Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af jonas386 » 10. aug 2023, 16:05

Synes godt nok vi bliver noget smalle defensivt uden Granli. I og med vi formentlig ikke sælger ham for et stort beløb, så havde jeg foretrukket at lade kontrakten løbe, eller måske endda stikke ham en forlængelse.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2539
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af troelsh » 10. aug 2023, 16:20

Jeg synes Granli giver vores forsvar noget andet, i og med han er bedre med fødderne end både Thelander og Kramer, men jeg kan også godt forstå man sender ham videre i vores nuværende situation, og hvor Otoa skal have spilletid.

Håber fortsat vi kan slippe af med AP, virkelig træls at skulle betale hans løn de næste tre år.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af R Rosenberg » 10. aug 2023, 16:33

Stegosaurus skrev:
10. aug 2023, 15:43
R Rosenberg skrev:
10. aug 2023, 15:36
hje1980 skrev:
10. aug 2023, 15:28
Hører at der er bud på både Højholt, Sousa og Kramer... de mulige bud fra FCK og BIF. Men stadig på en værdi hvor AaB trods alt ikke vil acceptere.

Om det ender ud i bedre bud og hvor grænsen går fra AaB kunne jeg ikke få info på. Men fik dog ud af af ham, at hvis AaB sælger spillere bliver det kun indtil de forventede tab for nedrykningen er hentet ind. Herefter skal der der ekstra ordinære bud til.
De kan bare ikke sælge ret dyrt når man er nedrykker og tager mange penge på den konto... det ved købere jo også godt.
Kunne det ikke bare være Prip, Lucas og Ferreira...
Ærgerligt at din kilde ikke kunne fortælle mere om AaBs økonomiske smertegrænse. Men glædeligt at høre, at AaB vil holde op med at sælge til spotpris når de har solgt spillere for 25 mio. kr. Man må dog ikke håbe, at for mange andre klubber læser med herinde, for så vil de kunne udnytte din viden til at presse AaB på prisen for de gode spillere.
Hva?
Ædruelighedens stemme

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 10. aug 2023, 16:40

Synes det vil være fint at sende Granli videre, en habil forsvarsspiller men ikke mere end det. I min optik ikke god nok til at være starter.
Bagkæden begynder dog at se smal ud hvis Granli smutter

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af jonas386 » 10. aug 2023, 16:52

Aalborg frederikshavner skrev:
10. aug 2023, 16:40
Synes det vil være fint at sende Granli videre, en habil forsvarsspiller men ikke mere end det. I min optik ikke god nok til at være starter.
Bagkæden begynder dog at se smal ud hvis Granli smutter
Men vi skal jo også kunne stille et hold, når Thelander bliver skadet, Kramer får karantæne eller vi skal spille pokalfodbold og nogle af de andre har brug for pause. Vi har Otoa, men er en af vores folk pludselig ude i længere tid, så skal vi til at eksperimentere, og det kan hurtigt blive noget rigtigt rod.

Der skal gerne en erstatning ind hvis han smutter, og som andre pointerer har vi pludselig heller ingen til højresiden hvis Jørgensen er ude, og vi ikke har tænkt os at smide 17-årige Noshe for løverne.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Funky » 10. aug 2023, 16:53

Aalborg frederikshavner skrev:
10. aug 2023, 16:40
Synes det vil være fint at sende Granli videre, en habil forsvarsspiller men ikke mere end det. I min optik ikke god nok til at være starter.
Bagkæden begynder dog at se smal ud hvis Granli smutter
Hvad er det egentlig, som Kramer har vist, som Granli ikke også har kunnet levere?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1478
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Stegosaurus » 10. aug 2023, 16:58

R Rosenberg skrev:
10. aug 2023, 16:33
Stegosaurus skrev:
10. aug 2023, 15:43
R Rosenberg skrev:
10. aug 2023, 15:36
hje1980 skrev:
10. aug 2023, 15:28
Hører at der er bud på både Højholt, Sousa og Kramer... de mulige bud fra FCK og BIF. Men stadig på en værdi hvor AaB trods alt ikke vil acceptere.

