Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1519
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Stegosaurus » 2. sep 2023, 11:17

Hanga skrev:
2. sep 2023, 11:03

Størst ros for at få ryddet godt op, og vi får også lavet et fornuftigt salg på Sousa hvis den går igennem til de ca. 2 mio. euro. De øvrige salg skuffer mig på prisen, men jeg antager at det er de økonomiske omstændigheder der har presset os.
Du bliver ved og ved med at gentage det samme ævl om, at det er "dyrt at være fattig" og at vi forærer spillerne væk pga. vores økonomiske situation. Når vi nu er ved at sælge Sousa for et beløb, du åbenbart finder acceptabelt, kunne du måske overveje, om det vitterligt er AaB's økonomi - og ikke blot spillernes kvalitet - som er udslagsgivende for priserne.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14802
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Hanga » 2. sep 2023, 11:25

Stegosaurus skrev:
2. sep 2023, 11:17
Hanga skrev:
2. sep 2023, 11:03

Størst ros for at få ryddet godt op, og vi får også lavet et fornuftigt salg på Sousa hvis den går igennem til de ca. 2 mio. euro. De øvrige salg skuffer mig på prisen, men jeg antager at det er de økonomiske omstændigheder der har presset os.
Du bliver ved og ved med at gentage det samme ævl om, at det er "dyrt at være fattig" og at vi forærer spillerne væk pga. vores økonomiske situation. Når vi nu er ved at sælge Sousa for et beløb, du åbenbart finder acceptabelt, kunne du måske overveje, om det vitterligt er AaB's økonomi - og ikke blot spillernes kvalitet - som er udslagsgivende for priserne.
God dag til dig også.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Buzz Killington » 2. sep 2023, 11:29

alb skrev:
2. sep 2023, 11:09
Buzz Killington skrev:
2. sep 2023, 11:05
alb skrev:
2. sep 2023, 11:00
jonas386 skrev:
2. sep 2023, 09:34
Hvis man skal være lidt rimelig, så er det jo også svært at vurdere transfervinduet på nuværende tidspunkt. Vi har mistet en del bevist superligakvalitet, og fået et par måske'er ind - dog med klar indikation på, at det bliver mere godt end skidt med Odada og Toku.

En 3/6 er dog nok mere rimeligt, indtil vi ser ændringerne i praksis. I retrospekt kan det dog blive alt fra 1 til 5 bolde imo.
3 ud af 6 fordi, hvad? Vi er kommet af med alle, som ikke leverede (Prip, Ementa og Makaric), måske løntunge (Granli og kortere til start 11er for Otoa), skadede ofte og ikke gode (Poulsen, Høgh og Ramkilde), fossum havde kontraktudløb, kakeeto kunne ikke spille fast i 2 og 3 div, Hannesbo var reserve i Horsens, Klitten var ikke i nærheden, Mantl og Ludewig var lån og vi er fint besatte på målmandsposten men måske vi mangler en højreback.

Widell har leveret, Caballo var god i sidste kamp og Odada ser spændende ud?

Vi skal spare penge, hvis vi vil eksistere. Hvad ville 6 ud af 6 så være?
"God i sidste kamp" og "ser spændende ud" siger noget om hvor usikkert det stadig er. Når vi samtidig har givet Sander væk, så synes jeg godt nok der er mange forbehold. Widell kan også stadig nå at ende som Lesniak og Pedro.

Så kan man sige man slet ikke kan vurdere det endnu, og det er måske den rette diagnose. Men hvis man skal, så er det da helt på sin plads at indberegne usikkerhederne i anmeldelsen.

3/6 er helt fornuftigt imo., omend jeg er mere optimistisk end længe.
Jeg er med på, at vi ikke har set mere til indkøbene, men præmissen må være oprykning i rammer, hvor vi sparer. Posavec leverer pt. Så det er jo lige mu fint. Prisen på Sander må betragtes som ok ifht situationen. Hvad ville 6 ud af 6 være, hvis vi er enige om vi skulle spare?
Som jeg skrev er hovedproblemet at man overhovedet giver karakter på nuværende tidspunkt. Jeg kan ikke se nogen måde at lukke vinduet på uden kæmpe usikkerheder, så det kan aldrig blive 6/6.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13696
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Funky » 2. sep 2023, 11:42

Jeg synes også, Ripodstens vurdering af AaB’s transfervindue er overdrevent negativ. Set ud fra præmisserne er det da tæt på perfekt gennemført. Og det er simpelthen tumpet ud over alle grænser at lave sådan et transfer-deadline show og så give sig selv det fripas, at det sørme er svært at vurdere AaB’s transfervindue før man har set resultatet om et år - men samtidig er Hobros vindue KLART bedre end AaB’s! What???
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

alb
Drenge
Drenge
Indlæg: 46
Tilmeldt: 12. feb 2020, 22:00

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af alb » 2. sep 2023, 11:57

jonas386 skrev:
2. sep 2023, 11:11
alb skrev:
2. sep 2023, 11:00
jonas386 skrev:
2. sep 2023, 09:34
Hvis man skal være lidt rimelig, så er det jo også svært at vurdere transfervinduet på nuværende tidspunkt. Vi har mistet en del bevist superligakvalitet, og fået et par måske'er ind - dog med klar indikation på, at det bliver mere godt end skidt med Odada og Toku.

En 3/6 er dog nok mere rimeligt, indtil vi ser ændringerne i praksis. I retrospekt kan det dog blive alt fra 1 til 5 bolde imo.
3 ud af 6 fordi, hvad? Vi er kommet af med alle, som ikke leverede (Prip, Ementa og Makaric), måske løntunge (Granli og kortere til start 11er for Otoa), skadede ofte og ikke gode (Poulsen, Høgh og Ramkilde), fossum havde kontraktudløb, kakeeto kunne ikke spille fast i 2 og 3 div, Hannesbo var reserve i Horsens, Klitten var ikke i nærheden, Mantl og Ludewig var lån og vi er fint besatte på målmandsposten men måske vi mangler en højreback.

