Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1478
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Stegosaurus » 20. jul 2023, 08:22

FlemmingG skrev:
20. jul 2023, 08:19
Raptorr skrev:
20. jul 2023, 08:08
emenike skrev:
20. jul 2023, 07:48
Det er et latterligt salg for en af årgangens mest talentfulde målmænd i Europa. City, Juve og Inter har ikke uden grund haft folk til at kigge på ham af flere omgange, ligesom at han har repræsenteret de danske U-landshold på flere niveauer og trænet med A-landsholdet, så den fortælling nogen herinde prædiker om at han blot er talt op til noget han ikke er fra AaB’s side er fri fantasi eller bare trolling. Hvorfor skulle FCK, med deres strategi in mente, i øvrigt så nappe ham når chancen byder sig?

Der er udsalg på Hornevej og man har åbenbart hverken evner eller tålmodighed til at realisere et salg til en af mange udenlandske klubber der har været meldt på banen, i et vindue der stadig løber over en måned endnu. Hvad blev der i øvrigt af ledelsens udtalelser om at satse benhårdt på ungdommen og akademispillere, eller at vi ikke stod i en situation hvor vi var”tvunget” til at sælge? Det var så lige indtil mægtige FCK lugtede blod med et low risk, high reward bud fra deres side. Jeg var optimistisk på vegne af den nye sportslige ledelse, og tror stadig det godt kan blive spændende, men indtil videre har jeg ikke set noget som helst fra deres side der emmer af forbedringer eller nye tider efter de sidste mange års shitshow.
Ligegyldigt hvor stort et talent Sander er, så står vi med en ung mand, som ikke ønsker at forlænge, og som skuffede både AaB og sig selv, da han blev prøvet af i Superligaen (jeg finder det stadig urimeligt, at han skulle udsættes for det pres som 17/18 årig). Derudover mangler vi at få afklaret prisen, således melder ekstrabladet om 11 millioner, som kan løbe op i 15 millioner med bonusser. Dertil kan komme en videresalgsklausul. Det skal stilles overfor, at vi havde risikeret at stå med 0 kr og en demotiveret 2. målmand de næste 1½ år. Det er formodentlig et faktum, at ingen udenlandske klubber har budt på ham. For mig lyder det på den baggrund såre fornuftigt med den handel, som er indgået, og at tale ledelsen ned på grund af den her handel giver ingen mening. "Udsalg på Hornevej"? Nej, jeg oplever det modsatte. Indtil nu har de skilt sig af med folk som var i periferien af holdet, mens det ligner at de satser på at beholde folk som Kramer, Sousa og Bakiz. Gid de må lykkedes med det.
Hvis det her salg, netop betyder at vi kan beholde Kramer, Bakiz og Sousa, så er det ok - såfremt prisen er 11 mil ( potentielt 15 ). Theo er dygtig, men absolut stadig med udviklingsområder. Vores nye sportslige ledelse skal kigge længere frem end den næste sæson, men omvendt skal der også skabes et hold som SKAL rykke op i den kommende sæson. Samtidig har man også fokus på at begrænse den økonomiske blødning dvs der skal realiseres transferindtægter…
Afgangen af Theo svækker IKKE vores hold som det ser ud lige nu. Til gengæld kan hans transfer måske være med til at finansiere endnu en dygtig midtbanespiller - noget vi alle har skreget på i umindelige tider
Ja, Sander er den i truppen, vi nemmest kan undvære. Salget giver glimrende mening på alle parametre. Vi skal dog ud og bruge penge på en ny reservemålmand - nægter at tro, at de tør sætte den unge australier på bænken.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af jonas386 » 20. jul 2023, 08:25

I øvrigt mener jeg, at Theo Sanders spil med fødderne er kraftigt overvurderet, navnlig når der er tale om afleveringer over fem meter.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af R Rosenberg » 20. jul 2023, 08:47

Stegosaurus skrev:
20. jul 2023, 08:22
FlemmingG skrev:
20. jul 2023, 08:19
Raptorr skrev:
20. jul 2023, 08:08
emenike skrev:
20. jul 2023, 07:48
Det er et latterligt salg for en af årgangens mest talentfulde målmænd i Europa. City, Juve og Inter har ikke uden grund haft folk til at kigge på ham af flere omgange, ligesom at han har repræsenteret de danske U-landshold på flere niveauer og trænet med A-landsholdet, så den fortælling nogen herinde prædiker om at han blot er talt op til noget han ikke er fra AaB’s side er fri fantasi eller bare trolling. Hvorfor skulle FCK, med deres strategi in mente, i øvrigt så nappe ham når chancen byder sig?

