Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af R Rosenberg » 31. jul 2023, 22:56

RicoBR02 skrev:
31. jul 2023, 22:15
Buzz Killington skrev:
31. jul 2023, 21:47
RicoBR02 skrev:
31. jul 2023, 21:21
Rockafellar skrev:
31. jul 2023, 20:43
Er der nogen som har et godt kendskab til det unge svenske og norske 1 divisions niveau og kan anbefale spillere herfra?

Alt andet end lige så bør det være attraktivt at komme til AaB og Danmark når man spiller inden næstbedste række
Desværre blev gamen offer for justitsmord herinde, han er ellers ekstremt meget inde i svensk fodbold...
Jeg tror du kan finde ham på Twitter, hvis han ikke stadig er banned der. Eller på bold.dk, hvis han ikke stadig er banned der.
Jeg kan også finde ham på stadion, Facebook, eller tage min telefon og give ham et kald. Han er en god ven med en enorm viden om fodbold generelt og det er sgu synd at han blev offer for den "jeg er bedre end dig" stemning der hersker herinde til tider og desværre selv skød tilbage. Men nok om det, er sikker på at han nyder ferien et sted i Skagen med en alt for dyr vin og ikke skænker debatsiden en tanke..

Forkert. Han skænker altid debatsiden en tanke.
Og ja, jeg kan nok også nemt finde 20 herinde, jer gerne byttede for ham og hans inputs - men det skulle tabere jo sætte en kæp i hjulet på.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Moen » 1. aug 2023, 00:46

Jakobsen skrev:
31. jul 2023, 02:11
Eugene lyder spændende. Ved du mere der?
Og hvad med 4ThePlayer projektet - ved du noget der? Går trods alt ikke ud fra, at AaB lukker spillere ind på DS medmindre man vurderer de har en sportslig værdi.
Eugene er umiddelbart et langsigtet projekt. Ud fra hvad jeg har set og hørt, skal han først og fremmest skoles og tilslibes, hvilket passer fint med at han har alderen til at spille for U19 i denne sæson. Altså ikke en konkurrent til venstrebacken på førsteholdet nu og her.

4ThePlayers spillerne har jeg ikke særligt meget viden om, udover at AaB overfor Tipsbladet meldte, at oplysningerne var usande og at 4ThePlayers senere har ændret i sine Instagram-opslag og deklareret, at spillerne skulle spille for AaBs andethold. Og der kan de jo sagtens have haft fin sportslig værdi. Jeg vil tro, de havnede der, fordi det lyder federe for 4ThePlayers, at deres tidligere akademispillere er røget til en Superligaklub(s andethold) end at niveauet kun rakte til 5. bedste række i Danmark.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Moen » 1. aug 2023, 01:46

bonanza skrev:
31. jul 2023, 09:50
Det lyder helt underligt at vi tilknytter 4 hollandske og 2 afrikanske amatører.
Inden vi blander æbler og pærer alt for meget sammen.. Jeg kender ikke Charles Chishimba Manana Ntambakwa, men han spillet i Randers, Jammerbugt og Vejgaard siden 2017. Ja, faktisk kan jeg se, han gik på min årgang i gymnasiet. Det virker lige så lidt underligt som hvis Nikolaj fra Gistrup skiftede til AaBs amatørafdeling.

Eugene er 18 år og ghanesisk ungdomslandsholdsspiller. Synd at sætte ham i bås med de resterende.

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 445
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af DarkHorse9000 » 1. aug 2023, 10:50

Jeg synes Andreas Jungdal fra AC Milan passer godt på en målmandsprofil der ku’ havne i AaB.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... milan-exit

https://youtu.be/f2ibC6rqSFE

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Jakobsen » 1. aug 2023, 11:01

Moen skrev:
1. aug 2023, 01:46
bonanza skrev:
31. jul 2023, 09:50
Det lyder helt underligt at vi tilknytter 4 hollandske og 2 afrikanske amatører.
Inden vi blander æbler og pærer alt for meget sammen.. Jeg kender ikke Charles Chishimba Manana Ntambakwa, men han spillet i Randers, Jammerbugt og Vejgaard siden 2017. Ja, faktisk kan jeg se, han gik på min årgang i gymnasiet. Det virker lige så lidt underligt som hvis Nikolaj fra Gistrup skiftede til AaBs amatørafdeling.