Widell har leveret, Caballo var god i sidste kamp og Odada ser spændende ud?

Vi skal spare penge, hvis vi vil eksistere. Hvad ville 6 ud af 6 så være?
Fordi det stadig er utrolig usikkert hvor meget de nye kommer til at bidrage med. Jeg er enig I at Odada og Kotu virker som spændende tilføjelser, men det er da alt for tidligt at vurdere dem. Samme med Caballo, som ikke bare er gået ind og overtaget pladsen foran Ahlmann, men da virker til at være en fin spiller - omend en lidt kortsigtet løsning til divisionen.

Jeg kritiserer overhovedet ikke vinduet, men synes heller ikke man kan vurdere det meget højere end 3/6 før vi har set navnlig Odada og Kotu i aktion over længere tid. 2 er dog i den lave ende - som jeg skriver.
Er enig i det du skriver om nyindkøbene :-), hvad ville 4-6 stjerner så være? Jeg ser oprydningen i sig selv som en del af vinduet og omkring 4-5 baseret på besparelser (whether we like them or not), afgange og widell :-)

alb
Drenge
Drenge
Indlæg: 46
Tilmeldt: 12. feb 2020, 22:00

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af alb » 2. sep 2023, 11:58

Buzz Killington skrev:
2. sep 2023, 11:29
alb skrev:
2. sep 2023, 11:09
Buzz Killington skrev:
2. sep 2023, 11:05
alb skrev:
2. sep 2023, 11:00
jonas386 skrev:
2. sep 2023, 09:34
Hvis man skal være lidt rimelig, så er det jo også svært at vurdere transfervinduet på nuværende tidspunkt. Vi har mistet en del bevist superligakvalitet, og fået et par måske'er ind - dog med klar indikation på, at det bliver mere godt end skidt med Odada og Toku.

En 3/6 er dog nok mere rimeligt, indtil vi ser ændringerne i praksis. I retrospekt kan det dog blive alt fra 1 til 5 bolde imo.
3 ud af 6 fordi, hvad? Vi er kommet af med alle, som ikke leverede (Prip, Ementa og Makaric), måske løntunge (Granli og kortere til start 11er for Otoa), skadede ofte og ikke gode (Poulsen, Høgh og Ramkilde), fossum havde kontraktudløb, kakeeto kunne ikke spille fast i 2 og 3 div, Hannesbo var reserve i Horsens, Klitten var ikke i nærheden, Mantl og Ludewig var lån og vi er fint besatte på målmandsposten men måske vi mangler en højreback.

Widell har leveret, Caballo var god i sidste kamp og Odada ser spændende ud?

Vi skal spare penge, hvis vi vil eksistere. Hvad ville 6 ud af 6 så være?
"God i sidste kamp" og "ser spændende ud" siger noget om hvor usikkert det stadig er. Når vi samtidig har givet Sander væk, så synes jeg godt nok der er mange forbehold. Widell kan også stadig nå at ende som Lesniak og Pedro.

Så kan man sige man slet ikke kan vurdere det endnu, og det er måske den rette diagnose. Men hvis man skal, så er det da helt på sin plads at indberegne usikkerhederne i anmeldelsen.

3/6 er helt fornuftigt imo., omend jeg er mere optimistisk end længe.
Jeg er med på, at vi ikke har set mere til indkøbene, men præmissen må være oprykning i rammer, hvor vi sparer. Posavec leverer pt. Så det er jo lige mu fint. Prisen på Sander må betragtes som ok ifht situationen. Hvad ville 6 ud af 6 være, hvis vi er enige om vi skulle spare?
Som jeg skrev er hovedproblemet at man overhovedet giver karakter på nuværende tidspunkt. Jeg kan ikke se nogen måde at lukke vinduet på uden kæmpe usikkerheder, så det kan aldrig blive 6/6.
Fint svar, mange tak. Sagligt og præcist 🙏🏼 uden stjerner er der self. Noget med usikkerhederne

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af R Rosenberg » 2. sep 2023, 11:59

jonas386 skrev:
2. sep 2023, 10:18
Martino skrev:
2. sep 2023, 09:49
jonas386 skrev:
2. sep 2023, 09:34
Hvis man skal være lidt rimelig, så er det jo også svært at vurdere transfervinduet på nuværende tidspunkt. Vi har mistet en del bevist superligakvalitet, og fået et par måske'er ind - dog med klar indikation på, at det bliver mere godt end skidt med Odada og Toku.

En 3/6 er dog nok mere rimeligt, indtil vi ser ændringerne i praksis. I retrospekt kan det dog blive alt fra 1 til 5 bolde imo.
Men hvem er det så bevist Superligakvalitet vi har mistet? Prip? Manden har været elendig i et år nu. Fossum - det samme, løber og løber men kan ikke sætte spillet og ikke udfordre. Granli er vel næsten den som har præsteret bedst, men jo ikke en spiller vi kommer til at savne som sådan tror jeg. Poulsen har ikke engang niveau til 1.div imo.
Jeg kan kun få øje på Sousa, men ham scorer vi så eftersigende en god sum på.
Fossum havde udløb, det er der ikke så meget at gøre ved.
Jeg er ikke uenig i dine vurderinger, men det er alligevel spillere man må formode er mere end gode nok til toppen af 1. division, og omvendt kan man ikke helt være sikker på niveauet på de nye. Dertil har vi efterhånden en lidt for smal trup til min smag.