Der er udsalg på Hornevej og man har åbenbart hverken evner eller tålmodighed til at realisere et salg til en af mange udenlandske klubber der har været meldt på banen, i et vindue der stadig løber over en måned endnu. Hvad blev der i øvrigt af ledelsens udtalelser om at satse benhårdt på ungdommen og akademispillere, eller at vi ikke stod i en situation hvor vi var”tvunget” til at sælge? Det var så lige indtil mægtige FCK lugtede blod med et low risk, high reward bud fra deres side. Jeg var optimistisk på vegne af den nye sportslige ledelse, og tror stadig det godt kan blive spændende, men indtil videre har jeg ikke set noget som helst fra deres side der emmer af forbedringer eller nye tider efter de sidste mange års shitshow.
Ligegyldigt hvor stort et talent Sander er, så står vi med en ung mand, som ikke ønsker at forlænge, og som skuffede både AaB og sig selv, da han blev prøvet af i Superligaen (jeg finder det stadig urimeligt, at han skulle udsættes for det pres som 17/18 årig). Derudover mangler vi at få afklaret prisen, således melder ekstrabladet om 11 millioner, som kan løbe op i 15 millioner med bonusser. Dertil kan komme en videresalgsklausul. Det skal stilles overfor, at vi havde risikeret at stå med 0 kr og en demotiveret 2. målmand de næste 1½ år. Det er formodentlig et faktum, at ingen udenlandske klubber har budt på ham. For mig lyder det på den baggrund såre fornuftigt med den handel, som er indgået, og at tale ledelsen ned på grund af den her handel giver ingen mening. "Udsalg på Hornevej"? Nej, jeg oplever det modsatte. Indtil nu har de skilt sig af med folk som var i periferien af holdet, mens det ligner at de satser på at beholde folk som Kramer, Sousa og Bakiz. Gid de må lykkedes med det.
Hvis det her salg, netop betyder at vi kan beholde Kramer, Bakiz og Sousa, så er det ok - såfremt prisen er 11 mil ( potentielt 15 ). Theo er dygtig, men absolut stadig med udviklingsområder. Vores nye sportslige ledelse skal kigge længere frem end den næste sæson, men omvendt skal der også skabes et hold som SKAL rykke op i den kommende sæson. Samtidig har man også fokus på at begrænse den økonomiske blødning dvs der skal realiseres transferindtægter…
Afgangen af Theo svækker IKKE vores hold som det ser ud lige nu. Til gengæld kan hans transfer måske være med til at finansiere endnu en dygtig midtbanespiller - noget vi alle har skreget på i umindelige tider
Ja, Sander er den i truppen, vi nemmest kan undvære. Salget giver glimrende mening på alle parametre. Vi skal dog ud og bruge penge på en ny reservemålmand - nægter at tro, at de tør sætte den unge australier på bænken.
Ja, eller også skulle de hente en ny førstekeeper.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Erasmus Montanus » 20. jul 2023, 09:00

jonas386 skrev:
20. jul 2023, 08:25
I øvrigt mener jeg, at Theo Sanders spil med fødderne er kraftigt overvurderet, navnlig når der er tale om afleveringer over fem meter.
Jeg mener i øvrigt det modsatte.
Sander er en moderne keeper med fin teknik.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Jakobsen » 20. jul 2023, 09:04

