Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14802
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Hanga » 27. aug 2023, 13:44

Funky skrev:
27. aug 2023, 13:41
Jakobsen skrev:
27. aug 2023, 13:19
Hanga skrev:
Funky skrev:
27. aug 2023, 12:59
Raptorr skrev:
27. aug 2023, 12:30
Hanga skrev:
27. aug 2023, 11:49


Der er ingen tvivl om at hans manglende kvaliteter på sidste tredjedel af banen sætter nogle ret store begrænsninger. Og han har nok ikke været vores vigtigste spiller nej, men omvendt må man også sige at han med tiden er blevet en af de mere bærende spillere på holdet. I min verden vil det være endnu en skuffelse på transfermarkedet hvis han sælges for de omtalte penge. Det lader ikke til at de købende klubber står i kø, så det bliver nok svært at få væsentligt mere, men så ser jeg næsten hellere at vi beholder ham.
Nordjyske skriver, at prisen for Højholt er sat til minimum på den gode side af en million euro. Det tolker jeg som 8-10 millioner kr.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/nord ... il/4533272
Udefra set er 4 millioner jo et realistisk bud på, hvad Højholt kan koste. Bevares, han kan måske også trække 5, måske 6, men jeg kan ikke få øje på, hvad der skulle berettige en meget højere pris.
Den bliver nok næppe meget mere end den million euro nej, enig. Spørgsmålet er så bare om det er det værd for os, taget i betragtning af at han trods alt er en væsentlig spiller på vores hold? Et af de absolut sikreste kort i startopstillingen. Jeg har det sådan at han er en spiller vi kun skal sælge hvis vi får en pris der er noget større end hans reelle markedsværdi. Vi skal sikre os at vi har et hold der står godt ift. oprykningen. Her kunne vi efter min mening noget nemmere undvære Prip og Granli, og Theo har vi aldrig været afhængige af.
Helt enig. At sælge Højholt kan jo meget vel koste os mere end at sige nej til en million euro.

Vi må også være os bevidste om hvad misset oprykning vil koste os og hvorvidt vi evner at erstatte spilleren. Selvom han ikke på det topniveau han viste i Cifuentes dagene er han altså en af de vigtigste og på en central midtbane der stadig har problemer har vi brug for at holde på ham der fungerer.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Men omvendt, hvis Højholt går og er utilfreds med AaB's salgsstrategi og prissætning, så er det jo ikke sikkert, man får alverden ud af at beholde ham.
Det er naturligvis hele tiden en afvejning. Personligt vil jeg være noget skuffet over Højholt hvis han ikke er klar til leve professionelt og dedikeret op til den kontrakt han har indgået med klubben der har opfostret ham - for et salg til Norge... Var der langt større penge på spil ville jeg bedre kunne forstå det.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13696
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Funky » 27. aug 2023, 13:47

Hanga skrev:
27. aug 2023, 13:44
Funky skrev:
27. aug 2023, 13:41
Jakobsen skrev:
27. aug 2023, 13:19
Hanga skrev:
Funky skrev:
27. aug 2023, 12:59
Raptorr skrev:
27. aug 2023, 12:30


Nordjyske skriver, at prisen for Højholt er sat til minimum på den gode side af en million euro. Det tolker jeg som 8-10 millioner kr.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/nord ... il/4533272
Udefra set er 4 millioner jo et realistisk bud på, hvad Højholt kan koste. Bevares, han kan måske også trække 5, måske 6, men jeg kan ikke få øje på, hvad der skulle berettige en meget højere pris.
Den bliver nok næppe meget mere end den million euro nej, enig. Spørgsmålet er så bare om det er det værd for os, taget i betragtning af at han trods alt er en væsentlig spiller på vores hold? Et af de absolut sikreste kort i startopstillingen. Jeg har det sådan at han er en spiller vi kun skal sælge hvis vi får en pris der er noget større end hans reelle markedsværdi. Vi skal sikre os at vi har et hold der står godt ift. oprykningen. Her kunne vi efter min mening noget nemmere undvære Prip og Granli, og Theo har vi aldrig været afhængige af.
Helt enig. At sælge Højholt kan jo meget vel koste os mere end at sige nej til en million euro.