Om det ender ud i bedre bud og hvor grænsen går fra AaB kunne jeg ikke få info på. Men fik dog ud af af ham, at hvis AaB sælger spillere bliver det kun indtil de forventede tab for nedrykningen er hentet ind. Herefter skal der der ekstra ordinære bud til.
De kan bare ikke sælge ret dyrt når man er nedrykker og tager mange penge på den konto... det ved købere jo også godt.
Kunne det ikke bare være Prip, Lucas og Ferreira...
Ærgerligt at din kilde ikke kunne fortælle mere om AaBs økonomiske smertegrænse. Men glædeligt at høre, at AaB vil holde op med at sælge til spotpris når de har solgt spillere for 25 mio. kr. Man må dog ikke håbe, at for mange andre klubber læser med herinde, for så vil de kunne udnytte din viden til at presse AaB på prisen for de gode spillere.
Hva?
Det var retteligt til hje….

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 445
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af DarkHorse9000 » 10. aug 2023, 17:02

Funky skrev:
10. aug 2023, 16:53
Aalborg frederikshavner skrev:
10. aug 2023, 16:40
Synes det vil være fint at sende Granli videre, en habil forsvarsspiller men ikke mere end det. I min optik ikke god nok til at være starter.
Bagkæden begynder dog at se smal ud hvis Granli smutter
Hvad er det egentlig, som Kramer har vist, som Granli ikke også har kunnet levere?
Højt bundniveau. Granli laver for mange placeringsfejl til toppen af superligaen. I spillet med fødderne er han blandt de bedste.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Funky » 10. aug 2023, 17:05

DarkHorse9000 skrev:
10. aug 2023, 17:02
Funky skrev:
10. aug 2023, 16:53
Aalborg frederikshavner skrev:
10. aug 2023, 16:40
Synes det vil være fint at sende Granli videre, en habil forsvarsspiller men ikke mere end det. I min optik ikke god nok til at være starter.
Bagkæden begynder dog at se smal ud hvis Granli smutter
Hvad er det egentlig, som Kramer har vist, som Granli ikke også har kunnet levere?
Højt bundniveau. Granli laver for mange placeringsfejl til toppen af superligaen. I spillet med fødderne er han blandt de bedste.
Modtaget. Jeg synes nu heller ikke, Kramer er dirkefri, eks. blev han vist tørret noget så grundigt i en situation mod Fredericia. Men fair nok. Han har også udløb om et år. Jeg vil da huske Granli for nogle rigtig gode indsatser, og et totalt overlegent mål mod FCM. En succeshistorie for os, synes jeg.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af FIDEL » 10. aug 2023, 17:23

FlemmingG skrev:
10. aug 2023, 15:27
Daniel Granli meldes på til Ado Den Haag i Holland. Var fraværende til dagens træning og ikke i kamptruppen til imorgen ifølge Nordjyske. Så har Kramer, Thelander og Otoa som CB. Granli har også vikarieret som HB, så der har vi i skrivende stund kun Kasper Jørgensen. Det vil efterlade os noget sårbare vil jeg mene. Har vi noget på ungdomssiden som kan være backup til højreback og i centerforsvaret? Eller kræver et salg at der skal hentes nyt ind?
Ja, det ser tyndt ud, hvis Granli smutter. Der er dog Emil Nymann, som både kan spille højre back og centralt. Ved ikke om AaB har ham i planerne. Vurderes han god nok til at være 4. Valg centralt og 2. Valg på højre back, så er det vel lige efter klubbens strategi.

Rockafellar
2. div
2. div
Indlæg: 163
Tilmeldt: 28. apr 2006, 14:35
Geografisk sted: Munken
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Rockafellar » 10. aug 2023, 17:42

jonas386 skrev:
10. aug 2023, 16:52
Aalborg frederikshavner skrev:
10. aug 2023, 16:40
Synes det vil være fint at sende Granli videre, en habil forsvarsspiller men ikke mere end det. I min optik ikke god nok til at være starter.
Bagkæden begynder dog at se smal ud hvis Granli smutter
Men vi skal jo også kunne stille et hold, når Thelander bliver skadet, Kramer får karantæne eller vi skal spille pokalfodbold og nogle af de andre har brug for pause. Vi har Otoa, men er en af vores folk pludselig ude i længere tid, så skal vi til at eksperimentere, og det kan hurtigt blive noget rigtigt rod.