Kan se at Zander Hyltoft som flere gange været fremhævet positivt i Vendsyssel forlader Vendsyssel på fri transfer. Kunne han være et bud på en kortsigtet gardering til midtbanen? Kender ham overhovedet ikke så er egentlig mest nysgerrig på at høre hvad dem der kender ham synes.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af jonas386 » 20. jul 2023, 09:06

Erasmus Montanus skrev:
20. jul 2023, 09:00
jonas386 skrev:
20. jul 2023, 08:25
I øvrigt mener jeg, at Theo Sanders spil med fødderne er kraftigt overvurderet, navnlig når der er tale om afleveringer over fem meter.
Jeg mener i øvrigt det modsatte.
Sander er en moderne keeper med fin teknik.
Jeg synes han er udmærket i småspillet, hvis man kan sige det om en målmand- jeg tænker på de korte flade afleveringer til forsvaret. Men når det er de lidt længere bolde der skal distribueres til backs/kanter, synes jeg han, i lighed med mange andre keepere, har en tendens til at hælde den udover sidelinjen
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 641
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Alexis » 20. jul 2023, 09:13

jonas386 skrev:
20. jul 2023, 09:06
Erasmus Montanus skrev:
20. jul 2023, 09:00
jonas386 skrev:
20. jul 2023, 08:25
I øvrigt mener jeg, at Theo Sanders spil med fødderne er kraftigt overvurderet, navnlig når der er tale om afleveringer over fem meter.
Jeg mener i øvrigt det modsatte.
Sander er en moderne keeper med fin teknik.
Jeg synes han er udmærket i småspillet, hvis man kan sige det om en målmand- jeg tænker på de korte flade afleveringer til forsvaret. Men når det er de lidt længere bolde der skal distribueres til backs/kanter, synes jeg han, i lighed med mange andre keepere, har en tendens til at hælde den udover sidelinjen
Theo er elendig med fødderne, ligesom 8/10 superliga målmænd er det. Sætter konsekvent forsvarsspillerne i dårlige situationer og sparker 50 procent af lange bold ud over sidelinjen.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7823
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Forza » 20. jul 2023, 09:19

AaB bekræfter at de er enige om en transfer og at de forventer den går igennem. Mon ikke den bliver annonceret officielt senere i dag.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af bonanza » 20. jul 2023, 09:23

Det her salg kommer ikke til at betyde så meget for AaB. Det er ikke en starter vi sælger, så det er ikke rigtig en svækkelse af truppen. Et salg vi alle havde højere forventninger til, men det er jo bl.a. Inges og klubbens skyld, da det gentagende gange er meldt ud at Sander er et kæmpe talent. Prisen følger vel markedet, især hvis Viborg sælger Lund til BIF for 8 mio, og henter Brolin i Sverige for 800.000.

Der er ingen grund til at vi taler Theo ned herinde. Det klæder ikke folk at kalde en 18 årige som har fået så dårlige forudsætninger i AaB for elendig.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1478
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Stegosaurus » 20. jul 2023, 09:29

Alexis skrev:
20. jul 2023, 09:13
jonas386 skrev:
20. jul 2023, 09:06
Erasmus Montanus skrev:
20. jul 2023, 09:00
jonas386 skrev:
20. jul 2023, 08:25
I øvrigt mener jeg, at Theo Sanders spil med fødderne er kraftigt overvurderet, navnlig når der er tale om afleveringer over fem meter.
Jeg mener i øvrigt det modsatte.
Sander er en moderne keeper med fin teknik.
Jeg synes han er udmærket i småspillet, hvis man kan sige det om en målmand- jeg tænker på de korte flade afleveringer til forsvaret. Men når det er de lidt længere bolde der skal distribueres til backs/kanter, synes jeg han, i lighed med mange andre keepere, har en tendens til at hælde den udover sidelinjen
Theo er elendig med fødderne, ligesom 8/10 superliga målmænd er det. Sætter konsekvent forsvarsspillerne i dårlige situationer og sparker 50 procent af lange bold ud over sidelinjen.
Han er svag under pres og har en middelmådig teknik.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7823
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Forza » 20. jul 2023, 09:32

bonanza skrev:
20. jul 2023, 09:23
Det her salg kommer ikke til at betyde så meget for AaB. Det er ikke en starter vi sælger, så det er ikke rigtig en svækkelse af truppen. Et salg vi alle havde højere forventninger til, men det er jo bl.a. Inges og klubbens skyld, da det gentagende gange er meldt ud at Sander er et kæmpe talent. Prisen følger vel markedet, især hvis Viborg sælger Lund til BIF for 8 mio, og henter Brolin i Sverige for 800.000.