Eugene er 18 år og ghanesisk ungdomslandsholdsspiller. Synd at sætte ham i bås med de resterende.
Okay - ved du hvilken betydning det for, at DS holdet nu skal til at være U23 holdet?
Vil man lave det til et rent ungdomshold eller er meningen, at man vil give talenter spilletid på seniorniveau i DS?
DarkHorse9000 skrev:
1. aug 2023, 10:50
Jeg synes Andreas Jungdal fra AC Milan passer godt på en målmandsprofil der ku’ havne i AaB.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... milan-exit

https://youtu.be/f2ibC6rqSFE
Jungdal er jo ret ung og urpøvet. Det harmonerer vel ikke rigtigt med, at man vil have en ny første målmand., hvis hans niveau er relativt ukendt.
Jeg synes profilen er spændende, men jeg vil hellere have en målmand vi er sikre på kan henvise Posavec til bænken.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 445
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af DarkHorse9000 » 1. aug 2023, 11:24

Jakobsen skrev:
1. aug 2023, 11:01
Moen skrev:
1. aug 2023, 01:46
bonanza skrev:
31. jul 2023, 09:50
Det lyder helt underligt at vi tilknytter 4 hollandske og 2 afrikanske amatører.
Inden vi blander æbler og pærer alt for meget sammen.. Jeg kender ikke Charles Chishimba Manana Ntambakwa, men han spillet i Randers, Jammerbugt og Vejgaard siden 2017. Ja, faktisk kan jeg se, han gik på min årgang i gymnasiet. Det virker lige så lidt underligt som hvis Nikolaj fra Gistrup skiftede til AaBs amatørafdeling.

Eugene er 18 år og ghanesisk ungdomslandsholdsspiller. Synd at sætte ham i bås med de resterende.
Okay - ved du hvilken betydning det for, at DS holdet nu skal til at være U23 holdet?
Vil man lave det til et rent ungdomshold eller er meningen, at man vil give talenter spilletid på seniorniveau i DS?
DarkHorse9000 skrev:
1. aug 2023, 10:50
Jeg synes Andreas Jungdal fra AC Milan passer godt på en målmandsprofil der ku’ havne i AaB.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... milan-exit

https://youtu.be/f2ibC6rqSFE
Jungdal er jo ret ung og urpøvet. Det harmonerer vel ikke rigtigt med, at man vil have en ny første målmand., hvis hans niveau er relativt ukendt.
Jeg synes profilen er spændende, men jeg vil hellere have en målmand vi er sikre på kan henvise Posavec til bænken.
I 1. Division tør jeg godt vente på et stortalent vipper Posavec af pinden. Han har ikke kostet indtilvidere, selvom hans spil med fødderne er ringe. P

Bugatti1
2. div
2. div
Indlæg: 131
Tilmeldt: 7. aug 2019, 12:19
Favoritspiller: Siyabonga Nomvete

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Bugatti1 » 1. aug 2023, 11:41

Vi mangler en målmand, gerne erfaren som kan presse Posavec, så der kan være konkurrence på den post.

Men mangler vi seriøst andet, forudsat vi vi tager udgangspunkt i, at vi ligger i 1- div?

Med tanke på vi ligger i 1. div, så tænker jeg da holdet er godt som det er nu?

Og jeg håber virkelig ikke vi siger farvel til flere - For vi har godt nok skippet 6-8 spillere videre allerede.

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 793
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af emenike » 1. aug 2023, 11:55

Bugatti1 skrev:
1. aug 2023, 11:41
Vi mangler en målmand, gerne erfaren som kan presse Posavec, så der kan være konkurrence på den post.