Jeg synes 2/6 er noget hårdt, men det er også svært at vurdere dette vindue før om nogle måneder hvor vi ser eks. Odada og Toku i aktion.
Ja, det måtte man formode. Men det var de så bare ikke, viste det sig.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 796
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af emenike » 2. sep 2023, 12:13

Ripodsten og Nordjyskes dækning af AaB er efterhånden blevet mere og mere unuanceret og ligegyldigt. Deres journalister giver ikke indtryk af at have en finger på pulsen i hvad der rører sig omkring klubben overhovedet (medmindre de direkte får det fortalt af AaB), og bliver gang på gang slået i at breake nyheder af mediehuse der ligger helt ovre på Sjælland.

Har ærlig talt svært ved at tage deres ugentlige podcast og medvirkende seriøse ret meget længere, de kan selv få en solid 1/6 bolde.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af jonas386 » 2. sep 2023, 12:15

alb skrev:
2. sep 2023, 11:57
jonas386 skrev:
2. sep 2023, 11:11
alb skrev:
2. sep 2023, 11:00
jonas386 skrev:
2. sep 2023, 09:34
Hvis man skal være lidt rimelig, så er det jo også svært at vurdere transfervinduet på nuværende tidspunkt. Vi har mistet en del bevist superligakvalitet, og fået et par måske'er ind - dog med klar indikation på, at det bliver mere godt end skidt med Odada og Toku.

En 3/6 er dog nok mere rimeligt, indtil vi ser ændringerne i praksis. I retrospekt kan det dog blive alt fra 1 til 5 bolde imo.
3 ud af 6 fordi, hvad? Vi er kommet af med alle, som ikke leverede (Prip, Ementa og Makaric), måske løntunge (Granli og kortere til start 11er for Otoa), skadede ofte og ikke gode (Poulsen, Høgh og Ramkilde), fossum havde kontraktudløb, kakeeto kunne ikke spille fast i 2 og 3 div, Hannesbo var reserve i Horsens, Klitten var ikke i nærheden, Mantl og Ludewig var lån og vi er fint besatte på målmandsposten men måske vi mangler en højreback.

Widell har leveret, Caballo var god i sidste kamp og Odada ser spændende ud?

Vi skal spare penge, hvis vi vil eksistere. Hvad ville 6 ud af 6 så være?
Fordi det stadig er utrolig usikkert hvor meget de nye kommer til at bidrage med. Jeg er enig I at Odada og Kotu virker som spændende tilføjelser, men det er da alt for tidligt at vurdere dem. Samme med Caballo, som ikke bare er gået ind og overtaget pladsen foran Ahlmann, men da virker til at være en fin spiller - omend en lidt kortsigtet løsning til divisionen.

Jeg kritiserer overhovedet ikke vinduet, men synes heller ikke man kan vurdere det meget højere end 3/6 før vi har set navnlig Odada og Kotu i aktion over længere tid. 2 er dog i den lave ende - som jeg skriver.
Er enig i det du skriver om nyindkøbene :-), hvad ville 4-6 stjerner så være? Jeg ser oprydningen i sig selv som en del af vinduet og omkring 4-5 baseret på besparelser (whether we like them or not), afgange og widell :-)
Jeg er nok meget enig med Buzz. Når kalenderen siger november, er det helt sikkert muligt, at vi kigger tilbage og vurderer det som et af de få kanongode vinduer vi har set de sidste 10 år.
Meget afhænger netop af hvordan Odada falder ind på holdet, og om Toku viser sig som den profil han også var i Fremad Amager.

Meget afhænger også af hvordan det går med pointhøsten når Sousa ikke længere er der. Det er jo svært at give transfervinduet topkarakter, hvis vi til slut-Oktober pludselig roder rundt som nummer 3-5 og begynder at fornemme en usikkerhed ift oprykning - oprydning eller ej.

For at det skulle være fem eller seks stjerner på nuværende tidspunkt, så skulle Caballo nok være stemplet kraftigere ind, Odada kommet til tidligere og nået at etablere sig, og vi skulle nok have haft lidt flere penge for Sander og Prip - om end det heller ikke er to salg der decideret trækker ned i min bog.

Men giv det tiden. Det er ikke helt som på bagkant af sommeren 14', hvor vi hentede Jönsson permanent og fik Helenius tilbage. Det lignede et klassevindue, men endte omvendt som en fuser. Opfattelsen kan meget hurtigt ændre sig.

Jeg vil dog sige, at jeg pt. har fin tiltro til tyskerne, og synes indtil videre de har formået at finde nogle spændende profiler.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2573
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af troelsh » 2. sep 2023, 13:38

jonas386 skrev:
2. sep 2023, 12:15
alb skrev:
2. sep 2023, 11:57
jonas386 skrev:
2. sep 2023, 11:11
alb skrev:
2. sep 2023, 11:00
jonas386 skrev:
2. sep 2023, 09:34
Hvis man skal være lidt rimelig, så er det jo også svært at vurdere transfervinduet på nuværende tidspunkt. Vi har mistet en del bevist superligakvalitet, og fået et par måske'er ind - dog med klar indikation på, at det bliver mere godt end skidt med Odada og Toku.

En 3/6 er dog nok mere rimeligt, indtil vi ser ændringerne i praksis. I retrospekt kan det dog blive alt fra 1 til 5 bolde imo.
3 ud af 6 fordi, hvad? Vi er kommet af med alle, som ikke leverede (Prip, Ementa og Makaric), måske løntunge (Granli og kortere til start 11er for Otoa), skadede ofte og ikke gode (Poulsen, Høgh og Ramkilde), fossum havde kontraktudløb, kakeeto kunne ikke spille fast i 2 og 3 div, Hannesbo var reserve i Horsens, Klitten var ikke i nærheden, Mantl og Ludewig var lån og vi er fint besatte på målmandsposten men måske vi mangler en højreback.