Der er ingen grund til at vi taler Theo ned herinde. Det klæder ikke folk at kalde en 18 årige som har fået så dårlige forudsætninger i AaB for elendig.
Vi behøver ikke tale ham ned. Men lad os være ærlige. Han har i en del år været ophøjet til en giga talent. Man forsøgte at skumme fløden ved at give ham tidlig spilletid for forhåbentligt at kunne hente en høj transfer. Han skuffede fælt og ligner slet ikke en starter i superligaen på nuværende tidspunkt.

Potentialet er der bestemt stadig - og det er derfor FCK køber ham. Men tror mange var overrasket over hans nuværende niveau.

I og med vi SKAL vinde 1. div har vi ikke råd til flere nybegynder fejl i målet. Så han ville næppe få spilletid i 1. div for os. Når han samtidig ikke vil forlænge er det ikke holdbart at holde på ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af bonanza » 20. jul 2023, 09:40

Forza skrev:
20. jul 2023, 09:32
bonanza skrev:
20. jul 2023, 09:23
Det her salg kommer ikke til at betyde så meget for AaB. Det er ikke en starter vi sælger, så det er ikke rigtig en svækkelse af truppen. Et salg vi alle havde højere forventninger til, men det er jo bl.a. Inges og klubbens skyld, da det gentagende gange er meldt ud at Sander er et kæmpe talent. Prisen følger vel markedet, især hvis Viborg sælger Lund til BIF for 8 mio, og henter Brolin i Sverige for 800.000.

Der er ingen grund til at vi taler Theo ned herinde. Det klæder ikke folk at kalde en 18 årige som har fået så dårlige forudsætninger i AaB for elendig.
Vi behøver ikke tale ham ned. Men lad os være ærlige. Han har i en del år været ophøjet til en giga talent. Man forsøgte at skumme fløden ved at give ham tidlig spilletid for forhåbentligt at kunne hente en høj transfer. Han skuffede fælt og ligner slet ikke en starter i superligaen på nuværende tidspunkt.

Potentialet er der bestemt stadig - og det er derfor FCK køber ham. Men tror mange var overrasket over hans nuværende niveau.

I og med vi SKAL vinde 1. div har vi ikke råd til flere nybegynder fejl i målet. Så han ville næppe få spilletid i 1. div for os. Når han samtidig ikke vil forlænge er det ikke holdbart at holde på ham.
Jeg kan ikke konkludere at han er dårlig til noget på baggrund af det jeg har set. Han har fin højde, god med fødderne, stærke reflekser, gode fodparader, kommer godt ud af målet. Han var bare ikke klar til det pres han blev underlagt. Han er urutineret og træffer ikke de rigtige beslutninger. Det led AaB under, da der ikke var plads til de fejl. Vi havde alt for mange chancer imod os. Kun en mand som Rinne ville have set godt ud i den setting.
Det er et fint salg, da han ikke har udsigt til chancen i AaB, nu på et lavere niveau. Det er bedre at vi sælger og ruster truppen til fremtiden. En signing som Widell synes jeg vildt godt om, ifht at vi bliver homogene i kommende sæson og efter en evt oprykning!

Rockafellar
2. div
2. div
Indlæg: 163
Tilmeldt: 28. apr 2006, 14:35
Geografisk sted: Munken
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Rockafellar » 20. jul 2023, 09:41

DenSataniskeHest skrev:
20. jul 2023, 00:46
Jakobsen skrev:
19. jul 2023, 23:33
Erasmus Montanus skrev:Ærgerlig pris for vores største talent i mange år, men hvis det betyder, at vi får en vild bid af kagen ved et salg, så er det måske ok.
Især hvis Theo ikke er interesseret i at forlænge.