Men mangler vi seriøst andet, forudsat vi vi tager udgangspunkt i, at vi ligger i 1- div?

Med tanke på vi ligger i 1. div, så tænker jeg da holdet er godt som det er nu?

Og jeg håber virkelig ikke vi siger farvel til flere - For vi har godt nok skippet 6-8 spillere videre allerede.
Jeg er ikke tryg med backsituationen. Palle er langtidsskadet og når måske aldrig at komme i form igen inden hans kontrakt udløber. Ahlmann har været i kraftig nedadgående formkurve de seneste år. Poulsen har den ene fod på vej ud af døren, og Caballo er et stort spørgsmålstegn. Kun Jørgensen er reel fast starter, men en skade (som han fik i foråret) eller karantæne og så er højre side udsat.

Ser gerne at man skiller sig af med minimum Poulsen og så får hentet en backup/alternativ til Jørgensen, måske blot som kortsigtet løsning. Derudover skal et salg af f.eks. Højholt eller Sousa erstattes en til en, og så mangler vi stadig en målmand selvfølgelig.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Jakobsen » 1. aug 2023, 12:54

Bugatti1 skrev:Vi mangler en målmand, gerne erfaren som kan presse Posavec, så der kan være konkurrence på den post.

Men mangler vi seriøst andet, forudsat vi vi tager udgangspunkt i, at vi ligger i 1- div?

Med tanke på vi ligger i 1. div, så tænker jeg da holdet er godt som det er nu?

Og jeg håber virkelig ikke vi siger farvel til flere - For vi har godt nok skippet 6-8 spillere videre allerede.
Jeg kan pege på tre ting

- en wing der kan sætte en mand. Vi er nødt til at have et alternativ til Bakiz og Sousa. Lucas er blevet for langsom og hans hyppige snurreture rundt om sig selv efterfulgt at forudsigeligt boldtab er ikke den store trussel. Prip har assistfoden, men først når kampene er lukket op og hans langskud er ikke en stor nok trussel. O. Ross ser jeg lidt mere som offensiv midt/hængende angriber.
- en højre back. Jørgensen er ikke overbevisende og Palle er ude i lang tid. Vi skal jo angribe i række og så nytter det ikke at putte Granli derud.
- Højholts afløser. Vi er smalle på sekseren og Pedro og Højholt er nok begge væk til sommer. Lad os allerede nu gå en ung og bygge ham op ville det være godt. I er lidt smalle på midten - det er kun Højholt og Widell jeg er rigtigt glade for. Kunne egentligt godt lide Pedro, men han er langt fra niveau 2023 Lucas er heller ikke noget der får mig op at ringe.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2873
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Eksil » 1. aug 2023, 13:05

Jakobsen skrev:
1. aug 2023, 12:54
Bugatti1 skrev:Vi mangler en målmand, gerne erfaren som kan presse Posavec, så der kan være konkurrence på den post.

Men mangler vi seriøst andet, forudsat vi vi tager udgangspunkt i, at vi ligger i 1- div?

Med tanke på vi ligger i 1. div, så tænker jeg da holdet er godt som det er nu?

Og jeg håber virkelig ikke vi siger farvel til flere - For vi har godt nok skippet 6-8 spillere videre allerede.
O. Ross ser jeg lidt mere som offensiv midt/hængende angriber.
Det kunne være interessant at høre hvordan Hilje og trænerteamet ser ham. Vil umiddelbart være enig, men de bliver ved med at sætte ham længere bagud på banen. Håber man holder fast i om han er mest midt, kant eller angriber. Ellers risikerer der at gå Børsting i den, hvor kan bliver en "jack of all trades, master of none" (er der et dansk udtryk for det? Altmuligmand?).

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af jonas386 » 1. aug 2023, 13:47

Eksil skrev:
1. aug 2023, 13:05
Jakobsen skrev:
1. aug 2023, 12:54
Bugatti1 skrev:Vi mangler en målmand, gerne erfaren som kan presse Posavec, så der kan være konkurrence på den post.

