Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1748
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af RicoBR02 » 8. aug 2023, 13:03

jernskjorten skrev:
8. aug 2023, 12:51
Stegosaurus skrev:
8. aug 2023, 12:46
Synes ikke det lignede Jungdal… Manden lignede en ung hybrid af Kasper Fisker og Jonny Hefty. En smule hipsteragtig.
Muggen røv til dit langskud.
😂😂

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af PeterS » 8. aug 2023, 13:03

jernskjorten skrev:
8. aug 2023, 12:51
Stegosaurus skrev:
8. aug 2023, 12:46
Synes ikke det lignede Jungdal… Manden lignede en ung hybrid af Kasper Fisker og Jonny Hefty. En smule hipsteragtig.
Muggen røv til dit langskud.
Stegosaurus skrev:
8. aug 2023, 12:46
DarkHorse9000 skrev:
8. aug 2023, 12:23
jonas386 skrev:
8. aug 2023, 12:16
DarkHorse9000 skrev:
8. aug 2023, 12:08
Stegosaurus skrev:
8. aug 2023, 12:00
Der trænede en (for mig) ny målmand med i dag. Ca. omkring starten af 20'erne, ikke så høj. Lignede lidt Kasper Fisker, bl.a. pga. en "mande"hestehale. Noogen der kender ham? Otoa trænede i øvrigt også med i dag.
Andreas Jungdal:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Andreas_Jungdal
Er han ikke udlejet til Østrig?

Kender ikke så meget til ham, men han har da haft enkelte perioder som 2. målmand i Milan, så et eller andet må han da kunne.

EDIT: Er det et gæt ud fra beskrivelsen, eller fordi du ved det? På de billeder jeg kan finde er han ikke decideret langhåret.
Milan har meldt ham på vej videre og han havde halvlangt hår på billederne fra Østrig sidste år. Det er rent gætværk fra min side. Ung dansker og dygtig med fødderne.
Synes ikke det lignede Jungdal… Manden lignede en ung hybrid af Kasper Fisker og Jonny Hefty. En smule hipsteragtig.
Jens Waltorp gør comeback

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 445
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af DarkHorse9000 » 8. aug 2023, 13:05

jernskjorten skrev:
8. aug 2023, 12:51
Stegosaurus skrev:
8. aug 2023, 12:46
Synes ikke det lignede Jungdal… Manden lignede en ung hybrid af Kasper Fisker og Jonny Hefty. En smule hipsteragtig.
Muggen røv til dit langskud.
Har David Hazzelhoff en søn?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af jonas386 » 8. aug 2023, 13:14

jernskjorten skrev:
8. aug 2023, 12:51
Stegosaurus skrev:
8. aug 2023, 12:46
Synes ikke det lignede Jungdal… Manden lignede en ung hybrid af Kasper Fisker og Jonny Hefty. En smule hipsteragtig.
Muggen røv til dit langskud.
Der er alt for mange fiskere ude i vestbyen der vil være målmænd..
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Funky » 8. aug 2023, 13:51

Stegosaurus skrev:
8. aug 2023, 11:58
FlemmingG skrev:
8. aug 2023, 11:45
baresi skrev:
8. aug 2023, 11:22
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/uden ... il/4503846

ved godt kappmeier siger der ikke er bud på højholt - men hvis han sælges for 7-10 mio kr. så er det jo nok prisen - men det er satme ikke meget vi får for vores spillere altså. HAN er jo netop en af de spillere vi bør få en større sum for.

Mit håb til tyskerne mfl. er at vi bliver bedre fremad i tid til at få solgt de emner der præsterer
(dengang fossum og prip var på deres højeste skulle de være skudt afsted)
Men ja - det er nok vores lod når vi er i 1. div og spillerne har udløb om 1-1,5 år og der er brug for at slanke budgettet ift. faste lønomk, men også få transferkroner ind.
Synes også det lyder meget biligt. Men 1) vi er en første divisionsklub 2) vi skal sælge spillere og slanke budgettet. Jeg havde gerne set en pris på min 15 mil, men i vores situation er det nok desværre urealistisk.
Når prisen nu er som den er for Højholt, så må det også betyde at han 100% bliver solgt i det her vindue - det er jo et røverkøb
Højholts kontrakt udløber om 16 måneder. Det er nu, han skal sælges - i givet fald. Jeg så dog gerne, at man gav ham en klækkelig lønforhøjelse og fik forlænget med ham. Det er svært at se, at vi har nogen, der kan udfylde hans rolle. Pedro er en helt anden type, og Jeppe P. og Bomholt er uprøvede og mere offensivt anlagt end Højholt. Men det lyder da til, at han er væk i næste uge. Hvis det ikke kan være anderledes, er det måske bedre at det sker nu end efter sæsonen.
Gad vide om ikke han er blevet tilbudt en forlængelse og har takket nej. et rent gæt fra min side, men jeg synes, den forholdsvis lave pris også indikerer, at man hellere vil have det, man så kan få nu, hvor en forlængelse måske ikke er en mulighed...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2873
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Eksil » 8. aug 2023, 14:07