FCK sælger til absurde priser, og Theo bliver sikkert det samme, når han har spillet fast. Det bliver selvfølgelig træls, når han i en periode agerer sidste bastion for FCK og sikrer dem guld, men til gengæld kunne det være værre. Det kunne være BIF. Eller FCM. Eller AGF.
Men de der frikøbsklausuler er jo også bare fugle på taget. For det første er det jo altid af fortjenesten og ikke den samlede salgssum. For det andet er det jo langt fra sikkert han bliver førstevalg eller solgt til en pris der giver os noget - bare se på Kaufmann.

Når vi har en ledelse der siger vi ikke behøves sælge, hvorfor så forære vores største talent væk?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Fordi han er ikke bedre. Han er ikke vores største talent det er bare AaB der har snakket ham op. Han faldt jo helt igennem i ligaen og kostede os vel overlevelse i ligaen.

AaB var desperate med at forsøge at presse prisen op på ham ved at give ham spille tid. Men han faldt hele tiden igennem, de 7m er vel ok men mon ikke man har fået mere end blot det.
Hvem er vores største talent under 20? Hvem vurderer du der indbringe en større sum?
Swing Like God's Own Dick

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14752
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Hanga » 20. jul 2023, 09:43

Forza skrev:
20. jul 2023, 07:55
le Cid skrev:
20. jul 2023, 07:45
Ekstrabladet melder om 11 mill her og nu - samt en række bonuser. Det lyder mere spiseligt og sandsynligt, ligemeget hvor meget Portland forsøger med sit trolleri!
Ja ovenpå de seneste rygter er man jo helt glad for den pris. Men vigtigt at få solgt Theo i dette vindue.
Svært at vide hvilken pris man skal tro på.
Så stor en forskel gør det naturligvis heller ikke, men det vil nu være rart at få et to-cifret millionbeløb for det mest hypede talent vi har haft i 10 år. Uanset hvem der har ret er det en undervældende transfer, selvom vi naturligvis ikke kommer til at mangle Theo som sådan. Men det viser hvor svært vi har ved at sælge selv vores mest spændende spillere dyrt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1748
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af RicoBR02 » 20. jul 2023, 09:45

Sander ER et kæmpe talent, det er ikke bare AaB der har forsøgt at tale ham op og debatsiden der som de eneste har lugtet lunten og nu taler ham ned til en ligegyldighed. HAN ER FUCKING 18 ÅR! Han er ikke elendig, har ikke kostet os superliga pladsen, han er ikke svag under pres, han er 18 år på den vigtigste plads på banen for det dårligst spillende hold i ligaen! Jeg siger det igen, vi er med til at tale vores spillere så voldsomt ned at det smitter af..

Vi får en mindre transfersum for ham, men nogle enormt gode klausuler...

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af R Rosenberg » 20. jul 2023, 09:55

RicoBR02 skrev:
20. jul 2023, 09:45
Sander ER et kæmpe talent, det er ikke bare AaB der har forsøgt at tale ham op og debatsiden der som de eneste har lugtet lunten og nu taler ham ned til en ligegyldighed. HAN ER FUCKING 18 ÅR! Han er ikke elendig, har ikke kostet os superliga pladsen, han er ikke svag under pres, han er 18 år på den vigtigste plads på banen for det dårligst spillende hold i ligaen! Jeg siger det igen, vi er med til at tale vores spillere så voldsomt ned at det smitter af..

Vi får en mindre transfersum for ham, men nogle enormt gode klausuler...
Jeg synes faktisk ikke, at folk taler ham ned. De giver blot deres - subjektive - vurdering af hans forcer og mangler. Det er vel okay.
Ædruelighedens stemme

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3027
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Frygah » 20. jul 2023, 09:57

RicoBR02 skrev:
20. jul 2023, 09:45
Sander ER et kæmpe talent, det er ikke bare AaB der har forsøgt at tale ham op og debatsiden der som de eneste har lugtet lunten og nu taler ham ned til en ligegyldighed. HAN ER FUCKING 18 ÅR! Han er ikke elendig, har ikke kostet os superliga pladsen, han er ikke svag under pres, han er 18 år på den vigtigste plads på banen for det dårligst spillende hold i ligaen! Jeg siger det igen, vi er med til at tale vores spillere så voldsomt ned at det smitter af..