Men mangler vi seriøst andet, forudsat vi vi tager udgangspunkt i, at vi ligger i 1- div?

Med tanke på vi ligger i 1. div, så tænker jeg da holdet er godt som det er nu?

Og jeg håber virkelig ikke vi siger farvel til flere - For vi har godt nok skippet 6-8 spillere videre allerede.
O. Ross ser jeg lidt mere som offensiv midt/hængende angriber.
Det kunne være interessant at høre hvordan Hilje og trænerteamet ser ham. Vil umiddelbart være enig, men de bliver ved med at sætte ham længere bagud på banen. Håber man holder fast i om han er mest midt, kant eller angriber. Ellers risikerer der at gå Børsting i den, hvor kan bliver en "jack of all trades, master of none" (er der et dansk udtryk for det? Altmuligmand?).
Det lignede, ud fra højdepunkterne, at han var placeret på højrekanten imod Horsens? Lignede en der var involveret i meget, og ikke var bange for at tage noget ansvar med bolden.
Jeg vil gerne se noget mere til ham. Om det så bliver som kant, second-striker eller hvad har vi gør mig ikke så meget.

Jeg er i øvrigt helt enig i, at vi gerne skal finde en egentlig placering til ham. En mulighed kunne være noget ala nedenstående

Widell-Højholt
Prip-Ross-Sousa
Helenius

Synes ikke helt han virker til at have farten til at være en egentlig gevinst på kanten, men kan måske være god i midten af det hele, hvor han kan finde lommerne. Et alternativ er som frontløber, men han kunne godt være en spiller der har klart mest gavn af at spille ved siden af en anden angriber, så han ikke bliver for isoleret.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 788
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Dennis Nielsen » 1. aug 2023, 14:06

jonas386 skrev:
1. aug 2023, 13:47
Eksil skrev:
1. aug 2023, 13:05
Jakobsen skrev:
1. aug 2023, 12:54
Bugatti1 skrev:Vi mangler en målmand, gerne erfaren som kan presse Posavec, så der kan være konkurrence på den post.

Men mangler vi seriøst andet, forudsat vi vi tager udgangspunkt i, at vi ligger i 1- div?

Med tanke på vi ligger i 1. div, så tænker jeg da holdet er godt som det er nu?

Og jeg håber virkelig ikke vi siger farvel til flere - For vi har godt nok skippet 6-8 spillere videre allerede.
O. Ross ser jeg lidt mere som offensiv midt/hængende angriber.
Det kunne være interessant at høre hvordan Hilje og trænerteamet ser ham. Vil umiddelbart være enig, men de bliver ved med at sætte ham længere bagud på banen. Håber man holder fast i om han er mest midt, kant eller angriber. Ellers risikerer der at gå Børsting i den, hvor kan bliver en "jack of all trades, master of none" (er der et dansk udtryk for det? Altmuligmand?).
Det lignede, ud fra højdepunkterne, at han var placeret på højrekanten imod Horsens? Lignede en der var involveret i meget, og ikke var bange for at tage noget ansvar med bolden.
Jeg vil gerne se noget mere til ham. Om det så bliver som kant, second-striker eller hvad har vi gør mig ikke så meget.

Jeg er i øvrigt helt enig i, at vi gerne skal finde en egentlig placering til ham. En mulighed kunne være noget ala nedenstående

Widell-Højholt
Prip-Ross-Sousa
Helenius

Synes ikke helt han virker til at have farten til at være en egentlig gevinst på kanten, men kan måske være god i midten af det hele, hvor han kan finde lommerne. Et alternativ er som frontløber, men han kunne godt være en spiller der har klart mest gavn af at spille ved siden af en anden angriber, så han ikke bliver for isoleret.
Jeg kunne godt tænke mig, at de fodrede Ross med råt kød og eksplosiv styrketræning. Han ligner lidt en, der er vokset meget, hvor muskler og motorik lige mangler at catche up.