Der skal gerne en erstatning ind hvis han smutter, og som andre pointerer har vi pludselig heller ingen til højresiden hvis Jørgensen er ude, og vi ikke har tænkt os at smide 17-årige Noshe for løverne.
Vi spiller 1.division! Vi kan ikke ha’ 2 topspillere på hver position. Derfor giver det super meget mening - mere end nogensinde faktisk - at give de unge uprøvede en masse spilletid her i år, så de får noget erfaring med et hold som grundlæggende ser ud til at være de fleste hold overlegne og derfor meget bedre kan tåle udfald end i en meget jævn superliga, hvor der tæt mellem mange hold
Swing Like God's Own Dick

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Martino » 10. aug 2023, 17:43

Rockafellar skrev:
10. aug 2023, 17:42
jonas386 skrev:
10. aug 2023, 16:52
Aalborg frederikshavner skrev:
10. aug 2023, 16:40
Synes det vil være fint at sende Granli videre, en habil forsvarsspiller men ikke mere end det. I min optik ikke god nok til at være starter.
Bagkæden begynder dog at se smal ud hvis Granli smutter
Men vi skal jo også kunne stille et hold, når Thelander bliver skadet, Kramer får karantæne eller vi skal spille pokalfodbold og nogle af de andre har brug for pause. Vi har Otoa, men er en af vores folk pludselig ude i længere tid, så skal vi til at eksperimentere, og det kan hurtigt blive noget rigtigt rod.

Der skal gerne en erstatning ind hvis han smutter, og som andre pointerer har vi pludselig heller ingen til højresiden hvis Jørgensen er ude, og vi ikke har tænkt os at smide 17-årige Noshe for løverne.
Vi spiller 1.division! Vi kan ikke ha’ 2 topspillere på hver position. Derfor giver det super meget mening - mere end nogensinde faktisk - at give de unge uprøvede en masse spilletid her i år, så de får noget erfaring med et hold som grundlæggende ser ud til at være de fleste hold overlegne og derfor meget bedre kan tåle udfald end i en meget jævn superliga, hvor der tæt mellem mange hold
Præcis. Granli er en god spiller, men ikke en spiller vi ikke kan undvære i 1.div. Og nå ja, så kunne det jo være vi hentede et talent ind til forsvaret udover Otoa.
Jeg savner Winsnes

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1638
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Patmand » 10. aug 2023, 17:47

RicoBR02 skrev:
10. aug 2023, 13:37
Jakobsen skrev:
10. aug 2023, 13:18
Funky skrev:Det er da alligevel sjovt nok, så skråsikre alle er om, at Posavec sleeet ikke kan stå i superligaen, med tanke på dets skudsmål han har fået med sig fra Poul Buus. Men vi får vel en indikation på, hvad AaB vurderer, før ugen er omme. Henter man Fischer, så har kritikerne nok ret. Henter man en tydeligere 2.målmand, tjaah...
Skulle Buus gå ud at sige han træner en dårlig målmand? Det ville jo aldrig.
Han siger selvfølgelig altid noget godt om de folk han træner


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Selvfølgelig vil buus aldrig sige offentligt at posavec er en dårlig målmand, men jeg har personligt snakket med ham og Theo ved 2 forskellige lejligheder på træningsbanen og de sagde begge at posavec var en glimrende målmand, buus endda at han på mange punkter var bedre end rinne.. Havde vi haft rinne nu ville vi aldrig snakke om at han ikke skulle stå efter de 3 første kampe, det er udelukkende baseret på hans første måneds tid i klubben at man er efter posavec. Man skal ikke være blind for hans mangler, især mht udspark, men havde vi en fejlfri målmand med det cv så var han solgt allerede..
Ja, havde vi en fejlfri målmand havde han sandsynligvis stået en række flotte kampe - det er langt fra tilfældet, så jeg ved ikke helt hvad din pointe er. Jeg ved ikke hvorfor du er imponeret af hans CV. Der er vel en grund til han er havnet i AaB, hvor han var tredjevalg i Superligaen 22/23 og foreløbigt er førstevalg i næstbedste række i 23/24. Så er det CV hvis heller ikke vildere og ja, jeg er godt klar over hvor han spillede for seks år siden. Det bliver man bare ikke solgt på.
Så må jeg alligevel korrigere mig selv, for han blev jo solgt til Hajduk Split for fire år siden, efter at have spillet nogle kampe i Serie A. Beløbet var kr. 1,5 mio.
For et år siden kom skiftet til AaB. Pris: 0 kroner.