Hvis man skal finde en Højholdt erstatning, så ville jeg se imod Christian Cappis. Samme type (boldsikker, stor moter, ikke eksplosiv), og var god for Hobro. Helt ude i kulden i Brøndby, der vil af med ham. Brøndby gav kun 2 mio for ham, så der er heller ikke en stor transfer der skal dækkes ind i deres regnskab.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5073
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Kunji » 8. aug 2023, 14:13

Jeg føler mig overbevist om, at vi erstatter Højholt internt, hvis salget sker i dette vindue. Så tænker jeg, at vi giver Bomholt, Jeppe P og Ferriera den plads i et virvar indtil en af dem griber den. Og så supplerer vi med et talent.

Sker salget først til vinter eller næste sommer, så tror jeg mere på en direkte erstatning.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Martino » 8. aug 2023, 14:39

Eksil skrev:
8. aug 2023, 14:07
Hvis man skal finde en Højholdt erstatning, så ville jeg se imod Christian Cappis. Samme type (boldsikker, stor moter, ikke eksplosiv), og var god for Hobro. Helt ude i kulden i Brøndby, der vil af med ham. Brøndby gav kun 2 mio for ham, så der er heller ikke en stor transfer der skal dækkes ind i deres regnskab.
Håber jeg ikke. Jeg synes ikke Cappis er specielt god tbh.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af bedstefar » 8. aug 2023, 14:46

Eksil skrev:
8. aug 2023, 14:07
Hvis man skal finde en Højholdt erstatning, så ville jeg se imod Christian Cappis. Samme type (boldsikker, stor moter, ikke eksplosiv), og var god for Hobro. Helt ude i kulden i Brøndby, der vil af med ham. Brøndby gav kun 2 mio for ham, så der er heller ikke en stor transfer der skal dækkes ind i deres regnskab.
Fin spiller, men jeg ser ham mere som 8er boks til boks og til den rolle har vi vel nok spillere. Sælger vi ikke Kramer, så måske en omskoling af Otoa til 6er positionen. Han er dygtig med bolden, fint overblik og defensiv stærk i duellerne.

Eller går man en anden vej end Højholts type og gerne vil have en mere offensiv 6er, som også kan hjælpe med lidt mål og assist. Det bliver spændende :cheers:

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3867
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Gentleman Finn » 8. aug 2023, 16:25

Det vil give 10x mere mening at få forlænget 1 års penge med Højholt, så vi kan have have ham en sæson mere i suppen, hvis vi rykker op, og få ham sendt afsted. Men ellers givet det jo klart mere mening at få spillet en anden ind, hvis han ikke ønsker at forlænge, selvom han er en vigtig spiller, til at få tingene til at flyde bedre.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14752
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Hanga » 8. aug 2023, 16:27

Gentleman Finn skrev:
8. aug 2023, 16:25
Det vil give 10x mere mening at få forlænget 1 års penge med Højholt, så vi kan have have ham en sæson mere i suppen, hvis vi rykker op, og få ham sendt afsted. Men ellers givet det jo klart mere mening at få spillet en anden ind, hvis han ikke ønsker at forlænge, selvom han er en vigtig spiller, til at få tingene til at flyde bedre.
Udfordringen bliver jo nok at få Højholt med på den idé. Han har 1½ år tilbage og vil formentlig gerne holde sine muligheder åbne og stå bedst muligt til et skifte. Jovist vi kunne måske give ham en stor lønstigning nu og her men han ved at de større penge i udlandet muligvis kommer længere væk med den aftale.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 789
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Raptorr » 8. aug 2023, 16:35

Funky skrev:
8. aug 2023, 13:51
Stegosaurus skrev:
8. aug 2023, 11:58
FlemmingG skrev:
8. aug 2023, 11:45
baresi skrev:
8. aug 2023, 11:22
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/uden ... il/4503846

ved godt kappmeier siger der ikke er bud på højholt - men hvis han sælges for 7-10 mio kr. så er det jo nok prisen - men det er satme ikke meget vi får for vores spillere altså. HAN er jo netop en af de spillere vi bør få en større sum for.

