Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af jonas386 » 13. jul 2023, 10:54

Hanga skrev:
13. jul 2023, 10:34
R Rosenberg skrev:
13. jul 2023, 10:28
RicoBR02 skrev:
13. jul 2023, 10:27
R Rosenberg skrev:
13. jul 2023, 10:13
Nu har jeg efterhånden læst ordene 'potentiale' og 'Ementa' i samme sætning flere gange her og på fx twitter, end jeg har læst kombinationerne 'Vingegaard' og 'introvert' eller 'den lille svindler' og 'Lars Løkke' i ditto. For ikke at tale om 'chemtrails' og 'onkel reje'.

Altså kom nu. Manden har scoret nul mål og lavet - frit efter hovedet - 2 assists. Til gengæld har han lavet nogle kongeafbrændere og en stor mængde frispark.

Var han så pisse propfuld af giga potentiale, så havde store klubber i udlandet sgu da stået i kø. Det samme med FCK og fcm, som begge elsker store, stærke angribere. Eller AaB havde forlænget med ham allerede for et år siden til en grusom løn.

Men nej, han blev hentet på en fri (næsten) transfer af Viborg.

Jeg synes, det er fint, at man godt kan lide personen, den pølende spillestil, de flagrende arme og ben, men altså, kan vi ikke skrue lidt ned for 'potentiale' og 'Ementa' i samme sætning, for der er altså ikke meget at have det i, udover noget føleri.
Han slår igennem min ven!!!!
Efter to år uden skyggen af tegn på at slå igennem? Okay - jeg håber det for ham.
Vi kan ikke helt afvise det.
Han er af åbenlyse årsager blevet sammenlignet meget med lange Paul fra Ikast, og hvis man holder fast i den, så er det værd at notere sig at Paul først begyndte at score mål fra 21-22 års alderen. Da han var 21 var han udlejet til Vejle i 1 div uden at være en bragende succes.
Nogle gange slår spillere igennem sent og det er tydeligt at se at Ementa har nogle fysiske forudsætninger.
Men ellers er jeg jo helt enig med dig. Jeg ser en angriber der trods disse fysiske forudsætninger er meget ufarlig og decideret dårlig til at være de rigtige steder i feltet, hvor han ellers bør kunne sætte sig igennem. Han har været bedst som opspilsstation og der er ingen tvivl om at hans blotte tilstedeværelse skaber uro hos modstanderne, der måske ikke altid ved helt hvordan de skal gribe ham an, men hans egen målfarlighed har været elendig. Men det kan pludseligt komme, og jeg så personligt gerne at vi havde haft ham til 1 division, hvor jeg tror han kunne gøre en stor forskel for os.
Jeg har hørt og læst det der flere gange på det seneste, men jeg mindes ikke at Onuachu var en meget anderledes spiller da han først begyndte at få spilletid. Onuachu var allerede fra start en klassisk targetman, hvor Ementa ikke virker særligt komfortabel med at skulle modtage de høje bolde, og da slet ikke at få afsluttet på dem første gang.

Jeg kan selvfølgelig huske forkert, men jeg ser da langt mere Helenius, bare med dårligere afslutninger, end Onuachu over Ementa.

Desuden havde Onuachu allerede scoret sit første mål, inden han havde spillet tre fulde kampe, og havde et ok målsnit da han først fik spilletid i FCM.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af RicoBR02 » 13. jul 2023, 11:02

jonas386 skrev:
13. jul 2023, 10:54
Hanga skrev:
13. jul 2023, 10:34
R Rosenberg skrev:
13. jul 2023, 10:28
RicoBR02 skrev:
13. jul 2023, 10:27
R Rosenberg skrev:
13. jul 2023, 10:13
Nu har jeg efterhånden læst ordene 'potentiale' og 'Ementa' i samme sætning flere gange her og på fx twitter, end jeg har læst kombinationerne 'Vingegaard' og 'introvert' eller 'den lille svindler' og 'Lars Løkke' i ditto. For ikke at tale om 'chemtrails' og 'onkel reje'.

Altså kom nu. Manden har scoret nul mål og lavet - frit efter hovedet - 2 assists. Til gengæld har han lavet nogle kongeafbrændere og en stor mængde frispark.

Var han så pisse propfuld af giga potentiale, så havde store klubber i udlandet sgu da stået i kø. Det samme med FCK og fcm, som begge elsker store, stærke angribere. Eller AaB havde forlænget med ham allerede for et år siden til en grusom løn.