Fin teknik, ok overblik og ved at have styr på tempoet.
Får han lige lidt mere styr på fysikken, så vil Ross blive en stor gevinst for os

Kun 18-19 år så han har sta

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af bonanza » 1. aug 2023, 14:25

Jakobsen skrev:
1. aug 2023, 12:54
Bugatti1 skrev:Vi mangler en målmand, gerne erfaren som kan presse Posavec, så der kan være konkurrence på den post.

Men mangler vi seriøst andet, forudsat vi vi tager udgangspunkt i, at vi ligger i 1- div?

Med tanke på vi ligger i 1. div, så tænker jeg da holdet er godt som det er nu?

Og jeg håber virkelig ikke vi siger farvel til flere - For vi har godt nok skippet 6-8 spillere videre allerede.
Jeg kan pege på tre ting

- en wing der kan sætte en mand. Vi er nødt til at have et alternativ til Bakiz og Sousa. Lucas er blevet for langsom og hans hyppige snurreture rundt om sig selv efterfulgt at forudsigeligt boldtab er ikke den store trussel. Prip har assistfoden, men først når kampene er lukket op og hans langskud er ikke en stor nok trussel. O. Ross ser jeg lidt mere som offensiv midt/hængende angriber.
- en højre back. Jørgensen er ikke overbevisende og Palle er ude i lang tid. Vi skal jo angribe i række og så nytter det ikke at putte Granli derud.
- Højholts afløser. Vi er smalle på sekseren og Pedro og Højholt er nok begge væk til sommer. Lad os allerede nu gå en ung og bygge ham op ville det være godt. I er lidt smalle på midten - det er kun Højholt og Widell jeg er rigtigt glade for. Kunne egentligt godt lide Pedro, men han er langt fra niveau 2023 Lucas er heller ikke noget der får mig op at ringe.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jeg er helt uenig. For det første spiller Bakiz ikke længere wing. Vi spiller 4-3-3 og de 3 forreste har konsekvent været Lucas, Helenius/Prica, Sousa/Prip. De 3 i midten har været Højholt,Bakiz/Ross,Widell/Pedro. Jeg er sikker på vi ser nogle af de nævnte spillere spille lidt forskellige pladser i løbet af sæsonen, f.eks. Lucas på midten og Prica på kanten. Derudover er der ungdomsspillere som Noshe der kan få spilletid på hele høkrekanten som jeg ser det, deudover Jeppe Pedersen på vej tilbage.

Det er helt håbløst at tro, at AaB har mulighed for at hente nogen der kan slå Andersen og Prip af, eller forvise dem til andre pladser. Det er der slet ikke mulighed for eller økonomi til, vi skal være glade for at vi overhovedet har den kvalitet som 1. divisions hold.

Det samme kan jeg kun sige om Jørgensen, der har set aktiv ud de første par kampe. Du finder sgu nok ikke bedre. Derudover har Emil Nymann gjort det godt i venskabskampene og kan måske få en chance som 3. gardering her efter Granli. Igen, vi mangler ikke noget her for at få en god sæson.

Jeg ved ikke om vi er tynde på sekseren med Højholt og Pedro til at dække den, umiddelbart har vi mere bredde på 6'eren end Liverpool i skrivende stund... Vi har unge spillere der har lugtet lidt til pladsen i form af Ståhlfest, men skal vi være ærlige, så henter vi ikke noget her før vi har solgt Pedro eller Højholt. Lur mig om ikke Højholt kommer til at starte inde her i samtlige kampe i sæsonen, hvis ikke der kommer skader.

Det eneste vi skal hente er en keeper mere. Medmindre vi sælger. Det vi har formået at holde på, bør vinde 1. division overbevisende.