Widell har leveret, Caballo var god i sidste kamp og Odada ser spændende ud?

Vi skal spare penge, hvis vi vil eksistere. Hvad ville 6 ud af 6 så være?
Fordi det stadig er utrolig usikkert hvor meget de nye kommer til at bidrage med. Jeg er enig I at Odada og Kotu virker som spændende tilføjelser, men det er da alt for tidligt at vurdere dem. Samme med Caballo, som ikke bare er gået ind og overtaget pladsen foran Ahlmann, men da virker til at være en fin spiller - omend en lidt kortsigtet løsning til divisionen.

Jeg kritiserer overhovedet ikke vinduet, men synes heller ikke man kan vurdere det meget højere end 3/6 før vi har set navnlig Odada og Kotu i aktion over længere tid. 2 er dog i den lave ende - som jeg skriver.
Er enig i det du skriver om nyindkøbene :-), hvad ville 4-6 stjerner så være? Jeg ser oprydningen i sig selv som en del af vinduet og omkring 4-5 baseret på besparelser (whether we like them or not), afgange og widell :-)
Jeg er nok meget enig med Buzz. Når kalenderen siger november, er det helt sikkert muligt, at vi kigger tilbage og vurderer det som et af de få kanongode vinduer vi har set de sidste 10 år.
Meget afhænger netop af hvordan Odada falder ind på holdet, og om Toku viser sig som den profil han også var i Fremad Amager.

Meget afhænger også af hvordan det går med pointhøsten når Sousa ikke længere er der. Det er jo svært at give transfervinduet topkarakter, hvis vi til slut-Oktober pludselig roder rundt som nummer 3-5 og begynder at fornemme en usikkerhed ift oprykning - oprydning eller ej.

For at det skulle være fem eller seks stjerner på nuværende tidspunkt, så skulle Caballo nok være stemplet kraftigere ind, Odada kommet til tidligere og nået at etablere sig, og vi skulle nok have haft lidt flere penge for Sander og Prip - om end det heller ikke er to salg der decideret trækker ned i min bog.

Men giv det tiden. Det er ikke helt som på bagkant af sommeren 14', hvor vi hentede Jönsson permanent og fik Helenius tilbage. Det lignede et klassevindue, men endte omvendt som en fuser. Opfattelsen kan meget hurtigt ændre sig.

Jeg vil dog sige, at jeg pt. har fin tiltro til tyskerne, og synes indtil videre de har formået at finde nogle spændende profiler.
Det skal også vurderes på hvad deres forudsætninger er, de har jo ikke lige fem millioner til en Helenius eller Kasper Jørgensen, men må fiske spillere i den næstbedste svenske række etc.

Men ja det er stadig for tidligt at give en endelig karakter, men jeg synes det hele ser meget lovende ud, så at give to stjerner er useriøst.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2029
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af 9520AaB » 2. sep 2023, 14:09

emenike skrev:Ripodsten og Nordjyskes dækning af AaB er efterhånden blevet mere og mere unuanceret og ligegyldigt. Deres journalister giver ikke indtryk af at have en finger på pulsen i hvad der rører sig omkring klubben overhovedet (medmindre de direkte får det fortalt af AaB), og bliver gang på gang slået i at breake nyheder af mediehuse der ligger helt ovre på Sjælland.

Har ærlig talt svært ved at tage deres ugentlige podcast og medvirkende seriøse ret meget længere, de kan selv få en solid 1/6 bolde.
Nu hører jeg ikke ridposten, men er deres unuancerethed et udtryk for at man ikke kan lide deres holdninger, eller at man er uenige med dem?
Nordjydske har aldrig før været kritiske overfor hvad der foregik på Hornevej, og folk herinde kaldte dem mikrofonholdere, nu er de åbenbart kritiske, og så kaldes de unuanceret.
Jeg er sgu forvirret Billede
Jeg lytter derimod Rød Aalborg, og der sidder jeg sgu ind imellem og krummer tæer over at panelet stort set altid er de samme selvudnævnte “superfans”, der skal være gæsterne.
Men sådan er vi alle forskellige.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 796
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af emenike » 2. sep 2023, 14:40

9520AaB skrev:
2. sep 2023, 14:09
emenike skrev:Ripodsten og Nordjyskes dækning af AaB er efterhånden blevet mere og mere unuanceret og ligegyldigt. Deres journalister giver ikke indtryk af at have en finger på pulsen i hvad der rører sig omkring klubben overhovedet (medmindre de direkte får det fortalt af AaB), og bliver gang på gang slået i at breake nyheder af mediehuse der ligger helt ovre på Sjælland.

Har ærlig talt svært ved at tage deres ugentlige podcast og medvirkende seriøse ret meget længere, de kan selv få en solid 1/6 bolde.
Nu hører jeg ikke ridposten, men er deres unuancerethed et udtryk for at man ikke kan lide deres holdninger, eller at man er uenige med dem?
Nordjydske har aldrig før været kritiske overfor hvad der foregik på Hornevej, og folk herinde kaldte dem mikrofonholdere, nu er de åbenbart kritiske, og så kaldes de unuanceret.
Jeg er sgu forvirret Billede
Jeg lytter derimod Rød Aalborg, og der sidder jeg sgu ind imellem og krummer tæer over at panelet stort set altid er de samme selvudnævnte “superfans”, der skal være gæsterne.
Men sådan er vi alle forskellige.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Der er jo intet galt i at være kritisk, tværtimod, men noget af den “kritik” der kommer af klubben bunder mest af alt i spekulationer og gætterier, som i stigende grad forekommer unuanceret ja. Det er sjældent at der faktisk kommer nogle konkrete ting på bordet, som man ellers kunne forvente at de som lokale sportsjournalister BURDE have en langt større indsigt i, eller i det mindste et nogenlunde udgangspunkt at diskutere ud fra.