Jeg har set hans kampe for AaB; kæmpe graverende fejl der ikke bør forekomme på Superliga-niveau, læg dertil han som 27-årig stadig ikke kan sparke til en bold.

Jeg kan leve med han står i 1. division, men jeg vil være meget utryg hvis han var AaB’s førstevalg i Superligaen.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1748
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af RicoBR02 » 10. aug 2023, 18:01

Patmand skrev:
10. aug 2023, 17:47
RicoBR02 skrev:
10. aug 2023, 13:37
Jakobsen skrev:
10. aug 2023, 13:18
Funky skrev:Det er da alligevel sjovt nok, så skråsikre alle er om, at Posavec sleeet ikke kan stå i superligaen, med tanke på dets skudsmål han har fået med sig fra Poul Buus. Men vi får vel en indikation på, hvad AaB vurderer, før ugen er omme. Henter man Fischer, så har kritikerne nok ret. Henter man en tydeligere 2.målmand, tjaah...
Skulle Buus gå ud at sige han træner en dårlig målmand? Det ville jo aldrig.
Han siger selvfølgelig altid noget godt om de folk han træner


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Selvfølgelig vil buus aldrig sige offentligt at posavec er en dårlig målmand, men jeg har personligt snakket med ham og Theo ved 2 forskellige lejligheder på træningsbanen og de sagde begge at posavec var en glimrende målmand, buus endda at han på mange punkter var bedre end rinne.. Havde vi haft rinne nu ville vi aldrig snakke om at han ikke skulle stå efter de 3 første kampe, det er udelukkende baseret på hans første måneds tid i klubben at man er efter posavec. Man skal ikke være blind for hans mangler, især mht udspark, men havde vi en fejlfri målmand med det cv så var han solgt allerede..
Ja, havde vi en fejlfri målmand havde han sandsynligvis stået en række flotte kampe - det er langt fra tilfældet, så jeg ved ikke helt hvad din pointe er. Jeg ved ikke hvorfor du er imponeret af hans CV. Der er vel en grund til han er havnet i AaB, hvor han var tredjevalg i Superligaen 22/23 og foreløbigt er førstevalg i næstbedste række i 23/24. Så er det CV hvis heller ikke vildere og ja, jeg er godt klar over hvor han spillede for seks år siden. Det bliver man bare ikke solgt på.
Jeg har set hans kampe for AaB; kæmpe graverende fejl der ikke bør forekomme på Superliga-niveau, læg dertil han som 27-årig stadig ikke kan sparke til en bold.

Jeg kan leve med han står i 1. division, men jeg vil være meget utryg hvis han var AaB’s førstevalg i Superligaen.
Jeg har absolut ingen interesse i at debattere på det niveau du ligger for dagen.. jeg skrev min kommentar til en anden, din personlige holdning til posavec kan og vil jeg ikke bruge tid på.. jeg skrev det jeg skrev baseret på info fra folk tæt på, jeg er ikke i en position hvor jeg kan vurdere en målmand bedre end dem...

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2190
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Sauer » 10. aug 2023, 18:12

Aalborg frederikshavner skrev:
10. aug 2023, 14:34
Vi er en 1. divisionsklub og set i den kontekst synes jeg at alt over 5 mill. kr. er rigtig meget for Højholt. Bevares Højholt er da en udmærket midtbanespiller men som så mange andre er det endnu en midtbanespiller som er uden offensiv output.
Det lyder håbløst på mig. Han er en vigtig spiller for os, så lad ham blive ved med at være det, indtil der tikker et flot bud ind. 5 mio. kr. er ikke flot.

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 445
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af DarkHorse9000 » 10. aug 2023, 18:25