Vi må også være os bevidste om hvad misset oprykning vil koste os og hvorvidt vi evner at erstatte spilleren. Selvom han ikke på det topniveau han viste i Cifuentes dagene er han altså en af de vigtigste og på en central midtbane der stadig har problemer har vi brug for at holde på ham der fungerer.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Men omvendt, hvis Højholt går og er utilfreds med AaB's salgsstrategi og prissætning, så er det jo ikke sikkert, man får alverden ud af at beholde ham.
Det er naturligvis hele tiden en afvejning. Personligt vil jeg være noget skuffet over Højholt hvis han ikke er klar til leve professionelt og dedikeret op til den kontrakt han har indgået med klubben der har opfostret ham - for et salg til Norge... Var der langt større penge på spil ville jeg bedre kunne forstå det.
Jeg kunne sagtens se Højholt få meget ud af et skifte til Norge. Lavere niveau, olie-dollars.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1640
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Patmand » 27. aug 2023, 14:05

Raptorr skrev:
27. aug 2023, 13:12
Funky skrev:
27. aug 2023, 12:59
Raptorr skrev:
27. aug 2023, 12:30
Hanga skrev:
27. aug 2023, 11:49
Kunji skrev:
27. aug 2023, 11:45
Pippo skrev:
27. aug 2023, 11:40


Men selv AaB's krav på 1 mio. euro er jo latterligt lavt. Vi snakker om vores vigtigste spiller gennem halvandet år.
Jeg ved godt, at vi spiller i 1. division nu, men det kan da aldrig være det værd at sælge til en slik for så at hente endnu en udlænding ind... som det ser ud til, at vi er gået over til at gøre nu, hver gang en spiller forlader klubben.
77 kampe på midten uden assist eller mål. Malte har været en fin spiller, men han er endnu ikke trådt det sidste skridt op. At kalde ham den vigtigste spiller gennem halvandet år er tæt på vanvid.
Der er ingen tvivl om at hans manglende kvaliteter på sidste tredjedel af banen sætter nogle ret store begrænsninger. Og han har nok ikke været vores vigtigste spiller nej, men omvendt må man også sige at han med tiden er blevet en af de mere bærende spillere på holdet. I min verden vil det være endnu en skuffelse på transfermarkedet hvis han sælges for de omtalte penge. Det lader ikke til at de købende klubber står i kø, så det bliver nok svært at få væsentligt mere, men så ser jeg næsten hellere at vi beholder ham.
Nordjyske skriver, at prisen for Højholt er sat til minimum på den gode side af en million euro. Det tolker jeg som 8-10 millioner kr.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/nord ... il/4533272
Udefra set er 4 millioner jo et realistisk bud på, hvad Højholt kan koste. Bevares, han kan måske også trække 5, måske 6, men jeg kan ikke få øje på, hvad der skulle berettige en meget højere pris.
Jeg har ikke forstand på fodbold transfers, men en vigtig faktor må være udbudsprisen. Hvis AaB signalerer, at han er billigt til salg, så ryger han billigt. Ellers så holder han SL niveau og er ung med udviklings og videresalgs potentiale, så mon ikke et par scoringer i efteråret vil betyde et prisskilt på 10+ millioner i januar måned.
Prøv at tænk på noget du sikkert kender: ejendomsmarkedet. Fordi du udbyder en ejendom til en urealistisk høj pris, så får du stadig kun solgt til markedsprisen.
Jeg har selv lige set et eksempel på en der satte et hus til salg til 1.4, og godt tre måneder senere er det bedste bud 1.05.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1640
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Patmand » 27. aug 2023, 14:11

Hanga skrev:
27. aug 2023, 13:44
Funky skrev:
27. aug 2023, 13:41
Jakobsen skrev:
27. aug 2023, 13:19
Hanga skrev:
Funky skrev:
27. aug 2023, 12:59
Raptorr skrev:
27. aug 2023, 12:30


Nordjyske skriver, at prisen for Højholt er sat til minimum på den gode side af en million euro. Det tolker jeg som 8-10 millioner kr.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/nord ... il/4533272
Udefra set er 4 millioner jo et realistisk bud på, hvad Højholt kan koste. Bevares, han kan måske også trække 5, måske 6, men jeg kan ikke få øje på, hvad der skulle berettige en meget højere pris.
Den bliver nok næppe meget mere end den million euro nej, enig. Spørgsmålet er så bare om det er det værd for os, taget i betragtning af at han trods alt er en væsentlig spiller på vores hold? Et af de absolut sikreste kort i startopstillingen. Jeg har det sådan at han er en spiller vi kun skal sælge hvis vi får en pris der er noget større end hans reelle markedsværdi. Vi skal sikre os at vi har et hold der står godt ift. oprykningen. Her kunne vi efter min mening noget nemmere undvære Prip og Granli, og Theo har vi aldrig været afhængige af.
Helt enig. At sælge Højholt kan jo meget vel koste os mere end at sige nej til en million euro.