I tidligere afsnit har der blandt andet været totalt useriøse sammenligninger mellem vores nye medejere og en tidligere klubejer oppe i Pandrup på den præmis at, nå ja, de er jo alle tyskere, og så gik “kritikken” ligesom på det.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3625
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Hovedet » 2. sep 2023, 15:29

emenike skrev:
2. sep 2023, 14:40
9520AaB skrev:
2. sep 2023, 14:09
emenike skrev:Ripodsten og Nordjyskes dækning af AaB er efterhånden blevet mere og mere unuanceret og ligegyldigt. Deres journalister giver ikke indtryk af at have en finger på pulsen i hvad der rører sig omkring klubben overhovedet (medmindre de direkte får det fortalt af AaB), og bliver gang på gang slået i at breake nyheder af mediehuse der ligger helt ovre på Sjælland.

Har ærlig talt svært ved at tage deres ugentlige podcast og medvirkende seriøse ret meget længere, de kan selv få en solid 1/6 bolde.
Nu hører jeg ikke ridposten, men er deres unuancerethed et udtryk for at man ikke kan lide deres holdninger, eller at man er uenige med dem?
Nordjydske har aldrig før været kritiske overfor hvad der foregik på Hornevej, og folk herinde kaldte dem mikrofonholdere, nu er de åbenbart kritiske, og så kaldes de unuanceret.
Jeg er sgu forvirret Billede
Jeg lytter derimod Rød Aalborg, og der sidder jeg sgu ind imellem og krummer tæer over at panelet stort set altid er de samme selvudnævnte “superfans”, der skal være gæsterne.
Men sådan er vi alle forskellige.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Der er jo intet galt i at være kritisk, tværtimod, men noget af den “kritik” der kommer af klubben bunder mest af alt i spekulationer og gætterier, som i stigende grad forekommer unuanceret ja. Det er sjældent at der faktisk kommer nogle konkrete ting på bordet, som man ellers kunne forvente at de som lokale sportsjournalister BURDE have en langt større indsigt i, eller i det mindste et nogenlunde udgangspunkt at diskutere ud fra.

I tidligere afsnit har der blandt andet været totalt useriøse sammenligninger mellem vores nye medejere og en tidligere klubejer oppe i Pandrup på den præmis at, nå ja, de er jo alle tyskere, og så gik “kritikken” ligesom på det.
Jeg synes ikke, at der kan herske tvivl om, at tyskerne indtil videre har gjort et rigtigt godt stykke arbejde - under de forudsætninger, der nu engang eksisterer. Vi har ikke foretaget et brandudsalg af ren og skær nød, og vi står med en trup, der burde kunne rykke op i Superligaen. Vi kan heller ikke klage over en statistik, der hedder 5 sejre - 2 uafgjorte - 0 nederlag. Widell har utvivlsomt udgjort en forstærkning, Otada ser spændende ud, og den nye Toku er et absolut tilfredsstillende køb og skruet sammen på den helt rigtige måde med leje med forkøbsret.

Langt hovedparten af ovennævnte afgange er betydningsløse i forhold til det sportslige og udgør et helt nødvendigt led i en omfattende oprydning. Truppen er dog utvivlsomt for smal, og man kan diskutere salgene af Prip og ham den norske forsvarsspiller, jeg lige har glemt navnet på. Begge spillere - navnlig sidstnævnte - havde jeg gerne stadig set i truppen. Vi lider stadig under den lange og ekstremt dyre kontrakt med Lucas Andersen, men det kan tyskerne jo ikke gøre noget ved før i 2024.

Det er ligeledes korrekt, at man i grunden først kan vurdere et transfervindue i bakspejlet, men det er jo heller ikke helt rimeligt. Personligt syntes jeg f.eks., at Flores var et spændende indkøb. Det blev så aldrig en succes, men det kan man ikke klandre Gaarde. Intentioner var de rigtige. Ligeledes var jeg også begejstret for indkøbet af nævnte Lucas Andersen, der med blot en smule held kunne have været en guldhistorie for AaB og i stedet er endt som en gigantisk klods om benet. Igen ville det jo ikke være rimeligt at bebrejde Gaarde for dette.

Salget af en reservemålmand, der havde optrådt 5 gange på 3 år, til 8-9 millioner kr. til FCN, fandt jeg decideret genialt. I bakspejlet og ad snoede omveje kostede det potentielt en nedrykning; men altså hvem fanden kunne have forudset det, og hvem ville have sagt nej til det bud. Inge var jo blevet slagtet herinde i så fald.

FCK, f.eks., har jo også oplevet at hente stjernenavne til afsindige priser, uden at de har slået igennem. Ligeså lignede en Chanko i sin tid på papiret en rigtig god transfer, men endte med bare at være en alt for dyr spiller i truppen.

Rockafellar
2. div
2. div
Indlæg: 163
Tilmeldt: 28. apr 2006, 14:35
Geografisk sted: Munken
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Rockafellar » 2. sep 2023, 15:54

Stegosaurus skrev:
2. sep 2023, 09:23
Martino skrev:
2. sep 2023, 09:18
Simon Ydesen der giver Ole-Jan Kappmeier to bolde ud af seks i Ripodsten for de spillere Ole-Jan har hentet ind. Widell er sgu da den bedste signing de seneste…hvad…fem år? Og Odada ser mega spændende ud samt Togu som har været en profil i ligaen. Altså hvad skal manden gøre? Der er sparetider og alligevel virker holdet styrket i forhold til Superligatruppen sidste år. Det er fandme for useriøst.
Helt til grin. Jeg vil give ham 5,5 ud af 6. Jeg tror mange Superligahold gerne så Widell, Odada og Toku i deres trupper.
Rolig rolig. Der er med lige lovlig røde øjne du ser på de transfers. Hvad har de været i klubben - en måneds tid? Alt for tidligt at kalde dem potentielle superliga materiale. Lad dem spille en god sæson og se om de undgår AaB-sygen som så mange andre er blevet smittet af de sidste 4-5 år
Swing Like God's Own Dick