Funky skrev:
10. aug 2023, 17:05
DarkHorse9000 skrev:
10. aug 2023, 17:02
Funky skrev:
10. aug 2023, 16:53
Aalborg frederikshavner skrev:
10. aug 2023, 16:40
Synes det vil være fint at sende Granli videre, en habil forsvarsspiller men ikke mere end det. I min optik ikke god nok til at være starter.
Bagkæden begynder dog at se smal ud hvis Granli smutter
Hvad er det egentlig, som Kramer har vist, som Granli ikke også har kunnet levere?
Højt bundniveau. Granli laver for mange placeringsfejl til toppen af superligaen. I spillet med fødderne er han blandt de bedste.
Modtaget. Jeg synes nu heller ikke, Kramer er dirkefri, eks. blev han vist tørret noget så grundigt i en situation mod Fredericia. Men fair nok. Han har også udløb om et år. Jeg vil da huske Granli for nogle rigtig gode indsatser, og et totalt overlegent mål mod FCM. En succeshistorie for os, synes jeg.
Helt enig. Der er ikke en finger at sætte på Granlis indsats, han har repræsenteret klubben flot.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1478
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Stegosaurus » 10. aug 2023, 19:17

Kappmeier siger, at Granli i givet fald skal erstattes. Virker ikke som om vi helt tror på Skulstad - som jeg dog godt kunne tænke mig at se i NB, han har en voldsom fysik.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1478
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Stegosaurus » 10. aug 2023, 19:19

Sebastian Grønning er uden kontrakt efter manglende løn fra grækerne. Håber vi henter ham og giver Prica løbepas, men det sker jo nok ikke.

Silver77
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 14. nov 2017, 15:13

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Silver77 » 10. aug 2023, 19:24

Stegosaurus skrev:
10. aug 2023, 15:43
R Rosenberg skrev:
10. aug 2023, 15:36
hje1980 skrev:
10. aug 2023, 15:28
Hører at der er bud på både Højholt, Sousa og Kramer... de mulige bud fra FCK og BIF. Men stadig på en værdi hvor AaB trods alt ikke vil acceptere.

Om det ender ud i bedre bud og hvor grænsen går fra AaB kunne jeg ikke få info på. Men fik dog ud af af ham, at hvis AaB sælger spillere bliver det kun indtil de forventede tab for nedrykningen er hentet ind. Herefter skal der der ekstra ordinære bud til.
De kan bare ikke sælge ret dyrt når man er nedrykker og tager mange penge på den konto... det ved købere jo også godt.
Kunne det ikke bare være Prip, Lucas og Ferreira...
Ærgerligt at din kilde ikke kunne fortælle mere om AaBs økonomiske smertegrænse. Men glædeligt at høre, at AaB vil holde op med at sælge til spotpris når de har solgt spillere for 25 mio. kr. Man må dog ikke håbe, at for mange andre klubber læser med herinde, for så vil de kunne udnytte din viden til at presse AaB på prisen for de gode spillere.
Hvor mange spillere har AaB solgt for 25+ mio kr ? Jeg kan kun komme i tanke om Bassogog og måske Grønkjær AaB har aldrig været kendt for at score mange mio kr for deres spillere, men det er da klart en punkt som skal forbedres

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1478
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Stegosaurus » 10. aug 2023, 19:26

Silver77 skrev:
10. aug 2023, 19:24
Stegosaurus skrev:
10. aug 2023, 15:43
R Rosenberg skrev:
10. aug 2023, 15:36
hje1980 skrev:
10. aug 2023, 15:28
Hører at der er bud på både Højholt, Sousa og Kramer... de mulige bud fra FCK og BIF. Men stadig på en værdi hvor AaB trods alt ikke vil acceptere.

Om det ender ud i bedre bud og hvor grænsen går fra AaB kunne jeg ikke få info på. Men fik dog ud af af ham, at hvis AaB sælger spillere bliver det kun indtil de forventede tab for nedrykningen er hentet ind. Herefter skal der der ekstra ordinære bud til.
De kan bare ikke sælge ret dyrt når man er nedrykker og tager mange penge på den konto... det ved købere jo også godt.
Kunne det ikke bare være Prip, Lucas og Ferreira...
Ærgerligt at din kilde ikke kunne fortælle mere om AaBs økonomiske smertegrænse. Men glædeligt at høre, at AaB vil holde op med at sælge til spotpris når de har solgt spillere for 25 mio. kr. Man må dog ikke håbe, at for mange andre klubber læser med herinde, for så vil de kunne udnytte din viden til at presse AaB på prisen for de gode spillere.
Hvor mange spillere har AaB solgt for 25+ mio kr ? Jeg kan kun komme i tanke om Bassogog og måske Grønkjær AaB har aldrig været kendt for at score mange mio kr for deres spillere, men det er da klart en punkt som skal forbedres
Mit indlæg var dybt satirisk…

Besvar