Men nej, han blev hentet på en fri (næsten) transfer af Viborg.

Jeg synes, det er fint, at man godt kan lide personen, den pølende spillestil, de flagrende arme og ben, men altså, kan vi ikke skrue lidt ned for 'potentiale' og 'Ementa' i samme sætning, for der er altså ikke meget at have det i, udover noget føleri.
Han slår igennem min ven!!!!
Efter to år uden skyggen af tegn på at slå igennem? Okay - jeg håber det for ham.
Vi kan ikke helt afvise det.
Han er af åbenlyse årsager blevet sammenlignet meget med lange Paul fra Ikast, og hvis man holder fast i den, så er det værd at notere sig at Paul først begyndte at score mål fra 21-22 års alderen. Da han var 21 var han udlejet til Vejle i 1 div uden at være en bragende succes.
Nogle gange slår spillere igennem sent og det er tydeligt at se at Ementa har nogle fysiske forudsætninger.
Men ellers er jeg jo helt enig med dig. Jeg ser en angriber der trods disse fysiske forudsætninger er meget ufarlig og decideret dårlig til at være de rigtige steder i feltet, hvor han ellers bør kunne sætte sig igennem. Han har været bedst som opspilsstation og der er ingen tvivl om at hans blotte tilstedeværelse skaber uro hos modstanderne, der måske ikke altid ved helt hvordan de skal gribe ham an, men hans egen målfarlighed har været elendig. Men det kan pludseligt komme, og jeg så personligt gerne at vi havde haft ham til 1 division, hvor jeg tror han kunne gøre en stor forskel for os.
Jeg har hørt og læst det der flere gange på det seneste, men jeg mindes ikke at Onuachu var en meget anderledes spiller da han først begyndte at få spilletid. Onuachu var allerede fra start en klassisk targetman, hvor Ementa ikke virker særligt komfortabel med at skulle modtage de høje bolde, og da slet ikke at få afsluttet på dem første gang.

Jeg kan selvfølgelig huske forkert, men jeg ser da langt mere Helenius, bare med dårligere afslutninger, end Onuachu over Ementa.

Desuden havde Onuachu allerede scoret sit første mål, inden han havde spillet tre fulde kampe, og havde et ok målsnit da han først fik spilletid i FCM.
Jeg tror Ementa ville komme til rette bagved en angriber, her kan han modtage bolden holde i den og spille den i dybden eller på fløjene. Lige nu er han ikke en målscorer, men jeg tror det kommer med noget spilletid og så kan han rykkes op som decideret angriber. Jeg er dog enig med mange i at vi bare ikke har tiden til at udvikle ham, vinskal bruge mål nu!

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1530
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Stegosaurus » 13. jul 2023, 11:12

Hanga skrev:
13. jul 2023, 10:34
R Rosenberg skrev:
13. jul 2023, 10:28
RicoBR02 skrev:
13. jul 2023, 10:27
R Rosenberg skrev:
13. jul 2023, 10:13
Nu har jeg efterhånden læst ordene 'potentiale' og 'Ementa' i samme sætning flere gange her og på fx twitter, end jeg har læst kombinationerne 'Vingegaard' og 'introvert' eller 'den lille svindler' og 'Lars Løkke' i ditto. For ikke at tale om 'chemtrails' og 'onkel reje'.

Altså kom nu. Manden har scoret nul mål og lavet - frit efter hovedet - 2 assists. Til gengæld har han lavet nogle kongeafbrændere og en stor mængde frispark.

Var han så pisse propfuld af giga potentiale, så havde store klubber i udlandet sgu da stået i kø. Det samme med FCK og fcm, som begge elsker store, stærke angribere. Eller AaB havde forlænget med ham allerede for et år siden til en grusom løn.

Men nej, han blev hentet på en fri (næsten) transfer af Viborg.