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3001
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af raekkeettre » 2. sep 2023, 18:04

Hovedet skrev:
2. sep 2023, 15:29
emenike skrev:
2. sep 2023, 14:40
9520AaB skrev:
2. sep 2023, 14:09
emenike skrev:Ripodsten og Nordjyskes dækning af AaB er efterhånden blevet mere og mere unuanceret og ligegyldigt. Deres journalister giver ikke indtryk af at have en finger på pulsen i hvad der rører sig omkring klubben overhovedet (medmindre de direkte får det fortalt af AaB), og bliver gang på gang slået i at breake nyheder af mediehuse der ligger helt ovre på Sjælland.

Har ærlig talt svært ved at tage deres ugentlige podcast og medvirkende seriøse ret meget længere, de kan selv få en solid 1/6 bolde.
Nu hører jeg ikke ridposten, men er deres unuancerethed et udtryk for at man ikke kan lide deres holdninger, eller at man er uenige med dem?
Nordjydske har aldrig før været kritiske overfor hvad der foregik på Hornevej, og folk herinde kaldte dem mikrofonholdere, nu er de åbenbart kritiske, og så kaldes de unuanceret.
Jeg er sgu forvirret Billede
Jeg lytter derimod Rød Aalborg, og der sidder jeg sgu ind imellem og krummer tæer over at panelet stort set altid er de samme selvudnævnte “superfans”, der skal være gæsterne.
Men sådan er vi alle forskellige.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Der er jo intet galt i at være kritisk, tværtimod, men noget af den “kritik” der kommer af klubben bunder mest af alt i spekulationer og gætterier, som i stigende grad forekommer unuanceret ja. Det er sjældent at der faktisk kommer nogle konkrete ting på bordet, som man ellers kunne forvente at de som lokale sportsjournalister BURDE have en langt større indsigt i, eller i det mindste et nogenlunde udgangspunkt at diskutere ud fra.

I tidligere afsnit har der blandt andet været totalt useriøse sammenligninger mellem vores nye medejere og en tidligere klubejer oppe i Pandrup på den præmis at, nå ja, de er jo alle tyskere, og så gik “kritikken” ligesom på det.
Jeg synes ikke, at der kan herske tvivl om, at tyskerne indtil videre har gjort et rigtigt godt stykke arbejde - under de forudsætninger, der nu engang eksisterer. Vi har ikke foretaget et brandudsalg af ren og skær nød, og vi står med en trup, der burde kunne rykke op i Superligaen. Vi kan heller ikke klage over en statistik, der hedder 5 sejre - 2 uafgjorte - 0 nederlag. Widell har utvivlsomt udgjort en forstærkning, Otada ser spændende ud, og den nye Toku er et absolut tilfredsstillende køb og skruet sammen på den helt rigtige måde med leje med forkøbsret.

Langt hovedparten af ovennævnte afgange er betydningsløse i forhold til det sportslige og udgør et helt nødvendigt led i en omfattende oprydning. Truppen er dog utvivlsomt for smal, og man kan diskutere salgene af Prip og ham den norske forsvarsspiller, jeg lige har glemt navnet på. Begge spillere - navnlig sidstnævnte - havde jeg gerne stadig set i truppen. Vi lider stadig under den lange og ekstremt dyre kontrakt med Lucas Andersen, men det kan tyskerne jo ikke gøre noget ved før i 2024.

Det er ligeledes korrekt, at man i grunden først kan vurdere et transfervindue i bakspejlet, men det er jo heller ikke helt rimeligt. Personligt syntes jeg f.eks., at Flores var et spændende indkøb. Det blev så aldrig en succes, men det kan man ikke klandre Gaarde. Intentioner var de rigtige. Ligeledes var jeg også begejstret for indkøbet af nævnte Lucas Andersen, der med blot en smule held kunne have været en guldhistorie for AaB og i stedet er endt som en gigantisk klods om benet. Igen ville det jo ikke være rimeligt at bebrejde Gaarde for dette.

Salget af en reservemålmand, der havde optrådt 5 gange på 3 år, til 8-9 millioner kr. til FCN, fandt jeg decideret genialt. I bakspejlet og ad snoede omveje kostede det potentielt en nedrykning; men altså hvem fanden kunne have forudset det, og hvem ville have sagt nej til det bud. Inge var jo blevet slagtet herinde i så fald.

FCK, f.eks., har jo også oplevet at hente stjernenavne til afsindige priser, uden at de har slået igennem. Ligeså lignede en Chanko i sin tid på papiret en rigtig god transfer, men endte med bare at være en alt for dyr spiller i truppen.
Helt enig! Med undtagelse af FCN, hvis de vil købe noget til 7-8 millioner stopper mand op og spørger sig selv..."Hvad ved de, som jeg ikke ved"...😉

Derudover helt enig...👍

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13696
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Funky » 2. sep 2023, 19:41

Well, hvis man skal gå med Nordjyskes bolde-skala, så bliver det 5 ud af 6 bolde herfra. Og modsat oraklerne på sportsredaktionen, så giver det kun mening at vurdere vinduet nu, hvis man vil forsøge bare lidt at tilnærme sig den virkelighed, AaB's sportslige ledelse skal agere i. De kan jo ikke sidde derude på Hornevej og handle via et blik i bakspejlet. De skal faktisk lægge hånden på kogepladen nu (modsat freeriderne på Nordjyske) - og hvorfor synes jeg så, AaB har klaret den øvelse ret godt?