Mit håb til tyskerne mfl. er at vi bliver bedre fremad i tid til at få solgt de emner der præsterer
(dengang fossum og prip var på deres højeste skulle de være skudt afsted)
Men ja - det er nok vores lod når vi er i 1. div og spillerne har udløb om 1-1,5 år og der er brug for at slanke budgettet ift. faste lønomk, men også få transferkroner ind.
Synes også det lyder meget biligt. Men 1) vi er en første divisionsklub 2) vi skal sælge spillere og slanke budgettet. Jeg havde gerne set en pris på min 15 mil, men i vores situation er det nok desværre urealistisk.
Når prisen nu er som den er for Højholt, så må det også betyde at han 100% bliver solgt i det her vindue - det er jo et røverkøb
Højholts kontrakt udløber om 16 måneder. Det er nu, han skal sælges - i givet fald. Jeg så dog gerne, at man gav ham en klækkelig lønforhøjelse og fik forlænget med ham. Det er svært at se, at vi har nogen, der kan udfylde hans rolle. Pedro er en helt anden type, og Jeppe P. og Bomholt er uprøvede og mere offensivt anlagt end Højholt. Men det lyder da til, at han er væk i næste uge. Hvis det ikke kan være anderledes, er det måske bedre at det sker nu end efter sæsonen.
Gad vide om ikke han er blevet tilbudt en forlængelse og har takket nej. et rent gæt fra min side, men jeg synes, den forholdsvis lave pris også indikerer, at man hellere vil have det, man så kan få nu, hvor en forlængelse måske ikke er en mulighed...
Det virker sådan; at han ikke er interesseret i at forlænge, men gerne vil afsted. Man har åbenbart også sænket prisen på ham. Måske vurderer man også, at man kan få en fuldgod erstatning ind og tjene penge tilmed.

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 669
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af jayC » 8. aug 2023, 16:55

Læser det som om at Kappmeier har en erstatning klar hvis Højholt sælges

Tror på en ny Widell case , for er op af strategien :)
AaB - nu, i morgen & altid! :)

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2998
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af raekkeettre » 8. aug 2023, 17:00

Jeg er enig i, at prisen for Højholt er for lav - og den ville også være højere i de andre top 4-6 klubber. MEN lige nu handler det også om at få spillere afsted fra AaBs Akademi, som klare sig godt i udlandet, næsten ligemeget prisen (næsten) :) For hvis Højholt klare sig godt i Belgien, Holland, Tyskland etc. - så kan du automatisk putte 2-5 millioner ovenpå vores næste salg af et talent fra vores akademi....et gæt. Det handler om at kunne bevise for andre fremtidige klubber, at vi kan producere spillere fra AaB der klare sig godt og kan blive vidersolgt....så deres investering bliver hentet hjem...lige nu har vi Mæhle...og hvad jeg kan huske er det det?! FCN, FCK, etc. etc. har 900 spillere derude de kan sætte ind i deres salgs præsentation af en spiller de vil/skal sælge....der har vi en (måske Theo på sigt, Kaufmann)...og derfor bliver vores priser aldrig så høje - dvs.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1478
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Stegosaurus » 8. aug 2023, 17:20

raekkeettre skrev:
8. aug 2023, 17:00
Jeg er enig i, at prisen for Højholt er for lav - og den ville også være højere i de andre top 4-6 klubber. MEN lige nu handler det også om at få spillere afsted fra AaBs Akademi, som klare sig godt i udlandet, næsten ligemeget prisen (næsten) :) For hvis Højholt klare sig godt i Belgien, Holland, Tyskland etc. - så kan du automatisk putte 2-5 millioner ovenpå vores næste salg af et talent fra vores akademi....et gæt. Det handler om at kunne bevise for andre fremtidige klubber, at vi kan producere spillere fra AaB der klare sig godt og kan blive vidersolgt....så deres investering bliver hentet hjem...lige nu har vi Mæhle...og hvad jeg kan huske er det det?! FCN, FCK, etc. etc. har 900 spillere derude de kan sætte ind i deres salgs præsentation af en spiller de vil/skal sælge....der har vi en (måske Theo på sigt, Kaufmann)...og derfor bliver vores priser aldrig så høje - dvs.
Vi kunne også lave en test: Hvem i superligaen havde sidste sæson en midterst midt, som var ringere end Højholt? Det var jo ikke så mange - om nogen. Højholt er en fin allround-spiller, som dog mangler spidskompetencer for at blive rigtig god/dyr. Lige nu vil han lave et kæmpe hul i vores spil - men han er som type ikke specielt vanskelig at erstatte. Jeg så dog gerne, at man prøvede at forlænge med ham - vi kan ikke regne med, at tyskerne hiver en Melker Widell frem hver gang.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2998
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af raekkeettre » 8. aug 2023, 17:36