Jeg synes, det er fint, at man godt kan lide personen, den pølende spillestil, de flagrende arme og ben, men altså, kan vi ikke skrue lidt ned for 'potentiale' og 'Ementa' i samme sætning, for der er altså ikke meget at have det i, udover noget føleri.
Han slår igennem min ven!!!!
Efter to år uden skyggen af tegn på at slå igennem? Okay - jeg håber det for ham.
Vi kan ikke helt afvise det.
Han er af åbenlyse årsager blevet sammenlignet meget med lange Paul fra Ikast, og hvis man holder fast i den, så er det værd at notere sig at Paul først begyndte at score mål fra 21-22 års alderen. Da han var 21 var han udlejet til Vejle i 1 div uden at være en bragende succes.
Nogle gange slår spillere igennem sent og det er tydeligt at se at Ementa har nogle fysiske forudsætninger.
Men ellers er jeg jo helt enig med dig. Jeg ser en angriber der trods disse fysiske forudsætninger er meget ufarlig og decideret dårlig til at være de rigtige steder i feltet, hvor han ellers bør kunne sætte sig igennem. Han har været bedst som opspilsstation og der er ingen tvivl om at hans blotte tilstedeværelse skaber uro hos modstanderne, der måske ikke altid ved helt hvordan de skal gribe ham an, men hans egen målfarlighed har været elendig. Men det kan pludseligt komme, og jeg så personligt gerne at vi havde haft ham til 1 division, hvor jeg tror han kunne gøre en stor forskel for os.
Den helt store fejl er, som jeg ser det, at der åbenbart ikke er nogen, der har lagt en "logistikplan" for vores angribere.

Vi er havnet med absurd mange angribere til én plads. Sidste år fik Ross og Ementa alt for lidt spilletid, og de burde muligvis være blevet udlejet - som Prica og Makaric. Jeg savner virkelig, at vi begynder at få gang i nogle flere strategiske udlejninger, hvor vi får bygget de unge spillere langsomt op gennem flere år, i stedet for bare at smide dem vilkårligt ind de sidste syv minutter af superligakampene, hvor de sjældent får rørt bolden.

Det er, som om, at hver gang vi ser en spiller med en smule talent, så skal han forceres ind på førsteholdet. Her er det vel ret beset kun Kaufmann og Mæhle, dette har fungeret med, mens Theo Sander, 2 x Klitten, Thellufsen, Pohl, Wessam, Ementa og Oliver Ross på ingen måde har virket klar til superligaen.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af jonas386 » 13. jul 2023, 11:16

RicoBR02 skrev:
13. jul 2023, 11:02

Jeg tror Ementa ville komme til rette bagved en angriber, her kan han modtage bolden holde i den og spille den i dybden eller på fløjene. Lige nu er han ikke en målscorer, men jeg tror det kommer med noget spilletid og så kan han rykkes op som decideret angriber. Jeg er dog enig med mange i at vi bare ikke har tiden til at udvikle ham, vinskal bruge mål nu!
Det er jeg sådan set enig i, men det er også derfor jeg ikke helt synes sammenligningen med Onuachu holder. Onuachu, som jeg husker det, har altid haft sin fysiske styrke, højde og styrke i luften. I begyndelsen var han noget kluntet, decideret uskarp og måske lidt tøvende i sine aktioner. Med bolden mindes jeg, at han var maje' ring'. Udover højden er det jo to vidt forskellige angribere, der har forskellige kompetencer, og som gerne skal spilles på to forskellige måder.
Det er den fysiske pakke der gør Ementa interessant, og jeg forestiller mig ikke at Viborg har hentet ham for at han skal lure på nedfaldsbolde eller servicere de andre offensivspillere omkring ham.

Jeg har tidligere foreslået, at vi kunne prøve at få ham ind på en midtbanerolle, men medgiver også, at det ikke vil gøre ham godt med så mange bolde og folk kommende fra alle sider.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1530
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Stegosaurus » 13. jul 2023, 11:33

jonas386 skrev:
13. jul 2023, 11:16
RicoBR02 skrev:
13. jul 2023, 11:02

Jeg tror Ementa ville komme til rette bagved en angriber, her kan han modtage bolden holde i den og spille den i dybden eller på fløjene. Lige nu er han ikke en målscorer, men jeg tror det kommer med noget spilletid og så kan han rykkes op som decideret angriber. Jeg er dog enig med mange i at vi bare ikke har tiden til at udvikle ham, vinskal bruge mål nu!
Det er jeg sådan set enig i, men det er også derfor jeg ikke helt synes sammenligningen med Onuachu holder. Onuachu, som jeg husker det, har altid haft sin fysiske styrke, højde og styrke i luften. I begyndelsen var han noget kluntet, decideret uskarp og måske lidt tøvende i sine aktioner. Med bolden mindes jeg, at han var maje' ring'. Udover højden er det jo to vidt forskellige angribere, der har forskellige kompetencer, og som gerne skal spilles på to forskellige måder.
Det er den fysiske pakke der gør Ementa interessant, og jeg forestiller mig ikke at Viborg har hentet ham for at han skal lure på nedfaldsbolde eller servicere de andre offensivspillere omkring ham.