Vi får en mindre transfersum for ham, men nogle enormt gode klausuler...
Men var han SÅ stort et talent, så var han ikke røget til FCK. Så var han røget til Juve, Inter eller United. For det havde været pebernødder for dem at betale for ham og få et home-grown talent. Medmindre vi er ude i at Sander selv har afvist dem i dette vindue, hvilket jeg dog tvivler stærkt på.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1748
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af RicoBR02 » 20. jul 2023, 10:03

R Rosenberg skrev:
20. jul 2023, 09:55
RicoBR02 skrev:
20. jul 2023, 09:45
Sander ER et kæmpe talent, det er ikke bare AaB der har forsøgt at tale ham op og debatsiden der som de eneste har lugtet lunten og nu taler ham ned til en ligegyldighed. HAN ER FUCKING 18 ÅR! Han er ikke elendig, har ikke kostet os superliga pladsen, han er ikke svag under pres, han er 18 år på den vigtigste plads på banen for det dårligst spillende hold i ligaen! Jeg siger det igen, vi er med til at tale vores spillere så voldsomt ned at det smitter af..

Vi får en mindre transfersum for ham, men nogle enormt gode klausuler...
Jeg synes faktisk ikke, at folk taler ham ned. De giver blot deres - subjektive - vurdering af hans forcer og mangler. Det er vel okay.
Jeg bliver faktisk mest muggen af at læse de kommentarer der indikerer at AaB har forsøgt at tale Sander op til noget han ikke er. Det betyder i realiteten at vi har snydt klubber som City og Juventus til at tro Sander var noget særligt, alt imens alle på debatsiden selvfølgelig har vidst at han slet ikke var et stort talent. Det er så meget ekskæresten man mister og bagefter sviner til.

Og jeg mener faktisk ikke at folk bare giver deres subjektive vurdering, det gjorde de hvis de beskrev hans styrker og mangler, det her handler udelukkende om mangler tilsat lidt overdrivelse..

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af gravballe » 20. jul 2023, 10:06

Høre vi fik 11m plus en klausul for Sander

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1748
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af RicoBR02 » 20. jul 2023, 10:07

Frygah skrev:
20. jul 2023, 09:57
RicoBR02 skrev:
20. jul 2023, 09:45
Sander ER et kæmpe talent, det er ikke bare AaB der har forsøgt at tale ham op og debatsiden der som de eneste har lugtet lunten og nu taler ham ned til en ligegyldighed. HAN ER FUCKING 18 ÅR! Han er ikke elendig, har ikke kostet os superliga pladsen, han er ikke svag under pres, han er 18 år på den vigtigste plads på banen for det dårligst spillende hold i ligaen! Jeg siger det igen, vi er med til at tale vores spillere så voldsomt ned at det smitter af..

Vi får en mindre transfersum for ham, men nogle enormt gode klausuler...
Men var han SÅ stort et talent, så var han ikke røget til FCK. Så var han røget til Juve, Inter eller United. For det havde været pebernødder for dem at betale for ham og få et home-grown talent. Medmindre vi er ude i at Sander selv har afvist dem i dette vindue, hvilket jeg dog tvivler stærkt på.
Sander ryger selvfølgelig ikke til en af de klubber efter den halvsæson klubben lige har haft. Vi valgte at smide en 18 årig målmand for løverne på det dårligst spillende AaB hold jeg nogensinde har set. Det gav nogle hak i tuden og Sander lavede nogle fejl der gjorde at vi ikke kunne smide ham til udlandet lige nu. Derfor burde vi også have beholdt ham så han kunne blive sluset ind i løbet af sæsonen. De hold har jo ikke haft ham i kikkerten uden grund, men klart at de venter..

Besvar