke engang løgn.
Ja, det siger jo ikke så meget om hans kvaliteter, når også halvdelen af debatsiden er hurtigere end Prip. Han skal bare væk eller så må han komme ind som joker i næste sæson.
Prip skal sælges og Ferreira ligeså, det er virkelig op ad bakke når det er en som Ferreira der skal sætte spillet og derudover har modstanderne identificeret ham som et svagt punkt i vores opspil
Det er nu blevet bedre med Pedro efter han er rykket op på 8er positionen. Han er en fantastisk presspiller, han kan bruge hans motor bedre boks til boks og så synes jeg faktisk han har lidt portugisisk flair. Jeg tror vi kommer til at se flere assists og mål fra ham, en Risgård bliver han nok aldrig, men som den mest defensive af vores 8ere passer han godt ind. :cheers:
Ferreira er elendig på bolden og skal derfor væk, det går simpelthen ikke at have en der er så dårlig på bolden. Han kostede mål mod OB og FCM (det sidste blev heldigt annulleret) og det viser med al tydelighed at de bedre hold har talt om hvordan vi kan rammes i vores opspil.

Jeg står med hjertet i halsen når Ferreira har bolden da han har dårlige førsteberøringer, teknik samt manglende overblik. Han erobrer mange bolde men hvad nytter det når han selv er en kæmpe hæmsko i vores etablerede spil.

Sælg, sælg, sælg
Som pres spiller er Ferreira enkelte dage fantastisk, men problemet er ganske rigtigt at han ikke er fantastisk med bolden, og hvis hans spændingsniveau på dagen er for højt, så bliver til glidende tacklinger hver gang bolden kommer i nærheden af ham
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely

Brugeravatar
MortenN
Superliga
Superliga
Indlæg: 663
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:21
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Nibe

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af MortenN » 29. maj 2023, 15:05

MortenN skrev:
29. maj 2023, 10:14
Aalborg frederikshavner skrev:
29. maj 2023, 08:59
bedstefar skrev:
28. maj 2023, 22:25
Aalborg frederikshavner skrev:
28. maj 2023, 21:55
bedstefar skrev:
28. maj 2023, 15:48
R Rosenberg skrev:
28. maj 2023, 14:49


Hahaha, det er ikke engang løgn.
Ja, det siger jo ikke så meget om hans kvaliteter, når også halvdelen af debatsiden er hurtigere end Prip. Han skal bare væk eller så må han komme ind som joker i næste sæson.
Prip skal sælges og Ferreira ligeså, det er virkelig op ad bakke når det er en som Ferreira der skal sætte spillet og derudover har modstanderne identificeret ham som et svagt punkt i vores opspil
Det er nu blevet bedre med Pedro efter han er rykket op på 8er positionen. Han er en fantastisk presspiller, han kan bruge hans motor bedre boks til boks og så synes jeg faktisk han har lidt portugisisk flair. Jeg tror vi kommer til at se flere assists og mål fra ham, en Risgård bliver han nok aldrig, men som den mest defensive af vores 8ere passer han godt ind. :cheers:
Ferreira er elendig på bolden og skal derfor væk, det går simpelthen ikke at have en der er så dårlig på bolden. Han kostede mål mod OB og FCM (det sidste blev heldigt annulleret) og det viser med al tydelighed at de bedre hold har talt om hvordan vi kan rammes i vores opspil.

Jeg står med hjertet i halsen når Ferreira har bolden da han har dårlige førsteberøringer, teknik samt manglende overblik. Han erobrer mange bolde men hvad nytter det når han selv er en kæmpe hæmsko i vores etablerede spil.

Sælg, sælg, sælg
Som pres spiller er Ferreira enkelte dage fantastisk, men problemet er ganske rigtigt at han ikke er fantastisk med bolden, og hvis hans spændingsniveau på dagen er for højt, så bliver til glidende tacklinger hver gang bolden kommer i nærheden af ham
Sådan en dag er idag.. svag svag svag indsats..
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af R Rosenberg » 29. maj 2023, 16:33

Udskift hele holdet. Mere uværdige repræsentanter for klubben kan ikke findes.
Ædruelighedens stemme

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 683
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Mr Gold » 29. maj 2023, 17:13

R Rosenberg skrev:
29. maj 2023, 16:33
Udskift hele holdet. Mere uværdige repræsentanter for klubben kan ikke findes.
Man fatter godt nok ik de ik tager det mere alvorligt!!
Det ser skidt ud!! Troede den lille pause ville sætte noget vildskab i presset osv. man ku ik se de kæmper for overlevelse. Puhaaaa det ser skidt ud nu.

Klarer de den ik så er det Fuldt fortjent, 2 matchbolde så fåes det ik større. At av av det bliver en gyser af rang

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Jakobsen » 29. maj 2023, 18:47

At få afsat Lucas til et eller andet segundahold i udlandet.
Jeg kan ikke holde ud at se på en anfører med et så slattent utryk og med så lidt kvalitet i offensiven. Manden er så selvtilfreds og ikke nogen leder. Jeg gider sgu ikke se mere på det!
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af BoT » 29. maj 2023, 19:48

Jakobsen skrev:
29. maj 2023, 18:47
At få afsat Lucas til et eller andet segundahold i udlandet.
Jeg kan ikke holde ud at se på en anfører med et så slattent utryk og med så lidt kvalitet i offensiven. Manden er så selvtilfreds og ikke nogen leder. Jeg gider sgu ikke se mere på det!
Det der er godt nok en kujonagtig og foragtelig omgang lort at skrive.

Låst