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 674
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af FlemmingG » 1. aug 2023, 16:27

Gad vide hvor langt Bomholt er nede i midtbanehierakiet? Har siddet på bænken de første par kampe og fik også spilletid i træningskampene. Kunne da være fedt, hvis han tog syvmileskridt her i løbet af sæsonen og kunne begynde at banke på til spilletid

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3168
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Gnu » 1. aug 2023, 16:44

R Rosenberg skrev:
31. jul 2023, 22:56
RicoBR02 skrev:
31. jul 2023, 22:15
Buzz Killington skrev:
31. jul 2023, 21:47
RicoBR02 skrev:
31. jul 2023, 21:21
Rockafellar skrev:
31. jul 2023, 20:43
Er der nogen som har et godt kendskab til det unge svenske og norske 1 divisions niveau og kan anbefale spillere herfra?

Alt andet end lige så bør det være attraktivt at komme til AaB og Danmark når man spiller inden næstbedste række
Desværre blev gamen offer for justitsmord herinde, han er ellers ekstremt meget inde i svensk fodbold...
Jeg tror du kan finde ham på Twitter, hvis han ikke stadig er banned der. Eller på bold.dk, hvis han ikke stadig er banned der.
Jeg kan også finde ham på stadion, Facebook, eller tage min telefon og give ham et kald. Han er en god ven med en enorm viden om fodbold generelt og det er sgu synd at han blev offer for den "jeg er bedre end dig" stemning der hersker herinde til tider og desværre selv skød tilbage. Men nok om det, er sikker på at han nyder ferien et sted i Skagen med en alt for dyr vin og ikke skænker debatsiden en tanke..

Forkert. Han skænker altid debatsiden en tanke.
Og ja, jeg kan nok også nemt finde 20 herinde, jer gerne byttede for ham og hans inputs - men det skulle tabere jo sætte en kæp i hjulet på.
Lad os da få nogle navne på bordet: hvem er de 20, som du gerne vil bytte med, og hvem er de tabere, det stak en kæp i hjulet på ham?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Gysse
Miniput
Miniput
Indlæg: 6
Tilmeldt: 13. nov 2020, 20:35
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Gysse » 1. aug 2023, 16:55

Håber vi kan forlænge med Højholt og gerne inden der kommer bud på ham. Kun halvandet år tilbage af kontrakten og han spiller virkelig godt der foran vores to midterforsvarere.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3593
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Hovedet » 1. aug 2023, 17:41

Er der nogen, der skulle have indsigt i, hvordan det står til med Kristoffer Pallesen og Bakiz? Hvis det også er to positioner, der skal under overvejelse i forhold til forstærkning.

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 943
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Salle17 » 1. aug 2023, 18:40

Hovedet skrev:
1. aug 2023, 17:41
Er der nogen, der skulle have indsigt i, hvordan det står til med Kristoffer Pallesen og Bakiz? Hvis det også er to positioner, der skal under overvejelse i forhold til forstærkning.
Tænker ikke at Pallesen bliver aktuel i denne sæson. En revet akillessene kan ofte tage 12 måneder+

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af AaB1978 » 1. aug 2023, 20:34

En hollandsk forsvarsspiller ved navn Sem Nijbacker er til prøvetræning.

Tørnede i sidste sæson ud for RKVV Westlandia i Hollands fjerdebedste række.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-divis ... soeg-i-AaB

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Moen » 1. aug 2023, 20:40

AaB1978 skrev:
1. aug 2023, 20:34
En hollandsk forsvarsspiller ved navn Sem Nijbacker er til prøvetræning.

Tørnede i sidste sæson ud for RKVV Westlandia i Hollands fjerdebedste række.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-divis ... soeg-i-AaB
Tipsbladet har klokket i det, præcis ligesom sidste gang de havde en historie om hollandske amatører i AaB. Der var det 4ThePlayers som havde “glemt” at skrive, at deres spillere skulle til AaBs amatørafdeling.

På 5 minutter kunne jeg finde frem til følgende:

- Han er 18 (27/09/2004)
- Han har også været hos 4ThePlayers
- Han er skiftet, ikke på prøve
- Det er AaBs amatørafdeling, han er skiftet til

Så slipper vi for at spilde 5 sider af tråden på at fyre sportschefen og skrive forskellige varianter af “ingen røg uden ild”

Besvar