Jeg har tidligere foreslået, at vi kunne prøve at få ham ind på en midtbanerolle, men medgiver også, at det ikke vil gøre ham godt med så mange bolde og folk kommende fra alle sider.
Altså Ementa har jo nærmest virket konfus, når han kom ind i kampene. Han kikser afleveringer på 5-6 meter, spiller bolden direkte hen til modspillere, og træffer generelt mystiske beslutninger. Han er alt for sløv i pæren til at kunne spille på midtbanen.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Tyskeren » 13. jul 2023, 12:11

Kan I ikke oprette en Ementa tråd i stedet for det her spam?

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af FIDEL » 13. jul 2023, 12:18

Tyskeren skrev:
13. jul 2023, 12:11
Kan I ikke oprette en Ementa tråd i stedet for det her spam?
Ja. Videre!

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1530
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Stegosaurus » 13. jul 2023, 13:07

bedstefar skrev:
12. jul 2023, 18:38
Bros skrev:
12. jul 2023, 18:35
Stegosaurus skrev:
12. jul 2023, 13:57
Er der nogen, der har læst, hvem vi har med til Tyskland? Tænker specielt på om alle "de unge" er med, eller om nogen allerede er blevet kasseret?
Gustav Dahl er i Vendsyssel til prøvetræning sammen med hennesbro
Det er fint, han har ikke niveauet. Træner Tomaz stadig med? Han så meget spændende ud.
Men sgu lidt sindssygt med Gustav Dahl - han har spillet fast som central midt i hvert fald to år på U19, og muligvis også på U17, og deltaget i 1000-1500 træninger ude i AaB, og så dropper man ham 14 dage efter han rykkes op. Har man da for pokker ikke kunnet se, at han mangler ALT for at kunne blive bare en hæderlig superligaspiller?? Det er vildt, og skuffende, at sådan en spiller bare får lov til at blive i systemet år efter år.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5356
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af R Rosenberg » 13. jul 2023, 13:29

Stegosaurus skrev:
13. jul 2023, 13:07
bedstefar skrev:
12. jul 2023, 18:38
Bros skrev:
12. jul 2023, 18:35
Stegosaurus skrev:
12. jul 2023, 13:57
Er der nogen, der har læst, hvem vi har med til Tyskland? Tænker specielt på om alle "de unge" er med, eller om nogen allerede er blevet kasseret?
Gustav Dahl er i Vendsyssel til prøvetræning sammen med hennesbro
Det er fint, han har ikke niveauet. Træner Tomaz stadig med? Han så meget spændende ud.
Men sgu lidt sindssygt med Gustav Dahl - han har spillet fast som central midt i hvert fald to år på U19, og muligvis også på U17, og deltaget i 1000-1500 træninger ude i AaB, og så dropper man ham 14 dage efter han rykkes op. Har man da for pokker ikke kunnet se, at han mangler ALT for at kunne blive bare en hæderlig superligaspiller?? Det er vildt, og skuffende, at sådan en spiller bare får lov til at blive i systemet år efter år.
Men er det ikke bare AaB i en nøddeskal de seneste 10 år?
Man ruger og ruger og ruger, meget længere end andre, og som regel er det endnu et ubefrugtet æg, man ligger på.
Vi har set det et utal af gange, og under Gaarde var det storslemt: Magnus, Pohl, Wessam, KP, Blåbjerg, Bruhn, etc.

Lad os håbe, at de nye og mange flere øjne kan få ændret lidt på den praksis.
Det vil også betyde, at det vil være mere interessant for store talenter uden for Nordjylland at vælge AaB, hvis det kun er reelt kun er virkeligt gode talenter, der spiller på u17 og U19.
Ædruelighedens stemme

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7876
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Forza » 13. jul 2023, 13:31

Stegosaurus skrev:
13. jul 2023, 13:07
bedstefar skrev:
12. jul 2023, 18:38
Bros skrev:
12. jul 2023, 18:35
Stegosaurus skrev:
12. jul 2023, 13:57
Er der nogen, der har læst, hvem vi har med til Tyskland? Tænker specielt på om alle "de unge" er med, eller om nogen allerede er blevet kasseret?
Gustav Dahl er i Vendsyssel til prøvetræning sammen med hennesbro
Det er fint, han har ikke niveauet. Træner Tomaz stadig med? Han så meget spændende ud.
Men sgu lidt sindssygt med Gustav Dahl - han har spillet fast som central midt i hvert fald to år på U19, og muligvis også på U17, og deltaget i 1000-1500 træninger ude i AaB, og så dropper man ham 14 dage efter han rykkes op. Har man da for pokker ikke kunnet se, at han mangler ALT for at kunne blive bare en hæderlig superligaspiller?? Det er vildt, og skuffende, at sådan en spiller bare får lov til at blive i systemet år efter år.
Hvem ved. Det kan vel være at man vil leje ham ud hvis man ser et potentiale.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Hanga » 13. jul 2023, 13:55