Vi må også være os bevidste om hvad misset oprykning vil koste os og hvorvidt vi evner at erstatte spilleren. Selvom han ikke på det topniveau han viste i Cifuentes dagene er han altså en af de vigtigste og på en central midtbane der stadig har problemer har vi brug for at holde på ham der fungerer.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Men omvendt, hvis Højholt går og er utilfreds med AaB's salgsstrategi og prissætning, så er det jo ikke sikkert, man får alverden ud af at beholde ham.
Det er naturligvis hele tiden en afvejning. Personligt vil jeg være noget skuffet over Højholt hvis han ikke er klar til leve professionelt og dedikeret op til den kontrakt han har indgået med klubben der har opfostret ham - for et salg til Norge... Var der langt større penge på spil ville jeg bedre kunne forstå det.
Lad os nu være realistiske, at spille i næstbedste række er som at sætte karrieren på pause som minimum.
Jeg tror de fleste i AaB har ambitioner om at komme videre hurtigst muligt. De kan jo også godt se at spillere på Superliga niveau bliver afhændet, og unge billige udlændinge bliver hentet ind.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14802
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Hanga » 27. aug 2023, 14:13

Patmand skrev:
27. aug 2023, 14:05

Prøv at tænk på noget du sikkert kender: ejendomsmarkedet. Fordi du udbyder en ejendom til en urealistisk høj pris, så får du stadig kun solgt til markedsprisen.
Jeg har selv lige set et eksempel på en der satte et hus til salg til 1.4, og godt tre måneder senere er det bedste bud 1.05.
Det handler dog også om "markedsføringen" og hvilket image man har fået opbygget omkring spilleren (området hvis jeg skal blive i din hus reference :P). Det er trods alt lidt sværere at sammenligne fodboldspillere end det er at sammenligne huse. Det er dog ikke kun AaBs opgave men naturligvis også agentens opgave at skabe interesse omkring spillerne. Og så kan et stærkt netværk være med til at skubbe tingene i den rigtige retning, ofte kommer spillere på klubbers radar gennem netværksanbefalinger mv.

Naturligvis er det dog spillerens kvalitet der har klart størst betydning... men man kan skubbe lidt til prisen hvis man er dygtig.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1640
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Patmand » 27. aug 2023, 14:37

Hanga skrev:
27. aug 2023, 14:13
Patmand skrev:
27. aug 2023, 14:05

Prøv at tænk på noget du sikkert kender: ejendomsmarkedet. Fordi du udbyder en ejendom til en urealistisk høj pris, så får du stadig kun solgt til markedsprisen.
Jeg har selv lige set et eksempel på en der satte et hus til salg til 1.4, og godt tre måneder senere er det bedste bud 1.05.
Det handler dog også om "markedsføringen" og hvilket image man har fået opbygget omkring spilleren (området hvis jeg skal blive i din hus reference :P). Det er trods alt lidt sværere at sammenligne fodboldspillere end det er at sammenligne huse. Det er dog ikke kun AaBs opgave men naturligvis også agentens opgave at skabe interesse omkring spillerne. Og så kan et stærkt netværk være med til at skubbe tingene i den rigtige retning, ofte kommer spillere på klubbers radar gennem netværksanbefalinger mv.

Naturligvis er det dog spillerens kvalitet der har klart størst betydning... men man kan skubbe lidt til prisen hvis man er dygtig.
Området er vel at sammenligne med hvilken række spilleren spiller i, og her er vi som bekendt i næstbedste række i Danmark. Så skal man godt nok være en kæmpe profil for at kunne retfærdiggøre en høj pris. Er Højholt det? Brænder han NordicBet Ligaen af?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14802
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Hanga » 27. aug 2023, 14:47

Patmand skrev:
Hanga skrev:
27. aug 2023, 14:13
Patmand skrev:
27. aug 2023, 14:05