Stegosaurus skrev:
8. aug 2023, 17:20
raekkeettre skrev:
8. aug 2023, 17:00
Jeg er enig i, at prisen for Højholt er for lav - og den ville også være højere i de andre top 4-6 klubber. MEN lige nu handler det også om at få spillere afsted fra AaBs Akademi, som klare sig godt i udlandet, næsten ligemeget prisen (næsten) :) For hvis Højholt klare sig godt i Belgien, Holland, Tyskland etc. - så kan du automatisk putte 2-5 millioner ovenpå vores næste salg af et talent fra vores akademi....et gæt. Det handler om at kunne bevise for andre fremtidige klubber, at vi kan producere spillere fra AaB der klare sig godt og kan blive vidersolgt....så deres investering bliver hentet hjem...lige nu har vi Mæhle...og hvad jeg kan huske er det det?! FCN, FCK, etc. etc. har 900 spillere derude de kan sætte ind i deres salgs præsentation af en spiller de vil/skal sælge....der har vi en (måske Theo på sigt, Kaufmann)...og derfor bliver vores priser aldrig så høje - dvs.
Vi kunne også lave en test: Hvem i superligaen havde sidste sæson en midterst midt, som var ringere end Højholt? Det var jo ikke så mange - om nogen. Højholt er en fin allround-spiller, som dog mangler spidskompetencer for at blive rigtig god/dyr. Lige nu vil han lave et kæmpe hul i vores spil - men han er som type ikke specielt vanskelig at erstatte. Jeg så dog gerne, at man prøvede at forlænge med ham - vi kan ikke regne med, at tyskerne hiver en Melker Widell frem hver gang.
Jeg er enig - 15 millioner, vil være okay - men tror også du er enig i at FCN ville havde fået 30 for ham...hvis han overhoved havde spillet for dem selvfølgelig. Men tror han kunne gå ind på mange af holdene i suppen. Jeg vil RIGTIG gerne forlænge med ham, men jeg vil også gerne have 10-15 millioner for ham, og så krydser alt hvad jeg har på at han klare det godt i udlandet og ikke vender retur til Horsens om 2 år

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14752
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Hanga » 8. aug 2023, 17:40

raekkeettre skrev:
Stegosaurus skrev:
8. aug 2023, 17:20
raekkeettre skrev:
8. aug 2023, 17:00
Jeg er enig i, at prisen for Højholt er for lav - og den ville også være højere i de andre top 4-6 klubber. MEN lige nu handler det også om at få spillere afsted fra AaBs Akademi, som klare sig godt i udlandet, næsten ligemeget prisen (næsten) :) For hvis Højholt klare sig godt i Belgien, Holland, Tyskland etc. - så kan du automatisk putte 2-5 millioner ovenpå vores næste salg af et talent fra vores akademi....et gæt. Det handler om at kunne bevise for andre fremtidige klubber, at vi kan producere spillere fra AaB der klare sig godt og kan blive vidersolgt....så deres investering bliver hentet hjem...lige nu har vi Mæhle...og hvad jeg kan huske er det det?! FCN, FCK, etc. etc. har 900 spillere derude de kan sætte ind i deres salgs præsentation af en spiller de vil/skal sælge....der har vi en (måske Theo på sigt, Kaufmann)...og derfor bliver vores priser aldrig så høje - dvs.
Vi kunne også lave en test: Hvem i superligaen havde sidste sæson en midterst midt, som var ringere end Højholt? Det var jo ikke så mange - om nogen. Højholt er en fin allround-spiller, som dog mangler spidskompetencer for at blive rigtig god/dyr. Lige nu vil han lave et kæmpe hul i vores spil - men han er som type ikke specielt vanskelig at erstatte. Jeg så dog gerne, at man prøvede at forlænge med ham - vi kan ikke regne med, at tyskerne hiver en Melker Widell frem hver gang.
Jeg er enig - 15 millioner, vil være okay - men tror også du er enig i at FCN ville havde fået 30 for ham...hvis han overhoved havde spillet for dem selvfølgelig. Men tror han kunne gå ind på mange af holdene i suppen. Jeg vil RIGTIG gerne forlænge med ham, men jeg vil også gerne have 10-15 millioner for ham, og så krydser alt hvad jeg har på at han klare det godt i udlandet og ikke vender retur til Horsens om 2 år
Helt enig vi skal have 2 mio euro + klausuler. Theo blev solgt for billigt og det skal vi helst ikke gøre til en vane.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af R Rosenberg » 8. aug 2023, 17:43