R Rosenberg skrev:
13. jul 2023, 13:29
Stegosaurus skrev:
13. jul 2023, 13:07
bedstefar skrev:
12. jul 2023, 18:38
Bros skrev:
12. jul 2023, 18:35
Stegosaurus skrev:
12. jul 2023, 13:57
Er der nogen, der har læst, hvem vi har med til Tyskland? Tænker specielt på om alle "de unge" er med, eller om nogen allerede er blevet kasseret?
Gustav Dahl er i Vendsyssel til prøvetræning sammen med hennesbro
Det er fint, han har ikke niveauet. Træner Tomaz stadig med? Han så meget spændende ud.
Men sgu lidt sindssygt med Gustav Dahl - han har spillet fast som central midt i hvert fald to år på U19, og muligvis også på U17, og deltaget i 1000-1500 træninger ude i AaB, og så dropper man ham 14 dage efter han rykkes op. Har man da for pokker ikke kunnet se, at han mangler ALT for at kunne blive bare en hæderlig superligaspiller?? Det er vildt, og skuffende, at sådan en spiller bare får lov til at blive i systemet år efter år.
Men er det ikke bare AaB i en nøddeskal de seneste 10 år?
Man ruger og ruger og ruger, meget længere end andre, og som regel er det endnu et ubefrugtet æg, man ligger på.
Vi har set det et utal af gange, og under Gaarde var det storslemt: Magnus, Pohl, Wessam, KP, Blåbjerg, Bruhn, etc.

Lad os håbe, at de nye og mange flere øjne kan få ændret lidt på den praksis.
Det vil også betyde, at det vil være mere interessant for store talenter uden for Nordjylland at vælge AaB, hvis det kun er reelt kun er virkeligt gode talenter, der spiller på u17 og U19.
Hvornår er det da lige at I synes AaB skal vælge spilleren fra? Hvis nu Gustav Dahl rent faktisk har vist ok takter som u17 og u19 spiller skal vi da holde ham i folden. Han er vitterligt lige blevet senior og har ikke optaget en plads i truppen eller noget.

Hvis man vælger ham fra nu, hvad har så været skaden? Vi skal jo altså kunne stille med et helt U19 hold, blot til info... Hvis man stadig tror på ham men erkender at han ikke er helt klar til førsteholdstruppen, så kan en udlejning være det helt rigtige.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af jonas386 » 13. jul 2023, 14:57

Vi skal jo også kunne stille hold til U19 og U17 ligaen. Det er imo ikke et problem, at vi sender spillere videre når de bliver for gamle til u19 bold, det er mere de situationer hvor vi har insisteret på 2-4 års seniorfodbold før vi bliver overbeviste om, at en given spiller ikke har det der skal til der er problematiske.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7876
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Forza » 13. jul 2023, 15:01

jonas386 skrev:
13. jul 2023, 14:57
Vi skal jo også kunne stille hold til U19 og U17 ligaen. Det er imo ikke et problem, at vi sender spillere videre når de bliver for gamle til u19 bold, det er mere de situationer hvor vi har insisteret på 2-4 års seniorfodbold før vi bliver overbeviste om, at en given spiller ikke har det der skal til der er problematiske.
Men ved vi at AaB synes at han ikke har det der skal til? Udlejning til 1. div kan da give væsentlig mere udfordring end u-19 ligaen. Det er også noget FCM benytter sig af med succes.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af jonas386 » 13. jul 2023, 15:12