Prøv at tænk på noget du sikkert kender: ejendomsmarkedet. Fordi du udbyder en ejendom til en urealistisk høj pris, så får du stadig kun solgt til markedsprisen.
Jeg har selv lige set et eksempel på en der satte et hus til salg til 1.4, og godt tre måneder senere er det bedste bud 1.05.
Det handler dog også om "markedsføringen" og hvilket image man har fået opbygget omkring spilleren (området hvis jeg skal blive i din hus reference :P). Det er trods alt lidt sværere at sammenligne fodboldspillere end det er at sammenligne huse. Det er dog ikke kun AaBs opgave men naturligvis også agentens opgave at skabe interesse omkring spillerne. Og så kan et stærkt netværk være med til at skubbe tingene i den rigtige retning, ofte kommer spillere på klubbers radar gennem netværksanbefalinger mv.

Naturligvis er det dog spillerens kvalitet der har klart størst betydning... men man kan skubbe lidt til prisen hvis man er dygtig.
Området er vel at sammenligne med hvilken række spilleren spiller i, og her er vi som bekendt i næstbedste række i Danmark. Så skal man godt nok være en kæmpe profil for at kunne retfærdiggøre en høj pris. Er Højholt det? Brænder han NordicBet Ligaen af?
Nej nej vi er helt enige. Han kan næppe koste meget mere end den en million euro. Jeg siger bare at der er nogle muligheder for at påvirke prisen hvis man er en dygtig sælger.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Pippo
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 8. jul 2005, 15:44
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Pippo » 27. aug 2023, 14:52

Kunji skrev:
27. aug 2023, 11:45
Pippo skrev:
27. aug 2023, 11:40
Hanga skrev:
27. aug 2023, 11:29
SGLoco skrev:
27. aug 2023, 11:26
https://www.bt.dk/transfervinduet/bt-af ... holt-i-AaB

Viking vil have Malthe Højholt
Kontraktlængden er et problem for os, men 4 mio. ? Glem det.
Men selv AaB's krav på 1 mio. euro er jo latterligt lavt. Vi snakker om vores vigtigste spiller gennem halvandet år.
Jeg ved godt, at vi spiller i 1. division nu, men det kan da aldrig være det værd at sælge til en slik for så at hente endnu en udlænding ind... som det ser ud til, at vi er gået over til at gøre nu, hver gang en spiller forlader klubben.
77 kampe på midten uden assist eller mål. Malthe har været en fin spiller, men han er endnu ikke trådt det sidste skridt op. At kalde ham den vigtigste spiller gennem halvandet år er tæt på vanvid.
Nu skal en spiller jo ikke kun måles på involvering i mål. Og da slet ikke i den rolle, som Højholt spiller.
Jeg har svært ved at få øje på, hvem der konstant har leveret på en bedre niveau end Højholt gennem det seneste halvandet år. Det er ret tydeligt, at Pedro ikke kan erstatte ham. Og den ene kamp, hvor Hiljemark smed Højholt på bænken, husker vi alle nok, hvordan den kamp gik.

Sousa er vel den eneste, der har været på højere niveau, men han har på ingen måde været stabil. Og slet ikke, når han hans skadesperiode tages med.

Jeg er da lidt nysgerrig på at høre, hvem du mener, der har været bedre/vigtigere?

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 647
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Alexis » 27. aug 2023, 15:07

Jeg syntes AaB bare skal beholde ham og så lade ham gå gratis om et års tid når kontrakten udløber. Han forlænger ikke. Og han er ikke interessant nok for udlandet til at kunne skabe en stor sum. Tænker max vi kan presse 6-7 millioner ud af nogen klubber, og så er det næsten bedre at beholde ham. Højholt har desværre ikke rigtig udviklet sig synderligt de sidste 2 år til at klubber kan se på ham og tænke de kan tage ham op på et meget højere niveau en middel superliga spiller. Tror i klubber som Randers, Viborg, Silkeborg eller AGF vil tage højholt hvis han blev tilbud dem for 5 mil? Det tror jeg ikke

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af R Rosenberg » 27. aug 2023, 17:18

Kusk
Ædruelighedens stemme

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af martinaalborg » 27. aug 2023, 17:41

R Rosenberg skrev:
27. aug 2023, 17:18
Kusk
??