- truppen er blevet markant reduceret de helt rigtige steder, eneste potentielt kritiske tab er Sousa, sidste sæsons klart bedste offensivspiller. Billigt sluppet for at levere på en bunden opgave og potentielt skullet have håndteret en større flok utilfredse spillere, som ikke gad 1. div. Dermed er det succesfulde vindue også udtryk for en ny tro på projektet derude.

- der er skabt plads til de unge spillere på bekostning af marginalspillere. Selvfølgelig skal de unge talenter bruges mere i 1. div. end i superligaen!

- ingen smådesperate macho-signings som kunne smide mere benzin på økonomi-bålet, men en flok nye, spændende spillere ind, med klare kompetencer, vi har manglet i flere sæsoner.

- Fuldstændig styr på sin strategi; hvor skal der nye kompetencer ind - og hvad skal det koste? Fischer måtte så blive i Hobro på den konto, og det havde man også en plan B for at håndtere.

- Tilpasningsevne; det lader til, at man i vinduets start ville finde en ny 1.målmand. Man evner så at indtage, at Posavec via gode indsatser viser, at det alligevel ikke er nødvendigt.


Alt i alt, virkelig fint vindue ud fra den særlige opgave, det har været, at starte AaB op efter en nedrykning. Forhåbentlig bliver næste sommervindue en anden opgave, hvor der også skal træffes beslutninger om eks. Lucas, men den opgave, som Kappmeier og co. stod med nu, den har de klaret rigtig godt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3267
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Brodernumsi » 2. sep 2023, 20:00

Synes heller ikke, jeg kan snige mig op på mere end 2/6 bolde, hvis vinduet skal bedømmes her og nu.

Ementa, Sander og Prip synes jeg var under middel udgående transfers.

Widell har på 7 kampe vist sig som en rigtig fin spiller, men vi har før set spillere der ikke helt kan holde dampen oppe i længere tid.

At de to afrikanere, af flere herinde, beskrives som 'spændende', er jo bare en anden måde at sige på, de endnu ikke har bevist sig på et højere niveau. I langt de fleste tilfælde, i AaBs historie, har de 'spændende' spillere, mere vist sig at være flop end pop.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Martino » 2. sep 2023, 20:40

Funky skrev:
2. sep 2023, 19:41
Well, hvis man skal gå med Nordjyskes bolde-skala, så bliver det 5 ud af 6 bolde herfra. Og modsat oraklerne på sportsredaktionen, så giver det kun mening at vurdere vinduet nu, hvis man vil forsøge bare lidt at tilnærme sig den virkelighed, AaB's sportslige ledelse skal agere i. De kan jo ikke sidde derude på Hornevej og handle via et blik i bakspejlet. De skal faktisk lægge hånden på kogepladen nu (modsat freeriderne på Nordjyske) - og hvorfor synes jeg så, AaB har klaret den øvelse ret godt?

- truppen er blevet markant reduceret de helt rigtige steder, eneste potentielt kritiske tab er Sousa, sidste sæsons klart bedste offensivspiller. Billigt sluppet for at levere på en bunden opgave og potentielt skullet have håndteret en større flok utilfredse spillere rendende, som ikke gad 1. div. Dermed er det succesfulde vindue også udtryk for en ny tro på projektet derude.

- der er skabt plads til de unge spillere på bekostning af marginalspillere. Selvfølgelig skal de unge talenter bruges mere i 1. div. end i superligaen!

- ingen smådesperate macho-signings som kunne smide mere benzin på økonomi-bålet, men en flok nye, spændende spillere ind, med klare kompetencer, vi har manglet i flere sæsoner.

- Fuldstændig styr på sin strategi; hvor skal der nye kompetencer ind - og hvad skal det koste? Fischer måtte så blive i Hobro på den konto, og det havde man også en plan B for at håndtere.

- Tilpasningsevne; det lader til, at man i vinduets start ville finde en ny 1.målmand. Man evner så at indtage, at Posavec via gode indsatser viser, at det alligevel ikke er nødvendigt.


Alt i alt, virkelig fint vindue ud fra den særlige opgave, det har været, at starte AaB op efter en nedrykning. Forhåbentlig bliver næste sommervindue en anden opgave, hvor der også skal træffes beslutninger om eks. Lucas, men den opgave, som Kappmeier og co. stod med nu, den har de klaret rigtig godt.
Super velformuleret og nuanceret...og ja jeg er 100% enig i dine betragtninger.
Jeg savner Winsnes

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af R Rosenberg » 2. sep 2023, 20:42

Brodernumsi skrev:
2. sep 2023, 20:00
Synes heller ikke, jeg kan snige mig op på mere end 2/6 bolde, hvis vinduet skal bedømmes her og nu.

Ementa, Sander og Prip synes jeg var under middel udgående transfers.

Widell har på 7 kampe vist sig som en rigtig fin spiller, men vi har før set spillere der ikke helt kan holde dampen oppe i længere tid.

At de to afrikanere, af flere herinde, beskrives som 'spændende', er jo bare en anden måde at sige på, de endnu ikke har bevist sig på et højere niveau. I langt de fleste tilfælde, i AaBs historie, har de 'spændende' spillere, mere vist sig at være flop end pop.
Men 2 ud af de 3 spillere, du kalder under middel transfers var jo overflødige/fyld/for ringe. En af dem ville jo heller ikke forlænge - hvilket var godt, hvis du spørger mig. En anden af dem ville efter sigende væk.

Og nej, vi aner intet om de nye, og det kan blive både fugl og fisk. Indtil videre har 2 af dem dog vist lovende takter.