Forza skrev:
13. jul 2023, 15:01
jonas386 skrev:
13. jul 2023, 14:57
Vi skal jo også kunne stille hold til U19 og U17 ligaen. Det er imo ikke et problem, at vi sender spillere videre når de bliver for gamle til u19 bold, det er mere de situationer hvor vi har insisteret på 2-4 års seniorfodbold før vi bliver overbeviste om, at en given spiller ikke har det der skal til der er problematiske.
Men ved vi at AaB synes at han ikke har det der skal til? Udlejning til 1. div kan da give væsentlig mere udfordring end u-19 ligaen. Det er også noget FCM benytter sig af med succes.
Jeg forestiller mig da, at det er derfor vi sender ham videre. Som jeg forstår det spiller han på midtbanen, og det er en position vi er noget tynde på, så hvis han havde niveauet til 1. division, så skulle vi da nok kunne finde plads til ham
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7876
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Forza » 13. jul 2023, 15:24

jonas386 skrev:
13. jul 2023, 15:12
Forza skrev:
13. jul 2023, 15:01
jonas386 skrev:
13. jul 2023, 14:57
Vi skal jo også kunne stille hold til U19 og U17 ligaen. Det er imo ikke et problem, at vi sender spillere videre når de bliver for gamle til u19 bold, det er mere de situationer hvor vi har insisteret på 2-4 års seniorfodbold før vi bliver overbeviste om, at en given spiller ikke har det der skal til der er problematiske.
Men ved vi at AaB synes at han ikke har det der skal til? Udlejning til 1. div kan da give væsentlig mere udfordring end u-19 ligaen. Det er også noget FCM benytter sig af med succes.
Jeg forestiller mig da, at det er derfor vi sender ham videre. Som jeg forstår det spiller han på midtbanen, og det er en position vi er noget tynde på, så hvis han havde niveauet til 1. division, så skulle vi da nok kunne finde plads til ham
Det kan da ligeså godt være man mener der er et potentiale, men at han mangler spilletid på et højere niveau end u-19 inden han er klar til at spille for os.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Buzz Killington » 13. jul 2023, 15:25

https://twitter.com/LHegnet/status/1679 ... w2P1w&s=19

Nogen der ved hvad filan manden snakker om?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7876
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Forza » 13. jul 2023, 15:32

Buzz Killington skrev:
13. jul 2023, 15:25
https://twitter.com/LHegnet/status/1679 ... w2P1w&s=19

Nogen der ved hvad filan manden snakker om?
Næ. Jeg forstår ikke behovet for at skrive sådan noget hvis man alligevel ikke vil dele hvad man ved.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2580
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af troelsh » 13. jul 2023, 15:37

Buzz Killington skrev:
13. jul 2023, 15:25
https://twitter.com/LHegnet/status/1679 ... w2P1w&s=19

Nogen der ved hvad filan manden snakker om?
Ved ikke hvem det er, men det kunne godt tænkes det er Mads Larsen der spiller på den centrale midt.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Hanga » 13. jul 2023, 15:49

Forza skrev:
13. jul 2023, 15:32
Buzz Killington skrev:
13. jul 2023, 15:25
https://twitter.com/LHegnet/status/1679 ... w2P1w&s=19

Nogen der ved hvad filan manden snakker om?
Næ. Jeg forstår ikke behovet for at skrive sådan noget hvis man alligevel ikke vil dele hvad man ved.
Tja det er da mere konkret end de fleste rygter der bliver skrevet herinde. Det er jo som regel enten er noget som mere eller mindre er offentlig kendt, eller som lidt ligger til højrebenet.
Jeg har ikke fulgt med i Esbjerg så aner ikke hvem der kan være tale om. Mads Larsen har jo været nævnt i evigheder men han er aldrig kommet videre.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1530
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Stegosaurus » 13. jul 2023, 16:11

Hanga skrev:
13. jul 2023, 15:49
Forza skrev:
13. jul 2023, 15:32
Buzz Killington skrev:
13. jul 2023, 15:25
https://twitter.com/LHegnet/status/1679 ... w2P1w&s=19

Nogen der ved hvad filan manden snakker om?
Næ. Jeg forstår ikke behovet for at skrive sådan noget hvis man alligevel ikke vil dele hvad man ved.
Tja det er da mere konkret end de fleste rygter der bliver skrevet herinde. Det er jo som regel enten er noget som mere eller mindre er offentlig kendt, eller som lidt ligger til højrebenet.
Jeg har ikke fulgt med i Esbjerg så aner ikke hvem der kan være tale om. Mads Larsen har jo været nævnt i evigheder men han er aldrig kommet videre.
Mads Larsen har kontrakt indtil sommeren 2025. Jeg kan virkelig ikke se for mig at EfB lader deres største/eneste profil smutte for peanuts. Kan dog se, at Mads Larsen forlængede sin kontrakt i januar 2022, hvor EfB lå i 1. division, så nok ikke urealistisk at han har fået indføjet en række klausuler der kan gøre det nemmere at slippe væk fra.

Besvar