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af R Rosenberg » 27. aug 2023, 17:47

martinaalborg skrev:
27. aug 2023, 17:41
R Rosenberg skrev:
27. aug 2023, 17:18
Kusk
??
Transferønsker, hedder tråden.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 776
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af bedstefar » 27. aug 2023, 17:53

Jeg håber vi sælger Højholt og Pedro. De er simpelthen ikke dygtige nok i det fremadrettet spil, der det skal gå hurtigst på banen, der går det langsomst. Ind med en ny, gerne ung og hurtig ala Odada og Widell. Det vil være en god midtbane :cheers:

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af R Rosenberg » 27. aug 2023, 18:06

bedstefar skrev:
27. aug 2023, 17:53
Jeg håber vi sælger Højholt og Pedro. De er simpelthen ikke dygtige nok i det fremadrettet spil, der det skal gå hurtigst på banen, der går det langsomst. Ind med en ny, gerne ung og hurtig ala Odada og Widell. Det vil være en god midtbane :cheers:
Enig. Det ville være meget fint at komme af med de to. Én, der har blik for de skærende, fremadrettede afleveringer.
Ædruelighedens stemme

DenSataniskeHest
1. div
1. div
Indlæg: 480
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af DenSataniskeHest » 27. aug 2023, 18:33

Kan man få 5m for højholdt så ta imod de penge og komme vidre. Manden er desværre aldrig blevet andet end en middelmådig midtbane spillere uden det store offensive output og det er der penge er.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 776
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af bedstefar » 27. aug 2023, 18:34

R Rosenberg skrev:
27. aug 2023, 18:06
bedstefar skrev:
27. aug 2023, 17:53
Jeg håber vi sælger Højholt og Pedro. De er simpelthen ikke dygtige nok i det fremadrettet spil, der det skal gå hurtigst på banen, der går det langsomst. Ind med en ny, gerne ung og hurtig ala Odada og Widell. Det vil være en god midtbane :cheers:
Enig. Det ville være meget fint at komme af med de to. Én, der har blik for de skærende, fremadrettede afleveringer.
Hvad med en Prica? Han bliver aldrig ligesom farmand.. Jeg kan ikke finde ud af om han er god nok :@

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af R Rosenberg » 27. aug 2023, 18:44

bedstefar skrev:
27. aug 2023, 18:34
R Rosenberg skrev:
27. aug 2023, 18:06
bedstefar skrev:
27. aug 2023, 17:53
Jeg håber vi sælger Højholt og Pedro. De er simpelthen ikke dygtige nok i det fremadrettet spil, der det skal gå hurtigst på banen, der går det langsomst. Ind med en ny, gerne ung og hurtig ala Odada og Widell. Det vil være en god midtbane :cheers:
Enig. Det ville være meget fint at komme af med de to. Én, der har blik for de skærende, fremadrettede afleveringer.
Hvad med en Prica? Han bliver aldrig ligesom farmand.. Jeg kan ikke finde ud af om han er god nok :@
Det tror jeg ikke, at han er.

Det eneste af AaB's talenter, jeg reelt tror på, får en stærk karriere, er Otoa.
Ædruelighedens stemme

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7869
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Forza » 27. aug 2023, 19:50

R Rosenberg skrev:
27. aug 2023, 18:44
bedstefar skrev:
27. aug 2023, 18:34
R Rosenberg skrev:
27. aug 2023, 18:06
bedstefar skrev:
27. aug 2023, 17:53
Jeg håber vi sælger Højholt og Pedro. De er simpelthen ikke dygtige nok i det fremadrettet spil, der det skal gå hurtigst på banen, der går det langsomst. Ind med en ny, gerne ung og hurtig ala Odada og Widell. Det vil være en god midtbane :cheers:
Enig. Det ville være meget fint at komme af med de to. Én, der har blik for de skærende, fremadrettede afleveringer.
Hvad med en Prica? Han bliver aldrig ligesom farmand.. Jeg kan ikke finde ud af om han er god nok :@
Det tror jeg ikke, at han er.

Det eneste af AaB's talenter, jeg reelt tror på, får en stærk karriere, er Otoa.
Man kommer bare ikke langt uden spidskompetencer, desværre.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2202
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Sauer » 27. aug 2023, 22:56

Har der været noget fremme om en frikøbsklausul i kontrakten med Odada?

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af R Rosenberg » 27. aug 2023, 23:09

Sauer skrev:
27. aug 2023, 22:56
Har der været noget fremme om en frikøbsklausul i kontrakten med Odada?
Ja, der er en købsoption.
Ædruelighedens stemme

Besvar