raekkeettre skrev:
8. aug 2023, 17:00
Jeg er enig i, at prisen for Højholt er for lav - og den ville også være højere i de andre top 4-6 klubber. MEN lige nu handler det også om at få spillere afsted fra AaBs Akademi, som klare sig godt i udlandet, næsten ligemeget prisen (næsten) :) For hvis Højholt klare sig godt i Belgien, Holland, Tyskland etc. - så kan du automatisk putte 2-5 millioner ovenpå vores næste salg af et talent fra vores akademi....et gæt. Det handler om at kunne bevise for andre fremtidige klubber, at vi kan producere spillere fra AaB der klare sig godt og kan blive vidersolgt....så deres investering bliver hentet hjem...lige nu har vi Mæhle...og hvad jeg kan huske er det det?! FCN, FCK, etc. etc. har 900 spillere derude de kan sætte ind i deres salgs præsentation af en spiller de vil/skal sælge....der har vi en (måske Theo på sigt, Kaufmann)...og derfor bliver vores priser aldrig så høje - dvs.
Hvad baserer du dette gæt på?
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Erasmus Montanus » 8. aug 2023, 17:44

Stegosaurus skrev:
8. aug 2023, 12:46
DarkHorse9000 skrev:
8. aug 2023, 12:23
jonas386 skrev:
8. aug 2023, 12:16
DarkHorse9000 skrev:
8. aug 2023, 12:08
Stegosaurus skrev:
8. aug 2023, 12:00
Der trænede en (for mig) ny målmand med i dag. Ca. omkring starten af 20'erne, ikke så høj. Lignede lidt Kasper Fisker, bl.a. pga. en "mande"hestehale. Noogen der kender ham? Otoa trænede i øvrigt også med i dag.
Andreas Jungdal:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Andreas_Jungdal
Er han ikke udlejet til Østrig?

Kender ikke så meget til ham, men han har da haft enkelte perioder som 2. målmand i Milan, så et eller andet må han da kunne.

EDIT: Er det et gæt ud fra beskrivelsen, eller fordi du ved det? På de billeder jeg kan finde er han ikke decideret langhåret.
Milan har meldt ham på vej videre og han havde halvlangt hår på billederne fra Østrig sidste år. Det er rent gætværk fra min side. Ung dansker og dygtig med fødderne.
Synes ikke det lignede Jungdal… Manden lignede en ung hybrid af Kasper Fisker og Jonny Hefty. En smule hipsteragtig.
Kunne det ikke være Mir Kumandj?

Edit: Miro_gk på Instagram.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1478
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Stegosaurus » 8. aug 2023, 17:48

Erasmus Montanus skrev:
8. aug 2023, 17:44
Stegosaurus skrev:
8. aug 2023, 12:46
DarkHorse9000 skrev:
8. aug 2023, 12:23
jonas386 skrev:
8. aug 2023, 12:16
DarkHorse9000 skrev:
8. aug 2023, 12:08
Stegosaurus skrev:
8. aug 2023, 12:00
Der trænede en (for mig) ny målmand med i dag. Ca. omkring starten af 20'erne, ikke så høj. Lignede lidt Kasper Fisker, bl.a. pga. en "mande"hestehale. Noogen der kender ham? Otoa trænede i øvrigt også med i dag.
Andreas Jungdal:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Andreas_Jungdal
Er han ikke udlejet til Østrig?

Kender ikke så meget til ham, men han har da haft enkelte perioder som 2. målmand i Milan, så et eller andet må han da kunne.

EDIT: Er det et gæt ud fra beskrivelsen, eller fordi du ved det? På de billeder jeg kan finde er han ikke decideret langhåret.
Milan har meldt ham på vej videre og han havde halvlangt hår på billederne fra Østrig sidste år. Det er rent gætværk fra min side. Ung dansker og dygtig med fødderne.
Synes ikke det lignede Jungdal… Manden lignede en ung hybrid af Kasper Fisker og Jonny Hefty. En smule hipsteragtig.
Kunne det ikke være Mir Kumandj?

Edit: Miro_gk på Instagram.
Nej, ikke ham. Han var mindre ond. Lidt mere som Polle fra Snave.

Besvar