Dét, jeg sætter mest pris på, er, at netværket og udsynet er blevet større. Man satser på unge, spændende talenter, som man finder interessante steder, frem for den mangeårige trend i AaB, at når man er presset, så finder man gamle, dyre drenge fra klubbens fortid. Og det har sandt for dyden ikke været den store succes længe.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5216
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Jakobsen » 2. sep 2023, 21:41

Jeg ville kigge på tre aspekter for at vurdere Kappmeiers første vindue. Tilgange, afgange og om den trup vi står tilbage med så er god nok. Overall vil jeg give vinduet 4 ud af 6 bolde.

Afgange: 5 ud af 6 bolde
Jeg synes der har været en god oprydning af en masse ubrugelige spillere. Jeg har set bort fra Fossum, Mantl og Ludewig som ikke ønskede at blive.
Min eneste anke er klart, at jeg synes man fik for lidt for Ementa og Theo og, at især mht. Ementa kunne man da godt have været en anelse mere kontante fremfor nærmest bare at forære ham væk. Theo kunne nok ikke være anerledes, men når man ser på hvor meget spillere sælges på potentiale burde vi have mere selvom vi omvendt også har set Theo præstationer med ret lavt bundniveau.
Prisen på Prip har været debatteret, men jeg synes det er fint vi slipper af med en spiller på 26 uden spidskompetencer.

Tilgange: 3,5 ud af seks bolde
Widell er mega godt set og et fantastisk køb jeg tror vi bliver endnu gladere for.
Odada synes jeg ser spændende ud på video, men jeg synes også vi må se ham mere i kamp inden vi for alvor kan skrige ham op til noget. Ham isoleret ville jeg derfor nok give 3 bolde med forventning om mere.
De Boer lyder som en målmand der fuldt ud opfylder rollen som reserve og muligvis også en der kunne være bedre end Posavec.
Toku har jeg forventninger til, men eftersom det er en spiller vi ikke har set endnu og som er ude af form kan jeg ikke give den mere end tre med forventning om det bliver bedre. Ceballo virker som en fornuftig gardering/alternativ til Ahlmann. Vartuli og Amankwah er udviklingsspillere så i første omgang holder jeg dem ude af min vurdering.

Den trup vi står tilbage med: 3,5 ud af 6
Vurderet ud fra en målsætning om direkte oprykning og helst at vinde rækken samt et behov for en foryngelse af truppen og vi desperate får noget speed og kreativitet synes jeg vi står lidt blandet. Derudover er kvaliteten i truppens bredde noget tvivlsom på flere pladser - især offensivt.

Målmænd (Posavec, De Boer og Vartuli): 6 bolde
Umiddelbart giver jeg det seks bolde da Posavec overraskende ikke har solgt holdet endnu og De Boer lyder som et OK atlernativ, hvis der skulle opstå problemer igen. Vartuli er en udviklingsspiller, men gør vi har tre målmænd som man skal og bulletinerne om ham so far har været Ok

Backs: (Jørgensen, Ahlmann og Caballo): 3 bolde
Regner lige Palle fra her da intet tyder på han kommer til at spille i denne sæson før evt. til allersidst, hvor han vil være langt fra kampform. Det trækker ned for mig, at vi kun har en højre back, at Ahlmann er en bedaget langsom back og Cabello heller ikke just er en kommende backprofil for os. Vi er tynde og niveauet er ikke prangende.

Stoppere (Thelander, Kramer, Otoa, Skulstad og Odada): 4 bolde
Thelander og Kramer er jo defensivt solide stoppere, men også langsomme hvilket bliver et problem på et tophold. De er dårligt sat sammen, men omvendt er Kramer jo ikke en spiller man har lyst til at sælge og Thelander er svær at komme af med da han er gammel og dyr. På et hold uden leder er det nok heller ikke ham der skal ud af døren først. Niveauet er jo Ok, men jeg mangler bredde og speed. Skulstad regner jeg med man bare venter på at kunne afskibbe.

6'eren (Højholt, Odada, Pedro): 4 bolde
Vi har en rigtig god 6'er i Højholt og to alternativer. Odada er da spændende, men svært at sige vi har styr på alternativerne der før vi har set ham i flere kampe og Pedro er done.

8'ere (Lucas, Widell, Jeppe P, Ross, Bakiz): 2 bolde
Jeg synes stadig 8'eren er et smertens barn for os. Widell er konge og bør spille dernede hver gang, men Lucas er over the hill og det tynde øl i startopstillingen. Ross vil jeg gerne have længere fremme og jeg ser også mere Bakiz som kant. Jeg håber Jeppe P kommer til at markere sig.

Wings (Sousa, Toku, Bakiz, Noshe, Lucas, Ross): 3 bolde
Jeg regner med at Sousa forsvinder og synes jeg faktisk vi står tilbage med nogle tvivlsomme alternativer.
Toku er mega spændende og jeg er positivt stemt, men det er også en spiller AaB selv siger skal i form. Jeg kan godt lide Bakiz som kant, men jeg synes han har en bekymrende tendens til at blive skadet hele tiden. Lucas har jeg sagt, hvad jeg mener om og uanset hvilken plads han skal ind på virker det kun til han kan gøre en fordel de sidste 20 minutter som indskifter.
Ross er bare mere en angribertype for mig, men er måske lidt svær at finde plads til hvis vi skal spille 4-3-3 da han ikke er egentlig spids, men mere hængende angriber.

Angribere (Helenius, Prica og Ross): 3 bolde
Det er umuligt at komme op over tre bolde. Prica projektet tror ingen hvis rigtigt på længere, Helenius er i decline og Ross bliver lidt kastet rundt mellem kanten, 8'eren og hængende angriber. Jeg håber man kan få bygget Ross op som 9'er, men jeg kan godt også godt se hvorfor man tænker ham mere som en hængende angriber type.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Besvar